Διαγωνισμός μουσικων συγκροτηματων στα Goody's: Καλό ή κακό;

  • Thread starter Thread starter blue
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 54
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 10K
Tρόλλευ ειλικρινά,χωρίς να συμφωνω πάντα μαζί σου,και χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, λες κάτι ατάκες που με στέλνουν  ;D ;D

 
Mike G είπε:
Tρόλλευ ειλικρινά,χωρίς να συμφωνω πάντα μαζί σου,και χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, λες κάτι ατάκες που με στέλνουν  ;D ;D
Ε...σόρυ κιόλας, αλλά ήρθε ο κ. 280 ποστ να αμφισβητήσει την ικανότητά μου να επιχειρηματολογώ (συνεπικουρούμενος από τη πάσα που του έδωσε ο κ. "Θέλω τη μπύρα μου πίσω").

Όταν είμαι απότομος, έχω λόγο να είμαι απότομος, και με συγχωρεί η χάρη τους που δε θα κάτσω να συζητώ για τις marketing ηλιθιότητες των Goody's σε ένα ΜΟΥΣΙΚΟ φόρουμ.

Νισάφι με τις βλακείες πια.

 
trolley είπε:
Ε...σόρυ κιόλας, αλλά ήρθε ο κ. 280 ποστ να αμφισβητήσει την ικανότητά μου να επιχειρηματολογώ (συνεπικουρούμενος από τη πάσα που του έδωσε ο κ. "Θέλω τη μπύρα μου πίσω").

Όταν είμαι απότομος, έχω λόγο να είμαι απότομος, και με συγχωρεί η χάρη τους που δε θα κάτσω να συζητώ για τις marketing ηλιθιότητες των Goody's σε ένα ΜΟΥΣΙΚΟ φόρουμ.

Νισάφι με τις βλακείες πια.
Ο 280 ποστ είναι επιχείρημα?  Γνώση λόγω παλαιότητας ?

Ατράνταχτο δε επιχείρημα οι παρλάπες ,ο ίνο ,ο Μ,ανζανίρα και ο Φέρυ .

Σε ένα νέο παιδί που δεν έχει κάνει ποτέ ζωντανή εμφάνιση,ή έχει παίξει 1-2 φορές δε σου επιτρέπεται να μιλάς έτσι . Ποιός είσαι ο δάσκαλός του? Ο γονιός του ?Ο κριτής του ΑΝΤ1? -βασικά για τέτοιον σε κόβω . Και τελικά γιατί αυτό το ύφος ? Ειδικά όταν απευθύνεσαι σε νέους ανθρώπους ?

Πιστεύεις ότι βοηθάς ? Ειδικά όταν πρόκειται για νέα παιδιά .

Όταν είσαι απότομος,οφείλεις να εξηγείς ακόμα και τα κατ'εσέ αυτονόητα και ειδικά απέναντι σε νέους ανθρώπους .ΟΦΕΙΛΕΙΣ να είσαι ευγενής,δεν είμαστε όλοι εφυείς σαν εσένα με τη τεράστια μουσική καριέρα και τις εμπειρίες ζωής ατελείωτων ζωντανών εμφανίσεων, σε επώνυμα παλκοσένικα,με χιλιάδες ακροατές.

Εκτός αν θεωρείς την ανεκτικότητα των διαχειριστών του φόρουμ απέναντί σου, διαβατήριο για την αμετροέπειά σου .

 
samy paraga είπε:
Ο 280 ποστ είναι επιχείρημα?  Γνώση λόγω παλαιότητας ?

Ατράνταχτο δε επιχείρημα οι παρλάπες ,ο ίνο ,ο Μ,ανζανίρα και ο Φέρυ .

Σε ένα νέο παιδί που δεν έχει κάνει ποτέ ζωντανή εμφάνιση,ή έχει παίξει 1-2 φορές δε σου επιτρέπεται να μιλάς έτσι . Ποιός είσαι ο δάσκαλός του? Ο γονιός του ?Ο κριτής του ΑΝΤ1? -βασικά για τέτοιον σε κόβω . Και τελικά γιατί αυτό το ύφος ? Ειδικά όταν απευθύνεσαι σε νέους ανθρώπους ?

Πιστεύεις ότι βοηθάς ? Ειδικά όταν πρόκειται για νέα παιδιά .

Όταν είσαι απότομος,οφείλεις να εξηγείς ακόμα και τα κατ'εσέ αυτονόητα και ειδικά απέναντι σε νέους ανθρώπους .ΟΦΕΙΛΕΙΣ να είσαι ευγενής,δεν είμαστε όλοι εφυείς σαν εσένα με τη τεράστια μουσική καριέρα και τις εμπειρίες ζωής ατελείωτων ζωντανών εμφανίσεων, σε επώνυμα παλκοσένικα,με χιλιάδες ακροατές.

Εκτός αν θεωρείς την ανεκτικότητα των διαχειριστών του φόρουμ απέναντί σου, διαβατήριο για την αμετροέπειά σου .
Ελπίζω ότι αντιλαμβάνεσαι ότι σολάρεις. Δεν είμαι υποχρεωμένος να έχω τίποτε από όσα αναφέρεις για να έχω γνώμη.

Και ναι, πιστεύω ότι βοηθώ, και μάλιστα ότι βοηθώ πολύ, διότι σε ένα χώρο συζήτησης όπου το make-believe είναι κανόνας (εννοώ το μουσικό χώρο, όχι το noiz), οποιοσδήποτε έχει να αρθρώσει ρεαλιστικές εκτιμήσεις προσφέρει μέγιστη υπηρεσία, ειδικά στα νέα παιδιά.

Η δική σου συνεισφορά ποια είναι; Διότι παρατηρώ ότι επενδύεις στο να με νουθετείς (καίτοι δεν σου ζητήθηκε) ενώ θα μπορούσες απλά να γράψεις τη γνώμη σου επί του προκειμένου ζητήματος.

 
trolley είπε:
Ελπίζω ότι αντιλαμβάνεσαι ότι σολάρεις. Δεν είμαι υποχρεωμένος να έχω τίποτε από όσα αναφέρεις για να έχω γνώμη.

Και ναι, πιστεύω ότι βοηθώ, και μάλιστα ότι βοηθώ πολύ, διότι σε ένα χώρο συζήτησης όπου το make-believe είναι κανόνας (εννοώ το μουσικό χώρο, όχι το noiz), οποιοσδήποτε έχει να αρθρώσει ρεαλιστικές εκτιμήσεις προσφέρει μέγιστη υπηρεσία, ειδικά στα νέα παιδιά.

Η δική σου συνεισφορά ποια είναι; Διότι παρατηρώ ότι επενδύεις στο να με νουθετείς (καίτοι δεν σου ζητήθηκε) ενώ θα μπορούσες απλά να γράψεις τη γνώμη σου επί του προκειμένου ζητήματος.
Σολάρω? δεν είναι το στυλ μου αν και κιθαρίστας ,σε αντίθεση με σένα ,που η έννοια σόλο στα πλήκτρα ,είναι δανεική από τη κιθάρα.

Γνώμη ασφαλώς και μπορείς να έχεις ,αλλά όχι να την παρουσιάζεις σαν θέσφατο .

Ασφαλώς και μπορείς να πιστεύεις επίσης ότι βοηθάς με το να λες τη γνώμη σου, αλλά όχι με το να γίνεσαι εριστικός και να φαίνεσαι σα παντογνώστης ,σε ένα αντικείμενο που δεν είσαι . Δεν είσαι παρά ένας μεσήλικας ερασιτέχνης μουσικός σαν πολλούς άλλους ,μεταξύ των οποίων κι εγώ. 

Η ευγένεια δεν είναι κακό πράγμα και σίγουρα ,είναι μια καλή προσφορά απέναντι στους ανθρώπους ,ακόμα και σε κείνους σα και μας ηλικιακά που δε παίρνουν από λόγια,ή είναι υπεύθυνοι λόγω ηλικίας ,για τα χάλια που ζουν οι νέοι ...................εκτός αν θεωρείς τον εαυτό σου άμεπτο και δεν ανήκεις στη κατηγορία του Παγκαλου και των ομοτράπεζών του .

Ξέρω δεν ήσουν θα πεις  :)

 
samy paraga είπε:
Σολάρω? δεν είναι το στυλ μου αν και κιθαρίστας ,σε αντίθεση με σένα ,που η έννοια σόλο στα πλήκτρα ,είναι δανεική από τη κιθάρα.

Γνώμη ασφαλώς και μπορείς να έχεις ,αλλά όχι να την παρουσιάζεις σαν θέσφατο .

Ασφαλώς και μπορείς να πιστεύεις επίσης ότι βοηθάς με το να λες τη γνώμη σου, αλλά όχι με το να γίνεσαι εριστικός και να φαίνεσαι σα παντογνώστης ,σε ένα αντικείμενο που δεν είσαι . Δεν είσαι παρά ένας μεσήλικας ερασιτέχνης μουσικός σαν πολλούς άλλους ,μεταξύ των οποίων κι εγώ. 

Η ευγένεια δεν είναι κακό πράγμα και σίγουρα ,είναι μια καλή προσφορά απέναντι στους ανθρώπους ,ακόμα και σε κείνους σα και μας ηλικιακά που δε παίρνουν από λόγια,ή είναι υπεύθυνοι λόγω ηλικίας ,για τα χάλια που ζουν οι νέοι ...................εκτός αν θεωρείς τον εαυτό σου άμεπτο και δεν ανήκεις στη κατηγορία του Παγκαλου και των ομοτράπεζών του .

Ξέρω δεν ήσουν θα πεις  :)
Samy, με αναγκάζεις να περιαυτολογήσω, μόνο και μόνο επειδή πρέπει να υποστηρίξω τις απόψεις μου και να παραμείνω εντός θέματος: δεν είμαι ένας μεσήλικας ερασιτέχνης μουσικός, αλλά ένας μεσήλικας χομπύστας που ασχολείται με τον ήχο και τη σύνθεση.

Όμως, στο noiz δε συμμετέχω με αυτή την ιδιότητα, αλλά με την ιδιότητα του ανθρώπου που έχει επίγνωση κάποιων σημαντικότατων παραμέτρων για το πως λειτουργεί η ελληνική αγορά, και - πιο συγκεκριμένα - πως λειτουργούν τα νέα μέσα. Με αυτή την ιδιότητα ΚΑΙ αυτή την ηλικία, κομίζω προσωπική και επαγγελματική εμπειρία η οποία απάδει (μεν) του ρομαντικού πνεύματος που διέπει τις μεταξύ-μουσικών-συζητήσεις, ΑΛΛΑ είναι πολύ πιο κοντά (δε) στον τρόπο αντιμετώπισης των υπολοίπων ανθρώπων για τα ζητήματα που απασχολούν τους θαμώνες στο noiz.

Στα χρόνια που συμμετέχω στο noiz, νομιζω ότι έχω καταφέρει κάτι σημαντικό: δεν θα βρεις κανέναν που να ακολούθησε δική μου συμβουλή και να έχασε, διότι πάντα προσέχω και ΤΙ λέω και το ΠΩΣ το λέω. Φυσικά, το ίδιο ισχύει και για άλλους.

Αν ζητούμενο είναι η εκατέρωθεν κολακεία και η συντήρηση της ιδέας ότι "μικρά παιδιά είναι, ας μην τα πληγώσουμε" (παρ' ότι εγώ μίλησα γενικώς και όχι ειδικώς), τότε παραδέχομαι ότι είμαι εκτός κλίματος. Αλλά δε νομίζω ότι αυτό είναι το ζητούμενο.

Επί του συγκεκριμένου, λογικό είναι ότι σε μία αποδεκατισμένη πολιτισμικώς κοινωνία, να αναρρωτιούνται οι άνθρωποι μήπως-και-ίσως υπάρχει κάτι καλό στο να συμμετέχουν σε μουσικούς διαγωνισμούς και φεστιβάλ οργανωμένα από αλυσίδες ταχυφαγείων. Η προσωπική μου (και επαγγελματική μου) αντίληψη είναι ότι πρόκειται για απαράδεκτη κατάσταση. Σε διαβεβαιώνω ότι μπορώ να γράψω ένα μακροσκελέστατο κείμενο που να τεκμηριώνει αυτή τη θέση (και σε άλλες εποχές, μάλλον θα το έκανα), αλλά ο χρόνος ήταν λίγος και μόλις είχα ακούσει το Virginia Plain.

Οπότε, δεν αποσύρω τη γνώμη μου, ούτε το ύφος της, ούτε το περιεχόμενό της. Πιστεύω ότι οι πραγματικοί αποδέκτες της τοποθέτησής μου, κατανόησαν αυτή. Τώρα, κάτι σαχλοείρωνες (δεν εννοώ εσένα, εσύ προτιμάς την αντιπαράθεση) και κάτι παιδιά των ΧΧΧ ποστ (βάλε όποιο νούμερο θέλεις) που δράττονται της ευκαιρίας να επικρίνουν, δεν με αφορούν.

Η κατάσταση που περιέγραψε η μικρή μου παράγραφος (του νεαρού που ΞΕΡΕΙ ότι δεν έχει βρεθεί στη συγκυρία που θα του επέτρεπε να κάνει κάτι σημαντικό στο χώρο της μουσικής, αλλά είναι πρόθυμος να συντηρήσει την αυταπάτη προκειμένου να μη πάει στρατό) είναι ΑΠΟΛΥΤΑ πραγματική και κοινότατη, γι' αυτό άλλωστε και κάποιοι αγριέψατε. Σας διαφεύγει ότι εγώ το έγραψα με την αναμνηση ότι κάποτε ήμουν και εγώ αυτος ο νεαρός, και την επίγνωση ότι το είδος δεν σπανίζει ούτε σήμερα.

 
Σε μεγαλο βαθμο συμφωνω με τον προλαλλήσα, κραταω ομως μια επιφυλαξη οσον αφορα στο αν η συμμετοχη σε καθε ειδους "μουσικων διαγωνισμων, φεστιβαλ η-οτι-αλλο-θελετε" πηγαζει απο τη διψα-ψωνιο των συμμετεχοντων για κοινωνικη αναγνωριση-γκομενακια-popularity ή για συνειδητή μέθοδο αποφυγής του Ενδοξου Ελληνικου Στρατευματος... :P

 
γιατί διαφωνούμε με τη διοργάνωση από τα Goody's?

τα παιδιά θα κάνουν το λάιβ τους...δεν έχουν να χάσουν κάτι...

και ο επιχειρηματίας θα βγάλει μερικά γεύματα παραπάνω εκείνη τη μέρα...

αλλά και τα λαιβάδικα/καφετέριες/μπαρ δεν βγάζουν όποτε έχουν λάιβ?

επειδή δεν έχει σχέση με το χώρο?

εκτός από τα λαιβάδικα, άμεση σχέση δεν έχει κανένας άλλος...

και μην πούμε για το "επίπεδο" της διοργάνωσης...για σχολικές μπάντες το κάνει, όχι για τον Vai...

αλήθεια, ποια είναι τα βραβεία του διαγωνισμού?

