Κρέμασμα σε αγγελία

Όχι φίλε μου, δεν πάει έτσι. Κλείνεις μια συμφωνία με τον άλλον, εκτός και αν θεωρείς ότι ο λόγος σου δεν έχει αξία. Τότε πάσο.

Αν όντως προτιμάει ζεστό χρήμα (απόλυτα σεβαστό και αυτό) τότε γιατί κάθεται και κάνει deal και σηκώνει τα τηλ όταν τον παίρνω από επαρχία?? Γιατί ασχολείται μαζί μου?

Και γιατί κάνει τελικά το deal όταν ξέρει από την πρώτη στιγμή ότι προτιμά ζεστό χρήμα??

Στην τελική γιατί δεν το ξεκαθαρίζει από την πρώτη στιγμή είτε στην αγγελία ή τηλεφωνικά?? Μου έχει τύχει να μου το πούν στο τηλ και δεν είχα κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα χάρηκα την ξεκάθαρη εξήγηση.

Και γιατί περιμένει να περάσουν 2 μέρες για να μου ρίξει το άκυρο? Εγώ θα μπορούσα να το είχα χτυπήσει στο ebay ή στο Reverb στο ενδιάμεσο.

Απλά πράγματα, μην τα κάνουμε δύσκολα.

Αυτό που έγινε είναι μαλακία. Απλά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όχι φίλε μου, δεν πάει έτσι. Κλέινεις μια συμφωνία με τον άλλον, εκτός και αν θεωρείς ότι ο λόγος σου δεν έχει αξία. Τότε πάσο.
 Η εκτος αν θεωρεις οτι ο λογος του αλλου ΙΣΩΣ δεν εχει αξια.Μη καταληξουμε να μιλαμε για "λογους,μπεσες και φιλοτιμα".(Συμφωνω οτι το ιδανικο ειναι ετσι αλλα δεν ζουμε σε μια ιδανικη κοινωνια...επειδη το ιδανικο ειναι να μην κλεβουμε δεν παει να πει οτι πρεπει να ΚΛΕΙΣΟΥΝ και ολες οι φυλακες)Γιατι ολο και καποιος θα πεταχτει και θα σου  πει "δεν καταλαβα ρε πατριωτη ειχαμε υπογραψει μηπως και κανενα συμβολαιο?".Θελω να καταληξω οτι...απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν χαρτια (ο νομος κανονικα οχι μονο προβλεπει αλλα και ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ για αγορες ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ απο ιδιωτη) δεν μπορουμε να βασιζομαστε στον λογο του καθενος ΑΓΝΩΣΤΟΥ και να μας κακοφαινεται οταν εκεινος δεν το τηρει...κοινως ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ!

Αν όντως προτιμάει ζεστό χρήμα (απόλυτα σεβαστό και αυτό) τότε γιατί κάθεται και κάνει deal και σηκώνει τα τηλ όταν τον παίρνω από επαρχία?? Γιατί ασχολείται μαζί μου?
Και γιατί κάνει τελικά το deal όταν ξέρει από την πρώτη στιγμή ότι προτιμά ζεστό χρήμα??
Γιατι δεν εχει να υποθεσω ακομα προσφορα για ζεστο χρημα!

Στην τελική γιατί δεν το ξεκαθαρίζει από την πρώτη στιγμή είτε στην αγγελία ή τηλεφωνικά?? Μου έχει τύχει να μου το πούν στο τηλ και δεν είχα κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα χάρηκα την ξεκάθαρη εξήγηση.
Σε αυτο εχεις απολυτο δικιο κατα την αποψη μου.

Για να μη χαλαμε και τη ζαχαρενια μας.Το σωστο για μενα ειναι να ξεκαθαριζεις στον αγοραστη ευγενικα ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ οτι "οποιος φερει πρωτος τα λεφτα το πηρε".Κ σε τετοιες περιπτωσεις αυτος που ειναι κοντα για χερι με χερι υπερτερει εναντι των ΕΛΤΑ...αποψη μου.Φιλικα παντα.

 
Μα εκ του αποτελέσματος προκύπτει αυτό. Οτι ο λόγος τέτοιων ατόμων δεν έχει αξία. Δε μιλάμε εδώ για άλλους πιθανούς μελλοντικούς πωλητές, ούτε είπα ποτέ πως το θεωρώ προυπόθεση για όλους τους πωλητές. Το αποτέλεσμα του κρεμάσματος που έφαγα σε αυτές τις 2 συγκεκριμένες συναλλαγές συζητάμε σε αυτό το ποστ. Και εκ του αποτελέσματος είναι φανερό πως ο λόγος των 2 ατόμων αυτών σαφώς και δεν έχει καμία αξία.

Ωραία όλα αυτά που λες, και όντως τα πράγματα θα ήταν αρκετά ξεκάθαρα αν από την αρχή είχε γίνει η σχετική διευκρίνηση, αυτό παλεύω να εξηγήσω κι εγώ από την πρώτη στιγμή, τελικά φτάσαμε στις 3 σελίδες για να φτάσουμε σ' αυτό που έλεγα εξ'αρχής.

Με εμένα γιατί ασχολείται και κλείνει συμφωνίες δε μου εξήγησες όμως. Αφού προτιμάει ζεστο χρήμα, γιατί το κάνει??

edit: δλδ είναι σωστό και πρέπον κατά την άποψη σου να κλεινεις συμφωνίες (έστω και προφορικές, χωρίς τα απαραίτητα χαρτιά) με τον άλλον, και όποτε σου κ@λ%σει να του ρίχνεις άκυρο, σωστά?

 
Να σε ενημερώσω εδώ πως σε άλλα 3 διεθνή φόρουμ που είμαι αυτή η συμπεριφορά σηκώνει αρνητικότατο feedback, θεωρείται απαράδεκτη, και δεν το κάνει κανείς...

Μάλλον εδώ ορισμένοι Ελληνάρες θα είναι πιο έξυπνοι απ ότι φαίνεται....  ::)

 
sideFX είπε:
Το "την άλλη μέρα το πρωί" το λέω γιατί και τα 2 deals ήταν 4-5 η ώρα το απόγευμα που απ'οσο ξέρω δεν ειναι ανοιχτά τέτοια ωρα τα ΕΛΤΑ, γι αυτό είπα την άλλη μέρα το πρωι
Kαι ομως ειναι ανοιχτα και με εχει βολεψει καποιες φορες που εστειλα και πηρα πραγματα

http://www.naftemporiki.gr/documents/748704/pinakas-taxudromikon-katastimaton-pou-leitourgoun-me-sunexomeno-orario

 
Μα εκ του αποτελέσματος προκύπτει αυτό. Οτι ο λόγος τέτοιων ατόμων δεν έχει αξία.
Συμφωνω.Δυστυχως μονο εκ του αποτελεσματος μπορουμε να κρινουμε και τον πωλητη ΚΑΙ τον αγοραστη.

Με εμένα γιατί ασχολείται και κλείνει συμφωνίες δε μου εξήγησες όμως. Αφού προτιμάει ζεστο χρήμα, γιατί το κάνει??
Σου απαντησα πριν.

Να σε ενημερώσω εδώ πως σε άλλα 3 διεθνή φόρουμ που είμαι αυτή η συμπεριφορά σηκώνει αρνητικότατο feedback, θεωρείται απαράδεκτη, και δεν το κάνει κανείς...
Πολυ καλη ιδεα.Μπορεις κ εσυ λοιπον να στειλεις αρνητικο feedback να μη ξαναασχοληθει κανεις μας με τον συγκεκριμενο πωλητη.

 
@VangelisV: δεν το ξερα ότι είναι ανοιχτά μέχρι τόσο αργά, αλλά και πάλι δεν έχω καμία διάθεση να "χώσω" τον άλλον σε φάση "πήγαινε τώρα και στείλτο μου". Η να ψάχνει ποίο από τα ανοιχτά ΕΛΤΑ μέχρι το βράδυ είναι κοντά του(γιατί απ ότι είδα είναι πολύ λίγα) και να απαιτήσω να τρέχει ως εκεί. Δεν είμαι, και ούτε απαιτώ να γίνω το κέντρο του σύμπαντος του άλλου για ένα πεταλάκι. Μια ξεκάθαρη συμφωνία που θα τηρηθεί ζητάω όλο κι όλο. Εξάλλου οι περισσότεροι τρέχουν σαν τον Βέγγο όλη μέρα με τη δουλειά (ειδικά στην Αθήνα), και το σέβομαι απόλυτα αυτό. Καταλαβαίνω πως αυτός ο άνθρωπος θα θέλει πρώτα και κύρια να γυρίσει σπίτι, να φάει και να ξεκουραστεί, όχι με το που γυρίσει να τον χώσω εγώ να πακετάρει πεταλάκια σε φάκελο/δέμα με προστασία, κτλ, και να απαιτώ να τρέχει στα ΕΛΤΑ απογευματιάτικα να μου το στείλει.

Εννοείται πως σέβομαι τον άλλον με τον οποίο μιλάω, και του το δείχνω. Του δίνω να καταλάβει ότι όποτε βολεύει πρώτα τον ίδιο μου το στέλνει, δλδ συνήθως την επόμενη μέρα το πρωί.

Δυστυχώς (και αυτό είναι το παραπονό μου) δεν βλέπω ανάλογη συμπεριφορά και από την άλλη μεριά όταν ο άλλος ακυρώνει συμφωνημένο και τελειωμένο deal μετά από 2 μέρες ενώ έχουν πάει όλα καλά σε κάθε κλήση και ήμουν ο πρώτος που ενδιαφέρθηκε, το έκλεισε, έστειλα στοιχεία, με διαβεβαίωσε πως όλα κομπλέ, κτλ.

@leon7pap: Φίλε μου βλέπω να μπερδεύεσαι λίγο στο θέμα "λόγος". Κάνουμε κύκλους κυνηγώντας την ουρά μας για κάποιο λόγο. Στην αρχή γράφεις "Η εκτος αν θεωρεις οτι ο λογος του αλλου ΙΣΩΣ δεν εχει αξια.", σου εξηγώ ότι, δεν έχω καμία προκατάληψη εκ των προτέρων για κανέναν, προφανώς εκ του αποτελέσματος κρίνονται όλοι, και στο τελευταίο ποστ σου επαναλαμβάνεις αυτό που έγραψα πιο πριν. Μα το έγραψα πριν... ::)

Ομως ο "λόγος" ή καλύτερα η συμμετοχή και η συμπεριφορά/φερεγγυότητα του αγοραστή στην όλη διαδικασία φτάνει μέχρι κάποιο σημείο και αυτό είναι το σημείο που κλείνει η συμφωνία, στέλνει σχετικά γρήγορα τα στοιχεία του, και δεσμέυεται τελικά από την μεριά του οτι θα το πάρει όταν φτάσει στα ΕΛΤΑ της περιοχής του στην περίπτωση μας... Ναι, προφανώς και αυτού ο λόγος εκ του αποτελέσματος κρίνεται, αλλά τι σχέση έχει αυτό με το συγκεκριμένο σκηνικό?? Μιλάμε πολύ συγκεκριμένα σε αυτό το νήμα, για 2 πολύ συγκεκριμένες συμφωνίες για συναλλαγή και αγορά. Δε μιλάμε γενικά γενικά και αόριστα για το τι θα μπορούσε να γίνει, ή τι μπορεί να έχει γίνει σε άλλες περιπτώσεις. Σε αυτό το νήμα αναλύουμε τι έγινε με 2 συγκεκριμένους πωλητές και με εμένα, όχι με κάποιον πιθανό ΧΨ αγοραστή από Αθήνα που μπορεί να είχε ζητήσει κράτηση και να μην το πήρε τελικά, κτλ, μη χάνουμε το δάσος...

Εδώ ο πωλητής ρίχνει άκυρο μονομερώς σε συμφωνημένο deal. Πως η πράξη αυτή του πωλητή μπορεί να αλληλεπιδράσει με το αποτέλεσμα της δέσμευσης του αγοραστή? Πώς ακυρώνει ή επιρρεάζει την φερεγγυότητα του αγοραστή? Τι νόημα έχει να μιλάμε και για τον αγοραστή (και το αποτέλεσμα των πράξεών του) όταν ο πωλητής μονομερώς ακυρώνει τη συμφωνία?? Και τι νόημα έχει σε αυτό το πολύ συγκεκριμένο σκηνικό η φράση "ΚΑΙ ο λόγος του αγοραστή κρίνεται εκ του αποτελέσματος"?? Μα ο πωλητής έριξε το άκυρο μονομερώς, εγώ από την μεριά μου έστειλα με τη μία τα στοιχεία μου, δεσμεύτικα ότι θα το πάρω, και γενικά ήμουν σωστός.

Τέλος, ο κανονισμός των αγγελιών λέει ότι δεν μπορείς να αφήσεις αρνητικό feedback για μη τελειωμένη συναλλαγή, και τηλεφωνικές ή συνομιλίες μεσω mail που δεν  κατέληξαν σε συναλλαγή. Στην δική μου περίπτωση βέβαια δεν κατέληξε σε συναλλαγή επειδή ακυρώθηκε μονομερώς από την μεριά του πωλητή το deal.

Και τους κανόνες λειτουργίας του φόρουμ και των αγγελιών τους σέβομαι. Γι αυτό και ρώτησα και νωρίτερα αν θα ήταν καλύτερο να αλλάξει το σύστημα αξιολόγησης και δέσμευσης για αγοραστές και πωλητές αλλά δυστυχώς δεν ενδιαφέρθηκε κάποιος διαχειριστής του φόρουμ να απαντήσει.

Παρόλλα αυτά πες ότι εγώ αφήνω αρνητικό feedback και στους 2 διαφορετικούς πωλητές. Και οι 2 έχουν μηδέν (κενό) feedback τώρα. Επειδή ξέρω την καφρίλα και τη μαλακία που μας δέρνει σαν λαό είμαι σίγουρος πως θα λάβω κι εγώ στο καπάκι 2 αρνητικές ψήφους με κάποιο αστείο σενάριο σαν αιτιολόγηση. Έχω κάνει καμια 15αριά αγοραπωλησίες στο noiz, όλες κύλισαν άψογα, και όλες έγιναν με τον μοναδικό λογαριασμό αγγελιών, αυτόν στον οποίο έχω το ίδιο user name με εδώ στο φορουμ. 2 άτομα έτυχε να μου αφήσουν feedback. Ο άλλος που έχει κενό feedback δεν έχει να χάσει κάτι αν λάβει μια αρνητική αξιολόγηση, ανοίγει νέο λογαριασμό στις αγγελίες και όλα καλά, εγώ γιατί να βρεθώ από το πουθενά με 2 αρνητικές ψήφους και χωρίς να φταίω??  ::)

 
sideFX είπε:
Παρόλλα αυτά πες ότι εγώ αφήνω αρνητικό feedback και στους 2 διαφορετικούς πωλητές. Και οι 2 έχουν μηδέν (κενό) feedback τώρα. Επειδή ξέρω την καφρίλα και τη μαλακία που μας δέρνει σαν λαό είμαι σίγουρος πως θα λάβω κι εγώ στο καπάκι 2 αρνητικές ψήφους με κάποιο αστείο σενάριο σαν αιτιολόγηση. Έχω κάνει καμια 15αριά αγοραπωλησίες στο noiz, όλες κύλισαν άψογα, και όλες έγιναν με τον μοναδικό λογαριασμό αγγελιών, αυτόν στον οποίο έχω το ίδιο user name με εδώ στο φορουμ. 2 άτομα έτυχε να μου αφήσουν feedback. Ο άλλος που έχει κενό feedback δεν έχει να χάσει κάτι αν λάβει μια αρνητική αξιολόγηση, ανοίγει νέο λογαριασμό στις αγγελίες και όλα καλά, εγώ γιατί να βρεθώ από το πουθενά με 2 αρνητικές ψήφους και χωρίς να φταίω??  ::)
ΣΤΑΝΤΑΡ!!!!

 
Satanas είπε:
ΣΤΑΝΤΑΡ!!!!
Ρε παιδιά γιατί το θεωρείτε στάνταρ; α) οι περισσότεροι δεν το κάνουν β) όσοι το κάνουν μπορούμε κάλλιστα να τους κάνουμε ρίπορτ στη διαχειριση να επιληφθεί.

Δεν είναι δίκαιο να σου αφήνει κάποιος αξιολόγηση για αγγελία που δεν έγινε ποτέ - είτε θετική είτε αρνητική. Το ίδιο φάουλ είναι!

Έμείς οι δυο ρε Σατανάς, που είχαμε στο παρελθόν και τις διαφορές μας και δεν κάναμε τελικά αγοραπωλησία, γιατί δεν ξηγηθηκαμε έτσι σκάρτα ο ένας στον άλλον; Ας μη λέμε μόνο τα κακά! :)

Εdit: τώρα για το κρέμασμα που λεει ο sideFX, είμαι 1000% μαζί του. Από τη στιγμή που έχεις συμφωνήσει να κάνεις μια αγοραπωλησία (έστω κι αν είναι με αποστολή εκτός της πόλης σου), σημαίνει ότι μέτρησες , ζύγισες και είδες ότι σε παίρνει, σε συμφέρει ή ότι αντέχεις ας πούμε να πάρεις τα χρήματά σου (αν είσαι ο πωλητής) ύστερα από πέντε μέρες και όχι αμέσως. Είναι μέγιστη πουστιά να κρεμάσεις τον άλλον επειδή έτυχε να έρθει ένας τρίτος και να σου δώσει τα χρήματα στο χέρι το άλλο απόγευμα.

Εναλλακτικές; Μπορούσες α) να έχεις ξηγηθεί από την αρχή με τον πρώτο αγοραστή, λέγοντάς του, ότι "θα στο ταχυδρομήσω μεθαύριο, αν εν τω μεταξύ όμως εμφανιστεί κάποιος θα το δώσω γιατί έχω άμεση ανάγκη". β) Να του έλεγες "συμφωνώ με την ανταλλαγή, ας περιμένουμε όμως καμιά βδομα΄δα, μην εμφανιστεί κανείς και το ζητήσει για αγορά". Άνθρωποι είμαστε, και οι τίμιες εξηγήσεις είναι η καλύτερη δουλειά.

 
Tamtam είπε:
Άνθρωποι είμαστε, και οι τίμιες εξηγήσεις είναι η καλύτερη δουλειά.
+100000

Ποσο σπανίζει βεβαια….. :'(

 
Tamtam είπε:
Ρε παιδιά γιατί το θεωρείτε στάνταρ; α) οι περισσότεροι δεν το κάνουν β) όσοι το κάνουν μπορούμε κάλλιστα να τους κάνουμε ρίπορτ στη διαχειριση να επιληφθεί.

Δεν είναι δίκαιο να σου αφήνει κάποιος αξιολόγηση για αγγελία που δεν έγινε ποτέ - είτε θετική είτε αρνητική. Το ίδιο φάουλ είναι!

Έμείς οι δυο ρε Σατανάς, που είχαμε στο παρελθόν και τις διαφορές μας και δεν κάναμε τελικά αγοραπωλησία, γιατί δεν ξηγηθηκαμε έτσι σκάρτα ο ένας στον άλλον; Ας μη λέμε μόνο τα κακά! :)

Εdit: τώρα για το κρέμασμα που λεει ο sideFX, είμαι 1000% μαζί του. Από τη στιγμή που έχεις συμφωνήσει να κάνεις μια αγοραπωλησία (έστω κι αν είναι με αποστολή εκτός της πόλης σου),σημαίνει ότι μέτρησες , ζύγισες και είδες ότι σε παίρνει, σε συμφέρει ή ότι αντέχεις ας πούμε να πάρεις τα χρήματά σου (αν είσαι ο πωλητής) ύστερα από πέντε μέρες και όχι αμέσως. Είναι μέγιστη πουστιά να κρεμάσεις τον άλλον επειδή έτυχε να έρθει ένας τρίτος και να σου δώσει τα χρήματα στο χέρι το άλλο απόγευμα.

Εναλλακτικές; Μπορούσες α) να έχεις ξηγηθεί από την αρχή με τον πρώτο αγοραστή, λέγοντάς του, ότι "θα στο ταχυδρομήσω μεθαύριο, αν εν τω μεταξύ όμως εμφανιστεί κάποιος θα το δώσω γιατί έχω άμεση ανάγκη". β) Να του έλεγες "συμφωνώ με την ανταλλαγή, ας περιμένουμε όμως καμιά βδομα΄δα, μην εμφανιστεί κανείς και το ζητήσει για αγορά". Άνθρωποι είμαστε, και οι τίμιες εξηγήσεις είναι η καλύτερη δουλειά.
Επιτέλους!!! Λίγη κοινή λογική σε αυτό το νήμα.

Είχα αρχίσει να απογοητεύομαι προσπαθόντας να εξηγώ κάθε φορά τα αυτονόητα.

Τώρα σχετικά με το θέμα στην 1η σου παράγραφο, έτσι συμβαίνει στην πραγματικότητα δυστυχώς.... και κερατάς και δαρμένος ενα πράγμα! Το έχει πάθει καλός φίλος. Παραλαμβάνει λαμπάτη κεφαλή κιθάρας με κουριερ, το δέμα άθικτο, ο πωλητής στην περιγραφή να γράφει άψογη κατάσταση, like new, ελάχιστη χρήση μόνο λίγες ώρες και σε studio, κτλ, τεσπα μην τα πολυλογώ ο ενισχυτής είχε ζημιές εσωτερικά, ήταν τίγκα στην σκόνη, και είχε 2 τελικές λάμπες να κόβουν βόλτα μέσα στην κεφαλή(!!!), προσπαθεί να τα βρεί με τον πωλητή πριν αφήσει την οποιαδήποτε κριτική, ο πωλητής το ρίχνει στην τρέλα, και τελικά καταλήγει να δέχεται ο ίδιος αρνητική κριτική με κάποια φανταστική εκδοχή της αγοραπωλησίας σαν σενάριο.

Δυστυχώς κατά την άποψή μου το σύστημα των αγγελιών χρειάζεται θεμελιώδεις αλλαγές για να προστατεύονται και ο πωλητής και ο αγοραστής.

Και το λέω αυτό με το 70-80% των συναλλαγών που έγω κάνει εδώ να είναι πωλήσεις!!

 
sideFX είπε:
Επιτέλους!!! Λίγη κοινή λογική σε αυτό το νήμα.

Είχα αρχίσει να απογοητεύομαι προσπαθόντας να εξηγώ κάθε φορά τα αυτονόητα.

Τώρα σχετικά με το θέμα στην 1η σου παράγραφο, έτσι συμβαίνει στην πραγματικότητα δυστυχώς.... και κερατάς και δαρμένος ενα πράγμα! Το έχει πάθει καλός φίλος. Παραλαμβάνει λαμπάτη κεφαλή κιθάρας με κουριερ, το δέμα άθικτο, ο πωλητής στην περιγραφή να γράφει άψογη κατάσταση, like new, ελάχιστη χρήση μόνο λίγες ώρες και σε studio, κτλ, τεσπα μην τα πολυλογώ ο ενισχυτής είχε ζημιές εσωτερικά, ήταν τίγκα στην σκόνη, και είχε 2 τελικές λάμπες να κόβουν βόλτα μέσα στην κεφαλή(!!!), προσπαθεί να τα βρεί με τον πωλητή πριν αφήσει την οποιαδήποτε κριτική, ο πωλητής το ρίχνει στην τρέλα, και τελικά καταλήγει να δέχεται ο ίδιος αρνητική κριτική με κάποια φανταστική εκδοχή της αγοραπωλησίας σαν σενάριο.

Δυστυχώς κατά την άποψή μου το σύστημα των αγγελιών χρειάζεται θεμελιώδεις αλλαγές για να προστατεύονται και ο πωλητής και ο αγοραστής.

Και το λέω αυτό με το 70-80% των συναλλαγών που έγω κάνει εδώ να είναι πωλήσεις!!
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο εκτός από αυτό που ισχύει τώρα: είσαι ικανοποιημένος; Γράφεις κάτι καλό - δεν είσαι: γράψε την αλήθεια κι ας στεναχωρηθεί ο άλλος... Ετσι λέω.

Σε περίπτωση που σου αφήσουν κακόβουλη κριτική, χωρίς να σου έχουν κάνει αγοραπωλησία, επικοινωνείς με τον admin και βρίσκετε λύση (φαντάζομαι). Εσύ δηλαδή τι θα πρότεινες;

 
Κάτι που θα δεσμεύει και τους 2, και τον πωλητή αλλά και τον αγοραστή.

Ετσι ώστε αν οποιοσδήποτε από τους 2, ειτε ο πωλητής είτε ο αγοραστής υπαναχωρήσει χωρίς λόγο να μπορείς να του κάνεις κριτική.

Και για να γραφτείς να πρέπει να βάλεις πραγματικά στοιχεία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ονομά σου, τηλέφωνο) και ας σου επιτρέπεται και η συναλλαγή χέρι με χέρι ή η αντικαταβολή.

Αυτό θα αποτρέψει πολλούς από το να κάνουν καφρίλες, είτε ως πωλητές είτε ως αγοραστές. Γιατί μετά δεν θα μπορείς απλά να φτιάξεις 2ο, 3ο, 4ο,.....10ο λογαριασμό κ.ο.κ... τι στοιχεία θα βάλεις??

Παρόμοιο σύστημα έχει το ebay, το Reverb, και ένα σωρό άλλα μικρότερα διαδυκτιακά site αγοραπωλησιών/αγγελιών και δουλεύει μια χαρά. Ας έχει και κάποια minimum συνδρομή αν κοστίζει τόσο πολύ (ή να κρατάει κάποιο ποσοστό από την τελική τιμή όπως στο ebay), να το υποστιρίξουμε και έμπρακτα αν μας εξασφαλίζει, κανένα πρόβλημα.

 
sideFX είπε:
Κάτι που θα δεσμεύει και τους 2, και τον πωλητή αλλά και τον αγοραστή.

Ετσι ώστε αν οποιοσδήποτε από τους 2, ειτε ο πωλητής είτε ο αγοραστής υπαναχωρήσει χωρίς λόγο να μπορείς να του κάνεις κριτική. Και για να γραφτείς να πρέπει να βάλεις πραγματικά στοιχεία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, πιστωτική κάρτα) και ας σου επιτρέπεται και η συναλλαγή χέρι με χέρι ή η αντικαταβολή. Αυτό θα αποτρέψει πολλούς από το να κάνουν καφρίλες, είτε ως πωλητές είτε ως αγοραστές. Γιατί μετά δεν θα πρέπει απλά να φτιάξεις 2ο, 3ο, 4ο, λογαριασμό κ.ο.κ... τι στοιχεία θα βάλεις??

Παρόμοιο σύστημα που έχει το ebay, το Reverb, και ένα σωρό άλλα μικρότερα διαδυκτιακά σιτε αγοραπωλησιών/αγγελιών και δουλεύει μια χαρά. Ας έχει και κάποια minimum συνδρομή αν κοστίζει τόσο πολύ, να το υποστιρίξουμε και έμπρακτα αν μας εξασφαλίζει, κανένα πρόβλημα.
Μια χαρά ακούγεται... Από το Reverb.com είχα αγοράσει κι εγώ μια φορά, αν και δεν γενικώς δεν στέλνουν Ελλάδα - με μια απλή επικοινωνία με τον πωλητή...

