Edwards LP-130 vs Gibson Les Paul VOS 1960

marathon είπε:
Evris, η μεταξύ μας αντιπαράθεση, θα μας οδηγήσει (πιστεύω), σε υπερβολική κατανάλωση μπύρας, που στη παρούσα κατάσταση (καλοκαίρι, μπάκες...) δεν συμφέρει κανέναν. Το σταματάω εδώ

Αλήθεια, τι χημικά βάζεις στη πισίνα?
Πεταξαμε τα γερμανικα και αμερικανικα χλωρια και βασιζομαστε πια σε φτηνους κινεζικους οζοντοτηρες.

 
Πού να δείς 7χορδες αισιχτιρ framus esp tld lsd ολοι ψάχνουν για les paul ;D ;D

 
ffmakis είπε:
Πού να δείς 7χορδες αισιχτιρ framus esp tld lsd ολοι ψάχνουν για les paul ;D ;D
Ναι ρε μάκη, δώσε LP στον κόσμο να ησυχάσουμε από αυτούς....

Εάν σε πάρει και ο Evris, πλζ στείλε μου ένα pm, και δεν θα το πώ πουθενά.

 
marathon είπε:
Ναι ρε μάκη, δώσε LP στον κόσμο να ησυχάσουμε από αυτούς....

Εάν σε πάρει και ο Evris, πλζ στείλε μου ένα pm, και δεν θα το πώ πουθενά.
Τσαι και μπισκοτα μονο, μου προτεινε ...

 
evris είπε:
Τσαι και μπισκοτα μονο, μου προτεινε ...
Δεν θυμάσαι καλά...τσάι και φρυγανιές,τα μπισκότα είναι ακριβά  :D

 
ffmakis είπε:
Δεν μπορείς να φανταστασείς πόσοι θέλουν να πουλήσουν τις κιθάρες τους.

και να πάρουν μια Les Paul.

Εξαιρείται ο studio 54 πού έχει Χοντρό κόλλημα με τίς σχιστομάτες  ;D
Μπα, μπούχτισα από κιθάρες....

Τώρα θα αγοράζω ενισχυτές ΜΟΝΟ.

Α και καμμιά tonelab για να δώ τι είναι αυτό το εργαλείο που τόσα πολλά ακούω......

 
manosx είπε:
Είναι απίθανη η ρομποτοποίηση που έχουν επιβάλλει οι εταιρίες με τα logo τους.  :o Να παραδέχεσαι ότι δεν θα έπαιρνες μια κιθάρα 100 φορές καλύτερη μόνο και μόνο για ένα logo  ;D

Απίστευτο!

'Εχω δει (και έχω ακούσει) με τα μάτια μου LP copy του... πεταματού να πατάει στο λαιμό Gibson  των 3000 ευρώ. Αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτα. Για τον απλό λόγο ότι μέσα σε μια ενορχήστρωση μπορεί να χρησιμέψει και ο "ζωντανός" ήχος του copy και ο ψόφιος της Gibson.

Αλλά αυτό το κόλλημα με τα logos έχει πολύ γέλιο. Το βλέπω και στον εαυτό μου. Πραγματικά το υποσυνείδητό μας έχει διαβρωθεί.

Να πω ένα παράδειγμα. Στο σπίτι έχω λάδι από χωριό  8)  Για να το μεταχειρίζομαι εύκολα χρησιμοποιώ δύο μπουκάλια: Ένα λευκό μπουκάλι και ένα από λάδι ΕΛΑΙΣ. Ε λοιπόν συνέλαβα τον εαυτό μου να προτιμά το μπουκάλι της ΕΛΑΙΣ! Μα την Παναγία! Δηλαδή είναι απίστευτο! Κάνω να πιάσω το λάδι και σκέφτομαι "καλύτερα το ΕΛΑΙΣ". Και στο καπάκι πεθαίνω στα γέλια!

Μάγκες, οι... μάγκες των εταιριών τα ξέρουν πολύ καλά αυτά. Και ξέρουν ότι αν καταφέρουν να εντυπώσουν στο υποσυνείδητο το logo της όποιας εταιρίας, όλα τα άλλα έρχονται μόνα τους. Ποια νομίζετε ότι είναι η περιουσία της κάθε εταιρίας?   Το σηματάκι, ΑΥΤΗ είναι η περιουσία!

Τα άλλα όλα (ξύλα, μαγνήτες, χώρα προέλευσης) είναι να 'χαμε να λέγαμε ;)   
Ίσως το καλύτερο post σ'αυτό το νήμα!  ;)

Πραγματικά κι'εγώ πιστεύω ότι έτσι είναι τα πράγματα... κι'έτσι "λειτουργεί ο κόσμος", ευτυχώς ή δυστυχώς.

Λέμε συχνά ότι οι κιθαρίστες είμαστε κατά βάση πολύ συντηρητικά όντα, αλλά η αλήθεια είναι ότι ο άνθρωπος εν γένει είναι συντηρητικό ον. Φαντάζομαι ότι πρόκειται για εξελικτικό αποτύπωμα που, κάποτε, είχε σαφή πλεονεκτήματα επιβίωσης.

Ειδικά για τις κιθάρες, η κατάσταση φτάνει στα όρια του γελοίου. Για παράδειγμα, όλοι ξέρουμε και παραδεχόμαστε ότι οι Parker είναι πρωτοποριακές σχεδιαστικά. Θα περιμέναμε λοιπόν ότι και οι ιδιοκτήτες τους είναι πιο ανοιχτόμυαλοι... λάθος! Αρκεί να ρίξετε μια ματιά στο φόρουμ τους... Τις προάλλες έθαβαν ομαδικά τις Flaxwood, ένα άλλο (λιγώτερο) πρωτοποριακό προϊόν... γιατί απλά δεν ήταν Parker.

Οπότε ας μην απορούμε που οι Gibson θα συνεχίζουν να πουλάνε στον αιώνα τον άπαντα, ακόμα και αν το finish είναι προβληματικό, αν οι μαγνήτες δεν είναι οι καλύτεροι ή αν είναι φτιαγμένες σαν ελβετικό τυρί από τις τρύπες, μήπως και δεν πάθει μετατόπιση σπονδύλου ο κιθαρίστας-fan.

 
Δημήτρη έμπλεξες με τις σχιστομάτες και βαρέθηκες.

Να μια ωραία κιθάρα.


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εσύ μου φαίνεται Μάκη είσαι ήδη ψημένος για την Orca με P-90...

Άντε μεγειές...

Στις αγγελίες βρίσκεται....είναι και του Ζάικου....

 
marathon είπε:
Είναι, νομίζω, πολλά τα ερωτήματα, που εισέρχονται, για να έχουμε μια ξεκάθαρη άποψη.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι ένα όργανο πρέπει να το δοκιμάσεις, απλά για να έχεις σωστή άποψη, πρέπει να έχεις και τα δύο όργανα, δίπλα-δίπλα, και όχι να ακούς το ένα από ιντερνετικά demos.
Aυτο ακριβως εννοουσα παραθετωντας κ συμφωνοντας με τον Μακη.Δεν μπορεις να καταλαβεις μια κιθαρα απο 2-3 mp3 στο ιντερνετ.

Μα εννοειται πως το feel παιζει ρολο,αλλωστε το εγραψα κ αυτο,απλα δεν το παρατηρησες ισως.

Οπως κ να'χει μια χαρα κιθαρες κατασκευαζονται πλεον,αλλες καλυτερες,αλλες χειροτερες αλλα ο μεσος ορος πλεον ειναι πολυ ανεβασμενος.

Συμφωνω σε αυτο που λες περι μεταπωλητικης αξιας κτλ.

 
TGL είπε:
Τις προάλλες έθαβαν ομαδικά τις Flaxwood, ένα άλλο (λιγώτερο) πρωτοποριακό προϊόν... γιατί απλά δεν ήταν Parker.
Γιατί (λιγώτερο) πρωτοποριακό προϊόν? Εμένα μου φαίνεται αρκετά προχω μια κιθάρα από πριονίδι (sic). Έτσι κι αλλιώς η "πρωτοπορία" έγκειται στα υλικά κατασκευής (ξύλα με περίεργα υποστρώματα, μέταλα, γραφίτες...), γιατί στα ηλεκτρικά (όπως είπαμε αναβαθμίζονται εύκολα) τα έχουμε δεί (σχεδόν) όλα...πειράματα σαν την VG Strat δείχνουν να μην προχωράνε...άρα τι μένει?

Οι Flaxwood είναι ένα ωραίο (μη συμβατικό) παράδειγμα. Στα βίντεα που είδα στο Youtube, ακουγόταν πολύ ωραία.

Με λίγα λόγια

μια χαρα κιθαρες κατασκευαζονται πλεον,αλλες καλυτερες,αλλες χειροτερες αλλα ο μεσος ορος πλεον ειναι πολυ ανεβασμενος.
Aλλά...

Μάγκες, οι... μάγκες των εταιριών τα ξέρουν πολύ καλά αυτά. Και ξέρουν ότι αν καταφέρουν να εντυπώσουν στο υποσυνείδητο το logo της όποιας εταιρίας, όλα τα άλλα έρχονται μόνα τους. Ποια νομίζετε ότι είναι η περιουσία της κάθε εταιρίας?   Το σηματάκι, ΑΥΤΗ είναι η περιουσία!

Τα άλλα όλα (ξύλα, μαγνήτες, χώρα προέλευσης) είναι να 'χαμε να λέγαμε ;)   
Το σηματάκι, ΑΥΤΗ είναι η περιουσία!...και επιμένω έχει την αξία της, θέλετε δεν θέλετε και ας προσπαθεί ο Evris με τους Τσεχοκινέζους...

 
TGL είπε:
Οπότε ας μην απορούμε που οι Gibson θα συνεχίζουν να πουλάνε στον αιώνα τον άπαντα, ακόμα και αν το finish είναι προβληματικό, αν οι μαγνήτες δεν είναι οι καλύτεροι ή αν είναι φτιαγμένες σαν ελβετικό τυρί από τις τρύπες, μήπως και δεν πάθει μετατόπιση σπονδύλου ο κιθαρίστας-fan.
Αυτό πάλι δεν το καταλαβαίνω...γιατί αγοράζεις μια κιθάρα που έχει ελατωματικό finish, δεν βλέπεις την ώρα που αγοράζεις?... γιατί αγοράζεις μια κιθάρα που δεν έχει τους καλύτερους μαγνήτες (αλήθεια τι σημαίνει αυτό?), δεν την ακούς την ώρα που την αγοράζεις?...γιατί αγοράζεις μια κιθάρα που είναι φτιαγμένη σαν ελβετικό τυρί από τις τρύπες...αυτό πάλι τι σε νοιάζει εάν η κιθάρα ακούγεται όπως θές? Εννοείς ότι τόσο πολύ τυφλώνει η λάμψη του logo? Τότε γιατί δεν καταφεύγουμε όλοι σε handmade να βρούμε την ησυχία μας...μάστορες υπάρχουν εντός και εκτός

Αλήθεια TGL τι κιθάρα έχεις? Ένα-δυο βιντεάκια σου που είχες ποστάρει, ο ήχος σου μου είχε φανεί μια χαρά...

 
Μόνο τον stavrilian πρόσεξα να κάνει νύξη για την αφορμή του thread, τα clips!

Συνεχίστε... 8)

 
marathon είπε:
Αυτό πάλι δεν το καταλαβαίνω...γιατί αγοράζεις μια κιθάρα που έχει ελατωματικό finish, δεν βλέπεις την ώρα που αγοράζεις?... γιατί αγοράζεις μια κιθάρα που δεν έχει τους καλύτερους μαγνήτες (αλήθεια τι σημαίνει αυτό?), δεν την ακούς την ώρα που την αγοράζεις?...γιατί αγοράζεις μια κιθάρα που είναι φτιαγμένη σαν ελβετικό τυρί από τις τρύπες...αυτό πάλι τι σε νοιάζει εάν η κιθάρα ακούγεται όπως θές? Εννοείς ότι τόσο πολύ τυφλώνει η λάμψη του logo?
Ελα ντε! Κι'εγώ δεν μπορώ να άλλο λόγο από το logo. Σίγουρα, και από φελιζόλ να είναι η κιθάρα, αν ακούγεται και παίζει όπως πρέπει... πάσο. Οι τρύπες στο σώμα (κάτω από το καπάκι εννοείται... οπότε δεν φαίνονται αν δεν κάνεις... ακτινογραφία), είναι φάουλ με την έννοια ότι η Gibson χρεώνει σαν premium ένα φτηνότερο και βαρύτερο mahogany, ενώ κρατάει το ελαφρύ για τις CS κιθάρες της.  ;)

Τότε γιατί δεν καταφεύγουμε όλοι σε handmade να βρούμε την ησυχία μας...μάστορες υπάρχουν εντός και εκτός
Καλά... στο hand made να δεις τι mojo πέφτει.  :-\

Αλήθεια TGL τι κιθάρα έχεις? Ένα-δυο βιντεάκια σου που είχες ποστάρει, ο ήχος σου μου είχε φανεί μια χαρά...
Δεν θυμάμαι να ανέβασα ποτέ βίντεο... και από κλιπς μόνο ένα για κάποιο jam.  ???

 
Τελικά το κόμπλεξ είναι ίσχυρή κινητήριος δύναμη.

...και στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον το έχουν οι japan-άκηδες  ;)

Εαν κάποιος μου δώσει ενα σοβαρό λόγο γιατί να πάρει κανείς στα σοβαρά το συγκριτικό τεστ του κάθε Λάκη (ή Lacis) που δηλώνει "blogger, speaker and social media expert" (http://www.petelacis.com/about/)ο οποίος δεν μπήκε καν στον κόπο να γράψει στο άρθρο του σε τι ενισχυτή τις δοκίμασε μέχρι που τον ρώτησαν,τον κερνάω παστέλι.

(σε περίπτωση που δεν αναφέρθηκε,τις δοκίμασε σε έναν CAE OD100 Classic Plus)

Όταν παραθέσει κανείς ένα άρθρο από κάποιον Luthier-Sound Engineer-Producer-Professional Musician τότε το συζητάμε. 

Προσωπικά,με την ιδιότητά μου ώς έπαρχος ανατολικής Ετρουσκομογγολίας και Τσάρου Πασών των Ρωσιών δηλώνω πως  o OD100 θα μπορούσε να ακούγεται και καλύτερα για τα λεφτά που κάνει  :)

 
roybatty είπε:
Τελικά το κόμπλεξ είναι ίσχυρή κινητήριος δύναμη.

...και στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον το έχουν οι japan-άκηδες  ;)
Καλά, μην αρπάζεσαι.  8)

Εαν κάποιος μου δώσει ενα σοβαρό λόγο γιατί να πάρει κανείς στα σοβαρά το συγκριτικό τεστ του κάθε Λάκη (ή Lacis) που δηλώνει "blogger, speaker and social media expert" (http://www.petelacis.com/about/)ο οποίος δεν μπήκε καν στον κόπο να γράψει στο άρθρο του σε τι ενισχυτή τις δοκίμασε μέχρι που τον ρώτησαν,τον κερνάω παστέλι.(σε περίπτωση που δεν αναφέρθηκε,τις δοκίμασε σε έναν CAE OD100 Classic Plus)

Όταν παραθέσει κανείς ένα άρθρο από κάποιον Luthier-Sound Engineer-Producer-Professional Musician τότε το συζητάμε.
Συμφωνώ 100%

Προσωπικά,με την ιδιότητά μου ώς έπαρχος ανατολικής Ετρουσκομογγολίας και Τσάρου Πασών των Ρωσιών δηλώνω πως  o OD100 θα μπορούσε να ακούγεται και καλύτερα για τα λεφτά που κάνει  :)
Έχετε απόλυτο δίκιο εξοχότατε.

Για την ακρίβεια, εμένα όλα τα clips μου φαίνονται λίγο σκατά - ή, δε μου κάθεται ο ήχος των παραδοσιακών LP.

Με το χέρι στην καρδιά μάλιστα, αν τα τρία πρώτα (τα "βρώμικα") αν τα άκουγα τυφλά, βάση της διαφοράς τιμής και "ειδικού βάρους" θα τα έπαιζα ανάποδα.

Διατελώ,

ο μπεηλέρμπεης της Ρούμιλης

Κιζλάρ-αγάς.

 
Το μόνο κόμπλεξ που υπάρχει στο χώρο της κιθάρας είναι αυτό που δημιουργείται όταν ένας κάτοχος gibson των 3.000 ευρώ ακούσει τα καθαρά μιας fender των 500.

Και τώρα συγνώμη αλλά πρέπει να πάω στο καταφύγιο. Μόλις ξεκίνησα τον τρίτο παγκόσμιο  ;D

 
ffmakis είπε:
Μπροστά σε μια καλή les paul,όλα τα υπόλοιπα είναι φτηνά υποκατάστατα.

Αυτή είναι η αλήθεια.
α γεία σου

manosx, βγες, είμαστε στο Gain Channel...  ;)

 
Καλά, αλλά να ξέρεις κάτι: Η ηχητική διαφορά μεταξύ των κιθαρών είναι αντιστρόφως ανάλογη του ποσοστού του gain του ενισχυτή.  ;D ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top