Ατυχής εμπειρία με ελληνικό κατάστημα

δεν έχω προσωπικά κάνενα θέμα με τον op, ο οποίος μάλιστα μου έχει δώσει, όσο είμαι εδώ, δείγματα εξαιρετικής παρουσίας.

Απλά λέω τι θα ήθελα εγώ.

Και σε τέτοια ζητήματα, όπως πχ αν είμασταν και πίναμε καφέ με τον op, θα μου έλεγε: "ξέρεις το και το" "ακου τι μου κάνανε αυτοί"

Και εγώ θα είχα το νού μου.

Και αν ήθελα ντε και καλά ψώνια απο εκεί, δικό μου ρίσκο, διότι ρώτησα και έμαθα.

Κατά τα άλλα, φίλοι μου καλοί να μιλάμε μέρες για τα χούγια των ελλήνων.

 
dimsonic είπε:
Και σε τέτοια ζητήματα, όπως πχ αν είμασταν και πίναμε καφέ με τον op, θα μου έλεγε: "ξέρεις το και το" "ακου τι μου κάνανε αυτοί"

Και εγώ θα είχα το νού μου.

Και αν ήθελα ντε και καλά ψώνια απο εκεί, δικό μου ρίσκο, διότι ρώτησα και έμαθα.
Νταξ, οκ.

Όμως εύκολα αντιλαμβάνεσαι ότι αλλιώς είναι μια ιδιωτική συζήτηση στον καφέ, και αλλιώς δημόσια σε ένα forum  ;)

 
dimsonic είπε:
χρόνια σε "διοικητικές" θέσεις ευθύνης σε πολύ μεγάλο φόρουμ του χώρου, είχαμε καθιερώσει από την πρώτη στιγμή: επικοινωνία με τον αρχικά ανώνυμο op αν θέλει να κανει επώνυμα την καταγγελία.

Αν ναι, γινόταν και δημοσιευτόταν.

Το νήμα έκλεινε προσωρινά και γινόταν ενημέρωση του πωλητή.

Η απάντηση του πωλητή δημοσιευόταν και ενδεχομένως υπήρχε κάποια μικρή συνέχεια.

Αν ο op επέμενε σε ανωνυμία, το νήμα διαγράφονταν.
Αυτό όλο, το σέβομαι.

 
dimsonic είπε:
Και σε τέτοια ζητήματα, όπως πχ αν είμασταν και πίναμε καφέ με τον op, θα μου έλεγε: "ξέρεις το και το" "ακου τι μου κάνανε αυτοί"

Και εγώ θα είχα το νού μου.

Και αν ήθελα ντε και καλά ψώνια απο εκεί, δικό μου ρίσκο, διότι ρώτησα και έμαθα.

Κατά τα άλλα, φίλοι μου καλοί ..........
......"εκείνη την ώρα που μου έλεγε ποιό είναι το κατάστημα, στο διπλανό τραπέζι καθόταν ο Τέρυ, ο οποίος είχε στήσει αυτί.

Σαν δημοσιογράφος που είναι λοιπόν, αρθρογράφησε σε μουσικό περιοδικό, και ανέφερε όλη την στιχομυθία και το όνομα του καταστήματος, χωρίς να γράψει τα ονόματά μας.

Ο καταστηματάρχης, έκανε αγωγή στο περιοδικό για δυσφήμιση, ζητώντας επίμονα να μάθει τα ονόματα για να ξέρει ποιοί το έκαναν και να έχει το νου του.

Όμως ο Τέρυ ... "τάφος"."

 
dimsonic είπε:
όχι φίλε μου

δεν είναι σθένος.

Απλά έχω μάθει αλλιώς.

χρόνια σε "διοικητικές" θέσεις ευθύνης σε πολύ μεγάλο φόρουμ του χώρου, είχαμε καθιερώσει από την πρώτη στιγμή:

επικοινωνία με τον αρχικά ανώνυμο op αν θέλει να κανει επώνυμα την καταγγελία.

Αν ναι, γινόταν και δημοσιευτόταν.

Το νήμα έκλεινε προσωρινά και γινόταν ενημέρωση του πωλητή.

Η απάντηση του πωλητή δημοσιευόταν και ενδεχομένως υπήρχε κάποια μικρή συνέχεια.

Αν ο op επέμενε σε ανωνυμία, το νήμα διαγράφονταν.
Εδώ είναι πολύ μικρός ο χώρος και δεν αντέχουμε παρεξηγήσεις, οπότε καταλήγουμε στο " 'ντάξει μωρέ...".

Αυτός είναι και ο μόνος λόγος για τον οποίο μπορώ να φανταστώ κάποιοι τοποθετούνται με υπέρμετρο φανατισμό κατά της κατονομασίας του καταστήματος. Σεβαστό, αρκεί όμως να είναι ξεκάθαρο.

Yameth το φόρουμ έχει επίσημη πολιτική πάνω στο θέμα; Γιατί παλιότερα έχουν γίνει συζητήσεις περι παραπόνων με τη συμμετοχή και του καταστηματός.

 
1. Μια καταγγελία, και αυτό είναι  εκ των ων ουκ άνευ,  πρέπει να ναι επώνυμη.

2. Μια καταγγελία απευθύνεται στις αρμόδιες αρχές και όχι όπου γουστάρει ο καταγγελων.  Δεν είναι υποχρέωση κανενός να απαντάει σε οιοδήποτε μη αρμόδιο χώρο  και η  τυχόν μη απάντηση να ερμηνεύεται ως αποδοχή της καταγγελίας.

 
Δε νομίζω ότι αποτελεί καταγγελία η συζήτηση ενός περιστατικού σε φόρουμ περισσότερο από όσο αποτελεί η ίδια συζήτηση σε μία παρέα, οπου θα έχει και πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα. Βέβαια το noiz στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό και σε μια κλειστή παρέα, τηρουμένων των αναλογιών, οπότε και έγραψα αυτό που έγραψα παραπάνω.

Μια κανονική καταγγελλία πολλές φορές είναι καλό να είναι δημόσια επώνυμη, άλλες όμως όχι, όταν το όποιο ρίσκο δεν αξίζει τη μεγαλύτερη εκλαμβανόμενη αξιοπιστία της επώνυμης καταγγγελλίας.

Τώρα όταν μιλάμε για συζήτηση φόρουμ δεν υπάρχει καμία υποχρέωση από καμία πλευρά πέρα από την υπακοή στους νόμους του φόρουμ και τους νόμους του κράτους. Η υποχρέωση του αγοραστή είναι να προσέχει τον εαυτό του και η υποχρέωση του καταστήματος είναι να προσέχει τον πελάτη, ή έστω τη δημόσια εικόνα του.

 
LK είπε:
Σαφώς και η παρούσα συζήτηση δεν είναι καταγγελία ούτε το εισαγωγικό post του OP είχε τέτοια μορφή.
Οκ, εγώ το έγραψα έτσι γιατί δεν ήμουν τελείως σίγουρος για το αν απαντούσες σε μένα συγκεκριμένα, ούτε για τη νομική σημασία του όρου "καταγγελία", δεδομένης της επαγγελματικής σου ιδιότητας  :)

 
Όχι,  όταν απαντάω ειδικά σε κάποιον  συμφορουμιτη , φροντίζω να παραθέτω το σκέλος που απαντάω.

Συνήθως τοποθετούμαι γενικά,  με αφορμή τα όσα λέγονται.

Η αφορμή για το τελευταίο μου post, ήταν για να δηλώσω οτι και εγω διαφωνώ να αναφερθεί το όνομα ή η επωνυμία του εν λόγω καταστήματος στο noiz.

Ακόμα και επώνυμα.

Δεν είναι ο αρμόδιος προς τούτο χώρος.

 
Φυσικά και δεν χρειάζεται να ειπωθεί το μαγαζί.

Κουβέντα κάνουμε, φόρουμ  το είπαμε. Όχι ειρηνοδικείο...

Απλά καταθέτει ο καθένας τις προσωπικές εμπειρίες του, και όποιος διαβάζει κρίνει και κάνει τις επιλογές του.

 
LK είπε:
Όχι,  όταν απαντάω ειδικά σε κάποιον  συμφορουμιτη , φροντίζω να παραθέτω το σκέλος που απαντάω.

Συνήθως τοποθετούμαι γενικά,  με αφορμή τα όσα λέγονται.

Η αφορμή για το τελευταίο μου post, ήταν για να δηλώσω οτι και εγω διαφωνώ να αναφερθεί το όνομα ή η επωνυμία του εν λόγω καταστήματος στο noiz.

Ακόμα και επώνυμα.

Δεν είναι ο αρμόδιος προς τούτο χώρος.
και ποιός είναι ο αρμόδιος προς τούτο χώρος?

πες μας τώρα τα δικαστήρια.... ;D

ειλικρινά τώρα....

πες ότι είμαστε σε παρέα.

και μιλάμε.

και μου λεει ο op έπαθα αυτό...

θα του πω: ώρε φιλε. Δεν ψωνίζω απ αυτόν ο κόσμος να χαλάσει.

Και τυχαίνει να είμαστε στον καφενέ και μας ακούει δίπλα ένας άλλος. Και λεει: και εγώ δεν ψωνίζω ξανά απ αυτόν.

Δεν κάνουμε και καμιά δίκη.

Παραθέτουμε γεγονότα επώνυμα.

Είμαι ο Χ και ψώνισα από τον Ψ.

Ο Ψ ενω είχε απόθεμα τελευταία στιγμή και αφού πήρε τον παρά μου, μου πρότεινε νεα εισαγωγή του προιόντος σε μεγαλύτερη τιμή από εκείνη που διαφήμιζε, εως επιχειρηματίας, που επιχειρώ σημαίνει λαμβάνω ρίσκο και δευσμεύομαι για μια τιμή. Και αν με ρίξει ο εισαγωγέας τα βάζω με εκείνο και όχι με τον πελάτη. Συνεπώς όταν οπισθοχωρεί ο πωλητής Ψ από τη δέσμευσή του με εξαπατά, έμμεσα ή άμεσα δεν θα το εξετάσω ή αν είχε πρόθεση, διότι παίζει κι αυτό.

Τέλος παράθεσης γεγονότων.

Γεγονότα παραθέτουμε. Εστω σε δημόσιο βήμα.

Και δεν αρνούμαστε το βήμα στον πωλητή.

Ας έρθει να παραθέσει την άποψή του και ας μας πείσει ότι την άλλη φορά πρέπει να ψωνίσουμε από αυτόν και όχι από τον κάθε θωμά ή Αντερτον.

Όπως σε όλα τα  φόρα και καταστήματα υπάρχει feedback όπου τα σούρνουν κανονικά οι παραπνούμενοι.

Η αγορά είναι σκληρή και θέλει ξεμπροστιασμα.

Αλλιώς τρεχάτε στα δικαστήρια.

Αλλά η καθεστηκυία τάξη αυτό θέλει.

Να μην μπορείς να λες το δίκιο σου, αν δεν στάξεις το παραβολό σου και αν δεν εκπροσωπείσαι νόμιμα και παρίστασαι δια.

Γι αυτό σήμερα έχουν πέραση τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τελος πάντων, το θέμα δεν τελειώνει όσο και να συζητάμε.

Ασχετα με το τι συνέβη, στο φινάλε έστω αυτή η μη επώνυμη καταγγελία ή παράθεση γεγονότος εμένα με διώχνει από ΟΛΑ τα ελληνικά μαγαζιά διότι όλα πλέον είναι ύποπτα για τέτοιες πρακτικές, εφ όσον δεν έχει κατονομαστεί το μαύρο πρόβατο, τουλάχιστον για να σωθεί η υπόληψη των άλλων.

 
dimsonic είπε:
και ποιός είναι ο αρμόδιος προς τούτο χώρος?

πες μας τώρα τα δικαστήρια.... ;D
Φυσικά και τα δικαστήρια είναι ο αρμόδιος χώρος.

Δεν το λέω (μόνο) εγώ.

Ο νομικός πολιτισμός μας το λέει.

 
χαίρω πολύ.

και περιμένεις ο εν λόγω πελάτης να βρει το δίκιο του σε δικαστήριο.

;D ;D ;D

 
dimsonic είπε:
χαίρω πολύ.

και περιμένεις ο εν λόγω πελάτης να βρει το δίκιο του σε δικαστήριο.

;D ;D ;D
Αν έχει δίκιο, γιατί να μην το βρει;

 
LK είπε:
Αν έχει δίκιο, γιατί να μην το βρει;
μια και αντιπροσωπεύεις τον χώρο της Θέμιδας μας λες τα εξής (αν θες  :D)

αν ένας παθών σαν τον op ήθελε να απευθυνθεί σε δικαστήριο (τον αρμόδιο χώρο) διότι είναι σίγουρο από την περιγραφή ότι αδικήθηκε, και κατέφευγε σε σένα βρε αδερφέ....

1. τι κόστος θα είχε το όλο πακέτο (πες μας απλώς τι θα έπαιρνε ένας συνάδελφος, τι προβλέπει ο κώδικας αμοιβών, τα παράβολα κλπ)

2. πόσο χρόνο θα χρειαζόταν να επιλυθεί η υπόθεσή του (από εύλογο έως μέγιστο)

3. έχεις τέτοιες υποθέσεις συχνά? Κάθε πότε ? Εχουν άλλοι συνάδελφοι?

4. Αν συνέβαινε σε σένα θα κατέφευγες στη δικαιοσύνη?

 
πιστευω οτι το θεμα εχει παρει τεραστιες διαστασεις χωρις λογο...αυτο που ετυχε στον o.p μπορει να το παθει ο καθε καταστηματαρχης και παω στοιχημα οτι κ η πλειοψηφια εδω αν ειχαμε καταστημα το ιδιο θα καναμε...επισης εχουν γινει τεραστια βηματα προοδου απο τα ελληνικα καταστηματα σε σχεση με τα 90's και ας μην ξεχναμε την εποχη που βιωνουμε...φυσικα κ το καθε μουσικομαγαζο ΤΗΣ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑΣ δεν εχει τη δυνατοτητα να αποθηκευει στοκ ουτε πενες!!!

Τελος ειναι αδυνατον να συγκρινουμε με τομαν....ακομα κ οποιοδηποτε μουσικομαγαζακι σε καποιο στενο του αμστερνταμ ή της βαρκελωνης με τον ιδιο τροπο  θα αντιδρουσε πιστευω

 
Χωρις να θελω να θιξω κανενα,  :-\

απο τη στιγμη που ειμαστε σε ενα φορουμ που εχουμε δεχτει τους κανονισμους του με το να συμετεχουμε, και αναφερονται ρητα στο "Κανονισμοι" στο τελος της σελιδας,  :-\ νομιζω ειναι περιττη η συζητηση σε αυτο το κομματι του thread...

Ετσι, θα αποφευγουν παρεξηγησεις κτλ,  :-[

.....

.....

Το κειμενο παρακατω απο εδω:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=3948.0

Σχετικά με τις καταγγελίες που προκύπτουν κατα καιρούς προς επαγγελματίες, τα μέλη αλλά κυρίως τα νέα μέλη, θα πρέπει να λάβουν τα παρακάτω υπ' όψη τους.

7. Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση.

 


Αν θέλετε να καταγγείλετε τον οποιοδήποτε επώνυμο, θα πρέπει και εσείς να το κάνετε ΕΠΩΝΥΜΑ και όχι ανώνυμα (π.χ. με το username), λαμβάνοντας υπ΄όψη κάθε συνέπεια του νόμου.


 


Καλό είναι να ξέρετε πως καταγγελίες γίνονται στον εισαγγελέα και όχι με τη δημοσίευση (ή πιό σωστά διαπόμπευση) σε μια σελίδα υψηλής επισκεψημότητας. Κάτι που μπορεί να γίνει μπούμερανγκ στην υπόθεση σας και να βρεθείτε κατηγορούμενος για συκοφαντική δυσφήμιση.


 


Η διαχείριση είναι υποχρεωμένη απο τον νόμο να δίνει τα στοιχεία που διαθέτει στον εισαγγελέα όταν αυτά ζητηθούν.


 


Αν παρα ταύτα θέλετε να συζητήσετε το θέμα στο forum για διευκρινήσεις ή να στοιχειοθετήσετε μια πιθανή απάτη, φροντίστε να παραθέσετε τεκμήρια και να μην προσβάλλετε / δυσφημίσετε τον οποιονδήποτε.


Παμε παρακατω  ;)

 
AuditoryDriving είπε:
1. οι τιμες της εταιριας που το βγαζει ανεβηκαν αποτομα τους τελευταιους μηνες και το καταστημα αυτο διαφημιζε το εν λογω προιον σαν διεθεσιμο με τιμη αυτη που ειχε πριν γινει η αυξηση των τιμων.

2. ο υπευθυνος με ενημερωσε πως δυστυχως η τιμη εχει αλλαξει

Προσφερθηκε να μου το δωσει στην τιμη που το αγορασε

3. εφοσον το καταστημα προμηθευεται απο την αντιπροσωπεια και δεν ειχε το προιον διαθεσιμο στην αποθηκη, δεν εγινε επιτοπου ελεγχος της τιμης οταν πηγα εκει αυτοπροσωπως ή εστω οταν εκανα την online αγορα ή αντε την ημερα παραλαβης

4. Η τιμη παντως στο site αλλαξε στην "σωστη" μεσα σε ελαχιστη ωρα αφ οτου εφυγα απο το καταστημα.
Θα ρωτούσα γιατί να μην ξαναψωνίσει κάποιος από ένα κατάστημα που ήταν ανενημέρωτο για την απότομη αύξηση της τιμής ενός προϊόντος που πουλούσε, και

1. έκανε το λάθος να μην ελέγξει την τιμή κατά την παραγγελία (ίσως δεν υποψιαζόταν ότι ανέβηκαν οι τιμές και ρώτησε μόνο την διαθεσιμότητα, πράγμα βέβαια λάθος, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικό)

2. προσφέρθηκε να πουλήσει σε τιμή αγοράς αποδεχόμενο το λάθος του

3. δεν είχε κανένα ενδοιασμό να ακυρώσει την συναλλαγή (όπως έπρεπε βέβαια να κάνει και έκανε)

4. διόρθωσε αμέσως την τιμή στο site του για να μην επαναληφθει ανάλογο φαινόμενο (πράγμα που δείχνει ότι όχι μόνο δεν υπήρχε δόλος στην χαμηλότερη τιμή, αλλά ότι δεν είχε και γνώση της ανατίμησης του προϊόντος πριν το συμβάν).

Ίσως φαντάστηκε ότι αν είχε αλλάξει η τιμή, θα τον ενημέρωνε ο αντιπρόσωπος κατά την ερώτηση περί διαθεσιμότητας.

Εγώ θα ξαναψώνιζα.

Μου φαίνεται ότι είναι τουλάχιστον τίμιο.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top