- Μηνύματα
- 363
- Πόντοι
- 16
Υπαρχει τροπος να καταλαβαινουμε με το αυτι σε ποια αναστροφη ειναι μια συγχορδια ? Τι πρεπει να προσεχουμε ?
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι αποτέλεσμα μελέτης. Ένας καλός μουσικός είναι σε θέση να ακούσει αναστροφές συγχορδιών.mr_davidoff είπε:Υπαρχει τροπος να καταλαβαινουμε με το αυτι σε ποια αναστροφη ειναι μια συγχορδια ? Τι πρεπει να προσεχουμε ?
Οχι μονο απο κιθαρα γενικα σε κομματια μιλαω καταρχας και για ολα τα οργανα Ναι αλλα τι μελετης ? Σε τι να κανω εξασκηση ? Υπαρχει κανα τιπ ? Πχ ξερω οτι αν ειναι σε κανονικη μορφη ακουγεται πιο "λαμπερος" ο ηχος να το πω ? Αλλα για τα υπολοιπα ? Την πρωτη με τη δευτερη αναστροφη πως τις ξεχωριζεις ?Μανώλης Χναράκης είπε:Είναι αποτέλεσμα μελέτης. Ένας καλός μουσικός είναι σε θέση να ακούσει αναστροφές συγχορδιών.
Μινόρε, ματζόρε, dominant, diminished, half diminished κλπ.mr_davidoff είπε:Επισης αυτο που λετε για "ποιοτητα" τι εννοειτε ?
off topic: Τι εννοεις dominant? Ετσι οπως την ξερω εγω, κανει την παραπανω προταση "κυκλώστε το άσχετο" ;DJazzjoker είπε:Μινόρε, ματζόρε, dominant, diminished, half diminished κλπ.
Καλα αυτα προφανως ναι ειναι ξεκαθαρο τι ειναι αμα εισαι προσεκτικος και neeq σε μια αλληλουχια που λες ναι μπορεις να το κανεις γιατι δεν το ακους ουσιαστικα πας με τη λογικη . Εγω ελεγα ετσι μονη της αμα μπορεις να την καταλαβεις αν εχει καποιο στοιχειο ρε παιδι μου που σε βοηθαει. Λογικα δεν θα εχει ομως οκ θενξς ;DJazzjoker είπε:Μινόρε, ματζόρε, dominant, diminished, half diminished κλπ.
Απλά παρέθεσα ποιότητες συγχορδιών χωρίς να τις κατατάξω σε κάποια κατηγορία ή με κάποια σειρά ως προς τη λειτουργία τους.neeq είπε:off topic: Τι εννοεις dominant? Ετσι οπως την ξερω εγω, κανει την παραπανω προταση "κυκλώστε το άσχετο" ;D
Μιλάω εννοώ για πιάνο - πλήκτρα.mr_davidoff είπε:Οχι μονο απο κιθαρα γενικα σε κομματια μιλαω καταρχας και για ολα τα οργανα
Βασικά θεωρία μουσικής. Dictee, κάπως έτσι το λένε.Ναι αλλα τι μελετης ? Σε τι να κανω εξασκηση ?
Δεν ξέρω, άσχετος απ'αυτά.Υπαρχει κανα τιπ ?
Δεν ξέρω για "λαμπερό" - "μουντό". Δηλαδή κάτι σαν μαντζόρε - μινόρε ?Πχ ξερω οτι αν ειναι σε κανονικη μορφη ακουγεται πιο "λαμπερος" ο ηχος να το πω ? Αλλα για τα υπολοιπα ?
Εντελώς μπακάλικα.Π.χ. σε μία τρίφωνη συγχορδία Ντο ματζόρε έχουμε τις νότες με τη σειρά C-E-G, δηλαδή την πρώτη © την τρίτη (E) και την πέμπτη (G) με αυτή τη σειρά. Αυτό το λένε συνήθως σε ευθεία κατάσταση. Η συγχορδία ξεκινάει με την πρώτη ή θεμέλιο νότα της Ντο ματζόρε συγχορδίας, την C.Την πρωτη με τη δευτερη αναστροφη πως τις ξεχωριζεις ?
Δεν το είπα εγώ. Ποιότητα συγχορδίας δεν ξέρω τι είναι. Μήπως εννοεί καμιά F#/5b/7min με A στο μπάσο ? Δεν ξέρω ;DΕπισης αυτο που λετε για "ποιοτητα" τι εννοειτε ?
Φιλος, πηγαινε στο Νακα και παρε την "τονικη αρμονια" του Παναγιωτη Αδαμ, διαβασε και θα σου λυθουν ολες οι αποριες σου σχετικα με τις αναστροφες κλιμακων.mr_davidoff είπε:Υπαρχει τροπος να καταλαβαινουμε με το αυτι σε ποια αναστροφη ειναι μια συγχορδια ? Τι πρεπει να προσεχουμε ?
ρε παιδια δεν ειναι οτι καιγομαι απλα μου την εδωσε γιατι προσπαθω να βγαλω σε ενα κομματι τι παιζουν ολα τα οργανα στο finale και δεν μπορω να το πετυχω 100% γιατι δεν μπορω να καταλαβω σε τι αναστροφες ειναι καποιες συγχορδιες . Δεν ειναι οτι θα πεθανω κιολας απο την λυπη μου αν δεν το βρω 100% απλα ρωτησα μηπως υπαρχει κανα φοβερο μυστικο που δεν ξερω, ετσι κουβεντα να γινεται ;DJazzjoker είπε:Μας εξηγείς, αν θες, γιατί καίγεσαι να ακούς τις αναστροφές; Διότι θεωρώ ότι αναλωνόμαστε σε ένα θέμα άνευ σημασίας ενώ (ξαναλέω) το σημαντικό είναι να μπορείς να ξεχωρίζεις ποιότητες και όχι βαθμίδες.
Μήπως εννοείς είδη συγχορδιών και όχι ποιότητες συγχορδιών;Οι βαθμίδες δεν έχουν σημασία;Jazzjoker είπε:Μας εξηγείς, αν θες, γιατί καίγεσαι να ακούς τις αναστροφές; Διότι θεωρώ ότι αναλωνόμαστε σε ένα θέμα άνευ σημασίας ενώ (ξαναλέω) το σημαντικό είναι να μπορείς να ξεχωρίζεις ποιότητες και όχι βαθμίδες.
Διδάσκεται σε όποιο κλασικό ωδείο, τμήμα αρμονίας.Από εκεί και πέρα, το όλο θέμα ανήκει στην κατηγορία του ear training. Διδάσκεται σε ωδεία που έχουν τμήμα μοντέρνας μουσικής και μπορείς να βρεις και διάφορα βιβλία σχετικά με το αντικείμενο.
Γιατί καλέ; ;DΟχι Αμαραντιδης ;D
+1Mr davidoff, θεωρητικά το αυτι ενος μεσου μουσικού μπορει να ξεχωρισει 3 στοιχεια σε μια συνηχηση. Την ψηλοτερη νοτα, τη χαμηλότερη, και ότι υπαρχει ενδιάμεσα.
Μμμ, ναι.Οποτε, αν ξεχωρισεις την ψηλότερη και τη χαμηλότερη νοτα, μπορεις να καταλήξεις στο ποια συγχορδια ειναι και σε τι αναστροφή.
Ως παράδειγμα, μόνο η εισαγωγή από το παρακάτω αρκεί.Αλλα δεν ξερω που μπορει να χρησιμευσει αυτο, τι μουσική ακους πια? ;D