Αγγελίες
Επιλογή κιθαρίστα | Page 3 | Noiz Forum
  • Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Επιλογή κιθαρίστα

  • Thread starter Thread starter Σαμη Παραγκα
  • Start date Start date
  • Απαντήσεις Απαντήσεις 87
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις 7K
Νομίζω ότι πρέπει να οριοθετηθεί το επίπεδο της συνεργασίας.

1. Αμιγώς επαγγελματικό project. Με budget και στόχο.

2. Ημι- επαγγελματικό.

3. Πάμε και όπου βγει....?
1-2 Δεν νομίζω επαέ μέσα να είναι μέλος ο Νταλάρας, αλλά ακόμα κι αν ήταν -ο Δέλτας γνωρίζει - για μια κι όξω άσθμα στο στούντιο παίζει να μιλάμε και για τσάμπα.

Δια τα μέλη του Νοιζ και από προσωπική εμπειρία δεν μίλησα με κανέναν περί χρημάτων για ηχογράφηση, με κάποιον δε κοντεύω να τον κάνω και μόνιμο μέλος της ανύπαρκτης μπάντας.

3. αυτό ισχύει για μπάντα με σταθερά μέλη

 
Εδώ μέσα αν το περιορίζουμε λοιπόν το θέμα, νομίζω ότι μόνο ο @Spyros Delta είναι session μουσικός, οπότε ask him.

Εγώ απάντησα υποθετικά αν ήθελα να κάνω hire κάποιον session.

Στην πράξη δεν το έκανα ποτέ και ούτε θα το κάνω.

edit: ίσως και ο @npap....μπορεί και ο @Terry RoscoeBeck5

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν θα με κατέτασσα στην κατηγορία session κ. συνήγορε. Session σημαίνει, έλα, πάρε, διάβασε, παίξε. 

Ναι μεν έχω παίξει πιο "επαγγελματικά", με ονόματα που έχουν δισκογραφία, αλλά session δεν θα με έλεγα σε καμία περίπτωση. Είναι άλλη κατηγορία μουσικού επαγγελματία.   

 
Δεν θα με κατέτασσα στην κατηγορία session κ. συνήγορε. Session σημαίνει, έλα, πάρε, διάβασε, παίξε. 

Ναι μεν έχω παίξει πιο "επαγγελματικά", με ονόματα που έχουν δισκογραφία, αλλά session δεν θα με έλεγα σε καμία περίπτωση. Είναι άλλη κατηγορία μουσικού επαγγελματία.   
OK, να με συμπαθάς τότε ?

 
Δεν θα με κατέτασσα στην κατηγορία session κ. συνήγορε. Session σημαίνει, έλα, πάρε, διάβασε, παίξε. 

Ναι μεν έχω παίξει πιο "επαγγελματικά", με ονόματα που έχουν δισκογραφία, αλλά session δεν θα με έλεγα σε καμία περίπτωση. Είναι άλλη κατηγορία μουσικού επαγγελματία.   
Είσαι σεμνό αγόρι και μπορεί να μετράει πιο πολύ η γνώμη του Δέλτα, ή του ΝΠΑΠ ως γνήσιοι επαγγελματίες, αλλά το πράμα ακόμα και γι αυτούς δεν έχει πάντα σχέση με το χρήμα και φυσικά με παρτιτούρες και οδηγούς για να γράψει κάποιος, ή να παίζει αυτό που γουστάρει ο εκάστοτε ''εγώ''

Αν ήταν έτσι, θα το έπαιζα εγώ, ή θα πήγαινα σε ένα ωδείο να βρω κάποιο παιχτρόνι

 
Καλά έκανες και τα διαχώρισες και συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, πολύ ωραίες και τεκμηριωμένες απόψεις. Αν δούμε ονόματα, ο Tim Pierce που αναφέρθηκε είναι ένας από τους κορυφαίους sessionάδες των τελευταίων ετών (δεκαετιών). Και ένα βίντεο του να δεις, νομίζω φαίνεται το πώς πρέπει να είναι ο πετυχημένος sessionάς. Ο τύπος έχει αμιγώς προφίλ επαγγελματία και ξέρει τι λέει και πως το λέει και πότε το λέει και σε ποιον το λέει. Από την άλλη υπάρχουν καλύτεροι sessionάδες παικτικά (μου έρχεται το όνομα του Tom Bukovac) ο οποίος ίσως είναι καλύτερος σαν κιθαρίστας αλλά είναι λίγο αμπλαούμπλας, οπότε παίζει και το πώς παρουσιάζεις τον εαυτό σου. Πάντα εξαρτάται τι θες και πως το θες και η επιλογή του κατάλληλου προσώπου είναι σημαντική στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα. 

