Αυτό το Κατιτις στην Κιθαρα να ειναι καλη και πανακριβη.

θα πω λίγο για τις κιθάρες αξίας $2500+, τουλάχιστον τις χειροποίητες, που δε φτιάχνονται μηχανικά σε εργοστάσια, αλλά τσούκου τσούκου με το χέρι, μια διαδικασία που είναι εξαιρετικά χρονοβόρα αλλά και δύσκολη. Χρειάζεται εμπειρία,


παντού cnc παίζει εκτός και αν μιλάς,για μεμονωμένους τεχνίτες που φτιάχνουν 10-20 κιθαρες τον χρόνο και σίγουρα δεν κάνουν 2500 :)

Αλλιώς και η Squier των 200 ευρώ και η Fender Custom Shop master built των 9.000 ευρώ ΣΤΟ ΊΔΙΟ cnc φτιαχνονται.

Από εκεί και πέρα μη ξεχνάμε και την συλλεκτική αξία καθώς και την αξία ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ μιας κιθάρας. 

Προσωπικά παίζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρόλο για εμένα και πάντα αγοράζω και με αυτόν το γνώμονα...μια κορεατικη, κινεζικη ,Ινδονησιακη κιθάρα όσο καλή και να είναι θα έχει μηδενική αξία στο μέλλον αντίθετα μια αμερικανική θα την κρατήσει και μάλλον θα την αυξήσει...

Στα 80s που ήμουν στις ΗΠΑ αγόραζα mid και late 60s κιθάρες (πάντα Fender).....ΔΕΝ μου βγήκε σε ....κακό :)...στα 90s και 2000s έπαιρνα 70s....ούτε και εκεί βγήκα χαμένος :),τώρα.... ποντάρω σε early 90s γιατί έχουν.....γεράσει ΠΟΛΥ ωραία....(για να δούμε τι θα δούμε :))  όπως και στα νέα εκπληκτικά reissue της  Fender τα οποία πιστεύω ότι θα γίνουν συλλεκτικά.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεδομένα η κιθάρα ειδικά απο ένα μπατζετ και πάνω θεωρείται και επένδυση, και η μεταπωλητική αξία ενός οργάνου παίζει μεγάλο ρόλο...

Στα χαμηλά μπάτζετ σίγουρα υπάρχουν όργανα τα οποία φυσάνε και παίζουν υπέροχα, ωστόσο όταν έρθει ο καιρός του αποχωρισμού, συνήθως χάνουν ένα πολύ μεγάλο μέρος της αξίας τους...

 
παντού cnc παίζει εκτός και αν μιλάς,για μεμονωμένους τεχνίτες που φτιάχνουν 10-20 κιθαρες τον χρόνο και σίγουρα δεν κάνουν 2500 :)

Αλλιώς και η Squier των 200 ευρώ και η Fender Custom Shop master built των 9.000 ευρώ ΣΤΟ ΊΔΙΟ cnc φτιαχνονται.
Το 2500 το είπα σαν "αρχική" τιμή. Υπάρχουν μικρές εταιρίες που κάνουν οργανωμένα χειροποίητα όργανα (δεν είναι μόνο ένας μόνος του δηλαδή), τα οποία δε κυκλοφορούν καν σε retailers, και το marketing τους είναι μηδαμινό, οπότε ελαχιστοποιείται το έξτρα κόστος.

Ακόμα στα εργοστάσια όμως, υπάρχει άλλο quality control με πολύ περισσότερο ανθρώπινο παράγοντα ανάμεσα δύο εντελώς διαφορετικά, πχ Αμερικής και Κίνας.

 
Αυτο που ειναι σωστο και λογικο. Εαν ειχα δωσει 40.000-50.000 για τις κιθαρες μου, θα ειχαν αλλη βαρυτητα τα λογια μου.

