Καλησπέρα παιδιά.
Κατ αρχήν αν και το θέμα θα μπορούσε να είναι για όλα τα όργανα, θα προτειμούσα να μείνει σε αυτή την ενότητα καθώς θα ήθελα οι απαντήσεις να είναι από άτομα του χώρου του συγκεκριμένου οργάνου (drums). Ελπίζω να μη δημιουργώ πρόβλημα με αυτό.
Είναι ένα θέμα που έχει συζητηθεί αρκετά. Αλλά το μόνο κριτήριο που είναι πάντα σαφές είναι το "δες να συνενοείσαι μαζί του, να έχει μεταδοτικότητα. κλπ..
Ωραία. Άρα, μιλάμε πως πρέπει κανείς να κάνει μαθήματα για τουλάχιστον ένα μήνα με κάποιον δάσκαλο ώστε να μπορέσει να καταλάβει αν "του κάνει".
Οπότε θα μπορούσε να πάρει και 6 μήνες σε κάποιον να βρεί δάσκαλο;
Με έχει φάει αυτό, γιατί σιγά σιγά θα (ξανα)ξεκινήσω μαθήματα και προβληματίζομαι καθώς με τον προηγούμενο δάσκαλο δεν έμεινα ευχαριστημένος και δε θέλω να αναλωθώ σε ψάξιμο. Ακόμη, υπάρχει περίπτωση μετά το καλοκαίρι να φύγω για εξωτερικό ή να πάω στρατό, οπότε δε θέλω να χάσω χρόνο έτσι.
Πώς μπορεί κανείς να αναγνωρίσει πιο εύκολα το αν μπορεί να συνεργαστεί καλά με κάποιο δάσκαλο; Υπάρχει κάποια... "τακτική" που μπορεί να ακολουθηθεί; Ή άπλα θα πρέπει να δοκιμάσει κανείς με όσους περισσότερους μπορεί και να καταλήξει; και τι γίνεται με όλα τα διαφορετικά πράγματα προς τα οποία μπορεί να σε έχει οδηγήσει ο καθένας;
Και τέλος, αναρωτιέμαι το εξής (αν και φαντάζομαι πως εξαρτάται από το δάσκαλο): αν κάποιος μαθητής έχει κάποια συγκεκριμένα πράγματα που αισθάνεται πως χρειάζεται πιό άμεση... βοήθεια, μπορεί να ζητήσει να κινηθεί προς τα εκεί το μάθημα ή πρέπει να πάει με τους ρυθμούς και τη σειρά της διδασκαλίας επειδή υπάρχει λόγος που γίνεται έτσι;
Συγνώμη αν όλα αυτά μπορεί να ακούγονται σε κάποιους λίγο χαζά, αλλά είναι ένα θέμα που με καίει και προσπαθώ να το εκφράσω όσο πιο σωστά γίνεται.
Υ.Γ.: Παίζω καιρό τώρα, αν και θα θεωρούσα τις γνώσεις μου αρκετά ελλιπείς.
Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις.
Κατ αρχήν αν και το θέμα θα μπορούσε να είναι για όλα τα όργανα, θα προτειμούσα να μείνει σε αυτή την ενότητα καθώς θα ήθελα οι απαντήσεις να είναι από άτομα του χώρου του συγκεκριμένου οργάνου (drums). Ελπίζω να μη δημιουργώ πρόβλημα με αυτό.
Είναι ένα θέμα που έχει συζητηθεί αρκετά. Αλλά το μόνο κριτήριο που είναι πάντα σαφές είναι το "δες να συνενοείσαι μαζί του, να έχει μεταδοτικότητα. κλπ..
Ωραία. Άρα, μιλάμε πως πρέπει κανείς να κάνει μαθήματα για τουλάχιστον ένα μήνα με κάποιον δάσκαλο ώστε να μπορέσει να καταλάβει αν "του κάνει".
Οπότε θα μπορούσε να πάρει και 6 μήνες σε κάποιον να βρεί δάσκαλο;
Με έχει φάει αυτό, γιατί σιγά σιγά θα (ξανα)ξεκινήσω μαθήματα και προβληματίζομαι καθώς με τον προηγούμενο δάσκαλο δεν έμεινα ευχαριστημένος και δε θέλω να αναλωθώ σε ψάξιμο. Ακόμη, υπάρχει περίπτωση μετά το καλοκαίρι να φύγω για εξωτερικό ή να πάω στρατό, οπότε δε θέλω να χάσω χρόνο έτσι.
Πώς μπορεί κανείς να αναγνωρίσει πιο εύκολα το αν μπορεί να συνεργαστεί καλά με κάποιο δάσκαλο; Υπάρχει κάποια... "τακτική" που μπορεί να ακολουθηθεί; Ή άπλα θα πρέπει να δοκιμάσει κανείς με όσους περισσότερους μπορεί και να καταλήξει; και τι γίνεται με όλα τα διαφορετικά πράγματα προς τα οποία μπορεί να σε έχει οδηγήσει ο καθένας;
Και τέλος, αναρωτιέμαι το εξής (αν και φαντάζομαι πως εξαρτάται από το δάσκαλο): αν κάποιος μαθητής έχει κάποια συγκεκριμένα πράγματα που αισθάνεται πως χρειάζεται πιό άμεση... βοήθεια, μπορεί να ζητήσει να κινηθεί προς τα εκεί το μάθημα ή πρέπει να πάει με τους ρυθμούς και τη σειρά της διδασκαλίας επειδή υπάρχει λόγος που γίνεται έτσι;
Συγνώμη αν όλα αυτά μπορεί να ακούγονται σε κάποιους λίγο χαζά, αλλά είναι ένα θέμα που με καίει και προσπαθώ να το εκφράσω όσο πιο σωστά γίνεται.
Υ.Γ.: Παίζω καιρό τώρα, αν και θα θεωρούσα τις γνώσεις μου αρκετά ελλιπείς.
Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις.