Τίποτα απολύτως. Το ανέβασμα και μόνο των τραγουδιών σου στο ιντερνετ αποτελεί κατοχύρωση των τραγουδιών σου στο όνομά σου. Αυτό είναι διεθνώς γνωστό. Οποιοσδήποτε τολμήσει να κλέψει ολόκληρο ένα τραγούδι σου ή μέρος του τραγουδιού που έχεις ανεβάσει εσύ στο ιντερνετ αποτελεί κλοπή, μπορείς να κινηθείς δικαστικά εναντίον του και να κερδίσεις τη δίκη. Σύμφωνα με το ελληνικό αλλά και το διεθνές δίκαιο η δημοσιοποίηση ενός τραγουδιού σε οποιαδήποτε μορφή αποτελεί πνευματική κατοχύρωση σε αυτόν που πρώτος το δημοσιοποίησε.om είπε:Τα τραγουδια μου αυτη τη στιγμη ειναι ανεβασμενα στο Myspace. Τι πρεπει να κανω για να τα εχω κατοχυρωμενα?
Σύμφωνα με την νομοθεσια περι προστασιας προσωπικων δεδομένων είναι υποχρεωμένοι να σου δείξουν τα δεδομένα που κρατάνε για σένα και την μουσική σου εφόσον το απαιτήσεις. Η προστασία προσωπικών δεδομένων είναι ελληνική αλλά και ευρωπαϊκή νομοθεσία.AlSom είπε:Και η διαδικασία για να βρεις ποιος το δημοσίευσε πρώτος; Οι διευθύνοντες του myspace προτίθενται να δημοσιοποιήσουν δεδομένα του server τους;
Ναι όντως η καταχώριση μέσω συμβολαιογραφικού εγγράφου αποτελεί το πιο συχνό αποδεκτικό μέσο. Πας ένα CD με όλα τα αρχεια του μουσικού σου κομματιού (ή όλα τα κομμάτια) το οποίο κρατάει ο συμβολαιογράφος στο αρχείο και συντάσει έγγραφο που αναφέρει ημερομηνία , και το περιεχόμενο αναλυτικά. Στο γραφείο είχαμε αντιμετωπίσει αναλογή περίπτωση με κώδικα προγράμματος. Εννοείται οτι το περιεχόμενο μπορείς να το δείς μόνο εσυ ή κάποιος άλλος με δικαστική απόφαση.AlSom είπε:Αυτή τη μέθοδο την είχα υπ'όψιν μου από παλιά.. Όμως δεν υπάρχει πιο επίσημος τρόπος; Δηλαδή κάτι όχι και τόσο μπακαλίστικο.. Κάτι ας πούμε σε ένα συμβολαιογράφο ή κάποιος αρμόδιος.. Η ΑΕΠΙ έχει καμιά σχέση; Γενικά κάτι που να είναι επίσημος φορέας και φθηνός..
Αυτή είναι και η επίσημη λύση. Τώρα το κατα πόσο είναι φθηνή δεν το γνωρίζω...kilon είπε:Ναι όντως η καταχώριση μέσω συμβολαιογραφικού εγγράφου αποτελεί το πιο συχνό αποδεκτικό μέσο.
AlSom είπε:Ναι αλλά και πάλι υπάρχει "τρύπα". Αν δηλαδή εγώ πάρω ένα κομμάτι από το CD κάποιου καλλιτέχνη, και το βάλω στο internet διώκομαι. Έτσι δεν είναι; (Αν δεν διώκομαι τότε και εγώ (ως άλλος χρήστης) που το κατεβάζω έχω το δικαίωμα να το κάνω αυτό.) Εφ'όσον διώκωμαι...αν η εταιρεία αποφασίσει να πάρει ένα κομμάτι μου να το βάλει σε ένα cd πώς καθορίζω ότι εγώ το έφτιαξα; Ίσως σας μπέρδεψα όπως το έθεσα αλλά όπως το αντιλαμβάνομαι έχει νοήμα... Εκτός και αν μιλάμε για on-line δημοσιοποίηση.. Άρα και πάλι δεν θα μπορούσαν να με "κυνηγήσουν" αν ανεβάσω ένα mp3 τους..
Θα δικαιωθεί ο Α γιατί κυκλοφόρησε πριν από την εταιρία Β το τραγούδι.AlSom είπε:Να το θέσω απλά (αν τα καταφέρω...)
Ο Α είναι ο ερασιτέχνης δημιουργός.
Β η εταιρεία που έβγαλε ένα cd.
Γ χρήστης του internet.
Δ χρήστης του internet.
Η Β βγάζει ένα cd του τάδε καλλιτέχνη και απαγορεύεται όπως είναι φυσικό να βγει σε mp3, να χρησιμοποιηθεί γενικά χωρίς την άδεια της Β. Ολόκληρο, ή μέρος του (π.χ. μια μελωδία, μια λούπα κλπ).
Αν η Β πάρει ένα κομμάτι του Α και κλέψει στίχους, μελωδία ή κάποιο κομμάτι του τραγουδιού και το βάλει σε ένα cd και το πουλήσει πώς ο Α θα αποδείξει ότι είναι δικό του; (Υποτίθεται ότι το έχει δημοσιοποιήσει στο Internet πρωτύτερα - από όπου και η εταιρεία Β πήρε το κομμάτι).
Γίνεται λοιπόν δίκη. Ο Α δικαιώνεται αν λάβουμε υπ'όψιν ότι η δημοσιοποίηση κατοχυρώνει..
Άρα η εταιρεία δεν μπορεί να αποδείξει ότι το κομμάτι είναι δικό της έστω και αν το δημοσιοποίησε και αυτή.
Ως εδώ πιστεύω είμαι κατανοητός.
Δεν υπάρχει καμιά νομική τρύπα.Πάμε από την αντίθετη πλευρά τώρα..Θα αποδείξω ότι μπορεί ο χρήστης να κάνει κομμάτι της εταιρείας δικό του (εν μέρει)..
Υποθέτουμε ότι με κάποιο τρόπο πέφτει στα χέρια του χρηστη Γ ένα κομμάτι της Β προτού της επίσημης κυκλοφορίας (ουκ ολίγες φορές οι συμπαθείς αλλόχρωμοι πωλούν cd πριν αυτά κυκλοφορήσουν στα καταστήματα).
Αυτός το ανεβάζει στο Internet και ο Δ το κατεβάζει. Διώκονται και οι δύο ποινικά από την Β. Δεν θα έπρεπε όμς γιατό βάσει ημερομηνιών πρώτοι το δημοσιοποίησαν...αυτοί! (Άσχετα με το ότι ο καλλιτέχνης ποτέ δεν συνεργάστηκε μαζί τους..)
Έτσι υπάρχει η νομική "τρύπα"..
καθόλου τσάμπα. Καθώς έτσι προστατεύεις όχι μόνο ολοκληρο το κομμάτι αλλά και τα βασικα του στοιχεία , όπως ρυθμός , μελωδία , εφε. Αρκεί πάντα να υπάρχει ένα σημαντικός βαθμός πρωτοτυπία. Ο νόμος ρητά ορίζει οτι χωρίς αυτήν την πρωτοτυπία δεν υπάρχει πνευματική ιδιοκτησία. ΚΑι είναι λογικό πώς θα πείς οτι κάτι είναι δικό σου αν μοίαζει με τόσο άλλα κομμάτια?boukaw7 είπε:οπότε τσάμπα κόπος η κατοχύρωση!