Για live άλλη φάση. Πρέπει να κολλάει και σαν χαρακτήρας 

 
Ξεκινάς με λάθος ερώτηση.

Η σωστή πρώτη ερώτηση θα ήταν "τί μουσική ακούς και παιζεις"; Για να μπορέσεις τουλάχιστον να βγάλεις συμπέρασμα για το αν θα έβρισκα session μουσικούς στην Ελλάδα που να μου κάνουν.

Συγγνώμη αλλά μου φαίνεται τυπικό για σεσιονά. Ακριβώς για αυτό πιστεύω ότι ο μέσος session που θα έρθει απλά θα συγκεράσει έναν μέσο όρο. Το μυαλό του είναι ήδη εκεί. 
Η ερωτηση ηταν σωστη. Εκφερεις μια γνωμη για τους session μουσικους (ασχετα "τί μουσική ακούς και παιζεις") και απλα ηθελα να μαθω με ποσους εχεις συναναστραφει και εχεις βγαλει αυτο το συμπερασμα.

Απο την απαντηση σου συμπεραινω ομως οτι δεν εχεις βρει κανενα, οποτε δεν εχεις συνεργαστει και με κανενα.

Νομιζω οτι εισαι προκατειλημμένος με οσα εχεις ακουσει απο αλλους προκατειλημμένους ή εστω απο καποιους που ειχαν κακια εμπειρια.
Ή μπορει αυτοι να ηταν η κακια εμπειρία για τους session μουσικους που πηγαν να συνεργαστουν. ?

Δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα και ρωτα και τον Παραγκα που στα τραγουδια του εχουν παιξει session μουσικοι (και οχι μονο μουσικοι. αλλα και στουντιο και ηχοληπτες)

Ειναι μεγαλη  κουβεντα για να κανω αναλυση  τωρα.

Με λιγα λογια, οι περισσοτεροι session ειναι μουσικοι (και συνηθως παρα πολυ καλοι μουσικοι) που αγαπανε τη μουσικη, απλα δεν μπορουν να αντεξουν καποιους που για διαφορους λογους, τους τρωνε το χρονο χωρις λογο και χωρις απολαβες (αφου ειναι και επαγγελματιες προφανως). Ετσι ερχονται οι κακες εμπειριες και για τους δυο.

Αν ομως συνεργαστουν με σωστους συνεργατες και με μουσικη που γουσταρουν, ειναι πιο "ερασιτεχνες" και απο τους ερασιτεχνες και εννοω οτι θα προσφερουν πραγματα που σε αλλη περιπτωση δεν θα το εκαναν. Θα περιοριζονταν σε αυτα που πληρωνονται για να κανουν*.

Ή μηπως καποιος θελει να προσλαβει session (επαγγελματια δηλαδη) μουσικο, για να κανει πραγματα που δεν τον πληρωνει να κανει και μετα ειναι και δυσαρεστημενος?

* εννοειται οτι θα το κανουν ενιοτε και δωρεαν, απλα γιατι γουσταρουν καποιον ή τη μουσικη του.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Θα περιοριζονταν σε αυτα που πληρωνονται για να κανουν*.
 

.
Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ διαφωνία μου σε ότι είπες .

Σε όλα τα άλλα συμφωνώ 1000%

Και η διαφωνία μου δεν αφορά μόνο τους session μουσικούς.

Αφορά τα πάντα .....με αυτήν την αντίληψη.

Μια μέρα κόντεψα να έρθω στα χέρια με έναν (φίλο μου) όταν μου είπε το..."Εγώ είμαι τεχνοκράτης jukebox .Όσα κέρματα μου ρίξεις....τόσο θα σου ανταποδώσω - (οικονομολόγος είναι)".

Και μου γύρισε το μάτι......σίγα ρε τραχανά (σκέφτηκα) ?

Προσωπικά είμαι 25 έτη δικηγόρος και είτε με πληρώσεις 5.000,00 € είτε το κάνω δωρεάν, την ίδια δουλειά θα κάνω, και θα είναι ......το καλλίτερο που μπορώ (τσαπατσουλιές - εκπτώσεις- δουλειές του ποδαριού , ούτε μου τις επιτρέπω- ούτε μπορώ να τις κάνω) .

Δηλαδή τι; Να το πάμε στον μουσικό πάλι.

Ανάλογα με τα λεφτά θα παίξει λιγότερες ή περισσότερες νότες ή θα φέρει λιγότερο εξοπλισμό για το τραγούδι (που στην ουσία τον ήχο του θα χαλάσει- πρώτα κακό γι αυτόν δηλαδή και μετά για το τραγούδι) .....η θα χορέψει με την κιθάρα στη σκηνή.....λιγότερο ?.

Ο Επαγγελματίας είναι Pro....no matter what....για τον απλό λόγο ότι δεν μπορεί να είναι ερασιτέχνης και να ρίξει το επίπεδό του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προσωπικά είμαι 25 έτη δικηγόρος και είτε με πληρώσεις 5.000,00 € είτε το κάνω δωρεάν, την ίδια δουλειά θα κάνω, και θα είναι ......το καλλίτερο που μπορώ (τσαπατσουλιές - εκπτώσεις- δουλειές του ποδαριού , ούτε μου τις επιτρέπω- ούτε μπορώ να τις κάνω) .

Δηλαδή τι; Να το πάμε στον μουσικό πάλι.

Ανάλογα με τα λεφτά θα παίξει λιγότερες ή περισσότερες νότες ή θα φέρει λιγότερο εξοπλισμό για το τραγούδι (που στην ουσία τον ήχο του θα χαλάσει- πρώτα κακό γι αυτόν δηλαδή και μετά για το τραγούδι) .....η θα χορέψει με την κιθάρα στη σκηνή.....λιγότερο ?.

Ο Επαγγελματίας είναι Pro....no matter what....για τον απλό λόγο ότι δεν μπορεί να είναι ερασιτέχνης και να ρίξει το επίπεδό του.


Αν ομως συνεργαστουν με σωστους συνεργατες, ειναι πιο "ερασιτεχνες" και απο τους ερασιτεχνες και εννοω οτι θα προσφερουν πραγματα που σε αλλη περιπτωση δεν θα το εκαναν. Θα περιοριζονταν σε αυτα που πληρωνονται για να κανουν*.
 
Το bold ειναι η ειδοποιος διαφορα.

Και εξηγουμαι.

Σου ζηταει καποιος να του γραψεις στο στουντιο σου ... "δυο κιθαρουλες, μια ακουστικη και μια ηλεκτρικη" και να του τις στειλεις με wetransfer και σε ρωταει τα χρηματα, του λες και συμφωνει.

Καθεσαι ακους το playback απειρες φορες, φανταζεσαι τις κιθαρες πως θα καθονται στο κομματι, τις ενορχηστρωνεις στο μυαλο σου, γραφεις οδηγο να ειναι ολα συμμορφωμένα οταν θα ηχογραφεις για να εχει flow το παιξιμο σου και να μην ειναι κοπτοραπτικη και copy paste στο 2ο κουπλε ρεφραιν και τελικα του γραφεις τις "δυο κιθαρουλες" που τελικα τις κανεις 10 tracks γιατι τις ντουμπλαρεις για left right στη μιξη, γραφεις και μια 12χορδη για τα strums, του παιζεις και fills, του βαζεις και μια wah να υποβοσκει στο ρεφραιν για να γκρουβαρει καλυτερα το κομματι, και δεν ζητας τιποτα παραπανω απο οτι συμφωνησατε.
Απλα ετσι ενιωσες οτι θα γινει καλυτερο το κομματι.

Στελνεις τα tracks, και οχι μονο raw  και να κοψει το λαιμο του αυτος που θα κανει τη μιξη να καταλαβει πως εχεις "σκηνοθετησει" τις κιθαρες σου (γιατι δεν ειναι δυο που τις πετας μεσα και εισαι ΟΚ), αλλα του τις στελνεις και μιξαρισμενες με τα rev/del, τα compressions, τα eq, τα balance, τις εντασεις και ενα συνολικο rough mix, για να εχει πληρη εικονα - πολλες φορες μαλιστα αν το παρει αυτο το μιξ και το βαλει στη μιξη λειτουργει μονο του), απλα τα ακουει και κανει τουμπες απο τη χαρα του και μετα περιμενεις 2 χρονια για να σου στειλει αυτα που συμφωνησατε κι αυτο μετα απο τηλεφωνικες ενοχλησεις, που πιο πολυ ενοχλουν εσενα παρα αυτον που χρωσταει.

