Επιλογή δασκάλου για drums

Indigo

Νέο μέλος
Μηνύματα
88
Πόντοι
6
Καλησπέρα παιδιά.

Κατ αρχήν αν και το θέμα θα μπορούσε να είναι για όλα τα όργανα, θα προτειμούσα να μείνει σε αυτή την ενότητα καθώς θα ήθελα οι απαντήσεις να είναι από άτομα του χώρου του συγκεκριμένου οργάνου (drums). Ελπίζω να μη δημιουργώ πρόβλημα με αυτό.

Είναι ένα θέμα που έχει συζητηθεί αρκετά. Αλλά το μόνο κριτήριο που είναι πάντα σαφές είναι το "δες να συνενοείσαι μαζί του, να έχει μεταδοτικότητα. κλπ..

Ωραία. Άρα, μιλάμε πως πρέπει κανείς να κάνει μαθήματα για τουλάχιστον ένα μήνα με κάποιον δάσκαλο ώστε να μπορέσει να καταλάβει αν "του κάνει".

Οπότε θα μπορούσε να πάρει και 6 μήνες σε κάποιον να βρεί δάσκαλο;

Με έχει φάει αυτό, γιατί σιγά σιγά θα (ξανα)ξεκινήσω μαθήματα και προβληματίζομαι καθώς με τον προηγούμενο δάσκαλο δεν έμεινα ευχαριστημένος και δε θέλω να αναλωθώ σε ψάξιμο. Ακόμη, υπάρχει περίπτωση μετά το καλοκαίρι να φύγω για εξωτερικό ή να πάω στρατό, οπότε δε θέλω να χάσω χρόνο έτσι.

Πώς μπορεί κανείς να αναγνωρίσει πιο εύκολα το αν μπορεί να συνεργαστεί καλά με κάποιο δάσκαλο; Υπάρχει κάποια... "τακτική" που μπορεί να ακολουθηθεί; Ή άπλα θα πρέπει να δοκιμάσει κανείς με όσους περισσότερους μπορεί και να καταλήξει; και τι γίνεται με όλα τα διαφορετικά πράγματα προς τα οποία μπορεί να σε έχει οδηγήσει ο καθένας;

Και τέλος, αναρωτιέμαι το εξής (αν και φαντάζομαι πως εξαρτάται από το δάσκαλο): αν κάποιος μαθητής έχει κάποια συγκεκριμένα πράγματα που αισθάνεται πως χρειάζεται πιό άμεση... βοήθεια, μπορεί να ζητήσει να κινηθεί προς τα εκεί το μάθημα ή πρέπει να πάει με τους ρυθμούς και τη σειρά της διδασκαλίας επειδή υπάρχει λόγος που γίνεται έτσι;

Συγνώμη αν όλα αυτά μπορεί να ακούγονται σε κάποιους λίγο χαζά, αλλά είναι ένα θέμα που με καίει και προσπαθώ να το εκφράσω όσο πιο σωστά γίνεται.

Υ.Γ.: Παίζω καιρό τώρα, αν και θα θεωρούσα τις γνώσεις μου αρκετά ελλιπείς.

Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις.

 
Η άποψη η δική μου είναι να ορίσεις εσύ τι θέλεις πρώτα απ όλα.

Βρίσκεσαι σε μια δύσκολη θέση κατά τη γνώμη μου διότι παίζεις αρκετά χρόνια, αντιλαμβάνεσαι τις ελλείψεις σου, αλλά δεν είσαι διατεθειμένος ίσως να πάρεις από την αρχή κάποια πράγματα, και αφιερώνεις ήδη λίγο χρόνο (σε 6 μήνες φεύγεις)

Για μένα όταν ξεκίνησα μπάσο, αν και ήδη ήξερα νότες, αξίες, διάβασμα παρτιτούρας και έπαιζα για αρκετά χρόνια άλλο όργανο, πήγα στο δάσκαλό μου και του είπα αντιμετώπισε με σα να μη ξέρω τίποτα. Και ξαναέκανα αξίες, κλίμακες, τα πάντα.

Θεωρώ ότι κέρδισα και με το παραπάνω σ αυτό.

Από εκεί και πέρα ο δάσκαλός μου εμένα μου έκανε (ήμουν τυχερή μιας και εντελώς τυχαία τον επέλεξα; ) ή εγώ ήμουν αποφασισμένη να μάθω και να πάρω ότι είχε να μου δώσει;

Μάλλον και τα δύο.

Σε άλλο θέμα θεωρώ πολύ σημαντικό σε ένα δάσκαλο να σε ενθαρρύνει, αλλά και να μη σε αφήνει να επαναπαυτείς ή να τον πας εσύ όπως θες. Αν ένας δάσκαλος δεν μπορεί να σε οδηγήσει κ κάνει το κέφι σου, άλλαξε τον.

 
Evilnye είπε:
Για μένα όταν ξεκίνησα μπάσο, αν και ήδη ήξερα νότες, αξίες, διάβασμα παρτιτούρας και έπαιζα για αρκετά χρόνια άλλο όργανο, πήγα στο δάσκαλό μου και του είπα αντιμετώπισε με σα να μη ξέρω τίποτα. Και ξαναέκανα αξίες, κλίμακες, τα πάντα.

Θεωρώ ότι κέρδισα και με το παραπάνω σ αυτό.
Μια απ τα ίδια και απο εδώ..για τύμπανα πάντα.. Όλα απ την αρχή και ενώ αρχικά με ''στεναχώρησε'' γιατί ένιωσα οτι τόσο καιρό πάλευα για το τίποτα τελικά δεν το μετάνιωσα. Αυτό που μου είπε και ο δάσκαλος μου οτι εφ όσον είχα επαφή και έπαιζα, στα περισσότερα ''βασικά'' δεν θα αντιμετώπιζα δυσκολίες και θα φεύγαν αέρα, αλλά πλέον με τη σιγουριά του οτι ''τώρα το ξέρω για τα καλά''.

Όσον αναφορά την επιλογή του δασκάλου πιστεύω οτι πρέπει να γίνει βάση της ύλης και του τρόπου που τη διδάσκει. Εκεί νομίζω θα καταλάβεις αν όλο του το σκεπτικό σου ταιριάζει. Μην ασχοληθείς κάν με το αν είναι παικταράς ή διάσημος ή ξέρω γω τί άλλο δεν έχουν καμία σημασία.

 
Kαλημερα.

Το ερωτημα σου ειναι βασιμο..και ολοι μας λιγο πολυ εχουμε ερθει στην θεση σου.

Αυτο που εχω εγω να προσφερω στη συζητηση ειναι...θεωρω οτι ψαχνεις για εναν ανθρωπο που θα σε βοηθησει να πας στο επομενο σκαλοπατι .Αυτος δεν ειναι απαραιτητο να ειναι μονο ενας. Εγω αλλαξα τρεις..Αν θα πεσεις σε εναν ανθρωπο που θα σε παει πολλα σκαλοπατια η ενα - ειναι πραγματικα θεμα τυχης. Κατι που επισης πρεπει εξαρχης να καταλαβεις  ειναι οτι ο δασκαλος δεν θα γινει και δεν πρεπει να γινει κολλητος σου που θα μιλατε για γκομενες αν αυτο ειναι ενα απο τα χαρακτηριστικα που ψαχνεις{Οχι οτι ειπες κατι τετοιο}.  

