Audio Interface 2023 - Προτάσεις

καμιά απ τις 3.

Κοντεύω 3 χρόνια με την RME babyface proFS και μου είναι δύσκολο να φανταστώ δουλειά με άλλην.
Με επεισες, την αγορασα πριν 10 μερες και ειμαι ενθουσιασμενος!!!

nklshp είπε:
Με επεισες, την αγορασα πριν 10 μερες και ειμαι ενθουσιασμενος!!!
Και μαλιστα απο τον Νακα, στην παλια τιμη…νομιζω εχει μια ακομη στην Κηφισια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Με επεισες, την αγορασα πριν 10 μερες και ειμαι ενθουσιασμενος!!!

Και μαλιστα απο τον Νακα, στην παλια τιμη…νομιζω εχει μια ακομη στην Κηφισια.
Ειναι και δυσευρετες λογω τσιπ.

Νομιζω μετα απο σχεδον 3 χρόνια ιδια τιμη ειναι ευκαιρια

 
Ειναι και δυσευρετες λογω τσιπ.

Νομιζω μετα απο σχεδον 3 χρόνια ιδια τιμη ειναι ευκαιρια
Ειχε φερει και ο thomann, αρχες του χρονου 3-4 Ιανουαριου, 100€ ακριβοτερα , εξαντληθηκαν σε μια μερα. Την ημερα που την αγορασα ο Νακας ειχε δυο, τις οποιες τις ειχε παραλαβει μετα απο τριμηνη αναμονη.

 
Καλησπέρα friends.

Μετά από 10(!!!) χρόνια, αποφάσισα να αντικαταστήσω την σαβούρα για audio interface που είχα πάρει ως νέοπας.

Λεφτά για UAD Apollo και λοιπά holy grails δεν υπάρχουν, οπότε μπαίνω στο ψητό.

Έχω βάλει στο μάτι τις παρακάτω 3:

- UAD Volt 176, έχοντας ως οδηγό το brand name, την καλή προενίσχυση, αλλά και τον ενσωματωμένο κομπρέσορα.

- SSL 2 γιατί λόγω specs φαίνεται σοβαρό value for money.

- Audient iD14, γιατί όποιον έχω ρωτήσει που την έχει λέει καλά λόγια.

Όπως καταλαβαίνετε δε θέλω να ψαχτώ ιδιαίτερα, να γράφω μια κιθάρα της προκοπής θέλω με ωραίο καθαρό DI. Αν έχει και κάνα καλό feature επιπλέον ακόμα καλύτερα. Αν δίνει και καλά plugins, καλυτερότερα.

Θα ήθελα απόψις για αυτές τις 3, ή αν έχετε κάτι διαφορετικό να προτείνετε μέχρι 200 credits Βρυξελλών.
Καπως ετσι ειχα ξεκινησει και ειχα καταληξει στην Audient, αλλα μετα παρασυρθηκα…

 
Είμαι σίγουρος ότι δε θα καταλάβαινα καμία διαφορά στον ήχο από τις επιλογές σου.

Η audient έχει τους καλύτερους οδηγούς που είχα ποτέ σε κάρτα, φαντάζομαι ότι αυτό έχει λυθεί στις περισσότερες τώρα. Τι έχουμε περάσει ρε παιδιά.

 
Επαναφέρω το θέμα με μία γρήγορη ερώτηση που ελπίζω να μην καταλήξει σε 10 σελίδες γεμάτες διαφορετικές απόψεις ?

Στην περίπτωση που έχουμε 2 audio interfaces σε πολύ διαφορετικό εύρος τιμών, αλλά με "πανομοιότυπα" features, δηλαδή ίδιες σε αριθμό εισόδων, εξόδων, monitoring, και τα υπόλοιπα που φαίνονται με το μάτι. Η διαφορά φαντάζομαι είναι στα preamps που έχει μέσα, σωστά; Καλά μέχρι εδώ. Βγάζω και το ενδεχόμενο να έχει επιπλέον compressors, ή ξερωγω plugins δώρο.

Μια ακριβότερη κάρτα, θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα ηχογράφησης, πχ σε κιθάρα (DI) ή μικρόφωνο;
Θα έχει λιγότερο θόρυβο; Θα είναι διαφορετικός ο ήχος; Αν ναι, πόσο δα διαφορετικός;

Για παράδειγμα, εγώ έχω μια Focusrite Scarlet 2i2. Πόση διαφορά θα δω με μια Clarett+ 2Pre, η οποία είναι στην τριπλάσια αξία;

 
οι προενισχυτές είναι καλύτεροι, ιδίως για χρήση μικροφώνου.

Ενδεχομένως και το interface, αν και στις focus νομίζω είναι ίδιο παντού.

Επειδή είχα 6i6 1ης γενιάς και αργότερα πήρα και μια solo 3ης γενιάς θα έλεγα να πάρεις clarett. Δεν νομίζω ότι είναι 3Χ πάνω όμως.

Αν έχεις δυνατότητα πήγαινε σε πιό καλές.

Η διαφορά είναι εκτός από προ, και interface με mixing δυνατότητες η σταθερότητα των οδηγών

 
1. Η διαφορά φαντάζομαι είναι στα preamps που έχει μέσα, σωστά;

2. Μια ακριβότερη κάρτα, θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα ηχογράφησης, πχ σε κιθάρα (DI) ή μικρόφωνο;

3. Θα έχει λιγότερο θόρυβο;

4. Θα είναι διαφορετικός ο ήχος;

5. Αν ναι, πόσο δα διαφορετικός;

6. Για παράδειγμα, εγώ έχω μια Focusrite Scarlet 2i2. Πόση διαφορά θα δω με μια Clarett+ 2Pre, η οποία είναι στην τριπλάσια αξία;


1. Όχι, ή μάλλον ... όχι αποκλειστικά στα preamps. Είναι η όλη υλοποίηση διαφορετική, οι προδιαγραφές, οι drivers, η τεχνολογία που ενσωματώνει, το όνομα της εταιρείας, οι κονβέρτορες (AD DA) και φυσικά οι προενισχύσεις όπως είπες (μικροφώνων, ακουστικών, κλπ)

2. Συνήθως ναι, αλλά όχι απαραίτητα. Κάποιες κάρτες πχ δίνουν λιγότερη έμφαση στις Hi-z εισόδους (DI), ενώ μπορεί επίσης να μην έχουν ιδιαίτερα καλύτερους προενισχυτές.

Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά ναι.

3. Δεν είναι απόλυτο αυτό, αλλά μπορείς να το δεις στα specs (όσο μπορείς να τα εμπιστευτείς).

Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά ναι.

4. Ίσως (προς το "σίγουρα"), αλλά δεν σημαίνει αυτό ότι θα είναι καλύτερος. Έχει να κάνει με το τι θέλεις. Κάποιοι θέλουν χρωματισμό στον ήχο, κάποιοι τον θέλουν κλινικό.

5. Αν μιλάμε για audio interfaces διαφορετικών εταιρειών, αρκετά διαφορετικός, όχι όμως απαραίτητα ιδιαίτερα καλύτερος ποιοτικά. Οι ποιοτικές διαφορές στον ήχο δεν είναι αντίστοιχα μεγάλες όσο είναι η διαφορά στην τιμή.

Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά θα υπάρχει αισθητή ποιοτική διαφορά.

6. Δεν το ξέρει κανείς αυτό. Πρέπει να τις ακούσεις ο ίδιος. Άλλοι μπορεί να δουν μεγάλη διαφορά, και άλλοι να δουν μικρή (όχι αντίστοιχη με την διαφορά στην τιμή), εξαρτάται πώς ακούει κάποιος.

Πάντως οι προενισχύσεις της Clarett+ είναι σίγουρα καλύτερες από αυτές της Scarlet.

Δεν ξέρω πόσο καλύτερες όμως, και αν όντως αξίζουν την διαφορά στην τιμή.

EDIT: "Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας)" ...

Πχ Behringer vs RME ή πχ Scarlet vs Antelope.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μόνος μου τα κάνω όλα όταν γράφω κάτι (μια φορά στα χίλια χρόνια) και αυτό δε θα αλλάξει. Με 2 πόδια, 2 χέρια και κανένα απολύτως δημιουργικό ταλέντο, δε νομίζω ότι θα γράψω ποτέ 2 όργανα ταυτόχρονα σε ένα τελείως χομπίστικο home studio που έχω σε μια γωνιά του σαλονιού μου. 15 χρόνια τώρα, ΔΥΟ φορές έβαλα καλώδιο στο δεύτερο input. Αυτό στα περί inputs.


Κοιτα δεκτο οτι ηχογραφεις μια πηγη ανα πασα στιγμη, αλλα αν θες να γραψεις stereo πηγη? Οκ, η ηλεκτρικη κιθαρα θα παει καρφι σε ενα καναλι, αλλα αν πχ θελησεις να ηχογραφησεις την ακουστικη σου κριμα θα ηταν να μην εχεις την δυνατοτητα να γραψεις με ενα stereo pair μικροφωνα. Και αντε, η ακουστικη κιθαρα επιβιωνει και mono στην αναγκη, αλλα κατι αλλο? Βρισκεις την ευκαιρια πχ να γραψεις κανα φυσικο πιανο, τεραστιο κριμα να μην μπορεις να στησεις ενα stereo ζευγαρι μικροφωνα.

Edit: με προλαβανε προφανως αλλοι, απαντησα καθως διαβαζα το thread, δεν ειδα οτι ειναι και ενα μηνα πριν, ολα καλα συνεχιζουμε

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@dimsonic και @fusiongtr, το παραπάνω post μου αφορά καθαρά τη διαφορά τιμής, όπως το παράδειγμα της Scarlett που κάνει 145, και η Clarett που κάνει 350. Πάνω από διπλάσια τιμή, και πάνω κάτω ίδια features. Αν είναι να το πάω πιο πάνω, βάλε και την Apollo Twin που πάει στα 1000φεύγα. Ποοοοοσο δα καλύτερη μπορεί να είναι δ'αυτη, από μια που κάνει 100;

Η ερώτηση προκύπτει από το εξής πρακτικό θέμα που έχω παρατηρήσει. Όταν ηχογραφώ, που είναι κιθάρα σε DI κατά 90%, παρατηρώ ότι ο ήχος μου δεν είναι τόσο καλός όσο άλλων, που χρησιμοποιούν πχ τον ίδιο amp simulator. Σίγουρα παίζει και η κιθάρα ρόλο, αλλά, έλεγα, μπας και η κάρτα ήχου μπορεί να κάνει τη διαφορά και να δώσει ένα πιο επαγγελματικό ήχο.

Κάνω κάποιες αναβαθμίσεις τώρα τελευταία. Πήρα νέο PC, νέα όργανα, βάσεις, κτλ. Από software είμαι κομπλέ, οπότε το τελευταίο πράγμα που σκέφτηκα να δω αν αξίζει να αλλάξω είναι το audio interface.

 
το τελευταίο πράγμα που σκέφτηκα να δω αν αξίζει να αλλάξω είναι το audio interface.


Όπως θα έλεγε (είμαι σίγουρος) και ο φίλτατος @npap, η αλυσίδα σου είναι τόσο καλή, όσο καλό είναι το χειρότερο/πιο αδύναμο μέρος της.

Οπότε αν νομίζεις ότι το πιο αδύναμο μέρος της αλυσίδας σου είναι το audio interface, αναβάθμισέ το.

Όμως όπως θα έλεγα εγώ, μην περιμένεις τρομακτικές διαφορές προς το καλύτερο (εξαρτάται βέβαια και από το πώς ακούς, άλλοι δεν καταλαβαίνουν ιδιαίτερη διαφορά, ενώ άλλοι λένε ότι η διαφορά είναι μεγάλη).

Σίγουρα η Clarett είναι ποιοτικά καλύτερη από την Scarlett. Το πόσο, και το αν αξίζει αυτή την διαφορά τιμής δεν το ξέρω.

Αν σε παίρνει πάντως, πήγαινε προς RME μεριά και λόγω latency, και drivers, και υποστήριξης, και ήχου (αλλά έχει υπερδιπλάσια τιμή από την Clarett, με πολύ περισσότερα καλούδια όμως).

EDIT: Για πες για το pc. Τι πήρες?

EDIT 2: Γιατί δεν σκέφτεσαι να πάρεις DI ή προενίσχυση (και να χρησιμοποιείς την line είσοδο) αντί για audio interface, αφού παίζεις καρφί στην κάρτα?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
https://reverb.com/item/28263687-rme-hdsp-9632-high-end-pci-audio-interface-soud-card

Κοντά στα λεφτά που ψάχνεις, είμαι και γω ακρίβως στην ίδια φάση με σένα. Ψάχνω κάτι γύρω στα 200 να ηχογραφώ και να ακούω τον εαυτό μου? Δεν ξέρω από specs όμως για να συγκρίνω. Η ssl ας πούμε είναι ανάλογης ποιότητας με τις φημισμένες κονσόλες?

https://reverb.com/item/66519446-universal-audio-volt-2-usb-2-0-2-in-2-out-interface

Universal audio και αυτές ονομαστές, αξίζουν όμως?

Η pci θήρα είναι καλύτερη από usb και η rme=ποιότητα.

πολλές οι επιλογές??

 
@dimsonic και @fusiongtr, το παραπάνω post μου αφορά καθαρά τη διαφορά τιμής, όπως το παράδειγμα της Scarlett που κάνει 145, και η Clarett που κάνει 350. Πάνω από διπλάσια τιμή, και πάνω κάτω ίδια features. Αν είναι να το πάω πιο πάνω, βάλε και την Apollo Twin που πάει στα 1000φεύγα. Ποοοοοσο δα καλύτερη μπορεί να είναι δ'αυτη, από μια που κάνει 100;


παρα μα πάρα πολυ

Η ερώτηση προκύπτει από το εξής πρακτικό θέμα που έχω παρατηρήσει. Όταν ηχογραφώ, που είναι κιθάρα σε DI κατά 90%, παρατηρώ ότι ο ήχος μου δεν είναι τόσο καλός όσο άλλων, που χρησιμοποιούν πχ τον ίδιο amp simulator. Σίγουρα παίζει και η κιθάρα ρόλο, αλλά, έλεγα, μπας και η κάρτα ήχου μπορεί να κάνει τη διαφορά και να δώσει ένα πιο επαγγελματικό ήχο.
θα σου πω ένα πράγμα. Όταν πήρα την rme ήταν την εποχή που ηχογραφούσα ένα soundtrack που είχε μια σκηνή που το τρακ των εφέ είχε κάτι πυροβολισμούς. Την σκηνή την ήξερα καλά γιατί την είχα ακούσει 10δες φορές για να σκεφτώ τι θα γράψω εγώ. Με την κάρτα αυτή όταν άκουσα τη σκηνή τρόμαξα. Το άκουσα και ξανακουσα πολλές φορές και κάθε φορά ενώ ξέρω ότι ακολουθεί το εφέ, πάντα τρομάζω. Πολλές φορές ακούγοντας ηχογραφήσεις δικές μου ή άλλων (ιδίως ζωντανές) νομίζω ότι κάποιος είναι στο δωμάτιο. Υπερβολή? Φαντασία μου? όχι θα έλεγα.

Κάνω κάποιες αναβαθμίσεις τώρα τελευταία. Πήρα νέο PC, νέα όργανα, βάσεις, κτλ. Από software είμαι κομπλέ, οπότε το τελευταίο πράγμα που σκέφτηκα να δω αν αξίζει να αλλάξω είναι το audio interface.


Δυστυχώς οι rme είναι στις εταιρείες που έχουν πληγεί από την έλλειψη τσιπακίων και να φανταστείς έχουν αλλάξει και τη σχεδίαση για να την αντιμετωπίσουν. Εκείνο που την κάνει πραγματικά αξιόλογη εκτός από την ποιότητα κατασκευής είναι το λογισμικό total mix με τις απειρες δυνατότητες διασύνδεσης που προσφέρει.

Τώρα εκτός από το ότι είναι δυσεύρετες και σίγουρα πιό ακριβές από το μπατζετ σου είναι ένα θέμα που δεν μπορώ να κάνω τίποτα εκτός ίσως από το να περιμένεις να εξοικονομήσεις και να είναι διαθέσιμες. Εκτός αν βρεις β χέρι.

αλλιώς ή θα πας σε clarett ή σε audient id 14 ή 22 όσο υπάρχει ακόμα

 
Εφόσον το τραβάει η συζήτηση, υπάρχει λόγος να πάει κάποιος casual σαν εμένα από Focusrite 2i2 3rd gen σε Audient ή έπαθα gas πάλι;

 
αν σε καλύπτει σε features, όχι
Έχω αρχίσει και καταλαβαίνω ότι υστερεί σε προ ενισχύσεις… επειδή τώρα τελευταία είδα και πιο ακριβές. Όχι τόσο πολύ όμως. Η απορία προκύπτει σχετικά με το αν πρέπει να πάω σε άλλη εταιρεία παραπλήσια η πρέπει να σκάσω 5 κατοστάρικα. Δεν ξέρω, θα πήγαινα και σε πιο ακριβές, αλλά έχω μια απέχθεια στη uad που παίζουν πολλοί σε εκείνο το εύρος τιμών.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχω αρχίσει και καταλαβαίνω ότι υστερεί σε προ ενισχύσεις… επειδή τώρα τελευταία είδα και πιο ακριβές. Όχι τόσο πολύ όμως. Η απορία προκύπτει σχετικά με το αν πρέπει να πάω σε άλλη εταιρεία παραπλήσια η πρέπει να σκάσω 5 κατοστάρικα. Δεν ξέρω, θα πήγαινα και σε πιο ακριβές, αλλά έχω μια απέχθεια στη uad που παίζουν πολλοί σε εκείνο το εύρος τιμών.
η ύπαρξη προενίσχυσης είναι feature

η καλή προενίσχυση είναι άλλο πράγμα.

Είπες ότι η χρήση είναι casual.

Αυτό για μένα σημαίνει ότι την έχεις για να παίζεις και άντε να γράφεις κανένα κομμάτι.

Μέχρι εκεί είναι υπερ-αρκετή.

 
Έχω αρχίσει και καταλαβαίνω ότι υστερεί σε προ ενισχύσεις…


Όλες οι κάρτες που έχουν αναφερθεί σε αυτό το thread πάνω κάτω τις ίδιες προενισχυσεις εχουν  που είναι μια χαρά, είναι δηλ.αθορυβες και καθαρές.

Γενικά υπάρχει πολύ μυθολογία γύρω από τις προενισχυσεις και καλό είναι όπου ακούς πολλά καλάθια να βαστάς και μικρά κεράσια ?

Δεν πας για  διαμόρφωση "χαρακτήρα '' μέσω της προενισχυσης ενός interface μια όσο το δυνατόν καθαρότερη και αθόρυβη αποτύπωση αυτού που ηχογραφείς θες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top