Ερωτηση : την επομενη φορα που θα σου ζητησει να του γραψεις "δυο κιθαρουλες", ποσες tracks λες να του γραψεις?

Αν του ζητησεις προκαταβολικα τα χρηματα και του στειλεις 2 κιθαρουκλες (οχι κιθαρουλες), τοτε γινεσαι jukobox και πληρωνεσαι με κερμα? Ριχνεις το επιπεδο σου? Δεν εισαι pro? Aυτο σε κανει ψυχρο επαγγελματια σεσσιον?

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το bold ειναι η ειδοποιος διαφορα.

Και εξηγουμαι.

Σου ζηταει καποιος να του γραψεις στο στουντιο σου ... "δυο κιθαρουλες, μια ακουστικη και μια ηλεκτρικη" και να του τις στειλεις με wetransfer και σε ρωταει τα χρηματα, του λες και συμφωνει.

Καθεσαι ακους το playback απειρες φορες, φανταζεσαι τις κιθαρες πως θα καθονται στο κομματι, τις ενορχηστρωνεις στο μυαλο σου, γραφεις οδηγο να ειναι ολα συμμορφωμένα οταν θα ηχογραφεις για να εχει flow το παιξιμο σου και να μην ειναι κοπτοραπτικη και copy paste στο 2ο κουπλε ρεφραιν και τελικα του γραφεις τις "δυο κιθαρουλες" που τελικα τις κανεις 10 tracks γιατι τις ντουμπλαρεις για left right στη μιξη, γραφεις και μια 12χορδη για τα strums, του παιζεις και fills, του βαζεις και μια wah να υποβοσκει στο ρεφραιν για να γκρουβαρει καλυτερα το κομματι, και δεν ζητας τιποτα παραπανω απο οτι συμφωνησατε.
Απλα ετσι ενιωσες οτι θα γινει καλυτερο το κομματι.

Στελνεις τα tracks, και οχι μονο raw  και να κοψει το λαιμο του αυτος που θα κανει τη μιξη να καταλαβει πως εχει "σκηνοθετησει" τις κιθαρες σου (γιατι δεν ειναι δυο που τις πετας μεσα και εισαι ΟΚ), αλλα του τις στελνεις και μιξαρισμενες με τα εφφε, τα compressions, τα eq τα balance, τις εντασεις και ενα συνολικο rough mix  για να εχει πληρη εικονα), απλα τα ακουει και κανει τουμπες απο τη χαρα του και μετα περιμενεις 2 χρονια για να σου στειλει αυτα που συμφωνησατε κι αυτο μετα απο τηλεφωνικες ενοχλησεις, που πιο πολυ ενοχλουν εσενα παρα αυτον που χρωσταει.

Ερωτηση : την επομενη φορα που θα σου ζητησει να του γραψεις "δυο κιθαρουλες", ποσες tracks λες να του γραψεις?

Αν του ζητησεις προκαταβολικα τα χρηματα και του στειλεις 2 κιθαρουκλες (οχι κιθαρουλες), τοτε γινεσαι jukobox και πληρωνεσαι με κερμα? Ριχνεις το επιπεδο σου? Δεν εισαι pro? Aυτο σε κανει ψυχρο επαγγελματια σεσσιον?

.
Αλλό λες τώρα και άλλα είπα εγώ.

Φυσικά και σε αυτό που λες έχεις δίκιο.

Και φυσικά θα πληρωθείς προκαταβολικά.

Σοβαρά μιλάς; Εννοείται.

Εγώ ούτε καν ασχολουμαι αν δεν πληρωθώ από πριν.

Η ένστασή μου είναι στο ότι "αποδίδω ανάλογα με το πόσο πληρώνομαι."

 
Η ένστασή μου είναι στο ότι "αποδίδω ανάλογα με το πόσο πληρώνομαι."
Δεν εγραψα αυτο ομως.

Εγραψα ....

Θα περιοριζονταν σε αυτα που πληρωνονται για να κανουν*.
Δεν αποδιδεις αναλογα με το ποσο πληρωνεσαι.
Κανεις πολυ καλα αυτο που πληρωνεσαι να κανεις και τιποτα παραπανω.

