Διασκευή και πνευματικά δικαιώματα.

Τα περι γιαγιαδων...τραντζιστορ , αδικημενων μαγαζατορων ....και εισπρακτικης λαιλαπας τα λενε εδω και χρονια διαφοροι (χωρις να προτεινουν βεβαια καποια αλλη λυση),απο την αλλη αλλο το να συμφωνει καποιος με τα λεγομενα περι.... γιαγιαδων ... ;D...(σε καποιο βαθμο συμφωνω και εγω) ..και αλλο να λεει ανακριβειες οπως εσυ (ειπες 3 ανακριβειες:1.οτι το συμβολαιο ειναι συντεταγμενο στην καθαρευσουσα, 2.οτι η ΑΕΠΙ μπορει να δωσει αδεια εκτελεσης και διασκευης του εργου σου χωρις να σε ρωτησει,3.οτι το συμβολαιο ειναι για 70 χρονια)  

Για το 3....ισως μπερδευτηκες με την ΔΙΑΡΚΕΙΑ των πνευματικων δικαιωματων οπου οντως η πνευματική ιδιοκτησία πάνω σε ένα πνευματικό έργο, σύμφωνα με το νόμο διαρκεί 70 χρόνια μετά το θάνατο του δημιουργού του. Μετά την παρέλευση των 70 ετών το έργο αυτό καθίσταται «κοινό κτήμα», πχ, τα παραδοσιακά τραγούδια, οι κλασσικές συνθέσεις.

επισης για το 3...η ΙΔΙΑ η ΑΕΠΙ το λεει καθαρα

30. Εάν κατά τη διάρκεια ή μετά την ανανέωση ισχύουσας σύμβασης επέλθει θάνατος δημιουργού συμβεβλημένου με την ΑΕΠΙ, τι γίνεται;H σύμβαση συνεχίζει να ισχύει με τους αυτούς ακριβώς όρους με τους νόμιμους κληρονόμους του δημιουργού όπως και με κάθε άλλο νόμιμο δικαιούχο.


Για το 2...παλι απο το site της ΑΕΠΙ

"εκτός από το δικαίωμα ιδιοκτησίας που έχει ο δημιουργός ενός έργου πάνω σ' αυτό ( το δικαίωμα εκμετάλλευσης του έργου του ' περιουσιακό δικαίωμα ) , ο νόμος προστατεύει τον προσωπικό δεσμό που έχει ο κάθε δημιουργός με το έργο του και την «ακεραιότητα», της πρωτότυπης δημιουργίας, δηλαδή δίνει τη δυνατότητα στο δημιουργό να ασκεί κάθε φορά που χρειάζεται το ονομαζόμενο «ηθικό» του δικαίωμα, προκειμένου να μην επιτρέπει παρεμβάσεις στο έργο του, οι οποίες θα μπορούσαν να αλλοιώσουν το χαρακτήρα της αρχικής και πρωτότυπης δημιουργίας του.Το ηθικό δικαίωμα θεωρείται θεμελιώδες από το νόμο και κατά συνέπεια, όποιος έχει σκοπό να πραγματοποιήσει διασκευή σε έργο που έχει ιδιοκτήτη θα πρέπει απαραίτητα να ζητήσει την άδεια για τη διασκευή ή την παρέμβαση που θέλει να κάνει και θα πρέπει να γνωρίζει ότι ο δημιουργός έχει πάντα το δικαίωμα να την αρνηθεί, εφ' όσον θεωρεί ότι αυτή η παρέμβαση αλλοιώνει ή προσβάλλει το έργο του."

Για το 1...απλα μπες στο site της ΑΕΠΙ & κατεβασε τη συμβαση (στη ΔΗΜΟΤΙΚΙΑ ;D)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Λοιπόν, τώρα βρήκα χρόνο (είχαμε και τα τεχνικά προβλήματα του Νέστορα ;D ;D)

Κάποια πραγματάκια επιγραμματικά:

Η Πνευματική Ιδιοκτησία περιλαμβάνει:

α) Το δικαίωμα της προστασίας  του προσωπικού δεσμού του δημιουργού προς αυτό  (το έργο) (ηθικό δικαίωμα)

β) το δικαίωμα της

εκμετάλλευσης του έργου (περιουσιακό δικαίωμα)

Το πρώτο (ηθικό δικαίωμα), ανεξάρτητο από το δεύτερο,  παραμένει στον δημιουργό ακόμα και μετά τη μεταβίβαση του περιουσιακού δικαιώματος, παρέχει δε

στο δημιουργό, μεταξύ άλλων, τις εξουσίες α) της απόφασης για το χρόνο, τον

τόπο και τον τρόπο κατά τους οποίους το έργο θα γίνει προσιτό στο κοινό

(δημοσίευση), β) της αναγνώρισης της πατρότητας του πάνω στο έργο και

ειδικότερα την εξουσία να απαιτεί, στο μέτρο του δυνατού, τη μνεία του

ονόματος του στα αντίτυπα του έργου και σε κάθε δημόσια χρήση του έργου του

ή, αντίθετα, να κρατάει την ανωνυμία του ή να χρησιμοποιεί ψευδώνυμο. Η πρώτη

από τις ανωτέρω εξουσίες (δημοσίευση) δεν εξαντλείται με την πρώτη δημοσίευση

του έργου

Το δικαίωμα αυτό είναι αμεταβίβαστο εν ζωή, και μεταβιβάζεται μόνο στους κληρονόμους του δημιουργού.  

Το δεύτερο (περιουσιακό δικαίωμα) Το περιουσιακό δικαίωμα έχει οικονομική αξία και μπορεί να

αποτελέσει αντικείμενο οικονομικής εκμετάλλευσης, δηλαδή μεταβίβασης

(εκποιητική δικαιοπραξία) ή εκμετάλλευσης του με τη μορφή της άδειας ή της

σύμβασης εκμετάλλευσης (άρθρα 12 και 13 του νόμου 2121/1993). Η διαφορά μεταξύ σύμβασης

και άδειας εκμετάλλευσης (που αποτελούν και οι δύο υποσχετικές δικαιοπραξίες)

συνίσταται, στο ότι στη σύμβαση εκμετάλλευσης ο αντισυμβαλλόμενος με τον

πνευματικό δημιουργό αναλαμβάνει την υποχρέωση να ασκήσει τις εξουσίες, οι

οποίες απορρέουν από το περιουσιακό δικαίωμα και για τις οποίες καταρτίστηκε

η σύμβαση, ενώ στην άδεια η άσκηση εξουσιών, που απορρέουν από το περιουσιακό

δικαίωμα, αποτελεί ευχέρεια του αντισυμβαλλομένου .

Τόσο οι συμβάσεις εκμετάλλευσης όσο και οι άδειες εκμετάλλευσης χωρίζονται σε αποκλειστικές και μη αποκλειστικές

Επίσης : Η Μεταβίβαση του περιουσιακού δικαιώματος και οι συμβάσεις

εκμετάλλευσης ή άδειας εκμετάλλευσης του δικαιώματος αυτού μπορούν να

ειναι περιορισμένες από την άποψη των εξουσιών, του σκοπού, της

διάρκείας, της τοπικής ισχύος και της έκτασης ή των μέσων

εκμετάλλευσης.

Επίσης: Αν δεν καθορίζεται η τοπική ισχύς της Μεταβίβασης ή των συμβάσεων

ή της άδειας εκμετάλλευσης, θεωρείται ότι αυτές ισχύουν στη χώρα όπου

καταρτίσθηκαν.

Με άλλα λόγια, κάθε σύμβαση πρέπει να εξετάζεται χωριστά, και δεν υπάρχει τυφλοσούρτης.

Ειδικότερα:

1. Με την Α.Ε.Π.Ι. οι καλλιτέχνες συνάπτουν (κατά κόρον) συμβάσεις εκμετάλλευσης και όχι άδειες εκμετάλλευσης.

2. Αν στη σύμβαση δεν ορίζεται χρόνος, τεκμαίρεται πενταετία (άρθρ. 15 παρ. 2 Ν 2121/1993). Συνήθως η Α.Ε.Π.Ι κάνει τριετείς συμβάσεις.

3. Πάντα είναι γραπτές (στην καθαρεύουσα ή όχι) δεν γνωρίζω απόλυτα, όσες έχω δει είναι στη Δημοτική.

 
[quote

]1. Με την Α.Ε.Π.Ι. οι καλλιτέχνες συνάπτουν (κατά κόρον) συμβάσεις εκμετάλλευσης και όχι άδεις εκμετάλλευσης.

2. Αν στη σύμβαση δεν ορίζεται χρόνος, τεκμαίρεται πενταετία (άρθρ. 15 παρ. 2 Ν 2121/1993). Συνήθως η Α.Ε.Π.Ι κάνει τριετής συμβάσεις.

3. Πάντα είναι γραπτές (στην καθαρέυουσα ή όχι) δεν γνωρίζω απόλυτα, όσες έχω δει είναι στη Δημοτική.

ευτυχως που εχουμε και τους...δικηγορους και μας προσγειωνουν στην πραγματικοτητα.....  ;D

καλα ο νομος για τις γιαγιαδες και τα τραντζιστορακια δεν προβλεπει τιποτα?ου να μου χαθουνε φονιαδες των λαων... ;D ;D ;D

 
Superfunk είπε:
Δηλαδη ισχυριζεσαι οτι λεω ΨΕΜΜΑΤΑ αν καταλαβα καλα.

Το συμβολαιο μου ειναι στη διαθεση σου,για να διαπιστωσεις το αντιθετο.

(σοβαρα τωρα,εχεις παει ΟΝΤΩΣ στην ΑΕΠΙ ποτε στη ζωη σου?)

Η ΑΕΠΙ διοικείται από Διοικητικό Συμβούλιο που απαρτίζεται στην πλειοψηφία του από δημιουργούς. Μέλη του ΔΣ της ΑΕΠΙ είναι οι κάτωθι:

Κωνσταντίνος Πέτρος Τριπολίτης - Πρόεδρος του Δ.Σ.

Superfunk Σuperfankopoylos - Αντιπροεδρος Δ.Σ

Πέτρος Ξανθόπουλος - Διευθύνων Σύμβουλος

Παντελής Γρετζελιάς - Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος

Κωνσταντίνος Τουρνάς - Μέλος του Δ.Σ.

Δημήτριος Ξανθόπουλος - Μέλος του Δ.Σ.

Γεώργιος Νιάρχος - Μέλος του Δ.Σ.

Παναγιώτης Μαυρουδής - Μέλος του Δ.Σ.

Διονύσιος Τσακνής - Μέλος του Δ.Σ.

Χριστόδουλος Νικολόπουλος - Μέλος του Δ.Σ.

Ρόμπερτ Ουίλλιαμς - Μέλος του Δ.Σ.
Ρε φιλε....!!!!

Τωρα το ειδα... ;D ;D ;D

οκ οκ καταλαβα!!!

 
vagelism παρά από τον γνωστό, έντονο και χιουμοριστικό τρόπο του Superfunk, ελπίζω να κατάλαβες τα παραπάνω. Το θέμα έχει συζητηθεί άπειρες άλλες φορές σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα που μπορείς να ανατρέξεις. Ολοι έχουμε μικρή ή μεγάλη πείρα και θέλω να σέβομαι την δική σου, όμως δεν είναι αστείο ούτε πρέπον να συνεχίζεις κάτι αστήρικτο με προσωπικές αντιπαραθέσεις στην πλάτη τρίτων. Τα δεδομένα είναι ξεκάθαρα και δεν υπάρχει κανένα μυστήριο. Αν πάραυτα έχεις βάσιμες απορίες που δεν εξηγούνται στη σελίδα της ΑΕΠΙ και αφορούν το θέμα για τις διασκευές, εδώ είμαστε.

 
Μία τελευταία διευκρίνηση όσον αφορά τα χρονικά όρια της (maximum) ισχύος της ανάθεσης στην Α.Ε.Π.Ι.

Η τριετία ως maximum δεν ισχύει διότι έτσι το θέλει η Α.Ε.Π.Ι  ή ο Δημιουργός. Έτσι το επιτάσσει ο νόμος:

Παραθέτω αυτούσια την παράγραφο 3 του άρθρου 54 του Ν. 2121/1993:

«3. Η ανάθεση μπορεί να γινεται είτε με Μεταβίβαση του δικαιώματος ή

των σχετικών εξουσιών προς το σκοπό της διαχείρισης ή της προστασίας

είτε με παροχή σχετικής πληρεξουσιότητας. Η ανάθεση γίνεται  εγγράφως


και κάθε φορά για ορισμένο χρόνο που δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος



από τρία χρόνια
. Η ανάθεση αφορά όλα τα έργα του δημιουργού που είναι

κατάλληλα για την εκμετάλλευση με την εξουσία στην οποία αναφέρεται η

ανάθεση ή ορισμένα από αυτά.  Σε περίπτωση αμφιβολίας τεκμαίρεται ότι η

ανάθεση αφορά όλα τα έργα, συμπεριλαμβανομένων και των μελλοντικών

έργων για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από τρία

χρόνια.»

Τέλος , όπως προείπα. Κάθε , μα κάθε, περίπτωση, δέον να εξετάζεται μεμονωμένα.

Όχι τυφλοσούρτες (σαν τα ιδιωτικά συμφωνητικά μισθώσεως κατοικίας που τα πουλάνε στα περίπτερα/ βιβλιοπωλεία) .

Υπάρχει η τάση να συγχέεται η προστασία της Πνευματικής Ιδιοκτησίας με την Α.Ε.Π.Ι. . Η ισχύουσα νομοθεσία (Ν 2121/1993)  , εμπεριέχει 77 άρθρα. Από αυτά αφιερώνει (μόλις  ) έξι άρθρα  στους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης (ένας εκ των οποίων είναι και η Α.Ε.Π.Ι.)  ήτοι από το άρθρο. 54 – ως και το άρθρο 59.

Η μεταβίβαση περιουσιακού δικαιώματος δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει μόνον σε οργανισμό συλλογικής διαχείρισης. Μπορεί εγώ να μεταβιβάσω το περιουσιακό μου δικαίωμα σε ένα τραγούδι στο yameth (άλλο που αυτός δεν το θέλει  ;D ;Dι).

Θα το ξανα τονίσω, και ας κουράσω. ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
yameth είπε:
Πολλά αυθαίρετα και επιπόλαια συμπεράσματα με συκοφαντική δυσφήμιση, προφανώς από ΑΓΝΟΙΑ.
Καλό θα ήταν νομίζω να ξαναδιαβάσεις το post μου. Προφανώς δεν κατάλαβες τι έλεγα.

Δεν υπονόησα ποτέ ότι η ΑΕΠΙ εκμεταλλεύεται τους καλλιτέχνες που εκπροσωπεί ούτε ότι αυτοί έχουν άγνοια. Τουναντίον ανέφερα ότι αρκετοί γνωρίζοντας ότι υπάρχει, δεν χρειάζεται οι ίδιοι να κάνουν τον "κακό", σου λένε προχώρα, δεν θέλω royalties κτλ γνωρίζοντας ότι η ΑΕΠΙ θα τα εισπράξει.

Τώρα το ποιοι είναι, το τι αποδίδει σε σχέση με το τι μαζεύει, το τι δυνατότητες ελέγχου της ΑΕΠΙ έχει ο δημιουργός, το αν μαζεύει τσατσιλίδικά και για αυτούς που δεν εκπροσωπεί (να θυμίσω και το πρόσφατο νομοσχέδιο που παρολίγον να περάσει για προς τα πού πάει το πράγμα και επίσημα πλέον..), και τον θεσμοθετημένο ρόλο στις αδειοδοτήσεις μαγαζιών όπου μαζί με τα ξέρα παίρνει και χλωρά απλά επειδή μπορεί, είναι προφανώς άλλη συζήτηση, η οποία δεν είναι τής παρούσης.

Οντάς όμως επαγγελματίας στον χώρο, και κλείνω με αυτό, ξέρω αρκετά αληθινά περιστατικά που να δικαιολογούν απολυτά το προηγούμενο μου post, οπότε τα περί άγνοιας η συκοφαντικής δυσφήμησης.....

 
LK είπε:
Η μεταβίβαση περιουσιακού δικαιώματος δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει μόνον σε οργανισμό συλλογικής διαχείρισης. Μπορεί εγώ να μεταβιβάσω το περιουσιακό μου δικαίωμα σε ένα τραγούδι στο yameth (άλλο που αυτός δεν το θέλει  ;D ;Dι).

Θα το ξανα τονίσω, και ας κουράσω. ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ.
Αν και ο Λάκης δε χρειάζεται την υποβοήθησή μου, εγώ να αναφέρω ότι δουλεύοντας πάνω σε συμβόλαιο τέτοιου τύπου αυτήν την εποχή, το έκανα για 3 χρόνια, ακριβώς γιατί ο νόμος (ο Ελληνικός) δεν επιτρέπει παραπάνω χρόνια για παραχώρηση αδείας, κλπ, κλπ, κλπ... (ο δικηγόρος μου τα ξέρει καλύτερα απο εμένα φυσικά...)
Και άλλο ένα ΜΠΡΑΒΟ στον Λάκη δημοσίως για τις συμβουλές και πληροφορίες που διαθέτει σε όλους μας!

 
yameth είπε:
vagelism παρά από τον γνωστό, έντονο και χιουμοριστικό τρόπο του Superfunk, ελπίζω να κατάλαβες τα παραπάνω. Το θέμα έχει συζητηθεί άπειρες άλλες φορές σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα που μπορείς να ανατρέξεις. Ολοι έχουμε μικρή ή μεγάλη πείρα και θέλω να σέβομαι την δική σου, όμως δεν είναι αστείο ούτε πρέπον να συνεχίζεις κάτι αστήρικτο με προσωπικές αντιπαραθέσεις στην πλάτη τρίτων. Τα δεδομένα είναι ξεκάθαρα και δεν υπάρχει κανένα μυστήριο. Αν πάραυτα έχεις βάσιμες απορίες που δεν εξηγούνται στη σελίδα της ΑΕΠΙ και αφορούν το θέμα για τις διασκευές, εδώ είμαστε.
Δεν συνεχιζω κατι αστηρικτο.

