Europa - Carlos Santana

Status
Not open for further replies.
Περιμένω να ακούσω κάνα κλιπάκι σου, να δούμε τι απίδια πιάνει ο σάκος, γιατί όλοι στο πληκτρολόγιο είμαστε βαρύμαγκες και ασήκωτοι.
Τραντε αγαπητο μου παιδι, η κοπελα εδω που εβαλε ο δασκαλος της ενα βιντεο αν προσεξες παιζει με μια κιθαρα των 4000 ευρω.
Εδω και καποιες μερες μπηκε ενα παιδακι που ειχε μια σκουεαρ και ζητουσε γνωμη για μια καλη κιθαρα. Του την πεσατε ολοι με πρωτη την αφεντια σου και επειδη δεν ειχε καλο ενισχυτη (κατα την ανεπαρκη θεωρηση σας στο θεμα) το πεισατε να παρει εναν κατανα αν δεν κανω λαθος (μη χεσω τον ενισχυτη) αντι για μια καινουρια και ακριβη κιθαρα.
Χωρις να υπολογισετε οτι το παιδι κιθαρα θελει να μαθει και οχι ενισχυτη.
Υπ οψιν δε οτι με μια καλη κιθαρα ενας αρχαριος μαθαινει στο μισο χρονο απο οτι με ενα παλιοκιθαρο.
Θα μπορουσατε να του προτεινετε να παρει δυο πεταλια, τα οποια οταν θα πουλαγε καποτε τον ενισχυτη θα του μενανε

Θα μείνω μόνο στο ότι άλλο είναι το "μελετάω ενορχήστρωση" και άλλο το "είμαι ενορχηστρωτής". 
Που ακριβως μελετας ενορχηστρωση ρε μπιλακο?? Μελετη ενορχηστρωσης κανουμε μονο οταν παρουμε ολα τα πτυχια της μουσικης και παμε στο τελευταιο...στη φουγκα....ενορχηστρωτης γινεσαι μονο οταν περασεις το φουγκα και πλεον θεωρεισαι μαεστρος συμφωνικης ορχηστρας.
Στο ιντερνετ μελετας ενορχηστρωση και πιστευεις οτι καλυπτεσαι??? Η νομιζεις οτι ενορχηστρωση ειναι να κανεις δυο δευτερες φωνες και να ριξεις και μια εβδομη στα ακορτα σου.

Και επειδη εισαι και μοντερατορας στο φορο πρεπει να εισαι σοβαρος να λες τη γνωμη σου σε οτι ακριβως ρωτασε και να μην παραπλανεις με διαφορες παπαριες τυπου composition/orchestration courses.
Να μην προκαλεις δε με φρασεις του τυπου....βαρυμαγκες....ασηκωτοι.

ΥΓ
Εσυ τελειωσες το σχολειο και δεν ησουν καλος στα γραμματα και σε εστειλε η μητερα σου στην Ολλανδια και εγινες και δω μοντερατορας με τα χρυσα ψαλιδια
Εμενα δυο παιδια μου ηταν καλα στα γραμματα και ο ενας ειναι ειδικευομενος γιατρος αναισθησιολογος στον Ερυθρο Σταυρο, και ο αλλος ειδικευομενος χειρουργος ορθοπεδικος στο πανεπιστημιακο νοσοκομειο στα Γιαννενα και ο καλυτερος μπασιστας των Ιωαννινων.
Στα γραφω αυτα μην φανταστεις οτι ειμαστε τιποτε αναγωγοι βαρυμαγκες αναγωγοι αλητες, αλλα οπως προειπα ζοχαδιαζομαι με τις παπαριες.

 

 
Προσωπικά διαφωνώ και με τις απόψεις σου (μια προς μια), και με τον τρόπο που τις διατυπώνεις.

 
Σαμη Παραγκα είπε:
Ψάξε το δυναμό λαίμαι...μετά παίζει όντως εγκέφαλος

Η παραίτηση συνήθως χτυπάει τους εγκεφάλους

Πςςςςςςςςςςςςς τι ήπια ο λοάτκις λαίμαι


Βρε Μήτσο, εγώ το δυναμό να το ψάξω.

Και ναι έχω παραιτηθεί.

Αλλά σκέψου ότι διαβάζουν και πιτσιρικάδες, που δεν ξέρουν και πολλά.

Κρίμα δεν είναι να μένουν με λάθος εντυπώσεις?

Να νομίζουν πχ ότι αν πάρουν μια ακριβή κιθάρα θα παίζουν καλύτερα κιθάρα, και θα έχουν καλύτερο ήχο άσχετα με τον ενισχυτή τους?

Να νομίζουν πχ ότι για να ενορχηστρώσεις ένα ροκ κομμάτι πρέπει να έχεις πάρει πτυχίο φούγκας?

Άλλο πράγμα η κλασσική ενορχήστρωση και άλλο η ποπ/ροκ κλπ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σαμη Παραγκα είπε:
το δυναμό του αυτοκινήτου ήπια λαίμαι


το δυναμό πιέ το.

Το αντιψυκτικό μην αγγίζεις

 
Guitar Wars!!! 

Είστε χειρότεροι από τους πληκτραδες σε αυτά, χρόνια τα λέμε ?Σκοτωθείτε για το ποιος είναι ο καλύτερος ?I love it! 

 Οποίος δε θέλει να με προκαλέσει στα πλήκτρα, να ανοίξει thread ΤΏΡΑ να τον ΤΑΠΕΊΝΩΣΩ???

 Καλα κούλουμα!!!!! 

 Επ ευκαιρίας μπράβο στην κοπέλα και το δάσκαλο για το βίντεο που μοιράστηκε μαζί μας. Αν θυμάμαι καλά ειχε ανεβάσει και άλλο ένα. Μπράβο και keep practicing. Η εξάσκηση είναι η μητέρα της μαθήσεως, το είπε και ο cos_dr που ήταν πιο σοφός και πολύ πιο ωραίος άντρας από τον Αριστοτέλη ????

 
Η εξάσκηση είναι η μητέρα της μαθήσεως, το είπε και ο cos_dr που ήταν πιο σοφός και πολύ πιο ωραίος άντρας από τον Αριστοτέλη ????


όχι

η αργία είναι μήτηρ πάσης κακίας.

Μην είσθε αργόσχολοι.

Παίξτε.

Και συ αντι να στήνεις αρμόνια, κάτσε και παίξε, το έχεις ρίξει στο σο ρο λοπ.

Παίξε εβρόπα τώρα να σε δούμε

 
όχι

η αργία είναι μήτηρ πάσης κακίας.

Μην είσθε αργόσχολοι.

Παίξτε.

Και συ αντι να στήνεις αρμόνια, κάτσε και παίξε, το έχεις ρίξει στο σο ρο λοπ.

Παίξε εβρόπα τώρα να σε δούμε
Εγω έπαιξα και ανέβασα βίντεο 20 χρόνια τώρα και ενορχηστρωσεις μου. Δεν εχω να αποδείξω τίποτα πια. Και παίζω πιάνο κσι πλήκτρα από 5 ετών, και μαθήματα και όλα. 

 Δεν παίζω ξανα.? Συμμετέχω για την παρέα και για να βλέπω τι κάνουν οι άλλοι να τους κουτσομπολευω? και να τους κρινω? 

 Εχθές έπαιξα τραγουδάκια με τον ανηψιο και δεσμεύτηκα για τα πρώτα δυο τρία μαθήματα και μετά να του βρούνε νεο δάσκαλο (πραγματικό ?) 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να νομίζουν πχ ότι για να ενορχηστρώσεις ένα ροκ κομμάτι πρέπει να έχεις πάρει πτυχίο φούγκας?


και συ ομως θα επρεπε να εισαι πιο προσεκτικος σε αυτα λες γιατι υπαρχουν ροκ και ροκ ενορχηστρωσεις και ναι αν θες να κανεις μια ενορχηστρωση σε ροκ κομματι με πνευστα εγχορδα και χορωδια πρεπει να εχεις πτυχιο φουγκας για να υποστηριξεις αυτο που κανεις οσο το δυνατον καλυτερα και ναι υπαρχει και η περιπτωση που δεν χρειαζεσαι οποτε ολα πρεπει να τοποθετηθουν σε ενα πλαισιο για να μην πηγαινουμε απο το ενα ακρο στο αλλο και λεμε διαφορα

 
Α!!! Και μια πρόταση προς τον ιδιοκτήτη του ΝΟΙΖ.

Να ανοίξει καινούργο group στο forum για κόντρες και επιδείξεις.

Να μην διαλάμε τα post των ανθρώπων με τις προσωπικές μας άσχετες επί του θέματος φλυαρίες.

Με πρόλαβε o Gkourmoul1 !!!
υπάρχει ;ήδη το Show Off

https://www.noiz.gr/forums/forum/51-show-off/

 
Ζητείται γυναίκα με Duesenberg κιθάρα για δημιουργία μπάντας με ρεπερτόριο κλασικου ροκ.Η οντισιόν θα γίνει με το europa του santana.Εχω αφήσει τηλ,mail,διευθυνση,τ.κ ενώ σε λίγο θα καταπιώ ένα gps για να μπορεί να με βρεί 24/24,7/7.

Τυπικό playlist βραδιάς,με συνοδεία ερυθρού οίνου,ερυθρής απόσταξης απο ναυάγιο πλοίου του 1824,όπου διατίθεμαι να βουτήξω με μάσκα και βατραχοπέδιλα για να ανασύρω:

Santana - europa

Santana - europa (extended)

Santana - europa (cover)

Santana - europa (edit)

Santana - europa (remix)

Santana - europa (cut)

Santana - europa (european edition)

Santana - europa (north america edition)

Santana - europa (usa edition)

Santana - europa (asia edition)

Santana - europa (outro edition) 

(Και Feeling έχει η κυρία και αντίληψη,τα τεχνικά θα έρθουν με την άσκηση.Μια χαρά είναι για τόσο μικρό χρονικό διάστημα και μπράβο,συνεχίστε την καλή δουλειά που κάνετε).

 
Για εμένα το πτυχίο φούγκας εξυπηρετεί διδακτικούς σκοπούς και δεν έχει να κάνει απόλυτα με τη δημιουργία.

 Αν όμως έχεις μελετήσει ενορχήστρωση μέσω του πτυχίου είναι σίγουρο πως αυτό θα σε κάνει καλύτερο δημιουργό.

 Φούγκες υπάρχουν πολλές.

 Μπαχ όμως ένας. ?

 
και συ ομως θα επρεπε να εισαι πιο προσεκτικος σε αυτα λες γιατι υπαρχουν ροκ και ροκ ενορχηστρωσεις και ναι αν θες να κανεις μια ενορχηστρωση σε ροκ κομματι με πνευστα εγχορδα και χορωδια πρεπει να εχεις πτυχιο φουγκας για να υποστηριξεις αυτο που κανεις οσο το δυνατον καλυτερα και ναι υπαρχει και η περιπτωση που δεν χρειαζεσαι οποτε ολα πρεπει να τοποθετηθουν σε ενα πλαισιο για να μην πηγαινουμε απο το ενα ακρο στο αλλο και λεμε διαφορα


Αυτός εδώ δεν έχει πτυχίο φούγκας.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Zimmer

 
αν θες να κανεις μια ενορχηστρωση σε ροκ κομματι με πνευστα εγχορδα και χορωδια πρεπει να εχεις πτυχιο φουγκας
Δε νομίζω ότι το πτυχίο θα κάνει κάτι. Η υποχρεωτική ενορχήστρωση της φούγκας είναι σαν το υποχρεωτικό πιάνο. ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ. Το μόνο που σου λένε είναι να μη γράφεις κοτσάνες και δίνεις νότες εκτός εκτάσεων οργάνων. Ούτε τα ζακόνια του κάθε οργάνου μαθαίνεις, ούτε τις ευκολίες του. Μαθαίνεις να ενορχηστρώνεις για μια ορχήστρα a2 και υποτίθεται με φυσικά κόρνα και τρομπέτες. 

Τώρα βέβαια αν κάποιος ασχοληθεί μόνος του και μάθει τα όργανα, το χειρισμό τους και ανατρέξει στο ρεπερτόριό τους, μπορεί να σχηματίσει μια εικόνα καλύτερη, ώστε να κάνει ενορχηστρώσεις αποτελεσματικές και εύκολες. Αλλά, στη συγκεκριμένη περίπτωση του ρουωκ, αμα δεν νογάει από ρουωκ ο ενορχηστρωτής βαθιά στο πετσί του, και κυνηγάει τις τέλειες πτώσεις και τα διαβατικά 64 στην ενορχήστρωση... καληνύχτα. Είναι άλλο στιλ.

 
Αυτός εδώ δεν έχει πτυχίο φούγκας.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Zimmer
ναι αλλά εδώ που τα λέμε δεν κάνει πολύπλοκες φούγκες.

 Στο the rock το soundtrack συνεργάστηκε με άλλους δύο και έβγαλε καλύτερο αποτέλεσμα που προφανώς ....... μελετούσαν?

 Τα άλλα που κάνει είναι εξαιρετικά αλλά εκτός από μερικά οστινάτα και τα δένει με νεοεπική ενορχήστρωση textbook και για νεότερους απο αυτόν , τα περισσότερα είναι...... φασολάδες.

 Καλό είναι να μην υποτιμάμε την μελέτη μέσω του κλασσικού συστήματος εκμάθησης, αποφοίτησης, πιστοποίησης κλπ. και τις μεγαλύτερες και φημισμένες σχολές του κόσμου ακόμα και τις σχολές τις δικές μας.

 Και φυσικά το ταλέντο είναι ταλέντο.

 Σας το λέω εγώ που είμαι πολύ ταλαντούχος άνθρωπος και με μεγάλη αντίληψη μουσική που προκαλεί δέος?χαχαχαχαχα?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δε νομίζω ότι το πτυχίο θα κάνει κάτι. Η υποχρεωτική ενορχήστρωση της φούγκας είναι σαν το υποχρεωτικό πιάνο. ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ. Το μόνο που σου λένε είναι να μη γράφεις κοτσάνες και δίνεις νότες εκτός εκτάσεων οργάνων. Ούτε τα ζακόνια του κάθε οργάνου μαθαίνεις, ούτε τις ευκολίες του. Μαθαίνεις να ενορχηστρώνεις για μια ορχήστρα a2 και υποτίθεται με φυσικά κόρνα και τρομπέτες. 

Τώρα βέβαια αν κάποιος ασχοληθεί μόνος του και μάθει τα όργανα, το χειρισμό τους και ανατρέξει στο ρεπερτόριό τους, μπορεί να σχηματίσει μια εικόνα καλύτερη, ώστε να κάνει ενορχηστρώσεις αποτελεσματικές και εύκολες. Αλλά, στη συγκεκριμένη περίπτωση του ρουωκ, αμα δεν νογάει από ρουωκ ο ενορχηστρωτής βαθιά στο πετσί του, και κυνηγάει τις τέλειες πτώσεις και τα διαβατικά 64 στην ενορχήστρωση... καληνύχτα. Είναι άλλο στιλ.
Εγώ έτσι όπως αντιλήφθηκα τη μουσική και είμαι χαμηλού επιπέδου, το μυστικό είναι πέραν του ταλέντου η σωστή εκμάθηση και μελέτη και κυρίως η μελέτη της ΙΣΤΟΡΙΑΣ της ΜΟΥΣΙΚΗΣ παράλληλα με τη ΘΕΩΡΙΑ της ΜΟΥΣΙΚΗΣ.

 Αν είχα ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο θα ήμουν τώρα με το ταλέντο μου πραγματικά ΜΕΓΑΛΟΣ αλλά βαριόμουν και την κράτησα για την πάρτη μου σε μέτριο επίπεδο και προτίμησα να είμαι μισθωτός και εισοδηματιάς και ας μην έχω ΔΟΞΑ και ΧΡΗΜΑ. Τουλάχιστο δεν ΚΟΠΙΑΣΑ και το ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ χαχαχαχαχαχαχαχα?

 
θα ήμουν τώρα με το ταλέντο μου πραγματικά ΜΕΓΑΛΟΣ αλλά βαριόμουν και την κράτησα για την πάρτη μου σε μέτριο επίπεδο και προτίμησα να είμαι μισθωτός και εισοδηματιάς
Έτσι είναι. Καλή η μουσική αλλά δεν προσφέρει τις συγκινήσεις που προσφέρει η ελεύθερη αγορά εργασίας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλό είναι να μην υποτιμάμε την μελέτη μέσω του κλασσικού συστήματος εκμάθησης, αποφοίτησης,


Δεν ήθελα να υποτιμήσω την μελέτη Κώστα, ήθελα να τονίσω ότι δεν μπορούμε να αποκλείσουμε κανέναν από μια διαδικασία μόνο και μόνο επειδή δεν έχει το αντίστοιχο πτυχίο.

