Ακόρντα 2-5-1 & Κύκλος των 5ων

Status
Not open for further replies.
Μετά τα περιπαιχτικά σχόλια σας έψαξα να βρω το ξένο site απ’ όπου βρήκα τη συγκεκριμένη φράση που εγώ απλά μετουσίωσα σε φωτογραφία. Έπεσα όμως πάνω σε μουσικό με μεγάλη δραστηριότητα…

Βλέπετε δεν είστε το Κέντρο της Γης. ΌΣΟΙ μουσικοί ΤΟΣΕΣ γνώμες

Κοιτάξτε τι λέει:

Ακουστική αναγνώριση συγχορδιών [tip #3]

antonela_zpsdeb1a34f.jpg


Άντε μπείτε να την ‘’πέσετε’’ στη συνάδελφο σας ΕΔΩ:

http://networkedblogs.com/LWZpo

Δείτε και το ξενόγλωσσο jazz site:

http://www.hearandplay.com/main/who-else-wants-to-learn-2-5-1-chord-progressions-in-every-key

Άλλες δεκάδες παρόμοιες Ιστοσελίδες από τζαζίστες ωδεία & Blogs: (Σερφάρετε γράφοντας 2-5-1 jazz chords & circle of 5ths )

jazzsites_zps20ffe23c.jpg


http://www.jazclass.aust.com/scales/sca251ma.htm

http://www.learnjazzpiano.com/rooms/Reharmonization_101/10749214581074924230.html

http://tamingthesaxophone.com/jazz-cycle-of-5ths

Να δω τώρα αν θα το παραδεχτείτε , όσοι τουλάχιστον φερθήκατε απρεπώς . Είναι όμως δύσκολο να ρίξετε τον εγωϊσμό .

Αυτό το έκανε ο Nikolas στο προηγούμενο ποστ. Εδώ θα ήθελα την απρόσμενη στο noiz.gr υποστήριξη (όχι ως προς το θέμα καθ’ εαυτό) προς εμένα του Cyclops αλλά τώρα ως προς το θέμα αυτό καθ’ εαυτό που απλά οι συνημμένες φωτογραφίες διαψεύδουν ΟΛΟΥΣ σας – και φυσικά μη μου πείτε ότι ως προς τη jazz γνωρίζετε περισσότερα από τους Δυτικούς έστω αυτών των παρατιθέμενων ξενόγλωσσων sites.

Nikolas:#12, #21 και #28 απάντηση

‘’Όταν η ορολογία πάσχει υπάρχει πρόβλημα. Για εμένα "σύγχρονη αρμονία" ξέρεις τι σημαίνει; Clusters, prismic harmony, Quartal harmony, Serial harmony, polytonality (polychords), και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί ο νους. Σε ΟΛΑ αυτά ο κύκλος των 5ων παύει να έχει σχέση, γιατί δεν υπαρχει πλέον τονική συνοχή.’’

Εδώ φαίνεται ότι έχει και το λένε δεκάδες <Δυτικοί τζαζίστες κι ΟΧΙ ο Στέφανος

‘’Προσπαθείς να διδάξεις με εμπειρικό τρόπο θέματα που θέλουν χρόνια και συγγράμματα;’’

ΟΧΙ εγώ όλοι οι αναφερόμενοι Δυτικοί τζαζίστες

‘’Γιατι με το να επιμένεις να σου απαντήσουμε για την εικόνα σε ένα θέμα ΤΟΣΟ μεγάλο είναι κάπως... ανόητο... συγνώμη κι όλας...’’

Απαντήστε σ’ όλους τους Δυτικούς ή μάλλον στην Ελληνίδα Antonella

‘’το να περιορίζεις τη μουσική θεωρία στη φυσαρμόνικα και μάλιστα στην αλληλουχία ΙΙ-V-I μες στην τζαζ είναι σαν... σαν... να βάζεις τους φοιτητές σου να μελετάνε ένα συγκεκριμένο μοντέλο φούρνου μικροκυμάτων για να μάθουν κυκλώματα.’’

Ούτε καν ανέφερα τη φυσαρμόνικα γιατί απλά δεν μπορείς να παίξεις τέτοια ακόρντα με διατονική. Η μελέτη που περιέγραψα είναι για ακόρντα Κιθάρας…

Jazzjoker:’’.. Όσον αφορά το θέμα με τον κύκλο των πεμπτών και τα διαδοχικά II-V-I: Όχι δεν έχει πρακτική εφαρμογή..’’

Επιμένεις ακόμα ότι ΔΕΝ έχει;

Neeq:#9 , #19 και #50 απάντηση

‘’Μερικα διαγραμματα ακομα για τη φυσαρμονικα, κατα τον Krumhansl’’

Όποιος δεν έχει επιχειρήματα δίνει ένα τίτλο ξενόγλωσσου βιβλίου και άσχετες με το θέμα πομπώδεις εικόνες !!!!!!!!

‘’Οχι, δεν ειναι σωστή η φωτογραφια. Το γιατι το εξήγησα -> Walter Piston, Harmony’’

ΟΧΙ δεν το εξήγησες. ΕΓΩ και οι δεκάδες τζαζίστες που αναφέρω το εξηγούν

Ritchie 77 : Ποιος είναι τώρα " in a world of his own" όπως είπες στην απάντηση #40 ???

Samy Paraga: Δήλωσες στην απάντηση #42

‘’Κάποια στιγμή η επιμονή -εμμονή κάποιων να επιβάλουν την άποψή τους καταντάει γραφική…..”

‘’Αυτό μου προκαλεί- σε συνδυασμό με την επιμονή του στα διδασκαλίστικα κείμενα και οβίνδεα- να τον θεωρώ ''αστείο''.’’

Τώρα ποιος είναι ο γραφικός  ???????????

Mustafank : #43

‘’….επιχειρήματα (για τα οποία το να γράψουμε ότι "πέφτουν στο κενό" ή "σε τοίχο")

Τώρα ποιος λες ότι είχε τα επιχειρήματα????

Marathon: #53

‘’Πωπω Νίκο... τι διαγράμματα είναι αυτά! Θα πάθει πλάκα ο μπάρμπα Στέφανος!’’

ΕΣΥ τώρα????

Atreu 73: #27

‘’Ένα κι ένα κάνουν δύο, λένε μες στο καφενείο’’

Απέδειξα ότι 1+1 = 0 και 1 το κρατούμενο

Cyclops: #30

‘’Τέτοια υψηλή νόηση, διανόηση και παιδεία δεν πίστευα ότι θα τα έβρισκα σε ένα φόρουμ. Πάντα τέτοια ρε σεις’’.

EYXOMAI για πολλοστή φορά να αλλάξουν φραστική νοοτροπία.  Εγώ μπρος σ’  αυτά που έχω τραβήξει στο Αιγαίο για 35 χρόνια –ήμουν πράγματι επίμονος – αυτά , το Cyber bullying, μου είναι τίποτε.

Υ.Γ

Αν είναι να απαντήστε , ΟΧΙ ΚΡΑΥΓΕΣ , ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ , ΛΙΒΕΛΛΟΥΣ σ’ εμένα τον άσχετο με τζαζ αλλά  απαντήστε όσοι νομίζετε ότι ξέρετε από τζαζ στα sites που σας έδωσα ή σε δεκάδες παρόμοια ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ θέμα και τότε ενημερώστε τα μέλη του noiz και φυσικά εμένα. Όλα τα άλλα θα είναι , ως συνήθως, ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:


Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ , ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΖΑΖΙΣΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ (Antonella) και φυσικά απ’ τους ΔΥΤΙΚΟΥΣ που η τζαζ είναι στο πετσί τους.


 
STEFANOS604 είπε:
ΕΓΩ και οι δεκάδες τζαζίστες που αναφέρω το εξηγούν
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ , ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΖΑΖΙΣΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ (Antonella) και φυσικά απ’ τους ΔΥΤΙΚΟΥΣ που η τζαζ είναι στο πετσί τους.
To θέμα έκλεισε λοιπόν....ας πάει στα απαντημένα....μέχρι το επόμενο 8) :P

ΥΓ. Ποιά είναι η Αντονέλλα?

 
Αγαπητέ Στέφανε,

έχεις δίκιο, παραδέχομαι την ήττα μου. Είναι πλέον προφανέστατα ανώφελο να προσπαθεί κανείς να επιχειρηματολογήσει μαζί σου διότι έχεις δίκιο εξαρχής, πάντα και από πάντα.

Η δική μου προσπάθεια για οποιαδήποτε διόρθωση/συμπλήρωση σε οτιδήποτε ανεβάζεις σε αυτό το φόρουμ, τελειώνει εδώ. Εσύ ξέρεις καλύτερα.

Καλή συνέχεια.

 
ισται κληκα λεμαι....

 
STEFANOS604 είπε:
Εύχομαι αύριο , απευθύνομαι κυρίως  στον καλό μουσικό Nikolas αλλά και ειδικά στον Jazzjoker που όπως λέει έχει διδαχθεί τζαζ αρμονία σε ωδείο για χρόνια , να μη βρεθεί κάποιος τζαζίστας που θα διαβάσει το παρόν και να αναιρέσει αυτά που λέτε.
Κοίταξε να δεις... Το cyber bullying που λες νομίζω το προσφέρεις κι εσύ απλόχερα με τον τρόπο σου. Με τις εικόνες σου και τις ευχές σου.
Και επειδή επιμένεις να προκαλείς, να σου αναφέρω ότι τυγχαίνει να έχω διδακτορικό στη σύνθεση, με την βοήθεια (οικονομική) υποτροφίας του ΙΚΥ. Μαζί με ότι άλλα πτυχία, διπλώματα, κλπ, υπάρχουν. Έχω γράψει έργα που παίζονται σε "όλο το κόσμο" και τα πάω μια χαρά χωρίς τις κακόβουλες ευχές σου, ευχαριστώ πολύ!

Τώρα... Σχετικά με τις ανακρίβειές σου:

1. Σε ένα κύκλο, ΔΕΝ ισχύει το αριστερόστροφα και δεξιόστροφα. Οι Άγγλοι έχουν για αυτό το clockwise και anticlockwise (με τη φορά του ρολογιού ή αντίθετα).

2. Επιμένεις για κάποιο λόγο να μη βάζεις τις εναρμόνιες των Db και Β. Δεν είμαι σίγουρος γιατί, αν και το επισήμανα και πριν.

3. Όλα τα παραπάνω και ο κύκλος των 5ων, κοκ, ισχύει για όλη την τονική μουσική και όχι μόνο για τη τζαζ...

Πάω τώρα στα συνοδευτικά κείμενα:

"Η κλασική Αρμονία αποδέχεται τις τρίφωνες συγχορδίες αλλά χρησιμοποιεί και συγχορδίες μέχρι και 9ης (6ης, 7ης, 9ης)."

Αλήθεια; Γιατί ο Beethoven μια χαρά παίζει με 11ες και 13ες, και να μη μιλήσω για Chopin ή Listz που παίζουν με καθυστερήσεις, σε "ότι να'ναι" και βέβαια σε τετράφωνες συγχορδίες μια χαρά! Δε ξέρω καν πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα.

"...δεν έχει νόημα η 7η - λόγω ίσως της "εξ ορισμού" αποδοχής..."

ΜΠΑΡΔΟΝ?!??!?!