Αυτα τα παραπανω που χρειαζονται πολλες φορες σε μια δουλεια και νομιζουν αυτοι που δεν ακουνε θετικα την περιπτωση να συνεργαστουν με σεσσιον μουσικους οτι δεν θα τα εχουν, επειδη .... εχουν ακουσει ... οτι οι σεσσιον ειναι ... "ψυχροι επαγγελματιες".

Αυτο λοιπον συνηθως συμβαινει για το λογο που εγραψα πιο πανω.
Οχι οτι δεν υπαρχουν και  τα jukobox. Υπαρχουν αρκετα και χαλανε το ονομα του session μουσικου.

Για αυτο ρωτησα με ποσους εχει συνεργαστει. Μπορει να επεσε σε κανενα jukobox. Δεν ειναι ολοι ετσι ομως.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν εγραψα αυτο ομως.

Εγραψα ....

Δεν αποδιδεις αναλογα με το ποσο πληρωνεσαι.
Κανεις πολυ καλα αυτο που πληρωνεσαι να κανεις και τιποτα παραπανω.
Τότε εγώ κατάλαβα λάθος....με συγχωρείς.

 
Τότε εγώ κατάλαβα λάθος....με συγχωρείς.
Τι να συγχωρησω? Για αυτο υπαρχει η συζητηση. Για να διευκρινίζονται πραγματα που δεν εγιναν αμεσως κατανοητα.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τι να συγχωρησω? Για αυτο υπαρχει η συζητηση. Για να διευκρινίζονται πραγματα που δεν εγιναν αμεσως κατανοητα.
Καλά μην με συγχωρείς ?

 
.

Απο την απαντηση σου συμπεραινω ομως οτι δεν εχεις βρει κανενα, οποτε δεν εχεις συνεργαστει και με κανενα.

Νομιζω οτι εισαι προκατειλημμένος με οσα εχεις ακουσει απο αλλους προκατειλημμένους ή εστω απο καποιους που ειχαν κακια εμπειρια.
Ή μπορει αυτοι να ηταν η κακια εμπειρία για τους session μουσικους που πηγαν να συνεργαστουν. ? 
Παραθέτω μόνο αυτό το κομμάτι αφού σε ενδιαφέρει να απαντήσω, αλλά θέλω να πω πως καταλαβαίνω τί θες να πεις. Απλά τα δικά μου γούστα είναι λίγο κουλά, όπως και οι όροι με τους οποίους ασχολούμαι με τη μουσική.

Έχω δουλέψει με session κι έχω υπάρξει και ο ίδιος session σε studio που έβγαζε pop rock (ο Θεός να τις κάνει) παραγωγές, για λίγο καιρό (καμιά διετία), να βγεί κάνα μεροκάματο να τελειώσουμε τη σχολή. Στα χρυσά 90s βεβαίως βεβαίως που πληρώνονταν ακόμη και οι πρόβες. Δεν ξέρω αν έφταιγαν οι άλλοι ή εγώ και το πώς το έβλεπα όλο αυτό, αλλά η δουλειά αυτή μου φαινόταν τότε ακριβώς το ίδιο καλλιτεχνική με το σερβιτοριλίκι στο Θησείο που ήταν η κύρια πηγή εισοδήματός μου. Δεν χρειάζεται επίσης να έχω παίξει με όλους ή με τους καλύτερους session προσωπικά. Το αποτέλεσμα της δουλειάς τους το ακούω στην Ελληνική δισκογραφία και μπορώ να βγάλω συμπέρασμα.

Από 'κει και πέρα έκανα μια επιλογή στα 14-15 όντας πολύ καλός υποτίθεται στο ωδείο (πιάνο) με προοπτικές και τη στήριξη των γονιών μου κλπ κλπ...Να μην ασχοληθώ επαγγελματικά με τη μουσική για να μη χρειαστεί να τη σιχαθώ προσπαθώντας να επιβιώσω από αυτήν παίζοντας σκυλάδικα. Από αυτό και μόνο ίσως καταλαβαίνεις ότι μας χωρίζει μια εντελώς διαφορετική κοσμοαντίληψη. 

 
  • Like
Reactions: MGs
Καθεσαι ακους το playback απειρες φορες, φανταζεσαι τις κιθαρες πως θα καθονται στο κομματι, τις ενορχηστρωνεις στο μυαλο σου, γραφεις οδηγο να ειναι ολα συμμορφωμένα οταν θα ηχογραφεις για να εχει flow το παιξιμο σου και να μην ειναι κοπτοραπτικη και copy paste στο 2ο κουπλε ρεφραιν και τελικα του γραφεις τις "δυο κιθαρουλες" που τελικα τις κανεις 10 tracks γιατι τις ντουμπλαρεις για left right στη μιξη, γραφεις και μια 12χορδη για τα strums, του παιζεις και fills, του βαζεις και μια wah να υποβοσκει στο ρεφραιν για να γκρουβαρει καλυτερα το κομματι, και δεν ζητας τιποτα παραπανω απο οτι συμφωνησατε.
Απλα ετσι ενιωσες οτι θα γινει καλυτερο το κομματι.

Στελνεις τα tracks, και οχι μονο raw  και να κοψει το λαιμο του αυτος που θα κανει τη μιξη να καταλαβει πως εχεις "σκηνοθετησει" τις κιθαρες σου (γιατι δεν ειναι δυο που τις πετας μεσα και εισαι ΟΚ), αλλα του τις στελνεις και μιξαρισμενες με τα rev/del, τα compressions, τα eq, τα balance, τις εντασεις και ενα συνολικο rough mix, για να εχει πληρη εικονα - πολλες φορες μαλιστα αν το παρει αυτο το μιξ και το βαλει στη μιξη λειτουργει μονο του), απλα τα ακουει και κανει τουμπες απο τη χαρα του και μετα περιμενεις 2 χρονια για να σου στειλει αυτα που συμφωνησατε κι αυτο μετα απο τηλεφωνικες ενοχλησεις, που πιο πολυ ενοχλουν εσενα παρα αυτον που χρωσταει
Εεεεεε, μήπως φταίει που είχες ηχογραφήσει με plugin και όχι με λαμπάτο; ???

 
  • Haha
Reactions: Spyros Delta
Εεεεεε, μήπως φταίει που είχες ηχογραφήσει με plugin και όχι με λαμπάτο; ???
? Ποτέ με plug in. Δεν μου έκατσαν ποτέ.

 
... η δουλειά αυτή μου φαινόταν τότε ακριβώς το ίδιο καλλιτεχνική με το σερβιτοριλίκι στο Θησείο που ήταν η κύρια πηγή εισοδήματός μου. 

Δεν χρειάζεται επίσης να έχω παίξει με όλους ή με τους καλύτερους session προσωπικά. Το αποτέλεσμα της δουλειάς τους το ακούω στην Ελληνική δισκογραφία και μπορώ να βγάλω συμπέρασμα.

Να μην ασχοληθώ επαγγελματικά με τη μουσική για να μη χρειαστεί να τη σιχαθώ προσπαθώντας να επιβιώσω από αυτήν παίζοντας σκυλάδικα.

Από αυτό και μόνο ίσως καταλαβαίνεις ότι μας χωρίζει μια εντελώς διαφορετική κοσμοαντίληψη. 
Όντως έχουμε άλλη αντίληψη στο θέμα και πιστεύω ότι φταίνε οι εμπειρίες σου.

Εμένα δεν μου φάνηκε ποτέ η δουλειά σαν τις άλλες. Ήταν καθαρά καλλιτεχνική.

Το αποτέλεσμα της δουλειάς τους δεν μπορεί να φαίνεται από αυτά που ακούς γιατί η μίξη που ακούς μπορεί να εξαφανίζει πολλά.

Δεν είναι απαραίτητο ότι θα σιχαθεί κάποιος τη δουλειά του επειδή θα παίξει και σκυλαδικα. Μη ξεχνάς ότι συναναστρέφεται με πολύ αξιόλογους μουσικούς τις περισσότερες φορές και όλη η διαδικασία γινεται ευχάριστη. Αλλού είναι τα προβλήματα.

 
Δεν είναι απαραίτητο ότι θα σιχαθεί κάποιος τη δουλειά του ....
Είναι πολύ απαραίτητο το να σιχαθεί κάποιος την δουλειά του.... ό,τι και να κάνει. 

Αν η δουλειά ήταν καλό πράγμα δεν θα την λέγανε "δουλειά ", θα τη λέγανε...  κεφτέδες ?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα