- Μηνύματα
- 2,820
- Πόντοι
- 398
Δεν εννούσα να κόψεις κανένα σχόλιό σου, αλλά ακριβώς όπως ζητάς να κρατήσει μικρό καλάθι κάποιος στις 4 αρνητικές/9 θετικές αξιολογήσεις, έτσι να κρατήσεις κι εσύ για το ίδιο ποσοστό.trolley είπε:Δεν υπάρχει λόγος να κόψω τίποτε.
Οι αξιολογήσεις είναι εκεί για να τις δει ο καθένας.
Όσο για τον OP, του προτείνω να μη στενοχωριέται τόσο για το περιστατικό. Όλοι την έχουμε πατήσει, τουλάχιστον μία φορά. Οπωσδήποτε, δεν θεωρώ ότι ο "captain dog" σε εξαπάτησε. Απλά αποφάσισε να μην πάρει τα χρήματά σου. Δεν είναι καθόλου το ίδιο.

Όπως βλέπεις δε, υπάρχει και άλλος που την έχει πάθει από τον συγκεκριμένο (το παιδί από τη Χίο). Στην περίπτωση αυτή μάλιστα δεν μιλάμε για απλή αφερεγγυότητα, αλλά για "διπλή απώλεια" στα ΕΛΤΑ όπου από την μια δεν έλαβε λέει πετάλι και από την άλλη, χάθηκε και αυτό που έστειλε.
Γι' αυτό σου λέω, κράτα λίγο πιο μικρό καλάθι.
ΟΙ αξιολογήσεις συνήθως δίνουν ένα στίγμα...
Μου έχει τύχει στραβή με πωλητή εδώ στο Νόιζ αλλά ο συμβιβασμός που βρήκαμε να εξυπηρετεί και τους δυο μας τόσο, ώστε να είμαστε σήμερα φίλοι στο fb και να με ρωτάει "πως πάει η κιθάρα" που μου πούλησε -και ξέρει ότι τη φτιάχνω.
Όταν κάποιος σου λέει μλκιες του τύπου "δεν ξερω", "δεν είδα" , "χάθηκε", δεν είναι εντάξει. Και όταν το έχει κάνει μια , δυο τρεις φορές, είναι αδιάφορο το αν έχει πέντε θετικές αξιολογήσεις: ξέρεις ότι είναι ικανός για το χειρότερο και αυτό (θα πρεπε να) αρκεί.