Είναι απίθανη η ρομποτοποίηση που έχουν επιβάλλει οι εταιρίες με τα logo τους.
![Eek! :o :o](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f631.png)
Να παραδέχεσαι ότι δεν θα έπαιρνες μια κιθάρα 100 φορές καλύτερη μόνο και μόνο για ένα logo ;D
Απίστευτο!
'Εχω δει (και έχω ακούσει) με τα μάτια μου LP copy του... πεταματού να πατάει στο λαιμό
Gibson των 3000 ευρώ. Αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτα. Για τον απλό λόγο ότι μέσα σε μια ενορχήστρωση μπορεί να χρησιμέψει και ο "ζωντανός" ήχος του copy και ο ψόφιος της
Gibson.
Αλλά αυτό το κόλλημα με τα logos έχει πολύ γέλιο. Το βλέπω και στον εαυτό μου. Πραγματικά το υποσυνείδητό μας έχει διαβρωθεί.
Να πω ένα παράδειγμα. Στο σπίτι έχω λάδι από χωριό 8) Για να το μεταχειρίζομαι εύκολα χρησιμοποιώ δύο μπουκάλια: Ένα λευκό μπουκάλι και ένα από λάδι ΕΛΑΙΣ. Ε λοιπόν συνέλαβα τον εαυτό μου να προτιμά το μπουκάλι της ΕΛΑΙΣ! Μα την Παναγία! Δηλαδή είναι απίστευτο! Κάνω να πιάσω το λάδι και σκέφτομαι "καλύτερα το ΕΛΑΙΣ". Και στο καπάκι πεθαίνω στα γέλια!
Μάγκες, οι... μάγκες των εταιριών τα ξέρουν πολύ καλά αυτά. Και ξέρουν ότι αν καταφέρουν να εντυπώσουν στο υποσυνείδητο το logo της όποιας εταιρίας, όλα τα άλλα έρχονται μόνα τους. Ποια νομίζετε ότι είναι η περιουσία της κάθε εταιρίας? Το σηματάκι, ΑΥΤΗ είναι η περιουσία!
Τα άλλα όλα (ξύλα, μαγνήτες, χώρα προέλευσης) είναι να 'χαμε να λέγαμε