αν ήσουν δισκογραφική...

blue

Παροιμυώδης
Μηνύματα
5,554
Πόντοι
798
... ποιά εγχώρια ονόματα θα προσέγγιζες?

Μια απλή ερώτηση με πολλές παγίδες  ;D

Στόχοι θέματος :

1) η δισκογραφική εταιρία, όντας εμπορική επιχείρηση, ανεξάρτητα από την ηθική της αντιμετώπιση απέναντι στη μουσική, πρέπει να έχει κάποια έσοδα, άρα πρέπει να απευθύνεται σε κάποιο αγοραστικό κοινό. Ποιοί αγοράζουν δίσκους και πάνε σε live?

2) να διαπιστώσουμε οτι οι προτάσεις που αξίζουν είναι λίγες και δεν πρέπει να το παίζουμε μουσικό zeitgeist με κάθε επιφώνημα ενός ραδιοφωνικού παραγωγού. O ενθουσιασμός ενός blogger (και στη συνέχεια ενός ανεξάρτητου-ψαγμένου μουσικού παραγωγού) δεν λειτουργεί με διαφορετικές διαδικασίες από αυτές που υποκινούν τον αθώο δικό μας (ενθουσιασμό) που εκθειάζει τα καινούρια μας πετάλια (φυσικά εμού συμπεριλαμβανομένου).

3) να γνωρίσουμε πραγματικά νέες προτάσεις unsigned ή πρωτοεμφανιζόμενες ή ελάχιστα δημοφιλείς, καθώς σε σχετικό, παλιότερο θέμα αντί να προτείνουμε μουσικούς που θεωρούμε οτι αξίζουν βάζαμε λινκς των δικών μας γκρουπ.

Σοβαρά, βάλτε τον εαυτό σας στη θέση αυτού που πλερώνει και όχι αυτού που κρίνει δωρεάν και προτείνετε βαριά ονόματα, καλύτερα από αυτά που μας παρουσιάζει ο κακός τύπος.

Προϋπολογισμός πρότζεκτ : €2,000,000

Ένα έργο συγχρηματοδοτούμενο από το ΥΠΠΟ και την ΕΕ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ωραία το πήγαινες mr. Blue, αλλά στο τέλος έριξες την πυρηνική:

blue είπε:
Προϋπολογισμός πρότζεκτ : €2,000,000

Ένα έργο συγχρηματοδοτούμενο από το ΥΠΠΟ και την ΕΕ.

Λοιπόν, αφού έχουμε 2 μιλιόνια  από ΥΠΠΟ και τα κορόιδα τους Ευρωπαίους, θα ακολουθήσουμε την κλασσική Ελληνική συνταγή:

Ο ίδιος ο υπουργός πολιτισμού, θα καθορίσει έναν από τους κλαψομ**νιδες έντεχνους καραγκιόζιδες, που σέρνονται στα γραφεία του, ως ανάδοχο. Οι φιλικές σχέσεις είναι προαιρετικές: Απαραίτητα όμως είναι αποδεικτικά στοιχεία με κολάσιμες ποινικές πράξεις, ώστε να έχουμε την πλάτη μας καλυμμένη.

Πάμε παρακάτω: Έχουμε 2-3 εταιρίες- βιτρίνες, για την έκδοση παραστατικών που αφορούν την παραγωγή, την προώθηση, τη διαφήμηση κ.λ.π. Κάποια διαφημιστικά τα βάζουμε σε μέσα γνωστών, για τα μάτια του κόσμου, όπου αργότερα θα έχουν πράγματι αντίκρυσμα για την καμπάνια του υπουργού. Τα υπόλοιπα τα σπρώχνουμε στις offshore, ενώ όπου προκείπτει φορολογήσιμο ποσό, αντιστοιχούμε το φόρο σε αγαθοεργίες που παρέχουμε σε φίλα προσκείμενες ΜΚΟ, για τη διάσωση των ιριδιζόντων κολεόπτερων, τα τσεπώνουμε και αυτά, και την κάνουμε μεγάλε για διακοπές στο Πουέρτο Ρίκο, και άσε τους μ***κες να ψάχνουν γιατί πάτωσε ο δίσκος  ;D

-Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει

- Για, για, κ***όλα, κ***ριόλα!

 
+1000 σε όλα.

