Fender USA-Fender Japan

Terry RoscoeBeck5 είπε:
Καλημέρα Hotspur

Έθεσες πολλά ζητήματα και αυτό των ξύλων. Πράγματι υπάρχει μια διαλογή και κατάταξη τους σε κατηγορίες. Όμως ας μην το θεοποιούμε- τουλάχιστον στα όργανα της γραμμής παραγωγής, καθώς εκεί μπαίνει ότι... κάτσει  ;D

Τα «τίμια ξύλα» (τα premium aaaaa κλπ) θα τα συναντήσεις στα του custom shop και όχι σε ένα «πτωχό πλην τίμιο»  ;D american standart Jazz bass  ;D

Αλλά ακόμα και στην περίπτωση του custom shop τα πράγματα δεν είναι τόσο «άψογα» όσο θέλουμε να πιστεύουμε. Έχουν υπάρξει περιπτώσεις που όταν ιδιοκτήτες τους τα πήγαν για βάψιμο τράβηξαν τις... κοτσίδες τους  ;D όταν είδαν τι υπήρχε όταν έφυγε από επάνω το χρώμα. Πέντε και έξι κομμάτια ξύλο (που μπορεί να ήταν aaaaa αλλά το σώμα ήταν... συναρμολογούμενο  ;D)

Σαφέστατα υπάρχουν καλώδια και καλώδια, ποτενσιόμετρα και ποτενσιόμετρα, μαγνήτες και μαγνήτες.

Πάντως θα το ξαναπώ: Έχοντας στην κατοχή μου δύο αμερικάνικα και δύο γιαπωνέζικα Fender δεν μπορώ να πω ότι τα δεύτερα υστερούν σε κάτι από τα πρώτα στην ποιότητα κατασκευής. Και αν έχω να πω κάτι είναι «κατά» των αμερικάνικων.

Το P του ΄79 έχει πλάκα στα ρουταρίσματα του- ο μπάρμπα Τζιμ δεν πρέπει να είχε κέφια εκείνο το πρωί  ;D

Στο Roscoe Beck ο τριθέσιος έχει αρχίσει να μου κάνει νερά (του '96)  :D. Αντίθετα το«Γιδολί» που είναι της ίδιας εποχής δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό.

Οπότε- λίγο πολύ- όλα είναι σχετικά.          
  Τον παράγοντα τύχη, φυσικά και δεν το λογαριάζουμε στη συγκεκριμένη συζήτηση, διότι έχουμε πει άπειρες φορές, πως αν δεν έχεις τη δυνατότητα να δοκιμάσεις πρώτα απο κοντά, αυτό που θα πάρεις, ενδέχεται να την πατήσεις. Δεν πα να δώσεις για όργανο 2 και 3.000 ευρώ, δεν πα να πάρεις μοντέλο μιας παρτίδας των 500 οργάνων, εκ των οποίων απ τα 500 εχουν βγει ελατωματικά ΜΟΝΟ ΤΑ 5...   αν είσαι γκαντέμης θα σου ρθει το ενα απο τα 5. Οπότε, προσπαθείς να επιλέξεις τι θα πάρεις ή να συμβουλέψεις ενα γνωστό σου, με βάση μια κοινή λογική και βάση των περισσοτέρων πιθανοτήτων.   Παρεπιπτόντως, monsieur Terry έχω υπάρξει μάρτυρας 2 περιστατικών, όπου 2 μπασίστες που έχουν στην κατοχή τους το jazz bass του geddy lee, ενω εξιστορούσαν τα καλύτερα, οσων αφορα την ποιότητα κατασκευης και φυσικά το λαιμό, χαρακτήρισαν ΚΑΙ ΟΙ 2 τους μαγνήτες του  ...μμμ...  πως να το θέσω διακριτικά...  τους χαρακτήρισαν ΨΟΦΙΟΥΣ !  Με το συμπάθιο κιόλας, αλλά είπα να το αναφέρω έτσι πληροφοριακά...
 
Για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις το grading στα κσύλα (Β, Α, ΑΑ, ΑΑΑ κτλ.) αναφέρεται στην εμφάνισή τους (και στην παρουσία ή έλλειψη ελλατωμάτων όπως οι ρόζοι, οι τρύπες, οι ανεπιθύμητοι χρωματισμοί) και όχι στις πιθανές ηχητικές τους ιδιότητες.

 
Wickman είπε:
Θα παρω Jazz bass, ποιος ο λογος να προτιμησω το Αμερικανικο και οχι το Γιαπωνεζικο?

Η διαφορα στην τιμη δικαιολογει και την διαφορα στην ποιοτητα κατασκευης?
Έχουν περάσει διάφορα μπάσα απο τα χέρια μου (μεταξύ τους και ενα Fender Japan), από μέτρια  έως πααρα πολύ καλά. Αυτή τη στιγμή έχω δυο χειροποίητα, ένα ακριβό Warwick, το 6χορδο του patitucci και το Fender Vintage 75 που θέλεις να πάρεις. Όλα τα υπόλοιπα ειναι πιο ακριβά απο αυτό (το Warwick μόνο έχει την ίδια τιμή), και το Fenderaki απλώς τα σβήνει από το χάρτη. Τι ήχος!! Θα το καταλάβεις κυρίως από το πως κάθεται μέσα στη μπάντα, αλλά ταυτόχρονα έχει τον ήχο του Miller και του Jaco σε ένα. Άσε η ποιότητα κατασκευής (κενο στο neckpocket υπάρχει, για να ειμαι και δίκαιος).

Ένα άλλο θέμα είναι η μεταπωλητική αξία του αμερικάνικου, η οποία (κυριως αν το μπασο αξίζει) μένει παντα αρκετά ψηλα.

Αλλά αν δεν πιστεύεις εμένα, μπορείς να βρεις μια πολύ εμπεριστατωμένη κριτική από ένα μάστορα του είδους εδώ: http://bassemporium.com/blog/?p=120

Για μένα είναι απο τα καλύτερα ψώνια που μπορείς να κάνεις...

 
hotspur είπε:
  Παρεπιπτόντως, monsieur Terry έχω υπάρξει μάρτυρας 2 περιστατικών, όπου 2 μπασίστες που έχουν στην κατοχή τους το jazz bass του geddy lee, ενω εξιστορούσαν τα καλύτερα, οσων αφορα την ποιότητα κατασκευης και φυσικά το λαιμό, χαρακτήρισαν ΚΑΙ ΟΙ 2 τους μαγνήτες του  ...μμμ...  πως να το θέσω διακριτικά...  τους χαρακτήρισαν ΨΟΦΙΟΥΣ !  Με το συμπάθιο κιόλας, αλλά είπα να το αναφέρω έτσι πληροφοριακά...
Κύριε Hotspur καλώς πράξατε και το αναφέρατε, αλλά παρακαλώ μπορείτε να τους ρωτήσετε αν ο... νονός τους είναι ένας ψηλός κύριος από τα Χανιά με έντονο τικ στον ώμο;  ;D ;D ;D

Στο δικό μου «Γιδολί» μόνο ψόφιους δεν μπορείς να τους πεις- μάλλον το αντίθετο, καθώς το «δάγκωμα» τους είναι εντυπωσιακό.

Οπότε μήπως θα έπρεπε να τσεκάρουν το ύψος των μαγνητών;  

ΥΓ: Και επειδή πρέπει να αποδίδουμε τα τους Καίσαρος τω Καίσαρι- καθώς ο juan de vian έθιξε το θέμα neckpocket- στο αμερικάνικο 70ς που έχω το pocket θυμίζει λίγο το Grand Canyon  ;D ;D ;D ;D. Βέβαια τότε η αγαπημένη μας εταιρία δεν βίωνε την καλύτερη περίοδο της αναφορικά με την ποιότητα κατασκευής  ;D 

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
- καθώς ο juan de vian έθιξε το θέμα neckpocket-
Να προσθέσω βέβαια πάνω σε αυτό, ότι σε τίποτα δεν επηρεάζει αρνητικά τίποτα πάνω στα όργανα. Εντάξει, χτυπάει λίγο άσχημα στο μάτι για κάποιον που ξέρει, αλλά ούτε στον ήχο χάνει το όργανο, ούτε στο playability επηρεάζει ούτε σε τίποτα. Άσε που στα καλύτερα vintage κομμάτια της fender των 70s υπήρχε πάντα (σκέφτομαι μηπως το έκανας επίτηδες και στο reissue ώστε να μοιαζει με τα παλια, καθώς τα υπόλοιπα πάνω στο όργανο ειναι τόσο άψογα που μου φανηκε παραξενο να τους "ξέφυγε" κάτι τετοιο).

 
Παρεπιπτόντως, monsieur Terry έχω υπάρξει μάρτυρας 2 περιστατικών, όπου 2 μπασίστες που έχουν στην κατοχή τους το jazz bass του geddy lee, ενω εξιστορούσαν τα καλύτερα, οσων αφορα την ποιότητα κατασκευης και φυσικά το λαιμό, χαρακτήρισαν ΚΑΙ ΟΙ 2 τους μαγνήτες του  ...μμμ...  πως να το θέσω διακριτικά...  τους χαρακτήρισαν ΨΟΦΙΟΥΣ !  Με το συμπάθιο κιόλας, αλλά είπα να το αναφέρω έτσι πληροφοριακά
τοτε μη παρεις ουτε το αμερικανικο γιατι φοραει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ΙΔΙΟΥΣ μαγνητες με το Geddy Lee (αμερικανικους vintage RI)..

Ειδες τελικα που οι περισσοτεροι ακουνε με τα...ματια? ;D

btw οι συγκεκριμενοι μαγνητες ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΛΟΙ μαγνητες jazz bass.

<<  Έδωσα 900 ευρω, για να πάρω το τάδε Γιαπωνέζικο μοντέλο και μετά απο λίγο καιρό, αφού άλλαξα τα κλειδιά, τη γέφυρα, τα ποτενσιόμετρα και τους μαγνήτες...  αφού άλλαξα ΌΛΑ αυτά, ΝΑΙ παίζει απίστευτα >>.
θα πρεπει να καταλαβεις οτι υπαρχουν διαφορετικες ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ιαπωνικων Fender ,στις υψηλες κατηγοριες (σαν το GL bass και τα περισσοτερα RI που ετσι κι αλλοιως φορανε αμερικανικους μαγνητες ) δεν χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα μια και το hardware τους ειναι κορυφαιο.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ παντως δεν εχω δει ΠΟΤΕ μου κακοφτιαγμενη Fender Japan ενω εχω δει..ουκ ολιγες αμερικανικες Fender..

διαβασε και αυτο it will educate you ... ;)

http://freespace.virgin.net/john.blackman4/history.htm

Both the US factory at Fullerton and Fender Japan set about producing vintage reissues- in fact the Japanese were the first to succeed and the superb quality of their instruments resulted in the famous quote by Dan Smith, Director of Marketing, Electric Guitars at the time :"Everybody came up to inspect them and the guys almost cried, because the Japanese  product was so good - it was what we had been having a hell of a time trying to do."
 
Superfunk είπε:
τοτε μη παρεις ουτε το αμερικανικο γιατι φοραει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ΙΔΙΟΥΣ μαγνητες με το Geddy Lee (αμερικανικους vintage RI)..

Ειδες τελικα που οι περισσοτεροι ακουνε με τα...ματια? ;D

btw οι συγκεκριμενοι μαγνητες ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΛΟΙ μαγνητες jazz bass.

θα πρεπει να καταλαβεις οτι υπαρχουν διαφορετικες ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ιαπωνικων Fender ,στις υψηλες κατηγοριες (σαν το GL bass και τα περισσοτερα RI που ετσι κι αλλοιως φορανε αμερικανικους μαγνητες ) δεν χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα μια και το hardware τους ειναι κορυφαιο.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ παντως δεν εχω δει ΠΟΤΕ μου κακοφτιαγμενη Fender Japan ενω εχω δει..ουκ ολιγες αμερικανικες Fender..

διαβασε και αυτο it will educate you ... ;)

http://freespace.virgin.net/john.blackman4/history.htm

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Πες τα βρε Νίκο (ουπς συγνώμη, κύριε Νίκο  ;D) γιατί ορισμένοι μπορεί να μας παρεξηγήσουν ότι έχουμε μετοχές στην Fender Japan  ;D

 
Superfunk είπε:
το αμερικανικο γιατι φοραει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ΙΔΙΟΥΣ μαγνητες με το Geddy Lee (αμερικανικους vintage RI)..

btw οι συγκεκριμενοι μαγνητες ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΛΟΙ μαγνητες jazz bass.
Βεβαίως  βεβαίως   ;) μ' αρέσουν πιο πολύ απο τους  custom shop

Αν δεν παινέψεις  το σπίτι σου ..... ;D

Όσο για το neck pocket  μην ανησυχείτε  υπάρχει για να κρύβεις την πένα  8)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν είχα ποτέ USA.. Είχα 2 Japan και τώρα έχω ένα MEX... Η καλωδίωση στο MEX είναι ΑΠΑΙΣΙΑ! 800 ευρώ όργανο (καινούριο στο Θωμά) και δεν έχουν κάτσει να προσέξουν τα καλώδιο και τις κολλήσεις!  :-[ Κατά τα άλλα καλό οργανάκι δεν μπορώ να πω...

Από τα 2 japan που είχα (και τα 2 δεκαετίας 80 ένα αρχές και ένα τέλος) ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος (τα πούλησα λόγω οικονομικής ανάγκης)... Γενικά οι Ιάπωνες ξέρουν να φτιάχνουν όργανα (όχι μόνο Fender) ... Όπως πλέον έχουν μάθει και οι Κινέζοι και οι Κορεάτες και οι Ινδονήσιοι και οι Βιετναμέζοι. Φαντάζομαι πως η ποιότητα των Γιαπωνέζικων οργάνων το 60 και το 70 ήταν αντίστοιχη με των κινέζικων (και λοιπών ανατολικών χωρών) το 2000-2005... Ίσως και για αυτό να βγήκε μία αρνητική προκατάληψη προς τα γιαπωνέζικα όργανα τότε και διατηρείται μέχρι τώρα!

ΥΓ: Δεν γνωρίζω για την περίοδο πριν το 2002 γιατί δεν έπαιζα μουσική, απλώς κάνω εικασίες.

 
Περα απο την ολη εκταση που πηρε το θεμα, μπορω να συγκρατησω οτι τα Japan ειναι εξαιρετικης κατασκευης οργανα και τα αξιζουν τα λεφτα τους.

Επισης αν καποιον τον βαλεις να ακουσει το Ιαπωνεζικο και το Αμερικανικο απο τον ιδιο ενισχυτη αμφιβαλλω αν μπορει να ξεχωρισει ποιο ειναι το ενα και ποιο το αλλο!

 
Wickman είπε:
Επισης αν καποιον τον βαλεις να ακουσει το Ιαπωνεζικο και το Αμερικανικο απο τον ιδιο ενισχυτη αμφιβαλλω αν μπορει να ξεχωρισει ποιο ειναι το ενα και ποιο το αλλο!
Μεταξύ μας αν ο ίδιος παίκτης παίξει τον ίδιο τύπου μπάσου, με τους ίδιους μαγνήτες, τις ίδιες χορδές, ίδια τα πάντα όλα (ξύλα, ηλεκτρονικά, hardware), ίδιες ρυθμίσιες κλπ δεν νομίζω πως κάποιος θα καταλάβει (σαν ακροατής) την χώρα προέλευσης του κάθε οργάνου... Ίσως καταλάβεις κάποιες διαφορές και πεις "αυτό μ'αρέσει, αυτό όχι" αλλά μέχρι εκεί... Ο παίκτης από την άλλη μπορεί να καταλήξει ποιο του αρέσει και ποιο όχι με βάση κάποια στοιχεία που δεν είναι ο ήχος αλλά ποιο τον βολεύει, ποιο είναι ποιο ελαφρύ, ποιο έχει καλύτερο φινίρισμα κλπ... Εκεί νομίζω πως μπορεί να υπάρχει η ΚΥΡΙΑ διαφορά επιλογής ανάμεσα σε 2 ΚΑΛΑ όργανα (Japan, USA)... Η οποία όμως όταν παραγγέλνεις από απόσταση ΠΑΝΤΑ ρίχνεις ζάρι...

Όλα τα παραπάνω είναι προσωπική γνώμη

 
funky_bassman είπε:
Φαντάζομαι πως η ποιότητα των Γιαπωνέζικων οργάνων το 60 και το 70 ήταν αντίστοιχη με των κινέζικων (και λοιπών ανατολικών χωρών) το 2000-2005... Ίσως και για αυτό να βγήκε μία αρνητική προκατάληψη προς τα γιαπωνέζικα όργανα τότε και διατηρείται μέχρι τώρα!
Έτσι είναι ακριβώς...

Κύριε Hotspur, ότι γράφεται σε αυτήν την συζήτηση εκ μέρους μου είναι απόρροια προσωπικής εμπειρίας, και σε καμμία περίπτωση απόπειρα ισωπέδωσης των πάντων.

Είμαι κάτοχος Fender Telecaster Japan, ηλικίας 15 χρόνων περίπου, που μαμάει, καί απο ήχο και απο ηλεκτρονικά όσες Αμερικάνες είχε την ευκαιρία να μπεί δίπλα τους.

(Και μία χτές το βράδυ παρεπιπτόντως).

Κλειδιά θέλει πλέον, ( μετά  απο 20 χρόνια ), αλλά δέν ήταν έτσι το θέμα απο την αρχή.

Τα ποτενσιόμετρα δέν έχουν πάθει το παραμικρό.

Για την σύγκριση Αμερικάνικου J.Bass με κινέζικο αδερφάκι του έχω γράψει σε άλλη συζήτηση. Εκεί υπάρχει σαφώς θέμα μαγνητών κ ηλεκτρονικών, αλλά μιλάμε για όργανο στο 1/10 της αξίας του αμερικάνικου.

Και ναί, η F Japan, είναι μία εταιρία παντελώς ανεξάρτητη απο την αμερικάνικη, με lisence να χρησιμοποιεί το όνομά της.

Cool bro, οι καιροί που μόνο οι πέραν του Ατλαντικού ήξεραν να φτιάχνουν όργανα, πέρασαν πρίν 30 χρόνια.

Να δείς οργανάκια απο Κίνα με 200 ευρώπουλα, να κλαίς τα λεφτά που έδωσες για τα ακριβοπληρωμένα  σου.

Τόχω πάθει και το λέω. ;)  Γιατί στην ντουλάπα μου έχω όργανο που το αγόρασα το '91 με λεφτά που αγόραζα μία γκαρσονιέρα.  :'(

900.000 ταπεινές δραχμούλες.... όταν το αμερικάνικο JB  κόστιζε καμμιά 120.000 το πολύ.

Αλλά το να λέμε οτι οι σχολαστικοί Ιάπωνες δέν μπορούν να φτιάξουν καλύτερα όργανα απο τους Αμερικάνους μου ακούγεται τουλάχιστον άτοπο, μιας και η κατασκευή ενός οργάνου εκτός απο τα ξύλα, αφορά κυρίως την δουλειά που κάνει κάποιος με αυτά.

Επίσης υπάρχει και κάτι που λέγεται ανταγωνιστικότητα στο κόστος παραγωγής, εργατικά , φορολογία κλπ. το οποίο επιβαρύνει την τελική τιμή. Επίσης την σημαντικότερη επιβάρυνση στην τιμή, επιφέρει η αναμονή κερδών απο τους μετοχους μιας μεγάλης εισηγμένης στις ΗΠΑ  ;)

Κάποτε υπήρχαν τα Kumika, εκείνη την εποχή το 80, τα λέγαμε "κουπιά".

Πρίν κανένα μήνα έπεσε  ένα σακατεμένο στα χέρια μου, ασχολήθηκα ένα απόγευμα μαζί του, και την άλλη μέρα παρακαλούσα τον ιδιοκτήτη του να μου το πουλήσει... Πού τετοια τύχη...

Καλή αγορά στον op, με μυαλό  ;D

 
bassbill είπε:
Κάποτε υπήρχαν τα Kumika, εκείνη την εποχή το 80, τα λέγαμε "κουπιά".

Πρίν κανένα μήνα έπεσε  ένα σακατεμένο στα χέρια μου, ασχολήθηκα ένα απόγευμα μαζί του, και την άλλη μέρα παρακαλούσα τον ιδιοκτήτη του να μου το πουλήσει... Πού τετοια τύχη...
Πες τα, μαέστρο...

 
Superfunk είπε:
τοτε μη παρεις ουτε το αμερικανικο γιατι φοραει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ΙΔΙΟΥΣ μαγνητες με το Geddy Lee (αμερικανικους vintage RI)..

