Αναβάθμιση συστήματος αγγελιών 2020 (It's done! )

Yannis Methenitis

Yameth

Jack of all trades
Staff member
Μηνύματα
11,634
Λύσεις
1
Πόντοι
2,393
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
  2. Τραγούδι
Ακολουθήσαμε το feedback και κάναμε κάποιες χρήσιμες αλλαγές στην εμφάνιση της σελίδας για να γίνει πιο εύχρηστη σε όλες τις συσκευες που χρησιμοποιείτε όταν μας επισκέπτεστε. Σε εμάς αρέσει πολύ και ελπίζουμε να αρέσει και εσάς.

Συνδέεστε όπως παλιά, ενω το προφίλ σας έχει παραμείνει ως είχε, με τις αγγελίες και τις πληροφορίες σας.

Η διαδικασία είναι σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί σταδιακά.

Αγαπητοί φίλοι και οι υπόλοιποι, ? ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά λόγια.

Κάποιες σημαντικές αλλαγές στην πλοήγηση έχουν ως εξής:

Στις κατηγορίες επάνω δεξιά, υπάρχει επιλογή εμφάνισης: 

  • Λίστα (όπως παλιά με κείμενο)  ή 
  • Φωτογραφίες (το νέο) για να χρησιμοποιήσετε όποιο απο τα 2 σας βολεύει.
Κάθε καταχώριση έχει ένα αστέρι που επιλέγοντας το, προσθέτει την καταχώριση στο Hotlist για να την παρακολουθείτε.

Στην σελίδα κάθε καταχώρισης μπορούν πλέον όλοι να επικοινωνούν μαζί σας (ακόμα και μη μέλη) επιλέγοντας e-mail.

Η επιλογή e-mail ανοίγει τη φόρμα επικοινωνίας και αφού δώσετε τα στοιχεία σας (του αποστολέα), συμπληρώνετε το κείμενο σας για να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας σχετικά με την συγκεκριμένη αγγελία που επιλέξατε.

Το μήνυμα πηγαίνει την διεύθυνση e-mail του ενδιαφερομένου και όχι στα μηνύματα στο προφίλ του.

Γι αυτό είναι σημαντικό να έχετε σωστές και ενεργές διευθύνσεις e-mail ώστε να μπορούν να επικοινωνούν οι αγοραστές μαζί σας.

Τα παλαιά εσωτερικά μηνύματα παραμένουν στο προφίλ μας ως αναφορά.

Υπάρχουν πολλές μικρές βελτιώσεις και θα προστεθούν περισσότερες. Καλό είναι να ρίχνετε μια ματιά στα News των αγγελιών για οποιαδήποτε νέα ενημέρωση. Παράλληλα μπορείτε να παρακολουθείτε ή και να θέσετε τα ερωτήματα σας στο Forum.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα ήθελα να με ενημερώνετε με τις εντυπώσεις σας σχετικά με την λειτουργία της σελίδας, για να δούμε τι και αν μας έχει ξεφύγει κάτι, αν και κάναμε ότι είναι δυνατόν να παραμείνουν τα σημαντικότερα ως έχουν. Η διαδικασία fine tuning συνεχίζεται και σύντομα θα προστεθούν και άλλες εφαρμογές.

 
Θα ήθελα να με ενημερώνετε με τις εντυπώσεις σας σχετικά με την λειτουργία της σελίδας, για να δούμε τι και αν μας έχει ξεφύγει κάτι, αν και κάναμε ότι είναι δυνατόν να παραμείνουν τα σημαντικότερα ως έχουν. Η διαδικασία fine tuning συνεχίζεται και σύντομα θα προστεθούν και άλλες εφαρμογές.


Σαφώς είναι καλύτερο από το προηγούμενο site !
Το μόνο ενοχλητικό για μένα είναι ότι αυτό το crop που γίνεται στην φώτο στην εξωτερική απεικόνιση της αγγελίας για να είναι ομοιόμορφη η φόρμα, με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να είναι υπερβολικό και να χάνεται μεγάλο μέρος της φωτο (πχ σε μια κάθετη εικόνα από στρατοκάστερ, απεικονίζεται μόνο το μπράτσο χωρίς το headstock και ελάχιστα από το σώμα, στα κέρατα της στρατ). Νομίζω το προηγούμενο σύστημα με τα όρια στις αναλογίες της φωτογραφίας λειτουργούσε πολύ πολύ καλύτερα, όχι όλη η σελίδα αλλά μόνο το crop που γίνεται στην εξωτερική φώτο της αγγελίας. Σε συνδυασμό με τον τίτλο αγγελίας που δεν είναι πλέον ευδιάκριτος, δημιουργείται μια σύγχυση ! Ίσως να βοηθούσε να γινόταν bold η γραμματοσειρά του τίτλου της αγγελίας.

(Ελπίζω να μην φαίνονται επικριτικές οι παρατηρήσεις μου, απλά ο τομέας δουλειάς μου είναι -και- πάνω και σε σχεδιασμό ιστοσελίδων -στο δημιουργικό κομμάτι βέβαια, μόνο design όχι προγραμματισμό- οπότε από μένα η όποια διαπίστωση για το τι δεν είναι σωστά στημένο, είναι χωρίς καμιά διάθεση κριτικής, παρά μόνο ως φιλική παρατήρηση θα έλεγα)

 
Ευχαριστώ για τα σχόλια. Οι φωτογραφίες που ανεβαίνουν όμως είναι ότι να'ναι (δεν τις ανεβάζει ένα άτομο για να έχουν ομοιογένεια όπως καταλαβαίνεις αλλά πολλοί) και φυσικά η μόνη διέξοδος (cover) όπως θα γνωρίζεις όταν ΄έχουν πολύ μικρές διαστάσεις, είναι να εχουν κακή ανάλυση στο zoom. Θα διορθωθεί εν καιρώ όμως όσο θα ανεβαίνουν καινούργιες.

 
Ναι ακριβώς γι' αυτό το λόγο, συνηθίζεται να κλειδώνει μια αναλογία (όσο πιο κοντά σε τετράγωνη) και γίνεται εσωτερικά ή αναπροσαρμογή της εικόνας, αφήνοντας δεξιά αριστερά ή πάνω κάτω τα απαραίτητα κενά. Όπως δηλαδή ήταν και στη προηγούμενη μορφή της ιστοσελίδας σας. Αυτό συνηθίζεται από πλευράς σχεδιασμού για να είναι όταν έχεις να κάνεις με τέτοια θέματα (να ανεβάζουν φωτογραφίες σε διαφορές φόρμες διαστάσεων), για να είναι πιο εύκολα διακριτή η κάθε φωτογραφία. Υπάρχουν και άλλες λύσεις περισσότερο περιπλοκές βέβαια, απλά αυτή είναι η λύση που σε συντριπτική πλειοψηφία χρησιμοποιείται με επιτυχία από τα πιο δημοφιλή παρεμφερή site σε όλο τον κόσμο. 
Εκτός από αυτό όλα τα άλλα είναι καλύτερα από το προηγούμενο site , δεν υπάρχει αμφιβολία. 

 
Σαφής βελτίωση. Συγχαρητήρια αγαπητέ admin.

 
  • Like
Reactions: Yameth
Εικαστικά φέρνει προς καλύτερα, λειτουργικά έχω να παρατηρήσω τα εξής.

Γενικά χρειάζονται περισσότερα κλικ για να πας εκεί που θέλεις, αυτό δεν μου άρεσε, με κούρασε και σχεδόν με αποθαρρύνει κάποιες φορές να μπω να χαζέψω.

Νομίζω είναι λάθος που καταργήθηκε το συγκεντρωτικό μενού στο κάτω μέρος στο scroll down, εκεί καταλήγεις μετα το ψάξιμο και κατόπιν ξανά πάνω και ξανά επιλογή αναζήτησης (προσωπικά το μενού θα το ήθελα και πάνω, όπως παλιά).

Επίσης με κουράζει πάρα πολύ το οτι δεν υπάρχει ως preset στην ταξινόμηση οι νέες καταχωρήσεις (που είναι κατά την άποψη μου το λογικό) και πρέπει και αυτό να το επιλέγεις.

Εκτός αν μπορείς να εξατομικεύσεις κάποιες επιλογές σαν preset και δεν το πήρα χαμπάρι...

Με όλη μου την αγάπη. ?

 
εχω προβλημα με τα μηνυματα ενω μου ερχεται ειδοποιηση στο μεηλ πως ο ταδε ενδιαφερεται για την αγγελια στα μηνυματα του λογαριασμου μου δεν εμφανιζεται τιποτα με αποτελεσμα να μην εχω καποιο κοντακτ για να συννενοηθω

 
Ναι ακριβώς γι' αυτό το λόγο, συνηθίζεται να κλειδώνει μια αναλογία (όσο πιο κοντά σε τετράγωνη) και γίνεται εσωτερικά ή αναπροσαρμογή της εικόνας, αφήνοντας δεξιά αριστερά ή πάνω κάτω τα απαραίτητα κενά. Όπως δηλαδή ήταν και στη προηγούμενη μορφή της ιστοσελίδας σας.
Είναι μια συνειδητή επιλογή.

Εικαστικά φέρνει προς καλύτερα, λειτουργικά έχω να παρατηρήσω τα εξής.

Γενικά χρειάζονται περισσότερα κλικ για να πας εκεί που θέλεις, αυτό δεν μου άρεσε, με κούρασε και σχεδόν με αποθαρρύνει κάποιες φορές να μπω να χαζέψω.

Νομίζω είναι λάθος που καταργήθηκε το συγκεντρωτικό μενού στο κάτω μέρος στο scroll down, εκεί καταλήγεις μετα το ψάξιμο και κατόπιν ξανά πάνω και ξανά επιλογή αναζήτησης (προσωπικά το μενού θα το ήθελα και πάνω, όπως παλιά).

Επίσης με κουράζει πάρα πολύ το οτι δεν υπάρχει ως preset στην ταξινόμηση οι νέες καταχωρήσεις (που είναι κατά την άποψη μου το λογικό) και πρέπει και αυτό να το επιλέγεις.

Εκτός αν μπορείς να εξατομικεύσεις κάποιες επιλογές σαν preset και δεν το πήρα χαμπάρι...

Με όλη μου την αγάπη. ?
Πολύ χρήσιμα τα σχόλια σου. Αναφέρεσαι σε οθόνες mobile ή desktop;

Η ταξινόμηση με φθίνουσα ημερομηνία είναι default οπότε οι νεότερες είναι φαίνονται πρώτα.Οι αγγελίες σε προτεραιότητα είναι όμως πάντα στην κορυφή. Μπορείς φυσικά να επιλέξεις και ταξινόμηση με τιμή. Οι πρόσφατες αγγελίες είναι διαθέσιμες απο την πρώτη σελίδα αμέσως μετα το μπλοκ με τις νέες.

εχω προβλημα με τα μηνυματα ενω μου ερχεται ειδοποιηση στο μεηλ πως ο ταδε ενδιαφερεται για την αγγελια στα μηνυματα του λογαριασμου μου δεν εμφανιζεται τιποτα με αποτελεσμα να μην εχω καποιο κοντακτ για να συννενοηθω
Υπάρχει ανακοίνωση στα ΝΕΑ των αγγελιών.

Η επικοινωνία μεταξύ συναλλασσομένων γίνεται πλέον με έμμεσο email.

Στο εξής (και μέχρι νεωτέρας) η επικοινωνία γίνεται με email ή τηλέφωνο αν φυσικά διατίθεται απο τον πωλητή.

Τα παλαιά εσωτερικά μηνύματα παραμένουν στο προφίλ μας ως αναφορά.

Σε κάθε αγγελια η επιλογή e-mail ανοίγει τη φόρμα επικοινωνίας και αφού δώσετε τα στοιχεία σας (του αποστολέα), συμπληρώνετε το κείμενο σας για να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας σχετικά με την συγκεκριμένη αγγελία που επιλέξατε.

Το μήνυμα πηγαίνει την διεύθυνση e-mail του ενδιαφερομένου και όχι στο προφίλ του εσωτερικά.

Γι αυτό είναι σημαντικό να έχετε ενεργές διευθύνσεις ώστε να μπορούν να επικοινωνούν οι αγοραστές.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ναι το μηνυμα ερχεται μεν στο e mail μου αλλα δεν εχω διευθυνση e mail ή τηλεφωνο του αποστολεα για να απαντησω

Το παρόν είναι μια αυτόματη ειδοποίηση.

Φίλε/η celticfrost,

Ο/Η spiros ενδιαφέρεται για την αγγελία σας:https://smart.noiz.gr/details.php?id=449550Ανταλλαγη με blackstar lt distortion;
 

Χαιρετισμούς,

Smart Noizhttps://smart.noiz.gr

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ναι το μηνυμα ερχεται μεν στο e mail μου αλλα δεν εχω διευθυνση e mail ή τηλεφωνο του αποστολεα για να απαντησω


Οταν κοιτάξεις τον αποστολέα του email θα δεις πως πέρα απο το Noiz υπάρχει και η διεύθυνση του ενδιαφερόμενου.

Σου δίνεται η επιλογή να απαντήσεις (reply to) σε αυτόν.

Δηλαδή το Noiz αναλαμβάνει να σου στέλνει τα email χωρίς να φανεί η διευθυνση σου σε άτομα μη συνδεδεμένα. Μια πάγια αίτηση όσων έβαζαν τα στοιχεία τους μέσα στο κείμενο της αγγελίας για να απευθύνονται σε μεγαλύτερο κοινό.

 
Πολύ χρήσιμα τα σχόλια σου. Αναφέρεσαι σε οθόνες mobile ή desktop;

Η ταξινόμηση με φθίνουσα ημερομηνία είναι default οπότε οι νεότερες είναι φαίνονται πρώτα.Οι αγγελίες σε προτεραιότητα είναι όμως πάντα στην κορυφή. Μπορείς φυσικά να επιλέξεις και ταξινόμηση με τιμή. Οι πρόσφατες αγγελίες είναι διαθέσιμες απο την πρώτη σελίδα αμέσως μετα το μπλοκ με τις νέες.


Μιλάω για desktop οθόνη.

Έχεις δίκιο για το default με φθίνουσα, δεν το πήρα είδηση όμως γιατί στο παλιό σύστημα οι αγγελίες με προτεραιότητα ήταν τονισμένες/μαρκαρισμένες και τις προσπερνούσα ενώ στο καινούργιο δεν φαίνεται κάποια διαφοροποίηση.

 
Η επικοινωνία μεταξύ συναλλασσομένων γίνεται πλέον με έμμεσο email.

Στο εξής (και μέχρι νεωτέρας) η επικοινωνία γίνεται με email ή τηλέφωνο αν φυσικά διατίθεται απο τον πωλητή.

Τα παλαιά εσωτερικά μηνύματα παραμένουν στο προφίλ μας ως αναφορά.

Σε κάθε αγγελια η επιλογή e-mail ανοίγει τη φόρμα επικοινωνίας και αφού δώσετε τα στοιχεία σας (του αποστολέα), συμπληρώνετε το κείμενο σας για να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας σχετικά με την συγκεκριμένη αγγελία που επιλέξατε.

Το μήνυμα πηγαίνει την διεύθυνση e-mail του ενδιαφερομένου και όχι στο προφίλ του εσωτερικά.

Γι αυτό είναι σημαντικό να έχετε ενεργές διευθύνσεις ώστε να μπορούν να επικοινωνούν οι αγοραστές.

 
Υπαρχει περιπτωση η δραματικη αυξηση scam mails που διαπιστωνω να εχει να κανει με το νεο συστημα αγγελιων, ή ειναι απλα αποτελεσμα του γεγονοτος οτι η αγγελια βρισκεται στην πρωτη σελιδα?

 

Trending...

Νέα θέματα