απόψεις για Rupert Neve Designs

jmone

Μέλος
Μηνύματα
1,806
Πόντοι
36
hello guys

λέω να δοκιμάσω το eq PORTICO 5033 αν και απ ότι είδα όλα τα Rupert Neve Designs

είναι σε δελεαστικές τιμές οπότε αν είναι καλά μηχανηματάκια θα πάρω και έναν comp

τα έχει δοκιμάσει κανείς ? αξίζουν τα χρήματα τους ή να πάω για κανένα άλλο eq σε

αυτά τα λεφτά ?

να πω την αλήθεια δεν μου γεμίζουν το μάτι  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
hello jmone!!

Κατ'αρχάς το όνομα Rupert Neve είναι από μόνο του αιτία για να πάρει κάποιος κάτι ;D ;D ;D....πέρα από το (υπερβολικά) ηχηρό όνομα , η αλήθεια είναι πως και μένα η σειρά portico δεν με "πολυψήνει"....ο κυρίως λόγος είναι ότι με εξαίρεση τα portico preamps, τα υπόλοιπα modules (eq & dynamics) μου φαίνονται σαφέστατα προσανατολισμένα στο να αποτελούν τμήμα του (extended) 5088 line mixer (για πολλούς το απόλυτο line - summing mixer) και όχι τόσο ως stand alone units (ασχέτως αν έτσι προωθούντε....μιλάω σαν κατασκευαστική - σχεδιαστική σύλληψη...και θεωρώ "εμπορικό" λάθος του Neve που πρώτα "έβγαλε" στην αγορά τα Portico κα μετά την 5088.....νομίζω πως θα είχαν σίγουρα καλύτερη τύχη ώς modules μιας "σούπερ" αναλογικής κονσόλας ;))...το 5033 για παράδειγμα με πάει σαφέστατα πιοκοντά στο eq ενός channel strip παρά σε ένα all around outboard eq....και εξηγούμαι....ο τρόπος διαχωρισμού των eq bands (Hi & Lo shelving + 3 para mids), το ελάχιστο freq overlaping αλλά και η χρήση Continuously variable pots (ειδικά αν σε ενδιαφέρει η αγορά 2 για stereo pair).....αν ψάχνεις κάτι τέτοιο (channel eq) είμαι σίγουρος ότι τα αποτελέσματα θα είναι εξαιρετικά ;)...θα πρέπει βέβαια να είσαι προετοιμασμένος για τον "χρωματισμένο" transformer ήχο του mr.Rupert (για μένα σίγουρα στα υπέρ...όπως και η ύπαρξη trimable line amp που καθιστά το 5033 ένα πολύ καλό transformer ballanced line driver - ακόμη και με το eq section bypassed).....στα μείον σίγουρα το αντιαισθητικό, crowded half unit design  ;D ;D

Για την ακρίβεια θα έλεγα ότι είναι ένα Luxury channel EQ :) 

Σε σχέση με τα comp που δεν τα έχω ακούσει (για την ακρίβεια μόνο τα preamp έχω ακούσει ;D) συνδυάζουν κλσσικό design με κάποιες καινοτομίες, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το όνομα Neve βρίσκεται πίσω από μερικούςαπό τους πιο διάσημους vca comps (2254, 9098)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
για comp είμαι ανάμεσα σε distressor και rupert neve

ξέρω ότι είναι 2 εντελώς διαφορετικά μηχανήματα

και η χρήση τους θα είναι σε μπάσο και τύμπανα

το μέγεθος να σου πω την αλήθεια και εμένα μου τη σπάει  ;D

έχεις να προτείνεις κανένα άλλο eq σε αυτά τα χρήματα?

 
jmone είπε:
για comp είμαι ανάμεσα σε distressor και rupert neve

ξέρω ότι είναι 2 εντελώς διαφορετικά μηχανήματα

και η χρήση τους θα είναι σε μπάσο και τύμπανα
το Distressor είναι μακράν το πιο ευέλικτο comp που κυκλοφορεί στην αγορά.....τρομερό σε μπάσα,κιθάρες,τύμπανα και όταν το ζητούμενο είναι "υπερχρωματισμένα" φωνητικά επίσης πολύ δυνατό......σε πιο ήπιες καταστάσεις μπορεί να σταθεί πολύ καλά, αλλά το φόρτε του είναι να προσομειώνει υπεροδηγημένα FET  κυκλώματα....το portico είναι ένα VCA comp με ότι αυτό σημαίνει (υπεργρήγορο, σχετικά αναιπαίσθητο σε νορμάλ settings και σίγουρα καθαρό και αχρωμάτιστο σε ότι αφορά το gain reduction) συν κάποιες καινοτομίες (όπως όλες οι σχεδιάσεις του mr.Rupert Neve ;)).....επαναλαμβάνω πως δεν το έχω ακούσει, αλλά έχω αρκετή εμπειρία με τις compressor σχεδιάσεις του εν λόγω κυρίου....πολύ καλές κατασκευές, εμμονή στα "υπεργρήγορα"  αλλά  καθαρά VCA και μεγάλος (transformer ballanced) ήχος.....

Λίγο δύσκολη η σύγκριση......ένα τεράστιο όνομα με μια παλιά σχεδίαση από την μία...και ένα νέο σχετικά όνομα, ήδη κλασσικό και με τεράστια αναγνώριση όμως, με μια τρομερά ευέλικτη και καινοτόμο υλοποίηση από την άλλη........πάντως αν θες την γνώμη μουκαι αποφασίσεις ότι θέλεις κάτι που να γράφει "N" πάνω του ψάξε για προιόντα της περιόδου που ο Neve σχεδίαζε για την ΑΜΕΚ......μπορείς να βρεις τρομερά πράγματα σε απίστευτα χαμηλές τιμές (used βέβαια ;))

έχεις να προτείνεις κανένα άλλο eq σε αυτά τα χρήματα?
χμμμμ σε αυτά τα χρήματα όχι πολλά πράγματα...αλλά πρώτα πες μου αν ψάχνεις "άποψη - χρώμα" , ακρίβεια ή όνομα ;) 

 
μου αρέσει που βάζεις και την παράμετρο "όνομα"

ας πούμε ότι ψάχνω όνομα, χρώμα και άποψη

 
...ε βάλε άλλες 2-3 χιλιάδες ευρώ τότε ;D ;D ;D ;D

πέρα από την πλάκα τώρα ;)....όταν λέω όνομα εννοώ μάρκες "αναγνωρίσιμες" απο τους λιγότερο σχετικούς κάτι που δυστυχώς είναι σημαντικό σε ένα commercial studio. Δεν ξέρω για ποιον ακριβώς σκοπό σκέφτεσαι να κάνεις αυτή την αγορά και γι'αυτό προσέθεσα και αυτή την (όντως κάπως ηλίθια παράμετρο) παράμετρο, για την περίπτωση δηλαδή που μιλάμε για commercial studio και (υποθετικά) σε ενδιαφέρει και αυτός ο παράγωντας...ελπίζω να μην το παρεξήγησες ως υπαινιγμό, ειρωνία ή κάτι τέτοιο.

Για μένα τουλάχιστον το θέμα άποψη και χρώμα (και για τους πιο ενημερωμένους σίγουρα και το θέμα όνομα ;)) σε αυτά τα χρήματα μπορεί να καλυφθεί μόνι στην used αγορά είτε από εταιρίες που έχουν κλείσει (όπως η ΑΜΕΚ που προανέφερα) είτε από δυσεύρετους "θυσαυρούς" που κατα καιρούς (όλο και πιο σπάνια) εμφανίζονται σε αυτή την κατηγορία τιμής (πχ Klein & Hummel UE 400 eq), είτε από κάποιους (λίγους) boutique κατασκευαστες που κρατάν χαμηλές τις τιμές, είτε επίσης από custom racked Γερμανικά (και όχι μόνο)broadcast modules κυρίως των δεκαετιών 60-70 αλλά και πιο σύγχρονα (Telefunken, Tab, Siemens, Lawo, Ant, Filtek αλλά και STUDER, SSL), είτε βέβαια εισχορώντας στον θαυμαστό χώρο του DIY........ 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
....μια άλλη πολύ καλή, επεκτάσιμη και με άπειρες επιλογές λύση (και για eq αλλά και για comp) είναι το API 500 format....και μακροπρόθεσμα είναι σαφέστατα πιο οικονομικό ;)

 
Είμαι κάτοχος ενός Portico 5043 (compressor) και έχω ακούσει το 5033 eq.

To 5043 είναι ο αγαπημένος μου master bus compressor. Είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει για αυτό το application, ο τρόπος που "δένει" τα mix είναι απίστευτος, ειδικά στο πιο "χρωματισμένο" Feedback mode. Τα μπάσα περνάνε τεράστια (δεν υπάρχει λόγος να κάνει κάποιος sidechain eq!), ta transients αισθάνομαι ότι "σκάνε" περισσότερο (είναι δυνατόν??) καθώς και ο Neve ήχος (φαρδιά χαμηλομεσαία, "ανάγλυφη" υψηλομεσαία περιοχή) είναι εκεί με έναν μαγικό τρόπο.

Δίπλα του άκουσα (πάντα στο master bus μιας μίξης) έναν Alan Smart C2 (πολύ πιο γρήγορος SSL ήχος, super για πιο επιθετικά style μίξης, μου φάνηκε λίγο bright) καθώς και έναν ΑPI 2500 (smooooooooooooth και πολύ ευέλικτος)

Γενικά νομίζω ότι ο 5043 παρά το "φτηνούτσικο" look είναι ένα διαμάντι με το οποίο δουλεύουν ήδη πολλά high end αμερικάνικα+ευρωπαικά studios.

To 5033 είναι ένα eq για αυτούς που δεν τους αρέσει το eq :P Είναι super διάφανο, αν το αφήσεις ανοικτό ξεχνάς ότι είναι εκεί (μέχρι να το κλείσεις βέβαια...:P) Αν κάποιος θέλει κάτι λιγότερο καθαρό δεν νομίζω ότι είναι η καλύτερη επιλογή, το αντίστοιχο Great River EQ-1NV είναι πιο "χρωματισμένο". Γούστα είναι αυτά, προσωπικά μου αρέσει το "χρώμα" στο tracking αλλά όταν θέλω να "δώσω" ένα-δύο db's στο master bus προτιμώ να είναι καθαρά και διάφανα;) Πουλάει κανείς ένα GML 8200??? :P:P:P

 
για commercial φάση είναι για αυτό παίζει και το όνομα και για αυτό κοίταξα για τον κύριο Rupert  ;D  

αν βγάζαμε το θέμα χρώμα από τη μέση θα πέφταμε κάνα χιλιάρικο ?  ;D  

πέρα από την πλάκα απο outboard eq δεν έχω πείρα αυτό που ψάχνω είναι κάτι που θα το έχει ψιλοακούσει ο μουσικός

και θα εχει εναν χαρακτήρα βέβαια για να δω αν μου αρέσει ο χαρακτήρας αυτός πρέπει να το δουλέψω πράγμα που θα

προσπαθήσω αν ξέρω προς τα που να κινηθώ

το 5043 το βλέπω να έρχεται σε κάνα μήνα  ;D 

 
diskolos1 είπε:
To 5043 είναι ο αγαπημένος μου master bus compressor. Είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει για αυτό το application, ο τρόπος που "δένει" τα mix είναι απίστευτος, ειδικά στο πιο "χρωματισμένο" Feedback mode. Τα μπάσα περνάνε τεράστια (δεν υπάρχει λόγος να κάνει κάποιος sidechain eq!), ta transients αισθάνομαι ότι "σκάνε" περισσότερο (είναι δυνατόν??) καθώς και ο Neve ήχος (φαρδιά χαμηλομεσαία, "ανάγλυφη" υψηλομεσαία περιοχή) είναι εκεί με έναν μαγικό τρόπο.

Δίπλα του άκουσα (πάντα στο master bus μιας μίξης) έναν Alan Smart C2 (πολύ πιο γρήγορος SSL ήχος, super για πιο επιθετικά style μίξης, μου φάνηκε λίγο bright) καθώς και έναν ΑPI 2500 (smooooooooooooth και πολύ ευέλικτος)
φίλε Μ είσαι "VCA τύπος"  στο bus compressor τελικά ;D ;D ;D

Πάντως για τα "φαρδιά χαμηλομεσαία" (και υπέροχα) του Neve συμφωνώ απόλυτα.....νομίζω πως έχει να κάνει περισσότερο με την  εμμονή του στα transformers.....σαν να προσθέτουν υποαρμονικές ::)

φίλε jmone καλή επιτυχία στην αγορά σου.....και όταν τα έχεις στα χέρια σου πες καμιά γνώμη :)

 
thanx

θα πάρω το 5043 και για eq το βλέπω αργότερα εξ άλλου πάντα κολλημένος με τους κομπρέσορες ήμουν ;D 

 
Πάντως αν είχες τη δυνατότητα να διπλασιάσεις το budget (ή να κάνεις υπομονή ώσπου να σε παίρνει) και να πας για ένα ζευγάρι distressors....είναι μακράν καλύτερη επιλογή ;)

 
distressor θα πάρω σίγουρα αλλά δεν ξέρω αν θα πάρω ζευγάρι ή έναν μόνο του

 
προτεινω bac-500 compressor,και a-designs em-peq eq....πανακριβα αλλα γ......ε  απο χρωμα και ογκο.

 
Χαιρετω το φορουμ! ειπα να πω και γω καμια κουβεντα, y not. και φυσικα, τι καλυτερο απο ενα θεμα για high end analogue equipment.

Εχω το preamp και το comp, εχω ακουσει το EQ. το μεγαλυτερο προβλημα της  portico  σειρας ειναι  το form factor (half rack space) απο την αλλη, ομολογω οτι ειναι απειρα βολικο σε κατι καταστασεις που χρειαζεται ο χωρος. βλεπε live. Η αληθεια ειναι οτι η portico σειρα ειναι σχεδιασμενη απο τον  burgin mcDaniel, ο οποιος ειναι δημιουργος του Komit compressor. πολυ ωραιο  design και αυτο... to eq ειναι απο αυτα που δεν ακους αλλα σου λειπουν οταν ειναι bypassed, o comp ειναι αναντικαταστατος σε πολλες περιπτωσεις,  και το  preamp ειναι τρομερα πλουσιο και τρισδιαστατο (ισως μερικες φορες παραειναι). σαν  line drivers  ολα τα modules ειναι εκπληκτικα.

  Μολις βγηκε και το Portico  ΙΙ, που ειναι 2U channel strip  και ψηνει ασχημα. Αν καταφερω και το παρω για review θα αναφερω εντυπωσεις.

Γενικα η portico σειρα ειναι πολυ καλο value for money, αλλα δεν θα την προτεινα για καποιον που θελει μονο ενα  preamp, ενα comp, και ενα EQ. Σε ενα rack μεταξυ αλλων, υπαρχουν στιγμες που  διαπρεπουν.

Μια πολυ σημαντικη παρατηρηση, που ισως υποδηλωνει οτι  o rupert  δεν ασχοληθηκε παααααρα πολυ με αυτην την σειρα. Η εμπεδηση εισοδου  του προενισχυτη ειναι 10Κ. Οπως και πολλα συγχρονα designs αλλωστε, για να μη υπαρχει Loading πυκνωτικων μικροφωνων (κυριως), και να μπορεις ανετα να στειλεις line level σημα στο input χωρις απωλειες. Ελα ομως που αυτο αλλαζει δραματικα την συμπεριφορα δυναμικων και  ribbon μικροφωνων... συνηθως προς το χειροτερο. και δεν θυμιζει καθολου τον ηχο των παλιοτερων  designs του rupert.

Alex

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top