Αν δεν κάνει η Αλεξάνδρα καριέρα ....

Μερικές παρατηρήσεις επί του θέματος:

- Τι θα πει καριέρα; Γενικά και αόριστα, αυτό που οι περισσότεροι φανταζόμαστε είναι όταν κάποιος αποκτήσει όνομα, βγάλει σιντιά, κάνει live με μεγάλη προσέλευση κλπ. Αυτό δεν είναι;

- Οπότε η καριέρα σχεδόν ταυτίζεται με την εμπορικότητα. Ή για την ακρίβεια, η καριέρα όπως την εννοούμε, είναι αδύνατη χωρίς κάποια τουλάχιστον εμπορικότητα.

- Από πότε και σε ποιο σημείο του κόσμου, το καλλιτεχνικό ταλέντο αρκεί για να κάνεις καριέρα;

- Πόσες και πόσες καταπληκτικές φωνές έχουν περάσει από αντίστοιχα show εσωτερικού κι εξωτερικού κι αφού κατέπληξαν τα πλήθη δεν τους ξανάκουσε ούτε η μαμά τους;

- Κι εγώ εντυπωσιάζομαι από το καλλιτεχνικό ταλέντο, όταν πέσω πάνω του. Πάντα όμως ξεχνάω, έστω προσωρινά, ότι όχι μόνο δεν αρκεί αλλά δεν είναι καν απαραίτητο.

 
Claire Torry.

H φωνή. Μιά φωνάρα που λάτρεψαν τουλάχιστον δυό γενιές ροκάδων χωρίς ποτέ η ίδια να κάνει καριέρα, (glamorous) εκτός ίσως από ένα αξιοπρεπή μισθό και σήμερα σύνταξη και 30 λίρες για το παρακάτω κομμάτι....




ευτυχώς κάποια στιγμή πήρε με το έτσι θέλω συνθετικά δικαιώματα.

και μου λετε για talent show....

 
H φωνή
Καλη φωνη,again....nothing to write home about.....συγκρινοντας την με τουλαχιστον 1000 τραγουδιστριες της εποχης της  :).....αν ΟΝΤΩΣ ηταν κατι το ιδιαιτερο δεν θα εκανε μια μικρη  & αραιη  καρριερα ως backing vocalist (γιατι υπαρχουν και ΤΕΡΑΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ BACKING VOCALISTS που κανουν τεραστιες καρριερες)

Οταν χαρακτηριζουμε καποιον/καποια ως "Η" φωνη καλο ειναι να ξεκιναμε απο τετοια επιπεδα και ανω... ;)




 
Superfunk είπε:
Ενα εξαιρετικο αρθρο για το θεμα

Πού τα βρίσκουμε τόσα ταλέντα; | Protagon.gr

(δειτε τα κλιπακια των τραγουδιστων που ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ την κριτικη επιτροπη,αποτελουμενη απο ...μετριους τραγουδιαρηδες οπως ο ΤΟΜ JΟΝΕS.. ;D)

Ωραίο και σωστό το άρθρο Σούπερφανκ, τα λέεί όπως είναι και όχι όπως θέλουμε να τα ακούμε (κυριολεκτικά).

Η συντέλεια του κόσμου είναι κοντά, παρεπιπτόντως. Βρέθηκε thread στο οποίο όχι μόνο συμφωνούμε μαζί του, αλλά μας κάλυψε κιόλας ο Trolley. Ποιός να το 'λεγε...  :o      ;D

 
Χωρις να διαφωνω απαραιτητα,απλα το θετω ως προβληματισμο:

Δε ξερω κατα ποσο σε ενα ΜΟΥΣΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ,πρεπει να σπρωχνουμε τα παιδια με το ζορι σε πανεπιστημια κ μαστερ κ οχι να υποστηριζουμε εστω κ την ελαχιστη πιθανοτητα να ασχοληθουν με αυτο που αγαπαν,τη μουσικη,με οποιοδηποτε μονοπατι εχουν αποφασισει να την ακολουθησουν!

 
Superfunk είπε:
Καλη φωνη,again....nothing to write home about.....συγκρινοντας την με τουλαχιστον 1000 τραγουδιστριες της εποχης της  :).....αν ΟΝΤΩΣ ηταν κατι το ιδιαιτερο δεν θα εκανε μια μικρη  & αραιη  καρριερα ως backing vocalist (γιατι υπαρχουν και ΤΕΡΑΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ BACKING VOCALISTS που κανουν τεραστιες καρριερες)

Οταν χαρακτηριζουμε καποιον/καποια ως "Η" φωνη καλο ειναι να ξεκιναμε απο τετοια επιπεδα και ανω... ;)


καλά...

βάλε τώρα και την Aretha και τον Otis....  >:(

αν δεν ήταν η Torry φωνή τότε γιατί το κομμάτι της live το παίρνουν και το μοιράζονται τρεις (3) μισθοφόρες τραγουδιάρες (διότι απλά δεν τους βγαίνει...)

(καριέρα ως backing vocalist έκανε)

Torry has also performed as a session singer (singing on a number of 1970s UK TV adverts) and as a live backing vocalist with Kevin Ayers, Olivia Newton-John, Shriekback, The Alan Parsons Project (for which she also sang lead vocal on one track on their 1979 Eve album), Procol Harum mainman Gary Brooker, Matthew Fisher, Cerrone, Meat Loaf (a duet on the song "Nowhere Fast", and the hit single "Modern Girl") and Johnny Mercer. She reprised her Pink Floyd appearance during a few 1980s concerts with Roger Waters' band, and also contributed to Waters' 1986 soundtrack When the Wind Blows and to his 1987 album Radio K.A.O.S.. She sang with the David Gilmour-led Pink Floyd at a 1990 concert at Knebworth.

Torry also sang the Dolly Parton song "Love Is Like a Butterfly" as the theme music to the 1970s Wendy Craig/Geoffrey Palmer sitcom Butterflies. The song was released as a single in 1981. Torry also released the song "Love for Living" in 1969, which was produced by Ronnie Scott and Robin Gibb.

Torry sang backing vocals on the track "The War Song" from Culture Club's Waking Up with the House on Fire album in 1984, as well as on the track "Yellowstone Park" on the Tangerine Dream album Le Parc the following year. Her voice can also be heard singing "Love to Love You Baby" (originally by Donna Summer) during the opening scene of the cult BBC Play for Today production of Abigail's Party in 1977.[citation needed]

Torry is also credited on the 1987 album En Dejlig Torsdag (A Lovely Thursday) by the Danish pop rock band TV-2, where she sings in fashion similar to that of "The Great Gig in the Sky" at the end of the tracks "Stjernen I Mit Liv" ("The Star in my Life") and "I Baronessens Seng" ("In the Bed of the Baroness")

εντάξει το να κάνεις καριέρα θέλει και άλλα πράγματα εκτός από φωνή που δεν τα διαθέτουν όλοι....

 
Ρε σεις... ;D ;D ;D

Με τα περισσότερα απ' όσα γράψατε συμφωνώ.

Δεν βλέπω talent shows (ούτε ενηλίκων, ούτε ανηλίκων).

Είμαι πολύ κατά σ' αυτή την λογική "έκθεσης".

Απλά ήρθε χθες η μάνα μου και μου λέει "ρε συ κοίτα την κόρη του Σπύρου στο Youtube" (ο "Σπύρος" είναι συμμαθητής του αδερφού μου από το δημοτικό), και έμεινα κάγκελο.

Το "καριέρα" πήγαινε σαφώς σε εμπορικότητα, γι' αυτό έγραψα για ελληνική ποπ σκηνή.

Βρε trolley αν μείνει κάποιος στην Ελλάδα, το master τι να το κάνει (όχι ότι είναι κακό να το έχει βέβαια) επαγγελματικά?

Να μοιράζει διαφημιστικά φυλλάδια (υπερβολή, αλλά ελπίζω να καταλαβαίνετε το πνεύμα μου)? ;D ;D

'Ασε που η Αλεξάνδρα τα πηγαίνει μια χαρά και στο σχολείο (1η Λυκείου). :)

Επίσης εδώ μιλάμε για ένα παιδί που από πολύ μικρό (δεν μιλάω για τα 14) έδειξε μια τάση για θέατρο, χορό και μουσική, πάνω από τον μέσο όρο των παιδιών, και κινείται έμπρακτα στην εφαρμογή τους (όχι μόνο μέσα από τηλεοπτικά talent shows).

Τώρα αν θα της περάσει είναι δικό της θέμα.

Τώρα σχετικά με τις δημόσιες σχέσεις που κάποιος χρειάζεται εκτός του ταλέντου, πράγμα στο οποίο φυσικά και θα συμφωνήσω, θεωρώ ότι μέσω του πατέρα της θα είναι πιο εύκολο να το κάνει.

Αυτά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
fusiongtr είπε:
Ρε σεις... ;D ;D ;D

Με τα περισσότερα απ' όσα γράψατε συμφωνώ.

Δεν βλέπω talent shows (ούτε ενηλίκων, ούτε ανηλίκων).

Είμαι πολύ κατά σ' αυτή την λογική "έκθεσης".

Απλά ήρθε χθες η μάνα μου και μου λέει "ρε συ κοίτα την κόρη του Σπύρου στο Youtube" (ο "Σπύρος" είναι συμμαθητής του αδερφού μου από το δημοτικό), και έμεινα κάγκελο.

Το "καριέρα" πήγαινε σαφώς σε εμπορικότητα, γι' αυτό έγραψα για ελληνική ποπ σκηνή.

Βρε trolley αν μείνει κάποιος στην Ελλάδα, το master τι να το κάνει (όχι ότι είναι κακό να το έχει βέβαια) επαγγελματικά?

Να μοιράζει διαφημιστικά φυλλάδια (υπερβολή, αλλά ελπίζω να καταλαβαίνετε το πνεύμα μου)? ;D ;D

'Ασε που η Αλεξάνδρα τα πηγαίνει μια χαρά και στο σχολείο (1η Λυκείου). :)

Επίσης εδώ μιλάμε για ένα παιδί που από πολύ μικρό (δεν μιλάω για τα 14) έδειξε μια τάση για θέατρο, χορό και μουσική, πάνω από τον μέσο όρο των παιδιών, και κινείται έμπρακτα στην εφαρμογή τους (όχι μόνο μέσα από τηλεοπτικά talent shows).

Τώρα αν θα της περάσει είναι δικό της θέμα.

Τώρα σχετικά με τις δημόσιες σχέσεις που κάποιος χρειάζεται εκτός του ταλέντου, πράγμα στο οποίο φυσικά και θα συμφωνήσω, θεωρώ ότι μέσω του πατέρα της θα είναι πιο εύκολο να το κάνει.

Αυτά.
:) :) :)

α) Ολα τα κοριτσακια δειχνουν μια ταση για σωου μπιζνες, ειδικοτερα για θεατρο.

β) Ειναι ευκολοτερο να φυγει απο την Ελλαδα εχοντας την καταλληλη ακαδημαικη πορεια, παρα τραγουδωντας.

γ) Η κριτικη μου δε στρεφεται στα παιδια (που οπως ειπα, δεν ειναι δυνατο να ξερουν τι θελουν) αλλα στους μεγαλους.

 
β) Ειναι ευκολοτερο να φυγει απο την Ελλαδα εχοντας την καταλληλη ακαδημαικη πορεια, παρα τραγουδωντας.
ΑΦΤΟ...

 


εννοειται
οτι οπως και ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ στην ηλικια της,για να μην ΨΟΦΟΠΕΙΝΑΣΕΙ θα πρεπει να ΦΥΓΕΙ απο την Ελλαδα.

disclaimer: το ανω δεν ισχυει αν ο μπαμπας εχει ΠΟΛΛΑ λεφτα (και οχι σε ελληνικη τραπεζα).

 
trolley είπε:
γ) Η κριτικη μου δε στρεφεται στα παιδια (που οπως ειπα, δεν ειναι δυνατο να ξερουν τι θελουν) αλλα στους μεγαλους.
Κι εδώ συμφωνώ, μόνο που η διαφορά σ' αυτή την περίπτωση, είναι ότι ο πατέρας είναι του "χώρου", και γνωρίζοντας τι συμβαίνει, μπορεί να την προφυλάξει από κακοτοπιές, και να της παρέχει ένα κάποιο "δίχτυ ασφαλείας", έτσι ώστε ούτε στην κιμαδομηχανή που ανέφερε ο audiokostas να μην πέσει, αλλά και να κάνει τις δικές της επιλογές με μεγαλύτερη σιγουριά.

Πάντως θα ξαναπώ ότι με εντυπωσίασε το όλο "πακέτο". :)

disclaimer: το ανω δεν ισχυει αν ο μπαμπας εχει ΠΟΛΛΑ λεφτα (και οχι σε ελληνικη τραπεζα).
Δεν έχει. ;D

 
fusiongtr είπε:
Πάντως θα ξαναπώ ότι με εντυπωσίασε το όλο "πακέτο". :)
Εμενα παλι με εντυπωσιασε οτι ειναι 14 και παει 1η Λυκειου
 
JimmySnail είπε:
Εμενα παλι με εντυπωσιασε οτι ειναι 14 και παει 1η Λυκειου
Κι εγώ πριν τα 15 πήγα 1η Λυκείου.

 
Γέγεν, γέγεν.

Γεννήθηκα 11/1/67, και τον 9ο του 81 πήγα 1η Λυκείου.

 
fusiongtr είπε:
Γέγεν, γέγεν.

Γεννήθηκα 11/1/67, και τον 9ο του 81 πήγα 1η Λυκείου.
??? ??? Μα ειχε λυκειο στην αρχαιότητα; ;D

 
otto## είπε:
??? ??? Μα ειχε λυκειο στην αρχαιότητα; ;D
;D ;D ;D ;D ;D

Ωχ ωχ ωχ.

Να τα μας.... ;D ;D ;D ;D ;D

 
Eαν το γυρισει εγκαιρως σε κανα σμυρνεικο ρεμπετικο και σε νησιωτικα θα κανει σιγουρα καριερα (για οσο κρατησει ακομα αυτη η ταση-καμια 5ετια ζωης του δινω πριν την οριστικη ανακαμψη της techno ;D)

 
Superfunk είπε:
Οταν χαρακτηριζουμε καποιον/καποια ως "Η" φωνη καλο ειναι να ξεκιναμε απο τετοια επιπεδα και ανω... ;)


όπα ρε κάστορα... O0 ;D

παραπάνω?... όπως?...

σαν πολύ ψηλά δεν έβαλες τον πήχη?...

Limbo Rock συλλήβδην θα χορέψουμε ούλοι "όρθιοι"?... :P ;D

 
npap είπε:
όπα ρε κάστορα... O0 ;D

παραπάνω?... όπως?...

σαν πολύ ψηλά δεν έβαλες τον πήχη?...
Εγώ να δεις πλάκα που έπαθα.

Ανοίγω το θέμα βράδι.

Την άλλη μέρα μπαίνω να δω σχόλια, και βλέπω φάτσα κάρτα την Aretha και τον Otis. ;D ;D ;D ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top