- Μηνύματα
- 385
- Πόντοι
- 16
Μετά τα περιπαιχτικά σχόλια σας έψαξα να βρω το ξένο site απ’ όπου βρήκα τη συγκεκριμένη φράση που εγώ απλά μετουσίωσα σε φωτογραφία. Έπεσα όμως πάνω σε μουσικό με μεγάλη δραστηριότητα…
Βλέπετε δεν είστε το Κέντρο της Γης. ΌΣΟΙ μουσικοί ΤΟΣΕΣ γνώμες
Κοιτάξτε τι λέει:
Ακουστική αναγνώριση συγχορδιών [tip #3]
Άντε μπείτε να την ‘’πέσετε’’ στη συνάδελφο σας ΕΔΩ:
http://networkedblogs.com/LWZpo
Δείτε και το ξενόγλωσσο jazz site:
http://www.hearandplay.com/main/who-else-wants-to-learn-2-5-1-chord-progressions-in-every-key
Άλλες δεκάδες παρόμοιες Ιστοσελίδες από τζαζίστες ωδεία & Blogs: (Σερφάρετε γράφοντας 2-5-1 jazz chords & circle of 5ths )
http://www.jazclass.aust.com/scales/sca251ma.htm
http://www.learnjazzpiano.com/rooms/Reharmonization_101/10749214581074924230.html
http://tamingthesaxophone.com/jazz-cycle-of-5ths
Να δω τώρα αν θα το παραδεχτείτε , όσοι τουλάχιστον φερθήκατε απρεπώς . Είναι όμως δύσκολο να ρίξετε τον εγωϊσμό .
Αυτό το έκανε ο Nikolas στο προηγούμενο ποστ. Εδώ θα ήθελα την απρόσμενη στο noiz.gr υποστήριξη (όχι ως προς το θέμα καθ’ εαυτό) προς εμένα του Cyclops αλλά τώρα ως προς το θέμα αυτό καθ’ εαυτό που απλά οι συνημμένες φωτογραφίες διαψεύδουν ΟΛΟΥΣ σας – και φυσικά μη μου πείτε ότι ως προς τη jazz γνωρίζετε περισσότερα από τους Δυτικούς έστω αυτών των παρατιθέμενων ξενόγλωσσων sites.
Nikolas:#12, #21 και #28 απάντηση
‘’Όταν η ορολογία πάσχει υπάρχει πρόβλημα. Για εμένα "σύγχρονη αρμονία" ξέρεις τι σημαίνει; Clusters, prismic harmony, Quartal harmony, Serial harmony, polytonality (polychords), και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί ο νους. Σε ΟΛΑ αυτά ο κύκλος των 5ων παύει να έχει σχέση, γιατί δεν υπαρχει πλέον τονική συνοχή.’’
Εδώ φαίνεται ότι έχει και το λένε δεκάδες <Δυτικοί τζαζίστες κι ΟΧΙ ο Στέφανος
‘’Προσπαθείς να διδάξεις με εμπειρικό τρόπο θέματα που θέλουν χρόνια και συγγράμματα;’’
ΟΧΙ εγώ όλοι οι αναφερόμενοι Δυτικοί τζαζίστες
‘’Γιατι με το να επιμένεις να σου απαντήσουμε για την εικόνα σε ένα θέμα ΤΟΣΟ μεγάλο είναι κάπως... ανόητο... συγνώμη κι όλας...’’
Απαντήστε σ’ όλους τους Δυτικούς ή μάλλον στην Ελληνίδα Antonella
‘’το να περιορίζεις τη μουσική θεωρία στη φυσαρμόνικα και μάλιστα στην αλληλουχία ΙΙ-V-I μες στην τζαζ είναι σαν... σαν... να βάζεις τους φοιτητές σου να μελετάνε ένα συγκεκριμένο μοντέλο φούρνου μικροκυμάτων για να μάθουν κυκλώματα.’’
Ούτε καν ανέφερα τη φυσαρμόνικα γιατί απλά δεν μπορείς να παίξεις τέτοια ακόρντα με διατονική. Η μελέτη που περιέγραψα είναι για ακόρντα Κιθάρας…
Jazzjoker:’’.. Όσον αφορά το θέμα με τον κύκλο των πεμπτών και τα διαδοχικά II-V-I: Όχι δεν έχει πρακτική εφαρμογή..’’
Επιμένεις ακόμα ότι ΔΕΝ έχει;
Neeq:#9 , #19 και #50 απάντηση
‘’Μερικα διαγραμματα ακομα για τη φυσαρμονικα, κατα τον Krumhansl’’
Όποιος δεν έχει επιχειρήματα δίνει ένα τίτλο ξενόγλωσσου βιβλίου και άσχετες με το θέμα πομπώδεις εικόνες !!!!!!!!
‘’Οχι, δεν ειναι σωστή η φωτογραφια. Το γιατι το εξήγησα -> Walter Piston, Harmony’’
ΟΧΙ δεν το εξήγησες. ΕΓΩ και οι δεκάδες τζαζίστες που αναφέρω το εξηγούν
Ritchie 77 : Ποιος είναι τώρα " in a world of his own" όπως είπες στην απάντηση #40 ???
Samy Paraga: Δήλωσες στην απάντηση #42
‘’Κάποια στιγμή η επιμονή -εμμονή κάποιων να επιβάλουν την άποψή τους καταντάει γραφική…..”
‘’Αυτό μου προκαλεί- σε συνδυασμό με την επιμονή του στα διδασκαλίστικα κείμενα και οβίνδεα- να τον θεωρώ ''αστείο''.’’
Τώρα ποιος είναι ο γραφικός ???????????
Mustafank : #43
‘’….επιχειρήματα (για τα οποία το να γράψουμε ότι "πέφτουν στο κενό" ή "σε τοίχο")
Τώρα ποιος λες ότι είχε τα επιχειρήματα????
Marathon: #53
‘’Πωπω Νίκο... τι διαγράμματα είναι αυτά! Θα πάθει πλάκα ο μπάρμπα Στέφανος!’’
ΕΣΥ τώρα????
Atreu 73: #27
‘’Ένα κι ένα κάνουν δύο, λένε μες στο καφενείο’’
Απέδειξα ότι 1+1 = 0 και 1 το κρατούμενο
Cyclops: #30
‘’Τέτοια υψηλή νόηση, διανόηση και παιδεία δεν πίστευα ότι θα τα έβρισκα σε ένα φόρουμ. Πάντα τέτοια ρε σεις’’.
EYXOMAI για πολλοστή φορά να αλλάξουν φραστική νοοτροπία. Εγώ μπρος σ’ αυτά που έχω τραβήξει στο Αιγαίο για 35 χρόνια –ήμουν πράγματι επίμονος – αυτά , το Cyber bullying, μου είναι τίποτε.
Υ.Γ
Αν είναι να απαντήστε , ΟΧΙ ΚΡΑΥΓΕΣ , ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ , ΛΙΒΕΛΛΟΥΣ σ’ εμένα τον άσχετο με τζαζ αλλά απαντήστε όσοι νομίζετε ότι ξέρετε από τζαζ στα sites που σας έδωσα ή σε δεκάδες παρόμοια ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ θέμα και τότε ενημερώστε τα μέλη του noiz και φυσικά εμένα. Όλα τα άλλα θα είναι , ως συνήθως, ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ , ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΖΑΖΙΣΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ (Antonella) και φυσικά απ’ τους ΔΥΤΙΚΟΥΣ που η τζαζ είναι στο πετσί τους.
Βλέπετε δεν είστε το Κέντρο της Γης. ΌΣΟΙ μουσικοί ΤΟΣΕΣ γνώμες
Κοιτάξτε τι λέει:
Ακουστική αναγνώριση συγχορδιών [tip #3]
Άντε μπείτε να την ‘’πέσετε’’ στη συνάδελφο σας ΕΔΩ:
http://networkedblogs.com/LWZpo
Δείτε και το ξενόγλωσσο jazz site:
http://www.hearandplay.com/main/who-else-wants-to-learn-2-5-1-chord-progressions-in-every-key
Άλλες δεκάδες παρόμοιες Ιστοσελίδες από τζαζίστες ωδεία & Blogs: (Σερφάρετε γράφοντας 2-5-1 jazz chords & circle of 5ths )
http://www.jazclass.aust.com/scales/sca251ma.htm
http://www.learnjazzpiano.com/rooms/Reharmonization_101/10749214581074924230.html
http://tamingthesaxophone.com/jazz-cycle-of-5ths
Να δω τώρα αν θα το παραδεχτείτε , όσοι τουλάχιστον φερθήκατε απρεπώς . Είναι όμως δύσκολο να ρίξετε τον εγωϊσμό .
Αυτό το έκανε ο Nikolas στο προηγούμενο ποστ. Εδώ θα ήθελα την απρόσμενη στο noiz.gr υποστήριξη (όχι ως προς το θέμα καθ’ εαυτό) προς εμένα του Cyclops αλλά τώρα ως προς το θέμα αυτό καθ’ εαυτό που απλά οι συνημμένες φωτογραφίες διαψεύδουν ΟΛΟΥΣ σας – και φυσικά μη μου πείτε ότι ως προς τη jazz γνωρίζετε περισσότερα από τους Δυτικούς έστω αυτών των παρατιθέμενων ξενόγλωσσων sites.
Nikolas:#12, #21 και #28 απάντηση
‘’Όταν η ορολογία πάσχει υπάρχει πρόβλημα. Για εμένα "σύγχρονη αρμονία" ξέρεις τι σημαίνει; Clusters, prismic harmony, Quartal harmony, Serial harmony, polytonality (polychords), και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί ο νους. Σε ΟΛΑ αυτά ο κύκλος των 5ων παύει να έχει σχέση, γιατί δεν υπαρχει πλέον τονική συνοχή.’’
Εδώ φαίνεται ότι έχει και το λένε δεκάδες <Δυτικοί τζαζίστες κι ΟΧΙ ο Στέφανος
‘’Προσπαθείς να διδάξεις με εμπειρικό τρόπο θέματα που θέλουν χρόνια και συγγράμματα;’’
ΟΧΙ εγώ όλοι οι αναφερόμενοι Δυτικοί τζαζίστες
‘’Γιατι με το να επιμένεις να σου απαντήσουμε για την εικόνα σε ένα θέμα ΤΟΣΟ μεγάλο είναι κάπως... ανόητο... συγνώμη κι όλας...’’
Απαντήστε σ’ όλους τους Δυτικούς ή μάλλον στην Ελληνίδα Antonella
‘’το να περιορίζεις τη μουσική θεωρία στη φυσαρμόνικα και μάλιστα στην αλληλουχία ΙΙ-V-I μες στην τζαζ είναι σαν... σαν... να βάζεις τους φοιτητές σου να μελετάνε ένα συγκεκριμένο μοντέλο φούρνου μικροκυμάτων για να μάθουν κυκλώματα.’’
Ούτε καν ανέφερα τη φυσαρμόνικα γιατί απλά δεν μπορείς να παίξεις τέτοια ακόρντα με διατονική. Η μελέτη που περιέγραψα είναι για ακόρντα Κιθάρας…
Jazzjoker:’’.. Όσον αφορά το θέμα με τον κύκλο των πεμπτών και τα διαδοχικά II-V-I: Όχι δεν έχει πρακτική εφαρμογή..’’
Επιμένεις ακόμα ότι ΔΕΝ έχει;
Neeq:#9 , #19 και #50 απάντηση
‘’Μερικα διαγραμματα ακομα για τη φυσαρμονικα, κατα τον Krumhansl’’
Όποιος δεν έχει επιχειρήματα δίνει ένα τίτλο ξενόγλωσσου βιβλίου και άσχετες με το θέμα πομπώδεις εικόνες !!!!!!!!
‘’Οχι, δεν ειναι σωστή η φωτογραφια. Το γιατι το εξήγησα -> Walter Piston, Harmony’’
ΟΧΙ δεν το εξήγησες. ΕΓΩ και οι δεκάδες τζαζίστες που αναφέρω το εξηγούν
Ritchie 77 : Ποιος είναι τώρα " in a world of his own" όπως είπες στην απάντηση #40 ???
Samy Paraga: Δήλωσες στην απάντηση #42
‘’Κάποια στιγμή η επιμονή -εμμονή κάποιων να επιβάλουν την άποψή τους καταντάει γραφική…..”
‘’Αυτό μου προκαλεί- σε συνδυασμό με την επιμονή του στα διδασκαλίστικα κείμενα και οβίνδεα- να τον θεωρώ ''αστείο''.’’
Τώρα ποιος είναι ο γραφικός ???????????
Mustafank : #43
‘’….επιχειρήματα (για τα οποία το να γράψουμε ότι "πέφτουν στο κενό" ή "σε τοίχο")
Τώρα ποιος λες ότι είχε τα επιχειρήματα????
Marathon: #53
‘’Πωπω Νίκο... τι διαγράμματα είναι αυτά! Θα πάθει πλάκα ο μπάρμπα Στέφανος!’’
ΕΣΥ τώρα????
Atreu 73: #27
‘’Ένα κι ένα κάνουν δύο, λένε μες στο καφενείο’’
Απέδειξα ότι 1+1 = 0 και 1 το κρατούμενο
Cyclops: #30
‘’Τέτοια υψηλή νόηση, διανόηση και παιδεία δεν πίστευα ότι θα τα έβρισκα σε ένα φόρουμ. Πάντα τέτοια ρε σεις’’.
EYXOMAI για πολλοστή φορά να αλλάξουν φραστική νοοτροπία. Εγώ μπρος σ’ αυτά που έχω τραβήξει στο Αιγαίο για 35 χρόνια –ήμουν πράγματι επίμονος – αυτά , το Cyber bullying, μου είναι τίποτε.
Υ.Γ
Αν είναι να απαντήστε , ΟΧΙ ΚΡΑΥΓΕΣ , ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ , ΛΙΒΕΛΛΟΥΣ σ’ εμένα τον άσχετο με τζαζ αλλά απαντήστε όσοι νομίζετε ότι ξέρετε από τζαζ στα sites που σας έδωσα ή σε δεκάδες παρόμοια ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ θέμα και τότε ενημερώστε τα μέλη του noiz και φυσικά εμένα. Όλα τα άλλα θα είναι , ως συνήθως, ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ , ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΖΑΖΙΣΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ (Antonella) και φυσικά απ’ τους ΔΥΤΙΚΟΥΣ που η τζαζ είναι στο πετσί τους.