Σε καθε περιπτωση, να σε διαβεβαιωσω οτι δεν το παιζω ειδημων, ωστε να εχω την αναγκη της ευρειας αποδοχης του λογου μου. Ισα ισα, εχω πολλες φορες επισημανει οτι ασχολουμαι πολυ λιγο καιρο με το αθλημα, και οτι εχω πολυ περιορισμενες γνωσεις και εμπειριες. Αρα, αυτος που διαβαζει τα οσα λεω, μπορει να γνωριζει ακριβως το βαρος του λογου μου, της προσωπικης μου αποψης. Δεν ειναι κρυφο οτι εχω μονο φτηνες κιθαρες. Ισα ισα, εχω και αναλυτικη λιστα στο προφιλ μου. Δεν το παιζω καμποσος, που λενε και στο χωριο μου. Εχω ανοιχτα τα χαρτια μου, και δεχομαι την διαφορετικη αποψη.

Διαφωνεις με κατι που ειπα?
Μην με παρεξηγείς.

Αυτό που λέω είναι πως μπορεί και να συμφωνώ πως οι κιθάρες value for money που διαθέτεις κάνουν άψογα τη δουλειά τους... όμως αν θα έλεγες το ίδιο διαθέτοντας και αντιπαραθέτοντας τες με τα ακριβότερα όργανα και κατέληγες στο ίδιο συμπέρασμα, τότε θα λέγαμε πως έχεις και αυτή την εμπειρία για να παροτρύνεις και άλλους.

Βέβαια αυτό το λέω στο φόρουμ που ένα μέλος του (ονόματα δεν λέμε) έχει πείσει την μισή Ελλάδα να πάρει Telecaster...? 

Και προς Θεού δεν λέω πως δεν έχεις εμπειρία. Αντιθέτως έχεις κάνει τόσα μεσα στο σχετικά μικρό χρονικό διάστημα που σε γνωρίσαμε, που άλλος θα έκανε σε δεκαετίες. Είσαι ένας accomplished μουσικός - τραγουδιστής και home recordist με ευρύ ρεπερτόριο που ξέρει τα εργαλεία του.

Οσο για την αξία των ακριβότερων οργάνων να επαναλάβω αυτό που έχω πει δεκάδες φορές, πως εδω ισχύει ο νόμος των diminishing returns, (φθίνουσες αποδόσεις).

Μια κιθάρα των 70 ευρώ μπορεί να παίζεται σαν τόξο.

Μια των 200 είναι 100% καλύτερη αλλά μια των 500 30% καλύτερη των 200.

Και όσο ανεβαίνει το ποσό, το ποσοστό απόδοσης ελαττώνεται με αποτελεσμα για να πάρεις μια κιθαρα καλύτερη απο μια των 700 ευρώ να πρέπει να δώσεις υπερδιπλάσια και να μην είναι διπλάσια καλύτερη. Δεν ξέρω αν γινομαι κατανοητός.

Απο εκεί και πέρα όμως να πω, πως ενω θεωρώ τις περισσότερες Telecaster άψογες για άγκυρες, όταν έπιασα την Jeff Beck Esquire των 10,000 ευρώ, τα γόνατα μου λύθηκαν.

Επίσης παρα το ότι έχω Gibson 335 και Les Paul (και έχουν περάσει δεκάδες ακριβότερες στο παρελθόν) παίζω στα live με Yamaha AEX520 των 400 ευρώ γιατί με εξυπηρετεί καλύτερα στο συγκεκριμένο ρεπερτόριο. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν αξίζουν τα λεφτά τους οι ακριβότερες.

Καταλήγω πως η κιθάρα των 400 ευρώ της Άπω Ανατολής απο σοβαρή εταιρία, μπορεί να είναι εξ ίσου καλή με αμερικάνικη των 700 - 800.

Παραπέρα όμως ισχύει η Μόνικα Μπελούτσι του φάσιου.

Είναι όμορφη με class, έχει προδιαγραφές και τις υποστηρίζει και μπορεί να είναι και μοναδική.

