Ακόρντα 2-5-1 & Κύκλος των 5ων

Status
Not open for further replies.
Για το δικό σου φύλο ξεκίνα να ανησυχείς, κι εγώ αυτό κάνω

χαχαχαχαχα....  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

 
.....πρέπει να ήσουν πρωταγωνιστής στην ταινία ''Πόλοτους''. Δεν εξηγείται αλλιώς τόσα σχέδια..και αναφορές ..και πρήξιμο ...και στο ξαφνικό η Αντονέλα !...

...γμ τα βινύλια όλα της Jazz !...

.....σε 48 ώρες...>>> Παρασκευή.

 
... μα πως μου φαίνεται ότι στον περίφημο κύκλο (στην πρώτη εικόνα) στις μινόρε κλίμακες, έχει σημειωθεί ως πρώτη βαθμίδα η Ε (Ιm7) και σαν δεύτερη βαθμίδα η D (ii7b5)  ... :o

Βασικά, το λάθος εδώ είναι ότι τα κυκλάκια που δείχνουν τις συγχορδίες είναι ανάποδα ...  ::)

Η φωτογραφία λοιπόν είναι εμφανώς ΛΑΘΟΣ.

... Για την ουσία και το πλαίσιο της ανάρτησης δεν θα σχολιάσω ...  ::)

... Όσο για τα υπόλοιπα σχόλια τα έχω ξαναδεί (και δυστυχώς ξανασυμμετάσχει) σε άλλα 2 φορα του χώρου ...  ::) :-\

/Πέτροc ...  8)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
nEwBiE είπε:
... μα πως μου φαίνεται ότι στον περίφημο κύκλο (στην πρώτη εικόνα) στις μινόρε κλίμακες, έχει σημειωθεί ως πρώτη βαθμίδα η Ε (Ιm7) και σαν δεύτερη βαθμίδα η D (ii7b5)  ... :o

Βασικά, το λάθος εδώ είναι ότι τα κυκλάκια που δείχνουν τις συγχορδίες είναι ανάποδα ...  ::)

Η φωτογραφία λοιπόν είναι εμφανώς ΛΑΘΟΣ.

... Για την ουσία και το πλαίσιο της ανάρτησης δεν θα σχολιάσω ...  ::)

... Όσο για τα υπόλοιπα σχόλια τα έχω ξαναδεί (και δυστυχώς ξανασυμμετάσχει) σε άλλα 2 φορα του χώρου ...  ::) :-\

/Πέτροc ...  8)
Πράγματι είναι από παραδρομή αντίστροφη η τοποθέτηση των κύκλων για το μινόρε – που δεν αναφέρεται σε κανένα site - και το έθεσα εγώ μετέπειτα όταν έλαβα από το φίλο μου τζαζίστα τα 3 τραγούδια που αναφέρω στο αρχικό post.

Εξ άλλου φαίνεται και από το κλειδωμένο θέμα όπου εκεί ούτε καν αναφέρονται τα μινόρε 2-5-1 : http://www.noiz.gr/index.php?topic=200595.0  . Αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι δυναμικό και ότι διορθώσιμο ή εμπλουτισμός προτείνεται , γίνεται.

Αυτός είναι και ο σκοπός του Blog όπου έχω δυνατότητα editing και ήδη απ’ την πρώτη μέρα το είχα θέσει και στο Blog και εκεί φαίνονται όλες οι διορθώσεις. http://musiciandata.blogspot.gr/2014/02/jazz-2-5-1.html

Καλόν θα ήταν ο Moderator να αντικαταστήσει την παλαιά φωτογραφία με τη νέα, αν γίνεται , ώστε  ο νέος επισκέπτης να ενημερωθεί σωστά και για τα μινόρε 2-5-1 απ’ την αρχή.

Ένας γνώστης όμως το βλέπει αμέσως , όπως ο newbie, όμως περιγράφεται η σωστή τους θέση αμέσως κάτω από την φωτογραφία.

Αυτό το θεωρώ πραγματική συμβολή , ζητώ συγνώμη για το τυπογραφικό λάθος και αφού δεν μπορώ να κάνω editing του αρχικού post το διορθώνω εδώ.

Όμως αυτό καταρρίπτει το σχολιασμό ότι έκανα copy/paste από ξένα site.

Αυτό που έκανα επαναλαμβάνω ήταν η μετουσίωση της φράσης : ’’η εφαρμογή είναι εύκολη και προκύπτει εάν χρησιμοποιήσουμε τους φθόγγους του κύκλου των 5ων ως θεμελίους τονικοτήτων. Ξεκινώντας όμως αριστερόστροφα’’.

Επίσης καταρρίπτει τα σχόλια  ότι δεν ισχύει η φωτογραφία αφού ήδη κάνατε μια τυπογραφική διόρθωση σ’ έναν σωστό κατά τα άλλα κύκλο.

Η ‘’ταμπακιέρα’’ βρίσκεται στην απάντηση # 59 . Αν υπάρχει κάτι για εκεί θα το σχολιάσω…

http://i1290.photobucket.com/albums/b539/stefanos604/theory-harmony/2-5-1chordsampcircle_zpsaa695df6.jpg

2-5-1chordsampcircle_zpsaa695df6.jpg


 
...  ναι ... σωστά ...  ::)

Βέβαια, οφείλεις Στέφανε να διευκρινήσεις ότι μιλάς ΜΟΝΟ για τη Μινόρε Μελωδική και μάλιστα την Κατιούσα (Φυσική Μινόρε) ... σε όλες τις υπόλοιπες μινόρε ΔΕΝ ισχύουν τα παραπάνω που έχεις γράψει, έτσι ;  :-\

Και κάτι άλλο ... Ποιά ακριβώς είναι η Altered συγχορδία που παραθέτεις ; (πχ. A7Alt)

/Πέτροc  8)

 
nEwBiE είπε:
...  ναι ... σωστά ...  ::)

Βέβαια, οφείλεις Στέφανε να διευκρινήσεις ότι μιλάς ΜΟΝΟ για τη Μινόρε Μελωδική και μάλιστα την Κατιούσα (Φυσική Μινόρε) ... σε όλες τις υπόλοιπες μινόρε ΔΕΝ ισχύουν τα παραπάνω που έχεις γράψει, έτσι ;  :-\

Και κάτι άλλο ... Ποιά ακριβώς είναι η Altered συγχορδία που παραθέτεις ; (πχ. A7Alt)

/Πέτροc  8)
Φυσική Μινόρε

ΕΔΩ:

http://forum.saxontheweb.net/showthread.php?45319-What-s-a-quot-7-alt-quot-chord

http://www.jamplay.com/tools/guitar-chords/1-standard/1-a/10-79

το βράδυ τυχόν συνέχεια....

 
ΟΚ, καλά το φαντάστηκα ...

Δεν έχεις ιδέα ποιά συγχορδία είναι ...  ::)

Για πες μας και από που βρήκες και την κότσαρες ;  ::)

/Πέτροc  8)

 
nEwBiE είπε:
ΟΚ, καλά το φαντάστηκα ...

Δεν έχεις ιδέα ποιά συγχορδία είναι ...  ::)

Για πες μας και από που βρήκες και την κότσαρες ;  ::)

/Πέτροc  8)
H A7Alt συμβολίζει όλες τις δεσπόζουσες με  αλλοιωμένες 5ες ή/και 9ες......

Σου στέλνω σε ΠΜ τη διεύθυνση φίλου τζαζίστα που αν θέλεις έχει δεκάδες άρθρα και για τις A7Alt

Εγώ σου είπα τα παράτησα , απλά θα το ξαναπώ βοήθησα με το σχεδιάγραμμα που ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ

 
T.E.T.Y.Δ.Ε.Π.

 
.... ξαναμάλιστα ...

Έχει λοιπόν η 5η βαθμίδα της Μινόρε Μελωδικής Κατιούσας (Φυσική Μινόρε) αλλοιωμένη 5η έτσι ώστε να έχουμε πχ Α7Alt ;

(πιο αναλυτικά : πχ ξεκινώντας από τη Ρε Μελωδική Κατιούσα (Φυσική),  η 5η της είναι η Λα (Α) ... η 5η βαθμίδα της Λα είναι η Μι !!! η οποία ΔΕΝ είναι Αλλοιωμένη -δεν είναι ούτε δίεση ούτε ύφεση)

Και για να τελειώνουμε αυτό το πανηγύρι (κι επειδή έχω σοβαρότερα πράγματα να κάνω), η 5η βαθμίδα της Μινόρε Φυσικής είναι ΜΙΝΟΡΕ !!! (μικρής εβδόμης αν θέλεις) και ΟΧΙ Αltered !!!

Ρε συ Στέφανε, μέχρι στιγμής σου έχω βρει 2 εξώφθαλμα σοβαρά λάθη χωρίς να υπολογίσω σφάλματα λογικής, ασαφειών ή ανακριβειών ...  :-\   Επίσης, έχω χάσει πια το μέτρημα σε πόσες άλλες αναρτήσεις σου σε έχω διορθώσει ...  ::)

Απλά δεν έχεις ιδέα από σχηματισμό συγχορδιών σε μια κλίμακα ... Στο έχω ξαναγράψει πολλές φορές ότι απλά αντιγράφεις από αλλού κομμάτια και αποσπάσματα για τα οποία απλά ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ...  >:(

Και το χειρότερο στην περίπτωσή σου είναι ότι δεν παραδέχεσαι τα λάθη σου, και φυσικά δεν προσπαθεις να τα διορθώσεις, πράγμα που επίσης στο έχω επισημάνει πολλές φορές ...

Βέβαια, το καλό στην Ιστορία είναι ότι έτσι, αστεία-αστεία, γέμισες ένα θέμα με 12 σελίδες !!!  ;D

/Πέτροc  8)

 
nEwBiE είπε:
.... ξαναμάλιστα ...

Έχει λοιπόν η 5η βαθμίδα της Μινόρε Μελωδικής Κατιούσας (Φυσική Μινόρε) αλλοιωμένη 5η έτσι ώστε να έχουμε πχ Α7Alt ;

(πιο αναλυτικά : πχ ξεκινώντας από τη Ρε Μελωδική Κατιούσα (Φυσική),  η 5η της είναι η Λα (Α) ... η 5η βαθμίδα της Λα είναι η Μι !!! η οποία ΔΕΝ είναι Αλλοιωμένη -δεν είναι ούτε δίεση ούτε ύφεση)

Και για να τελειώνουμε αυτό το πανηγύρι (κι επειδή έχω σοβαρότερα πράγματα να κάνω), η 5η βαθμίδα της Μινόρε Φυσικής είναι ΜΙΝΟΡΕ !!! (μικρής εβδόμης αν θέλεις) και ΟΧΙ Αltered !!!

Ρε συ Στέφανε, μέχρι στιγμής σου έχω βρει 2 εξώφθαλμα σοβαρά λάθη χωρίς να υπολογίσω σφάλματα λογικής, ασαφειών ή ανακριβειών ...  :-\  Επίσης, έχω χάσει πια το μέτρημα σε πόσες άλλες αναρτήσεις σου σε έχω διορθώσει ...  ::)

Απλά δεν έχεις ιδέα από σχηματισμό συγχορδιών σε μια κλίμακα ... Στο έχω ξαναγράψει πολλές φορές ότι απλά αντιγράφεις από αλλού κομμάτια και αποσπάσματα τα οποία απλά ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ...  >:(

Και το χειρότερο στην περίπτωσή σου είναι ότι δεν παραδέχεσαι τα λάθη σου, και φυσικά δεν προσπαθεις να τα διορθώσεις, πράγμα που επίσης στο έχω επισημάνει πολλές φορές ...

Βέβαια, το καλό στην Ιστορία είναι ότι έτσι, αστεία-αστεία, γέμισες ένα θέμα με 12 σελίδες !!!  ;D

/Πέτροc  8)
ρεαλιστική αντιμετώπιση της πραγματικότητος.

 
Και εγώ με τη σειρά μου, ως ερασιτεχνόπουλο  στη μουσικη μεν με αρκετή όμως θα έλεγα  εμπειρία δε, με την βοήθεια της επαγγελματικής διδακτικής μου εμπειρίας σε άλλο βεβαια αντικείμενο (τι σημασία έχει?) κατασκεύασα σε ολίγα λεπτά τον

"Κοσντιάριο Κλιμακικό Κύκλο" ή "Κοσντιάριο" για να μείνει καλύτερα στους μελλοντικούς χρήστες.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως οδηγός η φωτο ωστε να τον κατασκευασετε με χαρτόνια , πινέζες, μαρκαδόρους και λιγη χαρτοκοπτικη για να σας βοηθάει καλύτερα, να γυρίζει το κεντρικο βέλος και τα περιφεριακά δακτυλίδια να τα σαλιώνετε για να καθονται στις θεσεις

Με ευχαριστείτε μετα.



Στον κύκλο βλεπετε τις νοτες και ενα βελος που γραφει Τ.Ε.Τ.Υ.Δ.Ε.

Οπου Τ.Ε.Τ.Υ.Δ.Ε οπως ίσως καταλαβετε βαζουμε αντιστοιχους φθόγγους ή αλλίως βαθμίδες

Τονική

Επιτονική

Τρίτη ή Μέση

Υποδεσπόζουσα

Δεσπόζουσα

Επιδεσπόζουσα

Προσαγωγέα

Με αυτες τις βαθμίδες μπορουμε να φτιαξουμε τις οχθαφθογγες κλιμακες της αρεσκειας μας, βαζοντας αντιστοιχα για την κλιμακα μας στην σειρα τον ανάλογο φθόγγο.

Μετακινωντας το βελος και προσθέτοντας αναλογα με το διαστημα που το μετακινουμε τον αντιστοιχο αριθμό, ξεκινωντας απο την πρωτη νοτα του καθε κιτρινου κυκλου μετακινουμε αντιστοιχα στο μυαλό μας τις νοτες  της καθε βαθμίδας και ετσι καλύπτουμε ολους τους τόνους που μπορεί να παιχτει η κλιμακά μας (χρωματικα , τονικα, οπως γουστάρουμε)

Η δευτερη χρησιμοτητα ειναι στους πορτοκαλι κυκλους, που μπορουν να μας βοηθήσουν να παίζουμε τις λεγόμενες "φασολάδες" , δηλαδη κομμάτια που εχουν αλλαγή συγκεκριμένων τόνων που συνηθίζονται σε απλά και γνωστά τραγουδάκια και δεν εχουν και πολυπλοκη αρμονία.

Αντιστοιχα τους μετακινουμε για να κανουμε τις φασολάδες στους τόνους που θέλουμε

για την αρμονια θα πρεπει να το συνδυάσετε με τον κύκλο των πεμπτών.

  Για να μην τα μπλεκουμε έτσι?

Δεν ξερω αν εχει λάθη, αν εχει διορθώστε με, εγω τον εφτιαξα για να δουν και να μαθουν και άλλοι, γιατι εχω πιει κανα δυο μπυρίτσες και οταν τον εφτιαχνα μου φανηκε σωστός, οπως και σωστα μου φαινονται οπως τα γραφω.

Ετσι δεν εχουμε αναγκη καθηγητές και ωδεία, να αναλωνόμαστε σε εργατοώρες σπουδών, θεωρητικών μαθημάτων αλλα και πρακτικης εξάσκησης υπο την επίβλεψη και την καθοδήγηση ειδικού, πιστοποιημένου και ανάλογα εξειδικευμένου επαγγελματία.

ειναι απλά πραματα ρε παιδια.

Μπείτε στο ιντερνετ και οποιον οδηγό δείτε ακολουθήστε τον, ειναι όλοι αξιόπιστοι , δεν τρεχει τιποτα.

τι ειναι η μουσική? Σιγά . νομιζετε οτι ειναι κατι δύσκολο. Ο καθένας μπορεί να παίξει chopin και ραχμανινωφ απο μόνος του. Ειδατε οτι σε μια σελιδα μπορουν να καλυφθουν όλα.

Πεταμένα λεφτά.

Καντε αυτα που λέω και θα παιζετε τα πάντα για πλάκα.

 
@cos_dr : δε μας τα λες καλά...αλλιώς τα έχει γραμμένα η Αντονέλλα, φίλος..

cos_dr είπε:
ειναι απλά πραματα ρε παιδια.

Μπείτε στο ιντερνετ και οποιον οδηγό δείτε ακολουθήστε τον, ειναι όλοι αξιόπιστοι , δεν τρεχει τιποτα.

τι ειναι η μουσική? Σιγά . νομιζετε οτι ειναι κατι δύσκολο. Ο καθένας μπορεί να παίξει chopin και ραχμανινωφ απο μόνος του. Ειδατε οτι σε μια σελιδα μπορουν να καλυφθουν όλα.

Πεταμένα λεφτά.

Καντε αυτα που λέω και θα παιζετε τα πάντα για πλάκα.
μεγάλη αλήθεια!!! εχτός από Άνθρωπος με τη Μοναδική Λάμψη είσαι και μέγιστος διδάσκαλος!!

Υποκλίνομαι!!

8) :) 8) :)

 
mustafank είπε:
@cos_dr : δε μας τα λες καλά...αλλιώς τα έχει γραμμένα η Αντονέλλα, φίλος..

μεγάλη αλήθεια!!! εχτός από Άνθρωπος με τη Μοναδική Λάμψη είσαι και μέγιστος διδάσκαλος!!

Υποκλίνομαι!!

8) :) 8) :)
εγω το έπιασα το νόημα φίλος!!! λολ

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο χαχαχα

 
nEwBiE είπε:
.... ξαναμάλιστα ...

Έχει λοιπόν η 5η βαθμίδα της Μινόρε Μελωδικής Κατιούσας (Φυσική Μινόρε) αλλοιωμένη 5η έτσι ώστε να έχουμε πχ Α7Alt ;

(πιο αναλυτικά : πχ ξεκινώντας από τη Ρε Μελωδική Κατιούσα (Φυσική),  η 5η της είναι η Λα (Α) ... η 5η βαθμίδα της Λα είναι η Μι !!! η οποία ΔΕΝ είναι Αλλοιωμένη -δεν είναι ούτε δίεση ούτε ύφεση)

Και για να τελειώνουμε αυτό το πανηγύρι (κι επειδή έχω σοβαρότερα πράγματα να κάνω), η 5η βαθμίδα της Μινόρε Φυσικής είναι ΜΙΝΟΡΕ !!! (μικρής εβδόμης αν θέλεις) και ΟΧΙ Αltered !!!

Ρε συ Στέφανε, μέχρι στιγμής σου έχω βρει 2 εξώφθαλμα σοβαρά λάθη χωρίς να υπολογίσω σφάλματα λογικής, ασαφειών ή ανακριβειών ...  :-\   Επίσης, έχω χάσει πια το μέτρημα σε πόσες άλλες αναρτήσεις σου σε έχω διορθώσει ...  ::)

Απλά δεν έχεις ιδέα από σχηματισμό συγχορδιών σε μια κλίμακα ... Στο έχω ξαναγράψει πολλές φορές ότι απλά αντιγράφεις από αλλού κομμάτια και αποσπάσματα για τα οποία απλά ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ...  >:(

Και το χειρότερο στην περίπτωσή σου είναι ότι δεν παραδέχεσαι τα λάθη σου, και φυσικά δεν προσπαθεις να τα διορθώσεις, πράγμα που επίσης στο έχω επισημάνει πολλές φορές ...

