- Μηνύματα
- 12,258
- Λύσεις
- 2
- Πόντοι
- 1,003
Χαλανδρίου...; Για μπυρίτσα...;marathon είπε:...eyprotocol...είσαι για τα σίδερα...
Αφού γράφουνε τέσσερις (4) σελίδες ΛΑΜΑΛΙΕΣ, πόσο να αντέξω πια...
Χαλανδρίου...; Για μπυρίτσα...;marathon είπε:...eyprotocol...είσαι για τα σίδερα...
φίλε trigga θα μπορούσα να πώ ότι είσαι ένα καλό παιδί που θα ήθελα πολυ κάποια στιγμή να συνατήσω και να πάμε για καφέ , να ανταλάξουμε απόψεις κτλ κτλ. Έχω όμως ένα ψυχολογικό πρόβλημα, δεν μπορώ να διαβάζω δηλώσεις γεμάτες αυτοπεποιθηση που όμως δεν έχουν καμμία σχέση με την πραγματικότητα. ϊσως γιατί πιστεύω σε ένα internet που μπορεί να προσφέρει ουσιαστική πληροφόρηση και δεν είναι μπάχαλο όπως η τηλεόραση και οι εφημερίδες. Και αυτό το κουσούρι θα με συνοδεύει μέχρι τα γεράματα μου.trigga είπε:Εισαι δικηγοροσυμβολαιογραφος?Δε βαζεις κανα μεσω μπας και ξεκουβαλήσει κ ο χαραμοφάης ο δικος μας και στειλει τον τοπογραφο για το κτηματολόγιο?Τα πτυχια σου και τα μαστερ λενε οτι το ελληνικο δικαστηριο αναγνωριζει το myspace?Να πεταξω στο δικο μου καμμια παρτιτουρα για φόντο?
Αρπαζεσαι σαν τη μυγα μεσ' το γαλα μιστερ κίλον.Για σλόου ντάουν λιγο.Ειπα το θεμα με τι βιβλιοθηκη κ σχολιασα κ τα υπολοιπα που ξερω και ειδα γραμμενα καθοτι δισκογραφια ειχα κ κατι εψαξα για να μαθω παραπανω.Τελειως φιλικα κ αερατα τα ειπα.
Ο Χαριλατρος ειπα σοφία παλι οφειλω να παραδεχτω.
Αυτός που διατύπωσε το αρχικό ερώτημα (και σχεδόν όλοι όσοι του απαντούν) μάλλον δεν γνωρίζουν κάτι βασικό - η κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων είναι νομική πράξη και μπορεί να γίνει μόνο από/για νομικά πρόσωπα. Το είπαμε και πρόσφατα.
Ένας ιδιώτης (ακόμη και αν νομίζει ότι είναι μουσικός ή συνθέτης ή αστροναύτης) δεν μπορεί να κατοχυρώσει απολύτως τίποτε - θα πρέπει να γίνει νομικό πρόσωπο και μετά θα δει πως γίνεται (και τι είναι) η κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων
kilon είπε:Α έχετε ξεφύγει τελείως. Τι άλλο θα ακούσουν τα καημένα τα αυτάκια μου. Δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω. Σίγα μην γίνει και ο Πάπας για να κατοχυρώσει κάτι που ο νόμος του δίνει αυτόματα.
Εχετε γεια βρυσούλες.....
Eye η επιχειρηματολογία σου δέν είναι αρκετή να περάσει κάν την καφετέρια του Πρωτοδικείου. Όσο για τον ποιον δουλεύω , τι γνώριζω και τι μπορώ να καταφέρω πίστεψε με είναι πολυ εύκολο να το μάθεις μιας και ο Δικηγορικός Σύλλογος του Πειραιά είναι μια πολυ μικρή κοινότητα , τόσο εγώ , ο πατέρας μου και ο ξαδελφός μου έχουμε μια υπόληψη που κάποιοι άλλοι δικηγόροι αγωνίζονται να κερδίσουν μέσα στα παράθυρα της τηλεόρασης. Και είσαι πάντα ευπρόσδεκτος να έρθεις στο γραφείο μου να μάθεις και μόνος σου.Wow! είπε:Κilon, είσαι απαράδεκτος ως συνήθως.
Αυτά που γράφεις είναι ανοησίες. Μάθε πρώτα να γράφεις ελληνικά, μετά τελείωσε με την πρακτική σου και το ψήσιμο καφέδων (ένας θεός ξέρει για ποιον) και ΜΕΤΑ μπορεί να σου αναθέσουν και καμία υπόθεση (από τρελούς, άλλο τίποτε) και ΤΟΤΕ μπορεί να μάθεις (αφού χάσεις μερικές δίκες) την αξία των όρων που τόσο άστοχα χρησιμοποιείς.