Οι άλλες θα προσπαθούν να της μοιάσουν γιατί είναι σημείο αναφοράς.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το 2500 το είπα σαν "αρχική" τιμή. Υπάρχουν μικρές εταιρίες που κάνουν οργανωμένα χειροποίητα όργανα (δεν είναι μόνο ένας μόνος του δηλαδή)


Γνωρίζω luthiers που χρεώνουν 1500-2500 για χειροποίητο όργανο, άρα σίγουρα παίζει η τιμή αυτή. Έχω παίξει με δύο όργανα συγκεκριμένου Ηρακλειώτη Luthier (κόστιζαν γύρω στα 2500) και ήταν φανταστικά όργανα.

 
Αυτό που λέω είναι πως μπορεί και να συμφωνώ πως οι κιθάρες value for money που διαθέτεις κάνουν άψογα τη δουλειά τους... όμως αν θα έλεγες το ίδιο διαθέτοντας και αντιπαραθέτοντας τες με τα ακριβότερα όργανα και κατέληγες στο ίδιο συμπέρασμα, τότε θα λέγαμε πως έχεις και αυτή την εμπειρία για να παροτρύνεις και άλλους.


Μα δεν έχω πάρει θέση υπέρ των φτηνών κιθάρων. Καμία θέση. Ίσα ίσα. Είπα πως εάν έχουν ίδιους μαγνήτες, θα ακούγονται σχεδόν το ίδιο σε ηχογράφηση, αλλά έχουν ένα σωρό άλλες ποιοτικές διαφορές (αίσθηση, playlability, κλπ). Υποστηρίζω τα θετικά τόσο των φτηνών, όσο και των ακριβών, και φυσικά θα προτιμούσα να παίζω με ακριβές. Μην κοιτάς ότι έκανα πλάκα στον Δημήτρη, προτρέποντάς τον να αγοράσει κι άλλες φτηνές (σε συνέχεια της δήλωσης του ότι αγόραζε φτηνες κιθάρες και την έβρισκε). Την φωτογραφία την ανέβασα με πνεύμα αυτοσαρκασμού, ότι έχω μεν ένα σκασμό φτηνές κιθάρες, που μου αφήνουν, δε, ένα σκασμό ικανοποίηση. 

 
@gkourmoul1Η ερώτηση είναι η εξής: Θα άλλαζες 3-4 φθηνές για μία ακριβή?


Με τίποτα. Θα ήθελα πολύ να έχω και κιθάρες των 2500 ευρώ, αλλά θέλω ακόμα περισσότερο να έχω πολλές διαφορετικές εκδόσεις από μια κιθάρα, που να έχουν διαφορετικά ηχητικά χαρακτηριστικά, playbility κλπ. Θέλω όλη την ηχητική παλέτα, τώρα, και με ακριβές κιθάρες αυτό δε γίνεται. Με κάθε κιθάρα, όταν γρατζουνάω, παίζω εντελώς διαφορετικά πραγματα, με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Μου δίδουν έμπνευση και μου δίδουν χαρά. Με καλύπτουν σε playbility και σε ήχο (όλες τις έχω βελτιώσει), όποτε δεν το ψάχνω παραπάνω. Φταίει και το γεγονός ότι δεν παίζω πολύ καιρό, (σαν να ήταν χθες που έμαθα την πεντατονική) και θα ήταν πολύ υπερβολικό να ξεκινώ από το πουθενά να σκάω 2χίλιαρα, οικογενειάρχης άνθρωπος. Άσε που τώρα ξεκινώ να είμαι σε θέση να αναγνωρίζω και να εκτιμώ διαφορές σε μια των 500ευρώ και σε μια των 2500ευρω. Σιγά σιγά...

 
Πολύ θα ήθελα να ήταν η ιδέα μου αλλά όταν έπεσε στα χέρια μου μια strat 63 ...  έπαιζε μόνη της. Κι έχω παίξει με πολλεεεεες φτηνές και ακριβές strat.


Εγώ πάλι που είχα καμμια 20αρια 50s και 60s strat (και ούτε θυμάμαι πόσες tele :) )στα νιάτα μου κατέληξα ότι απλά αυτές που είχαν το καλύτερο reftet και set up έπαιζαν καλά και σαν κιθαρες γενικά από "ήχο"  μόνο 3 "εσκιζαν" και ,ουδεμία έκπληξη,είχαν όλες τους Grey bottoms γύρω στα 6,5K....ότι συμβαίνει και με τα σημερινα reissue...εξαιρετική επένδυση η vintage κιθάρες  (ολόκληρο σπίτι στο Βερολίνο πήρα εξαιτίας τους :) ) ειδικά αν πιάσεις τα peaks και τα valleys όπως σε όλες τις επενδύσεις αλλά από "ήχο και παίξιμο " έχουν inconsistencies και η πιθανότητα να πέσεις σε μάπα είναι μεγάλη....ενω ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ είναι τραγικές σε σχέση με τις σημερινές, ειδικά οι Fender (neck gaps,ότι να'ναι φινιρισμα κτλ, κτλ)

Η καλύτερη Fender strat  που έχω παίξει και αγοράσει γενικά είναι σίγουρα η strat plus του 91 που έχω (η οποία τώρα που το σκέφτομαι είναι πλέον 30 ετων κιθάρα...) και μετά μια 66αρα με Grey bottoms η οποία πλήρωσε το σαλόνι και την κρεββατοκαμαρα του σπιτιού στο Βερολίνο  :)

Φυσικά και στις  vintage κιθαρες υπάρχει η πιθανότητα να πέσεις σε "κιθαρουκλα " αλλά πρέπει να παίξεις πάρα πολλές για να την βρεις  (Εσυ προφανώς την βρήκες)

Οι σημερινές USA Fender  είναι σίγουρα οι καλύτερες κιθαρες που έχω δει να φτιάχνει η εταιρεία σε ολόκληρη την ιστορία της....τεράστια ποικιλία neck profiles, εξαιρετική κατασκευή και προσοχή στη λεπτομέρεια και φανταστικοί μαγνήτες για όλα τα γούστα και βαλάντια. 

Έχω....περάσει με...μεγεθυντικό φακό every nook and cranny ,που λένε και στο χωριό μου, πάνω στις δύο ΑΟ που πήρα φέτος και δεν έχω βρει μια ατέλεια. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτο που ειναι σωστο και λογικο. Εαν ειχα δωσει 40.000-50.000 για τις κιθαρες μου, θα ειχαν αλλη βαρυτητα τα λογια μου.

Σε καθε περιπτωση, να σε διαβεβαιωσω οτι δεν το παιζω ειδημων, ωστε να εχω την αναγκη της ευρειας αποδοχης του λογου μου. Ισα ισα, εχω πολλες φορες επισημανει οτι ασχολουμαι πολυ λιγο καιρο με το αθλημα, και οτι εχω πολυ περιορισμενες γνωσεις και εμπειριες. Αρα, αυτος που διαβαζει τα οσα λεω, μπορει να γνωριζει ακριβως το βαρος του λογου μου, της προσωπικης μου αποψης. Δεν ειναι κρυφο οτι εχω μονο φτηνες κιθαρες. Ισα ισα, εχω και αναλυτικη λιστα στο προφιλ μου. Δεν το παιζω καμποσος, που λενε και στο χωριο μου. Εχω ανοιχτα τα χαρτια μου, και δεχομαι την διαφορετικη αποψη.

Διαφωνεις με κατι που ειπα?
Είσαι η πιο τίμια, η πιο ευγενική και η πιο λογική φωνή στο noiz φίλε μου

 
Υπερβαλλεις ?

Απλα πιστευω στον διαλογο και στα λογικα επιχειρηματα.

 
Υπερβαλλεις ?

Απλα πιστευω στον διαλογο και στα λογικα επιχειρηματα.






Και πολύ καλά κάνεις. 

Γενικά υπάρχει μεγάλη υποκειμενικοτητα στο τι αρέσει στον καθένα αλλά και πολύ μυθολογία...στην οποία....υποκύπτουν ακόμα και οι πλέον έμπειροι..

Η απόλυτη μυθολογία έχει να κάνει με τι ποσό καλά  "παιζει" μια κιθάρα, δηλαδή με αυτό που λέμε  playability...

Δυστυχώς ακόμα και σήμερα υπάρχουν κιθαρίστες που δεν εννοούν να καταλάβουν ότι ΟΛΕΣ οι κιθαρες μπορούν να έχουν το ΤΕΛΕΙΟ playability αν σεταριστουν σωστά και γίνει άψογη δουλειά στα ταστα τους .

ΟΛΕΣ (με εξαίρεση αυτές που έχουν σοβαρό κατασκευαστικο πρόβλημα αλλά από τα 90s έχω να δω τέτοια κιθάρα)

Από εκεί και πέρα ΚΑΙ αυτό είναι σχετικό για τον καθένα μια και ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ διαφέρουν..... άλλος θελει vintage radius και frets άλλος τα βλέπει και φεύγει τρομοκρατημενος,άλλος θέλει action σαύρα και άλλος αν του δώσεις κιθάρα με action σαύρα δεν μπορεί καν να παίξει....άλλος παίζει με το volume και το tone και άλλος τα έχει όλα στο φουλ μόνιμα...άλλος θελει μηδενικό relief γιατί παίζει απαλά άλλος θέλει το....grand canyon γιατί σκάβει...

ΔΕΝ υπάρχει μια κιθάρα που να ικανοποιεί ΟΛΟΥΣ ώστε να είναι η "καλύτερη" 

Θυμάμαι πέρυσι είχαν έρθει από το στούντιο μου ο @yameth και ο @Nestoras και έπαιξαν με τις κιθάρες μου....ε την κιθάρα που....λάτρεψε ο Νέστορας την...μίσησε ο Yameth και την κιθάρα που λατρεψε ο  Yameth την μίσησε ο Νέστορας...και οι 2 δε έμειναν ασυγκίνητοι από αυτήν που θεωρώ εγώ την καλύτερη Tele που έχω παίξει ποτέ :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ το μόνο που έχω να προσθέσω ότι θέλει καποια πείρα για να κατάλαβεις σ ένα μαγαζί με κακοσεταρισμενο όργανο αν είναι καλο. Ίσως μπορείς να δεις μόνο αν σου ταιριάζει το μπράτσο. Εγώ ας πούμε δεν νομίζω ότι έχω αυτή την πείρα να καταλάβω από 1 μέσαωρο τι παίζει. Μου χει τύχει όργανο των 2500 ευρώ να μη μου αρέσει(ήταν ασεταριστη εντελώς) και όργανο των 500 σεταρισμενο να με ξεγελάσει στιγμιαία. Φαντάζομαι ότι υπάρχουν κάποια tips για να ελέγξεις στα γρήγορα κάποιο οργανο

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φαντάζομαι ότι υπάρχουν κάποια tips για να ελέγξεις στα γρήγορα κάποιο οργανο


Αν το μπράτσο είναι τόξο, οι μαγνήτες φιλανε το pickguard ,οι χορδές έχουν 200 ωρες χρήσης και το action είναι στο Θεό....τι να ελέγξεις.....χαμένος κόπος 

Πίστεψε με ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ παράγοντας που κάνει ακόμα και τον πιο έμπειρο παίκτη να ερωτευτεί μια ηλεκτρική κιθάρα είναι το set up...και το neck profile ,έτσι κι αλλιώς όλοι οι καλοί παίκτες την ίδια περίπου ηχαρα βγάζουν με οτιδήποτε και να παίξουν ...αν είναι δε η κιθάρα καρφωμένη και σε ενισχυτή μαματο τότε ο έρωτας γίνεται ασιγαστο πάθος :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πίστεψε ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ παράγοντας που κάνει ακόμα και τον πιο έμπειρο παίκτη να ερωτευτεί μια ηλεκτρική κιθάρα είναι το set up...
Συμφωνώ απόλυτα. Και εδω θέλει να πεις στον μαστορα ακριβώς τι θελεις. Ακόμα και αυτό θέλει μια πείρα. Να σ ενοχλεί κάτι δηλαδή και να μπορείς να εξηγήσεις τι φταίει. Εγώ ντρέπομαι που το λέω αλλά μετά από τόσα χρόνια 3χω τέτοιο θέμα. Αν το ξεπεράσεις αυτό τότε πραγματικά ένα όργανο των 500 600 ευρώ για παράδειγμα ακούγεται ακριβότερο. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ακόμα και αυτό θέλει μια πείρα. Να σ ενοχλεί κάτι δηλαδή και να μπορείς να εξηγήσεις τι φταίει


Μωρε ούτε η...πείρα βοηθάει αν...βαριέσαι... και υπάρχουν εκπληκτικοί κιθαρίστες που δεν ξέρουν όχι να σετάρουν την κιθάρα αλλά ούτε χορδές να αλλαξουν  :)

Θα σου πω μια ιστορία....είχε έρθει πριν από πολλά χρόνια ο Morris Tepper στην Ελλάδα ,τρομερός κιθαρίστας (Cpt Beefheart,Tom Waits,Frank Black,PJ Harvey  και δε συμμαζεύεται)

Πήγα λοιπόν να τον δω (ήμουν 1 από τα..5 άτομα που πήγαν στη συναυλία του :( ) και πιάσαμε την κουβέντα....γίναμε...φίλοι :) και την επόμενη τον κάλεσα για φαΐ σπίτι μου...

του είπα να φέρει και την ...κιθάρα του,μια καραμονταρισμενη τελε του 55 που του είχε δώσει ο Beefheart, μια και πέθαινα να την αγγίξω :)

Ε λοιπόν όταν την έπιασα στα χέρια μου δεν μπορούσα να πιστέψω το πόσο ΧΆΛΙΑ έπαιζε....δεν πρέπει να είχε σεταριστει ΠΟΤΕ :)...άσε που οι 3 μαγνήτες είχαν ο καθένας διαφορά πάνω από 20% στο volume όταν άλλαζες θέσεις!

Του έδωσα μια από τις δικές μου να παίξει....και έκανε σαν παλαβός...."τι τρομερή κιθάρα","παιζει μόνη της!","την θέλω!" και άλλα πολλά. 

Του ζήτησα λοιπόν την άδεια να...σεταρω το άγιο δισκοπότηρο που προφανώς δεν....ήξερε ότι σεταρονταν :) και σε 30 λεπτά μετά από ένα ίσιωμα του μπράτσου ,ρύθμιση του action,ρύθμιση του ύψους των μαγνητων και μια αλλαγή χορδών :) ....του την έδωσα να το δοκιμάσει...

Ε σε πληροφορώ ότι έπαθε πλάκα...."τι μαγικό έκανες !","η κιθάρα παίζει τόσο εύκολα !","σε ευχαριστώ "και άλλα γραφικά ..

Εγώ βέβαια είχα σκάσει στα γέλια..

Οπότε όχι...ούτε η πείρα μετράει, τουλάχιστον η παικτικη :)

 
Πρίν πάααραααα πολλά χρόνια είχα μόνο μία ηλεκτρική κιθάρα. Ήταν μια οικονομική κιθάρα, με αλλαγή μαγνητών και πολλές δοκιμές ήρθε και έγινε ΟΡΓΑΝΟ με Ο κεφαλαίο. Πάντα όλες οι αλλαγές ανταλλακτικών και τα σετάπ από μάστορα. Ταρζανιές ακόμα δεν έκανα ο ίδιος. Ήμουν νέος, ήμουν ντροπαλός, ήμουν και παραμένω θορυβώδης χορδοκρούστης όχι κιθαριστής. Δεν τολμούσα να παίξω με κιθάρες φίλων και στα μαγαζιά πιο πολύ ακουμπούσα παρά δοκίμαζα.

Νόμιζα πως όλες οι ηλεκτρικές κιθάρες ακούγονταν και έπαιζαν όπως η δική μου ή καλύτερα. Αφού ήταν οικονομική θα ήταν και χαμηλών αποτελεσμάτων θεωρούσα. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ αποδείχθηκε. Με τον καιρό κοινωνικοποιήθηκα μπήκα και σε στούντια , έκανα και εμφανίσεις. Με μιαα κιθάρα αυτή ακόμα. Όσοι δοκίμαζαν τότε το όργανο έλεγαν τα καλύτερα. Ένιωθα όμορφα.

Πήρα δεύτερη σε εξευτελιστική τιμή, ανταλλαγή κάρτας γραφικών με κιθάρα. Ρε το όργανο να μην τσουλάει. Σετάπ και πάλι σετάπ. Αλλά , αλλά.

Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε και βρέθηκε στην πορεία μου μια Charvel San Dimas αμερικάνα. Αλληλλλλούϊα   .  Ότι έγραψα πιο πάνω σβήστε  το. Δεν παίζω εγώ, μόνο του παίζει.  Οργανάρα. Φυσικά πάντα κατόπιν ρυθμίσεων από μάστορα.

Κάποια στιγμή έπαιξα και με πραγματικά πολύ καλά όργανα . Κατάλαβα διαφορές. Στην αφή, στο ζύγισμα ,ακόμα και στην οσμή.  Το ηχητικό είναι υποκειμενικό, η εργονομία είναι υποκειμενική (βλέπε μήκος χεριών, ύψος και μονομπυροκοιλιακός μύς ή δύναμη στα δάκτυλα) το κατασκευαστικό λάθος  είναι αντικειμενικό όπως και η κακή συντήρηση.

Συμπέρασμα μου, μετά από ρυθμίσεις της προκοπής ακόμη και τα όργανα που πλέον συναρμολογώ μόνος είναι καλά όργανα. Αν τα ρυθμίσει και μάστορας ίσως γίνουν υπέροχα. Για εμένα, για άλλους θα παραμείνουν σωστά ρυθμισμένα τίμια όργανα.

Όσο για την πρώτη μου ηλεκτρική συνεχίζει να είναι ένα αξιόλογο όργανο, όχι η καλύτερη μου κιθάρα. Ήμουν τυχερός, τότε που ήμουν άσχετος, βρέθηκε ένας άνθρωπος και μου ρύθμισε - βελτίωσε ένα όργανο που αυξήθηκε η προστιθέμενη του αξία και χαιρόμουν να παίζω μουσική χωρίς κάτεργα.

Στο ρεζουμέ, πλέον μπορώ να πω αν υπάρχει το κατιτίς ή μάπα το καρπούζι. Τότε δεν ήξερα . Τότε ίσως και να μην μπορούσα να αντιληφθώ.

 
Ευχαριστώ πάρα πολύ. Μπορώ να πω ότι έχω καληφθει πλήρως. Να πούμε λίγο και τις ακουστικές?


Εκεί αλλάζει το πράμα....ότι και να λέμε αν βάλεις μια απανατολιτικη ακουστική, με εξαίρεση τις ακριβές YAMAHA,δίπλα σε μια Collings (η οποιοδήποτε high end μοντέλο απο Gibson,Martin,Lakewood etc) δεν υπάρχει απολύτως καμία περίπτωση να ΜΗΝ ακούσεις την διαφορά....

Ότι πληρώνεις παίρνεις στον ακουστικο ΗΧΟ ,στο playability ισχύουν φυσικά τα ίδια με τις ηλεκτρικές αλλά τι να το κάνεις το playability αν η κιθάρα ακούγεται σαν κουβάς με χορδές?

Ευτυχώς δεν παίζω καθόλου ακουστική οπότε είμαι τυχερός  :)

Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι στην εποχή μας δεν υπάρχουν εξαιρετικές ακουστικές...με αδιανόητο για την τιμή τους ήχο στα 500-1500 ευρώ αλλά σε side by side σύγκριση με high end ακουστική η διαφορά είναι σημαντική. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top