Ψαχνεις λοιπον για εναν ανθρωπο που α}Ξερει τι του γινετε οσον αφορα το οργανο αλλα και την διδασκαλια..Δηλαδη εχει ξοδεψει χρονο..οχι μονο να γινει drummer..αλλα και για να μαθει πως θα σου διδαξει κατι{αυτο ειναι μια αλλη δουλεια απο μονη της}.β}Γουσταρει να διδασκει και δεν το κανει σαν αρπαχτη. γ}Αγαπαει τους ανθρωπους και τους μαθητες του.δ}Ενημερωνετε ακομα για νεες τεχνικες ε}Δεν εχει κολληματα και παρωπιδες  με την τεχνη του ,αλλα θεωρει καθε μαθητη μοναδικο και σε μοναδικο δρομο. και στ} Να εχετε οσο το δυνατον ....κοινα χνωτα . Θεωρω πραγματικα τυχερο τον εαυτο μου..που μου ετυχε ενας τετοιος ανθρωπος {που με πηγε πολλα σκαλοπατια και με προφυλαξε απο πολλες κακοτοπιες} και που μετα 20+ χρονια σχεσης καταφεραμε να γινουμε ...και φιλοι.

p.s {Από εκεί και πέρα ο δάσκαλός μου εμένα μου έκανε (ήμουν τυχερή μιας και εντελώς τυχαία τον επέλεξα; ) ή εγώ ήμουν αποφασισμένη να μάθω και να πάρω ότι είχε να μου δώσει;

Μάλλον και τα δύο.} Αυτο επισηςπου λεει η Evil ειναι σωστο.

Ελπιζω να σε βοηθησα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.

Όσον αφορά το λίγο χρόνο Evilnye έχεις δίκιο, αλλά επειδή ούτως ή άλλως δε θα το σταματήσω, εστώ και αυτό το λίγο θέλω να το εκμεταλευτώ αφού θα μου επιτρέπει πια πιό άνετα το πρόγραμμα μου.

Βαγγέλη ακριβώς έναν τέτοιο καθηγητή θέλω, απλά η απορία μου παραμένει πάνω στο πως θα αναγνωρίσω αν είναι αυτό! Όπως φαίνεται θα πρέπει να το ψάξω και ίσως λόγω χρόνου να ελπίζω και σε λίγη τύχη.

Αν έχει κανείς κάτι άλλο να προσθέσει ας το κάνει :)

 
Επειδή μιλάμε για δάσκαλο ας πω και γω την άποψή μου...

Το αν σου κάνει κάποιος δάσκαλος το καταλαβαίνεις εύκολα...Αν μιλάει η ψυχή του στην ψυχή του, νομίζω είναι ο κατάλληλος για σένα. Η χημεία μεταξύ σας είναι πολύ σημαντική, αλλά όχι τελείως απαραίτητη. Δηλαδή είναι απαραίτητο να συνεννοήστε, αλλά αν εσύ έχεις θέληση να μάθεις και εκείνος έχει τον τρόπο, θεωρώ ότι η χημεία θα χτιστεί αν δεν υπάρχει εξολοκλήρου.

Τώρα, όσον αφορά στην ύλη, το συζητάτε στο πρώτο μάθημα-συνάντηση. Του λες τι έχεις στο μυαλό σου, τι δεν έχεις και βρίσκετε μια κοινή οδό.

Επίσης μπορείς να ρωτήσεις κάποιο γνωστό σου που ήταν ευχαριστημένος με κάποιον δάσκαλο.

Ή να είσαι τυχερός όπως εγώ...τυχαία είχα πάει σε ένα ωδείο και βρήκα τον καλύτερο δάσκαλο της ζωής μου...

Οι ταπεινές μου σκέψεις, φιλικά,

Άρτεμις

 
ακου διαφορους ντραμερς

δες ποιος σε ψηνει...δεν ειναι απαραιτητο να σε ψηνει αλλα πιανει

μιλα με φιλους-συναδελφους-στον πραγματικο κοσμο αλλα κι εδω/ακουσε τους να παιζουν

μαθε με ποιον κανουν μαθηματα

διαλεξε

ρισκαρε

δειξε τυφλη εμπιστοσυνη.ΤΥΦΛΗ!και υπακοη...καμμια φορα δεν ξερεις γιατι πρεπει να κανεις κατι καπως,και δεν χρειαζεται κιολας να ξερεις...γουαξ ον γουαξ οφ...