 
Η αποψη μου, ως  μελος μπαντας που δημιουργηθηκε προσφατα πριν 3 μηνες,ειναι οτι καθε ευκαιρια που δινεται σε μια  μπαντα για να δειξει αυτο που εχει,δικο της η οχι,πρεπει να αξιοποιειται . . . Δεν τιθεται θεμα "Αυτος με χρησιμοποιει για να εχει κερδος" . . . Βρειτε μου εναν που το κανει για τη ψυχη της φουκαριας της μανας του . . . Οσο για το "μικρο διαλογο" παραπανω,λιγη ευγενεια δεν σκοτωσε ποτε κανενα . . .

 
trolley είπε:
Επί του συγκεκριμένου, λογικό είναι ότι σε μία αποδεκατισμένη πολιτισμικώς κοινωνία, να αναρρωτιούνται οι άνθρωποι μήπως-και-ίσως υπάρχει κάτι καλό στο να συμμετέχουν σε μουσικούς διαγωνισμούς και φεστιβάλ οργανωμένα από αλυσίδες ταχυφαγείων. Η προσωπική μου (και επαγγελματική μου) αντίληψη είναι ότι πρόκειται για απαράδεκτη κατάσταση.
Θα με ενδιέφερε (προσωπικώς και επαγγελματικώς) η γνώμη σου, σε αυτή τη συγκεκριμένη αποδεκατισμένη πολιτισμικώς κοινωνία, ποιούς θα δεχόσουν (σαν πρώτη δόση γραφής), σαν χορηγούς για μουσικούς διαγωνισμούς και φεστιβάλ.

Μετά, εάν έχουμε κέφι και χρόνο, μπορούμε να δούμε και το γιατί.

 
oeoOEO είπε:
Η αποψη μου, ως  μελος μπαντας που δημιουργηθηκε προσφατα πριν 3 μηνες,ειναι οτι καθε ευκαιρια που δινεται σε μια  μπαντα για να δειξει αυτο που εχει,δικο της η οχι,πρεπει να αξιοποιειται . . . Δεν τιθεται θεμα "Αυτος με χρησιμοποιει για να εχει κερδος" . . . Βρειτε μου εναν που το κανει για τη ψυχη της φουκαριας της μανας του . . . Οσο για το "μικρο διαλογο" παραπανω,λιγη ευγενεια δεν σκοτωσε ποτε κανενα . . .
σαν παίκτης...σίγουρα...όποια ευκαιρία για λάιβ καλοδεχούμενη...

απλά μην πάει να βγάλει ΤΟ κέρδος και ο άλλος,στις πλάτες των μπαντών που παίζουν...

και αν το βγάζει ας πληρώνει τις μπάντες ανάλογα...

 
marathon είπε:
Θα με ενδιέφερε (προσωπικώς και επαγγελματικώς) η γνώμη σου, σε αυτή τη συγκεκριμένη αποδεκατισμένη πολιτισμικώς κοινωνία, ποιούς θα δεχόσουν (σαν πρώτη δόση γραφής), σαν χορηγούς για μουσικούς διαγωνισμούς και φεστιβάλ.

Μετά, εάν έχουμε κέφι και χρόνο, μπορούμε να δούμε και το γιατί.
Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Όπως ξέρεις, δεν υπάρχει εύκολη απάντηση.

Κατ' αρχήν, όταν μιλάμε για χορηγούς, σε ποιο επίπεδο γίνεται η χορηγεία; Χορηγοί "επικοινωνίας" (όπως λέγονται) δεν είναι το ίδιο, με χορηγείες σαν αυτές που έκανε (κάνει;) η Eurobank για τη Καμεράτα, όπου υπάρχει μία διαρκής παρακολούθηση των οικονομικών αναγκών του συνόλου και υποστήριξη όταν απαιτούν οι συνθήκες.

Ο χορηγός λοιπόν, αν θέλει να είναι τέτοιος και να προάγει, οφείλει να αναζητήσει αιτίες και αφορμές για να πληρώσει διαρκείς ανάγκες των επιχορηγουμένων. Αυτό βέβαια, απαιτεί συγκεκριμένο και διαρκές πλάνο (όχι στιγμιαία μαρκετινίστικη επιδίωξη), διαρκές budget και (κυρίως) μία διαδικασία εντοπισμού και αξιολόγησης υποψηφίων για να δεχτούν χορηγεία, ΑΡΑ τη σύμπραξη ανθρώπων με πολυετή σχέση με το μουσικό χώρο.

