Amplitube Fender

Ο Φούζιος φταίει. Έχει πάει σε όλα τα θέματα και γράφει το ίδιο, να μεταφερθούν στο κλαμπ.


φατρίες παντού.

Το παράξενο είναι ότι μόλις ανακάλυψα ότι είμαι και μέλος...

 
Τα ανοιχτά club τα βλέπουν όλοι.

 
εγω δεν έχω καταλάβει ποιό είναι το νόημα των club.

Πχ στο συγκεκριμένο, πρέπει να μπήκα όταν φτιάχτηκε και αμφιβάλλω αν ασχολήθηκα ή έκατσα ποτέ να σκεφτώ αν είδα ή διάβασα κάτι ότι ήταν σ αυτό.

Ποιό το όφελος συγκριτικά με μια άλλη υποκατηγορία?

Το ίδιο και για τα jazz manouche.

ασχοληθήκαμε ένα φεγγάρι, τώρα ό,τι έχουμε να πούμε πάει όπου ναναι

 
Είναι επειδή είσαι γρήγορος και τα ξεπετάς τα θέματα.?

Η αλήθεια είναι πως δεν εφαρμόστηκε η πραγματική λογική της πλατφόρμας και συνεχίσαμε να το αντιμετωπίζουμε ως απλό φόρουμ. Π.χ. στο FB αν δεν κάνεις follow κάμποσους δεν θα δεις τίποτα, ενω εδω τη λειτουργία αυτή δεν την χρησιμοποιεί ο κόσμος και έτσι χάνονται τα ειδικά και κοινά ενδιαφέροντα που μπορεί να έχει καποιος με 50 άλλους ωστε να αναπτυχθούν. Το ίδιο και με τα Club. Αντιμετωπίζουμε το φόρουμ και τις κατηγορίες του σαν ένα ανοιχτό κλαμπ που όλοι συμμετέχουμε, είτε έχουμε κοινά, είτε όχι και γίνεται μια σούπα.

Εχει ενδιαφέρον να δει κανείς πόσο διαφορετικά αντιμετωπίζει τις πλατφόρμες ο κόσμος, ενω αυτές συγκλίνουν όλο και περισσότερο. Φυσικά εγω φταίω πιο πολύ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι επειδή είσαι γρήγορος και τα ξεπετάς τα θέματα.?


έχουν γίνει διάφορα που χαλάνε την ροή.

Την ροή την έχουν οι βασικές κατηγορίες.

Τα κλαμπ...χάνονται. Τουλάχιστον όπως είναι δομημένα

Το ίδιο γίνεται και στο music. (με τα σχόλια ιδίως, αφού οι κριτικές απέτυχαν). 

Είναι σαν να είναι εκτός ροής.

 
Από ότι κατάλαβα, τα club δεν φαίνονται στην πρώτη σελίδα, και αυτό μειώνει τους πιθανούς "θεατές" του θέματος.

Οπότε αν κάποιος θέλει να ανοίξει ένα νήμα με θέμα σχετικό με κάποιο club, θα προτιμήσει να το ανοίξει στο forum.

 
Συγγνώμη που επανέρχομαι στο θέμα, αλλά μου άρεσαν πολύ και οι δύο ηχογραφήσεις.

Σαφώς προτιμώ τον ενισχυτή. Έχει μια "ζωντάνια" που δεν την έχει το plugin, και νομίζω δε θα την αποκτήσει ποτέ. Όπως και το cd και το mp3 δεν απέκτησαν ποτέ τον ήχο που άκουγες με το βινύλιο. Αλλά ποιος ακούει από πικάπ πλέον. Είναι και θέμα πρακτικότητας από ένα σημείο και μετά.  Όμως, νομίζω ότι όλοι πέφτουμε στο τρυπάκι να το συγκρίνουμε με το the real thing. It's not the real thing, άρα πρέπει να επικεντρωθούμε στο αν ακούγεται αρκετά "κοντινό" σε αυτό που θέλουμε να ακούσουμε. Προσωπικά επικεντρώνομαι στο αν ακούγεται ωραίο. Μου αρέσει. Οκ, διαφορετικό eq, λίγο πιο compressed από τον ήχο που έχω συνηθίσει, αλλά εφόσον ακούγεται ωραίο, γιατί να το ψειρίζουμε; Εκεί που διαφωνώ μόνο είναι στο ότι τα plugins ήρθαν για να αντικαταστήσουν τους λαμπάτους ενισχυτές (ειδικά όταν πλασάρεται με επιχειρήματα του στιλ ότι η λάμπα δεν είναι φιλική προς το περιβάλλον κλπ). Οκ, ακούγεται ωραία, αλλά ακόμα και οι YouTubers που έχουν signature plugins όταν τα προμοτάρουν φαίνονται καμία δεκαπενταριά λαμπάτες κεφαλές στο φόντο τους, και δεν είδα και κανέναν από δαύτους να πετάει τον ενισχυτή του για να παίζει ΜΟΝΟ με plugins. Καταλαβαίνω το θέμα της γειτονιάς κλπ, απλά όπως λέμε δεν είναι πρακτικό να κουβαλάς ενισχυτές και μικρόφωνα για να ηχογραφήσεις, έτσι δεν είναι και πρακτική λύση να πρέπει να πατήσεις το κουμπί του υπολογιστή για να ακούσεις την κιθάρα σου φίλε μου... Με χαλάει το να ΠΡΕΠΕΙ να είναι ή το ένα ή το άλλο...

 
Λοιπόν, επειδή ξανακούγοντας τα κλιπάκια νομίζω ότι τελικά το αδίκησα το amplitube στην ηχογράφηση, παρακάτω ακολουθεί ένα τεστ που είχα ξανακάνει πριν χρόνια. Το τεστ έχει ως εξής:

Μέσα από τη στέρεο έξοδο πεταλιού μου, έστειλα ένα καλώδιο στον ενισχυτή ('65 Fender Deluxe Reverb Reissue) και ένα καλώδιο στην είσοδο της κάρτας. Σέταρα το amplitube στον ΄65 Deluxe Reverb και να έχει όσο κοντινότερα settings με αυτά του φυσικού ενισχυτή ενώ χρησιμοποίησα και για τις δύο ηχογραφήσεις 2 μικρόφωνα. Στον πραγματικό ενισχυτή ένα δυναμικό off axis κι ένα ribbon στο κέντρο του μεγαφώνου. Στο amplitube ίδια χωροταξία και στάθμες απλά τα μικρόφωνα είναι άλλη μάρκα μια και τα πραγματικά δεν τα έχω σε ψηφιακή μορφή. Πάντως δυναμικό και ribbon ξανά.

Τα δύο σήματα που ηχογραφήθηκαν μπορείτε να τα ακούσετε παρακάτω και αν θέλετε να μαντέψετε ποιο είναι το amplitube και ποιο ο ενισχυτής:


Amp 1.mp3



Amp 2.mp3


Μέχρι να ακούσω το 2ο clip έλεγα ωραίος ήχος.

Μετά όμως άκουσα το 2ο....

Περιγράφοντας τον με "τεχνικούς" ορους ? μου ακούστηκε πιο παχύς και ζεστός ήχος. Πιο απολαυστικός να τον ακούς.

Είναι όντως ο ενισχυτής στο 2ο clip? Δεν είδα την "επίσημη" επιβεβαίωση.

 
Με χαλάει το να ΠΡΕΠΕΙ να είναι ή το ένα ή το άλλο...


Ρε συ Nekkon, όποτε σε διαβάζω μου δίνεται η εντύπωση ότι σου χτυπάνε την πόρτα κάθε μέρα Μάρτυρες των Πλαγκίνς και σου ζητάνε να μπουν σπίτι σου για να μιλήσετε σχετικά με την αλήθεια της Fractal και της Neural DSP.

Δεν ήρθε κανείς να σου κατασχέσει τον λαμπάτο, ούτε θα πληρώσεις ποτέ φόρο πολυτελείας για τον λαμπάτο.

Απλά κάποιοι καψεροί σαν και του λόγου μου επιμένουμε (ίσως κακώς) ότι πλέον υπάρχει ΚΑΙ άλλη λύση, η οποία στις καθημερινές συνθήκες των 9/10 κιθαριστών είναι πιο βολική, χωρίς ταυτόχρονα να κάνεις ηχητικούς συμβιβασμούς. Η κουβέντα περί feel, amp in the room, κλπ είναι εντελώς διαφορετική, άσχετα που οι περισσότεροι δεν το καταλαβαίνουν.

Ζούμε στην καλύτερη εποχή για guitar gear με διαφορά. Θα έλεγα να την απολαύσεις αντί να βλέπεις συνομοσίες περί plugin/digital ατζέντας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χρειάζεται;


Για το Amplitube vs tube amp ίσως όχι, αλλά σε άλλα έχουμε δει κατά καιρούς τρελά...

main-qimg-5447d69dfedf815f31f1b54a175072b6-lq


 
 Ενταξει, θα προτιμησουμε τον κανονικο λαμπατο και οχι την εξομοιωση. Ειναι πολυ ευκολο αλλωστε να χωρεσει ενας λαμπατος στο live room που εχουμε τα ντραμς. Εδω χωρεσε ολοκληρο πιανο με ουρα. 

Θα κοστισει βεβαια κατι παραπανω, αλλα δεν πειραζει, τοσα χρηματα εχουμε δωσει σε κομπρεσσορες και ρακ, χωρια τα δεκαδες χιλιαρικα για την κονσολα. Για να μη μιλησουμε για το χωρο.

 Πως; Με plug in τα ντραμς και τα πληκτρα; Και με plug in ολα τα εφε, και εικονικη η κονσολα; Και ο χωρος λιγο χυμα; Α ρε γαμωτο, εναν λαμπατο ενισχυτη αμα ειχαμε, το ειχαμε σωσει ?

 Υ.Γ. Απο ολα τα παραπανω, το πιο ευκολο με διαφορα για να γινει σε home studio ειναι να γραψεις τον ενισχυτη της κιθαρας. Μην εχουμε ομως και προσδοκια οτι θα κανει και καμια φοβερη διαφορα στο τελικο αποτελεσμα, διοτι αν σκοπος μας ειναι η βελτιστη εγγραφη τοτε η καλυτερη λυση ειναι ενα επαγγελματικο στουντιο και κυριως οι αναλογοι συνεργατες. Απο τη στιγμη που τα αφηνουμε αυτα και πειραματιζομαστε μονοι στο σπιτι, εχουμε συμβιβαστει τραγικα περισσότερο απο την τυχον διαφορα μεταξυ ενισχυτη και plugin.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: ECC803s
Ρε συ Nekkon, όποτε σε διαβάζω μου δίνεται η εντύπωση ότι σου χτυπάνε την πόρτα κάθε μέρα Μάρτυρες των Πλαγκίνς και σου ζητάνε να μπουν σπίτι σου για να μιλήσετε σχετικά με την αλήθεια της Fractal και της Neural DSP.
Bill δηλώνω θύμα, φίλος... ? Screenshot_20230124_083914_Viber.jpg

 
Συμφωνώ και εγώ με τον @BillTrantos

Βασικά δεν τίθεται θέμα ή το ένα ή το άλλο.

Μπορείς κάλλιστα να έχεις και τα δύο.... ή μάλλον όλα ή και τίποτα.

Προσωπικά έχω έναν λαμπάτο, όταν θέλω το real thing.

Έχω ένα Modeling , όταν θέλω απλά να παίξω χωρίς πετάλια και ιστορίες.

Έναν vintage πλέον solid state , έτσι για την 80ίλα....... και ένα σκασμό plugings κυρίως για lazy recording (όταν δεν θέλω μανούρα με mics, stomp boxes , racks κ.λ.π)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: BillTrantos
Μην εχουμε ομως και προσδοκια οτι θα κανει και καμια φοβερη διαφορα στο τελικο αποτελεσμα, διοτι αν σκοπος μας ειναι η βελτιστη εγγραφη τοτε η καλυτερη λυση ειναι ενα επαγγελματικο στουντιο και κυριως οι αναλογοι συνεργ
 σε εμένα ΚΑΝΕΙ τεράστια διαφορά. 

βέβαια ΕΙΜΑΙ ηχοληΦταρας :) :) και κΣερω να μικροφώνΙαζω σωστά τους ενισχυτές μου (σιγά το rocket science μεταξύ μας...και  στα Hansa Studios που έγραψα στα νιατα μου και στα....Παγκράτι ...studios :) που γραφω τώρα το ίδιο δυναμικό μικρόφωνο κολλημένο στην ίδια θέση στη γρίλια του ίδιου ενισχυτή χρησιμοποίω....ενταξει αντι για ΜD409 ειναι τωρα Ε906 αλλά εχεσθην η φοράς εις το αλώνιον  :) )

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Tο μόνο συν που βλέπω (και ακούω..) σε μια ηχογράφηση κιθάρας από το real thing πλέον, είναι το ψυχολογικό... Εντάξει, αλλιώς θα παίξεις με τον (sexy) φωτισμό των λυχνιών και τον αέρα από το μεγάφωνο του λαμπάτου να σε χαϊδεύει τα πόδια... ! Μην μιλήσω και για την ζέστα που εκπέμπουν οι λάμπες του τώρα χειμωνιάτικα....

 
 σε εμένα ΚΑΝΕΙ τεράστια διαφορά. 

βέβαια ΕΙΜΑΙ ηχοληΦταρας :) :) και κΣερω να μικροφώνΙαζω σωστά τους ενισχυτές μου (σιγά το rocket science μεταξύ μας...και  στα Hansa Studios που έγραψα στα νιατα μου και στα....Παγκράτι ...studios :) που γραφω τώρα το ίδιο δυναμικό μικρόφωνο κολλημένο στην ίδια θέση στη γρίλια του ίδιου ενισχυτή χρησιμοποίησα)
Το όλο θέμα είναι για μένα , τί ύφος θες να προσδώσεις στο mix σου/ παραγωγή σου.

Το αποστηρωμένο studi-ακό των 80'ς.

Κάτι πιό brutal/ natural.... κ.ο.κ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Tο μόνο συν που βλέπω (και ακούω..) σε μια ηχογράφηση κιθάρας από το real thing πλέον, είναι το ψυχολογικό... Εντάξει, αλλιώς θα παίξεις με τον (sexy) φωτισμό των λυχνιών και τον αέρα από το μεγάφωνο του λαμπάτου να σε χαϊδεύει τα πόδια... ! Μην μιλήσω και για την ζέστα που εκπέμπουν οι λάμπες του τώρα χειμωνιάτικα....
Και η μυρωδιά...;;;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα