Άλλος ένας πουλάει τα δικαιώματα του

χεστήκαμε για τον μπόμπο.

Ο Appice είναι ο Appice. Δεν είναι ο Mick Jagger, αλλα μουσικά κάπου εκεί γύρω είναι.

και το θέμα δεν είναι η πώληση

οι λόγοι είναι

 
Το διάβασα το άρθρο (όλο...) και το μόνο που έχω να πω είναι...: "όσα δεν φτάνει η αλεπού....."

 
Δεν μπορεις να πας κοντρα στις επιθυμίες των καταναλωτών. Αν ο λαος θελει πιθηκια στο youtube να το παιζουν Αλ Πατσινο στο Σημαδεμενο , τοτε αυτο θα παρει. Και αν το streaming δεν τον καλυπτει τον κυριο, ας πουλαει μονο βινυλια ?

 Καλα κανει και πουλαει τα δικαιωματα, αφου βρηκε καποιον να τα αγορασει. Δεν καταλαβαινω τη γκρινια, του χρωσταει καποιος λεφτα; Η διαλυση ηρθε απο το ιντερνετ, ειναι γιγαντιαια τα συμφεροντα, και με φοβερες προεκτασεις περαν της οικονομιας, δε θα σταματησει η επελαση των γιγαντων για τον καθε μπουμερ, ας αφησει την κλαψα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το διάβασα το άρθρο (όλο...) και το μόνο που έχω να πω είναι...: "όσα δεν φτάνει η αλεπού....."
Εσυ που τα φτανεις στειλτα στο σποτυφαει

 Καλα κανει και πουλαει δικαιωματα, αφου βρηκε καποιον να τα αγορασει. Δεν καταλαβαινω τη γκρινια, του χρωσταει καποιος λεφτα; Η διαλυση ηρθε απο το ιντερνετ, ειναι γιγαντιαια τα συμφεροντα, και με φοβερες προεκτασεις περα της οικονομιας, δε θα σταματησει η επελαση των γιγαντων για τον καθε μπουμερ, ας αφησει την κλαψα.


Αυτο που ειλικρινα εχω βαρεθει εδω μεσα ειναι αυτο το βιολι.

Εσυ δηλαδη τωρα αλεπου εισαι ή μπουμερ ή υπερανω και καθεσαι στον καναπε με τον κουβα με τα καλαμποκια?

Η ξερεις καλυτερα απ αυτον?

 
Δηλαδη σοβαρα, τωρα το πηρες χαμπαρι τι παιζει; Τοσα χρονια που τα εχει παρει ολα ο διαολος, το streaming περιμενες για να ξεσπαθωσεις;

 
Όπως έχουν τα πράγματα τώρα φαίνεται λογική η πώληση. Για φαντάσου όμως να σπάσει το μονοπώλιο των youtube - spotify ένας νέος παίκτης εξ Ανατολών λέμε τώρα και να δώσει στους δημιουργούς ένα 20%!!! 

Θα τρέξουν όλοι να πάνε εκεί και θα αδειάσει το youtube σε μια εβδομάδα. Θα κλάψουνε μανούλες γι΄αυτούς που έδωσαν τα δικαιώματά τους κοψοχρονιά! 

Εσείς νομίζετε ότι είναι χαζός αυτός που αγοράζει τώρα δικαιώματα? Είναι πολύ μεγάλη η πίτα!! 

Τροφή για σκέψη..

 
 Εγώ έχω την άποψή μου.
Ας πω και εγώ τη δική μου.

Τί πάει να πεί "δικαιώματα";.

Έκαναν ένα τραγουδι...και έτρωγαν μέχρι και το εγγόνια τους.

Όλος ο κόσμος κατ΄αποκοπή πληρώνεται.

Φαντάσου να πλήρωνα δικαιώματα στον υδραυλικό κάθε φορά που πήγαινα τουαλέτα.

Δικαιώματα στον μηχανικό , κάθε φορά που έμπαινα σπίτι μου.

Να μου πλήρωναν δικαιώματα για κάθε μερα που κυκλοφορούν ελέυθεροι και δεν μπήκαν φυλακή.....

Μας πούλησαν ένα τραγούδι σε δίσκο , μετά το πήραμε και σε κασσέτα....άντε το πηραμε το ίδιο και σε cd.....και πάλι λεφτά θέλουν...... ας χαλαρώσουν λίγο.....?

Μου γιναν  χρηματιστήριο και τα κλαπατσίμπαλα....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όπως έχουν τα πράγματα τώρα φαίνεται λογική η πώληση. Για φαντάσου όμως να σπάσει το μονοπώλιο των youtube - spotify ένας νέος παίκτης εξ Ανατολών λέμε τώρα και να δώσει στους δημιουργούς ένα 20%!!! 

Θα τρέξουν όλοι να πάνε εκεί και θα αδειάσει το youtube σε μια εβδομάδα. Θα κλάψουνε μανούλες γι΄αυτούς που έδωσαν τα δικαιώματά τους κοψοχρονιά! 

Εσείς νομίζετε ότι είναι χαζός αυτός που αγοράζει τώρα δικαιώματα? Είναι πολύ μεγάλη η πίτα!! 

Τροφή για σκέψη..


ακριβώς αυτό σημαίνει ότι τα δικαιώματα πάντα απέδιδαν στους ιδιοκτήτες και μουσικούς ενώ πλέον αποδίδουν μόνο στους ιδιοκτήτες. Αλλιώς κανένας χαζός δεν θα τα αγόραζε.

Για όσους δυσπιστούν δείτε το playlist στο netflix που είναι και σουηδική παραγωγή και καλύπτει το θέμα spotify και την κατρακύλα από την σωτηρία και καλά των μουσικών στον εκ νέου πλουτισμό των εταιρειών και φυσικά του spotify χάριν της νέας τεχνολογίας.

 
Από τη μια αντιπαθώ τις πλατφόρμες αναπαραγωγής, από την άλλη η ιδεολογική μου αντίθεση κάμπτεται πολύ γρήγορα χάριν της ευκολίας. Δηλαδή ενώ είμαι π.χ. φουλ εναντίον του spotify ως εργοστασιακού τρόπου αντιμετώπισης της μουσικής, το χρησιμοποιώ. Λειτουργώ πλήρως υποκριτικά εν ολίγοις.

Παρόλα αυτά, το "ξεπούλημα" πνευματικών δικαιωμάτων που γίνεται από δημιουργούς τα τελευταία χρόνια, το καταλαβαίνω. Βλέπουν ότι πέφτει ραγδαία η αξία των μετοχών και σπεύδουν να ρευστοποιήσουν ό,τι απομένει. 

Καλά κάνουν; Δεν ξέρω. Και πάλι ιδεολογικά είναι αντίθετος αλλά είναι πολύ πιθανό να έκανα το ίδιο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η "προϊοντοποίηση" που επιβλήθηκε εκ των πραγμάτων στη μουσική με την έλευση της ψηφιακής εποχής, έχει πολύ μέλλον ακόμα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παρόλα αυτά, το "ξεπούλημα" πνευματικών δικαιωμάτων που γίνεται από δημιουργούς τα τελευταία χρόνια, το καταλαβαίνω. Βλέπουν ότι πέφτει ραγδαία η αξία των μετοχών και σπεύδουν να ρευστοποιήσουν ό,τι απομένει. 


από την άλλη υπάρχουν άλλοι (McCartney, Fogerty) που κινούν γή και ουρανό να τα επαναποκτήσουν

 
από την άλλη υπάρχουν άλλοι (McCartney, Fogerty) που κινούν γή και ουρανό να τα επαναποκτήσουν


Ναι γιατί όταν είσαι πολυεκατομμυριούχος 80άρης μπαίνεις εγγυημένα σε mode "τα χρήματα δεν έχουν καμία αξία, τι ωραία που είναι τα ουσιαστικά πράγματα στη ζωή".

 
Ναι γιατί όταν είσαι πολυεκατομμυριούχος 80άρης μπαίνεις εγγυημένα σε mode "τα χρήματα δεν έχουν καμία αξία, τι ωραία που είναι τα ουσιαστικά πράγματα στη ζωή".
ο Fogerty πάντως ήταν ο πιό δυστυχής διότι μηνύθηκε ότι αντέγραψε δικό του τραγούδι.

όπως και νάχει το όλο πράγμα πηγαίνει στη σφαίρα του φανταστικού πλέον όταν τα τραγούδια φτιάχνονται από μια μηχανή σε μια ώρα (και πολύ έβαλα)

 
τα τραγούδια φτιάχνονται από μια μηχανή σε μια ώρα (και πολύ έβαλα)
Και έχουμε να δούμε πολλά ακόμη. Η πολύ εμπορική ποπ ειδικά, θεωρώ ότι σύντομα θα δημιουργείται αποκλειστικά από AI.

 
Παντα οι εταιριες στον πλουτισμο τους αποσκοπουσαν. Μια ματια ας πουμε στην ιστορια του πρωιμου hollywood αρκει για να κανει καποιος εμετο.

Παντα οι εταιριες προσπαθουν να περιορισουν το ρισκο και να μεγιστοποιησουν το κερδος. Το ιδιο εκαναν και οι " κανονικες" δισκογραφικες εταιριες , για να αρχισουν να σου δινουν κατι και εσενα επρεπε πρωτα να βγαλουν ολα τα εξοδα τους καλα καλα, και μετα και παλι κρατουσαν τη μεριδα του λεοντος. Του μεγαλου λεοντος, του σαν τους δρακους της Καλισι λεοντος.

 Το θεμα ειναι οτι επαιρναν και κανα ρισκο, εβαζαν λεφτα για να γινει η παραγωγη. Μετα ομως το ξεφτιλισμα της μουσικης απο το ιντερνετ και την τεχνολογια γενικοτερα, τα κοζια αλλαξαν. Και αφου ξεφτιλιστηκε η μουσικη καλα καλα για δεκαετιες, ε μαθαμε οτι γαμι@@στε, πλακωσανε και οι γυφτοι του spotify.

 Διοτι αυτοι και αν δεν παιρνουν ρισκο. Ακομα και την επισημη γραμμη τους να δεις, και να την παρεις μετρητοις σα χανος, αρκει. 30 % τσεπη, με τα υπολοιπα πληρωνουμε λειτουργικα εξοδα, και οτι περισσεψει βλεπουμε. 30 % κερδος ειναι εξωφρενικα υψηλο, ποσο μαλλον οταν δεν ρισκαρεις τιποτα, ετοιμα τραγουδια ανεβαζεις, τιποτα δεν παραγεις, οι "καλλιτεχνες" τρεχουν να βγαλουν τον κ@λο τους και να ρεζιλευτουν στο διαδυκτιο για να γινουν viral οποτε η προωθηση ( το μεγαλο εξοδο δηλαδη) παιρνει το δρομο της, και οποιο απο τα σκουπιδια και να αρεσει στο λα(γ)ο, προβλημα του, το ιδιο κανει για σενα.

  Ετσι ειναι το ιντερνετ, ξεφτιλιζει οτι βρει και στο τελος το πουλανε τα μεγαθηρια για τρελο κερδος. Εδω το ιδιο εγινε με την ιδιωτικοτητα μας και τα προσωπικα μας δεδομενα, στη μουσικη θα κολλησουμε;

 
Πραγματικά μου προκαλεί εντύπωση η εμμονή σου βρε @dimsonic στην ιδιοκτησία, ακόμα και όταν οι ίδιοι ιδιοκτήτες την απεμπολούν έναντι τιμήματος για το συμφέρον τους. 

Ο 76χρονος άνθρωπος (Appice) λέει στη συνέντευξη που δεν παρέθεσες, (ας το αντέγραφες και έβαζες το λινκ αναφοράς) πως δεν ξέρει πως πουλιέται σήμερα η μουσική στις νέες πλατφόρμες και γι αυτό πουλάει (παίρνει λεφτά δηλαδή, δεν τα χαρίζει). 

Τα έχουμε πει και παλαιότερα, η ζωή κυλάει, τα πράγματα αλλάζουν πότε προς το καλύτερο, πότε προς το χειρότερο αλλά σίγουρα διαφορετικά. Και όποιος έμαθε ένα τρόπο για να λειτουργεί με τους τρόπους του κάποτε, δεν σημαίνει πως θα επαναπαυθεί στις δάφνες του και θα εισπράττει ες αεί. Συνέβη όσο συνέβη. Ωραίο θα ήταν αλλά για τον περισσότερο κόσμο δεν συμβαίνει. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πραγματικά μου προκαλεί εντύπωση η εμμονή σου βρε @dimsonic στην ιδιοκτησία, ακόμα και όταν οι ίδιοι ιδιοκτήτες την απεμπολούν έναντι τιμήματος για το συμφέρον τους. 

Ο 76χρονος άνθρωπος (Appice) λέει στη συνέντευξη που δεν παρέθεσες, (αντέγραψε το και βάλε το λινκ αναφοράς) πως δεν ξέρει πως πουλιέται σήμερα η μουσική στις νέες πλατφόρμες και γι αυτό πουλάει (παίρνει λεφτά δηλαδή, δεν τα χαρίζει). 

Τα έχουμε πει και παλαιότερα, η ζωή κυλάει, τα πράγματα αλλάζουν πότε προς το καλύτερο, πότε προς το χειρότερο αλλά σίγουρα διαφορετικά. Και όποιος έμαθε ένα τρόπο για να λειτουργεί με τους τρόπους του κάποτε, δεν σημαίνει πως θα επαναπαυθεί στις δάφνες του και θα εισπράττει ες αεί. Συνέβη όσο συνέβη. Ωραίο θα ήταν αλλά για τον περισσότερο κόσμο δεν συμβαίνει. 
Τι να παραθέσω.  Εβαλα λινκ. Οποιος θελει διαβαζει. 

Τωρα αν εσυ νομιζεις οτι ο σύγχρονος νεος μουσικος αμείβεται καλυτερα μετα απο 80 χρονια εξελιξης της μουσικής βιομηχανιας παω πασο

Επισης

Την απεμπολουν οταν πλεον δεν αποδιδει ή δεν εχουν κατι να ωφεληθουν. Τωρα γιατι δεν αποδιδει το ξέρουμε καλα

 
Την απεμπολουν οταν πλεον δεν αποδιδει ή δεν εχουν κατι να ωφεληθουν. Τωρα γιατι δεν αποδιδει το ξέρουμε ξέρω καλα


Εν ολίγοις όταν το νοίκι δεν αποδίδει όπως πριν, πουλάει το σπίτι. So?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top