Ατυχής εμπειρία με ελληνικό κατάστημα

AuditoryDriving είπε:
1. οι τιμες της εταιριας που το βγαζει ανεβηκαν αποτομα τους τελευταιους μηνες και το καταστημα αυτο διαφημιζε το εν λογω προιον σαν διεθεσιμο με τιμη αυτη που ειχε πριν γινει η αυξηση των τιμων.

2. ο υπευθυνος με ενημερωσε πως δυστυχως η τιμη εχει αλλαξει

Προσφερθηκε να μου το δωσει στην τιμη που το αγορασε

3. εφοσον το καταστημα προμηθευεται απο την αντιπροσωπεια και δεν ειχε το προιον διαθεσιμο στην αποθηκη, δεν εγινε επιτοπου ελεγχος της τιμης οταν πηγα εκει αυτοπροσωπως ή εστω οταν εκανα την online αγορα ή αντε την ημερα παραλαβης

4. Η τιμη παντως στο site αλλαξε στην "σωστη" μεσα σε ελαχιστη ωρα αφ οτου εφυγα απο το καταστημα.
Θα ρωτούσα γιατί να μην ξαναψωνίσει κάποιος από ένα κατάστημα που ήταν ανενημέρωτο για την απότομη αύξηση της τιμής ενός προϊόντος που πουλούσε, και

1. έκανε το λάθος να μην ελέγξει την τιμή κατά την παραγγελία (ίσως δεν υποψιαζόταν ότι ανέβηκαν οι τιμές και ρώτησε μόνο την διαθεσιμότητα, πράγμα βέβαια λάθος, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικό)

2. προσφέρθηκε να πουλήσει σε τιμή αγοράς αποδεχόμενο το λάθος του

3. δεν είχε κανένα ενδοιασμό να ακυρώσει την συναλλαγή (όπως έπρεπε βέβαια να κάνει και έκανε)

4. διόρθωσε αμέσως την τιμή στο site του για να μην επαναληφθει ανάλογο φαινόμενο (πράγμα που δείχνει ότι όχι μόνο δεν υπήρχε δόλος στην χαμηλότερη τιμή, αλλά ότι δεν είχε και γνώση της ανατίμησης του προϊόντος πριν το συμβάν).

Ίσως φαντάστηκε ότι αν είχε αλλάξει η τιμή, θα τον ενημέρωνε ο αντιπρόσωπος κατά την ερώτηση περί διαθεσιμότητας.

Εγώ θα ξαναψώνιζα.

Μου φαίνεται ότι είναι τουλάχιστον τίμιο.

 
dimsonic είπε:
μια και αντιπροσωπεύεις τον χώρο της Θέμιδας μας λες τα εξής (αν θες  :D)

αν ένας παθών σαν τον op ήθελε να απευθυνθεί σε δικαστήριο (τον αρμόδιο χώρο) διότι είναι σίγουρο από την περιγραφή ότι αδικήθηκε, και κατέφευγε σε σένα βρε αδερφέ....

1. τι κόστος θα είχε το όλο πακέτο (πες μας απλώς τι θα έπαιρνε ένας συνάδελφος, τι προβλέπει ο κώδικας αμοιβών, τα παράβολα κλπ)

2. πόσο χρόνο θα χρειαζόταν να επιλυθεί η υπόθεσή του (από εύλογο έως μέγιστο)

3. έχεις τέτοιες υποθέσεις συχνά? Κάθε πότε ? Εχουν άλλοι συνάδελφοι?

4. Αν συνέβαινε σε σένα θα κατέφευγες στη δικαιοσύνη?
Αν διάβασες τις αρχικές μου τοποθετήσεις, διευκρίνισα ότι νομικά η υπόθεση δεν αξίζει να πάει παρακάτω.

Και τούτο διότι (νομικά μιλώντας ) η πραγματική –μοναδική ζημιά που έπαθε είναι η διαφορά ανάμεσα στην τιμή που πήρε (έστω από λάθος) και στη νέα τιμή.

Επίσης , τυχόν άλλες δαπάνες που έκανε πριν το στάδιο της αγοράς (π.χ. αν πήγε στο κατάστημα με taxi για να παραλάβει κ.λ.π).

Χωρίς να ξέρω , πιθανολογώ ότι η διαφορά παλαιάς με νέα τιμή, είναι μικρή για δικαστικά έξοδα.

Σε τέτοιες περιπτώσεις , αν δεν είσαι δικομανής, τα αφήνεις και πας παρακάτω.

Αν όμως σε «πνίγει το δίκιο» και δεν μπορείς να πας παρακάτω (να το καταπιείς) …….τοτε πας στα δικαστήρια.

ΔΕΝ βγαίνεις, σε άσχετους χώρους , ΔΗΜΟΣΙΑ, και λες ό,τι λες,  διότι γεννούνται τα εξής (εύλογα) ερωτήματα :

1ον Και που ξέρω εγώ ότι ο OP (δεν μιλάω για τον συγκεκριμένο- γενικά μιλάω), λέει την αλήθεια;

2ον  Το να λες ότι δυνητικά παρέχω το δικαίωμα απάντησης στον άλλο , σημαίνει ότι ο άλλος οφείλει να το αποδεχτεί (ως χώρο debate) ; 

Μπορεί π.χ.  όπως εσύ λες :

Δεν έχω χρόνο, ούτε για τηλεφωνήματα, ούτε για γραμματείς, ούτε για πωλητές ούτε για υπεύθυνους που θα προσπαθούν να μου εξηγήσουν ότι κάνουν ό,τι μπορούν αλλά ο εισαγωγέας τους "έριξε".
Αυτός να μην έχει χρόνο (ή τη διάθεση) να απαντάει στον καθένα, στο Noiz, στο Fb στο instargram και…….στο  Twitter  και
3ον. Αν  επιλέξει (ο καταστηματάρχης) την ορθή οδό ως άμυνά του (αντί να απαντήσει στο forum) ήτοι τα δικαστήρια,  τι θα γίνει;

Θα σου πω εγώ:

Ο κάθε OP (όχι ο συγκεκριμένος) , θα  πληρώσει καταρχήν παραπάνω έξοδα από ό,τι θα πλήρωνε αν ΑΥΤΟΣ ο ΙΔΙΟΣ ξεκινούσε τον δικαστικό αγώνα: (άλλο να πας για μια μικροδιαφορά στο ειρηνοδικείο, και άλλο να βρεθείς κατηγορούμενος για συκοφαντική δυσφήμηση + μια αγωγή αποζημίωσης). 

Ακόμα λοιπόν, και ΔΙΚΙΟ, να είχε ο op, θα πληρώσει τελικά παραπάνω, αν δεν ξεκινήσει αυτός τη δίκη, αλλά επιλέξει (με λάθος τρόπο)  να «αμυνθεί» (σε ένα forum π.χ.) . Διότι ακόμα και να αθωωθεί και να κερδίσει και  την αγωγή αποζημίωσης  ΉΔΗ θα έχει πληρώσει πολλαπλάσια στα δικαστήρια

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
η όλη αυτή "νομιμη κωλυσιεργία" είναι συνεπώς που τροφοδοτεί τέτοιες συμπεριφορές.

Πάντως εγώ όπως είπα και πιό πριν, με τη διατήρηση του νήματος και την ανώνυμη καταγγελία που τελικά τσουβαλιάζει τα ελληνικά καταστήματα τελικά γίνεται μεγαλύτερη ζημιά.

Και θεωρητικά αν μεταξύ μας υπήρχαν μέλη που είναι ιδιοκτήτες ιντερνετικών καταστημάτων θα έπρεπε ήδη να διαμαρτυρηθούν και να ζητήσουν είτε την διαγραφή του νήματος είτε την κατονομασία του καταστήματος.

Εγώ ήδη από σήμερα απέκτησα ένα μεγαλύτερο ηθικό έρεισμα για να δικαιολογώ τις αγορές μου από το εξωτερικό.

 
dimsonic είπε:
η όλη αυτή "νομιμη κωλυσιεργία" είναι συνεπώς που τροφοδοτεί τέτοιες συμπεριφορές.
Η απονομή της δικαιοσύνης σίγουρα έχει παθογένειες αλλά  η συγκεκριμένη περίπτωση που συζητητάμε δεν είναι αντανάκλαση αυτών.

Ξεκαθάρισα από την αρχή ότι, αν αυτό που έγινε ήταν ένα λάθος , αυτά συμβαίνουν.

Αν είναι πάγια πρακτική, άλλες τιμές λέω, και σε άλλες πουλάω, είναι επίσης άλλο θέμα.

Σίγουρα ο OP υπέστη μια ταλαιπωρία, μια «διάψευση της πίστης» αν θες να μιλήσουμε νομικά, η οποία , αν αποτιμηθεί σε χρήμα …..δεν αντέχει δικαστικής προστασίας .

 
dimsonic είπε:
η όλη αυτή "νομιμη κωλυσιεργία" είναι συνεπώς που τροφοδοτεί τέτοιες συμπεριφορές.
Ποιές συμπεριφορές δηλαδή?

Εγώ ήδη από σήμερα απέκτησα ένα μεγαλύτερο ηθικό έρεισμα για να δικαιολογώ τις αγορές μου από το εξωτερικό.
Θεωρείς ότι άπτεται της ηθικής η οικονομική συναλλαγή?

Γιατί χρειάζεται να δικαιολογείς "ηθικά" στον εαυτό σου από πού θα αγοράζεις?

Αλήθεια δεν καταλαβαίνω. ???

 
Όλα καλά και ωραία, το ψιλολύσατε το θέμα....για τα διαζύγια όμως ούτε λέξη.... ::) ???

 
cigaret13 είπε:
Όλα καλά και ωραία, το ψιλολύσατε το θέμα....για τα διαζύγια όμως ούτε λέξη.... ::) ???
Φέρε την πόντια στην οθόνη, και πες του LK να παίξει μπάλα. ;D

 
fusiongtr είπε:
Φέρε την πόντια στην οθόνη, και πες του LK να παίξει μπάλα. ;D
  ΤΡΕΛΛΟΣ ΕΙΣΑΙ;;;;;;;;;;; :o :o :o :-X :-X :-X
 
fusiongtr είπε:
Ποιές συμπεριφορές δηλαδή?

Θεωρείς ότι άπτεται της ηθικής η οικονομική συναλλαγή?

Γιατί χρειάζεται να δικαιολογείς "ηθικά" στον εαυτό σου από πού θα αγοράζεις?

Αλήθεια δεν καταλαβαίνω. ???
δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν απορίες.

οι συμπεριφορές είναι απλές, γνωστές σε όλους και τις ανέλυσε αν δεν κάνω λαθος ο yameth στο 2ο ή 3ο ποστ.

Η αιμωρησία ή αλλιώς η νομική κωλυσιεργία είναι αυτή που επιτρέπει να γίνονται αυτά.

Ελα μωρεεεε, σιγά μη μου κάνει και μήνυση....

Κατά τα άλλα υπάρχει γενικότερα αυτή η σκιά της αμαρτίας, ότι αν ψωνίζεις απ΄εξω δεν στηρίζεις τους έλληνες εμπόρους.

Ευκαιρία λοιπόν να μην αισθανόμαστε και τόσο αμαρτωλοί.....

 
dimsonic είπε:
δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν απορίες.

οι συμπεριφορές είναι απλές, γνωστές σε όλους και τις ανέλυσε αν δεν κάνω λαθος ο yameth στο 2ο ή 3ο ποστ.

Η αιμωρησία ή αλλιώς η νομική κωλυσιεργία είναι αυτή που επιτρέπει να γίνονται αυτά.

Ελα μωρεεεε, σιγά μη μου κάνει και μήνυση....
Κοίταξε...
Η Ελλάδα είναι ένα μικρό χωρίο, όσον αφορά τη μουσική αγορά. Δεν είναι ατελείωτος ο κόσμος που ψωνίζει. Οι κακοί επαγγελματίες τελικά δεν έχουν κόσμο. Δεν είναι τυχαίο.

Κατά τα άλλα υπάρχει γενικότερα αυτή η σκιά της αμαρτίας, ότι αν ψωνίζεις απ΄εξω δεν στηρίζεις τους έλληνες εμπόρους.Ευκαιρία λοιπόν να μην αισθανόμαστε και τόσο αμαρτωλοί.....
Δε φαντάζεσαι... Και περιμένω και άλλα πολύ σύντομα (εγώ ο προδότης που έφυγα από τη χώρα, κλπ).
Αλλά αυτό συμβαίνει παγκοσμίως. Και πάλι δεν είναι τυχαίο (Δες Farage, Trump, κλπ)

 
Nikolas είπε:
Κοίταξε...

Η Ελλάδα είναι ένα μικρό χωρίο, όσον αφορά τη μουσική αγορά. Δεν είναι ατελείωτος ο κόσμος που ψωνίζει. Οι κακοί επαγγελματίες τελικά δεν έχουν κόσμο. Δεν είναι τυχαίο.
Το είπα και πιο πάνω και το έχουμε πει πολλές φορές: δεν μιλάμε για "κακούς" επαγγελματίες που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, γιατί όπως λές αυτό δεν έχει διάρκεια (εκτός από ιντερνετομάγαζα). Μιλάμε για αυτούς που ξέρουν από χρόνια εμπειρία που τους παίρνει να αρπάξουν και που να κοροιδέψουν. Αυτούς που έχουν συγκεκριμένη πελατεία την οποία εξυπηρετούν άψογα ή σχεδόν άψογα, και ταυτόχρονα στον ευκαιριακό πελάτη θα "τυχει" η στραβή, και αν δεν παίρνει από ευγένειες θα ξεμπερδέψουν με ένα "τράβα και... κάνε μου μήνυση" γιατί όπως είπε πολλές φορές και ο LK γνωρίζουν ότι στην πράξη έχουν ατιμωρησία λόγω του πως λειτουργεί η δικαιοσύνη και γνωρίζουν τη αδυναμία του πελάτη (ανάλογα και πως τον κόβουν όταν του μιλήσουν). Μάλιστα μου κάνει εντύπωςη που ο αξιαγάπητος κατά τα άλλα LK αποκαλεί "δικομανή" κάποιον που θα προσφύγει στη δικαιοσύνη για να βρει το δίκιο του (και όχι από κακία, συστηματικα, ή για να περάσει την ώρα του, όπως εγώ ξέρω να χρησιμοποιείται ο όρος "δικομανής"). Δείγμα του πόσο μας επηρεάζει η νοοτροπία του "ελαμωρεϊσμού", ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνουμε, ίσως;

Για να επανέλθω, πολύ δύσκολα θα δείξει ένα κατάστημα τέτοια συμπεριφορά σε επαγγελματίες μουσικούς και σε γνωστούς από το "μικρό χωριό". Αν χρειαστεί θα το κάνουν, και μετά θα το γυρίσουν στο συναίσθημα και στους δύσκολους καιρούς. Τέτοια περιστατικά όμως, με διάφορες μορφές, είναι καθημερινό φαινόμενο για τον απλό κόσμο. Φασούλι το φασούλι γεμίζει ο λογαριασμός, γιατί σιγά μην ασχοληθεί κανείς με το φασολάκι. Συχνά δε, η χασούρα του ενός είναι κέρδος του άλλου - δεν είναι απίθανο σενάριο το προιόν του ΟΡ να κατέληξε σε κάποιον καλό πελάτη ο οποίος θα έχει να πει τα καλύτερα λόγια για το μαγαζί.

Όποιος έχει πάρε δώσε με παρόμοιο χώρο, ξέρει - μιλάμε για παντού σε πωλήσεις, όχι ειδικά για μουσικά είδη. 9 στα 10 μαγαζιά. Άντε 8 στα 10 αν εγώ τα βλέπω πολύ στραβά. Ας μην κοροιδευόμαστε.

 
JohnGam είπε:
ι... κάνε μου μήνυση" γιατί όπως είπε πολλές φορές και ο LK γνωρίζουν ότι στην πράξη έχουν ατιμωρησία λόγω του πως λειτουργεί η δικαιοσύνη και γνωρίζουν τη αδυναμία του πελάτη (ανάλογα και πως τον κόβουν όταν του μιλήσουν). Μάλιστα μου κάνει εντύπωςη που ο αξιαγάπητος κατά τα άλλα LK αποκαλεί "δικομανή" κάποιον που θα προσφύγει στη δικαιοσύνη για να βρει το δίκιο του (και όχι από κακία, συστηματικα, ή για να περάσει την ώρα του, όπως εγώ ξέρω να χρησιμοποιείται ο όρος "δικομανής"). Δείγμα του πόσο μας επηρεάζει η νοοτροπία του "ελαμωρεϊσμού", ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνουμε, ίσως;
Μάλλον ΔΕΝ προσέχεις τι γράφω.

Είπα ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι αν από ένα ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ, ο άλλος πάει να βγάλει κέρδος , ισχυριζόμενος δήθεν ζημία (διάψευση πίστης ) , είναι δικομανής.


Ξεκαθάρισα από την αρχή ότι, αν αυτό που έγινε ήταν ένα λάθος , αυτά συμβαίνουν.



Αν είναι πάγια πρακτική, άλλες τιμές λέω, και σε άλλες πουλάω, είναι επίσης άλλο θέμα.
Πετάς πυροτεχνήματα λεκτικά , «ατιμωρησία» , «ελαμωρεϊσμούς» ….

Ούτε τι γράφει ο OP δεν διαβάζεις, ο οποίος ΔΕΝ αμφισβητεί την ειλικρίνεια του υπάλληλου (ότι έγινε λάθος). Απλά τονίζει ότι "ξενέρωσε" από την όλη φάση (και δικαίως και εγώ θα ξενέρωνα).

Γι’ αυτό είναι «επικίνδυνα» αυτά τα πράγματα στα forums

......και ταυτόχρονα στον ευκαιριακό πελάτη θα "τυχει" η στραβή, και αν δεν παίρνει από ευγένειες θα ξεμπερδέψουν με ένα "τράβα και... κάνε μου μήνυση" γιατί όπως είπε πολλές φορές και ο LK γνωρίζουν ότι στην πράξη έχουν ατιμωρησία λόγω του πως λειτουργεί η δικαιοσύνη
Μόνος σου φαντάστηκες πράγματα, δίκασες και καταδίκασες (με αφορμή ίσως δική σου κακή εμπειρία), τον καταστηματάρχη του OP.

Που είπα εγώ ότι έτσι λειτουργεί η δικαιοσύνη; Και ότι υπάρχει "ατιμωρησία";.

Εγώ είπα ΞΕΚΑΘΑΡΑ, ότι αν OP πάει στα Δικαστηρια θα το βρει το δίκιο του:

Αν έχει δίκιο, γιατί να μην το βρει;
Τι να κάνουμε όμως που το "δίκιο του" (εν προκειμένω )αποτιμάται σε 20-40 euro * και τα δικαστικά έξοδα είναι παραπάνω;

Ναι λοιπόν,  όποιος  πάει για «ψύλλου πήδημα» (20-40 * euro- δυσαποδεικτης αποθετικής ζημίας-διαφυγόντος κέρδους)  στα δικαστήρια ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΜΑΝΗΣ.

Ο Νομοθέτης έκρινε (όχι εγώ), έστω και εμμέσως- θεσπίζοντας κατώτατο όριο δικαστικών εξόδων, ότι δεκτικές δικαστικής προστασίας είναι χρηματικές διαφορές από ένα ποσό και πάνω.

