Edwards LP-130 vs Gibson Les Paul VOS 1960

TGL είπε:
...pete lacis...
...ΛΑΚΗΣ  ;D

περαν πλακας, μια Edwards LP που ειχα παιξει ηταν πραγματικα πολυ καλη.

Το μικρο(τερο) βαρος ισως να οφειλεται και σε weight relieved body...

γενικως, πολυ αξια οργανα.

 
alderbody είπε:
Το μικρο(τερο) βαρος ισως να οφειλεται και σε weight relieved body...
Όχι.  ;)

Η Edwards δεν είναι... Gibson.  ;) Οι κόπιες Les Paul που βγάζει είναι.... φουλ ξύλο, απλώς είναι ελαφρύτερο των Gibson (στατιστικά, στο σύνολο, όχι σε μεμονωμένα κομμάτια απαραίτητα). Κάποιοι λένε ότι η ποικιλία του μαονιού που χρησιμοποιούν είναι εκ'φύσεως ελαφρύτερο ξύλο.

Ηχητικά βέβαια, μια πιο ελαφριά κιθάρα δεν συνεπάγεται απαραίτητα ότι ακούγεται και καλύτερα, πέρα από τα άλλα αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα που έχει.

Εμένα μου έκαναν εντύπωση περισσότερο οι παρατηρήσεις περί μεγαλύτερης γωνίας κλίσης στο μπράτσο.

 
TGL είπε:
Η Edwards δεν είναι... Gibson.  ;) Οι κόπιες Les Paul που βγάζει είναι.... φουλ ξύλο, απλώς είναι ελαφρύτερο των Gibson (στατιστικά, στο σύνολο, όχι σε μεμονωμένα κομμάτια απαραίτητα). Κάποιοι λένε ότι η ποικιλία του μαονιού που χρησιμοποιούν είναι εκ'φύσεως ελαφρύτερο ξύλο.

Σε βλεπω πολυ σιγουρο, οποτε παω πασο.

Αλλωστε υποθεση εκανα, εξ'ου και το "ισως".  ;)

Εμένα μου έκαναν εντύπωση περισσότερο οι παρατηρήσεις περί μεγαλύτερης γωνίας κλίσης στο μπράτσο.
Η αυξημενη γωνια φανταζομαι οτι θα αναγκαζει τη γεφυρα να στεκεται ψηλοτερα, αρα χοντρικα να δινει πιο πριμαριστο ηχο λογω μεγαλυτερης break angle.

 
Η αυξημενη γωνια φανταζομαι οτι θα αναγκαζει τη γεφυρα να στεκεται ψηλοτερα, αρα χοντρικα να δινει πιο πριμαριστο ηχο λογω μεγαλυτερης break angle.
...και να δυσκολευει ακομα περισσοτερο το δεξι χερι των φεντερακηδων...

 
alderbody είπε:
Σε βλεπω πολυ σιγουρο, οποτε παω πασο.

Αλλωστε υποθεση εκανα, εξ'ου και το "ισως".  ;)
Καμμία παρεξήγηση.  ;) Η "σιγουριά" μου βασίζεται σε παρατηρήσεις κατόχων σχετικά με το βάρος των ξύλων των Edwards (που ισχύει, για παράδειγμα, και για τις SG, που δεν γίνεται να είναι weight relieved). Σίγουρα πρόκειται για άλλη ποικιλία του είδους "mahogany" που χρησιμοποιούν και άλλοι γιαπωνέζοι κατασκευαστές.

Επίσης έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς... ακτινογραφίες (!!!) από Edwards και Tokai που αποδεικνύουν ότι δεν υπάρχουν τρύπες κάτω από το καπάκι (σε αντίθεση με πολλές Gibson) και ότι το μπράτσο συνδέεται με long tenon στο σώμα (σε αντίθεση με το 90% των Gibson).  

Να σημειώσω ότι όλα αυτά δεν σημαίνουν απολύτως τίποτα αν η κιθάρα ακούγεται σαν τενεκές και παίζει σαν τελάρο με χορδές. Όμως το συγκριτικό (και τ'αυτιά μας) άλλα μας λένε...  ;)

Κάτι άξιο παρατήρησης, στο συγκεκριμένο συγκριτικό, είναι αυτό:

To that point, when I bought the Gibson, it was after playing about 30 Les Pauls and this one was the lightest and most resonant of the bunch, so take that into consideration.
Ενώ η Edwards προφανώς παραγγέλθηκε online και unseen...  ;)

Η αυξημενη γωνια φανταζομαι οτι θα αναγκαζει τη γεφυρα να στεκεται ψηλοτερα, αρα χοντρικα να δινει πιο πριμαριστο ηχο λογω μεγαλυτερης break angle.
Ναι, το γράφει κιόλας για την γέφυρα. Δεν ξέρω πως επηρεάζει όμως στη σκληρότητα των χορδών στο χέρι.

 
TGL είπε:
για παράδειγμα, και για τις SG, που δεν γίνεται να είναι weight relieved
καλα αν θελεις, ολα γινονται...  ;) 

ενα φιλετακι απο πανω κι ενα απο κατω για να κλεισει το σωμα-Emmental και μια χαρα!

δεν λεω οτι το κανουν οι συγκεκριμενοι, αλλα μπορει να γινει.

Σίγουρα πρόκειται για άλλη ποικιλία του είδους "mahogany" που χρησιμοποιούν και άλλοι γιαπωνέζοι κατασκευαστές.
mahogany?  afto ειναι  ;D

 
alderbody είπε:
mahogany?  afto ειναι  ;D
Mallon afto einai, alla pio mahogany? Giaponeziko kalytero gia metal? Amerikaniko gia varia riffs?

Πραγματικά πάντως, με αυτό, και άλλα, συγκριτικά ανάμεσα σε Gibson και "γιαπωνέζικες κόπιες", αναρρωτιέμαι για τα επιχειρήματα των fans της Gibson... τα οποία εν τέλει περιορίζονται στα:

1) Ναι, αλλά έχει καλή μεταπωλητική αξία

2) Ναι, αλλά έχει mojo

Και ξαναματαπαρατηρώ ότι μιλάμε για μια VOS που επιλέχτηκε ανάμεσα σε 30 άλλες Les Paul.

Προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι έχω παίξει με εκατοντάδες Les Paul, έχω παίξει όμως με καναδυο ντουζίνες (από διάφορες εποχές) και μπορώ να πω ότι ΜΙΑ μου άρεσε πραγματικά (ανήκει σε φίλο συμφορουμίτη και είχε... αλλαγμένους μαγνήτες).  ::)

Δεν επιθυμώ να ξεκινήσω flame war και ειλικρινά εύχομαι να είχα παίξει με περισσότερες Gibson Les Paul... αλλά τότε τι θα γινόταν αν δοκίμαζα ΜΙΑ γιαπωνέζα στην τύχη, και τις έσβηνε όλες?

 
TGL είπε:
1) Ναι, αλλά έχει καλή μεταπωλητική αξία
Λίγο είναι αυτό?

Στο κάτω κάτω, εάν δεν είχε αξία, δεν βλέπω γιατί κάποιος πρέπει να αγοράζει κιθάρα και όχι να φτιάχνει μια ΑΚΡΙΒΩΣ στα μέτρα του.

Δέχομαι ότι μια custom handmade, μπορείς να την ακούσεις μόνο όταν αρχίσει να ολοκληρώνεται, ενώ τις έτοιμες τις δοκιμάζεις.

2) Ναι, αλλά έχει mojo
Αυτό πάλι, δεν το κατάλαβα ποτέ τι σημαίνει

Δεν επιθυμώ να ξεκινήσω flame war και ειλικρινά εύχομαι να είχα παίξει με περισσότερες Gibson Les Paul... αλλά τότε τι θα γινόταν αν δοκίμαζα ΜΙΑ γιαπωνέζα στην τύχη, και τις έσβηνε όλες?
Τίποτα, απλά επιβεβαιώνεις αυτό που πιστεύω...ότι δεν μετράει κανένα λογότυπο ή χώρα κατασκευής, αλλά το πως κάθεται η κιθάρα στο χέρι και στο αυτί σου

 
Παράθεση από: TGL στις 15:08 - 12/05/09

2) Ναι, αλλά έχει mojo

Αυτό πάλι, δεν το κατάλαβα ποτέ τι σημαίνει
Σημαίνει ότι για κάποιους ανθρώπους η μάρκα είχε, έχει και θα έχει πολύ μεγάλη σημασία για το που θα δώσουν τα λεφτά τους. Είμαι σίγουρος ότι σε αυτούς η Gibson ΠΑΝΤΑ θα ακούγεται καλύτερα από οποιαδήποτε Edwards, Greco, Tokai, Bacchus κλπ. Είναι σα μια Φεράρι σε σχέση με ένα Ιαπωνικό σπορ αυτοκίνητο: το Τζαπόνι μπορεί να πηγαίνει το ίδιο γρήγορα και το ίδιο τρένο αλλά η Φεράρι είναι πάντα Φεράρι.

Υπόψιν ότι κι εγώ είμαι φαν του made in japan αλλά μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι επιμένουν στο original: τους κα**ώνει περισσότερο, plain and simple.

 
spiretos είπε:
Σημαίνει ότι για κάποιους ανθρώπους η μάρκα είχε, έχει και θα έχει πολύ μεγάλη σημασία για το που θα δώσουν τα λεφτά τους.
Συμφωνώ, όσον αφορά τη μεταπωλητική αξία...

Μπορώ πάντως να σου πώ ότι επειδή τώρα στο σπίτι έχω 10 κιθάρες (και την άλλη εβδομάδα 12), από ακριβή Gibson, σε ακριβές parcaster, γερμανικές, καναδέζικες, κινέζικες...όλες έχουν 6 χορδές, και όλες την ίδια ευχαρίστηση να παίζεις.

 
Καλές είναι οι Γιαπωνέζικες κιθάρες.

Τα πράγματα είναι ποιό απλά.

Αυτός που δεν εχει αρκετά χρήματα θα πάρει μια japan,και μετά απο 1-12 μήνες θα προσπαθήσει να την πουλήσει με στόχο να πάρει μια καλή Gibson.

Αγόρασα και εγώ μια Greco,μου την φέρανε στο σπίτι την ακουσα, μού άρεσε αρκετά,

και την αγόρασα,έπαιξα μια 2 φορές και ....... ;)

Επίσης βλέπω αρκετούς φίλους με Ibanez,Esp κλπ να πουλάνε τις κιθάρες τους με στόχο

μια les paul.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ffmakis είπε:
Καλές είναι οι Γιαπωνέζικες κιθάρες.

Τα πράγματα είναι ποιό απλά.

Αυτός που δεν εχει αρκετά χρήματα θα πάρει μια japan,και μετά απο 1-12 μήνες θα προσπαθήσει να την πουλήσει με στόχο να πάρει μια καλή Gibson.

Αγόρασα και εγώ μια Greco,μου την φέρανε στο σπίτι την ακουσα, μού άρεσε αρκετά,

και την αγόρασα,έπαιξα μια 2 φορές και ....... ;)
Δηλαδή θέλεις να πείς ότι σε ενδιαφέρει ο ήχος και όχι η μάρκα? Γιατί επιμένω ότι εάν είναι έτσι τότε η handmade είναι μονόδρομος...αλλά δεν νομίζω-εκτός από την Hubert-να είσαι fun...νομίζω...

 
Ναι είναι καταπληκτικές κιθάρες οι Huber.

Λιγουρεύομαι μια Gold Top με P90  ;D

Αλλά προτιμώ μια vintage Gibson Deluxe με P90.

Περάσανε αρκετές Gibson τα τελευταία χρόνια από τα χέρια μου.

Ορισμένες πολύ καλές,ιδαιίτερα οι Customshop είναι απίστευτες κιθάρες.

Δύσκολα να πέσεις σε μάπα Gibson Customshop.

Κράτησα μία την Joe Perry,και ψάχνω για μια Deluxe.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
spiretos είπε:
Σημαίνει ότι για κάποιους ανθρώπους η μάρκα είχε, έχει και θα έχει πολύ μεγάλη σημασία για το που θα δώσουν τα λεφτά τους. Είμαι σίγουρος ότι σε αυτούς η Gibson ΠΑΝΤΑ θα ακούγεται καλύτερα από οποιαδήποτε Edwards, Greco, Tokai, Bacchus κλπ.
Ποσο μαλλον για αυτους που εχουν ηδη Gibson. Φανταζομαι ομως πως οι υπολοιποι δεν θα ειχαν κανενα προβλημα με το να αγορασουν μια καλη Edwards, Tokai ή Greco και ενας μαστορας να τους φτιαξει το πολυποθητο logo στο headstock και ενα made in usa απο πισω. Ετσι θα κοιμαται ησυχος και περηφανος αποφευγοντας τετοια φαινομενα

Αυτός που δεν εχει αρκετά χρήματα θα πάρει μια japan,και μετά απο 1-12 μήνες θα προσπαθήσει να την πουλήσει με στόχο να πάρει μια καλή Gibson.
:-X  :)

 
πολυ ενδιαφερον!

Παρολο που η Εdwards ακουστηκε πιο αερατη και πριμαριστη απο το γκιπμσονι (οι μαγνητες ισως?), στα open chords που ακουσα, η gibson φανηκε να εχει καλυτερο definition και να αναδεικνυει περισσοτερο τις νοτες της συγχορδιας. Πολυ gain ομως βρε παιδι μου...

Υ.Γ χαλαρα προτιμουσα μια σωστη στρατ και απο τις δυο τους!  ;D

 
stavrilian είπε:
χαλαρα προτιμουσα μια σωστη στρατ και απο τις δυο τους!  ;D
Είσαι μικρός ακόμα, γι αυτό...όταν γίνεις σαν το ffmakis, θα καταλάβεις!

 
Για να καταλάβεις μια καλή κιθάρα, πρέπει να υπάρχει καλός εχνισυτής με καθαρό ήχο.

Από τα mp3 δεν κατάλαβα και πολλά.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top