- Μηνύματα
- 79
- Πόντοι
- 6
Γεια σε ολους! Ειναι το πρωτο ποστ που κανω στο φορουμ και η ιδεα ηρθε υστερα απο μια μακροσκελη συζητηση με φιλους συνεργατες η οποια τελικως δεν κατεληξε πουθενα συγκεκριμενα σχετικα με τα reverb processors.
Μια μικρη εισαγωγη.
Γενικα και απλα το reverb χρησημοποιειται με δυο τροπους, ειτε σαν εφε το οποιο συμβαλει στη διαμορφωση των χαρακτιριστικων του ηχου, οπως περιβαλουσα εντασης, χροιας κλπ, χαρακτηριστικο παραδειγμα τα Disco Snares με το κλασικο gated reverb, ειτε για την χωροτοποθετηση ενως οργανου.
Απο αυτα τα δυο ας επικεντρωθουμε στον ορο της χωροτοποθετησης. Για να μην γινει συγχηση με τον ορο χωροτοποθετηση, δηλωνω οτι ο ορος αυτος περιγραφει το ποσο μακρια η κοντα βρισκεται ενα οργανο απο τον "ακροατη". Με αλλα λογια την θεση του οργανου στον αξονα του βαθους.
Αυτη η χωροτοποθετηση μπορει να γινει με δυο τροπους:
Ποιος κατα την γνωμη σας ειναι ο καλυτερος τροπος και γιατι και αν πρεπει να καταφυγουμε στην τεχνιτη αντιχηση τοτε ποια απο τις δυο θα ηταν αισθητικα καλυτερη και γιατι;
Γνωμες;
Μια μικρη εισαγωγη.
Γενικα και απλα το reverb χρησημοποιειται με δυο τροπους, ειτε σαν εφε το οποιο συμβαλει στη διαμορφωση των χαρακτιριστικων του ηχου, οπως περιβαλουσα εντασης, χροιας κλπ, χαρακτηριστικο παραδειγμα τα Disco Snares με το κλασικο gated reverb, ειτε για την χωροτοποθετηση ενως οργανου.
Απο αυτα τα δυο ας επικεντρωθουμε στον ορο της χωροτοποθετησης. Για να μην γινει συγχηση με τον ορο χωροτοποθετηση, δηλωνω οτι ο ορος αυτος περιγραφει το ποσο μακρια η κοντα βρισκεται ενα οργανο απο τον "ακροατη". Με αλλα λογια την θεση του οργανου στον αξονα του βαθους.
Αυτη η χωροτοποθετηση μπορει να γινει με δυο τροπους:
- Με την χρηση τεχνητης αντιχησης (reverb processors, ειτε algorithmic ειτε convolution
- Με τη χρηση της ηχογραφημενης φυσικης αντιχησης του χωρου (Room/ambient mics)
Ποιος κατα την γνωμη σας ειναι ο καλυτερος τροπος και γιατι και αν πρεπει να καταφυγουμε στην τεχνιτη αντιχηση τοτε ποια απο τις δυο θα ηταν αισθητικα καλυτερη και γιατι;
Γνωμες;