• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Επιλογή κιθαρίστα

Πεταλιέρα ποια δουλεύεις για ηχογραφήσεις;
Pod hd500x.

Το θέμα είναι ότι κανείς δεν το καταλαβαίνει.

Με ρώτησε μάλιστα γνωστος μουσικός και παραγωγός που έχουμε γράψει και στο στούντιο του που έχει καλούς λαμπατους για την ηχογράφηση, με τι ενισχυτή έγραψα κάποια tracks που λόγω μη συγχρονισμού των προγραμμάτων μας, μου έστειλε playback και τα ηχογράφησα στο home studio μου, και ακούγονται τόσο καλύτερα από τους ενισχυτές του. ?

 
Είναι πολύ απαραίτητο το να σιχαθεί κάποιος την δουλειά του.... ό,τι και να κάνει. 

Αν η δουλειά ήταν καλό πράγμα δεν θα την λέγανε "δουλειά ", θα τη λέγανε...  κεφτέδες ?
? από συνήθεια το λέμε δουλειά. Εργασία λέγεται κανονικά.

Αλλά γιατί; Οι κεφτέδες είναι κακό πράγμα; Με πατατουλες τηγανητές ή χόρτα είναι σούπερ.

Αν τους βάλεις και σε σάλτσα ντομάτας, μαζί  με ένα πουρεδακι σου, γυρνάει το μάτι.

.

 
Last edited by a moderator:
Pod hd500x.

Το θέμα είναι ότι κανείς δεν το καταλαβαίνει.

Με ρώτησε μάλιστα γνωστος μουσικός και παραγωγός που έχουμε γράψει και στο στούντιο του που έχει καλούς λαμπατους για την ηχογράφηση, με τι ενισχυτή έγραψα κάποια tracks που λόγω μη συγχρονισμού των προγραμμάτων μας, μου έστειλε playback και τα ηχογράφησα στο home studio μου, και ακούγονται τόσο καλύτερα από τους ενισχυτές του. ?
Και πώς και μία που είσαι επαγγελματίας και τόσα χρόνια στη δουλειά δεν έχεις κάνει καμία αναβάθμιση τύπου helix quad cortex και τα λοιπά, ενώ κάτι τύποι σαν και εμένα που δεν έχουν κάνει ούτε ένα ευρώ από τη μουσική τα σκέφτονται;

 
Και πώς και μία που είσαι επαγγελματίας και τόσα χρόνια στη δουλειά δεν έχεις κάνει καμία αναβάθμιση τύπου helix quad cortex και τα λοιπά, ενώ κάτι τύποι σαν και εμένα που δεν έχουν κάνει ούτε ένα ευρώ από τη μουσική τα σκέφτονται;
Δεν είναι προφανές γιατί;

Με ρώτησε ... με τι ενισχυτή έγραψα  .. και ακούγονται τόσο καλύτερα από τους ενισχυτές του.




Μη νομίζεις. Kι εγώ παρασύρομαι και σκέφτομαι διάφορα.

.

 
Last edited by a moderator:
? από συνήθεια το λέμε δουλειά. Εργασία λέγεται κανονικά.

Αλλά γιατί; Οι κεφτέδες είναι κακό πράγμα; Με πατατουλες τηγανητές ή χόρτα είναι σούπερ.

Αν τους βάλεις και σε σάλτσα ντομάτας, μαζί  με ένα πουρεδακι σου, γυρνάει το μάτι.

.
Αυτό λέω , επειδή οι κεφτέδες είναι καλό πράγμα....τις  λένε κεφτέδες. ?

 
  • Haha
Reactions: Spyros Delta
Δεν είναι προφανές γιατί;
Δύο πράγματα μπορώ να σκεφτώ.

1) Επειδή εσύ το βλέπεις σαν επένδυση ενώ εγώ σαν γούστο. Άρα εσύ θα πάρεις κάτι το οποίο θα σου βγάλει χρήματα, συνεπώς βλέπεις σαν εργαλείο για τη δουλειά, ενώ εγώ κάτι το οποίο απλά μου αρέσει σαν ήχος.

2) Επειδή εσύ έχεις μεγαλύτερη εμπειρία στο να φτιάχνεις τον ήχο σου. Άρα θα μπορούσες να βγάλεις καλό ήχο και από μία πατάτα, συνεπώς γιατί να δώσεις πολλαπλάσια χρήματα αφού μπορείς να βγάλεις καλό ήχο και με υποδέστερο μηχάνημα.

 
Ποιο είναι το κόστος απασχόλησης ενός session κιθαρίστα, πρό φόρων κλπ; Αμοιβεται με την ώρα, την ημέρα, ανά τραγούδι, ανά project; Δώστε ένα εύρος, να καταλάβω και εγώ τι λέτε.

 
Δύο πράγματα μπορώ να σκεφτώ.

1) Επειδή εσύ το βλέπεις σαν επένδυση ενώ εγώ σαν γούστο. Άρα εσύ θα πάρεις κάτι το οποίο θα σου βγάλει χρήματα, συνεπώς βλέπεις σαν εργαλείο για τη δουλειά, ενώ εγώ κάτι το οποίο απλά μου αρέσει σαν ήχος.

2) Επειδή εσύ έχεις μεγαλύτερη εμπειρία στο να φτιάχνεις τον ήχο σου. Άρα θα μπορούσες να βγάλεις καλό ήχο και από μία πατάτα, συνεπώς γιατί να δώσεις πολλαπλάσια χρήματα αφού μπορείς να βγάλεις καλό ήχο και με υποδέστερο μηχάνημα.
Όχι δεν το βλέπω σαν οικονομία (αλλιώς δεν θα ψαχνομουν όπως είπα).

Το θέμα είναι ότι δεν είμαι σίγουρος ότι θα βγάλω τον ήχο που θέλω με κάτι άλλο, έστω κι αν είναι πιο ποιοτικό από προδιαγραφές κλπ.

Έχω και μερικά παράδειγμα όπου έχω ακούσει cover από το ίδιο κομμάτι που έκανα με τo pod 500,  παιγμένο από axe FX και απογοητεύτηκα. (Οκ θα μου πεις μπορεί να μην ξέρανε να φτιάξουνε ήχο ή πιο σωστά φτιάχνανε ήχο που για το δικο γουστο δεν ήταν καλος, αλλά όπως και να το κάνουμε σε αποτρέπει κάπως αυτό).

Ποιο είναι το κόστος απασχόλησης ενός session κιθαρίστα, πρό φόρων κλπ; Αμοιβεται με την ώρα, την ημέρα, ανά τραγούδι, ανά project; Δώστε ένα εύρος, να καταλάβω και εγώ τι λέτε.
Όλα παίζονται.

Με την ώρα με το κομμάτι με το δίσκο. Ανάλογα την συμφωνία. 

Εγώ έκλεινα την συμφωνία ανάλογα τον "πελάτη". Πχ αν ήταν κάποιος που σου έβγαζε την ψυχή για να γράψεις, το έκανα με την ώρα.

Για τις αμοιβές εξαρτάται ποιος είναι ο σεσσιον. Τελείως ελεύθερη η αγορά.

 
Για τις αμοιβές εξαρτάται ποιος είναι ο σεσσιον. Τελείως ελεύθερη η αγορά.


Ναι ρε παιδί μου, αλλά γι' αυτό είπα... κάποιο εύρος. Κάποιο μέσο όρο, τέλος πάντων, δεν φαντάζομαι να είμαι πολύ αδιάκριτος. Προ φόρων, λέμε.

 
Ναι ρε παιδί μου, αλλά γι' αυτό είπα... κάποιο εύρος. Κάποιο μέσο όρο, τέλος πάντων, δεν φαντάζομαι να είμαι πολύ αδιάκριτος. Προ φόρων, λέμε.
Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι ο Jeff Loomis έπαιρνε 500$ το σόλο επί πανδημίας.

Ξέρω άτομο που του έχει γράψει τύμπανα ο Marco Minnemann και είχε βγει προς το διχίλιαρο για ολόκληρο album, αλλά του είχε γράψει αυτά που του είχε στείλει νότα-νότα και παράλληλα του έδωσε και δικές του versions.

Αυτά για να πω ότι εννοείται πως δε μιλάμε απλά για ένα νούμερο, εξαρτάται από 100 παραμέτρους.

 
Last edited by a moderator:
Ναι ρε παιδί μου, αλλά γι' αυτό είπα... κάποιο εύρος. Κάποιο μέσο όρο, τέλος πάντων, δεν φαντάζομαι να είμαι πολύ αδιάκριτος. Προ φόρων, λέμε.
Είναι και αναλόγως το όργανο, πχ οι κιθαρίστες έχουν πιο σύνθετο εργο.

Πόσα tracks θα γράψεις (ακουστικές 6χορδες 12χορδες, ηλεκτρικές, μια ? δύο?  τρεις διαφορετικές? Άπειρες? (θέλει και strat και Gibson? καμία περίεργη? Μου έχουν ζητήσει πχ και ντομπρο και μαντολίνο) που θα γράψεις? (σπίτι σου? κοντά στο σπίτι σου?, σε κανα πάτημα Χαλανδρίου?).

Θα συνθέσεις? Ή θα σου δώσει νότες? Θα κάνεις διασκευή/ενορχηστρωση σε κάτι? (Πχ εμένα μου είχαν ζητήσει να κάνω ακουστική βερσιόν μόνο με κιθάρες, σε κομμάτια των beach boys)

με τι γραψεις? θα έχουν backline? ή θα κουβαλάς εσύ λαμπατους? που μετά θα θέλουν και το σέρβις τους).

Τα βάζεις όλα κάτω και κανείς την προσφορά σου.

Πάρε παράδειγμα το Fiverr. Μπορεις να συναντήσεις τιμές από 5€ μέχρι 200€ ... για ένα track.

.

 
Last edited by a moderator:
Όταν απολυθείς, γράφεται στο βιογραφικό;
Δεν γραφεται, αλλα σε ενα χωρο μικρο σαν το δικο μας, δεν μενει τιποτα κρυφο.

Επισης πολλες φορες η απολυση σου μπορει να θεωρηθει παρασημο (τουλαχιστον απο τους συναδερφους σου).

Εχω απολυθει εγω απο την Αντζελα ... μαλλον οχι δεν εχω απολυθει, εχω απειληθεί, οτι θα μιλησει στο Σακη  (που ηχογραφουσα στο δισκο του, την περιοδο που επαιζα λαιβ μαζι της) για να με διωξει.

Δεν μπορουσε να με απολυσει, αφου μολις ειχα παραιτηθει εφοσον δεν τηρουσε τα συμφωνημένα και την αφησα σύξυλη εν μεσω περιοδείας.

ΥΓ Το δισκο τον τελειωσαμε και καναμε κι αλλους.

.

 
Last edited by a moderator:
Με βρηκατε ευκαιρο και θα με κανετε να γραψω το βιβλιο, πριν το αποφασισω. ?

Αν ειναι εκτος θεματος ολα αυτα ας φυγουν απο το θεμα.

.

 
Last edited by a moderator:
Περί Άντζελας, έχω ένα παλιό φίλο κιθαρίστα σεσιονά που έχει παίξει με τους πάντες, και με Άντζελα ("θείτσα" την έλεγε) και μου είχε πει ένα περιστατικό σε ένα live μαζί της, που πήγε η "θείτσα" πάνω σε ένα σόλο του και του έβαλε το μικρόφωνο της μπροστά στις χορδές της κιθάρας του. Της ηλ. κιθάρας του...? 

 
  • Haha
Reactions: Trolley
....., που πήγε η "θείτσα" πάνω σε ένα σόλο του και του έβαλε το μικρόφωνο της μπροστά στις χορδές της κιθάρας του. Της ηλ. κιθάρας του...? 
Αυτά τα έκανε και ο Μπο Τζόβι στο Σαμπορα στο u give love a bad name. Θα σέβεστε. 

Στο 2:27 και σε όλη τη διάρκεια του σόλο. 






 
Last edited by a moderator:
Περί Άντζελας, έχω ένα παλιό φίλο κιθαρίστα σεσιονά που έχει παίξει με τους πάντες, και με Άντζελα ("θείτσα" την έλεγε) και μου είχε πει ένα περιστατικό σε ένα live μαζί της, που πήγε η "θείτσα" πάνω σε ένα σόλο του και του έβαλε το μικρόφωνο της μπροστά στις χορδές της κιθάρας του. Της ηλ. κιθάρας του...? 
Καλα ενταξει αμα αρχισω και λεω ιστοριες με τη Λαιδη.

Θα πω μια διαφορετικη για κατι που ειπε ενας συναδελφος μουσικος.

Παιζαμε στην Ιερα οδο και διπλα ειχε καντινα με καλο βρωμικο και πολλες φορες μετα τη δουλεια πηγαιναμε να φαμε.

Διπλα ειχε και διαφορα καταστηματα.

Λεει μια μερα ο ντραμερ "εμεις βγαινουμε απο το μαγαζι και παμε να φαμε δεξια στην καντινα βρωμικο και η Αντζελα βγαινει και παει αριστερα στα ειδη υγιεινης".

.

 
Last edited by a moderator:
  • Haha
Reactions: Waterfall-K
Με βρηκατε ευκαιρο και θα με κανετε να γραψω το βιβλιο, πριν το αποφασισω. ?

Αν ειναι εκτος θεματος ολα αυτα ας φυγουν απο το θεμα.

.
Αν θες βοήθεια στο βιβλίο εδώ είμαι ?

Επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω σχετικά με ντράμμερ κλπ. Δεν υπάρχει διαφορά, όλοι μουσικοί είναι και ειδικά αν πρόκειται για επαγγελματίες.

Ο ντράμμερ που έρχεται και παίζει στις μαλακίτσες μου είναι καθαρά επαγγελματίας, βιοπορίζεται παίζοντας τύμπανα και κρουστά, τον είχα από τότε που ήμασταν πιτσιρίκια στη μπάντα και έπαιζε κρουστά, έκανε φωνές, έπαιζε ξυλόφωνο, κιθάρα, δεν θα πει ποτέ όχι όταν τον φωνάξω, χωρίς να πάρει σεντς, οκ θα πεις είναι φίλος

Ο Σιαχάμης είναι επαγγελματίας, αν και κάνει και δεύτερο επάγγελμα, τον φώναξα, ήρθε, κάτσαμε, έγραψε τη ''μαλακία'' μου, ο άνθρωπος ασχολήθηκε, έβαλε ιδέες, πρότεινε πράγματα, ο COZdr (θα μπορούσε να είναι επαγγελματίας) τα ίδια

Τις προάλλες ήρθε ένας άνθρωπος, ούτε καν γνωριζόμασταν, τον φώναξε ο στουντιάς, ''έχω έναν μαλάκα εδώ που θέλει μια τρομπέτα σε μια μαλακία που γράφει'' Έκατσε μια ωρίτσα γεμάτη, χωρίς να πάρει δεκάρα ''και μήπως να έκανα αυτό εδώ, ή μήπως τώρα που το σκέφτομαι να περάσω 2-3 layer εδώ κι εκεί''. Έφυγε να πάει να κοιμηθεί γιατί το βράδυ παίζει με τη Βύσση.

Έχουν έρθει ο Jazzjocker, ο Νέστορας, που δεν τους λες επαγγελματίες, αλλά το κατέχουν το σπορ, ειδικά τον Νέστορα, τον απέλυσα ? δεν έτυχε να μου ταιριάξει αυτό που φανταζόμουν

Με τον Φούζιο-μου το διώξατε το παληκάρι παλιοκανάγιες-

Με τον Τυρέα, ήρθε σπίτι μου άκουσε 2 φορές το άσθμα και μου λέει, βγάλε τη κιθάρα σου και τις αγριοφωνάρες σου και άσε μου μπάσο και κρουστά και το έβγαλε με τη μία+ ένα δεύτερο γέμισμα, κουφάθηκα

Τον Παρτέρη, μπες μέσα και παίξε, ούτε πρόβες, ούτε τπτ

Βγάζουν την αγάπη τους, γι αυτό το κάνουν, ούτε καν τους απασχολεί τι μαλακίες γράφω, έρχονται γιατί γουστάρουν να παίξουν μουσική, την όποια μουσική.

ΥΓ ξέχασα να αναφέρω τον Digisilence  που με έβαζε ΔΩΡΕΑΝ και στούντιό του καθόταν και έκανε μίξεις κλπ, τι να πω και λυπάμαι που κάποια στιγμή τον τσάντισα και μου έκοψε και τη καλημέρα 

ΥΓ2 αργώ να θυμηθώ, πρέπει να το κοιτάξω, αλλά είναι και πολλοί, τον Γιώργο Μεταλληνο που μου κουβάλησε μια μέρα στο στούντιο ο Παρτέρης και ασχολήθηκε ο άνθρωπας μαζί μου

 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Spyros Delta

Trending...

Νέα θέματα