new product Δίλημμα: korg pa1000 vs 4x

Νέα προϊόντα

Spiros Mavromatis

Μέλος
Μηνύματα
2,135
Πόντοι
48
Καλημέρα σε όλους. Παλιό μέλος μεν αλλά έχω να ποστάρω πολύ καιρό.

Έχω ένα korg pa 600 και δουλεύω με γνωστό στιχάκι της αγοράς. Έχω κάνει βέβαια και τις δικές μου ενορχή στρώσεις σε τραγούδια.

Θέλω να αναβαθμίσω και είμαι ανάμεσα στα δύο προαναφερόμενα του τίτλου. Θα ήθελα την πρόταση σας κυρίως όσον αφορά περισσότερη μνήμη, αξιοπιστία σε live, και αν αξίζει τον κόπο επειδή ουσιαστικά πάλι από τα δείγματα του usb θα δουλεύω.

Επίσης ξέρω ότι οι σειρά 700 και 1000 έχει κλείσει ήδη αρκετά χρόνια ωστόσο δεν ανακοινώθηκε κάτι καινούργιο πέρα από το 5x.

Ζω μόνο από αυτό και θέλω εργαλείο ώστε να κάνω τη δουλειά μου αξιόπιστα.

Σας παρακαλώ έχοντας κάνει την έρευνα μου, μη μου προτείνετε άλλες εταιρείες.

Θέλω μόνο ως γνώστες να μου πείτε τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της αναβάθμισης από το φτωχό 600αράκι σε ένα από τα δύο του τίτλου.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθεια και τις πιθανές απαντήσεις σας.
 
To PA1000 ενσωματώνει πολλές από τις δυνατότητες της σειράς 4Χ που βέβαια είναι ανώτερη.

Από το PA600 το Pa1000 έχει πολύ καλύτερη μηχανή ήχου, περισσότερους και ποιοτικότερους ήχους, καλύτερο πιάνο και περισσότερη user memory, περισσότερα effects και ημιβαρυκεντρισμένα πλήκτρα με aftertouch, έχει επεξεργαστή φωνής κ.α.

Το PA 1000 σου δίνει λοιπόν μεγαλύτερες δυνατότητες για πιο επαγγελματική δουλειά. Τα 4Χ είναι ναυαρχίδες. Ανάλογα με τις ανάγκες σου ή θα συμβιβαστείς με το χιλιάρι που είναι βέβαια αρκετά σημαντική αναβάθμιση από το δικό σου ή θα προχωρήσεις για τα Χ4 για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα και περισσότερες λειτουργίες.
 
Αληθεύει ότι η μηχανή του 1000 είναι ίδια της σειράς x?
Δημοφιλέστερο για professionals υποθέτω η σειρά x?
 
Αληθεύει ότι η μηχανή του 1000 είναι ίδια της σειράς x?
Δημοφιλέστερο για professionals υποθέτω η σειρά x?
Για τις συνήθεις ανάγκες και το 1000 είναι καλό, είναι και θέμα ικανότητας χρήστη πάντα, Το X4 είναι ανώτερο, όχι τόσο στους ήχους όσο στις λειτουργίες.
 
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σου φίλε cos_dr

Προσπαθώ να βγάλω άκρη και από τα manual.

Οποιεσδήποτε γνώμες δέκτες.
 
Εγώ απλά να πω ότι το 5x δεν έχει απλά ανακοινωθεί, αλλά έχει βγει εδώ και καιρό. Το πήρε φίλος μετά το 4x και το χαζεύαμε μαζί. Έχει αρκετές διαφορές που, κατ'αυτόν, του έκαναν τη ζωή ευκολότερη. Σίγουρα έπρεπε να ξε-συνηθίσει κάποια που είχε μάθει με τον καιρό.
 
Προσπαθώ να βγάλω άκρη και από τα manual.

Ενα arranger ειναι κατα βαση ενα performance οργανο.

Δεν ειναι ουτε workstation, που τα features, και κατα συνεπεια τα περιεχομενα του manual, θα ειναι το σημαντικοτερο χαρακτηριστικο, ουτε καποιο προχωρημενο synthesizer που η λιστα με τις δυνατοτητες συνθεσης του θα μας κανει να το αγορασουμε.

Αρα, και ειδικα απο τη στιγμη που τα δυο οργανα εχουν ιδια μηχανη συνθεσης, η καλυτερη μεθοδος για συγκριση ειναι να τα δουμε απο κοντα. Δεν ξερω αν σου ειναι εφικτο κατι τετοιο. Αν παντως δεν ειναι, πολυ απλα μην περιμενεις να εκτιμησεις πραγματικα τις διαφορες μονο απο το manual.
 
Ενα arranger ειναι κατα βαση ενα performance οργανο.

Δεν ειναι ουτε workstation, που τα features, και κατα συνεπεια τα περιεχομενα του manual, θα ειναι το σημαντικοτερο χαρακτηριστικο, ουτε καποιο προχωρημενο synthesizer που η λιστα με τις δυνατοτητες συνθεσης του θα μας κανει να το αγορασουμε.
Tα σύγχρονα arrangers είναι και workstations διότι έχουν και δυνατότητες sequencing, sampling, processing, filtering σε πιο απλοποιημένη βέβαια μορφή όπως και τα workstations έχουν πλέον και δυνατότητες arranging μέσω των sequencers τους με τα patterns και τα scenes και τα πιο εξελιγμένα pattern των arpeggiator τους. Λαμπρό παράδειγμα το Montage που μπορείς να παίζεις πολύ παρεμφερώς με ένα καθαρόαιμο arranger, ακομπανιαμέντα και να έχεις κάποια στοιχεία πραγματικού ελέγχου εναλλαγών της ενορχήστρωσης. :mad: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Μωρε ενταξει, μαζι σου, καμια αντιρρηση.

Το θεμα ειναι ομως οτι, οταν μιλαμε για performance, το σημαντικο δεν ειναι το ΤΙ κανει ενα μηχανημα, αλλα το ΠΩΣ το κανει, και ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ το κανει.

Και αυτο ισχυει και για την ποιοτητα κατασκευης: Δηλαδη σε ενα workstation, αν π.χ. τα κουμπια της φτηνοτερης εκδοσης δεν εχουν καλη αποκριση, ΟΚ, θα τα πατησεις 2-3 φορες ακομα και η δουλεια θα γινει. Αν ομως παιζει το ιδιο σκηνικο σε arranger, αν "χανει" πατηματα το κουμπι, καληνυχτα, περασε το μετρο, παει το fill, επαθε λοξιγκα το τραγουδι :ROFLMAO:
 
Μωρε ενταξει, μαζι σου, καμια αντιρρηση.

Το θεμα ειναι ομως οτι, οταν μιλαμε για performance, το σημαντικο δεν ειναι το ΤΙ κανει ενα μηχανημα, αλλα το ΠΩΣ το κανει, και ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ το κανει.

Και αυτο ισχυει και για την ποιοτητα κατασκευης: Δηλαδη σε ενα workstation, αν π.χ. τα κουμπια της φτηνοτερης εκδοσης δεν εχουν καλη αποκριση, ΟΚ, θα τα πατησεις 2-3 φορες ακομα και η δουλεια θα γινει. Αν ομως παιζει το ιδιο σκηνικο σε arranger, αν "χανει" πατηματα το κουμπι, καληνυχτα, περασε το μετρο, παει το fill, επαθε λοξιγκα το τραγουδι :ROFLMAO:
όχι, να τα λέμε και αφτα :ROFLMAO:
 
Επειδή όπως κατάλαβα και αναφέρθηκε έχουν την ίδια μηχανή σύνθεσης, αυτό σημαίνειοτι θα παίξουν καλύτερα τα samples ρυθμών και ήχων από το στικάκι? ή αφορά η διαφορετική "μηχανή" μόνο τους factory ήχους ?
 
Επειδή όπως κατάλαβα και αναφέρθηκε έχουν την ίδια μηχανή σύνθεσης, αυτό σημαίνειοτι θα παίξουν καλύτερα τα samples ρυθμών και ήχων από το στικάκι? ή αφορά η διαφορετική "μηχανή" μόνο τους factory ήχους ?
έχουν την ίδια μηχανή ήχου. Οι μηχανές ήχους αυτές είναι μεθόδου sample playback, αναπαραγωγής δειγμάτων (samples) μέσω φίλτρων, eq και όλα αυτά δρομολογούνται σε συνάφεια με τα αντίστοιχα στοιχεία ελέγχου του οργάνου.
Αν προσθέσεις δείγματα ήχων, ρυθμών δικά σου θα αντιμετωπιστούν από όλα αυτά τα όργανα με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζονται και τα εργοστασιακά samples.

Τα εργοστασιακά samples είναι συνήθως σε μια μορφή συμπίεσης χαρακτηριστική για το κάθε όργανο που μπορεί να διαβαστεί από το λειτουργικό τους, κυρίως για τον λόγο μείωσης του μεγέθους τους. Η μορφή των user samples καθορίζεται από τις δυνατότητες που έχει το όργανο, δηλαδή τι άλλο μπορεί να διαβάσει (συνήθως wav, mp3 ....................

δώστε μου 50 ευρώ για να συνεχίσω :ROFLMAO:
 
δώστε μου 50 ευρώ για να συνεχίσω :ROFLMAO:

Τωρα ειναι αργα :ROFLMAO:

Πριν καποιο καιρο, για να δοκιμασω την ΑΙ ρωτουσα πανω στην FM synthesis καποιες ερωτησεις παγιδες :ROFLMAO: ( διοτι τι πιο παγιδευτικο :ROFLMAO: απο την FM synthesis αλλωστε :ROFLMAO:), και οι απαντησεις ηταν τοσο ηλιθιες που στο τελος ζηταγε και συγνωμη :ROFLMAO:

Χθες προχτες ομως που ρωτησα κατι αντιστοιχο αυτην την ΑΙ που εχει παθει παρακρουση και την εχει δει χιτλερ :ROFLMAO: η απαντηση ηταν πολυ, μα ΠΟΛΥ πιο ευστοχη :ROFLMAO: αν μαλιστα δε μιλαγαμε για εναν ξερο παπαγαλο, και μπορουσε πραγματικα να καταλαβει τη λογικη των FM αλγοριθμων ( ας μην επεκταθουμε εδω, ειναι κριμα :ROFLMAO:), τοτε ηταν να τη βαζεις κατευθειαν σε synthesis tutorial την απαντηση.


Οποτε φιλτατε cosdr, ειναι πλεον αργα, ειμαστε ξεπερασμενοι :ROFLMAO:
 
Τωρα ειναι αργα :ROFLMAO:

Πριν καποιο καιρο, για να δοκιμασω την ΑΙ ρωτουσα πανω στην FM synthesis καποιες ερωτησεις παγιδες :ROFLMAO: ( διοτι τι πιο παγιδευτικο :ROFLMAO: απο την FM synthesis αλλωστε :ROFLMAO:), και οι απαντησεις ηταν τοσο ηλιθιες που στο τελος ζηταγε και συγνωμη :ROFLMAO:

Χθες προχτες ομως που ρωτησα κατι αντιστοιχο αυτην την ΑΙ που εχει παθει παρακρουση και την εχει δει χιτλερ :ROFLMAO: η απαντηση ηταν πολυ, μα ΠΟΛΥ πιο ευστοχη :ROFLMAO: αν μαλιστα δε μιλαγαμε για εναν ξερο παπαγαλο, και μπορουσε πραγματικα να καταλαβει τη λογικη των FM αλγοριθμων ( ας μην επεκταθουμε εδω, ειναι κριμα :ROFLMAO:), τοτε ηταν να τη βαζεις κατευθειαν σε synthesis tutorial την απαντηση.


Οποτε φιλτατε cosdr, ειναι πλεον αργα, ειμαστε ξεπερασμενοι :ROFLMAO:
Εγώ δεν έγραψα πάντως ότι έγραψα με AI. Από εκεί και πέρα το ποιον θα συμβουλεύεστε το αποφασίζετε. Η ΑΙ εξάλλου επεξεργάζεται αυτά που γράφουμε, ξέρουμε και πιστεύουμε, όσο αφορά τη μέθοδο με τα γλωσσικά μοντέλα, τα συνδυάζει και τα παραθέτει.
Δεν είναι το ίδιο όμως με την ΠΕΝΗΝΤΑΧΡΟΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΑΣ.
Διότι αν ήταν έτσι, μπορεί να κάτσεις με την ΑΙ να μάθεις τα πάντα για την αντιμετώπιση ατυχημάτων και αιφνίδιων νόσων σε προνοσοκομειακό ή και νοσοκομειακό επίπεδο, αλλά άμα δεν τα έχεις ζήσει και δεν έχεις θητεύσει στον έξω κόσμο να δεις τις πραγματικές δυσκολίες του θέματος και τις απαιτήσεις κλπ. δεν προκειται να γίνεις καλός διασώστης.

για να συντάσσεις κείμενα γρήγορα αν έχεις γνώσεις και εμπειρία είναι ωραίο αλλά μέχρι εκεί κατά τη γνώμη μου και να ανακαλείς γρήγορα πληροφορίες και να παίρνεις ιδέες. Αλλά στην περίπτωσή μας, εμείς για έναν που κάνει ερωτήσεις στο forum είμαστε πολυτιμότεροι από την ΑΙ γιατί έχουμε την εμπειρία και κανέναν περιορισμό. Αφου σας έπεισα τώρα :ROFLMAO: , δώστε μου καλέ κύριοι 50 ευρώ, ελεήστε τον σοφό.:cry:
 
Καλα ναι, ετσι ειναι.

Απλα μου εκανε εντυπωση η εξελιξη: Απο εκει που ηταν αγκου αγκου πιο ασχετη απο τους ασχετους, μεσα σε λιγο καιρο απλα εχασε στις λεπτομερειες.

Εντυπωσιακη εξελιξη.
 
Απ' ότι βλέπω, διαφορά σε μνήμη έχουν, βέβαια στο μεν 1000 δεν χρειάζομαι το line in, tc helicon κλπ ενώ στο 4x τα midi faders π.χ. θα μείνουν αναξιοποίητα...μεγάλο δίλημμα συν η διαφορά τιμής τους. Ένα συν υπερ του 1000 λόγω των ηχείων του. Πραγματικά αναποφάσιστος...

Η αγορά θα γίνει τέλος Οκτώβρη αλλά ψάχνω όσο μπορώ από τώρα.

Όταν πήρα το 600 ερχόμουν από yamaha psr a1000 και μου φάνηκε διαστημόπλοιο. Τώρα όμως οι απαιτήσεις μεγάλωσαν πιο πολύ σε ηχητική ποιότητα αλλά και μνήμη
 
Πάρε αυτό. Galaxy Class



1752083845940.jpeg
 
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις νομίζω ότι κλειδώνω στο χιλιάρι. Ωστόσο οποιεσδήποτε άλλες διευκρινίσεις ή σκέψεις ευπρόσδεκτες
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top