μην μπανεις μεσα στην αιθουσα με την διαθεση να κανεις οντισιον στον δασκαλο,ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ!

αν δεις οτι ο δασκαλος δεν δειχνει διαθεση να μαθει απο εσενα...ΦΥΓΕ!αν δεις οτι ο δασκαλος  ερχεται σε δυσκολη θεση οταν κανει λαθος μπροστα σου,αν θελει να νομιζεις οτι ειναι πανσοφος κι αλανθαστος...δρομο....

αν νομιζεις οτι ξερεις καλυτερα απο τον δασκαλο(αυτο τοχω δει πολλες φορες)τι χρειαζεσαι...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟ...

καλη τυχη

 
kapdrums είπε:
ακου διαφορους ντραμερς

δες ποιος σε ψηνει...δεν ειναι απαραιτητο να σε ψηνει αλλα πιανει

μιλα με φιλους-συναδελφους-στον πραγματικο κοσμο αλλα κι εδω/ακουσε τους να παιζουν

μαθε με ποιον κανουν μαθηματα

διαλεξε

ρισκαρε

δειξε τυφλη εμπιστοσυνη.ΤΥΦΛΗ!και υπακοη...καμμια φορα δεν ξερεις γιατι πρεπει να κανεις κατι καπως,και δεν χρειαζεται κιολας να ξερεις...γουαξ ον γουαξ οφ...

μην μπανεις μεσα στην αιθουσα με την διαθεση να κανεις οντισιον στον δασκαλο,ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ!

αν δεις οτι ο δασκαλος δεν δειχνει διαθεση να μαθει απο εσενα...ΦΥΓΕ!αν δεις οτι ο δασκαλος  ερχεται σε δυσκολη θεση οταν κανει λαθος μπροστα σου,αν θελει να νομιζεις οτι ειναι πανσοφος κι αλανθαστος...δρομο....

αν νομιζεις οτι ξερεις καλυτερα απο τον δασκαλο(αυτο τοχω δει πολλες φορες)τι χρειαζεσαι...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟ...

καλη τυχη
+1
 
Άρτεμις είναι σωστές οι συμβουλές σου και εσυ και ο kapdrums έχετε δίκιο για τους γύρω μου, απλά με όσους έχω μιλήσει έχουν μείνει ευχαριστημένοι από τους δασκάλους τους, όμως αυτό δε σημαίνει οτι θα γίνει το ίδιο και με μένα. Έτσι κι αλλιώς δεν έχει τύχει να ενθουσιαστώ τόσο με το παίξιμο κάποιου (όχι φτασμένου) ωστέ να ενδιαφερθώ να τον ρωτήσω για τη διδασκαλία του.

kapdrums είπε:
αν νομιζεις οτι ξερεις καλυτερα απο τον δασκαλο(αυτο τοχω δει πολλες φορες)τι χρειαζεσαι...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟ...
Επειδή δεν μπορώ να καταλάβω, αυτό ήταν ειρωνία; Δε θεωρώ πως δε χρειάζομαι δάσκαλο, αντιθέτως, νιώθω πιο ασφαλής έχοντας μια καθοδήγηση. Όταν λες το έχεις δει, εννοείς άτομα που ΠΡΑΓΜΑΤΙ δε χρειάζονταν δάσκαλοι γιατί ας πούμε ήταν καλύτεροι δάσκαλοι του εαυτού τους;

μην μπανεις μεσα στην αιθουσα με την διαθεση να κανεις οντισιον στον δασκαλο,ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ!
Νομίζω πως απί τις ουσίας για κάτι τέτοιο μιλάω, αλλά ας μην το κατονομάσω οντισιόν... τεστ καταλληλότητας ίσως; :P Δεν ακούγεται καλύτερο.

Τί εννοείς τον έχασα, και γιατί;

 
kapdrums είπε:
μην μπανεις μεσα στην αιθουσα με την διαθεση να κανεις οντισιον στον δασκαλο,ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ!
Θα γουσταρα ενα δασκαλο που θα μου ελεγε στο πρωτο μαθημα "παιξε τα πιο δυσκολα που μπορεις... παιξε σα διαολος να σε δω που βρισκεσαι.." Ειχα εναν που δε μου το ειπε ποτε και ΜΕ ΕΧΑΣΕ μετα απο 3-4 μαθηματα.

Οταν ο μαθητης θελει να παιξει τα δυσκολοτερα που μπορει μπροστα στο δασκαλο στην πρωτη επαφη δεν το κανει για να εντυπωσιασει (αν ειναι δυνατον) αλλά για να δειξει στο δασκαλο που βρισκεται, τι του αρεσει να παιζει, ποιες ειναι οι αδυναμιες του, ποια τα καλα στοιχεια (αν υπαρχουν), με ποια προτεραιοτητα θα ηθελε θα τις αντιμετωπισει βαση του τι θελει να παιζει και τελος να προσδιορισει ενα μετρο συγκρισης πριν και μετα τα μαθηματα το οποιο θα επρεπε να ενδιαφερει και το δασκαλο. Από την άλλη ο ίδιος δε μου έπαιξε ποτε με σκοπο να με εντυπωσιασει.. μα εγω αυτο περιμενα, να ακουσω ντραμς ιμποσιμπλ! να εμπνευστω και να πω ουαου γουσταρω να βελτιωθω... θα ηταν κι αυτο μια μορφη παρακινησης...

Πηρα ακομα εναν τηλεφωνο, μιλήσαμε 15' και ζητημα αν με αφησε να μιλησω 1' συνολικα.. δε με ρωτησε τι ακουω, γιατι θελω να μαθω, κτλπ.. το μονο που με ρωτησε ηταν τι δουλεια κανω.. σιγα μην τον ξαναπαρω...

 
spewfy είπε:
Θα γουσταρα ενα δασκαλο που θα μου ελεγε στο πρωτο μαθημα "παιξε τα πιο δυσκολα που μπορεις... παιξε σα διαολος να σε δω που βρισκεσαι.." Ειχα εναν που δε μου το ειπε ποτε και ΜΕ ΕΧΑΣΕ μετα απο 3-4 μαθηματα.

Οταν ο μαθητης θελει να παιξει τα δυσκολοτερα που μπορει μπροστα στο δασκαλο στην πρωτη επαφη δεν το κανει για να εντυπωσιασει (αν ειναι δυνατον) αλλά για να δειξει στο δασκαλο που βρισκεται, τι του αρεσει να παιζει, ποιες ειναι οι αδυναμιες του, ποια τα καλα στοιχεια (αν υπαρχουν), με ποια προτεραιοτητα θα ηθελε θα τις αντιμετωπισει βαση του τι θελει να παιζει και τελος να προσδιορισει ενα μετρο συγκρισης πριν και μετα τα μαθηματα το οποιο θα επρεπε να ενδιαφερει και το δασκαλο. Από την άλλη ο ίδιος δε μου έπαιξε ποτε με σκοπο να με εντυπωσιασει.. μα εγω αυτο περιμενα, να ακουσω ντραμς ιμποσιμπλ! να εμπνευστω και να πω ουαου γουσταρω να βελτιωθω... θα ηταν κι αυτο μια μορφη παρακινησης...

