Ε...σόρυ κιόλας, αλλά ήρθε ο κ. 280 ποστ να αμφισβητήσει την ικανότητά μου να επιχειρηματολογώ (συνεπικουρούμενος από τη πάσα που του έδωσε ο κ. "Θέλω τη μπύρα μου πίσω").Mike G είπε:Tρόλλευ ειλικρινά,χωρίς να συμφωνω πάντα μαζί σου,και χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, λες κάτι ατάκες που με στέλνουν ;D ;D
Ο 280 ποστ είναι επιχείρημα? Γνώση λόγω παλαιότητας ?trolley είπε:Ε...σόρυ κιόλας, αλλά ήρθε ο κ. 280 ποστ να αμφισβητήσει την ικανότητά μου να επιχειρηματολογώ (συνεπικουρούμενος από τη πάσα που του έδωσε ο κ. "Θέλω τη μπύρα μου πίσω").
Όταν είμαι απότομος, έχω λόγο να είμαι απότομος, και με συγχωρεί η χάρη τους που δε θα κάτσω να συζητώ για τις marketing ηλιθιότητες των Goody's σε ένα ΜΟΥΣΙΚΟ φόρουμ.
Νισάφι με τις βλακείες πια.
Ελπίζω ότι αντιλαμβάνεσαι ότι σολάρεις. Δεν είμαι υποχρεωμένος να έχω τίποτε από όσα αναφέρεις για να έχω γνώμη.samy paraga είπε:Ο 280 ποστ είναι επιχείρημα? Γνώση λόγω παλαιότητας ?
Ατράνταχτο δε επιχείρημα οι παρλάπες ,ο ίνο ,ο Μ,ανζανίρα και ο Φέρυ .
Σε ένα νέο παιδί που δεν έχει κάνει ποτέ ζωντανή εμφάνιση,ή έχει παίξει 1-2 φορές δε σου επιτρέπεται να μιλάς έτσι . Ποιός είσαι ο δάσκαλός του? Ο γονιός του ?Ο κριτής του ΑΝΤ1? -βασικά για τέτοιον σε κόβω . Και τελικά γιατί αυτό το ύφος ? Ειδικά όταν απευθύνεσαι σε νέους ανθρώπους ?
Πιστεύεις ότι βοηθάς ? Ειδικά όταν πρόκειται για νέα παιδιά .
Όταν είσαι απότομος,οφείλεις να εξηγείς ακόμα και τα κατ'εσέ αυτονόητα και ειδικά απέναντι σε νέους ανθρώπους .ΟΦΕΙΛΕΙΣ να είσαι ευγενής,δεν είμαστε όλοι εφυείς σαν εσένα με τη τεράστια μουσική καριέρα και τις εμπειρίες ζωής ατελείωτων ζωντανών εμφανίσεων, σε επώνυμα παλκοσένικα,με χιλιάδες ακροατές.
Εκτός αν θεωρείς την ανεκτικότητα των διαχειριστών του φόρουμ απέναντί σου, διαβατήριο για την αμετροέπειά σου .
Σολάρω? δεν είναι το στυλ μου αν και κιθαρίστας ,σε αντίθεση με σένα ,που η έννοια σόλο στα πλήκτρα ,είναι δανεική από τη κιθάρα.trolley είπε:Ελπίζω ότι αντιλαμβάνεσαι ότι σολάρεις. Δεν είμαι υποχρεωμένος να έχω τίποτε από όσα αναφέρεις για να έχω γνώμη.
Και ναι, πιστεύω ότι βοηθώ, και μάλιστα ότι βοηθώ πολύ, διότι σε ένα χώρο συζήτησης όπου το make-believe είναι κανόνας (εννοώ το μουσικό χώρο, όχι το noiz), οποιοσδήποτε έχει να αρθρώσει ρεαλιστικές εκτιμήσεις προσφέρει μέγιστη υπηρεσία, ειδικά στα νέα παιδιά.
Η δική σου συνεισφορά ποια είναι; Διότι παρατηρώ ότι επενδύεις στο να με νουθετείς (καίτοι δεν σου ζητήθηκε) ενώ θα μπορούσες απλά να γράψεις τη γνώμη σου επί του προκειμένου ζητήματος.
Samy, με αναγκάζεις να περιαυτολογήσω, μόνο και μόνο επειδή πρέπει να υποστηρίξω τις απόψεις μου και να παραμείνω εντός θέματος: δεν είμαι ένας μεσήλικας ερασιτέχνης μουσικός, αλλά ένας μεσήλικας χομπύστας που ασχολείται με τον ήχο και τη σύνθεση.samy paraga είπε:Σολάρω? δεν είναι το στυλ μου αν και κιθαρίστας ,σε αντίθεση με σένα ,που η έννοια σόλο στα πλήκτρα ,είναι δανεική από τη κιθάρα.
Γνώμη ασφαλώς και μπορείς να έχεις ,αλλά όχι να την παρουσιάζεις σαν θέσφατο .
Ασφαλώς και μπορείς να πιστεύεις επίσης ότι βοηθάς με το να λες τη γνώμη σου, αλλά όχι με το να γίνεσαι εριστικός και να φαίνεσαι σα παντογνώστης ,σε ένα αντικείμενο που δεν είσαι . Δεν είσαι παρά ένας μεσήλικας ερασιτέχνης μουσικός σαν πολλούς άλλους ,μεταξύ των οποίων κι εγώ.
Η ευγένεια δεν είναι κακό πράγμα και σίγουρα ,είναι μια καλή προσφορά απέναντι στους ανθρώπους ,ακόμα και σε κείνους σα και μας ηλικιακά που δε παίρνουν από λόγια,ή είναι υπεύθυνοι λόγω ηλικίας ,για τα χάλια που ζουν οι νέοι ...................εκτός αν θεωρείς τον εαυτό σου άμεπτο και δεν ανήκεις στη κατηγορία του Παγκαλου και των ομοτράπεζών του .
Ξέρω δεν ήσουν θα πεις
Θα με ενδιέφερε (προσωπικώς και επαγγελματικώς) η γνώμη σου, σε αυτή τη συγκεκριμένη αποδεκατισμένη πολιτισμικώς κοινωνία, ποιούς θα δεχόσουν (σαν πρώτη δόση γραφής), σαν χορηγούς για μουσικούς διαγωνισμούς και φεστιβάλ.trolley είπε:Επί του συγκεκριμένου, λογικό είναι ότι σε μία αποδεκατισμένη πολιτισμικώς κοινωνία, να αναρρωτιούνται οι άνθρωποι μήπως-και-ίσως υπάρχει κάτι καλό στο να συμμετέχουν σε μουσικούς διαγωνισμούς και φεστιβάλ οργανωμένα από αλυσίδες ταχυφαγείων. Η προσωπική μου (και επαγγελματική μου) αντίληψη είναι ότι πρόκειται για απαράδεκτη κατάσταση.
σαν παίκτης...σίγουρα...όποια ευκαιρία για λάιβ καλοδεχούμενη...oeoOEO είπε:Η αποψη μου, ως μελος μπαντας που δημιουργηθηκε προσφατα πριν 3 μηνες,ειναι οτι καθε ευκαιρια που δινεται σε μια μπαντα για να δειξει αυτο που εχει,δικο της η οχι,πρεπει να αξιοποιειται . . . Δεν τιθεται θεμα "Αυτος με χρησιμοποιει για να εχει κερδος" . . . Βρειτε μου εναν που το κανει για τη ψυχη της φουκαριας της μανας του . . . Οσο για το "μικρο διαλογο" παραπανω,λιγη ευγενεια δεν σκοτωσε ποτε κανενα . . .
Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Όπως ξέρεις, δεν υπάρχει εύκολη απάντηση.marathon είπε:Θα με ενδιέφερε (προσωπικώς και επαγγελματικώς) η γνώμη σου, σε αυτή τη συγκεκριμένη αποδεκατισμένη πολιτισμικώς κοινωνία, ποιούς θα δεχόσουν (σαν πρώτη δόση γραφής), σαν χορηγούς για μουσικούς διαγωνισμούς και φεστιβάλ.
Μετά, εάν έχουμε κέφι και χρόνο, μπορούμε να δούμε και το γιατί.
Συμφωνώ με τα περισσότερα. Απλά, θα ήθελα να ξέρω, πως προεξοφλείς τις διαθέσεις της Googys (μιάς και την έφερε η κουβέντα ως παράδειγμα) ώς προς τη διάρκεια της χορηγίας...Εξηγούμαι.trolley είπε:...ιδιωτικές επιχειρήσεις που θέλουν να αποκτήσουν μονιμότερη σχέση με το μουσικό χώρο
Το ζεύγος Αγγελοπούλου χορήγησε το Μέγαρο, αλλά την έκανε με πλάγια πηδηματάκια...καλοστεκούμενοι ιδιώτες που εκτιμούν τέτοια πράγματα.
Μιλάς για ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ (πιθανόν ιδανικούς) χορηγούς παγκοσμίως...Η παρουσία του χορηγού στη ζωή του επιχορηγούμενου οφείλει να είναι διακριτική: ασφαλώς θα βάλει σε μία γωνία την υπογραφή του, ως ένδειξη συμπαράστασης και "καμάρι" του, αλλά ΔΕ θα υποβιβάσει την επιχορηγούμενη δραστηριότητα σε ατραξιόν για να τρώνε οι άλλοι σάντουιτς και να ρεύονται κόκα-κόλες...
Τότε λογικά δεν σε πειράζει να υπογράφει φανέλες η εθνική ομάδα στις εκδηλώσεις της Eurobank ή να δημιουργούνται ειδικά διαφημιστικά σπότς...όπως και γίνεται!Δηλ. αν ο ιδιοκτήτης της Eurobank είναι Ολυμπιακός, ε, δε θα απαιτήσει από τη Καμεράτα να πάει να παίξει στο Καραϊσκάκη ή να ξεκινά κάθε συναυλία με τον ύμνο του Θρύλου!
Πιθανόν λοιπόν, εάν δεν γίνονται τόσες πολλές χορηγίες, να είναι χρήσιμες και οι διαφημιστικές ενέργειες...προκειμένου να μην κουνάει φύλλο...εκτός πάλι εάν θεωρείς ότι οι περισσότερες χορηγίες, είναι αξιοκρατικές!Έτσι λοιπόν, διακρίνουμε μία χορηγεία από μία διαφημιστική ενέργεια
Σωστά διαφοροποιεί ο Τρόλλευς τη "χορηγία" από τη διαφημιστική ενέργεια...απλά στο αρχικό μας θέμα, εγώ δεν είδα πουθενά χορηγία...hot_sauce είπε:αν δεν υπάρχει διαφήμιση από τον επιχορηγούμενο ή τέλος πάντων σημαντική αναφορά στις εκδηλώσεις του, γιατί να γίνει χορηγός μια επιχείρηση?
για την ψυχή της μάνας της....δε νομίζω...
15000 ευρω σε μουσικα ειδη και ηχογραφηση.hot_sauce είπε:αλήθεια, ποια είναι τα βραβεία του διαγωνισμού?
μήπως έβαλες ένα παραπάνω μηδενικό?Duke_Kritsongton είπε:15000 ευρω σε μουσικα ειδη και ηχογραφηση.
Ναι συγνωμη.hot_sauce είπε:με το "χορηγία"...τι εννοείτε?
απλά να δωθούν χρήματα από τον χορηγό χωρίς κανένα προσωπικό κέρδος γι αυτόν?
γιατί αυτό καταλαβαίνω αλλά...το κάνει κανείς αυτό?
μήπως έβαλες ένα παραπάνω μηδενικό?
Τα ιδρύματα Λάτση, Νιάρχου, Ωνάση... και πλούσιοι ιδιώτες, μπορώ να σε διαβεβαιώσω, ότι μπορούν να κάνουν αρκετά (και κάνουν) χωρίς να χρειάζονται διαφήμιση.hot_sauce είπε:γιατί αυτό καταλαβαίνω αλλά...το κάνει κανείς αυτό?