- Μηνύματα
- 4,889
- Πόντοι
- 38
Αγοράζω και πουλάω στο ebay από το 1998, προ paypal εποχής όταν τίποτα σχεδόν δεν σου εξασφάλιζε τα χρήματα σου και όντας ανόητος πιτσιρικάς και αφελής πολλές φορές έστελνα συνάλλαγμα σε συστημένο φάκελο. Τόσα χρόνια ποτέ δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα πλην ελαχίστων περιπτώσεων που αφορούσε κυρίως μεταφορικά και κακή συσκευασία. Ποτέ κάποιος δεν είχε προσπαθήσει να με κλέψει κυρίως γιατί πάντα ακολουθούσα τους κοινούς κανόνες της λογικής, μέχρι πρόσφατα! Σε αναζήτηση μου για ένα καινούργιο mac mini βρήκα ένα Αγγλικό ebay shop το οποίο πουλούσε το τελευταίο μοντέλο σε πολύ καλή τιμή και σαν πωλητής είχε υψηλό αριθμό θετικών feedback (5225) με τα περισσότερα από αγορές υπολογιστών και παρόμιων προιόντων! good to go!
Στις 25/07 κάνω την αγορά και πληρώνω μέσο paypal κλασσικά, δίνω και το κατι παραπάνω για express delivery σε 2-3 μέρες. O πωλητής έγραφε αποστολή σε μια εργάσιμη μετά την πληρωμή.
Περνάει ακριβώς μια εβδομάδα και ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα, επικοινωνώ με τον πωλητή ζητώντας tracking number και μετά από μια μέρα και αφού δεν έλαβα καμία απάντηση ανοίγω item not received case στο ebay. Άλλωστε είχα πληρώσει και 45 ευρώ για express delivery.
Αμέσως αμεσως μου έρχεται απάντηση στο case από τον πωλητή με tracking number μέσο royal mail. Μπαίνω να κάνω trucking και βρίσκω ότι η αποστολή είχε γίνει την ίδια μέρα που μου έστειλε το trucking number! Δηλαδή 10 μέρες μετά αφού είχα πληρώσει το αντικείμενο!
Του ρίχνω κάτι μπινελίκια μέσω email και περιμένω!
Μετά από 5 μέρες γυρνάω σπίτι και βρίσκω ένα κίτρινο φάκελο μέγεθος Α4 με το shipping label να έχει το tracking number που μου είχε δώσει ο πωλητής πριν 5 μέρες στο ebay! Θόλωσα, φυσικά ο φάκελος ήταν άδειος! Ο @#$%^&%$ έστειλε άδειο φάκελο μόνο και μόνο για να εχει ένα tracking number να παρέχει στο ebay για το case που του άνοιξα!
Αμέσως αμέσως βιντεοσκοπώ τον εαυτό μου να ανοίγει τον φάκελο, δίχνω καθαρά τα στοιχεία μου και τα δικά του στο βίντεο και βγάζω και μερικές φωτογραφίες.
Μετά μπαίνω στο ebay, ακυρώνω το item not received case και ανοίγω ένα item not as described παρέχοντας όλα τα παραπάνω στοιχεία. Σε αυτή την περίπτωση το ebay σου δίνει 5 μέρες να τα βρεις με τον πωλητή και αν δεν υπάρξει θετική εξέλιξη δηλώνεις ότι δεν τα βρήκες και το θέμα πάει σε μια ειδική ομάδα του ebay για τις απάτες οπου και βάση των στοιχείων που παρέχονται από τις 2 πλευρές βγάζει το τελικό αποτέλεσμα!
Φυσικά δεν τα βρήκα με τον πωλητή, μου έλεγε κατι χαζομάρες του στυλ χάθηκε και θα κάνω insurance claim και τέτοια αλλά όταν τον ρωτούσα πως κατάφερε και χώρεσε ένα mac mini σε Α4 φάκελο και χάθηκε κι όλας δεν έπερνα λογική απάντηση. Μάλιστα μου ζήτησε να μη του μιλάω και άσχημα! ;D
Οι 5 μέρες πέρασαν και προχώρισα το θέμα στο ebay όπου και μου υποσχέθηκαν απάντηση σε 48 ώρες. Σήμερα το πρωί λοιπόν πέρνω ένα email από έναν special μπλαμπλα τύπο στο ebay και μου δινει ένα link http://www.actionfraud.police.uk/report_fraud για να καταγγήλω το περιστατικό στην Αγγλική Αστυνομία και μόλις τελειώσει η καταγγελία να του στείλω το reference number της υπόθεσης. Στην αρχή σκέφτηκα πως την κάτσαμε θα μας φάει η γραφειοκρατία! Μπαίνω στο site συμπληρώνω μια σειρά από ερωτήσεις, δίνω τα πλήρη στοιχεία μου, ότι στοιχεία είχα για τον πωλητή και γράφω και ενα report για το τι ακριβώς έγινε. Τελειώνω με αυτό και στέλνω το reference number στον υπεύθυνο από το ebay. Σε περίπου 30 λεπτά με πέρνει μια πολύ ευγενική κυρία από κάποιο Αγγλικό Τμήμα της Αστυνομίας για να επιβεβαιώσει την καταγγελία μου. Μετά από περίπου 2 ώρες μου έρχεται email από το ebay ότι η υπόθεση έκλεισε υπερ μου και πως μου στέλνουν άμεσα refund με τα λεφτά που έδωσα μαζί με τα μεταφορικά! Το πολυδιαφημιζόμενο ebay buyer protection τελικά λειτουργεί μια χαρά!
