• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Free Daw , που να τρέχει 64bit Vst

Να συνεχίσω τις σκέψεις μου.
Τα daw αφορούν κυρίως τους ερασιτέχνες και εν μέρει τους επαγγελματίες ηχολήπτες.
Δεν αφορούν τον επαγγελματία μουσικό, ο οποίος αν ασχοληθεί με τα ηχοληπτικά (είτε ξέρει είτε όχι , δουλειά δεν θα κάνει).
Αν είναι να γράψεις μια κιθάρα ή μια φωνή και αντί να ασχοληθείς με το performance, ασχολήσαι με drivers και preamps....το χάσες το παιχνίδι.
Έβλεπα sound check AC/DC, όπου ήταν στη σκηνή 5 τεχνικοί τους και έπαιζαν AC/DC.....μη σου πω και καλλίτερα από AC/DC 😁.
Στα studios, όσοι γράφουν in the box...προτιμούν pro tools για λόγους συμβατότητας.
 
Last edited:
LK οι εξελιξεις ΔΕΝ αφορουν μονο DJs και MIDI εφαρμογες.

Ενα απλο παραδειγμα:

Sidechaining υπηρχε ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ το cubase 2, και ηταν (και ειναι ) MUST εργαλειο λαιμαι.

Η εξελιξη του προγραμματος το εφερε σε αυτο.

Τη σημερον ημερα το audio recording εχει προχωρησει πολυ, το ακους αυτο στις σημερινες παραγωγες που, περα απο το περιεχομενο, ηχητικα ειναι φοβερες. Οποτε λειτουργιες που δεν υπηρχαν γενικα οταν βγηκε το cubase SX 2, σημερα ειναι must, και για να βγαλεις καποια απο τα τουμπανα ηχους του σημερα, ειναι οντως must.

Τωρα, αν καποιος ΔΕΝ θελει να βγαλει σημερινο-τουμπανο σποτελεσμα, και δε θελει ΚΑΝ το sidechaining της προ χριστου εποχης, μενει με το sx2 και με γεια του και χαρα του. Αλλα η εξελιξη συνεχιζεται, και αν καποια στιγμη θελησει και αυτος να εξελιξει τον ηχο του με τα συγχρονα μεσα, τοτε θα τον αφορα. Αυτο ομως ΔΕΝ ειναι must, ολοκληρες δισκογραφικες υπαρχουν που γραφουν ακομα ΜΟΝΟ με μηχανηματα του 60, αν εχει βρει καποιος οτι χρειαζεται μενει εκει, και ειναι και ευτυχισμενος.
 
Ναι, πραγματι, εναν επαγγελματια hard rock κιθαριστα δεν τον απασχολει το DAW.

Εγω βεβαια θα ελεγα οτι εναν επαγγελματια δε θα επρεπε να τον απαχολει η μουσικη ΓΕΝΙΚΑ, αλλα τελοσπαντων :ROFLMAO:
 
Αυτα που λεει ομως ο Trolley και εγω, δεν αφορουν το μουσικο αποτελεσμα, δεν εχουν ΚΑΝ σχεση με το αν μιλαμε για DAW. Αφορουν την αδεια χρησης, αυτα τα μικρα γραμματακια που περναμε ολοι χωρις να διαβασουμε.

Εν΄τούτοις, δεν υπάρχει εκ' μέρους μου κάποια δίκη προ-προ-προθέσεων, απλά συνετή ανάγνωση όσων λέει ο πιλότος. Ναι, δεν λέει ακόμη "Πέφτουμε, προσευχηθείτε σε κάποιον", αλλά λέει ένα "Αγαπητοί επιβάτες, όπως θα προσέξατε έχει ανάψει η φωτεινή ένδειξη για επιστροφή στις θέσεις σας". Δεν θα προτείνω λοιπόν, σε κανέναν, να ξεκινήσει αυτή τη στιγμή με Cakelwalk προϊόν, τουλάχιστον μέχρι να περάσουν οι αναταράξεις. Η καταναλωτική εμπιστοσύνη παίρνει πολλά χρόνια να κτιστεί, ένα πεντάλεπτο για να γκρεμιστεί.

αν κάπου διάβασατε (προσοχή όχι υποθέσατε με "σύνεση") κάποιον "κρυφό" όρο που αναιρεί τη σαφέστατη επίσημη θέση της εταιρείας που ανάρτησα στο πρώτο μου ποστ, φωτίστε μας... γιατί το να λέμε αόριστα και "ελληνικά" (με το συμπάθιο αλλά έλεος πια με την μίρλα) για "μικρά γράμματα" και κάνοντας λόγο για "δόλια σενάρια" ελαφρά τη καρδία κινδυνολογώντας και τσουβαλιάζοντας μια εταιρεία, μόνο χρήσιμο και επικοδομητικό για τους εν δυνάμει υποψήφιους χρήστες αναγνώστες του φόρουμ που μας φιλοξενεί δεν είναι (επιεικώς)...

μια εταιρεία που στην τελική στον τομέα της έχει 60 εκατομμύρια δημιουργούς εγγεγραμμένους και αν μη τι άλλο λειτουργεί υγιώς όσο μπορώ να ξέρω χωρίς να έχει δώσει κάποια αφορμή, σε αντίθεση με άλλες του χώρου όπως πχ η gibson που αγόρασε εξ αρχής την cakewalk για να την κλείσει (κοίτα ρε που θα με κάνετε και καπιταλοσυνήγορο στα γεράματα)...

Ήμουν πελάτης της Cakewalk, μάλλον ο μόνος στη χώρα που είχε κάνει register όλες τις εκδόσεις του Sonar, μέχρι που κλείσανε. Με απ' ευθείας ανάθεση, μέσω της εδώ αντιπροσωπείας, με είχαν στείλει και είχα κάνει εβδομαδιαίο σεμινάριο σε ανθρώπους ραδιοφωνικού σταθμού σε κάποιο υπόγειο στον Περισσό, για να καταρτιστούν όσον αφορά βασικές λειτουργίες editing, εκείνα τα χρόνια.

Επίσης, κάπως χαριτωμένο αυτό, θυμάμαι ότι είχα τηλεφωνήσει στο Βερολίνο, στα κεντρικά της Native Instruments να διαμαρτυρηθώ για το ότι (αρχικώς) δεν υποστήριζαν το DX Format, με τον Γερμανό σε άψογη προφορά Σβαρτσενέγκερ να με ρωτάει: Why are you using this, the environment is so Uninspiring?

Επίσης, έχω στήσει καμιά δεκαριά σταθμούς εργασίας (για ένα συνθέτη ορχηστικής μουσικής στην Κηφισιά), με διπλές γεφυρωμένες κάρτες ήχου να στέλνουν σε κονσόλα κλπ, πάντα με κάποιο Sonar, σε εποχές λίγο μετά τα Windows 2000.

ναι και; δεν το αμφισβητώ ντε φάκτο αλλά τι σχέση έχει αυτό το όλον με το θέμα που συζητάμε...

Πιστεύοντας οτί όλα τα DAW δέν είναι ίδια και ότι το κάθε ένα προορίζεται σε συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό,με τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα του σε σχέση με τον ανταγωνισμό,η επιλογή του πρέπει να γίνει βάση αναγκών του χρήστη και η επιλογή free η όχι,πρέπει να έρχεται σε δεύτερο χρόνο.
Πλατφόρμες γενικών καθηκόντων όπως Pro Tools,Cubase,Pyramix,όπου και αυτές διαφέρουν μεταξύ τους, δέν θα έπρεπε να συγχέονται με διαφορετικής αρχιτεκτονικής περιβάλλοντα η free εκδόσεις,καθώς το όποιο κόστος εξεικονομηθεί προσωρινά,θα βρεθεί μπροστά μας μακροπρόθεσμα σε μιά λάθος επιλογή,η το ποσό που θα δαπανήσουμε ίσως να μήν ήταν απαραίτητο εφόσον οι ανάγκες μας μπορούσαν να καλυφθούν με μία έκδοση free λογισμικού (π.χ κάτοχοι hardware,3th party vsts,plugins κ.α).

Φυσικά υπάρχει διαφορά στο ηχητικό αποτέλεσμα.
Σε κανένα free δέν θα βρείτε την απόδοση που έχουν τα native vsts,plugins που έχουν οι πληρωμένες εκδόσεις.
Διαφορά συγκεκριμένα,θα βρείτε και στο ίδιο DAW με όσα περισσότερα πληρώνετε για να εξελίσετε την έκδοση και την παλέτα ήχων η επεξεργαστών που αυτό προσφέρει.
Αν αυτό δέν γίνεται αντιληπτό,είναι είτε λόγο περιορισμού hardware,συγκεκριμένα της κάρτας ήχου και των ηχείων του χρήστη,η απο λανθάνουσα συμπεριφορά χρήσης,(π.χ ένα plugin που βάζουμε πάντα σε κανάλι η στο master και μας καταστρέφει όλο τον ήχο,λάθος εργαλεία με λάθος χρήση λόγο απειρίας κ.α).

Πραγματι, σε εναν ιδανικο κοσμο, στην επιλογη ενος DAW δε θα επρεπε να μας απασχολει η τιμη.

Δεν μπορεις ομως να εχεις παντα αυτην την προσεγγιση, ειδικα αν μιλαμε για πολυ χαμηλο budget.

Εκει ακριβως παταει, ειτε το Sonar για να προσελκυσει ανθρωπους στην Bandlab πλατφορμα, ειτε το δωρεαν waveform για να δελεασει κοσμο που στη συνεχεια θα παρει το πληρωτικο, ειτε το cubase essential που σου δινει το τυρακι για να μπεις στο μαγικο αλλα ακριβο κοσμο της steinberg.


Τη δουλεια ενος normal home studio, λιγο πολυ την κανουν ολα. Πολυκαναλο recording, midi sequencing, audio editing, vst plug ins, λιγο πολυ ολα τα σοβαρα DAW τις καλυπτουν αυτες τις αναγκες.


Το θεμα ειναι, ο χρηστης θελει να "χτισει" τις ικανοτητες του σε ενα προγραμμα, με την προοπτικη να εξακολουθει να το χρησιμοποιει στο απωτερο μελλον; Αν ναι, τοτε καλο θα ηταν να εξετασει το μελλον του ιδιου του προγραμματος, και ναι, εκει θα αξιζει να δωσει και καποια λεφτα παραπανω, και ας παρει εστω μια πιο φτηνη εκδοση.

Ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων, και καθε DAW εχει τα συν και τα πλην. Cubase: Διαρκης εξελιξη, σθεναρη Yamaha ΑΛΛΑ ακριβο, Sonar Free: Το πιο πληρες δωρεαν, ΑΛΛΑ τερμα η εξελιξη, Presonus Studio One: Προσιτη τιμη, αρκετη εξελιξη ΑΛΛΑ η Fender σαν ιδιοκτητρια εχει κακα προηγουμενα κλπ κλπ κλπ.

Οταν διαλεξει καποιος με τι θα ασχοληθει, η αν αυτη η επιλογη εχει γινει καιρο πριν, ε απο εκει και περα κανει το σταυρο του και προχωραει. Και το Logic τω καιρω εκεινω φοβερη επιλογη ηταν για τους PCακιδες, και ολα μια χαρα πηγαιναν, μεχρι που μια ωραια πρωια ηρθε η Apple, το αγορασε και αντε γεια, και αυτο ειναι αισιοδοξο σεναριο γιατι το να αλλαξεις πλατφορμα υπολογιστη ειναι απειρως πιο ευκολο απο το να αλλαξεις DAW, αλλα οπως και να εχει, το μελλον ειναι απροσδιοριστο, οποτε απλα κανουμε το λογικο and hope for the best.

αλήθεια τώρα ρε φίλοι; θα με παρεξηγήσετε αν θεωρήσω τουλάχιστον αστείο το να συζητάμε σοβαρά και με "φασόν" επαγγελματικά κριτήρια για "εξέλιξη και μη εξέλιξη", μπροστά στους εδώ πλειοψηφούντες χομπίστες;... ανθρώπους που οι κοινωνικές προτεραιότητες τους, σε συνεχή πάλη με την όποια τους διάθεση κι ο τελικός εξ αυτής "επιζών" χρόνος ενασχόλησης, θα τους περιορίσει (ντε φάκτο πλέον) στο να χρησιμοποιούν το οποιοδήποτε DAW στο 10% (κι αυτό αισιόδοξα) των δυνατοτήτων που τους δίνει;

20 χρονια εδώ, ανάθεμα κι αν βρήκα σε αριθμό πάνω από τα δάκτυλα των χεριών μου, ανθρώπους να "φτάσουν" έστω στο να γκρουπάρουν ρε αδερφέ σε ένα περιβάλλον εργασίας που να τηρεί μια ελάχιστη ηχοληπτικής πεπατημένης διαδικασία... 2-3 μπούσουλες ζητούσαν κατά κανόνα (και λογικά) όλοι... πως να βάζουν "μαγικά" ως πανάκεια έναν κομπρέσορα και να ρυθμίζουν ένα eq στην κιθάρα και μια φωνή που γράφανε κάνοντας το κέφι τους... και δεν το λέω υποτιμητικά εννοείται... αυτή είναι η πραγματικότητα... η δική τους πραγματικότητα που επίσης κατά κανόνα εμείς ΔΕΝ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ...

π.χ. από όσους χομπίστες ξέρω που "δουλεύουν" το σύγχρονο cubase της "συνεχούς εξέλιξης" που τους πρότειναν κάποιοι "προφέσορες" (όχι απαραίτητα από εμάς) σαν το "καλύτερο" και αρκετές φορές τους (υπο)χρέωσαν να το αγοράσουν, κανένας δεν έκανε (ούτε και θα φτάσει ποτέ να κάνει) κάτι που θα πλησιάσει (ούτε με κιάλια) τις δυνατότητες που του δίνει (και θα του δίνει) ΚΑΙ τσάμπα το "ΑΛΛΑ τέρμα η εξέλιξη" cakewalk (δεν έχω κάτι μαζί του φυσικά απλά αυτό καλώς ή κακώς είναι που γίνεται ως πρόταση στο 90% των περιπτώσεων που φτάνουν στα αυτιά μου)... το τραγελαφικόν της υπόθεσης; συνήθως ούτε οι ίδιοι αυτοί που το πρότειναν δεν το αξιοποιούσαν σε βαθμό που να δικαιολογεί στο ελάχιστο την επένδυσή τους... πόσω μάλλον δε και την αβασάνιστη προτροπή τους προς (τους όποιους) άλλους, να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους...

και τώρα ώρα παρότι σας αγαπώ θα σας στεναχωρήσω... κανένας επαγγελματίας που θα μπορεί να κατανοήσει και να αξιοποιήσει ενδεχομένως αυτά (τα σωστά εν πολλοίς) που λέτε δεν θα σας ρωτήσει επ αυτών... ακόμα κι αν του ρίχνετε στ' αυτιά σε γνώση... έτσι σε θέματα όπως το παρόν που άνοιξε ο Λάκης που συνειδητά δουλεύει σε oldschool περιβάλλον για να του προταθεί ένα εξτρά "Free Daw , που να τρέχει 64bit Vst" μόνο χρήσιμοι δεν είναι οι "οφτοπικ πλατειασμοί" επί παντός επιστητού... το μόνο που καταφέρνουμε με αυτούς (δεν με εξαιρώ εννοείται) είναι να μπερδεύεται και ο ερωτών και όλοι όσοι διαβάσουν το θέμα και θα μπορούσαν να κερδίσουν κάτι άμεσο και ουσιαστικό από αυτό...

και δυστυχώς το φόρουμ είναι γεμάτο από "καμένα" θέματα (όπως και το email μου από ερωτήσεις φίλων που έχουν απαντηθεί δεκάδες φορές αλλά χάθηκαν στον δρόμο)... κι εδώ είναι η προσπάθεια που πρέπει να γίνει από όλους μας... στα τεχνικά θέματα να είμαστε ποιο συγκεντρωμένοι στο ερώτημα και στην πραγματική ανάγκη του απλού αναγνώστη... και αν βγαίνει με κάποια αφορμή ένα παράλληλο σχετικό θέμα αυτό να μεταφέρεται σε νέο και να αναπτύσσεται εκεί επί τούτου...




---
ΥΓ. επιστρέφοντας στην "διαμάχη" περί bandlab το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουμε (ευτυχώς) διαφορετική αντίληψη περί "σύνεσης"... anyway... αν τελικά δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη αναφορά και αν δεν "δικαιολογηθούν" επαρκώς χωρίς σοφιστείες οι "αναταράξεις" και η "φωτεινή επιγραφή" που εγώ αφελώς( ; ) ίσως δεν αντιλήφθηκα, για μια ακόμα φορά λυπάμαι πραγματικά... είναι κρίμα αλλά θα παίζεται "αβάδιστα και αβασάνιστα" για πολοστή φορά το αγαπημένο άθλημα της χώρας
- "είναι απατεώνας αυτός ρε... -μα... -όχι ρε δεν χρειάζεται να το αποδείξω... -μα... -να αποδείξει αυτός ρε ότι δεν είναι.. -μα... -ναι ρε άμα είναι μάγκας αλλιώς έχω δίκιο που τον κατηγόρησα"...

ΥΓ2 φαντάσου ορέ τι θα λέγατε αν δεν συνέχιζε να το δίνει δωρεάν (καταφανώς εις βάρος της πληρωμένης έκδοσης καθότι η πλειοψηφία των χρηστών δεν θα κάνει την μετάβαση) η bandlab (και μάλιστα με updates συντήρησης τα οποία χωρίς να έχει καμιά υποχρέωση συνεχίζει κανονικότατα), ενώ θα μπορούσε να πει: παιδάκια 7 χρόνια καλοπεράσατε στο τσάμπα... ως δω πεστε μου ευχαριστώ και πληρώστε ή φύγετε να πάτε αλλού και στα τέτοια μου τα μέχρι τώρα project σας...

ΥΓ3 να ξεκαθαρίσω ότι αν παρ ελπίδα προσβληθεί κάποιος δεν έχω καμιά τέτοια πρόθεση και θα φταίει ο δαίμων του γραπτού λόγου... α και το ξενύχτι...
 
Last edited:
Το "ΑΛΛΑ τερμα η εξελιξη", ειναι ακριβεστατη αποδοση του disclaimer της ιδιας της εταιριας οτι δε θα προσθεσει κανενα νεο feature στο δωρεαν cakewalk.

Τωρα το κατα ποσο αυτο επηρεαζει εναν ερασιτεχνη η εναν επαγγελματια δεν εχει σημασια, αυτο που εχει σημασια ειναι οτι θα πρεπει αυτος να αρκεστει στα υπαρχοντα features και μονο. Αν αυριο μεθαυριο επικρατησει το CLAP, κατι που ευχομαι ολοψυχα, και αυτος βλεπει τα τραινα να περνουν, τουλαχιστον ας το ξερει απο τωρα.

Τωρα, τα σημαδια για κινδυνο οριστικης εγκαταληψης, ειναι ακριβως αυτο το ιδιο το disclaimer. Δεν υπαρχει τετοιο disclaimer για το waveform, διοτι πολυ απλα το δωρεαν waveform ειναι ακριβως το ιδιο προγραμμα με το πληρωτικο μειον καποια features, που οποια στιγμη θελεις δινεις κανα μπικικινι και τα ξεκλειδωνεις. Το cakewalk απο την αλλη εχει εναν σαφη διαχωρισμο του δωρεαν απο το κυριως σωμα του προγραμματος, και αυτο δεν ειναι για καλο.


Μου θυμιζει το Reaper, το οποιο ηταν πραγματικα δωρεαν μεχρι την εκδοση 1. Απο εκει και περα εβαλε τιμη. Η τιμη του βεβαια ειναι φοβερη, και η τρομερη εντυπωση που ειχε κανει τοτε συνεχιστηκε κανονικα. Αν ομως το γυριζε και συτο σε συνδρομες και τετοια θα ηταν κλαμα η κατασταση.

Και τελος, αυτο που γραφεις οτι μπορει να πει η εταιρια, οτι το κλεινω και στα τετοια μου τα project σας, αυτο εχει γινει επανελλημενως με διαφορα προγραμματα, για αυτο και εχω αναφερει σε πολλες περιπτωσεις την old school προσεγγιση της αρχειοθετησης. Το sonar το προτεινα και εξακολουθω να το προτεινω γιατι ειναι ΠΛΗΡΕΣ, γιατι ειναι ΚΟΜΠΛΕ και γιατι ειναι ΔΩΡΕΑΝ. ΟΜΩΣ, για ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥΣ στοχους, οπως αρχειοθετηση project και εκμαθηση σε βαθος, εκει εγω φοβαμαι για ΟΛΑ τα προγραμματα, δωρεαν και μη, και θα ελεγα να το ψαχνουν καλα ολοι οσοι θελουν κατι τετοιο. Και το cubase αλλωστε που αναφερεις, ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ υπαρχει ακομα, αν δεν εκανε την κινηση η Yamaha πιθανοτατα θα ειχε τιναξει τα πεταλα.

Αν τωρα ειναι καποιος σε φαση YOLO και παμε και οπου βγει, με γεια του και χαρα του, ειπαμε, μακρια απο μας.
 
Πάντως κάπου διάβασα ότι , Εάν τα πρόσθετά σας είναι συνήθως διαθέσιμα μόνο ως 32-bit και δεν σας τελειώνει η μνήμη, τότε η συμβουλή θα ήταν να παραμείνετε με έναν κεντρικό υπολογιστή 32-bit, ακόμα κι αν ο ίδιος ο κεντρικός υπολογιστής είναι διαθέσιμος ως 64-bit. Ο χρυσός κανόνας είναι - εάν χρησιμοποιείτε κεντρικό υπολογιστή 32 bit, χρησιμοποιήστε πρόσθετα 32 bit. Εάν χρησιμοποιείτε κεντρικό υπολογιστή 64-bit, χρησιμοποιήστε πρόσθετα 64-bit. Καινούριος στον χώρο των DAW software και MIDI CONTROLLER KEYBOARD αλλά οκ .
 
Το θεμα ειναι οτι τα περισσοτερα καινουργια plug in ειναι διαθεσιμα ΜΟΝΟ σε 64 bit, οποτε τα 32 bit are not an option.
 
μπροστά στους εδώ πλειοψηφούντες χομπίστες;... ανθρώπους που οι κοινωνικές προτεραιότητες τους, σε συνεχή πάλη με την όποια τους διάθεση κι ο τελικός εξ αυτής "επιζών" χρόνος ενασχόλησης, θα τους περιορίσει (ντε φάκτο πλέον) στο να χρησιμοποιούν το οποιοδήποτε DAW στο 10% (κι αυτό αισιόδοξα) των δυνατοτήτων που τους δίνει;
Πάνω σε αυτό, προσωπικά με ενδιαφέρει ο χρόνος, με ενδιαφέρει ιδιαίτερα τώρα που κουράζομαι πιο εύκολα που μεγαλώνω, το DAW να ανταποκρίνεται γρήγορα, να έχει προσβάσιμες εύκολα τις λειτουργίες, να με μάθει και να προσαρμόζεται στο στυλ εργασίας μου διαμορφώνοντας αντίστοιχα τις επιλογές των μενού και των tabs του, να έχει οργανωμένα τα plugin μου με τέτοιο τρόπο που να τα πετάω πάνω στο channel view όσο πιο γρήγορα γίνεται και επειδή τα έχω δοκιμάσει όλα και το Studio One είναι το πιο άμεσο και γρήγορο για advanced χρήστη χομπιστα και το πιο σταθερό και καλύτερο στη διαχείριση πόρων και με μηδενικά dropout σε tight ρυθμίσεις των ASIO και είχε μόνο 99% και είναι για δυο ζωές σε σχέση με το SONAR θα κάνω ένα βίντεο που θα το δείχνει αυτό μέσα σε 5 λεπτά.
Στο χρόνο που χρειάζομαι για να γράψω 2 κομμάτια στο Sonar με το Studio Οne θα έγραφα άλλο ένα.
ξεκινώντας from scratch, γιατί είναι πιο γρήγορο και άμεσο στις επιλογές.

Ο χρόνος είναι πολύτιμος και το αυτό που μου έδωσε το Studio One, είναι περισσότερο χρόνο.
Είμαι off topic στο αρχικό θέμα, όμως θα κάνω το βίντεο και θα ..... απομυθοποιήσω το Sonar έτσι ακριβώς όπως ξεβράκωσα το MONTAGE 🤣 και τις δήθεν πρωτοπορίες και πρωτοτυπίες του γιατί 50 χρόνια δεινός χρήστης synths και samplers και προγραμματιστάρας και παιχταράς δε φοβάμαι τους πέντε μεσήλικες και βάλε YouTubers που τα παίρνουν 😄για να το εκθειάσουν σε σχέση με τα άλλα που είναι πολύ καλύτερα κατά τη γνώμη μου, και στην τελική περιστοιχίζονται από μηχανηματάρες και γράφουν κάτι φασολάδες πιο βαρετές και από τη βαρεμάρα🤣.
Ενώ το δούλεψα και το αγάπησα πολύ το SONAR και βίωσα την εξέλιξη του και το peak του και πραγματικά δε με πρόδωσε ποτέ, εκτός από κάποια dropouts σε λίγο πιο βίαιη real time χρήση (fast forward, να ρίχνω clips, plugins κα στο project κατα τη διάρκεια του playback και του recording), μόλις πήγα στο Studio One και συνειδητοποίησα από τα πρώτα λεpτά πως είναι ένα ξεπατίκωμά του Sonar, όμως on steroids, τοσο πλήρες τουλάχιστο στην έκδοση 6 και με super advanced λειτουργίες audio και midi editing , σε στενό μάλιστα μεταξύ αυτών transformation και plugin πανίσχυρα ...... αλλά θα ρίξω το βίντεο μόλις μερακλώσω να το γράψω και ναι, θα χτυπήσω το Sonar, αυτό το Sonar που αγάπησα, θα το χτυπήσω αλύπητα. θα το βγάλω μάλιστα από το PC, μόνο τα παλια plugin του θα κρατήσω για να τα χρησιμοποιώ στο Studio One.

Για το CUBASE δε, για να επιτεθώ και λίγο σε αυτό, διαβάζω για τις "ποιό εξελιγμένες" chord design, midi editing λειτουργίες, για την κονσόλα ( αν δεν κάνω λάθος, channel strip απέκτησε πρόσφατα και από ότι το είδα, είναι αστα να πάνε σε σχέση με αυτό του Sonar😄). για τους αλγόριθμους δεν λέω τίποτα στα stretching και τέτοια γιατί πάνω κάτω τα ίδια χρησιμοποιούν όλα.

Το βίντεο δε, δε θα το κάνω καν με ASIO drivers, θα δουλέψω με τους WDM και εκεί θα φανει τι σημαίνει PRESONUS STUDIO ONE για τον ερασιτέχνη. 🤣 Μου την έδωσε. Με συγχωρείτε, έγραψα πράγματα πολλά από την πώρωση, δεν ξέρω τι με έπιασε. Θα ανοίξω ένα topic να βγάλω τα εσώψυχά μου για το Studio One εκεί με την πρώτη ευκαιρία. Θα γράψω ένα topic "Studio One versus ALL" για να αναπτύξουμε εκεί, πολιτισμένα😄 μια σύγκριση βάση των εμπειριών μας:love:
 
Πάντως κάπου διάβασα ότι , Εάν τα πρόσθετά σας είναι συνήθως διαθέσιμα μόνο ως 32-bit και δεν σας τελειώνει η μνήμη, τότε η συμβουλή θα ήταν να παραμείνετε με έναν κεντρικό υπολογιστή 32-bit, ακόμα κι αν ο ίδιος ο κεντρικός υπολογιστής είναι διαθέσιμος ως 64-bit. Ο χρυσός κανόνας είναι - εάν χρησιμοποιείτε κεντρικό υπολογιστή 32 bit, χρησιμοποιήστε πρόσθετα 32 bit. Εάν χρησιμοποιείτε κεντρικό υπολογιστή 64-bit, χρησιμοποιήστε πρόσθετα 64-bit. Καινούριος στον χώρο των DAW software και MIDI CONTROLLER KEYBOARD αλλά οκ .

Όλοι οι σύγχρονοι υπολογιστές υποστηρίζουν 64bit.
Μην μπερδεύεσαι χωρίς λόγο.

ναι και; δεν το αμφισβητώ ντε φάκτο αλλά τι σχέση έχει αυτό το όλον με το θέμα που συζητάμε...

Διέκρινα ότι είχα αποτύχει να επικοινωνήσω πόσο μέγας θαυμαστής του Sonar / Cakewalk είμαι, με αποτέλεσμα να παρεξηγηθούν ίσως τα σχόλιά μου. Οπότε το απεκατέστησα αυτό το θέμα. Δεν σου κρύβω ότι το "ε, και" σου είναι λίγο μειωτικό προς εμένα (δηλαδή, το 2000 παίζει να ήξερες άλλον ένα ή δύο εκτός από εσένα που να καταλαβαίνει από τέτοια πράγματα), αλλά δεν πειράζει. :)
 
το 2000 παίζει να ήξερες άλλον ένα ή δύο εκτός από εσένα που να καταλαβαίνει από τέτοια πράγματα), αλλά δεν πειράζει. :)
Εμένα, αλλά δεν με ήξερε.
Voyetra Digital Orchestrator Pro ....από το 1998:p
 
Για το CUBASE δε, για να επιτεθώ και λίγο σε αυτό, διαβάζω για τις "ποιό εξελιγμένες" midi editing λειτουργίες

Το cubase εχει τo logical editor, οπως και το Reaper εχει τα scripts του, οπως το Logic εχει το scripter κλπ κλπ κλπ.

Το studio one παλι εχει τα @@ μου :ROFLMAO: οποτε αδικα θα το κουρασεις με βιντεο και τετοια, εχει χασει απο τα αποδυτηρια. :ROFLMAO:
 
Μου άνοιξε την όρεξη η συζήτηση, και άνοιξα τα αρχεία του Kallianides Studio. :p
Εγκατέστησα στο STUDIO C , το Sonar-Cakewalk 2, και το Steinberg Nuendo 3.1.1 , για να μαθαίνουν οι νέοι, και να θυμούνται οι παππούδες :LOL:
Αύριο έχει παλιό ACID, reason, fruity loops και άλλα καλούδια
 

Attachments

  • SONAR 2.JPG
    SONAR 2.JPG
    3 MB · Εμφανίσεις: 0
  • Sonar.JPG
    Sonar.JPG
    1.4 MB · Εμφανίσεις: 0
  • nuendo.JPG
    nuendo.JPG
    1.2 MB · Εμφανίσεις: 0
  • Steinberg Nuendo 3.1.1.JPG
    Steinberg Nuendo 3.1.1.JPG
    2.2 MB · Εμφανίσεις: 0
ΟΠ!!!
Ρετρο μυριστηκα και γραφω!!!!!
FL τι τελειο περιβαλλον ειχαν! και εχουν φυσικα ακομα κυκλοφορει!
Nuendo, οταν ηθελα να ανοιξω εναν ηχο απλο,,, και να παιξω μονο με αυτον , να τζαμαρω βρε παιδι μου, χωρις να φτανει η μνημη στα ορια... Τοτε, τα χρονια τα ωραια, το προτιμουσα χωρις β σκεψη!
Να ανεβασεις! και για να μη μας φαει η ρετρομανια, θα ανεβασω εγω απο κατω κατι απο τα καινουρια της Arturia, να ταιριαξουν αυτα τα 2!!!
 
Το cubase εχει τo logical editor, οπως και το Reaper εχει τα scripts του, οπως το Logic εχει το scripter κλπ κλπ κλπ.

Το studio one παλι εχει τα @@ μου :ROFLMAO: οποτε αδικα θα το κουρασεις με βιντεο και τετοια, εχει χασει απο τα αποδυτηρια. :ROFLMAO:
To Studio One έχει πολύ εξελιγμένες λειτουργίες για μαζικές ή μεμονωμένες midi ενέργειες, υπερπλήρες, Notes, events, cc κλπ. drawing, lanes, strumm, multitooling και πολύ καλύτερο σύστημα συγχρονισμού κσι ελέγχου external midi συσκευών.
Το cubase είναι ο εχθρος του παραγωγικό ερασιτέχνη που βιάζεται και θέλει όλη την ουσία στο πιάτο σε μια οθόνη για να δημιουργησει και να προκαλέσει θαυμασμό και δεος. Από το πρώτο λεπτό του βίντεο θα αρχίσει η απεγκατάσταση αλλα και η αποτροπή της αγοράς cubase απο όσους θα το δουν και ο OP ιδαιτερα, που έχει δηλώσει τις ανάγκες του, θα μετανιώσει που δεν άδραξε της ευκαιρίας των 99 ψωροευρώ για να έχει ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ το απόλυτο πιο γρήγορο και πιο άμεσο και εντυπωσιακό DAW που φτιάχτηκε ποτέ, στην πιο εξελιγμένη του έκδοση. Τα υπόλοιπα..... μετά το βίντεο αν και δε θα χρειαστεί να ξαναπώ τίποτα. Το Cubase, μετά από αυτό, θα έχει στις συνειδήσεις όσων το παρακολουθησουν, την τύχη της υπερτιμημένης ναυαρχίδας του καναπεος🤣 της YAMAHA 🤣🤣🤣

That's all. 😡😀😀
 
Δεν σου κρύβω ότι το "ε, και" σου είναι λίγο μειωτικό προς εμένα

ναι το ένιωσα προς στιγμήν και γω δεν στο κρύβω, γι αυτό και σε πρόλαβα... ;)

να ξεκαθαρίσω ότι αν παρ ελπίδα προσβληθεί κάποιος δεν έχω καμιά τέτοια πρόθεση και θα φταίει ο δαίμων του γραπτού λόγου... α και το ξενύχτι...

το κατα ποσο αυτο επηρεαζει εναν ερασιτεχνη η εναν επαγγελματια δεν εχει σημασια

Μάνο μου θα μου επιτρέψεις να έχω αποδείξει στον εαυτό μου, μέσα από τις αμέτρητες επαφές στην 45χρονη* συνειδητή επαφή μου με τον audio κόσμο ως ευτυχώς ανελλιπώς "εξελισσόμενος" πολυτεχνίτης μπατ ουχί ερημοσπίτης ακροατής, μουσικός, ηχολήπτης, παραγωγός, δάσκαλος, δημοσιογράφος, επιχειρηματίας, αλλά πάντα "φίλος", ότι ρεαλιστικά στην πράξη και σε κάθε εποχή (και πέρασα πολλές), ΜΟΝΟ αυτό έχει σημασία (δημιουργικά και όχι μόνο) για τον μέσο ερασιτέχνη...

κι αυτό οποιαδήποτε "στιγμή" κάθε εποχής, η οποία πάντα οριοθετείται μεσοσταθμικά σε αρκετά χρόνια λόγω των δυσκίνητων (ειδικά γι αυτόν) πλαισίων που θέτει η τεχνολογία (κυρίως με εμπορικά κριτήρια)...

και δυστυχώς στα μεσοδιαστήματα, η πραγματική του ανάγκη πρακτικά "βιάζεται" συνεχώς από μύριους πρόθυμους "σωτήρες" της (φίλους, γνωστούς, συγγγενείς, παρατρεχάμενους επαΐοντες και "επαΐοντες")... και ναι με εν δυνάμει καλές προθέσεις όλοι (δεν τις κρίνω), αλλά δεν παύουν να την οδηγούν συχνά πυκνά σε "επώδυνα λάθη" και σπασμωδικές αντιδράσεις και αποφάσεις αυτήν καθ αυτήν την ανάγκη του (ενίοτε παράλληλα βεβαίως βεβαίως και την τσέπη του)...

παρεμπιπτόντως θυμάμαι πχ τον εαυτό μου ως ενθουσιώδη σταυροφόρο της τεχνολογίας την εποχή της παρουσίασης του dat (προ αμνημονεύτων πριν καν κυκλοφορήσει) να "προπαγανδίζω" την "ανωτερότητά" του για την εποχή και το "μέλλον" που πρεσβεύει σε φίλους όχι μόνο επαγγελματίες ή χαΐεντάδες (οι οποίοι βέβαια καλά να πάθουν διαχρονικώς), αλλά και απλούς ακροατές...

αποτέλεσμα των "λάβρων" λόγων μου, ήταν κάποιοι να αποκτήσουν ένα πανάκριβο μέσο που ακόμα και οι επαγγελματίες εξ αυτών δεν πρόλαβαν να αποσβέσουν... το ίδιο έκανα φυσικά αργότερα και με το SACD ξεχνώντας την σφαλιάρα... ε και μετά από κάποια ακόμα δικαιολογημένα μπινελίκια "θυμάτων" μου, έβαλα μυαλό και από τότε φυσάω και το γιαούρτι και κατά περίπτωση (όπως εδώ που απευθύνομαι δημόσια και ελπίζω πλέον "υπεύθυνα") και το κεσεδάκι του...:)

Αν αυριο μεθαυριο επικρατησει το CLAP, κατι που ευχομαι ολοψυχα, και αυτος βλεπει τα τραινα να περνουν, τουλαχιστον ας το ξερει απο τωρα.

μάλιστα... το CLAP...:unsure: δηλαδής κατ εσέ, για κάτι που παρομοίως θα χαρώ αν "περάσει" δημιουργικά στην αγορά σε 5-10 χρόνια**, ο (χ κάθε φορά) φίλος μας εδώ (τον οποίο προσωπικά υπεραγαπώ ως έννοια και πάντα και θα προσπαθώ να του είμαι χρήσιμος όπως φαντάζομαι κι εσύ), μέσος κρεβατοκαμαροπαραγωγός των χαμένων ή των εκκολαπτόμενων ανάλογα την κοινωνικοπολιτιστική περίπτωση μουσικών ονείρων του, θα "πρέπει" να προβληματιστεί κριτικά (και μάλιστα κατά προτεραιότητα) με "δανεική" γνώση, αποφασίζοντας για το μέλλον μιας επίκουρης στην καθημερινότητά του casual ενασχόλησης σε ένα καθαρά τεχνικό κατά βάση θέμα, που κατά βάση πολύ δύσκολα μπορεί να κατανοήσει στο σύνολό του ο ίδιος... ενδεχομένως εκταμιεύοντας παράλληλα κι ένα χρηματικό ποσό που θα μπορούσε κατά κανόνα να αποφύγει και να διαθέσει σε άλλες ανάγκες του εξυπηρετώντας την εν λόγω ΔΩΡΕΑΝ...

πιο λιανά για να καταλαβαινόμαστε και γενικώς αλλά και ειδικώς, το "μοιραίο διακύβευμα" που του θέτεις εδώ, είναι αν μετά από αρκετά χρόνια το DAW που (θα) χρησιμοποιεί υποτυπωδώς για το κέφι του, θα υποστηρίζει ένα αναπτυσσόμενο αυτή τη στιγμή ανοιχτού κώδικα πρότυπο για audio plugins...

εκτός αν νομίζεις ότι ο τωρινός "ψαγμένος" χρήστης (φύση και θέση) που τότε δυνητικά θα αξιοποιήσει το προσδοκώμενο πχ το multi-threading ή το polyphonic automation, περιμένει εσένα (ή εμένα) να τον φωτίσεις εν μέσω μιας συνήθους απλής ερώτησης με απριόρι ελάχιστες απαιτήσεις από την απάντηση της ώστε να γίνει άμεσα χρηστική...

μην μου ανησυχείς όμως, στο υπογράφω ότι ο φίλος αυτός ο μέσος, τότε θα μπορεί να χρησιμοποιεί ακόμα τα ήδη αγαπημένα του "παιχνιδάκια" (ακόμα και στις νέες κυκλοφορίες τους καθότι οι εταιρείες και όταν με το καλό υιοθετήσουν το clap θα συνεχίσουν να προσφέρουν τα προϊόντα τους και σε vst3)... τώρα βέβαια αν νοιώσει ότι θα θέλει να αποκτήσει πρόσβαση και σε αυτό (επειδή είδε πως το έχει το daw του φίλου του ή το είδε εδώ ή αλλού και του έκανε κούκου), μπορεί αν θέλει να αναβαθμιστεί στο πιτς φυτίλι σε κάποια άλλη σύγχρονη δωρεάν έκδοση που θα κυκλοφορεί ή στη χειρότερη πληρώνοντας κάτι που όμως πλέον θα κατανοεί καλύτερα...

η απορία μου όμως που δεν λύθηκε, είναι το γιατί προτιμάμε να "θορυβούμε" συστηματικά σε άσχετα νήματα;... φαντάζομαι ανακλαστικά αλλά επιμένω γιατί πχ εσύ που "εύχεσαι ολόψυχα" τον ερχομό του, δεν έχεις ανοίξει ήδη ένα θέμα του στυλ " Το CLAP μας έρχεται ας το προϋπαντήσουμε με χαρά" ή κάτι τέτοιο ώστε να το συζητήσουμε και να κερδίσουμε όλοι κατιτίς και να καταστούμε σοφότεροι;

Αν τωρα ειναι καποιος σε φαση YOLO και παμε και οπου βγει, με γεια του και χαρα του, ειπαμε, μακρια απο μας.

τώρα με την σειρά μου θεωρώ αυτό προσβλητικό (όχι απέναντί μου μια και η δικιά μου φοράδα αφοδεύει σε ψηφιακά αλώνια συνήθως απέναντι τέτοιες εκτιμήσεις), γενικώς... οπότε προτιμώ να μείνω στο παρακάτω απόσπασμα του λόγου σου ως to the point στο ερώτημα του op και αποχωρώ ησύχως γιατί έχω αρχίσει και επαναλαμβάνομαι και μου τη σπάω τα μάλα όταν συμβαίνει...

Το sonar το προτεινα και εξακολουθω να το προτεινω γιατι ειναι ΠΛΗΡΕΣ, γιατι ειναι ΚΟΜΠΛΕ και γιατι ειναι ΔΩΡΕΑΝ.

κλείνοντας (επιτέλους) γι αυτούς ακριβώς τους λόγους, (και) η δική μου πρόταση για όσους αναζητούν ένα DAW για να ξεκινήσουν την γνωριμία με τον κόσμο της μουσικής παραγωγής παραμένει η ίδια εδώ και χρόνια και δεν άλλαξε (ακόμα)... εγκαταστήστε εκ του ασφαλούς το ΔΩΡΕΑΝ Cakewalk, ξεψαχνίστε το, δουλέψτε το κι αν τελικά δεν σας κάνει οι πορτοκαλιές ανθίζουν κάθε χρόνο... το σίγουρο είναι ότι δεν έχετε να χάσετε τίποτα (ούτε καν τον χρόνο σας, γιατί η διαδικαστική εμπειρία που θα αποκτήσετε από αυτό, θα ναι εύκολα αξιοποιήσιμη και σε όποιο άλλο ανάλογο του)...





---
* ωχ! αυτό πόνεσε σαν διαπίστωση...:cry:
** το CLAP βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης και σταδιακής υιοθέτησης (είναι λίγες ακόμα οι εταιρείες που το έχουν ενσωματώσει και όχι από τους "μεγάλους παίκτες" της αγοράς που φυσιολογικά είναι πιο δυσκίνητοι σε δομικές αλλαγές)... έτσι είναι αρκετά νωρίς για να προβλεφθεί με σιγουριά (πόσο μάλλον επακριβώς) αν θα αντικαταστήσει το VST3 πλήρως και πότε θα συμβεί αυτό...

με τα μέχρι τώρα δεδομένα πάντως φαίνεται όμως να έχει τις τεχνικές δυνατότητες και τη δυναμική να καταξιωθεί εμπορικά, αν και εφόσον βέβαια τα πλεονεκτήματά του αναδειχθούν σωστά επικοινωνιακά από τις εταιρείες, ώστε να θεωρηθούν απαραίτητα από τους χρήστες, γιατί αυτοί παραδοσιακά είναι απρόβλεπτοι...

πάντως με φίλους του χώρου όταν συζητάμε το θέμα entre la poire et le fromage (sic!), εκτιμώντας την συνήθη ταχύτητα υιοθέτησης από DAWs και κατασκευαστές plugins, συν την όποια ικανότητα της μουσικής κοινότητας να δεχθεί και να προωθήσει νέες τεχνολογίες ως καλύτερες λύσεις για το μέλλον, δίνουμε 5 με 10 χρόνια μέχρι να αυξηθεί ικανά η παρουσία του στις mainstream αγορές και να εδραιωθεί ως πρότυπο... και γενικώς πέφτουμε μέσα...
 
Last edited:
CLAP ειναι μια open source εναλλακτικη του VST 2/3, ενας αλλος τροπος δηλαδη για να παιρνει plug in ενα DAW.


Npap σε εκτιμω βαθυτατα, αλλα στο συγκεκριμενο θεμα εισαι λαθος.

Αποδειξη: Το εν λογω νημα.


Ο LK απο οτι ξερω δεν ειναι επαγγελματιας του audio, ειναι ερασιτεχνης.


Να ομως που χρειαστηκε και αυτος το "CLAP", το ΣΗΜΕΡΙΝΟ CLAP, δηλαδη ενα πιο καινουργιο ειδος VST, το VST64.

Γιατι η εξελιξη προχωραει, και ειτε εισαι ερασιτεχνης ειτε επαγγελματιας, το καινουργιο και το αστραφτερο εχει γοητεια, εχει καινουργιο ΗΧΟ, εχει ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ, δηλαδη ενας ερασιτεχνης που εχει νοσταλγια π.χ. για το D50 της roland που ειναι μονο σε 64 bit ΓΙΑΤΙ να μην μπορει να το αποκτησει;


Και αυτο ειναι το λιγοτερο, διοτι ενα απλο παραδειγμα ειναι το CLAP. Μπορω να σκεφτω 100 πακετα που μπορεις να φας αν δεν εξελιχθει ενα software, απο ασυμβατα καινουργια λειτουργικα μεχρι οτιδηποτε.

Και το σημαντικοτερο, και επειδη δεν ειδα κανεναν να το διαψευδει: αν το Sonar χρειαζεται οντως καθε τοσο online activation, τοτε αυτα τα περι απροσκοπτης λειτουργιας στο μελλον δεν ισχυουν. Αυτο ειναι ενα πραγμα που πρεπει κανεις να σκεφτεται, ειναι ενα πλεονεκτημα αλλων free DAW η πραγματικη off line χρηση, ενα πλεονεκτημα μεγαλο κατα τη γνωμη μου, δεν πρεπει να το παρουμε αψηφιστα, και ΟΚ, ο SF απο οτι ξερω εχει πληρωτικη offline εκδοση και μια χαρα, ενας ερασιτεχνης η οτιδηποτε του σημερα τι θα κανει αν τυχον γινει η στραβη, θα παει αναγκαστικα σε συνδρομες που κοστιζουν ενα cubase essential το χρονο;


Προσεξε λοιπον Npap, μην τυχον κανεις παλι το λαθος με τα DAT και τα SACD σημερα, και δεν το εχεις καταλαβει.

Το καθε πραγμα δωρεαν η μη εχει καποια + κακ καποια -. Το οτι ειναι κατι δωρεαν, δε σημαινει οτι δεν εχει - και θα το υιοθετησουμε αυτοματα, επειδη ειμαστε ερασιτεχνες, η ψιλομπατηριδες, η YOLO, η οτιδηποτε.


Αλλιως, καθε φορα που μπαινει ενας ερασιτεχνης, να του λεμε να γραφει μουσικη με την onboard καρτα ηχου, ακουγοντας στα ηχεια του laptop, και γραφοντας με το ποντικι τις νοτες. Το SONAR βεβαια ΣΗΜΕΡΑ δεν ειναι onboard καρτα ηχου, σε καμια περιπτωση, τουμπανο ειναι ΑΛΛΑ :ROFLMAO: αν δεν εξελιχθει περαιτερω, δυστυχως εκ των πραγματων θα γινει στο μελλον. Οπως και οι προπολεμικες onboard καρτες ηταν ΧΑΛΙΑ ενω με τις σημερινες μπορεις ΟΝΤΩΣ να ακουσεις αξιοπρεπως. Αν δεν εξελιχθει λοιπον το free SONAR, λυπαμαι, αλλα απο αφοβα προτεινομενο οπως ηταν μεχρι τωρα, θα ειναι προτεινομενο με αστερισκο. Θα ειναι μια onboard, θα ειναι σε φαση "κανε τωρα τη δουλεια σου με την onboard, και στην πορεια παιρνεις μια καρτα ηχου"


Και επειδη πολυ σωστα λες οτι αυτο θα γινει σε εναν κυκλο 5- 10 χρονων, για αυτο και εγω επιμενω οτι οποιος θελει να ασχοληθει με το σπορ μακροπροθεσμα, θα πρεπει να σταθμισει προσεκτικα πλεον την επιλογη του SONAR.
 
Δεν νομίζω ότι έχει καμία σχέση αν είααι επεγγαλματίας ή ερασιτέχνης.
Η πρόοδος της τεχνολογίας και οι χαμηλές τιμές δίνουν σε αμφότερους τη δυνατότητα να έχουν τις ίδιες τεχνολογίες.
Η διαφορά στον ήχο σε σχέση με έναν επαγγελματί η ερασιτέχνη δεν είναι στο daw, αλλά στον χώρο (καλλιτερη μόνωση π.χ. - μιας και βγάζουν λεφτά από αυτό). και σε hardware (π.χ. πιο ακριβά ηχεία- μιας και βγάζω λεφτά από αυτό) .
Κατα τα λοιπά , και για να περιαυτολογήσω λίγο, σε επίπεδο audio pc και γνώσεων πληροφορικής, δεν υστερώ από κανέναν επαγγελματία του ήχου....ούτε καν και από επαγγελματία πληροφορικής....τουλάχιστον στην Ελλάδα.
 
Last edited:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top