Εδώ που έχω μεταναστεύσει από τον Αύγουστο, έχουν ένα τεράστιο σάιτ με δεύτερο χέρι πράγματα (από αυτοκίνητα και σπίτια μέχρι μουσικά όργανα και πετάλια κιθάρας) και το σύστημα πάει ως εξής:

Οι αγγελίες μπορεί να μείνουν έως και 4 μήνες χωρίς να τις ανανεώσεις (χάνεται η μπάλα βέβαια έτσι), αλλά αυτό γίνεται φαντάζομαι, διότι πολύ απλά, μπορεί κάποιος να κάνει προσφορά για το πετάλι σου (βάζοντας την αγγελία, έχεις επιλογή αν θες να βάλεις ΚΑΙ τιμή που ζητάς, αλλά ΚΑΙ να αφήσεις επιλογή να προτείνει κάποιος πόσα θα έδινε. Συγχρόνως στην ίδια αγγελία). Και αυτό ΧΩΡΙΣ να σε υποχρεώνει κανείς να του το δώσεις στο τέλος - αν δεν σου κάνει η τιμή που έχουν προτείνει οι χρήστες, αν δεν θες δεν το δίνεις και καθόλου.  

Δείτε αυτό ας πούμε:

http://www.2ememain.be/musique-instruments/instruments-de-musique/effets/rockett-tim-pierce-distortion-p%C3%A9dale-215141726.html

Ο πωλητής ζητάει 125 ευρώ, αλλά δεξιά , κάποιος έχει κάνει προσφορά για 100.

Και πάει λέγοντας...

Ξεχειλίζει από phishing όπως φαντάζεστε - έβαλα να πουλήσω το El Capistan μου και δέχτηκα τέσσερα email που όαλ ήταν από απατεώνες ! Τελικά το πούλησα σε έναν Έλληνα , γαμώ τα παιδιά, που μένει δίπλα μου σχεδόν , στο Βερολίνο και με βρήκε μέσω του Noiz!

Μιλήσαμε μέσω skype, είδε ότι το πεταλάκι είναι τσίλικο και λειτουργεί κλπ. και αύριο θα πάω να του το ταχυδρομήσω. (Αυτό το γράφω και για τον Έκτορα που έλεγε γενικεύοντας σε ένα άλλο thread ότι οι Έλληνες είμαστε οι χειρότεροι... )

 
Και στο ebay έχεις τη δυνατότητα σαν πωλητής να μην είσαι υποχρεωμένος να το δώσεις αλλά μόνο για δημοπρασία που ξεκινάει από πολύ χαμηλά, πχ 1 ή 2 δολάρια (όχι όταν έχεις βάλει στανταρ τιμή) και στην περίπτωση που το τελικό bid δεν ξεπεράσει ένα ποσό που έχεις ορίσει από πρίν.

Επίσης έπιτρέπεται και εκεί το παζάρι πλέον με τα offers. Αλλά έχει κανόνες! Όταν κάνεις offer σου λέει ότι αν ο πωλητής την δεχθεί, τότε είσαι υποχρεωμένος να το πάρεις και αυτός προφανώς να το στείλει.

Από Reverb έχω πάρει 2-3 πεταλάκια και δε συνάντησα ποτέ πρόβλημα να μην στέλνει κάποιος ελλάδα σε δεκάδες άλλα για τα οποία έχω στείλει μηνύματα στους πωλητές κατα καιρούς.

Να σου πω την αλήθεια από αυτό που περιέγραψες προτιμώ το σύστημα του ebay/reverb. Αυτό που ανέφερες δε φαίνεται να σε εξασφαλίζει και ιδιαίτερα.

 
@OP: Γιατί χάνεις τον χρόνο σου γκρινιάζοντας για μια αγοραπωλησία που "δεν έκατσε";

To γεγονός οτί εσύ, εγώ και μερικοί ακόμα "κλείνουμε δουλειές" με τον λόγο μας δεν σημαίνει απαραιτήτως οτί αυτό ισχύει για όλους. Δυστυχώς.Πολλά μέλη εδώ είναι πιτσιρίκια που απλά δεν έχουν την ωριμότητα να φερθούν σαν ενήλικες.

Επίσης ο admin -ορθώς- έχει ξεκαθαρίσει οτί οι αγγελίες αφορούν αποκλειστικά τους πωλητές και τους -πιθανούς- αγοραστές.Σε forum είμαστε όχι στο ebay.

 
S9F είπε:
@OP: Γιατί χάνεις τον χρόνο σου γκρινιάζοντας για μια αγοραπωλησία που "δεν έκατσε";

To γεγονός οτί εσύ, εγώ και μερικοί ακόμα "κλείνουμε δουλειές" με τον λόγο μας δεν σημαίνει απαραιτήτως οτί αυτό ισχύει για όλους. Δυστυχώς.Πολλά μέλη εδώ είναι πιτσιρίκια που απλά δεν έχουν την ωριμότητα να φερθούν σαν ενήλικες.

Επίσης ο admin -ορθώς- έχει ξεκαθαρίσει οτί οι αγγελίες αφορούν αποκλειστικά τους πωλητές και τους -πιθανούς- αγοραστές.Σε forum είμαστε όχι στο ebay.
Συμφωνώ μαζί σου σχεδόν σε όλα εκτός τη φράση με τα πιτσιρίκια...

Έχω συναντήσει και νταραβεριστεί με πολλούς 30+ και βάλε με ΠΟΛΥ χειρότερα αποτελέσματα...Οι γνωστοί και ώς ξερόλες πονηρίδηδες...

@ Tam tam είπα να μην ξεκατινιαστούμε ΕΝΤΕΛΩΣ..

 
@S9F: Φίλε μου, "γκρινιάζω" για τους πολύ συγκεκριμένους λόγους που έχω αναλύσει πολλάκις παραπάνω. Για μένα έχει σημασία αυτό. Αν εσένα σε ενοχλεί ή σε κουράζει δεν χρειάζεται να ανοίγεις το νήμα, φιλικά το λέω, δεν το λέω ειρωνικά, για να στην πω, ή οτιδήποτε.

Και οι 2 πωλητές με τους οποίους μίλησα μόνο πιτσιρίκια δε μου φάνηκαν, δυστυχώς.

Το να υποχρεώσεις κάθε μέλος να βάζει πραγματικά στοιχεία και να αλλάξεις λίγο την δομή του feedback είναι τόσο δύσκολο?? Δεν ξέρω πόση δουλειά χρειάζεται αλλά δε νομίζω να είναι κάτι τόσο επίπονο, δύσκολο, κοστοβόρο. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά είμαι και σε 3 διεθνή fora και έχουν κάποιες δικλείδες ασφαλείας στις αγγελίες και κανένα τους δεν είναι ebay.

 
Satanas είπε:
Συμφωνώ μαζί σου σχεδόν σε όλα εκτός τη φράση με τα πιτσιρίκια...

Έχω συναντήσει και νταραβεριστεί με πολλούς 30+ και βάλε με ΠΟΛΥ χειρότερα αποτελέσματα...Οι γνωστοί και ώς ξερόλες πονηρίδηδες...
Δίκιο έχεις, δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί, αλλά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μάλλον θέμα ανωριμότητας είναι. Anyway...

@S9F: Φίλε μου, "γκρινιάζω" για τους πολύ συγκεκριμένους λόγους που έχω αναλύσει πολλάκις παραπάνω. Για μένα έχει σημασία αυτό. Αν εσένα σε ενοχλεί ή σε κουράζει δεν χρειάζεται να ανοίγεις το νήμα, φιλικά το λέω, δεν το λέω ειρωνικά, για να στην πω, ή οτιδήποτε.
Αυτό που -στην ουσία- έχεις "αναλύσει" και -εν τέλει- θέλεις είναι ένα ebay μαζί με συμβολαιογράφο και μία "ρυθμιστική" αρχή συλλογής και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων... Αν είναι κοστοβόρο; You bet...

 
ok, το είπα και πριν πως δεν γνωρίζω το κόστος.

Παρ'όλα αυτά όντας μέλος και στο talkbass.com, και έχοντας κάνει κι εκεί ορισμένες συναλλαγές, θα ήθελα να περιγράψω λίγο πως λειτουργεί.

Κατ'αρχήν έχει κάποιες πολύ απλές δικλείδες ασφαλείας (που προστατεύουν και αγοραστές και πωλητές), λειτουργεί μια χαρά, και δεν έχει καμία σχέση με τη δομή του ebay.

Για αρχή δεν μπορεί όποιος να 'ναι να ποστάρει αγγελία. Πρέπει να εισαι απαραίτητα ενεργό μέλος του φόρουμ με κάποιο αριθμό ποστς για να δείς αγγελίες, και για να ανεβάσεις δικιά σου πρέπει να είσαι supporting member, πράγμα που σημαίνει είτε 1) $30 για ένα χρόνο 2) $80 για ένα χρόνο (gold supporting member) ή 3) $4/$8/$15 κάθε μήνα. Ετσι καλύπτεται και το κόστος, και ξεχωρίζουν τα λαμόγια/πιτσιρίκια/whatever από τους σοβαρούς πωλητές.

Εδώ πέρα στο noiz δεν ξέρω αν χρειάζεται καν να είσαι μέλος του φόρουμ! Αυτό δε νομίζω να είναι τόσο δύσκολο να αλλάξει, δεν κοστίζει τίποτα στον admin...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top