Πιστεύω χάρη για μία ακόμη φορά καλυψες αρκετά πράγματα..Haris είπε:Ωραίο θέμα και πολλές ενδιαφέρουσες και διαφωτιστικές απαντήσεις. (Πώς τα καταφέραμε και δεν τσακωθήκαμε; Προοδεύουμε ή μου φαίνεται; ;D)
Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι τουλάχιστον το 70% της μελέτης πρέπει να γίνεται σε κάποιας μορφής practice σετ (ηλεκτρονικό, με σίτες, ένα από τα διάφορα άλλα practice που κυκλοφορούν κ.λπ.). Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μελετάμε όλη την ώρα σε κανονικό ακουστικό σετ, ενώ υπάρχουν τουλάχιστον δύο πολύ σοβαροί λόγοι - η ακοή και η ψυχική ισορροπία, η δική μας και των γύρω μας - για να μην το κάνουμε. Φαντάζεστε με τι κεφάλι θα σηκωθείτε μετά από 1 ώρα rudiments στο ταμπούρο;
Για το υπόλοιπο 30% - γιατί πρέπει τελικά να μελετήσεις και επάνω στο ρημάδι το όργανο που παίζεις, με τις δυναμικές του, τις χροιές του κ.λπ. - πάλι ένα μέρος αυτού του χρόνου με κάποιο ...ωτο-προφυλακτικό σαν αυτά που αναφέρθηκαν, και τέλος ένα μέρος χωρίς τίποτα, με "ανοιχτά αυτιά" για να ακούσουμε το σετ και τον ήχο μας loud and proud, και να κάνουμε τις τελικές μικροπροσαρμογές…
χεχεχε...ευκαιρία να τσακωθούμε!!!Haris είπε:Ωραίο θέμα και πολλές ενδιαφέρουσες και διαφωτιστικές απαντήσεις. (Πώς τα καταφέραμε και δεν τσακωθήκαμε; Προοδεύουμε ή μου φαίνεται; ;D)
Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι τουλάχιστον το 70% της μελέτης πρέπει να γίνεται σε κάποιας μορφής practice σετ (ηλεκτρονικό, με σίτες, ένα από τα διάφορα άλλα practice που κυκλοφορούν κ.λπ.). Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μελετάμε όλη την ώρα σε κανονικό ακουστικό σετ, ενώ υπάρχουν τουλάχιστον δύο πολύ σοβαροί λόγοι - η ακοή και η ψυχική ισορροπία, η δική μας και των γύρω μας - για να μην το κάνουμε. Φαντάζεστε με τι κεφάλι θα σηκωθείτε μετά από 1 ώρα rudiments στο ταμπούρο;
Aκόμα και με ηλεκτρονικά όμως υπάρχει κίνδυνος.vagelism είπε:Δεν ειναι δικια μου αποψη .Αν ανοιξεις το pdf στην αρχη και κανεις scroll down θα βρεις ενα πινακα που εχει να κανει με προστασια της ακοης εργαζομενων και την εκθεση τους σε db/ωρα. Εκει δινει 15λεπτα παραμονης στα 102 db.
Μεχρι που διαβασα αυτη την εκθεση ουτε εγω ηξερα ποσα db παραγουν τα τυμπανα...ουτε ποση ωρα ειναι ασφαλες να εκθετουμε τα αυτια μας σε τοσο πολλα decibell ηχου.
Aυτο που ξερω επισης..ειναι οταν μελετουσα σε φυσικα με πληρως εκτεθειμενα τα αυτια μου...μετα απο μιση ωρα με επιανε πονοκεφαλος.
Να ' ναι καλα ο Αγιος Ρολαντ λοιπον.
Τι λε ρε που θα μου πεις εμένα ότι διαφωνείς με την άποψή μου, και μάλιστα κάθετα. Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε; Όχι, ξέρεις; ;Dbeeros05 είπε:χεχεχε...ευκαιρία να τσακωθούμε!!!
λοιπόν διαφωνό κάθετα...μια ζωή μελετάω σε υποκατάστατα, ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!
λοιπόν μεταξύ σοβαρού και αστείου ο τσακωμός...
η μελέτη εφόσον μπορούμε να μελετήσουμε σε σετ με πρέπει να γινει σε σετ (με ωτοασπίδες εννοείται) ! και αυτό το λέω για καλύτερη αίσθηση δυναμικών και όχι μόνο
όμως πρέπει να σας αφήσω και να συνεχίσω αργότερα, πάω να παραλάβω τα καινούργια μου τύμπανα!!!
ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!
https://picasaweb.google.com/103501962765607059544/YamahaStageCustom#Haris είπε:Υ.Γ. Τα πήρες τα τύμπανα;
μάνο εγώ πάντως είχα συναντήσει πρόβλημα με αυτού του τύπου τις ωτοασπίδες γιατί εγκλωβίζουν τον αέρα ανάμεσα στην ωτοασπίδα και στο τύμπανο σου ενώ με τις αφρώδες μέχρι να πάρουν το σχήμα του λαβυρινθου του αυτιού σου ο αέρας βγαίνει και δεν υπάρχει τέτοια πίεση. διορθώστε αν κάνω λάθος απλά εγώ αυτό έχω καταλάβει από την εμπειρία μουmanos_evh είπε:εγώ πάντως σώθηκα με τις
http://www.etymotic.com/ephp/er20.html
Καμιά σχέση με τις φθηνές ωτοασπίδες του φαρμακείου