Αλλά Πέτρο μου, αν είχα €2,000,000 σαν budget, θα έψαχνα καλά, θα έβρισκα τους καλύτερους και θα την κάναμε όλοι μαζί για εξωτερικό.

Όταν διαθέτεις τόσα χρήματα (που πάει να πει οτι πρέπει να βγάλεις τουλάχιστον τα διπλά)για μία-δύο μπάντες δε ρισκάρεις να τους κάνεις καριέρα στην Ελλάδα.

Γνώμη μου για το είδος που ακούω (ροκ, χαρντ ροκ κλπ).

 
ρε παιδιά είπα και μια μαλακία στο τέλος για να σιγουρέψω οτι ξέρετε ποιός άνοιξε το θέμα, μην απαντάτε σε αυτήν αποκλειστικά ;D

WilliamSats είπε:
Γνώμη μου για το είδος που ακούω (ροκ, χαρντ ροκ κλπ).
Να, άλλη μια παράμετρος. Αν έκανα πχ εγώ δισκογραφική με αυτά που ακούω και αγοράζω σήμερα, θα έκλεινε μεθαύριο ;D

Παρόλ'αυτά, θα ήμουν περήφανος αν "έβγαζα" μπάντες όπως οι Λαϊκεδέλικα, οι Trio Balkano και οι Δάρνακες (για να κάνω και μια αρχή).

Φυσικά, δεν υπάρχει πραγματικό μπάτζετ, συζητάμε καφενοειδώς στο πλαίσιο του "ρε αν ημουνα εγώ πρωθυπουργός"

 
Μεταξύ αστείου και σοβαρού, ειπώθηκε η αλήθεια!

blue είπε:
Να, άλλη μια παράμετρος. Αν έκανα πχ εγώ δισκογραφική με αυτά που ακούω και αγοράζω σήμερα, θα έκλεινε μεθαύριο ;D
;D

Φυσικά, δεν υπάρχει πραγματικό μπάτζετ, συζητάμε καφενοειδώς στο πλαίσιο του "ρε αν ημουνα εγώ πρωθυπουργός"
Εννοείτε κ.Πρωθυπουργέ ;D

 
Πάντως, αν υπήρχε ένα μπάτζετ, θα τα έκανα χωράφια και θα έσπερνα μάσες, γιατί έρχονται χρόνια δύσκολα. Εκτός αυτού όμως, δεν μπορώ να σκεφτώ χειρότερη επένδυση από δισκογραφική: Δεν τα δίνουμε σε κάνα φτωχό παιδάκι λέω 'γω να πιάσουνε και τόπο;

Αυτά στο γενικό. Τώρα αν θέλεις ντε και καλά δισκογραφική, με κέρδος, χωρίς πλάκα, θα κοίταζα να υπογράψω κάνα μπεμπε Λιλλυ φάση, γιατί μόνο αυτά και οι τσόντες της Τζούλια πουλάνε.

 
Το μπάτζετ είναι πραγματικά όμως ένα θέμα. Και νομίζω η σοβαρότερη παράμετρος στο ποιον υπογράφεις. Γιατί όπως και να το κάνουμε αν έχεις χρήματα μόνο για το CD, άκλαφτος θα πας...

manosx είπε:
Αυτά στο γενικό. Τώρα αν θέλεις ντε και καλά δισκογραφική, με κέρδος, χωρίς πλάκα, θα κοίταζα να υπογράψω κάνα μπεμπε Λιλλυ φάση, γιατί μόνο αυτά και οι τσόντες της Τζούλια πουλάνε.
Έχει δίκιο ο Μάνος. Και πουλάνε, επειδή το κοινό τους είναι λιγότερο εξοικειωμένο με τα τόρεντς.

 
Παιδιά, τι cd, στα περιοδικά τα βάζουνε, σουπλά έχουνε καταντήσει. Σε λίγο θα τα μοιράζουνε σαν τα φυλάδια κάτω από τις πόρτες.