Αν δεν μπορείς να κάνεις τίποτε άλλο, τουλάχιστον ΡΩΤΑ τον εργοδότη σου, διότι γράφεις πολύ μεγάλες κοτσάνες και (δυστυχώς για μένα) πρέπει να το υπογραμμίζω διότι μας διαβάζουν και μικρά παιδιά.
Καλά κρασιά (πάντα πιο μερακλής από εσένα, τζουτζούκο)..
Εν, τάξει λοιπόν. Θα σηκώσω το γάντι. Ελπίζω ότι θα το σηκώσεις και εσύ.kilon είπε:Αλήθεια απο ποιόν πλανήτη έρχεσαι ???
Είσαι είδος προς εγκατάλειψη ?
Μέχρι πότε θα μολύνεις το νόιζ με την ασχετοσύνη σου ???
Είσαι μούρλια. Διέπεται απο το Ελληνικό , Αγγλικό , Ισπανικό, Ευρωπαϊκο, και οποιαδήποτε νόμο χρήστη που το χρησιμοποιεί. ;D ;D ;D ;D ;D. Το θέμα ονομάζεται Conflicts laws και το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν υπάρχει νόμος που να το καλύπτει αλλά οτι καλύπτεται απο τόσους πολλούς νόμους που πραγματικά μερικές φορές είναι δύσκολο να πούν ακόμα και οι νομικοί ποιος ισχύει. Αλλά κατά κανόνα ισχύει ο νόμος του χρήστη δηλαδή στην περίπτωση μας ο ελληνικός , ευρωπαϊκός και διεθνής νόμος ακόμα και αν η έδρα της επιχείρησης είναι στο διάστημα.Το κάνει ανεβάζοντας πράγματα στο myspace (το διαβάσαμε και αυτό); Τι είναι το myspace; Σε ποια χώρα εδρεύει; Από ποια νομοθεσία διέπεται η λειτουργία του; Το λαμβάνουν υπ' ´οψιν τους τα ελληνικά δικαστήρια; Υπάρχει κανένα δεδικασμένο προηγούμενο; Όχι, όχι και όχι.
;D ;D ;D ;DΌμως, αν χρειαζόταν ποτέ να πάμε σε δικαστήριο, τότε αυτό που θα βάραινε θα ήταν το license agreement που όλοι υπογράψαμε για να μπούμε στο noiz και (στην περίπτωση τραγουδιών, φωτογραφιών, συνθέσεων, άρθρων κλπ) το όποιο συμφωνητικό ή άλλο έγγραφο θα είχε στα χέρια του κάποιος πραγματικός επαγγελματίας.
Επιτέλους διάβασα κάτι σωστό. Αυτό ισχύει, δεν υπάρχει ουσιαστικά κατοχύρωση αλλά "προσπάθεια απόδειξης". Τώρα αυτο με το myspace και κάποια άλλα έχει δίκιο ο Wow!, για τον συμβολαιογράφο εχει λάθος γιατί όντως ειναι ο μόνος τρόπος για θεωρητική απόδειξη "ημερομηνίας" δημιουργίας. Μην ξεχνάμε ,ΔΕΝ υπάρχει κατοχύρωση στην ελλάδα, μόνο προσπάθεια απόδειξης, το ξαναλέω. Και καλώς ή κακώς ναι, αν εγω ειχε το black album με συμβολαιο και γραμμα και επιστολή και βιβλιοθήκη (δεν υπάρχει πια) πριν τους Μετάλικα θα είχε πιθανότητες περισσότερες για το δικαστήριο. Δεν θα με κατοχύρωνε, απλά θα είχα περισσότερα στοιχεία χρονικής έναρξης αυτου που εχω στην κατοχή μου.12AX7 είπε:Να επαναλάβω κάτι που έγραψα πρόσφατα σε ένα thread για την κατοχύρωση ονομάτων. Η πατρότητα των πνευματικών δικαιωμάτων δεν απαιτεί ειδική διαδικασία ή τύπο. Όσο απλοϊκό κι' αν ακούγεται, ο δημιουργός πρωτότυπου πνευματικού έργου κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα επί του έργου αυτόματα, από τη στιγμή της δημιουργίας - χωρίς άλλες διατυπώσεις. Αυτό που ο μη νομικός κατανοεί ως "κατοχύρωση" ουσιαστικά αφορά την απόδειξη ότι ένα πνευματικό έργο είναι δημιούργημα του τάδε και βεβαιως αυτό προκύπτει μόνο όταν παρουσιαστεί ο δείνα και αμφισβητήσει την πατρότητα του τάδε.
Τα όσα γράφτηκαν περί συμβολαιογράφων, πρώτης δημοσίευσης κλπ, στην πραγματικότητα δεν αποτελούν κατοχύρωση, άλλα αποδεικτικά μέσα τα οποία θα χρησιμοποιήσουν οι διαδικοι για να αποδείξουν την πατρότητα του έργου και τα οποία στη συνέχεια εκτιμώνται ελέυθερα από το δικαστήριο. Επομένως κατοχύρωση πνευματικής ιδιοκτησίας ως νομική πράξη δεν υφίσταται, ελπίζω αυτό να γίνεται κατανοητό.
Αυτά που γράφεις δε περί νομικών προσώπων με κάνουν να υποθέτω ότι έχεις μπερδέψει τη βιομηχανική ιδιοκτησία με την πνευματική ιδιοκτησία, ενώ είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Εννοείται πως κατ' εξοχήν τα φυσικά πρόσωπα είναι φορείς πνευματικής ιδιοκτησίας, καθώς συνήθως άνθρωποι είναι αυτοί που γράφουν μυθιστορήματα, στίχους, ποίηση, μουσικές και όχι οι εταιρίες.
Κατ' ακριβολογία δεν υπάρχει "κατοχύρωση" δικαιώματος αλλά "κτήση" δικαιώματος. Επομένως - σε αυστηρά πλαίσια ορολογίας - όντως δεν υπάρχει καμμία αυτόματη κατοχύρωση, υπάρχει όμως αυτόματη κτήση δικαιώματος ιδιοκτησίας πάνω στο έργο που δημιούργησες. Πιο παραστατικά φαντάσου κάποιον που κάνει μια χειροτεχνία. Το χειροτέχνημα με το που θα ολοκληρωθεί του ανήκει, χωρίς να χρειάζεται να το δηλώσει κάπου.Wow! είπε:Τα πράγματα λοιπόν έχουν ως εξής: δεν υπάρχει κανένα είδος "αυτόματης" κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων - αυτό φαντάζομαι είναι αυτονόητο, διότι αν υπήρχε κάτι αυτόματο στη διαδικασία, τότε τι συζητάμε εδώ; Θα έπρεπε να πούμε του ανθρώπου, "άστο φίλε, είναι... αυτόματο" και να συνεχίσουμε τη ζωή μας. "Αυτόματο" νοείται (όπως λες άλλωστε) μέχρι να έρθει κάποιος και να το αμφισβητήσει, άρα ως "κατοχύρωση" εννοούμε την κατάλληλη προετοιμασία μας απέναντι σε αυτό το ενδεχόμενο. Αν δεν έρθει κανείς να το αμφισβητήσει, τότε ο καθένας μπορεί να φαντάζεται ότι θέλει.
Εδώ ακριβώς είναι η πηγή των περισσότερων παρεξηγήσεων. Πολύ σωστά λες ότι η κατοχύρωση είναι η κατάλληλη προετοιμασία απέναντι στο ενδεχόμενο αμφισβήτησης της πνευματικής ιδιοκτησίας. Αρα ουσιαστικά, αυτό που κατά κόρον αναφέρεται ως "κατοχύρωση" είναι η εξασφάλιση ικανών αποδείξεων. Δηλαδή πρέπει σε πρώτη φάση να γίνει σαφές ότι είναι άλλο πραγμα η αυτοδίκαιη κτήση δικαιώματος πνευματικής ιδιοκτησίας πάνω σε ένα έργο και άλλο η απόδειξη νόμιμης κατοχής αυτού του δικαιώματος έναντι του οποιουδήποτε αμφισβητία."Αυτόματο" νοείται (όπως λες άλλωστε) μέχρι να έρθει κάποιος και να το αμφισβητήσει, άρα ως "κατοχύρωση" εννοούμε την κατάλληλη προετοιμασία μας απέναντι σε αυτό το ενδεχόμενο. Αν δεν έρθει κανείς να το αμφισβητήσει, τότε ο καθένας μπορεί να φαντάζεται ότι θέλει.
Και τώρα μπαίνουμε στα ζητήματα πολιτικής δικονομίας και ειδικότερα στα ζητήματα απόδειξης ενώπιον των δικαστηρίων. Αποδείξεις στην αστική δίκη αποτελούν πάσης φύσεως έγγραφα (τα κλασσικά χάρτινα που όλοι ξέρουμε) αλλά και τα ηλεκτρονικά έγγραφα με ή χωρίς ηλεκτρονική υπογραφή. Σε τέτοιες δίκες πολύ συχνή είναι η χρήση μαρτύρων (ή ψευδομαρτύρων), μάλιστα αν θυμάμαι σωστά σε μία αντιδικία που είχαν προ ετών ο Καζαντζίδης με τον Νικολόπουλο κατά βάση χρησιμοποίησαν μάρτυρες. Η βαρύτητα που θα προσλάβει κάθε αποδεικτικό μέσο είναι τελείως διαφορετικό θέμα και σε σημαντικό βαθμό εναπόκειται στην κρίση του δικαστηρίου. Σε γενικές γραμμές ένα συμβολαιογραφικό έγγραφο έχει αυξημένη τυπική ισχύ έναντι των μαρτύρων, αν όμως πάω εγώ με ένα έγγραφο να αντικρούσω τη μαρτυρία του Robbie Williams πχ, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα υπεριχύσει το έγγραφο μου στην κρίση του δικαστή.Όταν λοιπόν έρθει (αν έρθει) αυτή η ώρα, πρέπει κάποιος να παρουσιάσει τεκμήρια του ότι το έργο ανήκει σε αυτόν και όχι στον επιβουλευόμενο. Πως το κάνει αυτό όμως;
Παρακάτω δίνεις μόνος σου απάντηση στο θέμα του συμβολαιογράφουΤο κάνει με το κόλπο του "συμβολαιογράφου"; Χμμμ, δηλαδή αν μπει κάποιος στο σπίτι μου και πάρει ένα χειρόγραφο και το στείλει στο συμβολαιογράφο του μία μέρα πριν το παραδώσω στον εκδότη μου, τότε του ανήκει;
Το συμβολαιογραφικό έγγραφο λοιπόν κατεξοχήν πρόκειται για έγγραφο με νομική υπόσταση, φέρει τις απαραίτητες υπογραφές και σφραγίδες και περιγράφει συνήθως με μεγάλη λεπτομέρεια το περιεχόμενό του.Πως στην ευχή γίνεται λοιπόν; Στην πράξη, όχι σε λόγια και ανώνυμα ποστς. Γίνεται μέσω της παρουσίασης όσο γίνεται πληρέστερης γκάμας εγγράφων με νομική υπόσταση, τα οποία να φέρουν τις απαραίτητες υπογραφές και σφραγίδες και τα οποία να εξηγούν τους όρους και τις συνθήκες μέσω των οποίων έγινε η παραγωγή του πνευματικού έργου, περιγράφοντας με - όσο γίνεται μεγαλύτερη - πληρότητα το περιεχόμενο του έργου. Έτσι, γίνεται.
Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που εννοείς εδώ. Αν εννοείς ότι ένας απονήρευτος 20χρονος δεν θα σκεφτεί ή δε θα τον συμφέρει να αποκτήσει ισχυρές αποδείξεις για την πνευματική του ιδιοκτησία, τότε έχεις απόλυτο δίκιο. Αυτό όμως επ' ουδενί δεν σημαίνει ότι οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο (συμπεριλαμβανομένου του απονήρευτου 20χρονου), δεν μπορεί να είναι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων και διάδικος σε αντίστοιχη δίκηΛόγω των ηθών και εθίμων της κοινωνίας μας (αλλά και του δικαιολογημένου σκεπτικισμού που έχει το δικαστήριο σε τέτοιες περιπτώσεις), τέτοια έγραφα είναι πιθανό (όχι βέβαιο) να υπάρχουν όταν ο ενδιαφερόμενος έχει συγκεκριμένη επιχειρηματική υπόσταση (και ικανό νομικό τμήμα) παρά όταν είναι ένας εικοσάχρονος ιδιώτης που ακόμη είναι απονήρευτος. Τόσο απλό είναι.
Και βέβαια, γι' αυτές τις διευκρινήσεις σε ευχαριστούμε.12AX7 είπε:Η παράθεση του ποστ του Wow! δεν αποτελεί προσωπική αντιπαράθεση, αλλά αφορμή για διευκρινήσεις.
Πολύ σωστά. Όταν ο ενδιαφερόμενος ανησυχεί βάσιμα για αυτά τα θέματα, θα απευθυνθεί στον εξειδικευμένο δικηγόρο, ώστε να του παράσχει έγκυρες συμβουλές. Τα όσα γράφονται στο noiz γι' αυτό το θέμα πρέπει να ιδωθούν με πάσα επιφύλαξη ως γενική απλά ενημέρωσηWow! είπε:Ας μείνουμε σε αυτό για το οποίο συμφωνούμε, ότι "η κατοχύρωση είναι η κατάλληλη προετοιμασία απέναντι στο ενδεχόμενο αμφισβήτησης της πνευματικής ιδιοκτησίας", το οποίον (σωστά ερμηνευόμενο) εμπεριέχει όλες τις απαντήσεις και (κυρίως) θυμίζει στον ενδιαφερόμενο ότι αν έχει έρθει η ώρα να ανησυχεί για τέτοια θέματα, τότε μάλλον έχει έρθει η ώρα να οργανωθεί επαγγελματικά και νομικά.