JohnGam είπε:
ι... κάνε μου μήνυση" γιατί όπως είπε πολλές φορές και ο LK γνωρίζουν ότι στην πράξη έχουν ατιμωρησία λόγω του πως λειτουργεί η δικαιοσύνη και γνωρίζουν τη αδυναμία του πελάτη (ανάλογα και πως τον κόβουν όταν του μιλήσουν). Μάλιστα μου κάνει εντύπωςη που ο αξιαγάπητος κατά τα άλλα LK αποκαλεί "δικομανή" κάποιον που θα προσφύγει στη δικαιοσύνη για να βρει το δίκιο του (και όχι από κακία, συστηματικα, ή για να περάσει την ώρα του, όπως εγώ ξέρω να χρησιμοποιείται ο όρος "δικομανής"). Δείγμα του πόσο μας επηρεάζει η νοοτροπία του "ελαμωρεϊσμού", ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνουμε, ίσως;
Μάλλον ΔΕΝ προσέχεις τι γράφω.
Είπα ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι αν από ένα ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ, ο άλλος πάει να βγάλει κέρδος , ισχυριζόμενος δήθεν ζημία (διάψευση πίστης ) , είναι δικομανής.
Ξεκαθάρισα από την αρχή ότι, αν αυτό που έγινε ήταν ένα λάθος , αυτά συμβαίνουν.
Αν είναι πάγια πρακτική, άλλες τιμές λέω, και σε άλλες πουλάω, είναι επίσης άλλο θέμα.
Πετάς πυροτεχνήματα λεκτικά , «ατιμωρησία» , «ελαμωρεϊσμούς» ….
Ούτε τι γράφει ο OP δεν διαβάζεις, ο οποίος ΔΕΝ αμφισβητεί την ειλικρίνεια του υπάλληλου (ότι έγινε λάθος). Απλά τονίζει ότι "ξενέρωσε" από την όλη φάση (και δικαίως και εγώ θα ξενέρωνα).
Γι’ αυτό είναι «επικίνδυνα» αυτά τα πράγματα στα forums
......και ταυτόχρονα στον ευκαιριακό πελάτη θα "τυχει" η στραβή, και αν δεν παίρνει από ευγένειες θα ξεμπερδέψουν με ένα "τράβα και... κάνε μου μήνυση" γιατί όπως είπε πολλές φορές και ο LK γνωρίζουν ότι στην πράξη έχουν ατιμωρησία λόγω του πως λειτουργεί η δικαιοσύνη
Μόνος σου φαντάστηκες πράγματα, δίκασες και καταδίκασες (με αφορμή ίσως δική σου κακή εμπειρία), τον καταστηματάρχη του OP.
Που είπα εγώ ότι έτσι λειτουργεί η δικαιοσύνη; Και ότι υπάρχει "ατιμωρησία";.
Εγώ είπα ΞΕΚΑΘΑΡΑ, ότι αν OP πάει στα Δικαστηρια θα το βρει το δίκιο του:
Αν έχει δίκιο, γιατί να μην το βρει;
Τι να κάνουμε όμως που το "δίκιο του" (εν προκειμένω )αποτιμάται σε 20-40 euro
* και τα δικαστικά έξοδα είναι παραπάνω;
Ναι λοιπόν, όποιος πάει για «ψύλλου πήδημα» (20-40
* euro-
δυσαποδεικτης αποθετικής ζημίας-διαφυγόντος κέρδους) στα δικαστήρια ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΜΑΝΗΣ.
Ο Νομοθέτης έκρινε (όχι εγώ), έστω και εμμέσως- θεσπίζοντας κατώτατο όριο δικαστικών εξόδων, ότι δεκτικές δικαστικής προστασίας είναι χρηματικές διαφορές από ένα ποσό και πάνω.
Σημείωση:
* To ποσό των 20-40 euro το βγάζω από τα συμφραζόμενα του OP, ως διαφορά αρχικής με τελική τιμή:
Μιλαμε περιπου για τιμη γυρω στα 200ε στον ανταγωνισμο και περιπου 25% κατω στο συγκεκριμενο καταστημα, οπως ηταν δηλαδη η τιμη του προιοντος πριν τις νεες τιμες.....
&
.......Προσφερθηκε να μου το δωσει στην τιμη που το αγορασε .
Άλλο πράγμα αν μια τέτοια τακτική, όπως ξανα είπα για 10η φορά, είναι πάγια.
Εκεί υπάρχει π.χ. η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ , που ΕΚΕΙ και όχι στο Noiz, με μια καταγγελία, θα επιληφθεί η αρμόδια αρχή του θέματος.
Edit:
Και για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου συνολικά για το περιστατικό.
Φυσικά το λάθος, είναι του καταστήματος.
Φυσικά το σωστό θα ήταν να το χρεωθεί το κατάστημα, αν έπρεπε να το χρεωθεί κάποιος.
Από τη στιγμή όμως που OP, κατάλαβε/ένοιωσε /διαισθάνθηκε ότι ΌΝΤΩΣ ήταν λάθος και όχι πάγια τακτική, καλά έκανε και απλά υπαναχώρησε από την αγορά χωρίς παραπάνω διαδικασίες,
Και εγώ αυτό θα έκανα προσωπικά, όσο και αν ξενέρωνα.
Εχω πάθει χειρότερα.
Και όχι με αποθετική ζημία, αλλά με θετική.
Αγόρασα χαλασμένο (έλεγε ότι δούλευε) και πλήρωσα 50,00 € για επισκευή.
Μου είπε ο πωλητής :" Συγνωμη, δουλευε όταν το είχα, αν δεν το θες , στειλτο πίσω".
Το κρατησα και το επισκευασα.