Που είναι όλα τα παραπάνω, στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία;

Υποψήφιοι χορηγοί (που να μην απάδουν του ύφους και του ήθους από το οποίο θεωρητικά διέπεται ο χώρος) θα μπορούσαν (και θα έπρεπε) να είναι: α) οι αντιπρόσωποι μουσικού εξοπλισμού, β) οι τηλεοπτικοί σταθμοί, γ) δικτυακές κοινότητες όπως η παρούσα, δ) ιδιωτικές επιχειρήσεις που θέλουν να αποκτήσουν μονιμότερη σχέση με το μουσικό χώρο (συμπτωματικά, έχω επαφές με μία τέτοια εταιρεία αυτή τη περίοδο), ε) καλοστεκούμενοι ιδιώτες που εκτιμούν τέτοια πράγματα.

Η παρουσία του χορηγού στη ζωή του επιχορηγούμενου οφείλει να είναι διακριτική: ασφαλώς θα βάλει σε μία γωνία την υπογραφή του, ως ένδειξη συμπαράστασης και "καμάρι" του, αλλά ΔΕ θα υποβιβάσει την επιχορηγούμενη δραστηριότητα σε ατραξιόν για να τρώνε οι άλλοι σάντουιτς και να ρεύονται κόκα-κόλες...

Ο επιχορηγούμενος, θα πρέπει να έχει το ελεύθερο να δράσει όπως προτιμά, όπως κρίνει ότι προάγεται η τέχνη του, όχι όπως κρίνει το τμήμα marketing του χορηγού. Δηλ. αν ο ιδιοκτήτης της Eurobank είναι Ολυμπιακός, ε, δε θα απαιτήσει από τη Καμεράτα να πάει να παίξει στο Καραϊσκάκη ή να ξεκινά κάθε συναυλία με τον ύμνο του Θρύλου!

Έτσι λοιπόν, διακρίνουμε μία χορηγεία από μία διαφημιστική ενέργεια και ως (νέοι ή μεσήλικες) μουσικοί, τοποθετούμεθα απέναντι στο φαινόμενο. Ο λόγος που επιλέγονται σχολικές μπάντες είναι ότι λόγω του νεαρού της ηλικίας τους είναι περισσότερο πιθανό ότι δε θα έχουν κατασταλλαγμένες αντιλήψεις για όλα αυτά, συνεπώς είναι περισσότερο χειραγωγήσιμες (για να το πω κομψά και να μην τσαντίζεται ο κόσμος).

 
ωραία και σωστά όλα αυτά που έγραψες

αλλά τι σχέση έχουν με χομπίστες και περισσότερο με σχολική μπάντα?

ανέφερες πλήρεις και ολοκληρωτικές ( και μάλιστα ψαγμένες) χορηγίες....

υπάρχει ποτέ περίπτωση να υποστηρίξει έτσι,τέτοιος χορηγός, διαγωνισμό για σχολικές μπάντες ή κάτι παρόμοιο και μάλιστα μικρότερης βαρύτητας?

 
trolley είπε:
...ιδιωτικές επιχειρήσεις που θέλουν να αποκτήσουν μονιμότερη σχέση με το μουσικό χώρο
Συμφωνώ με τα περισσότερα. Απλά, θα ήθελα να ξέρω, πως προεξοφλείς τις διαθέσεις της Googys (μιάς και την έφερε η κουβέντα ως παράδειγμα) ώς προς τη διάρκεια της χορηγίας...Εξηγούμαι.

Όλα αυτά που αναφέρεις κρίνονται από το χρόνο (και ίσως) από το αποτέλεσμα. Παράδειγμα

καλοστεκούμενοι ιδιώτες που εκτιμούν τέτοια πράγματα.
Το ζεύγος Αγγελοπούλου χορήγησε το Μέγαρο, αλλά την έκανε με πλάγια πηδηματάκια...

Εάν η Goodys την κάνει του χρόνου, μπορεί να έχεις και δίκιο...εάν το κάνει θεσμό όμως?

Η παρουσία του χορηγού στη ζωή του επιχορηγούμενου οφείλει να είναι διακριτική: ασφαλώς θα βάλει σε μία γωνία την υπογραφή του, ως ένδειξη συμπαράστασης και "καμάρι" του, αλλά ΔΕ θα υποβιβάσει την επιχορηγούμενη δραστηριότητα σε ατραξιόν για να τρώνε οι άλλοι σάντουιτς και να ρεύονται κόκα-κόλες...
Μιλάς για ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ (πιθανόν ιδανικούς) χορηγούς παγκοσμίως...

Δηλ. αν ο ιδιοκτήτης της Eurobank είναι Ολυμπιακός, ε, δε θα απαιτήσει από τη Καμεράτα να πάει να παίξει στο Καραϊσκάκη ή να ξεκινά κάθε συναυλία με τον ύμνο του Θρύλου!
Τότε λογικά δεν σε πειράζει να υπογράφει φανέλες η εθνική ομάδα στις εκδηλώσεις της Eurobank ή να δημιουργούνται ειδικά διαφημιστικά σπότς...όπως και γίνεται!

Έτσι λοιπόν, διακρίνουμε μία χορηγεία από μία διαφημιστική ενέργεια
Πιθανόν λοιπόν, εάν δεν γίνονται τόσες πολλές χορηγίες, να είναι χρήσιμες και οι διαφημιστικές ενέργειες...προκειμένου να μην κουνάει φύλλο...εκτός πάλι εάν θεωρείς ότι οι περισσότερες χορηγίες, είναι αξιοκρατικές!

 
αν δεν υπάρχει διαφήμιση από τον επιχορηγούμενο ή τέλος πάντων σημαντική αναφορά στις εκδηλώσεις του, γιατί να γίνει χορηγός μια επιχείρηση?

για την ψυχή της μάνας της....δε νομίζω...

 
hot_sauce είπε:
αν δεν υπάρχει διαφήμιση από τον επιχορηγούμενο ή τέλος πάντων σημαντική αναφορά στις εκδηλώσεις του, γιατί να γίνει χορηγός μια επιχείρηση?

για την ψυχή της μάνας της....δε νομίζω...
Σωστά διαφοροποιεί ο Τρόλλευς τη "χορηγία" από τη διαφημιστική ενέργεια...απλά στο αρχικό μας θέμα, εγώ δεν είδα πουθενά χορηγία...

 
Μα γιατι αναφερετε το στρατο?Κανεις δεν ειπε κατι τετοιο.

hot_sauce είπε:
αλήθεια, ποια είναι τα βραβεία του διαγωνισμού?
15000 ευρω σε μουσικα ειδη και ηχογραφηση.

 
με το "χορηγία"...τι εννοείτε?

απλά να δωθούν χρήματα από τον χορηγό χωρίς κανένα προσωπικό κέρδος γι αυτόν?

γιατί αυτό καταλαβαίνω αλλά...το κάνει κανείς αυτό?

Duke_Kritsongton είπε:
15000 ευρω σε μουσικα ειδη και ηχογραφηση.
μήπως έβαλες ένα παραπάνω μηδενικό?

 
hot_sauce είπε:
με το "χορηγία"...τι εννοείτε?

απλά να δωθούν χρήματα από τον χορηγό χωρίς κανένα προσωπικό κέρδος γι αυτόν?

γιατί αυτό καταλαβαίνω αλλά...το κάνει κανείς αυτό?

μήπως έβαλες ένα παραπάνω μηδενικό?
Ναι συγνωμη.

 
hot_sauce είπε:
γιατί αυτό καταλαβαίνω αλλά...το κάνει κανείς αυτό?
Τα ιδρύματα Λάτση, Νιάρχου,  Ωνάση... και πλούσιοι ιδιώτες, μπορώ να σε διαβεβαιώσω, ότι μπορούν να κάνουν αρκετά (και κάνουν) χωρίς να χρειάζονται διαφήμιση.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top