Έχει ίσως την αξία του , ως διαφήμιση του "εκπαιδευτικού" , εν προκειμένω του OP, αλλά μέχρι εκεί.
?Και το λέω αυτό, διότι δεν νομίζω ότι σκοπός του video είναι να πάρει κουράγιο η μαθήτρια, από τις καλές κριτικές, να συνεχίσει.
Αφου εχει γινει χαμος στο θεμα, ας πω και εγω κατι. Εγω παιδι στον κυριο Κραβαριτη δεν εστελνα να μαθει κιθαρα.
Διοτι ειναι εντυπωσιακο το τι παιζει η κοπελια για εννια μηνες. Και ειναι εντυπωσιακα το τι παιζουν και οι αλλοι μαθητες του στο καναλι του στο youtube. Αλλα το ακομα εντυπωσιακοτερο ειναι οτι ανοιξα να δω τα αλλα βιντεο των μαθητων, και οτι βιντεο ειδα ηταν καλο απο ηχητικο- μουσικο αποτελεσμα αλλα ΧΑΛΙΑ απο ΤΕΧΝΙΚΗΣ αποψης. Δακτυλα να πετανε, αντιχειρες να μη στηριζουν, δεξια μαγκωμενα απο την ενταση του σφιξιματος, καρποι με αμβλειες γωνιες ετοιμοι για τη μελοντικη τενοντιτιδα, κλπ κλπ κλπ.
Το σημαντικο τα πρωτα χρονια ΔΕΝ ειναι το τι παιζεις αλλα το ΠΩΣ το παιζεις, και σε αυτον τον τομεα η δουλεια που εχει γινει ειναι εντελως αποτυχημενη. Το αν παιζει καποιος Σαντανα στη βδομαδα πανω να το χεσω, αν ειναι να παθει στην πορεια προβλημα, δουλεια του δασκαλου ειναι να δωσει τη σωστη τεχνικη, οχι να σε κανει εκθεμα στο ιντερνετ για φιγουρα.
Με όλη την καλή διάθεση κ χωρίς ίχνος ειρωνείας. Ξέρω περιπτώσεις που τελείωσαν την αρμονία σε λίγο παραπάνω από ένα χρόνο κ άλλοι σίγουρα σε κάτω από δύο. Με ίσως έναν από τους καλύτερους καθηγητές στην Ελλάδα. Κ αυτό γιατί δεν είχαν χρόνο να το πάνε πιο γρήγορα. Το αρμονία= τουλάχιστον 3 χρόνια που λέμε είναι ο μέσος όρος, ο μπουσουλας. Τώρα για το χαρτί, ε τελείωσε την εσύ οπότε μπορείς κ δώσε όποτε σου επιτρέπουν τα διαδικαστικά.Η μουσικη αδερφια ειναι τεχνη και επιστημη η οποια διδασκεται μεχρι πανεπιστημιακου επιπεδου και ανω ακομα.
Τα του ειδους λοιπον Τώρα που κάνω composition/orchestration courses μου χρειάζεται δεν πρεπει να γραφονται ελαφρα τη καρδια και απο μοντερατορες μαλιστα γιατι δημιουργουν λαθος εντυπωσεις και στελνουν λανθασμενα μηνυματα.
Σε μια αγορά, ειδικά έτσι όπως έχουν ανοίξει τα σύνορα, η παρουσίαση μιας δουλειάς με αστερίσκους ("για 9 μήνες", ..."για δικηγόρος" .....για όλα τα "για" που προαναφέρθηκαν) είναι ανούσια.
Ειναι η λεγόμενη "captatio benevolentiae".... γνωστή εξ' αρχαιοτάτων ετών.
Συνεχίστε τη δουλειά.....και όταν έχει να παρουσιάσει κάτι πραγματικά αξιόλογο, χωρίς αστερίσκους με συνέπεια και διάρκεια, τότε φρονώ ότι θα είναι η καλλίτερη "διαφήμιση" ....... που λέει ας πούμε ο Σατριάνης ότι είχε μαθητή τον Βάι. π.χ.
Και το λέω αυτό, διότι δεν νομίζω ότι σκοπός του video είναι να πάρει κουράγιο η μαθήτρια, από τις καλές κριτικές, να συνεχίσει.
Ο Μπιλ με προκαλεσε ξεδιαντροπα να βαλω ενα κλιπακι και οχι να το παιζω μαγκας με το πληκτρολογιο, και του εβαλα τεσσερα (τα οποια τωρα εχω αποσυρει)Κ στην περίπτωση του Μπιλ δε τον ρώτησες τίποτε για όλα αυτα ή για το τι θέλει να πάρει από τα courses ή για το ποιο είναι το παιχτικο κ μουσικό του υπόβαθρο. Μπορεί να εκπλαγείς σε ολα
Δεν με ενοχλησε τίποτα.Ο σκοπός του video ειναι το μοίρασμα ενός κιθαριστικού cover σε ένα σχετικό forum.
Αν σας ενόχλησε ο αστερίσκος κ ο όποιος αστερίσκος, σας διαβεβαιώνω πως δεν ήταν αυτός ο σκοπός ?
Ακριβώς!
αποδειχτηκε αυτος ο μαγκας με το πληκτρολογιο
Οκ. Απλά τα ωδεία κ τα πτυχία τους είναι ο στάνταρ τρόπος μόνο στην Ελλάδα. Δεν υπάρχουν έξω. Εκεί όποιος θέλει ... πανεπιστήμιο. 4 χρόνια κ μαθαίνεις κ αρμονία κ φούγκα κ ενορχήστρωση κλπ. Φυσικά υπάρχουν κ μάστερ κ ειδικευσεις. Αλλά νομίζω πως σ' αυτά, με αυτή την κατεύθυνση, πας αν θες να γίνεις συνθέτης ή κάτι σχετικό. Αν θες να γίνεις επαγγελματίας μουσικος-παιχτης σύγχρονης μουσικής στο ευρύτερο ποπ φάσμα πας σε performing ή τζαζ πτυχίο. (Εντάξει τα λέω πολύ χοντρικά). Αν τώρα είσαι ένας παίκτης που θέλει να "ξεστραβωθει" λίγο στην αρμονία τι κάνεις; Η πας πανεπιστήμιο ή έρχεσαι Ελλάδα να πας ωδείο? Προφανώς όχι. Γι'αυτο λέω πως τα courses έχουν νόημα. Δεν είναι όλα το ίδιο. Ούτε κ αυτοί που θα τα παρακολουθήσουν είναι ίδιοι, ούτε όλοι τα θέλουν όλοι για τον ίδιο σκοπό.Το θεμα λοιπον το ληγουμε εδω, γιατι οι αποψεις μου περι θεωριας απεχουν παρασαγγας απο τις ποιο πολλες δικες σας και δεν υπαρχει λογος να χαλιομαστε.
Δεν ξερω τι εννοειτε εσεις ακριβως, με αυτο που εγραψα παντως εννοουσα οτι μπορει να ισχυριζεστε με τα γραπτα σας οτι ολοι ανεξαιρετως οι μαθητες σας εχουν καλη τεχνικη, και οτι προλαβαινετε τις ζημιες και τετοια, τα βιντεο ομως στο καναλι σας δειχνουν το ακριβως αντιθετο.
καλά, εγώ για ένα διάστημα ενώ έπαιζα καλά τα πλήκτρα με καλή τεχνική και είχα υπόβαρθο και καλό επίπεδο έπαθα τελικά ζημιά στα χέρια αθροιστικά εκείνη την εποχή γιατί παράλληλα έκανα βάρη, πυγμαχία και την έπαιζα πολύ με το δεξί?Τα βιντεο που ειδα στο καναλι σας εδειχναν μαθητες με χαλια τεχνικη. Το ποτε ( και αν ) θα τους βγουν προβληματα, θα εξαρτηθει απο πολλους παραγοντες, με βασικοτερο το ποσο πολυ και ποσο εντονα θα παιζουν, αλλα και τη βιολογια του σωματος τους, το γενικοτερο τροπο ζωης κλπ. Οταν ( και αν ) γινει αυτο, θα εχουν το "δασκαλο"να ευχαριστουν.