- Μηνύματα
- 423
- Πόντοι
- 16
+1 (Πολυ ωραια τοποθετηση)blue είπε:... ποιά εγχώρια ονόματα θα προσέγγιζες?
Μια απλή ερώτηση με πολλές παγίδες ;D
Στόχοι θέματος :
1) η δισκογραφική εταιρία, όντας εμπορική επιχείρηση, ανεξάρτητα από την ηθική της αντιμετώπιση απέναντι στη μουσική, πρέπει να έχει κάποια έσοδα, άρα πρέπει να απευθύνεται σε κάποιο αγοραστικό κοινό. Ποιοί αγοράζουν δίσκους και πάνε σε live?
2) να διαπιστώσουμε οτι οι προτάσεις που αξίζουν είναι λίγες και δεν πρέπει να το παίζουμε μουσικό zeitgeist με κάθε επιφώνημα ενός ραδιοφωνικού παραγωγού. O ενθουσιασμός ενός blogger (και στη συνέχεια ενός ανεξάρτητου-ψαγμένου μουσικού παραγωγού) δεν λειτουργεί με διαφορετικές διαδικασίες από αυτές που υποκινούν τον αθώο δικό μας (ενθουσιασμό) που εκθειάζει τα καινούρια μας πετάλια (φυσικά εμού συμπεριλαμβανομένου).
3) να γνωρίσουμε πραγματικά νέες προτάσεις unsigned ή πρωτοεμφανιζόμενες ή ελάχιστα δημοφιλείς, καθώς σε σχετικό, παλιότερο θέμα αντί να προτείνουμε μουσικούς που θεωρούμε οτι αξίζουν βάζαμε λινκς των δικών μας γκρουπ.
Σοβαρά, βάλτε τον εαυτό σας στη θέση αυτού που πλερώνει και όχι αυτού που κρίνει δωρεάν και προτείνετε βαριά ονόματα, καλύτερα από αυτά που μας παρουσιάζει ο κακός τύπος.
Κατα την αποψη μου οι δισκογραφικες εταιρειες ειχαν νοημα οτνα τα μεσα προβολης και ο εξοπλισμος ηταν προνομιο των λιγων
Σημερα η ηχογραφηση ενος αλμπουμ σε ενα στουντιο, η προωθηση και αποκτηση φαν ειναι πιο ευκολη και φτηνη οσο ποτε αλλοτε.
1. Το κοστος του εξοπλισμου, αν το συγκροτημα κανει την ηχογραφηση μονο του, η κλεισει ενα στουντιο ειναι μηδαμινο πια, με τις τιμες των στουντιο να ειναι σημαντικα χαμηλοτερες απο αυτη της diy ηχογραφησης.
2. Η παραγωγη cd-vinyl καποτε επρεπε να γινει μαζικα και σε εργοστασια, αλλα τωρα πια ο καθενας μπορει να κανει αντιτυπα.
3. Η ενημερωση των φαν εχει γινει ολο και πιο ευκολη (δεν εννοοω spaming καθε μερα)
4. Το μονο που παρεμεινε ιδιο ειναι η αποκτηση κοινου, αυτο εκανε μια δισκογραφικη προκειμενου να κανει αποσβεση στην επενδυση.
Το αρχικο κοστος επενδυσης σημερα ειναι εφικτο απο οποιαδηποτε μουσικο συγκροτημα αρκει να
1. Εχει στοχο απο την αρχη
2. Να ειναι εργατικο και να κανει συνεχως προβες
3. Να παιζει σε συναυλιες προκειμενου να αποκτησει περισσοτερους φαν και οχι για να βγαλει λεφτα με την πρωτη εμφανιση
4. Να μην εχει ψευδαισθησεις οτι ο καλυτερος εξοπλισμος θα το κανει καλυτερο μουσικα και πιο δημιουργικο, η συνεχης επαφη με τα υπολοιπα μελη ειναι που μετραει και η ανταλλαγη ιδεων
Πιστευω οτι η ευκολια αποκτησης εξοπλισμου με την online αγορα απλα εχει εκτροχιασει μερικους μουσικους και εχουν χασει την ουσια. Εχω δει πολλες συναυλιες οπου ανατριχιασα με την συμμετοχη του κοινου και τα χειροκροτηματα διχως να παιζει ρολο ο εξοπλισμος.
Εαν καποιος ευθυνεται για την ελλειψη διαδοσης της μουσικης μας ειμαστε εμεις οι μουσικοι και οχι οι δισκογραφικες και η μουσικη βιομηχανια (αλλωστε αυτες την δουλεια τους κανουν γι'αυτο και λεγονται βιομηχανιες, αλλιως θα ηταν αφιλοκερδεις οργανισμοι)
Εαν δεν πιστευουμε εμεις στην μουσικη μας και δεν ειμαστε διατεθιμενοι να δουλεψουμε-πληρωσουμε δεν προκειται κανεις να μας 'υπογραψει' με τους δικους μας ορους. Η δυναμη του συγκροτηματος ηταν ειναι και θα συνεχισει να ειναι το κοινο του. Ας προσπαθησουμε να το αποκτησουμε κας ασ μην κοιταμε ολα τα μεγαλα φτασμενα συγκροτηματα γιατι και αυτα απο το μηδεν ξεκινησαν
Νικος