Backing tracks collection

Πιστεύω έπρεπε να τσιμπήσω λίγο το gain. Ακούγοντας το μου μοιάζει λίγο αναιμικό 
Δεν χρειαζεται απαραίτητα gain για να μη σου φαινεται αναιμικό. Εγώ το ακούω πολύ στεγνό, Delay θέλει και λίγο compression πριν το drive.

 
Δεν χρειαζεται απαραίτητα gain για να μη σου φαινεται αναιμικό. Εγώ το ακούω πολύ στεγνό, Delay θέλει και λίγο compression πριν το drive.
Έχει κομπρέσσορα περίπου στη μέση και delay στο παρά τέταρτο. 

Όμως έκανα αυτό που μου είχες πει, στη δεύτερη βόλτα το γυρίζω από neck σε bridge 

 
Τα πας πολύ καλύτερα σε σχέση με παλιότερα. Δεν σε βοηθάει και η αρμονία που θέλει συγκρεκριμενες νότες για να είσαι εντός. Δεν κοιτάζω τις λάθος νότες, βέβαια, αλλά το πως παίζεις. Παιζεις πολύ πιο δομημένα, προσπαθώντας να βάλεις φράσεις, με παύσεις κλπ. Εχεις σχέδιο στο πως θες να παιξεις, όραμα, και είναι θέμα χρόνου τα χέρια να ακολουθήσουν στο 100%. Συνέχισε να εξασκήσει με backings. Δεν νομίζω να υπάρχει γρηγορότερη λύση. 

 
Τα πας πολύ καλύτερα σε σχέση με παλιότερα. Δεν σε βοηθάει και η αρμονία που θέλει συγκρεκριμενες νότες για να είσαι εντός. Δεν κοιτάζω τις λάθος νότες, βέβαια, αλλά το πως παίζεις. Παιζεις πολύ πιο δομημένα, προσπαθώντας να βάλεις φράσεις, με παύσεις κλπ. Εχεις σχέδιο στο πως θες να παιξεις, όραμα, και είναι θέμα χρόνου τα χέρια να ακολουθήσουν στο 100%. Συνέχισε να εξασκήσει με backings. Δεν νομίζω να υπάρχει γρηγορότερη λύση. 
Είναι και το τι παίζεις ρε φίλε. Τώρα μια βδομάδα ενασχόληση, δεν την πάω με τίποτα την melodic minor. Χίλιες φορές διατονικά παιξιματα και ας είναι χιλιοακουσμένα

 
Είναι και το τι παίζεις ρε φίλε. Τώρα μια βδομάδα ενασχόληση, δεν την πάω με τίποτα την melodic minor. Χίλιες φορές διατονικά παιξιματα και ας είναι χιλιοακουσμένα
παίζε πεντατονικη και σε κάποια σημεία (που θες να κορυφωσεις) βάζε τις έξτρα νότες. Δεν χρειάζεται να παίζεις μόνιμα 7τονικη κλίμακα.

 
Τώρα μια βδομάδα ενασχόληση, δεν την πάω με τίποτα την melodic minor.
Το παίξιμο τεχνικά είναι μια χαρά, απλά μουσικά φαίνεται ότι δεν την έχεις πολυκαταλάβει τη συγκεκριμένη κλίμακα και δεν ξέρεις σε ποιες νότες να πατήσεις. Μην την παρεξηγείς πάντως. Έχει πολύ ζουμί να δώσει και αυτή και τα modes της, απλά θέλει εξάσκηση και συνήθεια στο αυτί γιατί είναι εκτός των συνήθων ακουσμάτων μας.

Χίλιες φορές διατονικά παιξιματα και ας είναι χιλιοακουσμένα


Και η melodic minor διατονικό παίξιμο είναι.

Δεν χρειάζεται να παίζεις μόνιμα 7τονικη κλίμακα.


Διόρθωση Γεώργιε. Επτατονική είναι μια κλίμακα με 7 τόνους. Εννοείς προφανώς κλίμακα με επτά νότες.

 
Το παίξιμο τεχνικά είναι μια χαρά, απλά μουσικά φαίνεται ότι δεν την έχεις πολυκαταλάβει τη συγκεκριμένη κλίμακα και δεν ξέρεις σε ποιες νότες να πατήσεις. Μην την παρεξηγείς πάντως. Έχει πολύ ζουμί να δώσει και αυτή και τα modes της, απλά θέλει εξάσκηση και συνήθεια στο αυτί γιατί είναι εκτός των συνήθων ακουσμάτων μας.
Συμφωνώ 100%. Αλλά να σου πω την αλήθεια και ότι έχω ακούσει πάλι δε μου άρεσε. Ίσως δεν το καταλαβαίνω ή δεν έχω ακούσει αρκετά. Αλλά και πάλι δεν ξέρω, αν είναι να προσπαθήσεις να σου αρέσει κάτι... Είναι σαν έναν άνθρωπο που "αν τον γνωρίσεις, δεν είναι αυτό που φαίνεται"

 
Ναι αυτό εννοούσα. Μπορεί να χρησιμοποιεί την πεντατονικη, και σε κάποια σημεία, πχ ρεφρέν, την πλήρη κλίμακα με τις 7 νότες (νόμιζα ότι την ονόμαζαν 7τονικη, αλλά από θεωρία δε σκαμπάζω). Πάλι θα πρέπει να πέφτουν οι σωστές νότες στα σωστά ακορντα αλλά θα είναι πιο εύκολο, και πιο γουστόζικο σε κάποιες περιπτώσει (και οι 7 νότες με το καλημέρα δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή, στρατηγικά, για έναν αυτοσχεδιασμό).

Εσυ το κατέχεις το όλο πράγμα και θα τα εξηγήσεις σίγουρα καλύτερα.

 
νόμιζα ότι την ονόμαζαν 7τονικη, αλλά από θεωρία δε σκαμπάζω
Κι όμως έχεις δίκιο. Παρόλο που η κλίμακα λέγεται πεντα-τονική, το δεύτερο συνθετικό δεν αναφέρεται σε διαστήματα τόνου αλλά σε νότες. Τουτέστιν πεντατονική = 5 νότες. Ομοίως επτατονική = 7 νότες. Άκυρη λοιπόν η παρατήρησή μου.

Πέραν των θεωρητικών και επειδή η melodic minor είναι όντως "στριφνό" άκουσμα, χρησιμοποιείται συνήθως τμηματικά και όχι ολοκληρωμένη. Δεν είναι τυχαίο ότι στην κλασσική θεωρία η μελωδική μινόρε ανεβαίνει ως μελωδική και κατεβαίνει ως φυσική μινόρε. Μετά ήρθε η τζαζ και τα πιο μοντέρνα ήδη και καθιέρωσαν το να έχει τις ίδιες νότες και ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας οπότε εγένετο η jazz melodic minor. 

Τα λέω όλα αυτά γιατί δεν είναι καθόλου απλό ή εύκολο πράγμα να σολάρει κανείς σε σκέτη melodic minor για 2 λεπτά ξέρω γω και να έχει νόημα αυτό που παίζει.

 
Eίχα πάρα πολύ καιρό να παίξω κιθάρα και είπα να το κάνω για λίγο σήμερα. Ένα one take ότι ναναι παίξιμο με μπόλικα λαθάκια ?

μεταλ σολο φορ δε φεστιβαλς.mp3

 




To backing track είναι αυτό εδώ






 

Attachments

Του έριξα και εγώ μια πενια. Πολύ ωραιο backing track. Σα τριπλό εσπρέσσο είναι...?

(τα λάθη επιβάλλονται, βεβαίως βεβαίως)

ibanezjam.mp3

 



 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μα φυσικά. Για κάτι  τέτοιες περιστάσεις την αγόρασα. ?
Κάθομαι και σκέφτομαι ρε φίλε. Καθόμαστε και παίρνουμε κιθάρες για συγκεκριμένους ήχους και περιστάσεις. Ο Slash είχε έναν ήχο. Ναι μεν 200 Les Paul, αλλά αυτό ήταν, αυτός ήταν ο ήχος του. Και άλλοι πόσοι, επαγγελματίες εκατομμυριούχοι, έπαιζαν με έναν τύπο κιθάρας. Και εμείς ασούμε λέμε δεν έχω αυτό και δεν έχω εκείνο 

 
Οταν κάποιος κιθαρίστας είναι επαγγελματίας και έχει αφοσιωθεί σε ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής, κάνει εμφανίσεις, έχει ενδεχομένως και συνεργασία με κάποιο κατασκευαστή κιθαρών, τότε στη δουλειά του θα τον βλέπεις με ένα συγκεκριμένο τύπο κιθάρας για μεγάλο διάστημα (βλέπε slash, gilmour, beck κλπ). Αλλα αυτό δεν είναι απόλυτο, φυσικά. Υπάρχει κι άλλοι top κιθαρίστες που αλλάζουν κιθάρες στη σκηνή πιο συχνά από πουκάμισα, πχ Gibbons, o οποίος έχει και μεγαλύτερη συλλογή από εκείνη του Slash. Ένα σωρό επαγγελματίες, guitar heroes, σεσιονάδες, έχουν να επιλέξουν μέσα από μια μεγάλη γκαμα οργάνων. Άλλοι αρκούνται μόνο με μία. Ο δάσκαλός που μου έκανε κάποια μαθήματα έχει συνολικά δυο κιθάρες, μια stratlike SSS και μια HH tele. Δεν έχει ανάγκη για καμία αλλή και όλη μερα είναι με μια κιθάρα στο χέρι, καθώς από εκεί ζει. 

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top