Υπαρχει περιπτωση η δραματικη αυξηση scam mails που διαπιστωνω να εχει να κανει με το νεο συστημα αγγελιων, ή ειναι απλα αποτελεσμα του γεγονοτος οτι η αγγελια βρισκεται στην πρωτη σελιδα?
Δεν βρίσκεται στην πρώτη σελίδα γιατί δεν υπάρχει τετοια επιλογή και βέβαια ίσως το γεγονός πως κάποιος μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί σου ευκολότερα (χωρίς να γνωρίζει στοιχεία σου αν δεν τα έχεις βάλει μέσα στο κείμενο) αυξάνει τα μηνύματα αυτά. Αλλά στο χέρι σου είναι να τα στείλεις στο καλάθι αχρήστων άμεσα.
Εχεις επιλογή να χρησιμοποιήσεις το Noiz να στείλεις email μέσω της φόρμας ή εφόσον είσαι συνδεδεμένος και βλέπεις τα στοιχεία του πωλητή να του στείλεις απο το δικό σου email ή να τον πάρεις τηλέφωνο.
Η επικοινωνία μεταξύ συναλλασσομένων γίνεται πλέον με έμμεσο email.
Στο εξής (και μέχρι νεωτέρας) η επικοινωνία γίνεται με email ή τηλέφωνο αν φυσικά διατίθεται απο τον πωλητή.
Τα παλαιά εσωτερικά μηνύματα παραμένουν στο προφίλ μας ως αναφορά.
Σε κάθε αγγελια η επιλογή e-mail ανοίγει τη φόρμα επικοινωνίας και αφού δώσετε τα στοιχεία σας (του αποστολέα), συμπληρώνετε το κείμενο σας για να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας σχετικά με την συγκεκριμένη αγγελία που επιλέξατε.
Το μήνυμα πηγαίνει την διεύθυνση e-mail του ενδιαφερομένου και όχι στο προφίλ του εσωτερικά.
Γι αυτό είναι σημαντικό να έχετε ενεργές διευθύνσεις ώστε να μπορούν να επικοινωνούν οι αγοραστές.
Αν στείλεις email από π.χ. outlook έχεις αντίγραφο του email που έστειλες.
Όμως, από τη στιγμή που χρησιμοποιείς την φόρμα επικοινωνίας, μέσα από τις αγγελίες, αντίγραφο δεν θα έπρεπε να παραλαμβάνει και ο αποστολέας στο δικό του email?
Αυτο κι αν είναι σημαντικό ΑΝ συνέβαινε Μανώλη μου. Δεν ισχύει όμως.
Αν ο αποδέκτης δεν ελέγχει ή δεν έχει επικαιροποιήσει τη διεύθυνση του σύμφωνα με τις οδηγίες εγγραφής ή ακόμα και μετά τις χιλιάδες ειδοποιήσεις μας σε προσωπικό επίπεδο να τις διορθώσουν δεν το έχουν κάνει, δυστυχώς δεν είναι στο χέρι μας να το επιβάλουμε. Μάλλον δεν πολυ-ενδιαφέρονται να πουλήσουν με σοβαρές προθέσεις αλλά ούτε και εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε τον ρυθμό τους.
Κάποιες σημαντικές αλλαγές στην πλοήγηση έχουν ως εξής:
Στις κατηγορίες επάνω δεξιά, υπάρχει επιλογή εμφάνισης:
Λίστα (όπως παλιά με κείμενο) ή
Φωτογραφίες (το νέο) για να χρησιμοποιήσετε όποιο απο τα 2 σας βολεύει.
Κάθε καταχώριση έχει ένα αστέρι που επιλέγοντας το, προσθέτει την καταχώριση στο Hotlist για να την παρακολουθείτε.
Στην σελίδα κάθε καταχώρισης μπορούν πλέον όλοι να επικοινωνούν μαζί σας (ακόμα και μη μέλη) επιλέγοντας e-mail.
Η επιλογή e-mail ανοίγει τη φόρμα επικοινωνίας και αφού δώσετε τα στοιχεία σας (του αποστολέα), συμπληρώνετε το κείμενο σας για να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας σχετικά με την συγκεκριμένη αγγελία που επιλέξατε.
Το μήνυμα πηγαίνει την διεύθυνση e-mail του ενδιαφερομένου και όχι στα μηνύματα στο προφίλ του.
Γι αυτό είναι σημαντικό να έχετε σωστές και ενεργές διευθύνσεις e-mail ώστε να μπορούν να επικοινωνούν οι αγοραστές μαζί σας.
Τα παλαιά εσωτερικά μηνύματα παραμένουν στο προφίλ μας ως αναφορά.
Υπάρχουν πολλές μικρές βελτιώσεις και θα προστεθούν περισσότερες. Καλό είναι να ρίχνετε μια ματιά στα News των αγγελιών για οποιαδήποτε νέα ενημέρωση. Παράλληλα μπορείτε να παρακολουθείτε ή και να θέσετε τα ερωτήματα σας στο Forum.
Αν δεν ανοίξω να διαβάσω την αγγελία, όμως, πώς θα ξέρω ότι με ενδιαφέρει να την σώσω?
Και αν την ανοίξω σε new tab, δεν έχω μετά πλήκτρο back για να γυρίσω στη λίστα των αγγελιών και να τη μαρκάρω με αστεράκι...
Αν δεν ανοίξω να διαβάσω την αγγελία, όμως, πώς θα ξέρω ότι με ενδιαφέρει να την σώσω?
Και αν την ανοίξω σε new tab, δεν έχω μετά πλήκτρο back για να γυρίσω στη λίστα των αγγελιών και να τη μαρκάρω με αστεράκι...
Πέρα απο πολλές μικρές λεπτομέρειες που διορθώθηκαν, ακούγοντας τα σχόλια σας έχουμε και τα εξής:
Hotlist στην σελίδα της αγγελίας - ΟΚ
Κατηγορίες (menu) στο footer - OK
Εσωτερικά μηνύματα σε λειτουργία ξανά - ΟΚ
Βέβαια με τα ανενεργά μηνύματα φάνηκε πόσες άκυρες διευθύνσεις υπάρχουν ακόμα και χωρίς να έχουν δοθεί τηλέφωνα επικοινωνίας. Και μετά σου λέει δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τις αγγελίες... Τα μηνύματα βεβαια συνεχίζουν να πηγαίνουν και σαν email για όσους το προτιμούν.
Νομίζω είμαστε σε πολύ καλή φάση, ενω θα ακολουθήσουν κάποια άλλα ωραία που θα κάνουν το shopping experience ακόμα πιο ενδιαφέρον.
Και κάτι ακόμα, κάποιες επιλογές στο κείμενο όπως γιά παράδειγμα, Text Color & Background Color & Rule & Add Link, δεν εμφανίζονται μετά την αποθήκευση.
Εμφανισιακά είναι μια χαρά η σελίδα. Μάλιστα ενώ πριν από iOS δεν μπορούσες να προβάλεις τις φωτογραφίες, τώρα μπορείς να τις βλέπεις κανονικά και να κάνεις μεγέθυνση.
Άλλαξε κάτι στο θέμα του feedback; Είχα ξαναγράψει ότι δεν μπορείς ν’ αφήσεις feedback παρά μόνο αν είναι ανοιχτή η αγγελία. Αν υπήρχε κάποιος τρόπος να διορθωθεί αυτό, θα ήταν πολύ θετικό
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.