- Μηνύματα
- 1,275
- Πόντοι
- 203
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
ο OP άνοιξε το θρεντ για να μας ενημερώσει και όχι για να δικάσουμε .....Είναι καλό και την επόμενη φορά που θα κάνω ονλαην παραγγελία , θα έχω υπόψιν μου ότι το προϊόν που θέλω ίσως να μην είναι πράγματι διαθέσιμο. Θα με κάνει να πάρω πρώτα τηλ να ρωτήσω και να απαιτήσω μια υπεύθυνη απάντηση για την τιμή & την διαθεσιμότητα
τον ευχαριστώ για την επισήμανση
Επειδή κανένα εγχώριο κατάστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν το thomann, musicstore, undertons , luckymusic και πόσα άλλα , επιθυμώ τουλάχιστον να με εξυπηρετούν τέλεια στους τομείς που δεν μπορούν αυτά
όπως π.χ. στην αυτοπρόσωπη παρουσία μου στο μαγαζί, θέλω καλή εξυπηρέτηση απ τον υπάλληλο . Θέλω ειλικρίνεια, υπομονή , καλή γνώση του αντικειμένου , να μπορεί να με κατευθύνει όσο καλύτερα μπορεί να επιλέξω αυτό που χρειάζομαι και αν πάω στοχευμένα για ένα προϊόν , να μου λύσει τις απορίες μου χωρίς δικές του κρίσεις. Ανζητήσω την άποψη του, θα ήθελα να μου την προσφέρει σε μια συζήτηση μεταξύ μουσικών, ανθρώπινα και όχι σαν πωλητής . Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί τέτοιοι Έλληνες
Για να αγοράσω κάτι κοιτάζω τιμή + ποιότητα του stock* + after sale service ......Δεν είναι και τόσο δύσκολο να το προσφέρει ένα ελληνικό κατάστημα
* όταν λέω ποιότητα, εννοώ ότι εάν π.χ. μια κιθάρα έχει φθορές , ίσως να ευθύνεται το κατάστημα και όχι η εταιρεία παραγωγής . Αν η κιθάρα ήταν 1 χρόνο στην υγρασία δεν φταίει το brand name που φέρει....
τον ευχαριστώ για την επισήμανση
είναι λογικό στην Ελλάδα της κρίσης (αλλά και γενικότερα ) , να επιλέγουμε οτιδήποτε συμφέρει την τσέπη μαςtrolley είπε:θα επιμείνω ότι το πραγματικό θέμα είναι αυτό που αφορά στη σχέση μας με την ντόπια αγορά - αν την θέλουμε, αν απαιτούμε να είναι καλύτερη ή αν μας νοιάζει μόνο το κόστος, οπότε Τόμαν / Ευρώ (όχι ούζο) / Ανοιχτομάτικη Έρευνα.
Επειδή κανένα εγχώριο κατάστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν το thomann, musicstore, undertons , luckymusic και πόσα άλλα , επιθυμώ τουλάχιστον να με εξυπηρετούν τέλεια στους τομείς που δεν μπορούν αυτά
όπως π.χ. στην αυτοπρόσωπη παρουσία μου στο μαγαζί, θέλω καλή εξυπηρέτηση απ τον υπάλληλο . Θέλω ειλικρίνεια, υπομονή , καλή γνώση του αντικειμένου , να μπορεί να με κατευθύνει όσο καλύτερα μπορεί να επιλέξω αυτό που χρειάζομαι και αν πάω στοχευμένα για ένα προϊόν , να μου λύσει τις απορίες μου χωρίς δικές του κρίσεις. Ανζητήσω την άποψη του, θα ήθελα να μου την προσφέρει σε μια συζήτηση μεταξύ μουσικών, ανθρώπινα και όχι σαν πωλητής . Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί τέτοιοι Έλληνες
Για να αγοράσω κάτι κοιτάζω τιμή + ποιότητα του stock* + after sale service ......Δεν είναι και τόσο δύσκολο να το προσφέρει ένα ελληνικό κατάστημα
* όταν λέω ποιότητα, εννοώ ότι εάν π.χ. μια κιθάρα έχει φθορές , ίσως να ευθύνεται το κατάστημα και όχι η εταιρεία παραγωγής . Αν η κιθάρα ήταν 1 χρόνο στην υγρασία δεν φταίει το brand name που φέρει....