yameth είπε:
...Εγω ξέρω πως ο Thomann ενδιαφέρεται για τους πελάτες του απ όπου κι αν προέρχονται. Εχει σταθερή πολιτική όχι μόνο τιμών αλλά και υποστήριξης. Και φροντίζει να ενημερώνει και να δηλώνει την παρουσία του στους πιθανούς πελάτες του σε αντίθεση με τους δικούς μας που πυροβολούν τα πόδια τους. Δεν είναι τυχαίο που είναι το μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη. Και ίσως για αυτό είναι άδικο να γίνονται τέτοιες συγκρίσεις. Αλλά το θέμα είναι πως είναι το σημείο αναφοράς παγκοσμίως και αν παίρναμε παραδείγματα ίσως και να γινόμασταν καλύτεροι.
Λυπαμαι, αλλα οσο και να μην το θελω, σαν Ελληνας καταναλωτης που πρεπει να υποστηρίζω την εγχωρια αγορα, ειναι η
δευτερη και ακομα πιο σημαντικη εμπειρια που ειχα με το Θωμα, που ισως δεν μπορουσε να γινει απο αλλο ελληνικο καταστημα και να ειχα τετοια αντιμετωπιση.
Μπορει να ακουγεται αδικο καθως δεν μου ετυχε τετοια περιπτωση σε ελληνικο καταστημα (ισως γιατι παει καιρος για να αγορασω κατι ακριβο απο Ελλαδα)
Ομως:
"Παρηγγειλα μια φθηνη σχετικα HB απο θωμα τον Ιουνιο, στα 260. Ερχεται, και ανοιγοντας παρατηρω οτι ειχε ραγισμα πισω ταστιερα ακριβως στο nut στο υψος που ξεκιναει το rosewood, μεχρι πισω, αριστερα και δεξια...
Ωχ λεω, ζημια...
Δεν φαινοταν σημαντικη ζημια, μονο οτι ειχε ραγισει το λουστρο.
Στελνω μηνυμα θωμα αμεσως, μου λενε πρεπει να την γυρισετε πισω. Μια τυπικη διαδικασια με χαρτουρα σε ΕΛΤΑ κτλ, οτι ηρθε σπασμενη κτλ, για να απαιτησουν τα λεφτα αυτοι απο το Ταχυδρομειο.
Για κακη μου τυχη, το μοντελο καταργειται και δεν υπαρχει διαθεσιμο, αυτο που γουσταρα... Πω λεω, ισως η ζημια ειναι μικρη, και δεν τρεχει τιποτα, και με την ορεξη του πρωταρη, στελνω μηνυμα να την κρατησω.
Μου ξανα απαντανε, πως η ζημια σας παρακαλουμε μπορει να ειναι μεγαλυτερη απο ο,τι φαινεται, και γυρισετε την. Περνανε οι μερες, μου αρεσει αρκετα στο παιξιμο κτλ, λεω δεν μαμιεται, θα την κρατησω, αισθητικοι οι λογοι, πού να τρεχω
Περνανε οι μερες, και οι 30 days return guarantee, και αλλαζω χορδες. Πειραζω λιγο το truss, πιεζω το headstock και ΚΟΒΕΤΑΙ ΣΑΝ ΒΟΥΤΥΡΟ και μου μενει στο χερι!!!!!!
....
....
....
....
Ξανα στελνω μηνυμα με φωτο κτλ, και αντι να με βρισουν και καλα "μα καλα λαλακας εισαι ανθρωπε μου αφου σου ειπαμε να τη γυρισεις κτλ", και αφου εχουν περασει οχι 30, αλλα 60 ημερες εκτος εγγυησης,
ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΚΤΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ, παω τοτε ταχυδρομιο και κανω διαδικασια πανευκολα, την γυρναω πισω, και μου ΠΙΣΤΩΣΑΝΕ ΤΟ ΠΟΣΟ!!!
Τωρα, ειλικρινα, πειτε μου, (παρολο που ειναι αδικο για τα εγχωρια καταστηματα καθως δεν ετυχε το ιδιο και εδω σε αλλη περιπτωση), αλλα θα γινοτανε; Υπηρχε περιπτωση; ???
Δυστυχως ή ευτυχως, ειναι η μεγαλυτερη αποθηκη (μαζι με musicstre) που μπορουν να καλυψουν τετοια χασουρα. Απο την άλλη, γιατι να μην ξαναγορασω απο εκει;
Μονος λογος, ειναι απο εδω λογω πιστωτικων και δοσεων