Φαντάσου κάποιος να έλεγε στον Στηβ Τζομπς... δεν μπορείς να ασχοληθείς με το computer industry, δεν έχεις πτυχίο ?.

Έτσι λοιπόν πιστεύω οτι οποιοσδήποτε έχει δικαίωμα να κάνει ενορχηστρώσεις.

Άλλωστε υπάρχουν πάντα γύρω μας οι περιπτώσεις απο κάποιους που δεν σταματάνε να μελετάνε ποτέ και απο άλλους που παίρνουν το χαρτί και δεν ξανανοίγουν ποτέ ξανά βιβλίο στην ζωή τους.

Εσύ ποιον από τους δύο θα διάλεγες να σου κάνει τη δουλειά;

 
Δεν ήθελα να υποτιμήσω την μελέτη Κώστα, ήθελα να τονίσω ότι δεν μπορούμε να αποκλείσουμε κανέναν από μια διαδικασία μόνο και μόνο επειδή δεν έχει το αντίστοιχο πτυχίο.

Φαντάσου κάποιος να έλεγε στον Στηβ Τζομπς... δεν μπορείς να ασχοληθείς με το computer industry, δεν έχεις πτυχίο ?.

Έτσι λοιπόν πιστεύω οτι οποιοσδήποτε έχει δικαίωμα να κάνει ενορχηστρώσεις.

Άλλωστε υπάρχουν πάντα γύρω μας οι περιπτώσεις απο κάποιους που δεν σταματάνε να μελετάνε ποτέ και απο άλλους που παίρνουν το χαρτί και δεν ξανανοίγουν ποτέ ξανά βιβλίο στην ζωή τους.

Εσύ ποιον από τους δύο θα διάλεγες να σου κάνει τη δουλειά;
φυσικά δεν θα τον αποκλείσουμε.

 Είναι ο Hans Zimmer και είναι δηλωμένα μάλιστα από εμένα ίνδαλμά μου.

 Τον ακούω συνέχεια και έχω μάθει μουσική από δαύτον? τα έχω πει. Περισσότερο hans zimmer έχω ακούσει παρά ΜΠΑΧ?

 Από τεχνικής άποψης όμως......................

 Γιατί και εγώ δεν κάνω ενορχηστρώσεις? Φυσικά και έχω δικαίωμα και μουσική έχω παίξει και όποιος ήθελε ας τις ακούσει ή ας ήρθε να με δει ή ας με ζήτησε. Δεν μου ζήτησε διαπιστευτήρια, βέβαια δεν πήγα να παίξω σε συμφωνικές ούτε σε μεγάλα σχήματα γιατί είχα αυτογνωσια. χαχαχαχαχα

 Δεν ξέρω ποιον θα διάλεγα να μου κάνει κάποια δουλειά.

 Ασε που τις δουλειές μου τις κάνω μόνος μου και μόνο βοηθό καμιά φορά χρειάζομαι μην πέσω κάτω ή να μου κρατάει κάτι ή να κάνει ότι του λέω.

 Τις δουλειές που δεν μπορώ να κάνω μόνος μου, ή υποχρεώνω φίλους να μου τις κάνουν ή πληρώνω τους μάστορες με ένα ρίσκο γιατί όλοι μάστορες δηλώνουν, γιατροί κλπ. αλλά άμα πέσεις σε περίπτωση θα στα πάρει και θα στα χαλάσει και θα τον κυνηγάς. χαχαααχχαχχα?

 Και ο Στιβ Τζομπς δημοσιοσχεσίτης ήταν. Από ότι έχω δει και έχω διαβάσει και έχω δει και την ταινία εκμεταλλευτής των άλλων ήταν και τους χειραγωγούσε γιατί ήταν χειριστικός και δημοσιοσχεσίτης και είχε ταλέντο βέβαια στο θράσος και έπαιρνε ρίσκα, αλλά τον βοηθούσαν οι επιστήμονες της ανάπτυξης, της προώθησης, της τεχνολογίας, του management, ειχε επιτελείο από πίσω και πρέπει να ήταν τσιγκούνης και κομπλεξικός. Είναι μεγάλα προσοντα αυτά στην ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ θα έλεγα ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΧΡΕΟΚΡΑΤΙΑ που ΖΟΥΜΕ χαχαχαχαχχαχαχαχαχα?

 
Για αυτό και μετά από 3 χρόνια εκμάθησης με δάσκαλο, δεν μου περνάει από το μυαλό να ανεβάσω κάτι εδώ. 
Κακώς. Ανέβασε κ μάλιστα σκάρωσε κάτι δικό σου κ ανέβασε.

Για τα παιχτικα, αφού δουλεύεις με δάσκαλο, παίρνεις το απαραίτητο feedback.

Αυτό που δεν έχουμε πολλοί στο νου μας, είναι το που το πάμε το θέμα, η γενική εικόνα. Με το να ανεβάσεις κάτι δικό σου, εκτός από τα τεχνικά που θα ακούσεις (παίξιμο, μίξη, παραγωγή), θα έχεις μια εποικοδομητική κουβέντα γύρω από το δημιουργικό του πράγματος, το σύνολο συν το πώς μπορείς να δημιουργήσεις ένα πλαίσιο εντός του οποιου θα χρησιμοποιείς τις κιθαριστικες σου ικανότητες. Που.. πίστεψε με 3 χρόνια είναι αρκετά για να καταλάβεις πως οι ικανότητες σου είναι το εργαλείο κ όχι το έργο κ πως ο,τι μουσική κ να έχεις στο κεφάλι σου, μπορείς να κάνεις παπάδες με τις τωρινές ικανότητες.

Αν αρχίσεις να το δουλεύεις αυτό, μετά από λίγο θα το πετυχαίνεις, οπότε φαντάσου τι θα κάνεις όταν οι ικανότητες σου είναι μεγαλύτερες απ'οτι τώρα. Ουσιαστικά δουλεύεις τη μουσικότητα σου κ το καλοπροαίρετο feedback κ η έκθεση βοηθάνε πολυ σ' αυτό. 

Έμεινα πολύ καιρό πρόσφατα χωρίς όργανο (κοντά στα 2 χρόνια) κ περισσότερο ζημιά μου έκανε η έλλειψη έκθεσης (που αναγκαστικά σε κάνει καλύτερο, τουλάχιστον αν σ' ενδιαφέρει το αποτέλεσμα) παρά η έλλειψη τριβής. Παίζει κ αυτή το ρόλο της μη τρελαθουμε αλλά έρχεται σχετικά εύκολα .

Όσο για το τι "κριτική" κάνουμε, αν έχω να πω κάτι που θα βοηθήσει είτε το κομμάτι, είτε το παίξιμο θα το πω. Ειδικά αν δεν είναι κοβερ. Αν είναι τόσα πολλά τα αρνητικα κ υπάρχει κ ατιτιουντ σε οποιαδήποτε κριτική, καλύτερα να μη μιλήσω. Το έχω κάνει, αλλά πάντα το μετανιώνω. 

 
Αφου εχει γινει χαμος στο θεμα, ας πω και εγω κατι. Εγω παιδι στον κυριο Κραβαριτη δεν εστελνα να μαθει κιθαρα.

 Διοτι ειναι εντυπωσιακο το τι παιζει η κοπελια για εννια μηνες. Και ειναι εντυπωσιακα το τι παιζουν και οι αλλοι μαθητες του στο καναλι του στο youtube. Αλλα το ακομα εντυπωσιακοτερο ειναι οτι ανοιξα να δω τα αλλα βιντεο των μαθητων, και οτι βιντεο ειδα ηταν καλο απο ηχητικο- μουσικο αποτελεσμα αλλα ΧΑΛΙΑ απο ΤΕΧΝΙΚΗΣ αποψης. Δακτυλα να πετανε, αντιχειρες να μη στηριζουν, δεξια μαγκωμενα απο την ενταση του σφιξιματος, καρποι με αμβλειες γωνιες ετοιμοι για τη μελοντικη τενοντιτιδα, κλπ κλπ κλπ.

 Το σημαντικο τα πρωτα χρονια ΔΕΝ ειναι το τι παιζεις αλλα το ΠΩΣ το παιζεις, και σε αυτον τον τομεα η δουλεια που εχει γινει ειναι εντελως αποτυχημενη. Το αν παιζει καποιος Σαντανα στη βδομαδα πανω να το χεσω, αν ειναι να παθει στην πορεια προβλημα, δουλεια του δασκαλου ειναι να δωσει τη σωστη τεχνικη, οχι να σε κανει εκθεμα στο ιντερνετ για φιγουρα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Status
Not open for further replies.

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top