Σημείωση:

* To ποσό των 20-40 euro το βγάζω από τα συμφραζόμενα του OP, ως διαφορά αρχικής με τελική τιμή:

Μιλαμε περιπου για τιμη γυρω στα 200ε στον ανταγωνισμο και περιπου 25% κατω στο συγκεκριμενο καταστημα, οπως ηταν δηλαδη η τιμη του προιοντος πριν τις νεες τιμες.....

&

.......Προσφερθηκε να μου το δωσει στην τιμη που το αγορασε .
Άλλο πράγμα αν μια τέτοια τακτική, όπως ξανα είπα για 10η φορά, είναι πάγια.

Εκεί υπάρχει π.χ. η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ , που ΕΚΕΙ και όχι στο Noiz, με μια καταγγελία, θα επιληφθεί η αρμόδια αρχή του θέματος.

Edit:

Και για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου συνολικά για το περιστατικό.

Φυσικά το λάθος, είναι του καταστήματος.

Φυσικά το σωστό θα ήταν να το χρεωθεί το κατάστημα, αν έπρεπε να το χρεωθεί κάποιος.

Από τη στιγμή όμως που OP, κατάλαβε/ένοιωσε /διαισθάνθηκε ότι ΌΝΤΩΣ ήταν λάθος και όχι πάγια τακτική, καλά έκανε και απλά υπαναχώρησε από την αγορά χωρίς παραπάνω διαδικασίες,

Και εγώ αυτό θα έκανα προσωπικά, όσο και αν ξενέρωνα.

Εχω πάθει χειρότερα.

Και όχι με αποθετική ζημία, αλλά με θετική.

Αγόρασα χαλασμένο (έλεγε ότι δούλευε) και πλήρωσα 50,00 € για επισκευή.

Μου είπε ο πωλητής :" Συγνωμη, δουλευε όταν το είχα, αν δεν το θες , στειλτο πίσω".

Το κρατησα και το επισκευασα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλημερα παιδιά,

Συγνωμη για την καθυστερηση του να ξαναγραψω και να δωσω διευκρινησεις αλλα δεν προλαβα χθες.

Μερικες διευκρινησεις λοιπον.

Οπως πολυ σωστα επισημαναν αρκετοι απο εσας, το ποστ μου ειχε περισσοτερο να επισημανω την σημασια του να τσεκαρετε διαθεσιμοτητα και τιμη ρητα πριν κανετε καποια διαδικτυακη συναλλαγη και οχι να δυσφημισω καποιο καταστημα μιας και δεν εχω λογο να αμφισβητησω την ειλικρινεια του καταστηματαρχη. Ισα ισα, εφυγα χαμογελωντας.

Ο ανθρωπος μου ειπε πως ειναι δικο του λαθος και πως κανονικα θα επρεπε να μου το δωσει στην τιμη που υπηρχε στο site αλλα πως ετσι θα εμπαινε αρκετα μεσα, προσεφερε να μου κανει την τιμη που το αγορασε οπως εγραψα στο αρχικο ποστ (και αν ισχυε η τιμη αυτη, διαφαινεται πως το κερδος του απο την ολη συναλλαγη ηταν πολυ μικρο, της ταξης των... 17ε). Εγω του απαντησα πως τον πιστευω και πως καταλαβαινω και πως δεν υπαρχει λογος να μπει μεσα, οτι θα σκεφτω την προσφορα του και θα του απαντησω αν θα προχωρησω στην αγορα με την προτεινομενη τιμη. Προσφερθηκε να κρατησει το προιον αυτο για οσες μερες χρειαζομουν για να το σκεφτω. Κατοπιν του εστειλα ενα μακροσκελες ευγενικο μεηλ για να του πω πως ναι μεν δε θα αγορασω το προιον αλλα και πως προσβλεπω σε μελλοντικη μας συνεργασια.

Αυτα γιατι παρα την μικρη ενοχληση, αφενος νομιζω πως προκειται για ειλικρινη παραβλεψη (δεν ξερω ποσος καιρος ειναι που αλλαξαν οι τιμες, ισως και μηνας, ισως και περισσοτερο) και αφετερου γιατι με συμφερει τετοιες σχετικα μικρες επιχειρησεις, για τις οποιες οπως ξαναγραψα ειχα ακουσει πολυ θετικα σχολια, να συνεχισουν να υπαρχουν. Αυτη τη στιγμη προφανως λειτουργουν πιο πολυ σαν ενδιαμεσοι παρα σαν μαγαζια με κανονικο στοκ αλλα ευελπιστω πως με τον καιρο θα αναπτυχθουν και θα εχουν μεγαλυτερη δυνατοτητα στοκαρισματος. Αδικια ισως για αλλα καταστηματα που μπαινουν μεσα και παιρνουν τεραστιο ρισκο για να στοκαρουν (απο προσωπικη εμπειρια αυτο) αλλα ειναι τελος παντων ενα αλλο μοντελο εργασιας που λειτουργει με μικρο κερδος ανα συναλλαγη αλλα δεν εχει τοσο το ρισκο του στοκ.

Δε θα το συγκρινω με το Thomann του οποιου υπηρξα πελατης επι 5 χρονια οσο ημουν στη Γερμανια. Θα ηθελα να ξερω βεβαια πως υπαρχει καποια πολιτικη επιστροφων μιας και καποια καταστηματα τετοιου τυπου δεν δινουν την δυνατοτητα να δοκιμασεις ενα προιον πριν το αγορασεις (και ισως σε περιπτωση ελαττωματικου προϊοντος να υπαρχει μεγαλη ταλαιπωρια με αντιπροσωπειες, επιστροφες, ελεγχους κτλ ενω στο εξωτερικο απλως γινεται επιτοπου αντικατασταση).

Τελος παντων, αυτη ειναι η κατασταση στην οποια βρισκομαστε σημερα. Το καταστημα αυτο ειναι απο τα σχετικα καινουρια, δεν εχει να κανει με τις μονωπωλιακες τιμες τιμολογησης του παρελθοντος και ξαναλεω πως δεν εχω λογο να αμφισβητησω την ειλικρινεια του ιδιοκτητη. Τα εγραψα ολα αυτα χωρις να κατονομασω τιποτα (ουτε καν το προιον για να μην υπαρχει δυνατοτητα ταυτοποιησης) κυριως για να επισημανω τη σημασια του τσεκαρισματος διαθεσιμοτητας και τιμης για να μην τρεχετε αδικα και για να μην χασετε καποια αλλη προσφορα.

Απο τη στιγμη που θα ακυρωθει η συναλλαγη μεσω της πιστωτικης μου, ουτε γατα ουτε ζημια για μενα προσωπικα παρα την μανουρα, δεν εχει τοσο σημασια, ηταν πολυ 1st world problem. Μαλιστα να πω πως στο email που τους εγραψα, τους επισημανα ακομη 1-2 προιοντα που εχουν αλλαξει οι τιμες και οντως το καταστημα τις ανανεωσε (ασχετα αν αυτο δεν ηταν δικη μου δουλεια, απλως ηθελα να τσεκαρω). Αν τα χρηματα μου ειχαν δεσμευτει βεβαια για να κανω αλλες αγορες απο το καταστημα αυτο, τοτε θα υπηρχε θεμα.

Το κρισιμο ερωτημα. Θα ξανααγόραζα απο το καταστημα αυτο;

ΝΑΙ. Νομιζω πως βρηκα εναν ανθρωπο που ηταν ειλικρινης. Το σφαλμα ισως εγινε απο υπαλληλο του, ομως οπως και να χει το πηρε πανω του. Δεν το χρεωσε σε κανεναν και μου προσεφερε κατι δικαιο, δηλαδη την τιμη που το αγορασε -καποιος αλλος μπορει να μην το εκανε ουτε αυτο.

Ισως βεβαια τωρα να γινομαι αφελης δειχνοντας υπερβολικη εμπιστοσυνη αλλα αφενος χρειαζομαι παραπανω συνδιαλλαγες για να κρινω ενα καταστημα και αφετερου θελω να εχω καλη πιστη για σχετικα νεα καταστηματα. Πιστευω πως και αυτα ειναι ακομη σε φαση "εκμαθησης" του νεου μοντελου και πως θα γινουν καλυτερα. Αν την ξαναπατησω βεβαια θα ειμαι δριμυς :)

Αν εχω καποια περαιτερω εξελιξη θα ενημερωσω :)

ΥΓ1: Δεν γραφω και "τοσο" ανωνυμα, μιας και εχω στην υπογραφη μου λινκ που θα δειτε το ονοματεπωνυμο μου και μπορειτε πολυ ευκολα να με κανετε track.

ΥΓ2:Για τα παιδια που μου εστειλαν προσωπικο μηνυμα για να με ρωτησουν ποιο ειναι το καταστημα : οπως εγραψα πολλες φορες, λυπαμαι αλλα δεν μπορω να δωσω στοιχεια, κατι τετοιο θα αναιρουσε ολο το νημα και τον πραγματικο σκοπο του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
θα έλεγα οτι οι διευκρινήσεις ήταν παραπάνω από χρήσιμες και διαφωτιστικές.

:)

 
Μιας και όλα είναι καλά, ας το ρίξουμε στη πλάκα.

AuditoryDriving είπε:
ΥΓ1: Δεν γραφω και "τοσο" ανωνυμα, μιας και εχω στην υπογραφη μου λινκ που θα δειτε το ονοματεπωνυμο μου και μπορειτε πολυ ευκολα να με κανετε track.
Mitch? Mitch Hedberg εσύ;
 
Nikolas είπε:
Μιας και όλα είναι καλά, ας το ρίξουμε στη πλάκα.

Mitch? Mitch Hedberg εσύ;
έτσι είπα και εγώ... ;)

 
Μπράβο σου Auditory Driving! Είσαι πραγματικά πολύ ξεκάθαρος!

Σε τιμάει η όλη διαχείριση αυτού που σου συνέβη και παρά το ότι κάποιοι σε τσιγκλάνε για "λάδι στη φωτιά" εσύ δεν το ρίχνεις  ;)

 
  Τάκης για modulator!!!!!  Πέρα από την πλάκα Τάκη, σκέφτηκες να κατέβεις στον πολιτικό στίβο; :D  Την σήμερον ημέρα μας χρειάζονται άνθρωποι με τέτοιο ήθος..... :-*

 
cigaret13 είπε:
  Τάκης για modulator!!!!!  Πέρα από την πλάκα Τάκη, σκέφτηκες να κατέβεις στον πολιτικό στίβο; :D  Την σήμερον ημέρα μας χρειάζονται άνθρωποι με τέτοιο ήθος..... :-*
συμφωνώ!

(αλλά χρειαζόμαστε και εμείς οι λαδορίχτες!  8))

(αλλιώς θα κοιμηθούμε όρθιοι !)

 
Χαχαχαχ τα παιξατε ρε σεις :) Φωτη, Τακη, Νικολα, Δημητρη μη παρασυρεστε, δεν ειμαι και παραδειγμα ηθικης, στα λογια ολα ειναι πολυ πιο ευκολα :)

Τωρα συνειδητοποιησα οτι εχω αλλαξει υπογραφη, αλλα αυτη με τον Mitch Hedberg ειναι πιο χρησιμη για οποιον δεν τον εχει ακουσει :)

https://www.youtube.com/watch?v=u6xaj2fC1jI

"I wanna hang a map of the world in my house. Then I'm gonna put pins into all the locations that I've traveled to. But first, I'm gonna have to travel to the top two corners of the map so it won't fall down."

:)

 

Trending...

Νέα θέματα