Τέρμα το πάρτυ. Άντε, και του χρόνου σπίτια μας  ;D

 
Σε όλο το κόσμο (δηλ. όχι μόνο στην Ελλάδα) μόνο οι πολύ ειδικευμένες δισκογραφικές, που διεκπεραιώνουν το σύνολο των εργασιών τους εσωτερικά, έχουν οποιαδήποτε ελπίδα να επιβιώσουν. Θα προσπαθούσα να εντοπίσω συνθέτες και μουσικούς από το χώρο της ορχηστρικής/κλασσικής μουσικής, προκειμένου να κυκλοφορήσω μία καλή σειρά με έργα του Σκαλκώτα (π.χ.), ή του Ξενάκη ή του Χρήστου.

Σε δεύτερο επίπεδο, θα κυκλοφορούσα έργα σύγχρονων συνθετών (ορχηστρικών έργων) ή ηλεκτρονικής μουσικής (και δεν εννοώ χορευτικής).

Σε τρίτο επίπεδο, θα αναζητούσα συνθέτες από άλλες χώρες της Ευρώπης, ειδικότερα δε τις βαλκανικές και την Τουρκία.

Είμαι βέβαιος για δύο πράγματα : α) ότι ΔΕ θα γινόμουν πλούσιος από αυτή τη δραστηριότητα, β) ότι ΔΕ θα έμπαινα μέσα, διότι υπάρχει σημαντικότατο έλλειμα παρόμοιας δισκογραφίας και (αν τηρούντο κάποιες προϋποθέσεις) θα τύγχανε διεθνούς ενδιαφέροντος.

Αυτό που γράφτηκε (ότι δηλ. πουλάει μόνο η Μπεμπέ Λιλή, και η Τζούλια - και οι Μαζού) δεν είναι καθόλου ακριβές. Όσοι ακούν ορχηστρική μουσική και τζαζ, αγοράζουν κυρίως δίσκους και μάλιστα κάμποσους.

 
Παρότι γουστάρω πολύ την προσέγγισή σου, δεν μπορώ παρά να σου επιστήσω την προσοχή σε μια λεπτομέρεια: Το budget για μια παραγωγή συμφωνικής μουσικής είναι βαρύ, όχι αστεία. Και άμα θέλουμε κιόλας να κάνουμε και υψηλής ποιότητας παραγωγή, τότε την κάτσαμε τη βάρκα.

 
manosx είπε:
Παρότι γουστάρω πολύ την προσέγγισή σου, δεν μπορώ παρά να σου επιστήσω την προσοχή σε μια λεπτομέρεια: Το budget για μια παραγωγή συμφωνικής μουσικής είναι βαρύ, όχι αστεία. Και άμα θέλουμε κιόλας να κάνουμε και υψηλής ποιότητας παραγωγή, τότε την κάτσαμε τη βάρκα.
Πολύ σωστά, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να ξεκινήσεις από τα μεγάλα συμφωνικά έργα. Το πας λάου-λάου, κανά κουαρτέτο εγχόρδων, κανά συνολάκι από σονάτες και... βλέπουμε.

 
Σωστά.

trolley είπε:
Σε όλο το κόσμο (δηλ. όχι μόνο στην Ελλάδα) μόνο οι πολύ ειδικευμένες δισκογραφικές, που διεκπεραιώνουν το σύνολο των εργασιών τους εσωτερικά, έχουν οποιαδήποτε ελπίδα να επιβιώσουν.

Εδώ έχεις χτυπήσει κέντρο, αλλά να το επεκτείνω κάπως, και να πω ότι αυτή η φάση δεν αφορά την εποχή μας μόνο. Πάντα υπήρχε αυτό, μπορεί να πει κάποιος ότι η Motown είναι το πρότυπο, αλλά υπάρχουν πολλά παρόμοια σκηνικά.

Θα μου άρεσε πολύ η ιδέα σου, με μουσικούς που πραγματικά έχουν λιώσει, και έχουν διάθεση να δώσουν κάτι για να ανέβει λίγο η φάση, να ξεκολλήσουμε. Μακάρι να ξεκίναγε κάτι τέτοιο.

Ο στόχος πάντως θα πρέπει να αφορά την παγκόσμια κοινότητα, όσο το δυνατόν περισσότερο, γιατί δεν τρέφω πολλές ελπίδες για κάτι βιώσιμο εδώ. 

 
manosx είπε:
Ο στόχος πάντως θα πρέπει να αφορά την παγκόσμια κοινότητα, όσο το δυνατόν περισσότερο, γιατί δεν τρέφω πολλές ελπίδες για κάτι βιώσιμο εδώ. 
Ακριβώς αυτό είναι το σκεπτικό πίσω από αυτά που πρότεινα.