Μα η τονική αρμονιά στηρίζεται ΑΚΡΙΒΩΣ στο τρίτονο (3 τόνοι) που σχηματίζεται με την 7η της V και την 3ης (ο προσαγωγέας). Πχ. GBDF (BF είναι 5η ελλατωμένη και λύνεται στο CE(b)). Αν το πάρεις αυτό δεν υπάρχει τονικότητα! Αν θες και το γιατί, γιατί τυγχαίνει (στην Ντο Μείζονα κλίμακα) το τρίτονο να σχηματίζεται μεταξύ του Φα και του Σι. Που, τυγχαίνει, επίσης να είναι οι δύο πρώτες νότες που θα αλλιωθούν αν γίνει μετατροπία (το Φα σε Φα# και το Σι σε Σιb). Αυτό ως δική μου εξήγηση, αν θυμάμαι καλά δε το έχω δει κάπου και νομίζω ότι στέκει...

Να επιμείνω λίγο σε αυτό και σε πείσμα του καθένα που μπαίνει εδώ στα θρεντ του Στέφανου και ξεκινάει τις μπούρδες "προσφέρετε κι εσείς λίγο, αντι να γιουχάρετε, κλπ".

Ο λόγος που ακριβώς στην ελλάσονα κλίμακα οξύνουμε των 7ο τόνο (το Σολ σε Σολ# στην περίπτωση της Λα ελλάσονας) είναι ΑΚΡΙΒΩΣ για να υπάρχει το τριτονο στους ίδιους τόνους (4η-7η) όπως υπάρχει και στις μείζονες κλίμακες. Και για αυτό μετά έχουμε πρόβλημα στην αρμονική ελλάσονα και την αλλάζουμε στην μελωδική, κλπ...

"...μπλα μπλα... Έτσι κατα την ενασχόληση ενός μουσικού με τη τζαζ, η επαφή με 4φωνα ακόρντα είναι μονόδρομος".

Περαν του ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα (για άλλη μια φορά), υπάρχει και αυτή η έκφραση του "μονόδρομος" που φαίνεται τόσο κλειστή, όσο τίποτε άλλο. γιατί μόνο 4 φωνές, όταν η κλασσική παίζει με παραπάνω τόσα χρόνια πριν? Γιατί, γιατί, γιατί...

"Η σύγχρονη αρμονία αποδέχεται τετράφωνες συγχορδίες μέχρι και 13ης... μπλα μπλα". Καταλαβαίνω, και πάλι τι θες να πεις, αλλά το λες λάθος και για να βγάλεις τα συμπεράσματα που σε βολεύουν κατα την εμπειρική σου γνώση και γνώμη τα κάνεις... Στην τζαζ, εξ'όσων γνωρίζω υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σχηματίσεις μία συγχορδία από το να βάζεις τη μία τρίτη πάνω στην άλλη (1-3-5-7-9-11-13...). Μπορείς να βάλεις added notes, η sus notes, κλπ... Απλά εγώ δε ξέρω τζαζ για να μιλήσω για αυτά τα πράγματα (και για αυτό δε το κάνω).

"... Παραδείγματα 2-5-1 από το ρεπερτόρια της τζαζ βρίσκονται στο 99,9% των jazz standard, με εξαίρεση το Modal..." ΕΕΕΕ ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ! Παρουσιάζεις κάτι απόλυτα με εχθρότητα προς την κοινότητα "Βρείτε μου το λάθος και σας εύχομαι να μην έρθει ο μπαμπούλας..." και δε σκέφτεσαι γιατί ακριβώς η αρμονία στο Modal ειναι πιο "στατική" όπως λες. Και το γιατί το να πετας μία σελίδα με 2 εικόνες με 1000 ανακρίβειες μέσα (που σου έχω βρει αρκετές) σε ένα ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ είναι λάθος.

Αυτά και από μένα. Όπως και ο jazzjoker την κάνω. Δεν έχει κανένα νόημα αυτό το πράγμα.

 
Jazzjoker είπε:
Αγαπητέ Στέφανε,

έχεις δίκιο, παραδέχομαι την ήττα μου. Είναι πλέον προφανέστατα ανώφελο να προσπαθεί κανείς να επιχειρηματολογήσει μαζί σου διότι έχεις δίκιο εξαρχής, πάντα και από πάντα.

Η δική μου προσπάθεια για οποιαδήποτε διόρθωση/συμπλήρωση σε οτιδήποτε ανεβάζεις σε αυτό το φόρουμ, τελειώνει εδώ. Εσύ ξέρεις καλύτερα.

Καλή συνέχεια.
Έστω και ειρωνικά λεγόμενο έχει την αξία του γιατί η επιχειρηματολογία δεν είναι δική μου , αφού από το αρχικό ποστ , απλά μετουσίωσα μια φράση σε φωτογραφία. Το θέμα δεν είναι να συμπληρώσεις ή να διορθώσεις εμένα , που όπως εξήγησα το γιατί τα παράτησα με την jazz,αλλά τους γνώστες όπως τη Μουσικό Τζαζίστρια antonella και όλους τους Δυτικούς.

Να είστε σίγουροι ότι αν ασχολούμουν με τζαζ ήδη θα είχα εγγραφεί στα αναφερόμενα sites και θα προέβαλα τις αντιρρήσεις μου για να αποκομίσω περισσότερα.

 
Nikolas είπε:
Όπως και ο jazzjoker την κάνω.Δεν έχει κανένα νόημα αυτό το πράγμα.
Και όμως...και εσύ και ο jazzjoker έχετε άδικο. Έκανα το πείραμα του μπαρμπα Στέφανου και ιδού...

Η εικόνα 1 λειτουργεί με ένα καρτούτσο

Η εικόνα 2 λειτουργεί με δύο καρτούτσα

Η εικόνα 3....δεν θυμάμαι που την άφησα....μάλλον στο καπηλιό

Η εικόνα 4....αφού κάπνισα κανα 2

cycle-of-5ths1.jpg

cycle-of-5ths-2.jpg

cycle-of-5ths-3.jpg

 
Nikolas είπε:
Κοίταξε να δεις... Το cyber bullying που λες νομίζω το προσφέρεις κι εσύ απλόχερα με τον τρόπο σου. Με τις εικόνες σου και τις ευχές σου.

Και επειδή επιμένεις να προκαλείς, να σου αναφέρω ότι τυγχαίνει να έχω διδακτορικό στη σύνθεση, με την βοήθεια (οικονομική) υποτροφίας του ΙΚΥ. Μαζί με ότι άλλα πτυχία, διπλώματα, κλπ, υπάρχουν. Έχω γράψει έργα που παίζονται σε "όλο το κόσμο" και τα πάω μια χαρά χωρίς τις κακόβουλες ευχές σου, ευχαριστώ πολύ!

Τώρα... Σχετικά με τις ανακρίβειές σου:

1. Σε ένα κύκλο, ΔΕΝ ισχύει το αριστερόστροφα και δεξιόστροφα. Οι Άγγλοι έχουν για αυτό το clockwise και anticlockwise (με τη φορά του ρολογιού ή αντίθετα).

2. Επιμένεις για κάποιο λόγο να μη βάζεις τις εναρμόνιες των Db και Β. Δεν είμαι σίγουρος γιατί, αν και το επισήμανα και πριν.

3. Όλα τα παραπάνω και ο κύκλος των 5ων, κοκ, ισχύει για όλη την τονική μουσική και όχι μόνο για τη τζαζ...

Πάω τώρα στα συνοδευτικά κείμενα:

"Η κλασική Αρμονία αποδέχεται τις τρίφωνες συγχορδίες αλλά χρησιμοποιεί και συγχορδίες μέχρι και 9ης (6ης, 7ης, 9ης)."

Αλήθεια; Γιατί ο Beethoven μια χαρά παίζει με 11ες και 13ες, και να μη μιλήσω για Chopin ή Listz που παίζουν με καθυστερήσεις, σε "ότι να'ναι" και βέβαια σε τετράφωνες συγχορδίες μια χαρά! Δε ξέρω καν πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα.

"...δεν έχει νόημα η 7η - λόγω ίσως της "εξ ορισμού" αποδοχής..."

ΜΠΑΡΔΟΝ?!??!?!

Μα η τονική αρμονιά στηρίζεται ΑΚΡΙΒΩΣ στο τρίτονο (3 τόνοι) που σχηματίζεται με την 7η της V και την 3ης (ο προσαγωγέας). Πχ. GBDF (BF είναι 5η ελλατωμένη και λύνεται στο CE(b)). Αν το πάρεις αυτό δεν υπάρχει τονικότητα! Αν θες και το γιατί, γιατί τυγχαίνει (στην Ντο Μείζονα κλίμακα) το τρίτονο να σχηματίζεται μεταξύ του Φα και του Σι. Που, τυγχαίνει, επίσης να είναι οι δύο πρώτες νότες που θα αλλιωθούν αν γίνει μετατροπία (το Φα σε Φα# και το Σι σε Σιb). Αυτό ως δική μου εξήγηση, αν θυμάμαι καλά δε το έχω δει κάπου και νομίζω ότι στέκει...

Να επιμείνω λίγο σε αυτό και σε πείσμα του καθένα που μπαίνει εδώ στα θρεντ του Στέφανου και ξεκινάει τις μπούρδες "προσφέρετε κι εσείς λίγο, αντι να γιουχάρετε, κλπ".

Ο λόγος που ακριβώς στην ελλάσονα κλίμακα οξύνουμε των 7ο τόνο (το Σολ σε Σολ# στην περίπτωση της Λα ελλάσονας) είναι ΑΚΡΙΒΩΣ για να υπάρχει το τριτονο στους ίδιους τόνους (4η-7η) όπως υπάρχει και στις μείζονες κλίμακες. Και για αυτό μετά έχουμε πρόβλημα στην αρμονική ελλάσονα και την αλλάζουμε στην μελωδική, κλπ...

"...μπλα μπλα... Έτσι κατα την ενασχόληση ενός μουσικού με τη τζαζ, η επαφή με 4φωνα ακόρντα είναι μονόδρομος".

Περαν του ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα (για άλλη μια φορά), υπάρχει και αυτή η έκφραση του "μονόδρομος" που φαίνεται τόσο κλειστή, όσο τίποτε άλλο. γιατί μόνο 4 φωνές, όταν η κλασσική παίζει με παραπάνω τόσα χρόνια πριν? Γιατί, γιατί, γιατί...

"Η σύγχρονη αρμονία αποδέχεται τετράφωνες συγχορδίες μέχρι και 13ης... μπλα μπλα". Καταλαβαίνω, και πάλι τι θες να πεις, αλλά το λες λάθος και για να βγάλεις τα συμπεράσματα που σε βολεύουν κατα την εμπειρική σου γνώση και γνώμη τα κάνεις... Στην τζαζ, εξ'όσων γνωρίζω υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σχηματίσεις μία συγχορδία από το να βάζεις τη μία τρίτη πάνω στην άλλη (1-3-5-7-9-11-13...). Μπορείς να βάλεις added notes, η sus notes, κλπ... Απλά εγώ δε ξέρω τζαζ για να μιλήσω για αυτά τα πράγματα (και για αυτό δε το κάνω).

"... Παραδείγματα 2-5-1 από το ρεπερτόρια της τζαζ βρίσκονται στο 99,9% των jazz standard, με εξαίρεση το Modal..." ΕΕΕΕ ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ! Παρουσιάζεις κάτι απόλυτα με εχθρότητα προς την κοινότητα "Βρείτε μου το λάθος και σας εύχομαι να μην έρθει ο μπαμπούλας..." και δε σκέφτεσαι γιατί ακριβώς η αρμονία στο Modal ειναι πιο "στατική" όπως λες. Και το γιατί το να πετας μία σελίδα με 2 εικόνες με 1000 ανακρίβειες μέσα (που σου έχω βρει αρκετές) σε ένα ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ είναι λάθος.

Αυτά και από μένα. Όπως και ο jazzjoker την κάνω. Δεν έχει κανένα νόημα αυτό το πράγμα.
Όλα όσα λες δεν είναι δικά μου λόγια αλλά λόγια μουσικών και οι διαφωνίες του γι αυτό και τα έχω σαν ''Εισαγωγή'' με ΠΛΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ'' και καλά κάνεις και τα ξαναλές. Όμως οι Μουσικοί είναι όπως οι γιατροί όσοι , τόσες γνώμες και δεν μπορώ εγώ να αμφισβητήσω τα γραφόμενα σου.

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ (όπως το βλέπει και ο πλέον αρχάριος ότι ισχύει ) στο αρχικό ποστ ΈΧΕΙ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ :'' 2-5-1 Chord Progressions''.

Είπα θα με ανεχτείτε ακόμα για ένα θέμα ...

 
marathon είπε:
Και όμως...και εσύ και ο jazzjoker έχετε άδικο. Έκανα το πείραμα του μπαρμπα Στέφανου και ιδού...

Η εικόνα 1 λειτουργεί με ένα καρτούτσο

Η εικόνα 2 λειτουργεί με δύο καρτούτσα

Η εικόνα 3....δεν θυμάμαι που την άφησα....μάλλον στο καπηλιό

Η εικόνα 4....αφού κάπνισα κανα 2
Απλά ΚΡΑΥΓΕΣ .ΑΝ ΔΕΝ ΈΧΕΙς ΚΆΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΙΩΠΑΣ!!!

 
STEFANOS604 είπε:
Απλά ΚΡΑΥΓΕΣ .ΑΝ ΔΕΝ ΈΧΕΙς ΚΆΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΙΩΠΑΣ!!!
ναι...έλα να με βάλεις τιμωρία....

 
STEFANOS604 είπε:
Είπα θα με ανεχτείτε ακόμα για ένα θέμα ...
Βάλτο τη Παρασκευή... ;D

 
STEFANOS604 είπε:
ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ
μην γράφεις κεφαλαία...είναι σαν να κραυγάζεις ;D ;D

 
πΓια ινε ραι πεδεια αφτη ι Αντοναιλα?

 
Στέφανε, το λέω σοβαρά... Όχι για να κραυγάσω ή για να σου την πω. Ελπίζω πως έχουμε περάσει αυτό το σημείο στη σχέση μας!

Μου έχει τύχει να μου χτυπήσουν την πόρτα Μάρτυρες του Ιεχωβά. Ξέρεις τι έκανα; Τους την έκλεισα στα μούτρα, χωρίς πολλά πολλά.

Στη δική σου περίπτωση, για κάποιο λόγω δε μπορώ να κάνω το ίδιο, γιατί, όσο ψώνιο και να ακούγεται, νίωθω μία ευθήνη για αυτό το φόρουμ και τουλάχιστον για αυτά που κατέχω καλά (γιατί στα άλλα, πάντα λέω "δε ξέρω και άρα ρωτάω"). Δε μπορώ να ανέχομαι την κακή μετάφραση (και δε μιλάω μόνο από Αγγλικά σε Ελληνικά αλλά και των νοημάτων) με τέτοιο τρόπο!

 
STEFANOS604 είπε:
Είπα θα με ανεχτείτε ακόμα για ένα θέμα ...
Άμα είναι για ένα μόνο Δάσκαλε ντάξει, πάντως εγώ με το Μαραθώνα θα είμαστε εδώ δίπλα να πιούμε κανά κατρούτσο, άμα τελειώσεις το μάθημα πέρνα, θάναι και η Αντονέλα  ;D ;D

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα