F
freemindgr
Guest
Προκειται για μια δοκιμη που εκανα, πανω σε ενα φτηνο ( C2 ) και ενα ακριβο ( C 568 B ) μικροφωνο. Η μια εταιρια ειναι κολοσος στα φτηνα προϊοντα ( behringer ), η αλλη ειναι κολοσος στα ακριβα και ποιοτικα στουντικα προϊοντα ( AKG ).
Παρολο που προσπαθησα η δοκιμη να ειναι αρκετα ουδετερη, λογω συνθηκων μπορω να πω απο τωρα οτι το αδυνατο σημειο ολου του "τεστ", ειναι οτι δεν καταφερα να εχω ακριβως τις ιδιες συνθηκες "δοκιμης".
Το τεστ εγινε σε μια θεατρικη αιθουσα ( σχετικα μεσαιου μεγεθους με 200 θεσεις σε τελειο ορθογωνιο σχημα και παταρι-θεωρειο για το κοινο και τον ηχοληπτη ) κατα τη διαρκεια 2 διαφορετικων προβων ( προκειται για παιδικο θιασο, και θα ακουσετε φωνες του σκηνοθετη και βοηθου σκηνοθετη ).
Και οι 2 ηχογραφησεις εχουν γινει με τη διαταξη X-Y ( με ειδικη βαση ) και ενεργοποιημενο το low cut των μικροφωνων. Η βαση απεχει περιπου 5 μετρα απο το τελευταιο σκαλοπατι της σκηνης και βρισκεται ακριβως στη μεση της, ενω τα μικροφωνα απεχουν περιπου 16cm μεταξυ τους και με ελαφρα κλιση προς τα εξω. Η βαση, εχει υψος 1,90m περιπου και βρισκεται σχεδον στο ιδιο υψος με εναν θεατη ο οποιος θα στεκεται ορθιος πανω στην σκηνη.
Το συστημα ηχογραφησης ειναι "μεσης" ποιοτητας. Αποτελειται απο μια κονσολα Peavey RQ 4332C, η οποια εδινε σημα σε ενα MD rack της Sony. Ενω η εγγραφη εχει γινει στα 48Khz, 24bit, η αναπαραγωγη εγινε στα 44.1Khz και 16bit ( διοτι στο σπιτι μου, εχω ενα MD της Sony που μονο σε αυτη την ποιοτητα αναπαραγει ). Οι συνδεσεις ειναι ολες αναλογικες.
Κατα την ηχογραφηση, εχει χρησιμοποιηθει ο build in compressor της κονσολας ( ratio: 4:1 με μεσαιο attack και release, threshold στα -10dB και output στα +5 ), ενω το EQ της κονσολας ειναι flat. Το panning ειναι +15% -15%
Κατα την επεξεργασια στον υπολογιστη, χρησιμοποιησα απλα ενα limiter της Waves με factory settings ( με λιγα λογια, δεν μπορω να σας δωσω επαρκης πληροφοριες :? )
Τα μελανα σημεια του τεστ:
Τα C 568 ειναι "κανονακια" ( shotguns κοινως ) και πιστευω οτι πρεπει λογω του μεγεθους τους, να εχασα μερικα εκατοστα σε αποσταση, απ'οτι τα "μικρα" C2.
Τα C2 ειναι stereo pair μικροφωνα, που σημαινει οτι θεωρητικα απο την εταιρια ειναι "καλοζυγισμενα" στην αποδοση τους. Αντιθετως τα C 568, ειναι αυτονομα πακετα. Εννοειται βεβαια, πως ενας καλος ηχοληπτης θα μπορει να τα χρησιμοποιησει πολυ καλα σαν stereo pair..Ομως εγω δεν ειμαι καλος ηχοληπτης :roll: Οπως και να εχει, στηριζομαι στην ποιοτητα της AKG, για το οτι και τα 2 C568 που χρησιμοποιησα να ειναι ιδιας αποδοσης.
Και το μεγαλο λαθος, που πολλοι θα παρατηρησετε.
Οταν ηχογραφησα με τα C568 δεν ειχα εγκαταστησει και τα μικροφωνα της σκηνης, με αποτελεσμα η προβα να γινεται χωρις την χρηση του PA. Ετσι, τα μικροφωνα επιαναν μονο ο,τι εκτυλισοταν στη σκηνη, καθως και το ambience του χωρου. Αντιθετως, οταν χρησιμοποιησα τα C2 ( διαφορετικη μερα δυστυχως ), καναμε πλεον προβα και του ηχου, με αποτελεσμα τα C2, να πιανουν οχι μονο ο,τι εκτυλισεται στη σκηνη, αλλα και ο,τι δινει το PA. Φανταστειτε λοιπον μια αιθουσα 200 θεσεων, αδεια, με ανοιχτα παραθυρα και 20 παιδια να τρεχουν περα δωθε. Γι'αυτο ο ηχος ακουγεται πιο "reverbατος" και πολλες φορες πιο πηχτος. Ελπιζω στο μελλον να μπορεσω να κανω μια επιπλεον ηχογραφηση αλλης προβας, υπο τις ιδιες συνθηκες με τα C 568.
Και μετα το μπλα μπλα, παμε στο "ζεστο": Το αρχειο ειναι RAR, και περιεχει 2 wav files. Ειναι αρκετα μεγαλο ( 26719Kb ), αλλα με μια ADSL και λιγη ορεξη να ακουσετε τι διαφορες εχουν 2 μικροφωνα, μπορειτε να κανετε λιγη υπομονη. Θα το βρειτε εδω:
http://rapidshare.com/files/658494/fwnes.rar.html
Πληροφοριες για το C 568 θα βρειτε εδω:
http://www.akg.com/products/powerslave,mynodeid,164,id,242,pid,242,_language,EN.html
και για το C2 εδω:
http://www.behringer.com/C-2/index.cfm?lang=ENG
Αυριο ( 26/10 ) θα δουλεψω και τους 2 τυπους μικροφωνων για την παρασταση. Τα C2 θα τα βαλω για τη χορωδια, ενω τα C 568 μαζι με τα C 1000S θα ειναι μικροφωνα σκηνης. Μεχρι τοτε, δεν θελω να εκφρασω καμια αποψη για το αν η ποιοτητα που ακουτε ειναι ιδια, ή πιο μικροφωνο υπερτερει ( η αληθεια ειναι οτι το test ειναι και λιγο..."παραδοξο" με αυτο οτ μεγαλο λαθος ). Θα ηθελα να δω και τα C2 πως αντιδρουν σε live καταστασεις ( και με μεγαλες πιεσεις ). Αν τα καταφερω, ισως να ανεβασω και ενα δειγμα απο ολο το PA μαζι ( μονοφωνικο βεβαια ), ωστε να δουμε εαν τα C2 υποβιβαζουν ποιοτικα τον συνολικο ηχο.
Μεχρι τοτε...θα ηθελα τις αποψεις σας και συγνωμη για το μπλα μπλα. :roll:
Παρολο που προσπαθησα η δοκιμη να ειναι αρκετα ουδετερη, λογω συνθηκων μπορω να πω απο τωρα οτι το αδυνατο σημειο ολου του "τεστ", ειναι οτι δεν καταφερα να εχω ακριβως τις ιδιες συνθηκες "δοκιμης".
Το τεστ εγινε σε μια θεατρικη αιθουσα ( σχετικα μεσαιου μεγεθους με 200 θεσεις σε τελειο ορθογωνιο σχημα και παταρι-θεωρειο για το κοινο και τον ηχοληπτη ) κατα τη διαρκεια 2 διαφορετικων προβων ( προκειται για παιδικο θιασο, και θα ακουσετε φωνες του σκηνοθετη και βοηθου σκηνοθετη ).
Και οι 2 ηχογραφησεις εχουν γινει με τη διαταξη X-Y ( με ειδικη βαση ) και ενεργοποιημενο το low cut των μικροφωνων. Η βαση απεχει περιπου 5 μετρα απο το τελευταιο σκαλοπατι της σκηνης και βρισκεται ακριβως στη μεση της, ενω τα μικροφωνα απεχουν περιπου 16cm μεταξυ τους και με ελαφρα κλιση προς τα εξω. Η βαση, εχει υψος 1,90m περιπου και βρισκεται σχεδον στο ιδιο υψος με εναν θεατη ο οποιος θα στεκεται ορθιος πανω στην σκηνη.
Το συστημα ηχογραφησης ειναι "μεσης" ποιοτητας. Αποτελειται απο μια κονσολα Peavey RQ 4332C, η οποια εδινε σημα σε ενα MD rack της Sony. Ενω η εγγραφη εχει γινει στα 48Khz, 24bit, η αναπαραγωγη εγινε στα 44.1Khz και 16bit ( διοτι στο σπιτι μου, εχω ενα MD της Sony που μονο σε αυτη την ποιοτητα αναπαραγει ). Οι συνδεσεις ειναι ολες αναλογικες.