Πηρα ακομα εναν τηλεφωνο, μιλήσαμε 15' και ζητημα αν με αφησε να μιλησω 1' συνολικα.. δε με ρωτησε τι ακουω, γιατι θελω να μαθω, κτλπ.. το μονο που με ρωτησε ηταν τι δουλεια κανω.. σιγα μην τον ξαναπαρω...
δεν σε καταλαβαινω ..Θες να πεις οτι πηγες σαν προχωρημενος σε ενα δασκαλο..και σε ανεβασε στο σετ και αρχισε να σου δειχνει την υλη του χωρις να εξετασει σε τι level εισαι? Λιγο περιεργο ειναι αυτο..Απο την αλλη πρεπει να καταλαβεις οτι ειμαστε μουσικοι οχι ζογκλερ για να εντυπωσιασουμε κανεναν. Ειναι δικαιωμα σου να αναζητας  τον δασκαλο που σε γεμιζει με τις ταχυδακτυλουργιεσ του αλλα α}μηπως...λεω μηπως τα ζογκλεριλικια..ειναι για τα Τσιρκα? και β]Μηπως δεν λειτουργουμε ολοι ετσι? Αυτο που λεει ο kapdrums και εχει ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ειναι οτι οταν εχεις απολυτη αποψη στο πως πρεπει να διδαχτεεις...πιθανον δεν θες μαθηματα. ΕΣΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΣΑΙ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ...ΟΧΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΕ ΕΣΕΝΑ.. Επισης οταν εσυ παιζεις 32α στο 30 και χαιρεσε..εγω βλεπω λαθος grip που δεν θα τρεξει  ποτε. Δεν ειναι αναγκη να τα σπασεις για να καταλαβει ενας εμπειρος δασκαλος τις ελειψεις σου.
 
Δεν ειπα ποτε οτι ειμαι προχωρημενος.. και ναι δε με επεισε, οχι μονο οτι καταλαβε τι μπορω να παιξω αλλα εδειξε οτι δεν ενδιαφερθηκε κιολας για το τι θα ηθελα να παιξω.

Οσο αφορα τον εντυπωσιασμο και το ζογκλεριλικι, ακομα θυμαμαι το δασκαλο κιθαρας πριν 20+ χρονια που μου ειχε παιξει στα πρωτα μαθηματα κατι πολυ ομορφο και μου υποσχεθηκε οτι θα μπορω και εγω να παιζω ετσι μια μερα. Το ειχε κανει για να με εντυπωσιασει και να με παρακινησει, και το κολπο επιασε.

Ψαχνω ενα δασκαλο να προσαρμοστει αυτος σε μενα και οχι το αναποδο.

 
Indigo είπε:
Επειδή δεν μπορώ να καταλάβω, αυτό ήταν ειρωνία; Δε θεωρώ πως δε χρειάζομαι δάσκαλο, αντιθέτως, νιώθω πιο ασφαλής έχοντας μια καθοδήγηση. Όταν λες το έχεις δει, εννοείς άτομα που ΠΡΑΓΜΑΤΙ δε χρειάζονταν δάσκαλοι γιατί ας πούμε ήταν καλύτεροι δάσκαλοι του εαυτού τους;

Νομίζω πως απί τις ουσίας για κάτι τέτοιο μιλάω, αλλά ας μην το κατονομάσω οντισιόν... τεστ καταλληλότητας ίσως; :P Δεν ακούγεται καλύτερο.

Τί εννοείς τον έχασα, και γιατί;
δεν ειρωνευομαι ποτε...!οχι,εννοουσα οτι εχω δει ατομα που ΝΟΜΙΖΑΝ οτι ξερουν τι ειναι αυτο που τους χρειαζεται...δες το ετσι...πας στο γιατρο και του λες το και το...ποναω εδω κλπ...κι αυτος(hopefuly)σου δινει την καταλληλη θεραπεια...δεν πας στον γιατρο και του λες γραψε μου μια συνταγη για τα ταδε χαπια γιατι νομιζω πως εχω οισοφαγικη παλινδρομηση...lol!

