- Μηνύματα
- 3,331
- Πόντοι
- 198
Ωραίο θέμα και πολλές ενδιαφέρουσες και διαφωτιστικές απαντήσεις. (Πώς τα καταφέραμε και δεν τσακωθήκαμε; Προοδεύουμε ή μου φαίνεται; ;D)
Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι τουλάχιστον το 70% της μελέτης πρέπει να γίνεται σε κάποιας μορφής practice σετ (ηλεκτρονικό, με σίτες, ένα από τα διάφορα άλλα practice που κυκλοφορούν κ.λπ.). Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μελετάμε όλη την ώρα σε κανονικό ακουστικό σετ, ενώ υπάρχουν τουλάχιστον δύο πολύ σοβαροί λόγοι - η ακοή και η ψυχική ισορροπία, η δική μας και των γύρω μας - για να μην το κάνουμε. Φαντάζεστε με τι κεφάλι θα σηκωθείτε μετά από 1 ώρα rudiments στο ταμπούρο;
Για το υπόλοιπο 30% - γιατί πρέπει τελικά να μελετήσεις και επάνω στο ρημάδι το όργανο που παίζεις, με τις δυναμικές του, τις χροιές του κ.λπ. - πάλι ένα μέρος αυτού του χρόνου με κάποιο ...ωτο-προφυλακτικό σαν αυτά που αναφέρθηκαν, και τέλος ένα μέρος χωρίς τίποτα, με "ανοιχτά αυτιά" για να ακούσουμε το σετ και τον ήχο μας loud and proud, και να κάνουμε τις τελικές μικροπροσαρμογές…
Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι τουλάχιστον το 70% της μελέτης πρέπει να γίνεται σε κάποιας μορφής practice σετ (ηλεκτρονικό, με σίτες, ένα από τα διάφορα άλλα practice που κυκλοφορούν κ.λπ.). Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μελετάμε όλη την ώρα σε κανονικό ακουστικό σετ, ενώ υπάρχουν τουλάχιστον δύο πολύ σοβαροί λόγοι - η ακοή και η ψυχική ισορροπία, η δική μας και των γύρω μας - για να μην το κάνουμε. Φαντάζεστε με τι κεφάλι θα σηκωθείτε μετά από 1 ώρα rudiments στο ταμπούρο;
Για το υπόλοιπο 30% - γιατί πρέπει τελικά να μελετήσεις και επάνω στο ρημάδι το όργανο που παίζεις, με τις δυναμικές του, τις χροιές του κ.λπ. - πάλι ένα μέρος αυτού του χρόνου με κάποιο ...ωτο-προφυλακτικό σαν αυτά που αναφέρθηκαν, και τέλος ένα μέρος χωρίς τίποτα, με "ανοιχτά αυτιά" για να ακούσουμε το σετ και τον ήχο μας loud and proud, και να κάνουμε τις τελικές μικροπροσαρμογές…