Μετεφερα στο thread την εμπειρια μου οπως ακριβως την βιωσα  το 2004. Ουτε μου ειπαν ουτε τους ειπα. !!  ΄Αν τα πραγματα αλλαξαν εκτοτε {Οντως βρηκα το συμβολαιο της ΑΕΠΙ στο Ιντερνετ και ο sf εχει δικιο..ειναι στη δημοτικη} παω πασο. Δεν το διαβασα ομως....και επιτρεψτε μου να διατηρω τις επιφυλαξεις μου.

Ολα οσα ανεφερα επισης στηριχτηκαν  βασει συμβουλων εξειδικευμενου σε πνευματικα δικαιωματα δικηγορου..που ειδε το τοτε συμβολαιο που του πηγα πριν το υπογραψω.. και κοντεψε να πεσει κατω απο τα γελια. Η γυναικα ειχε σπουδασει στην Αμερικη.. Η ιδια η εταιρεια που εξεδωσε τη δουλεια , μας συμβουλεψε να κανουμε το ιδιο.

Τι εννοειται δηλαδυ..οτι επειδη εγω και ο SF εχουμε διαφορετικες θεσεις και αποψεις επι του θεματος..εγω μιλαω με ανακριβειες?

[Αραγε ριξατε μια ματια στο Ιντερνετ τι εχουν πει  διαφοροι γνωστοι καλλιτεχνες επι του θεματος ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ!! η ακουτε μονο τη μερια  του SF?}

Διαβασατε τι εγραφε ο Τουλιατος απο το site του.. τι ειχε πει παλιοτερα ο Χατζηδακις, Ο Βηχος.

Ολοι τρελοι ειμαστε κυριε YAMETH..? Να αναφερω επισης οτι αν και ευτυχισα να ακουσω την δουλεια μου απο ολα τα ραδιοφωνα {ιδιωτικα και κρατικα}Ουδεποτε ελαβα ουτε ενα σεντ απο την ΑΕΠΙ..αυτο δινει στην αποψη μου μια προοπτικη ετσι δεν ειναι?

Μακαρι παντος τα πραγματα να εχουν αλλαξει...

Καλο σας βραδυ.

 
vagelism είπε:
Να αναφερω επισης οτι αν και ευτυχισα να ακουσω την δουλεια μου απο ολα τα ραδιοφωνα {ιδιωτικα και κρατικα}Ουδεποτε ελαβα ουτε ενα σεντ απο την ΑΕΠΙ..αυτο δινει στην αποψη μου μια προοπτικη ετσι δεν ειναι?
Βρε Βαγγέλη, συγνώμη που ρωτάω, αλλά εσύ δεν είπες ότι ΔΕΝ υπέγραψες στην ΑΕΠΙ, και ότι έπεσες κάτω από τα γέλια κι εσύ και η δικηγόρος σου; Άρα πως να περιμένεις λεφτά απ'την ΑΕΠΙ, αφού ακούστηκε το κομμάτι σου στο ραδιόφωνο ενώ δεν έχεις κάνει εγγραφή;;;;;;  :o
 
Εχω κατα καιρους ακουσει για  παραλογες απαιτησεις της ΑΕΠΙ απο καταστηματαρχες,επιχειρηματιες κτλ.

Δεν εχω ακουσει απο κανεναν να πει ''Ρε δε θελουμε οι Ελληνες να πληρωνουμε πνευματικα δικαιωματα σε δημιουργους.'' Γιατι αυτο ειναι το θεμα.

Εγω ο ιδιος ως μουσικος(εζησα 3-4 χρονια μονο με αυτο)ακουγα τους καταστηματαρχες να βριζουν που ηρθε ο ''εισπρακτορας''.

Βλεπεις το πνευματικο δικαιωμα ειναι κατι αϋλο,δεν ειναι λουλουδια στα μπουζουκια που θα λουσεις τη μανταμ και θα πουλησεις μουρη στην απεναντι... ;)

Αν η ΑΕΠΙ δεν φερεται σωστα σε μελη της ή σε οφειλέτες,θα πρεπει να υπαρχει ενα νομικο πλαισιο να θεσει ενα οριο.

Υπαρχει?Αφου τα δικαστηρια βγαζουν αποφασεις,δε μπορει,θα υπαρχει.

Αν το θεμα ειναι η ''οπως να ναι'' κατανομη των ''εισπραξεων'',ειναι απλο:

Φευγεις απ το μαγαζι τους ή δε γινεσαι μελος και δεν παιρνεις το ρισκο να σε ''ριξουν'' και να βγαζουν κερδος με τις δημιουργιες σου.

Αυτο ομως δεν καθιστα την ΑΕΠΙ μια ομαδα απατεωνων επειδη δεν επιλεγεις το ρισκο.

Να μην παρω φετα,γιατι σου λεει 450gr και το 56% ειναι υγρασια επι ξηρου... :-\

Αφου τηνε τρωμε με λαδοριγανη και λεμε και δοξα τω Γιαραμπη.. ;D

(Να το αλαφρυνουμε και λιγο...)

 
LK είπε:
Υπάρχει η τάση να συγχέεται η προστασία της Πνευματικής Ιδιοκτησίας με την Α.Ε.Π.Ι. . Η ισχύουσα νομοθεσία (Ν 2121/1993)  , εμπεριέχει 77 άρθρα. Από αυτά αφιερώνει (μόλις  ) έξι άρθρα  στους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης (ένας εκ των οποίων είναι και η Α.Ε.Π.Ι.)  ήτοι από το άρθρο. 54 – ως και το άρθρο 59.

Η μεταβίβαση περιουσιακού δικαιώματος δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει μόνον σε οργανισμό συλλογικής διαχείρισης. Μπορεί εγώ να μεταβιβάσω το περιουσιακό μου δικαίωμα σε ένα τραγούδι στο yameth (άλλο που αυτός δεν το θέλει  ;D ;Dι).

Θα το ξανα τονίσω, και ας κουράσω. ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ.
Οπως λέει και ο LK που έχει δώσει θησαυρό στοιχείων σαν δικηγόρος αλλά και σαν μουσικός, ας μην ταυτίζουμε την ΑΕΠΙ με τα πνευματικά δικαιώματα. Πρόκειται απλά για ένα οργανισμό διαχείρισης. Αν κάποιο μέλος τους έχει πρόβλημα με το συμβόλαιο του μπορεί να τα βρει μαζί τους. Δεν συζητάμε αυτό εδώ.

Υ.Γ. Νομίζω πως πρέπει να ξαναδιαβάσεις τα γραπτά σου vangelism λίγο πιό ψύχραιμα για να καταλάβεις το αστήρικτο των επιχειρημάτων σου που εξελίσσεται απλά σε κόντρα με τον SF. Π.χ. Αφου δεν ανάθεσες στην ΑΕΠΙ να μαζεύουν τα λεφτά που σου αναλογούν από τις εκτελέσεις στο ραδιο, πως περιμένεις να πάρεις φράγκο; Πάντως αν θες, υπάρχουν και άλλοι οργανισμοί για τους εκ θέσης αντιφρονούντες, όπως η ΕΜΣΕ π.χ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
που εξελίσσεται απλά σε κόντρα με τον SF
Καμμια κοντρα απο μερους μου,κοντρα εχεις οταν συνομιλεις επι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ θεματων,εγω αναφερθηκα σε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ αληθειες (ΤΡΕΙΣ τον αριθμο...)  τις οποιες αλλωστε βεβαιωσε και...νομικα ο LK.

Για να ειμαι εντελως ξεκαθαρος αναφερα  τα παρακατω:

1.η συμβαση ειναι γραμμενη στη ΔΗΜΟΤΙΚΗ (κατι που αποδεικνυεται ευκολα κατεβαζοντας την απο το νετ),ο...αντιδικος μου... ;D...επιμενει οτι ηταν γραμμενη στην καθαρευουσα το 2004 (αρα μεταξυ του 2000 που υπεγραψα τη δικη μου στη δημοτικη και του 2004 η ΑΕΠΙ ξαναγυρισε ,προφανως επηρεασμενη απο το ετος.....Εμπειρικου... ;D..στην καθαρευουσα...)

2.η συμβαση δεν διαρκει...40-70 χρονια οπως υποστηριζει ο...αντιδικος μου... ;D.. αλλα 3 (κατι που καθοριζεται σαφως απο τον νομο)

3.η ΑΕΠΙ δεν μπορει να δωσει το δημιουργημα ΚΑΝΕΝΟΣ δημιουργου οπουδηποτε & για οποιαδηποτε χρηση χωρις την συγκαταθεση του  (κατι που καθοριζεται σαφως απο τον νομο & απο την ιδια την ΑΕΠΙ) ,ο.... αντιδικος μου υποστηριζει οτι κανει οτι της καπνισει.

Τιποτα παραπανω και τιποτα παρακατω .

Εχω και εγω μεγαλη απορια για το πως ειναι δυνατον καποιος που δεν ειναι μελος της ΑΕΠΙ να περιμενει να εισπραξει..δικαιωματα απο την ΑΕΠΙ.... :o

 
Superfunk είπε:
Καμμια κοντρα απο μερους μου,κοντρα εχεις οταν συνομιλεις επι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ θεματων
Και όμως... υπάρχει ένα ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ θέμα...

Πρέπει ή δεν πρέπει να πλακώσει στα χαστούκια τη δικηγορίνα που με τα γέλια της τον εμπόδισε να γραφτεί στην ΑΕΠΙ και να πάρει τα λεφτά του;

Εγώ λέω ότι ΔΕΝ πρέπει, αλλά τουλάχιστον πρέπει να τη βάλει να του μαγειρεύει ένα κις λοραίν κάθε μέρα για τα επόμενα τρία χρόνια.

:) :)

 
Το πολύ το κις λοραίν...

 
Εφόσον υπάρχουν εδώ μέλη του οργανισμού όπως ο sf

και δικηγόροι όπως ο Lk γιατί δεν μας λύνουν ένα-δύο απορίες ?

Και εμείς θα ενημερωθούμε και μπορεί να ξεκαθαρίσει και η αδίκως

σκοτεινή εικόνα τις ΑΕΠΙ.

ποιο είναι το νομικό καθεστώς ενός οργανισμού συλλογικής διαχείρισης ?

Είναι ιδιωτική εταιρία η ΑΕΠΙ ? Έαν ναι γιατί έχει θεσμοθετημένο ρόλο ?

Γιατί προσδοκούν να συλλέγουν δικαιώματα ακόμα και καλλιτεχνών

που δεν είναι μέλη τους ? και πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι δεν συμβαίνει ήδη ?

Ποιος είναι επιφορτισμένος με τον έλεγχο λειτουργίας ενός τέτοιου οργανισμού ? (πέρα από τα μέλη προφανώς).

Πώς μπορεί να "κλείνει" μαγαζιά τα οποία παίζουν Live μουσική

καλλιτεχνών που ποτέ δεν υπήρξαν μέλη της, ούτε διασκευάζουν

μουσικές μελών της ?

freerock1974 είπε:
Αν το θεμα ειναι η ''οπως να ναι'' κατανομη των ''εισπραξεων'',ειναι απλο:

Φευγεις απ το μαγαζι τους ή δε γινεσαι μελος και δεν παιρνεις το ρισκο να σε ''ριξουν'' και να βγαζουν κερδος με τις δημιουργιες σου.

Αυτο ομως δεν καθιστα την ΑΕΠΙ μια ομαδα απατεωνων επειδη δεν επιλεγεις το ρισκο.
Αυτή είναι ακριβώς η νοοτροπία που έστειλε την χώρα στα σκατά.......

 
Ιδεα δεν εχω και ουτε με ενδιαφερει να σου πω την αληθεια ,αν συντελειται καποια

παρανομια οπως λες νομιζω οτι υπαρχει δικαστικη εξουσια στη χωρα στην οποια μπορεις να καταφυγεις,αν θιγεσαι απο τη δραστηριοτητα αυτης της εταιρειας,βεβαια μου κανει εντυπωση που μια εταιρεια ,κατα τα λεγομενα σου,λειτουργει παρανομα τοσα χρονια και κανεις δεν εχει κανει κατι για αυτο.

Επαναλαμβανω οτι  εγω αναφερθηκα στα ΤΡΙΑ παραπανω σημεια ,για τα οποια δοθηκαν λαθος πληροφοριες,τιποτα παραπανω και τιποτα παρακατω,τωρα για ολα τα υπολοιπα στα οποια αναφερεσαι  αν δεν αποδειχτει κατι στο δικαστηριο αλλα απλα .....αιωρειται με μη στοιχειοθετημενες κατηγοριες...δεν μπορω να ξερω αν συμβαινει ή οχι ,αν συμβαινει θα πρεπει φυσικα να γινει δικη και με δικαστικη αποφαση να σταματησει η παρανομη δραστηριοτητα  στην οποια αναφερεσαι,αλλος τροπος δεν υπαρχει ,τουλαχιστον στον πολιτισμενο κοσμο.

 
peripatitis είπε:
.....γιατί δεν μας λύνουν ένα-δύο απορίες ?
Αυτό ίσως θα σε βοηθήσει λίγο:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ

           ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

                          `Αρθρο 54

                   Ανάθεση διαχείρισης

 1. Οι δημιουργοί μπορούν να αναθέτουν σε οργανισμούς συλλογικής

διαχείρισης και προστασίας, που έχουν αποκλειστικά αυτόν το σκοπό, τη

διαχείριση ή την προστασία ή τη διαχείριση και την προστασία του

περιουσιακού τους δικαιώματος ή εξουσιών που απορρέουν από αυτό. Το

ίδιο ισχύει και για τους δωρεοδόχους των δημιουργών, καθώς και για τους

καθολικούς ή αιτία θανάτου διαδόχους, όπως επίσης και για το ίδρυμα που

συνιστά ο δημιουργός. Οι οργανισμοί αυτοί λειτουργούν με οποιαδήποτε

εταιρική μορφή. Αν λειτουργούν με τη μορφή ανώνυμης εταιρείας, τότε οι

μετοχές της εταιρείας αυτής ειναι υποχρεωτικώς ονομαστικές στο  σύνολό

τους. Κατά τα λοιπά, εφαρμόζονται οι διατάξεις των παρ. 2 έως 4 του

άρθρου 24 του ν. 1746/1988. Η κοινοποίηση που προβλέπεται από την παρ.

4 του άρθρου 24 του ν. 1746/1988 γινεται μόνο προς το Υπουργείο

Πολιτισμού. Οι παραπάνω οργανισμοί μπορούν επίσης να λειτουργήσουν και

ως αστικοί συνεταιρισμοί κατά το ν. 1667/1983. Στην τελευταία περίπτωση

α) όπου στο ν. 1667/1986 αναφέρεται, με οποιαδήποτε αρμοδιότητα, το

Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας τις αρμοδιότητές του αναλαμβάνει το

Υπουργείο Πολιτισμού  β) οι συνεταιρισμοί αυτοί μπορούν να ιδρυθούν και

να λειτουργήσουν σε πανελλήνια βάση κατ` εξαίρεση της αρχής της

τοπικότητας  "γ) επιτρέπεται και όλα τα μέλη του συνεταιρισμού να είναι

νομικά

πρόσωπα, δ) το καταστατικό των συνεταιρισμών αυτών μπορεί να προβλέπει:

αα) όρους, εσωτερικές διαδικασίες και όργανα που αποφασίζουν για την

εισδοχή, την αποχώρηση ή τον αποκλεισμό συνεταίρου, κατά παρέκκλιση από

τους όρους, τις διαδικασίες και τα όργανα που προβλέπονται στις

παραγράφους 4, 5, 6, 7 και 8 του αρθρου 2 του ν. 1667/1986, ββ) ότι,

στην περίπτωση αποχώρησης ή αποκλεισμού συνεταίρου ή μη απόκτησης της

ιδιότητας του συνεταίρου από τους κληρονόμους, δεν υπάρχει αξίωση του

συνεταίρου ή των κληρονόμων για απόδοση των συνεταιριστικών τους

μερίδων ή καταβολή της αξίας αυτών ή ότι υπάρχει αξίωση για απόδοση

μόνο της ονομαστικής αξίας των μερίδων, γγ) τη δυνατότητα απόκτησης

απεριόριστου αριθμού προαιρετικών μερίδων από τους συνεταίρους, δδ) το

εν ζωή αμεταβίβαστο των συνεταιριστικών μερίδων, εε) κατηγορίες

συνεταίρων είτε χωρίς δικαίωμα ψήφου είτε με αριθμό ψήφων ανά συνεταίρο

ανεξάρτητα από τον αριθμό των υποχρεωτικών ή προαιρετικών μερίδων του

κάθε συνεταίρου, στστ) τον περιορισμό τι) δικαιώματος του β` εδαφίου

της παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 1667/1986 για λόγους προστασίας των

θεμιτών συμφερόντων των οργανισμών συλλογικής διαχείρισης, ζζ) ότι οι

νέοι συνεταίροι δεν έχουν καθόλου ή έχουν για ορισμένο μόνο χρόνο μετά

την ίδρυση του συνεταιρισμού, υποχρέωση καταβολής, εκτός από το ποσό

της μερίδας τους, και εισφοράς ανάλογης προς την καθαρή περιουσία του

συνεταιρισμού".

"ε) οι συνεταιρισμοί αυτοί είναι πάντοτε περιορισμένης ευθύνης και οι

συνεταίροι δεν ευθύνονται προσωπικά για τα χρέή των συνεταιρισμών.    

 στ) Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού

Πολιτισμού μπορούν να ρυθμίζονται τα θέματα των άρθρων 5, 6, 7 και 8

του ν. 1667/1986, καθώς και εν γένει θέματα εσωτερικών, σχέσεων των

συνεταιρισμών αυτών, ανάλογα προς τα ισχύοντα στα Κράτη - Μέλη της

Ευρωπαικής `Ενωσης για οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης που λειτουρ-

γούν με αντίστοιχη ή παρεμφερή μορφή.

  ***Οι περ.γ` και δ` αντικαταστάθηκαν ως άνω με την παρ.1 του άρθρου

59

     του Ν.2218/1994 (Α 90).Εναρξη ισχύος ένα μήνα μετά την δημοσίευση

του

     νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

  ***Οι περ.ε` και στ` προστέθηκαν με την παρ.2 του άρθρου 59 του

     Ν.2218/1994 (Α 90).Εναρξη ισχύος ένα μήνα μετά την δημοσίευση του

     νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 2. Προκειμένου για δευτερεύουσα σύγχρονη, ακέραιη και αμετάβλητη

μετάδοση ραδιοτηλεοπτικών προγραμμάτων μέσω καλωδίων ή άλλων υλικών

αγωγών, η συλλογική διαχείριση της σχετικής εξουσίας των δημιουργών

είναι υποχρεωτική.

 3. Η ανάθεση μπορεί να γινεται είτε με Μεταβίβαση του δικαιώματος ή

των σχετικών εξουσιών προς το σκοπό της διαχείρισης ή της προστασίας

είτε με παροχή σχετικής πληρεξουσιότητας. Η ανάθεση γίνεται  εγγράφως

και κάθε φορά για ορισμένο χρόνο που δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος

από τρία χρόνια. Η ανάθεση αφορά όλα τα έργα του δημιουργού που είναι

κατάλληλα για την εκμετάλλευση με την εξουσία στην οποία αναφέρεται η

ανάθεση ή ορισμένα από αυτά.  Σε περίπτωση αμφιβολίας τεκμαίρεται ότι η

ανάθεση αφορά όλα τα έργα, συμπεριλαμβανομένων και των μελλοντικών

έργων για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από τρία

χρόνια.

 4. Κάθε οργανισμός, που έχει ή πρόκειται να αναλάβει τη συλλογική

διαχείριση ή προστασία των εξουσιών, που απορρέουν από το περιουσιακό

δικαίωμα των δημιουργών, υποχρεούται, πριν αρχίσει τη λειτουργία του,

να καταθέσει στο Υπουργείο Πολιτισμού σχετική δήλωση συνοδευόμενη από

τον Κανονισμό που συντάσσεται από τον οργανισμό και πρέπει πάντως να

περιέχει τα ακόλουθα στοιχεία: α) το ύψος του Κεφαλαίου του οργανισμού

β) το Καταστατικό ή το εταιρικό σύμφωνο αν πρόκειται για εταιρεία  γ)

τον υπεύθυνο εκπρόσωπο του οργανισμού, όπως επίσης και τα πρόσωπα που

διοικούν τον οργανισμό, τα οποία πρέπει να μην έχουν καταδικαστεί για

κακούργημα ή για πλημμέλημα κατά της ιδιοκτησίας ή της περιουσίας και

να παρέχουν τα εχέγγυα επαγγελματικού ήθους δ) τον αριθμό των

δημιουργών, που έχουν αναθέσει στον οργανισμό τη διαχείριση εξουσιών,

που απορρέουν από το περιουσιακό τους δικαίωμα  ε) τη νομική μορφή της

ανάθεσης της διαχείρισης  στ) τη διάρκεια της ανάθεσης  ζ) το χρόνο,

τις αρχές και τον τρόπο διανομής των ομοιβών στους δικαιούχους και η)

το ύψος των εξόδων διαχείρισης, όπως επίσης και κάθε στοιχείο που είναι

απαραίτητο για να εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα και η αποτελεσματικότητα

της λειτουργίας του οργανισμού. Το Υπουργείο Πολιτισμού ελέγχει τη

δήλωση και τον Κανονισμό του οργανισμού συλλογικής διαχείρισης και, εάν

πληρούνται οι προϋποθέσεις του παρόντος νόμου, χορηγεί την έγκριση για

τη λειτουργία του οργανισμού αυτού. Κάθε μεταβολή των παραπάνω

στοιχείων του Κανονισμού πρέπει να ανακοινώνεται στο Υπουργείο

Πολιτισμού και να εγκρίνεται από αυτό. Σε αντίθετη περίπτωση

εξακολουθεί να ισχύει ο αρχικός Κανονισμός του οργανισμού συλλογικής

διαχείρισης, όπως είχε εγκριθεί από το Υπουργείο κατά την έναρξη

λειτουργίας του Οργανισμού.

 5. Το Υπουργείο Πολιτισμού ελέγχει την τήρηση των διατάξεων του

παρόντος νόμου και του Κανονισμού κατά τη λειτουργία του οργανισμού, ο

οποίος έχει την υποχρέωση να θέτει στη διάθεση των οργάνων του

Υπουργείου τα βιβλία του και κάθε άλλο στοιχείο αναγκαίο για την

αποτελεσματική άσκηση του ελέγχου αυτού. Οι οργανισμοί υπόκεινται στον

έλεγχο των ορκωτών λογιστών ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, εκτός

αν πρόκειται για οργανισμούς μη κερδοσκοπικούς

 6. Σε περίπτωση διαπίστωσης σοβαρής παράβασης ή επανειλλημένων

παραβάσεων του νόμου ή του Κανονισμού, παρά τη σχετική προειδοποίηση

του Υπουργού Πολιτισμού, επιφυλασσομένων των διατάξεων για άλλες

κυρώσεις, ο Υπουργός Πολιτισμού μπορεί να επιβάλλει στον οργανισμό που

διέπραξε την παράβαση διοικητικό πρόστιμο 500.000 έως 10.000.000

δραχμών. Τα όργανα ελέγχου που θα διαπιστώνουν τις παραβάσεις, η

διαδικασία επιβολής του προστίμου ύστερα από ακρόαση του

ενδιαφερομένου, καθώς και τυχόν αναπροσαρμογή των παραπάνω ποσών θα

καθορισθούν με προεδρικά διατάγματα ύστερα από πρόταση του Υπουργού

Πολιτισμού.

 7. `Οπου στις διατάξεις του παρόντος νόμου χρησιμοποιείται ο όρος

"Κανονισμός", εννοείται ο Κανονισμός της παραγράφου 4 του παρόντος

άρθρου.

 "8. Η προϋπόθεση του άρθρου 54 παρ. 4 στοιχείο η` του νόμου αυτού δεν

απαιτείται όταν ο οργανισμός συλλογικής διαχείρισης πληροί τρεις

προϋποθέσεις:

 α) επιδιώκει τους σκοπούς του χωρίς κέρδος για τον ίδιο,

 β) αποτελείται, διοικείται και ελέγχεται αποκλειστικά από τους ίδιους

τους δημιουργούς, με δυνατότητα εκλογής ή διορισμού στο διοικητικό και

τυχόν εποπτικό συμβούλιο προσωπικοτήτων που λόγω της θέσης ή της

ειδικότητάς τους μπορούν να προσφέρουν αξιόλογες υπηρεσίες στον εν λόγω

οργανισμό εφόσον η συμμετοχή των τελευταίων δεν αναιρεί τη διοίκηση καί

τον έλεγχο του οργανισμού από τα μέλη του και

 γ) τα μέλη του οργανισμού αυτού θα ήταν εξαναγκασμένα εκ των

πραγματων να αναθέσουν τη διαχείριση και την προστασία των δικαιωμάτων

τους σε οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης που δεν συγκεντρώνουν τις

δύο παραπάνω υπό α` καί β` προϋποθέσεις.

 9. Σε περίπτωση διαπίστωσης σοβαρής παράβασης ή επανειλημμένων

παραβάσεων του νόμου ή του κανονισμού και ειδικότερα εφόσον δεν

πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 54 παράγραφος 4 με βάση τις

οποίες χορηγήθηκε η έγκριση λειτουργίας ενός οργανισμού συλλογικής

διαχείρισης, ο Υπουργός Πολιτισμού μπορεί με εισήγηση του Οργανισμού

Πνευματικής Ιδιοκτησίας να άρει προσωρινά ή οριστικά την έγκριση

λειτουργίας του συγκεκριμενου οργανισμού συλλογικής διαχείρισης."

*** Οι παρ. 8 και 9 προστέθηκαν με την παρ.16 άρθρ.8  Ν.2557/1997.                

    Α 271/24.12.1997.

    (Ρύθμιση θεμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωμάτων

     σε εναρμόνιση με την Οδηγία 93/83/Ε.Ο.Κ. του Συμβουλίου

    της 27ης Σεπτεμβρίου 1993 για τις δορυφορικές ραδιοτηλεοπτικές

    μεταδόσεις και την καλωδιακή αναμετάδοση, καθώς και με την

    Οδηγία 93/98/Ε.Ο.Κ. του Συμβουλίου της 29ης Σεπτεμβρίου 199

    για τη διάρκεια προστασίας)  

Επίσης:

Έαν ναι γιατί έχει θεσμοθετημένο ρόλο ?
Τϊ εννοείς ακριβώς; Και οι Αγροτικές Συνεταιριστικές Οργανώσεις  είναι Ν.Π.Ι.Δ. άλλα και αυτές έχουν μια ξεχωριστή λειτουργία.

Γιατί προσδοκούν να συλλέγουν δικαιώματα ακόμα και καλλιτεχνών

που δεν είναι μέλη τους ?
Δεν γνωρίζω τι προσδοκούν . Πόσο μάλλον να απαντήσω στο γιατί

Πώς μπορεί να "κλείνει" μαγαζιά τα οποία παίζουν Live μουσική

καλλιτεχνών που ποτέ δεν υπήρξαν μέλη της, ούτε διασκευάζουν

μουσικές μελών της ?
 
Δεν «κλείνει» η Α.Ε.Π.Ι. μαγαζιά. Προφανώς βέβαια μιλάς μεταφορικά Αυτό το αποφασίζει το Δικαστήριο/α, μετά από δίκη/ες , και μάλιστα σε όλους τους βαθμούς δικαιοδοσίας, όπως κάθε τι άλλο.

Τέλος , ούτε εγώ είμαι Δικηγόρος της Α.Ε.Π.Ι.. Όσες φορές βρέθηκα σε Δικαστική αίθουσα με την Α.Ε.Π.Ι., αντίδικός της ήμουν, αλλά αυτό δεν λέει κάτι.

Επίσης όλα τα ανωτέρω, φαντάζομαι το καταλαβαίνουν όλοι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ. Μια απλή παράθεση, με ίσως μικρό σχολιασμό, της κείμενης νομοθεσίας είναι, για μια μικρή πληροφόρηση , για το τι ισχύει.

Αν μου ζητάς να κρίνω τον νόμο. None of my business

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Εχω και εγω μεγαλη απορια για το πως ειναι δυνατον καποιος που δεν ειναι μελος της ΑΕΠΙ να περιμενει να εισπραξει..δικαιωματα απο την ΑΕΠΙ.... :o
Είμαι στην ΑΕΠΙ από το σωτήριο έτος 1981 και τα δικαιώματά τους ακόμη να τα δώ.Προφανώς κάτι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας.

 
Εχει δισκογραφηθει ή δουλεια σου και δεν εχεις παρει δικαιωματα?

Ουτε καν τα μηχανικα?

Παιζονται κομματια σου στα....ραδια και δεν εχεις παρει δικαιωματα?

Την συμβαση σου την εχεις ανανεωσει?

Πολυ περιεργο....δεν ειμαι και ο...Φοιβος αλλα απο 5-6 τραγουδακια μου που ψιλοπαιζονται στο ραδιο κατι παιρνω,επισης αμεσα μου εχουν ερθει και τα μηχανικα δικαιωματα απο 4 cd που εχουν μεσα τραγουδια μου...

Για ψαξτο λιγο.Τους εχεις ενημερωσει για αλλαγη δ/νσης καθως και για τα εργα σου και την κυκλοφορια τους (αυτο πρεπει να το κανεις εσυ,αν δεν το δηλωνεις δεν το σωνεις.... ;D)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top