Τέλος καλό όλα καλά!
ΥΓ αυτό που δε κατάλαβα ποτέ είναι γιατί το έκανε όλο αυτό! Αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι ίσως ήταν δουλειά κάποιου υπαλλήλου ή ότι επιλεκτικά προσπαθεί να το κάνει σε μερικούς εκτός Αγγλίας.
Στις 25/07 κάνω την αγορά και πληρώνω μέσο paypal κλασσικά, δίνω και το κατι παραπάνω για express delivery σε 2-3 μέρες. O πωλητής έγραφε αποστολή σε μια εργάσιμη μετά την πληρωμή.
Περνάει ακριβώς μια εβδομάδα και ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα, επικοινωνώ με τον πωλητή ζητώντας tracking number και μετά από μια μέρα και αφού δεν έλαβα καμία απάντηση ανοίγω item not received case στο ebay. Άλλωστε είχα πληρώσει και 45 ευρώ για express delivery.
Αμέσως αμεσως μου έρχεται απάντηση στο case από τον πωλητή με tracking number μέσο royal mail. Μπαίνω να κάνω trucking και βρίσκω ότι η αποστολή είχε γίνει την ίδια μέρα που μου έστειλε το trucking number! Δηλαδή 10 μέρες μετά αφού είχα πληρώσει το αντικείμενο!
Του ρίχνω κάτι μπινελίκια μέσω email και περιμένω!
Μετά από 5 μέρες γυρνάω σπίτι και βρίσκω ένα κίτρινο φάκελο μέγεθος Α4 με το shipping label να έχει το tracking number που μου είχε δώσει ο πωλητής πριν 5 μέρες στο ebay! Θόλωσα, φυσικά ο φάκελος ήταν άδειος! Ο @#$%^&%$ έστειλε άδειο φάκελο μόνο και μόνο για να εχει ένα tracking number να παρέχει στο ebay για το case που του άνοιξα!
Αμέσως αμέσως βιντεοσκοπώ τον εαυτό μου να ανοίγει τον φάκελο, δίχνω καθαρά τα στοιχεία μου και τα δικά του στο βίντεο και βγάζω και μερικές φωτογραφίες.
Μετά μπαίνω στο ebay, ακυρώνω το item not received case και ανοίγω ένα item not as described παρέχοντας όλα τα παραπάνω στοιχεία. Σε αυτή την περίπτωση το ebay σου δίνει 5 μέρες να τα βρεις με τον πωλητή και αν δεν υπάρξει θετική εξέλιξη δηλώνεις ότι δεν τα βρήκες και το θέμα πάει σε μια ειδική ομάδα του ebay για τις απάτες οπου και βάση των στοιχείων που παρέχονται από τις 2 πλευρές βγάζει το τελικό αποτέλεσμα!
Φυσικά δεν τα βρήκα με τον πωλητή, μου έλεγε κατι χαζομάρες του στυλ χάθηκε και θα κάνω insurance claim και τέτοια αλλά όταν τον ρωτούσα πως κατάφερε και χώρεσε ένα mac mini σε Α4 φάκελο και χάθηκε κι όλας δεν έπερνα λογική απάντηση. Μάλιστα μου ζήτησε να μη του μιλάω και άσχημα! ;D
Οι 5 μέρες πέρασαν και προχώρισα το θέμα στο ebay όπου και μου υποσχέθηκαν απάντηση σε 48 ώρες. Σήμερα το πρωί λοιπόν πέρνω ένα email από έναν special μπλαμπλα τύπο στο ebay και μου δινει ένα link http://www.actionfraud.police.uk/report_fraud για να καταγγήλω το περιστατικό στην Αγγλική Αστυνομία και μόλις τελειώσει η καταγγελία να του στείλω το reference number της υπόθεσης. Στην αρχή σκέφτηκα πως την κάτσαμε θα μας φάει η γραφειοκρατία! Μπαίνω στο site συμπληρώνω μια σειρά από ερωτήσεις, δίνω τα πλήρη στοιχεία μου, ότι στοιχεία είχα για τον πωλητή και γράφω και ενα report για το τι ακριβώς έγινε. Τελειώνω με αυτό και στέλνω το reference number στον υπεύθυνο από το ebay. Σε περίπου 30 λεπτά με πέρνει μια πολύ ευγενική κυρία από κάποιο Αγγλικό Τμήμα της Αστυνομίας για να επιβεβαιώσει την καταγγελία μου. Μετά από περίπου 2 ώρες μου έρχεται email από το ebay ότι η υπόθεση έκλεισε υπερ μου και πως μου στέλνουν άμεσα refund με τα λεφτά που έδωσα μαζί με τα μεταφορικά! Το πολυδιαφημιζόμενο ebay buyer protection τελικά λειτουργεί μια χαρά!
Τέλος καλό όλα καλά!
ΥΓ αυτό που δε κατάλαβα ποτέ είναι γιατί το έκανε όλο αυτό! Αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι ίσως ήταν δουλειά κάποιου υπαλλήλου ή ότι επιλεκτικά προσπαθεί να το κάνει σε μερικούς εκτός Αγγλίας.