Είναι (ελαφρώς) off-topic και ίσως σηκώσει μποφώρ, αλλά πρέπει να ειπωθεί ότι αυτή είναι η μόνη ελληνική μουσική που αφορά το παγκόσμιο κοινό (πάντα, κατά τη γνώμη μου, αλλά σίγουρα αυτή την εποχή). Προσωπικά φλιπάρω κάθε φορά που ακούω ότι ένα έργο έλληνα συνθέτη ηχογραφήθηκε με ξένη ορχήστρα, έλληνα σολιστ και κυκλοφόρησε από τη ... Naxos (δηλ. μία εταιρεία με ελληνικό όνομα) και πουλάει σημαντικό αριθμό αντιτύπων.

Πάντα σκέπτομαι "γιατί ρε παιδί μου δεν τα κάνει κάποιος εδώ;".

 
Στην Ελλάδα είναι δύσκολο να ανοίξεις περίπτερο  ;D Μια πρώτη απάντηση στο ερώτημά σου ίσως θα ήταν ότι θα χρειαζόταν μια ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ προσωπικότητα, για να κάνει ζάφι την τρέλα μας, και να παράγει κάτι τόσο ποιοτικό. Δεν ξέρω, αυτό μου σκάει σα φλας.

 
ωραία η τοποθετηση του trolley και συμφωνώ με το πνεύμα της.

Σχολιάζω τα 2 πρώτα επίπεδα :

1) Οι συγκεκριμένοι συνθέτες έχουν εκδοθεί και φαντάζομαι οτι τα δικαιώματά τους είναι δεσμευμένα από κάποιους. Μια σειρα τέτοιων έργων από μια νέα εταιρία θα συγκρουόταν με τη συντριπτικά καλύτερη διανομή μεγαλύτερων οίκων από τον δικό σου.

2) Ποιουνών (;D) συγκεκριμένα? Γενικά θα πιστεύαμε οτι υπάρχουν τέτοιοι μουσικοί που αξίζουν την ευρεία διανομή που θα τους εγγυηθούμε (νέα παράμετρος, γιατί εταιρία έχουμε-δεν είμαστε τυχάρπαστοι) και των οποίων οι δημιουργίες είναι υπεράνω  ακριβών μαρκετιστικών αναγκαιοτήτων (εξαιτίας του συγκεκριμένου πιστού-σε τέτοιες μουσικές- κοινού). Ποιοί είναι αυτοί και γιατί αξίζει να ασχοληθούμε μαζί τους σαν εταιρία (παρ' ότι δεν έχουμε καν χρήματα για να γράψουμε μια συμφωνική) ?

 
Εξ όσων δύναμαι να γνωρίζω, τα δικαιώματα για τις συνθέσεις παρέρχονται μετά από κάποια χρόνια. Αλλά επίσης ξέρω, ότι οι συγκρίσεις μεταξύ των διάφορων εκτελέσεων των "σοβαρών" έργων, έχουν τέτοιο βαθμό συγκρούσεων, απαξίωσης, ισοπέδωσης και.... μίσους, που πραγματικά οι καυγάδες φτάνουν και ξεπερνούν, μην πω και το PC-MAC  ;D

 
Πάντως blue, το δεύτερο ερώτημα δεν θα πρέπει να μας απασχολεί σε πρώτη φάση. Η διανομή, μια οικονομική βάση, ένα Α όνομα τελοσπάντων , θα πρέπει να έχουν δημιουργηθεί κατά την πρώτη "περίοδο" του project. Διαφορετικά, το άνοιγμα σε πιο δύσκολα πράγματα θα ήταν ίσως λάθος.

Το προχωρήσαμε πολύ. Πειράζει να σε λέω κ. Πρωθυπουργό; 

 
Καλύτερα CEO. Εκτός αν μιλάς για δημιουργία κράτους ;D

FGEPeterbusUnum.png


 
;D

Θυμάσαι ένα έργο, με τους Χοντρό Λιγνό, που τα παρατάνε και πάνε να φτιάξουνε κράτος για την πάρτη τους; Για να γλυτώσουν το φόρο; Λιώσιμο!

Αυτά βλέπανε οι δικοί μας και το ρίξαν στις offshore  ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top