Βέβαια, το καλό στην Ιστορία είναι ότι έτσι, αστεία-αστεία, γέμισες ένα θέμα με 12 σελίδες !!!  ;D

/Πέτροc  8)
Όταν η δεσπόζουσα δίνει αρμονική ένταση/κορύφωση, τότε ενδείκνυται να αλλοιώσουμε την 5η ή/και την 9η της, προκειμένου να ενισχύσουμε την ένταση. Η 5η από καθαρή μπορεί να γίνει είτε ελαττωμένη είτε αυξημένη, ενώ παράλληλα η 9η από μεγάλη μπορεί να ελαττωθεί σε μικρή είτε να γίνει αυξημένη. Οι δεσπόζουσες με αλλοιωμένες 5ες και 9ες λέγονται altered και συμβολίζονται στην παρτιτούρα εν συντομία V7alt. Άρα, C7alt = C7b5 = C7#5 = C7b9 = C7#9 = C7b5b9 = C7b5#9 = C7#5b9 = C7#5#9... κ.ο.κ. Εάν η δεσπόζουσα δεν δίνει αρμονική ένταση/κορύφωση τότε δεν ενδείκνυται να αλλοιωθεί, προκειμένου να αποφύγουμε την περιττή αρμονική ένταση. (Λόγια του φίλου μου τζαζίστα πλήρως κατανοητά από τους πολλούς...)

Πιστεύεις όμως ότι ο απλός επισκέπτης θέλει τέτοιες αναλύσεις????????

Ξαναλέω Αρχικό μου ποστ και ποστ απάντησης #59 εκεί είναι η ουσία γι αυτόν που θέλει να μελετήσει τα ακόρντα αυτά με την κιθάρα του που θα στενοχωρήσω τον NIKOLAS αλλά που ΌΛΑ είναι τετράφωνα.

 
Δύο πράγματα αν και είπα να μη ξαναπαντήσω...

1. Το ότι παπαγαλίζεις αυτά που λένε οι άλλοι, ότι ΔΕΝ έχεις καταλάβει αυτά που λένε (ή ΔΕ μπορείς να τα μεταδώσεις σωστά) είναι φανερό!

2. Δε στεναχωριέμαι καθόλου. Απλά για άλλη μια φορά αποφεύγεις με κάθε τρόπο να παραδεχτείς ότι έχεις λάθη και επιπλέον πετάς μία δικαιολογία μετά την άλλη.

Η θεωρία είναι θεωρία. Τη μία μιλάς για φυσαρμόνικα, την άλλη για κιθάρα, κοκ.

Λυπάμαι πραγματικά αυτόν που θα διαβάσει και θα βασιστεί στα λεγόμενά σου! :(

 
Nikolas είπε:
Δύο πράγματα αν και είπα να μη ξαναπαντήσω...

1. Το ότι παπαγαλίζεις αυτά που λένε οι άλλοι, ότι ΔΕΝ έχεις καταλάβει αυτά που λένε (ή ΔΕ μπορείς να τα μεταδώσεις σωστά) είναι φανερό!

2. Δε στεναχωριέμαι καθόλου. Απλά για άλλη μια φορά αποφεύγεις με κάθε τρόπο να παραδεχτείς ότι έχεις λάθη και επιπλέον πετάς μία δικαιολογία μετά την άλλη.

Η θεωρία είναι θεωρία. Τη μία μιλάς για φυσαρμόνικα, την άλλη για κιθάρα, κοκ.

Λυπάμαι πραγματικά αυτόν που θα διαβάσει και θα βασιστεί στα λεγόμενά σου! :(

Και τα της φυσαρμονικας μια απο τα ιδια ειναι . κακο πραγμα η ημιμαθεια και χειροτερο να προσπαθουμε να την μεταδοσουμε.

 
Καταλαβαινετε τι θα γινει αν αυτες οι σημειώσεις δουν το φως της δημοσιότητας?