Κατα την ηχογραφηση, εχει χρησιμοποιηθει ο build in compressor της κονσολας ( ratio: 4:1 με μεσαιο attack και release, threshold στα -10dB και output στα +5 ), ενω το EQ της κονσολας ειναι flat. Το panning ειναι +15% -15%
Κατα την επεξεργασια στον υπολογιστη, χρησιμοποιησα απλα ενα limiter της Waves με factory settings ( με λιγα λογια, δεν μπορω να σας δωσω επαρκης πληροφοριες :? )
Τα μελανα σημεια του τεστ:
Τα C 568 ειναι "κανονακια" ( shotguns κοινως ) και πιστευω οτι πρεπει λογω του μεγεθους τους, να εχασα μερικα εκατοστα σε αποσταση, απ'οτι τα "μικρα" C2.
Τα C2 ειναι stereo pair μικροφωνα, που σημαινει οτι θεωρητικα απο την εταιρια ειναι "καλοζυγισμενα" στην αποδοση τους. Αντιθετως τα C 568, ειναι αυτονομα πακετα. Εννοειται βεβαια, πως ενας καλος ηχοληπτης θα μπορει να τα χρησιμοποιησει πολυ καλα σαν stereo pair..Ομως εγω δεν ειμαι καλος ηχοληπτης :roll: Οπως και να εχει, στηριζομαι στην ποιοτητα της AKG, για το οτι και τα 2 C568 που χρησιμοποιησα να ειναι ιδιας αποδοσης.
Και το μεγαλο λαθος, που πολλοι θα παρατηρησετε.
Οταν ηχογραφησα με τα C568 δεν ειχα εγκαταστησει και τα μικροφωνα της σκηνης, με αποτελεσμα η προβα να γινεται χωρις την χρηση του PA. Ετσι, τα μικροφωνα επιαναν μονο ο,τι εκτυλισοταν στη σκηνη, καθως και το ambience του χωρου. Αντιθετως, οταν χρησιμοποιησα τα C2 ( διαφορετικη μερα δυστυχως ), καναμε πλεον προβα και του ηχου, με αποτελεσμα τα C2, να πιανουν οχι μονο ο,τι εκτυλισεται στη σκηνη, αλλα και ο,τι δινει το PA. Φανταστειτε λοιπον μια αιθουσα 200 θεσεων, αδεια, με ανοιχτα παραθυρα και 20 παιδια να τρεχουν περα δωθε. Γι'αυτο ο ηχος ακουγεται πιο "reverbατος" και πολλες φορες πιο πηχτος. Ελπιζω στο μελλον να μπορεσω να κανω μια επιπλεον ηχογραφηση αλλης προβας, υπο τις ιδιες συνθηκες με τα C 568.
Και μετα το μπλα μπλα, παμε στο "ζεστο": Το αρχειο ειναι RAR, και περιεχει 2 wav files. Ειναι αρκετα μεγαλο ( 26719Kb ), αλλα με μια ADSL και λιγη ορεξη να ακουσετε τι διαφορες εχουν 2 μικροφωνα, μπορειτε να κανετε λιγη υπομονη. Θα το βρειτε εδω:
http://rapidshare.com/files/658494/fwnes.rar.html
Πληροφοριες για το C 568 θα βρειτε εδω:
http://www.akg.com/products/powerslave,mynodeid,164,id,242,pid,242,_language,EN.html
και για το C2 εδω:
http://www.behringer.com/C-2/index.cfm?lang=ENG
Αυριο ( 26/10 ) θα δουλεψω και τους 2 τυπους μικροφωνων για την παρασταση. Τα C2 θα τα βαλω για τη χορωδια, ενω τα C 568 μαζι με τα C 1000S θα ειναι μικροφωνα σκηνης. Μεχρι τοτε, δεν θελω να εκφρασω καμια αποψη για το αν η ποιοτητα που ακουτε ειναι ιδια, ή πιο μικροφωνο υπερτερει ( η αληθεια ειναι οτι το test ειναι και λιγο..."παραδοξο" με αυτο οτ μεγαλο λαθος ). Θα ηθελα να δω και τα C2 πως αντιδρουν σε live καταστασεις ( και με μεγαλες πιεσεις ). Αν τα καταφερω, ισως να ανεβασω και ενα δειγμα απο ολο το PA μαζι ( μονοφωνικο βεβαια ), ωστε να δουμε εαν τα C2 υποβιβαζουν ποιοτικα τον συνολικο ηχο.
Μεχρι τοτε...θα ηθελα τις αποψεις σας και συγνωμη για το μπλα μπλα. :roll: