Μπουτίκ ξε-μπουτίκ εγώ στις αγγελίες του noiz όλο "μπουτικ" ενισχυτές βλέπω τον τελευταίο καιρό... Mesa, Sοldano... και αν αναλογιστεί κανείς το πόσα άτομα έχουν στην Ελλάδα τέτοιο εξολισμό....αναλογικά με πόσα Spider έχουν μπει σε σπίτια σήμερα και πόσα πωλούνται στις αγγελίες... κάτι μου δείχνει.... μου φωνάζει: "ψιτ! κάτσε στο ενάμιση χιλιάρικο (ε...είπαμε... όχι και Spider) το πολύ και είσαι καλυμμένος!!!"customidis είπε:Μα θα μου πεις που να τα βρούμε ρε φίλε τα λεφτά να ταχουμε όλα....?
σωστό...ούτε εγώ τα έχω...ψάχνοντας με υπομονή επιμονή και....σιγά σιγά... φτιάξτε ήχο αγοράζοντας λύσεις που δεν θα ψάχνετε να πουλήσετε αύριο για να πάρετε κάτι άλλο χάνοντας χρήματα... (και βάζω 1ον εμένα στην κατηγορία αυτή καθότι το έπραξα πολλάκις) αλλά δώστε όποιο ποσό αγοράζοντας κάτι ή κλασσικό ή κάτι που θα συνεργαστεί αρμονικά και με μια μελλοντική άλλη αγορά...(future proof buying)
Όχι, δεν είναι το ίδιο. Είναι πράγματι ψηφιακά αλλά δεν έχουν όλα τα ψηφιακά την ίδια ποιότητα. Ο ενισχυτής έχει μερικά ενσωματωμένα τα οποία σε υποχρεώνει να τα αγοράσεις είτε τα θες, είτε όχι. Δεν είναι άσχημα αλλά όπως σημειώθηκε κάτι... χρόνια πριν στο παρόν θρεντ, ανεβάζουν περιττά την τιμή προσφέροντας κάτι από την όλα-σε-ένα οικογενειακή συσκευασία της φιλοσοφίας της Line 6.PeterGriffin είπε:λοιπον ολοι εσεις που βαζετε μπροστα απο τα λαμπατα σας μηχανηματα ψηφιακα delay rack καλυτερα μην κατακρινετε αυτα του bogner γιατι ειναι το ιδιο πραγμα.
Μια εξηγηση για αυτο?PeterGriffin είπε:... το μονο μειον που βρηκα ειναι οτι το fx loop ειναι παραλληλο και ως γνωστον τα σειριακα βολευουν καλυτερα...
Μπορεις πχ να βαλεις ενα Noise Gate ή ενα Volume pedaldelta66 είπε:Μια εξηγηση για αυτο?
κοιτα απο την προσωπικη μου εμπειρια τουλαχιστον οι διαφορες στην ποιοτητα των ψηφιακων εφφε μεταξυ τους ειναι ελαχιστες. αν συγκρινεις με αναλογικα εκει ναι φαινεται διαφορα αλλα απο ψηφιακο σε ψηφιακο ειναι περισσοτερο θεμα ρυθμισεων να φτιαξεις καλο εφφε παρα συσκευης τουλαχιστον στο σημερινο επιπεδο που πλεον και με αλγοριθμο vst φτιαχνεις πολυ καλα delay..bloody_sunday είπε:Όχι, δεν είναι το ίδιο. Είναι πράγματι ψηφιακά αλλά δεν έχουν όλα τα ψηφιακά την ίδια ποιότητα. Ο ενισχυτής έχει μερικά ενσωματωμένα τα οποία σε υποχρεώνει να τα αγοράσεις είτε τα θες, είτε όχι. Δεν είναι άσχημα αλλά όπως σημειώθηκε κάτι... χρόνια πριν στο παρόν θρεντ, ανεβάζουν περιττά την τιμή προσφέροντας κάτι από την όλα-σε-ένα οικογενειακή συσκευασία της φιλοσοφίας της Line 6.
το fx loop παρεμβαλλεται μεταξυ του σηματος που φευγει απο το eq και του τελικου τμηματος του ενισχυτη. αυτη η παρεμβολη μπορει να γινει σειριακα (δλδ το ιδιο το σημα να περναει μεσα απο το σημα που του δινεις στο fx ή με παραλληλη συνδεση που τα σηματα τρεχουν παραλληλα και μιξαρονται λιγο πριν το τελικο. το καθε ενα εχει τις χρησεις του. πχ το παραλληλο ειναι καλυτερο για να βαλεις effects χωρις να χανει τον "τονο" του ενισχυτη ενω το σειριακο ειναι ιδανικο για να βαλεις noise gate ή volume οπως ειπε ο φιλος καθως το συνολο του σηματος σου περναει απο κει και μπορεις να το "μαζεψεις" ευκολα (αν και ο bogner ειναι ενας πολυ πολυ πολυ ησυχος ενισχυτης)Μια εξηγηση για αυτο?
Eπειδη δεν ειμαι φαν των noise gate και volume pedals γιαυτο και μου φανηκε "καπως" το πως μπορει να ειναι πιο πολυ χρησιμο ενα loop σε σειρα απο ενα παραλληλο.PeterGriffin είπε:το παραλληλο ειναι καλυτερο για να βαλεις effects χωρις να χανει τον "τονο" του ενισχυτη ενω το σειριακο ειναι ιδανικο για να βαλεις noise gate ή volume οπως ειπε ο φιλος καθως το συνολο του σηματος σου περναει απο κει και μπορεις να το "μαζεψεις" ευκολα (αν και ο bogner ειναι ενας πολυ πολυ πολυ ησυχος ενισχυτης)
Ως αλγόριθμος ναι, αλλά μέχρι να φτάσει στη χρήση και υλοποίηση σε stompboxes χρειάζεται πολλά, πολλά ακόμη στάδια. Και η δικιά μου εμπειρία λέει το αντίθετο: υπάρχουν σίγουρα διαφορές από ψηφιακό εφφέ σε άλλο ψηφιακό εφφέ, και ορισμένες φορές πολύ μεγάλες. Όμως αυτή είναι άλλη άσχετη συζήτηση που δεν εστιάζει στην κριτική της περιττής ενσωμάτωσης εφφέ στον εν λόγω ενισχυτή.PeterGriffin είπε:κοιτα απο την προσωπικη μου εμπειρια τουλαχιστον οι διαφορες στην ποιοτητα των ψηφιακων εφφε μεταξυ τους ειναι ελαχιστες. αν συγκρινεις με αναλογικα εκει ναι φαινεται διαφορα αλλα απο ψηφιακο σε ψηφιακο ειναι περισσοτερο θεμα ρυθμισεων να φτιαξεις καλο εφφε παρα συσκευης τουλαχιστον στο σημερινο επιπεδο που πλεον και με αλγοριθμο vst φτιαχνεις πολυ καλα delay...
+1bloody_sunday είπε:Ως αλγόριθμος ναι, αλλά μέχρι να φτάσει στη χρήση και υλοποίηση σε stompboxes χρειάζεται πολλά, πολλά ακόμη στάδια. Και η δικιά μου εμπειρία λέει το αντίθετο: υπάρχουν σίγουρα διαφορές από ψηφιακό εφφέ σε άλλο ψηφιακό εφφέ, και ορισμένες φορές πολύ μεγάλες. Όμως αυτή είναι άλλη άσχετη συζήτηση που δεν εστιάζει στην κριτική της περιττής ενσωμάτωσης εφφέ στον εν λόγω ενισχυτή.
αν και απαντήθηκε αυτό, μια διόρθωση στην τελευταία πρόταση : ενας αλγόριθμος ορίζει μια σειρά από ενέργειες, τις οποίες πρέπει να πράξει κάποιο μηχάνημα, είναι σαφές οτι ενας συγχρονος μουσικος υπολογιστης εχει πολύ μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ από ψηφιακά "πεταλάκια", όπως είναι σαφές οτι ενα dedicated υπολογιστικο εργαλειο (οπως το axe-fx) θα τους τρεξει γρηγοροτερα (=καλύτερα).PeterGriffin είπε:κοιτα απο την προσωπικη μου εμπειρια τουλαχιστον οι διαφορες στην ποιοτητα των ψηφιακων εφφε μεταξυ τους ειναι ελαχιστες. αν συγκρινεις με αναλογικα εκει ναι φαινεται διαφορα αλλα απο ψηφιακο σε ψηφιακο ειναι περισσοτερο θεμα ρυθμισεων να φτιαξεις καλο εφφε παρα συσκευης τουλαχιστον στο σημερινο επιπεδο που πλεον και με αλγοριθμο vst φτιαχνεις πολυ καλα delay..
κακα τα ψέματα, έχει διαμορφώσει συνειδήσεις περί ψηφιακού vs. αναλογικού και άλλα πολιτικά θέματα ;D ;D ;DJasemeister είπε:Δεν πεθαίνει το άτιμο λέμε ;D
Συμφωνώ σε όλα με την ανάλυσή σου-μιας και τον έχω και εγώ-----εχεί πολυ λαμπερά καθαρά---αν και εγω προτιμώ τα πιο σκοτεινά τύπου vox - marsall-- έχει καταπληκτικό distrotion λάμπας παχύ που δύσκολά θα το βρές με πεταλάκι----έχει παρα πολύ μεγάλη ευεληξία σε ήχους---δεν έχει master volume για να παίρνεις παραμόρφωση σε πολύ μικρές εντάσεις--δεν μου αρέσει η παράλληλη θύρα---με πεταλάκια συνεργάζετε καλάPeterGriffin είπε:διαβασα πολλα σχολια σοβαρα και ακυρα και μιας και εχω εναν alchemist να σας εκθεσω κι εγω την ταπεινη μου αποψη. ο ενισχυτης σιγουρα δεν σχεδιαστηκε για να συγκριθει με τους μεγαλους bogner των 3000€. δεν εχει ουτε την ιδια ηχητικη συμπεριφορα ουτε παει στο ιδιο κοινο. παρολα αυτα ειναι ενας ενισχυτης - διαμαντι. εχει απιστευτο ηχο πλουσιοτατο σε αρμονικες ειναι εντελως παραμετροποιησιμος και τα Onboard εφε που εχει ειναι αξιοπρεπεστατα. λοιπον ολοι εσεις που βαζετε μπροστα απο τα λαμπατα σας μηχανηματα ψηφιακα delay rack καλυτερα μην κατακρινετε αυτα του bogner γιατι ειναι το ιδιο πραγμα.
πιο αναλυτικα: τα καθαρα του ειναι fender-αδικα σε σημειο που να δυσκολευεσαι να καταλαβεις τη διαφορα.κατι αναμεσα σε deluxe και blackface. το βρωμικο του εχει σχολιαστει σαν θολο αλλα "ανοιγει" και "κλεινει" πανευκολα με τα eq και τα voicings που εχει -οπως και το καθαρο και το crunch-. βεβαια ο ηχος ειναι υποκειμενικο θεμα αλλα εγω τον λατρεψα και εχω παιξει με πολλα καλα μηχανηματα. δεν τον συγκρινω με ενισχυτες του 2000€+ αλλα ο ηχος του ειναι αρτιοτατος και σου δινει παρα πολλες δυνατοτητες. το μονο μειον που βρηκα ειναι οτι το fx loop ειναι παραλληλο και ως γνωστον τα σειριακα βολευουν καλυτερα...
δοκιμαστε τον και δε θα απογοητευτειτε. μονο δοκιμαστε τον για κανα μισαωρο τρια τεταρτα γιατι ειναι ενισχυτης που πρεπει να "παιξεις" με τα κουμπια του για τον φτασεις εκει που θες.
ΥΓ2 ο hinds παιζει με alchemist.δε χρειαζεται νομιζω τιποτα αλλο να πω...![]()