πολυς κοσμος ερχεται στα μαθηματα "γεματο ποτηρι"...πρεπει να αδειασει το ποτηρι για να δεχτει καινουριο,φρεσκο νερο...

οσον αφορα το δευτερο(και σε σχεση με το θεμα του εντυπωσιασμου που εθεσε ο φιλος)...εκτος κι αν ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραιτητο κι ειδικα στα πρωτα μαθηματα δεν καθομαι καν στο σετ....δεν με ενδιαφερει ΚΑΘΟΛΟΥ να εντυπωσιασω τον μαθητη(ουτε και το κοινο )με το παιξιμο μου(μπορει παντα να παει μια βολτα στο τσιρκο)....με ενδιαφερει ο μαθητης να φυγει απο το μαθημα με την αισθηση οτι εχει απεναντι του εναν ανθρωπο που ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ και ειναι ΠΑΡΩΝ για αυτον και εχει ολη την διαθεση να μοιραστει αυτο που ξερει αλλα και να ΜΑΘΕΙ αυτο που δεν ξερει,επισης να εμπνευστει απο την αγαπη μου για το οργανο και για την μουσικη....σε ολη αυτην την διαδικασια το να κρινουμε ο ενας τον αλλον δεν εχει θεση...εγω τον βαζω να παιξει(στο πρωτο μαθημα)αλλα οχι-και του το καθιστω πολυ,πολυ σαφες αυτο-για να τον ΚΡΙΝΩ,αλλα για να δω ποιες ειναι οι αναγκες του...σε αντιθεση με οτι αυτος μπορει να νομιζει,μεσα στην αγνοια του λογω της οποιας,ετσι κι αλλιως,λεει πως ηρθε σε μενα...

τελος,επαναλαμβανω

πρεπει να ρισκαρεις!

το παιχνιδι λεγεται ζωη και δεν εχει fixed patterns για κανεναν απο μας...!

 
kapdrums είπε:
δεν ειρωνευομαι ποτε...!οχι,εννοουσα οτι εχω δει ατομα που ΝΟΜΙΖΑΝ οτι ξερουν τι ειναι αυτο που τους χρειαζεται...δες το ετσι...πας στο γιατρο και του λες το και το...ποναω εδω κλπ...κι αυτος(hopefuly)σου δινει την καταλληλη θεραπεια...δεν πας στον γιατρο και του λες γραψε μου μια συνταγη για τα ταδε χαπια γιατι νομιζω πως εχω οισοφαγικη παλινδρομηση...lol!

πολυς κοσμος ερχεται στα μαθηματα "γεματο ποτηρι"...πρεπει να αδειασει το ποτηρι για να δεχτει καινουριο,φρεσκο νερο...

οσον αφορα το δευτερο(και σε σχεση με το θεμα του εντυπωσιασμου που εθεσε ο φιλος)...εκτος κι αν ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραιτητο κι ειδικα στα πρωτα μαθηματα δεν καθομαι καν στο σετ....δεν με ενδιαφερει ΚΑΘΟΛΟΥ να εντυπωσιασω τον μαθητη(ουτε και το κοινο )με το παιξιμο μου(μπορει παντα να παει μια βολτα στο τσιρκο)....με ενδιαφερει ο μαθητης να φυγει απο το μαθημα με την αισθηση οτι εχει απεναντι του εναν ανθρωπο που ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ και ειναι ΠΑΡΩΝ για αυτον και εχει ολη την διαθεση να μοιραστει αυτο που ξερει αλλα και να ΜΑΘΕΙ αυτο που δεν ξερει,επισης να εμπνευστει απο την αγαπη μου για το οργανο και για την μουσικη....σε ολη αυτην την διαδικασια το να κρινουμε ο ενας τον αλλον δεν εχει θεση...εγω τον βαζω να παιξει(στο πρωτο μαθημα)αλλα οχι-και του το καθιστω πολυ,πολυ σαφες αυτο-για να τον ΚΡΙΝΩ,αλλα για να δω ποιες ειναι οι αναγκες του...σε αντιθεση με οτι αυτος μπορει να νομιζει,μεσα στην αγνοια του λογω της οποιας,ετσι κι αλλιως,λεει πως ηρθε σε μενα...

τελος,επαναλαμβανω

πρεπει να ρισκαρεις!

το παιχνιδι λεγεται ζωη και δεν εχει fixed patterns για κανεναν απο μας...!
+++++++++++++  Μιχάλη είσαι μέσα.Να συμπληρώσω μόνο ότι σωστός δάσκαλος είναι αυτός που μπορεί και βγάζει όλ'αυτά τα όμορφα που όλοι μας έχουμε μέσα μας.Για να μήν ξεχνάμε και τον πιό μεγάλο δάσκαλο όλων των εποχών.

 
kapdrums είπε:
οσον αφορα το δευτερο(και σε σχεση με το θεμα του εντυπωσιασμου που εθεσε ο φιλος)...εκτος κι αν ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραιτητο κι ειδικα στα πρωτα μαθηματα δεν καθομαι καν στο σετ....δεν με ενδιαφερει ΚΑΘΟΛΟΥ να εντυπωσιασω τον μαθητη(ουτε και το κοινο )με το παιξιμο μου(μπορει παντα να παει μια βολτα στο τσιρκο)

Πρέπει όμως να δειξεις οτι ξερεις να παιζεις και ειδικά στο πρωτο μαθημα πρέπει να κατσει ο δασκαλος στη ντραμς και να παίξει κάτι καλό. Κατά τα άλλα συμφωνούμε.

 
Πάντως εμένα δεν με ενδιέφερε να παίξει ο δάσκαλός μου κάτι να μου πέσει το σαγόνι. Για την ακρίβεια με ενδιέφερε να με βάλει σε ένα συστηματικό τρόπο μελέτης, το οποίο και έκανε. Όπως και να με κράζει αν τολμούσα να εμφανιστώ αδιάβαστη ;D ;D

(Όπου κράζει = να μου υπενθυμίζει ότι πετάω τα λεφτά μου, seriously, λειτουργούσε απίστευτα ! :P)

 
spewfy είπε:
Πρέπει όμως να δειξεις οτι ξερεις να παιζεις και ειδικά στο πρωτο μαθημα πρέπει να κατσει ο δασκαλος στη ντραμς και να παίξει κάτι καλό. Κατά τα άλλα συμφωνούμε.
μπα...θα ερθει εκεινη η ωρα...ΕΙΔΙΚΑ το πρωτο μαθημα,ανηκει ολοκληρωτικα και υποχρεωτικα στον μαθητη...και δεν "πρεπει",ουτε οφειλω(ουτε κι εσυ,ουτε και κανενας!!!)να "δειξω" τιποτα...ουτε στο μαθημα,ουτε στην σκηνη,ουτε πουθενα...και δεν τοχω αναγκη πια κιολας...οποτε αν ειναι να ψηθει,ας ψηθει ,με την αληθεια μου...ενιγουει,το παρακανα μιλωντας για την παρτη μου...αυτη ειναι παντως η φιλοσοφια μου...

 
Evilnye είπε:
Πάντως εμένα δεν με ενδιέφερε να παίξει ο δάσκαλός μου κάτι να μου πέσει το σαγόνι. Για την ακρίβεια με ενδιέφερε να με βάλει σε ένα συστηματικό τρόπο μελέτης, το οποίο και έκανε. Όπως και να με κράζει αν τολμούσα να εμφανιστώ αδιάβαστη ;D ;D

(Όπου κράζει = να μου υπενθυμίζει ότι πετάω τα λεφτά μου, seriously, λειτουργούσε απίστευτα ! :P)
ποιος ηταν αν επιτρεπεται...?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top