Ειδες τελικα που οι περισσοτεροι ακουνε με τα...ματια? ;D

θα πρεπει να καταλαβεις οτι υπαρχουν διαφορετικες ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ιαπωνικων Fender ,στις υψηλες κατηγοριες (σαν το GL bass και τα περισσοτερα RI που ετσι κι αλλοιως φορανε αμερικανικους μαγνητες ) δεν χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα μια και το hardware τους ειναι κορυφαιο.
  Καλημέρα. Δεν βρήκα το χρόνο να απαντήσω προχθές, οπότε... να μαι. Που είχαμε μείνει ? Α ! ναι ...  Τα specs του Geddy Lee Jazz bass τα χω δει τόσες πολλές φορές, που τα ξέρω απ έξω κι ανακατωτά. ΔΕΝ είπα οτι φοράει Γιαπωνέζικους μαγνήτες. Αμερικάνικους φοράει. Χαίρω πολύ... Ανέφερα σαν παράδειγμα το geddy lee, σε αυτό που λέμε για τον παράγοντα τύχη σε μια αγορά. Όπως και να χει, αν κοιτάξουμε και πιο πάνω ΔΕΝ αναφέρω ΠΟΥΘΕΝΑ οτι ΔΕΝ φοράει αμερικάνικους μαγνήτες. Άρα Superfunk, ...είδες που διαβάζεις και καταλαβαίνεις αυτό που ΘΕΣ και όχι αυτό που πρέπει ...    Άλλο, δεν έχω να καταλάβω ΤΙΠΟΤΑ για διαφορετικές κατηγορίες fender οργάνων, ουτε να δω, οργανάκια απο Κίνα με 200 ευρώπουλα, φίλε μου bassbill. ΑΝ δεν κάνω λάθος, που ΔΕΝ κάνω, στο αρχικό μου post, αναφέρω ξεκάθαρα τη λέξη ΙΣΟΤΙΜΑ ΟΡΓΑΝΑ. Εκεί φυσικά και είναι όλο το debate. Αυτό γράφει και ο φίλος μας που ξεκίνησε το θέμα. Το αν δηλαδή αξίζει να δώσεις 200 ευρώ παραπάνω για ενα αμερικάνικο όργανο, απ οτι κάνει ενα japan. Και δεν ξέρω αν οι υπόλοιποι ειστε " ΣΙΓΟΥΡΟΙ " για το τι αξίζει στην προκειμένη συζήτηση και τι όχι, πάντος εγώ ΔΕΝ είμαι σίγουρος. Δεν είμαι σίγουρος πως,  Π.Χ αυτό  http://www.thomann.de/gr/fender_70s_precison_bass_mn_ow.htm  είναι καλύτερο απ αυτό  http://www.thomann.de/gr/fender_american_standard_pbass_mn_ow.htm  Συγνώμη αλλά ΔΕΝ είμαι καθόλου σίγουρος πως αυτό  http://www.thomann.de/gr/fender_geddylee_jbass.htm  είναι καλύτερο απ αυτό http://www.thomann.de/gr/fender_american_standard_jbass_mn_bk.htm  Αν κάποιος ειναι σίγουρος και μπορεί να μας το αποδείξει, ... εδώ είμαστε ...
 
Superfunk είπε:
Τα ηλεκτρικα στα MIJ Fender οντως δεν ειναι σπουδαια (βεβαια τα ειχα για δεκαετιες πανω σε MIJ Fender που ειχα χωρις κανενα προβλημα αλλα πρεπει να παραδεχτω οτι δεν αγγιζω ποτε μου τα ποντεσιομετρα για να χαλασουν...μια και τα εχω παντα στο φουλ ;D) ουτε οι μαγνητες λενε τιποτα,με εξαιρεση βεβαια τα μοντελλα που φορανε αμερικανικους μαγνητες.
   
 Πράγματι υπάρχει μια διαλογή και κατάταξη τους σε κατηγορίες.
  Κοιτάζοντας το αρχικό μου post, αυτό που ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών, και συνυπολογίζοντας τις 3 φράσεις στις παραθέσεις που έβαλα ακριβώς απο πάνω, δεν θεωρώ πως εχω να γράψω κατι άλλο στο συγκεκριμένο θέμα. Εγώ δεν μπορώ να ξέρω τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, ούτε απο θέμα ήχου, ουτε απο θέμα Playabbility. Δεν έγραψα πουθενά - παιδιά, μακριά απο fender japan - και δεν το έκανα πόσο μάλλον, επειδή μπορεί να αποκτήσω κι εγώ ενα τέτοιο κάποια στιγμή. Πραγματικά δεν είπα τίποτα παραπάνω και τίποτα παρακάτω απ αυτα που εγραψαν και οι 2 φίλοι μου, στις παραθέσεις απο πάνω. Είπα οτι ΝΑΙ υπάρχουν διαφορές και απ οτι εχω διαβάσει και ακούσει, οι διαφορές αυτές εντοπίζονται σε αυτά τα 2 σημεία. Δεν προσπάθησα εννοήτε να παρακινήσω κάποιον για το τι θα αγοράσει και τι οχι. Απλα παρεθεσα μια άποψη ...
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
hotspur είπε:
    Συγνώμη αλλά ΔΕΝ είμαι καθόλου σίγουρος πως αυτό  http://www.thomann.de/gr/fender_geddylee_jbass.htm  είναι καλύτερο απ αυτό http://www.thomann.de/gr/fender_american_standard_jbass_mn_bk.htm  Αν κάποιος ειναι σίγουρος και μπορεί να μας το αποδείξει, ... εδώ είμαστε ...
Καλημέρα... καλημέρα

Καλύτερο δεν νομίζω ότι ξέρει κανείς μας, αν δεν τα πιάσει και τα δύο στο χέρι (καθώς η τυχαιότητα παίζει τον ρόλο της  :D)

Όμως υπάρχουν κάποιοι παράγοντες στα εν λόγο όργανα που λειτουργούν υπέρ ή κατά της επιλογής:

Α) Μπράτσο. Το Geddy έχει πιο λεπτό, το άλλο έχει το «κλασικό» και αυτό ή σου αρέσει ή δεν σου αρέσει.

Β) Καβαλάρης. Badass  από την μια, hi mass αλλά προς το traditional από την άλλη...

Γ) Μαγνήτες. 62 US Jazz VS Alnico V-Split single coil

Πιο καθοριστικό απ' όλα θεωρώ το Α (μπράτσο) καθώς σε πολλούς που έχουν συνηθίσει στο C shape του Jazz, «ξινίζουν» με το C thin shape.

Τώρα αν είναι «καλύτερο» το ένα ή το άλλο, πολύ φοβάμαι ότι θα ακούσουμε πολλές και αντικρουόμενες απόψεις. Θεωρώ ότι κατασκευαστικά και τα δύο είναι εφάμιλλα. Όμως «καλύτερο» είναι αυτό που με βολεύει... καλύτερα και είναι πιο κοντά στα χέρια και αυτιά μου  ;D

 
Όπα sorry ! Μόλις διαπίστωσα ενα λαθάκι. η δεύτερη παράθεση που υπάρχει στο τελευταίο μου post, είναι παράθεση στον terry και οχι στον superfunk. Sorry ... ;D  

 
hotspur είπε:
έχω υπάρξει μάρτυρας 2 περιστατικών, όπου 2 μπασίστες που έχουν στην κατοχή τους το jazz bass του geddy lee[...], χαρακτήρισαν ΚΑΙ ΟΙ 2 τους μαγνήτες του  ...μμμ...  πως να το θέσω διακριτικά...  τους χαρακτήρισαν ΨΟΦΙΟΥΣ !
Είπαμε, πολλοί ακούνε με τα μάτια. ΠΑΡΑ πολλοί.

Αλλά πέρα από τους ανούσιους καυγάδες, για την... υπηκοότητα των μαγνητών  ;D  υπάρχει η... μια και μόνη ουσία:  ;D

Αν ΔΕΝ μπορείς με ένα geddy lee ή με ένα αμερικάνικο ή με ένα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αξιοπρεπές jazz bass να βγάλεις ΗΧΑΡΑ και ωραία ΜΠΑΣΑΡΑ τότε, sorry φίλε μου, αλλά ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΜΠΑΣΟ  ;D ;D ;D

 
manosx είπε:
Είπαμε, πολλοί ακούνε με τα μάτια. ΠΑΡΑ πολλοί.

Αλλά πέρα από τους ανούσιους καυγάδες, για την... υπηκοότητα των μαγνητών  ;D  υπάρχει η... μια και μόνη ουσία:  ;D

Αν ΔΕΝ μπορείς με ένα geddy lee ή με ένα αμερικάνικο ή με ένα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αξιοπρεπές jazz bass να βγάλεις ΗΧΑΡΑ και ωραία ΜΠΑΣΑΡΑ τότε, sorry φίλε μου, αλλά ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΜΠΑΣΟ  ;D ;D ;D
Καλημέρα... καλημέρα

Καλύτερο δεν νομίζω ότι ξέρει κανείς μας, αν δεν τα πιάσει και τα δύο στο χέρι (καθώς η τυχαιότητα παίζει τον ρόλο της  :D)

Όμως υπάρχουν κάποιοι παράγοντες στα εν λόγο όργανα που λειτουργούν υπέρ ή κατά της επιλογής:

Α) Μπράτσο. Το Geddy έχει πιο λεπτό, το άλλο έχει το «κλασικό» και αυτό ή σου αρέσει ή δεν σου αρέσει.

Β) Καβαλάρης. Badass  από την μια, hi mass αλλά προς το traditional από την άλλη...

Γ) Μαγνήτες. 62 US Jazz VS Alnico V-Split single coil

Πιο καθοριστικό απ' όλα θεωρώ το Α (μπράτσο) καθώς σε πολλούς που έχουν συνηθίσει στο C shape του Jazz, «ξινίζουν» με το C thin shape.

Τώρα αν είναι «καλύτερο» το ένα ή το άλλο, πολύ φοβάμαι ότι θα ακούσουμε πολλές και αντικρουόμενες απόψεις. Θεωρώ ότι κατασκευαστικά και τα δύο είναι εφάμιλλα. Όμως «καλύτερο» είναι αυτό που με βολεύει... καλύτερα και είναι πιο κοντά στα χέρια και αυτιά μου  ;D
  Εννοείτε πως, πάμε σε τελείως διαφορετική συζήτηση. Στην οποία, τουλάχιστον στην αρχή της, δεν υπάρχει περίπτωση να διαφωνήσουμε κάπου. Εννοείτε πως με οποιδήποτε μπάσο, (πόσο μάλλον με ενα μπάσο, στο μπάτζετ των προαναφερθέντων) αν δεν μπορείς να βγάλεις τη γ@μ@τη μπασιά που έχεις στο κεφάλι σου, υπάρχει πιθανότητα να ΜΗΝ ειναι θέμα ΜΟΝΟ του οργάνου. Απο κει και πέρα, ψάχνουμε, διαβάζουμε, ρωτάμε και αντλούμε γνώμες και πληροφορίες ο ένας απ τον άλλον (ίσως πολλές φορές με υπερβάλλων ζήλο και ανούσιους "καυγάδες", που κι αυτοί έχουν την πλάκα τους όμως ...) μόνο και μόνο γιατί, ΑΝ και ΌΤΑΝ μας δοθεί η δυνατότητα, να πάμε σε κάτι καλύτερο ποιοτικά, πχ απ το γεροφτωχό washburn μου, να ξέρουμε που θα κινηθούμε και γιατί. Να ξέρεις οτι θα πας να δοκιμάσεις αυτό, αυτό κι αυτό, γιατί αυτά κάνουν γι αυτό που θες και αυτά σε βολεύουν πάνω κάτω. Για μένα, το πρωτεύων θέμα που πρέπει να κοιτάζεις σε ενα καλό όργανο, όπως πολύ σωστά με πρόλαβε και ο terry πιο πάνω, είναι το playaddility. Ο κύριος λόγος που αξίζει να δώσεις ενα σεβαστό ποσό για μπάσο, είναι για να παίζεις αυτά που μπορείς να παίξεις, ΠΙΟ άνετα... Και αν μπορέσεις να συνδυάσεις το άνετο παίξιμο, με τον ήχο και την εξωτερική εμφάνιση της αρεσκείας σου, τότε θα είσαι άρχοντας...     
 
Για μένα, το πρωτεύων θέμα που πρέπει να κοιτάζεις σε ενα καλό όργανο, όπως πολύ σωστά με πρόλαβε και ο terry πιο πάνω, είναι το playaddility

αν ειναι αυτο το βασικο θεμα σου τοτε εισαι ΠΟΛΥ τυχερος μια και ΟΛΑ τα μπασα ,και οι κιθαρες, μπορουν με ενα καλο ΣΕΤ ΑΠ να παιζουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ καλα.

φυσικα μιλαμε για οργανα χωρις σοβαρες κατασκευαστικες ανωμαλιες,αλλα εχω ΧΡΟΝΙΑ να δω τετοιο οργανο,ακομα και τα κινεζικα των 100 ευρω μια χαρα φτιαγμενα ειναι.

απο εκει και περα ολα τα αλλα ειναι θεμα ΓΟΥΣΤΟΥ,σε αλλους αρεσουν τα..ΧΟΝΤΡΑ,σε αλλους τα ΛΕΠΤΑ...και σε αλλους τα ΜΕΣΑΙΑ... σε αλλους τα...... καλολαδωμενα και  σε αλλους τα ξερα .....(μπρατσα βεβαια... ;D)  ενω θεμα γουστου ειναι αν σου αρεσουν τα ΠΑΧΙΑ & KONTA  ή τα ΑΔΥΝΑΤA & MΑΚΡΙΑ (ταστα βεβαια... ;D)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top