Τρεμετε καθηγητές. λολ

 
STEFANOS604 είπε:
Πιστεύεις όμως ότι ο απλός επισκέπτης θέλει τέτοιες αναλύσεις????????
Ε ναι, το θεμα είναι να διαβασουμε το πινακακι και να παίξουμε τζαζ. Αν είναι να μαθουμε και τις λειτουργίες των συγχορδιών στο τονικό σύστημα, σε λίγο θα μας ζητήσουν να φτιάξουμε και κανα πυραυλο για το φεγγαρι.

Απλά πραγματα. Σκεφτεσαι τον κυκλο των 5ων αναποδα, οι νοτες που προκύπτουν είναι "θεμελιοι τονικοτητων" (οτι να'ναι ::) ), και έπαιξες τζαζ.

Ουτε αναλύσεις ούτε τίποτα.

 
Στο συγκεκριμένο θέμα αναφέρθηκα για ακόρντα στην κιθάρα και ότι στη φυσαρμόνικα δεν έχεις τη δυνατότητα για τέτοια. Δείτε το στο αρχικό ποστ στο οποίο επίσης αναφέρω:

Εγώ τελικά τα παράτησα με την τζαζ γιατί:


δεν είχα από μικρός ακούσματα ,



•  μου φάνηκε πολύ δύσκολη σε τέτοια ηλικία, η εκμάθηση τόσων νέων ακόρντων που απαιτεί η τζαζ



•  δεν είχα την ευκολία να παίζω το μικρό καλό ρεπερτόριο τζαζ που γνωρίζω  ταυτόχρονα με την κιθάρα + φυσαρμόνικα διότι κανένα απ’ αυτά τα τραγούδια δεν είναι σε απλή διατονική κλίμακα ,



•  παίζω τζαζ με τη χρωματική μου φυσαρμόνικα που όμως ‘’
δεν’’ υπάρχει δυνατότητα να παίξεις ταυτόχρονα Χρωματική Φυσαρμόνικα + Κιθάρα.


Έτσι απλά τα παράτησα. Απλά έχω συγκρατήσει σαν εγκυκλοπαιδικές γνώσεις τα αναφερόμενα στην εισαγωγή και δεν θα μπορούσα εγώ να δώσω περαιτέρω ανάλυση, μακάρι να εμπλουτίσουν το post οι γνώστες του θέματος με περισσότερες λεπτομέρειες.


Όμως οι παραπάνω σημειώσεις , σύμφωνα και με το φίλο μου τζαζίστα, πιστεύω ότι θα βοηθήσουν , στην αρχή, όσους νέους ασχοληθούν με την  jazz.


Επειδή προσπαθείτε κάθε λέξη να την κάνετε ανατολικό ζήτημα και να βρείτε ευκαιρία για εκτόνωση θα σας πω ότι κάνετε κακό στον εαυτό σας , δεν σας εμπιστεύονται όλοι οι επισκέπτες με τέτοια τρολΛαρίσματα και ‘’διαλόγους’’ γι αυτό και η επισκεψιμότητα στο blog μου αν και κλείνει χρόνο τον Απρίλιο έχει μέχρι στιγμής φτάσει στον αριθμό  42.0000 εκ των οποίων μερικές χιλιάδες είναι από το Noiz.

Epsilonpiiotasigmakappaepsilonpsiiotamu3CC0tauetataualpha2_zpsf2baa3de.jpg


Παρακάλεσα τον φίλο μου τζαζίστα όταν θα έχει χρόνο να γραφτεί στο Noiz και να σας απαντήσει ανά ποστ ή να μπείτε σ’ όσους έδωσα τη διεύθυνση του με ΠΜ.

Επιμένω το αρχικό ποστ και η απάντση # 59

Είπα να μη ξαναγράψω αλλά τώρα το αποφάσισα .

ΤΕΛΟΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΙΜΑΙ πλεον ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΓΙΑ ΤΟ NOIZ

ευχαριστώ τη διεύθυνση για τη μέχρι τώρα φιλοξενία και λυπάμαι για το επίπεδο ΄΄διαλόγου΄΄ αλλά δεν ήταν δική μου επιλογή

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα