αγορα καμπινας 2χ12 η 4χ12 ?

ποια η γνωμη σας για engl 2x12 την ορθια με v60?

γνωριζεται αν η orange 2x12 εχει στερεοφωνικη εισοδο γιατι θελω να την παντρεψω με marshall 20-20..

 
spiros69 είπε:
Δεν κάνουν για συναυλία στο Maracana?
Tα watt του ηχείου ουδεμία σχέση με τα db έχουν. Αυτό λέγεται sensitivity για να μαθαίνεις και να μην εκτίθεσαι με ειρωνίες. Τα watt είναι η ισχύς που αντέχει το ηχείο.

Διάβασε ξανά το post του ανθρώπου και το δικό μου και θα καταλάβεις τι εννοώ.

 
aris 17561 είπε:
Καληmερα...

συντομα θα αγορασω εναν bugera 6260 και θα ηθελα να αγορασω πακετο και μια καμπινα... θα ηθελα να παιζω στο σπιτι κυριως , που και που στο στουντιο και σε κανενα λαιβ... δεν θελω να υπολοιπεται στο στουντιο επειδη θα παιζω που και που...

οποτε δεν ξρω αν χρειαζομαι 2χ12 η 4χ12 .
Τι να σου πώ τώρα??Αφού εσύ τα ξέρεις όλα...Προτεινέ του και full stack για το υπνοδωμάτιο...

Εγώ έχω τον 6260 ΣΠΙΤΙ μου και παίζω μ αυτό μια χαρά...και στα live αυτό πέρνω..

http://www.thomann.de/gr/marshall_mhz112a_haze.htm

Τώρα εσύ πάρε τα Ohm σου τις αντιστάσεις σου και τα db σου και παίξε τον αμπελοφιλόσοφο σε άλλο πιτσιρίκο...Δεν περιγράφω άλλο  :-X

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μην απορρίπτεις την 4χ12...  Έχω μια  angled Ashdown 4x12 made in england με τα celestion g12t100's (400W σύνολικά) και μία 2χ12 Μαρσαλ 1936. Για metal η 4x12 κερδίζει χαλαρότατα, σε οποιαδήποτε ένταση. Η 2χ12 ακούγεται ψόφια μπροστά στον όγκο και το headroom της 4χ12.

Για μένα δεν υπάρχει δίλημμα για τους ήχους που ζητάς. Και από την προσωπική μου εμπειρία, οι angled καμπίνες ακούγονται καλύτερα σε εντάσεις σπιτιού, λόγω της κατευθυντικότητας των μεγαφώνων.

 
Εχω μπερδευτεί λίγο... Γενικά βάσει τις λογικής ότι μπορεί να μην ταίριαξει ο ενυσχητησ με την καμπίνα την ΗΒ τότε μήπως να πάρω την αντίστοιχη καμπίνα bugera που έχει το σετ. Με αυτην λογικα θα ταίριαξει ... Για πείτε για πείτε... Τον 6260 τον εχω ακούσει στο νετ αφού στην ελλάδα δεν τον εχω βρει κάπου. Όσο για το κόμπο θα ήθελα κάτι σε κεφάλι ώστε να το μεταφέρω στο στούντιο... 

 
aris 17561 είπε:
προτεινε μου και καμια... γιατι ειναι λιγο δυκολο να παρω το ενυσχητη αγκαλια και να παω στα μαγαζια... ασε που και οι αλληνες μαγαζατορες ειναι λιγο δυσκολοι... ασε που δεν εχουν και καμπινες και αν εχουν θα ειναι της πλακας...

λοιπον ενας συναδελφος απο το φορουμ μου ειχε προτεινει αυτην

http://www.thomann.de/gr/harley_benton_g212_vintage.htm

εγω ειδα κι αυτην

http://www.thomann.de/gr/framus_fr212_cb.htm

και τελος αυτες τις 2

http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/Guitars/Cabinets-2x12-/Marshall-MR1936-2x12-Box-2x16-OHM-or-1-x-8-OHM/art-GIT0002227-000

και

http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/Marshall-MR-1936-V-2x12-Cabinet-140-Watt-mono/stereo/art-GIT0009502-000?recId=6783e9b2-2b32-48f9-b64d-e16f5609a639

η τελευταια ειναι τοσο καλη οσο λεει ? ξεφευγει αρκετα περισοοτερο για την κουβεντα την εβαλα...

απο αυτες που εβαλα , ταιριαζουν με τον ενυσχητη που θα παρω σε βατ , τασεις ρευματα κτλ ?

Τις πρώτες δύο (harley benton,framus),δεν τις έχω δοκιμάσει,οπότε θα ήταν ανεύθυνο να σου πω το οτιδήποτε.

Επειδή,όμως,έχω δοκιμάσει και έχω σχεδόν τα πάντα από Marshall και με βάση τα κριτήριά σου,σου προτείνω ανεπιφύλακτα την 1936 Vintage...(και ΜΗΝ σε ξεγελάει ο όρος Vintage,μιά χαρά κάνει για metal 8))

Αλλά επαναλαμβάνω,πήγαινε και ΔΟΚΙΜΑΣΕ τες ΟΛΕΣ και δες τι κάνει "κλίκ" στα ΔΙΚΑ ΣΟΥ αφτιά...Ο γράφων και όλοι οι άλλοι μπορεί να γράφουμε ότι "μας κατέβει",αλλά μόνος σου -τελικά - θα πρέπει να επιλέξεις.

[και να θυμάσαι οτί το "ταξίδι" είναι (σχεδόν πάντα),ΠΙΟ ενδιαφέρον από την "Ιθάκη"... ;)]

ασε που και οι αλληνες μαγαζατορες ειναι λιγο δυσκολοι...
Γι΄αυτό τους έφαγε το μαύρο φίδι... ;)

***Τα original Vintage 30s ΔΕΝ είναι 30Watt.Είναι 70Watt.Έχω διαπιστώσει οτί πολλοί(ακόμα ΚΑΙ έμπειροι τεχνικοί...) μπερδεύονται(κυρίως λόγω των Greenback G12M-25,που ΟΝΤΩΣ είναι 25Watt) και δημιουργείται σύγχυση και τελικά παραπληροφόρηση***  

 
Που να βρω να τις δοκιμάσω όλες αυτές ; ας πούμε την ΗΒ αποκλείεται να την βρω κάπου. Άντε την μάρσαλ κάπου θα την βρω... Τελικά η ΗΒ από άποψη βατ και ομ και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο ταιριάζει με τον bugera η θα γίνει καμία έκρηξη... Πάντως την 1936 θα την τσεκαρω...

 
spiros69 είπε:
Τι να σου πώ τώρα??Αφού εσύ τα ξέρεις όλα...Προτεινέ του και full stack για το υπνοδωμάτιο...

Εγώ έχω τον 6260 ΣΠΙΤΙ μου και παίζω μ αυτό μια χαρά...και στα live αυτό πέρνω..

http://www.thomann.de/gr/marshall_mhz112a_haze.htm

Τώρα εσύ πάρε τα Ohm σου τις αντιστάσεις σου και τα db σου και παίξε τον αμπελοφιλόσοφο σε άλλο πιτσιρίκο...Δεν περιγράφω άλλο  :-X
Eκτός από άσχετος, για την ηλικία σου είσαι και αυθάδης.

 
Παιδιά μην τσακώθητε τώρα. Δεν έχει νόημα. Εχω γενέθλια σε λίγες μέρες και το θέμα είναι να βρω κάτι να μου κάνω δώρο. Μην χαλιεστε τσάμπα. Εχω καταλήξει σε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα χάρη σε εσάς. Εναι η ΗΒ η μια επιλογή που είναι και φθηνή και κατά πάσα πιθανότητα καλή επιλογή αλλά δεν ξέρω αν αντέχει τα 120 βατ του ενυσχητη και είναι και η μάρσαλ που σίγουρα είναι καλύτερη και έχει και διπλή τιμή αλλά πάλι δεν ξέρω αν αντέχει τα 120 βατ.

 
kpeyos είπε:
Eκτός από άσχετος, για την ηλικία σου είσαι και αυθάδης.
Τry Harder....Γιατί από επιχειρήματα δεν σε κόβω..πάλι για ντεσιμπέλια για βάτια και χεντρούμια και κάνα βιντεάκι από κανά youtube που σου είπαν οι του noiz θα πείς πάλι...

Άρη πάρε την benton γτ αγόρι μου τα 120w δεν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσεις ποτέ...ούτε σπίτι ούτε σε studio ούτε πουθενά...Σου μιλάει κάτοχος Bugera όχι youtubas.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
aris 17561 είπε:
Που να βρω να τις δοκιμάσω όλες αυτές ; ας πούμε την ΗΒ αποκλείεται να την βρω κάπου. Άντε την μάρσαλ κάπου θα την βρω... Τελικά η ΗΒ από άποψη βατ και ομ και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο ταιριάζει με τον bugera η θα γίνει καμία έκρηξη... Πάντως την 1936 θα την τσεκαρω...
Για τις Harley Benton,Framus κτλ.,δεν έχω ιδέα.Για τους Marshall αδυνατώ να πιστέψω οτί το κεντρικό της Bon Studio δεν θα χει τουλάχιστον τις περισσότερες καμπίνες στοκαρισμένες...(Εδώ εγώ που μένω στη...φτωχομάνα το υποκατάστημα της Bon,τις έχει στοκαρισμένες... ;D)

Eκτός από άσχετος, για την ηλικία σου είσαι και αυθάδης.
Γιατί χαλάς τη διάθεσή σου...? :)Αξίζει τον κόπο? ;)Δώσε τόπο στην οργή,καλή καρδιά να έχουμε και την υγειά μας...Πάρε την Leslie σου, παίξε ένα riffάκι που σ΄αρέσει και σίγουρα θα τα ξεχάσεις όλα! ;D

 
aris 17561 είπε:
Εναι η ΗΒ η μια επιλογή που είναι και φθηνή και κατά πάσα πιθανότητα καλή επιλογή αλλά δεν ξέρω αν αντέχει τα 120 βατ του ενυσχητη
Φίλτατε, έχω την συγκεκριμένη καμπίνα, και μάλιστα με την κεφαλή Bugera 333xl (120 Watt) Εϊχα κι εγώ την ίδια αμφιβολία, αλλά τελικά άσκοπα, αφού δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Κάνω πρόβες άφοβα σε σχετικά μεγάλες εντάσεις, ενώ ακόμα και στο Studio που τον είχα σχετικά δυνατά ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν πρόκειται να τον τσιτώσεις πάνω από τη μέση (και πολύ λέω) λόγω αφόρητης έντασης. Οπότε μην το σκέφτεσαι αν τελικά κάνεις την αγορά με παρόμοια χαρακτηριστικά.

(...απλά να σε καθησυχάσω!  ;D)

 
Vaggelis_Revolted είπε:
Φίλτατε, έχω την συγκεκριμένη καμπίνα, και μάλιστα με την κεφαλή Bugera 333xl (120 Watt) Εϊχα κι εγώ την ίδια αμφιβολία, αλλά τελικά άσκοπα, αφού δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Κάνω πρόβες άφοβα σε σχετικά μεγάλες εντάσεις, ενώ ακόμα και στο Studio που τον είχα σχετικά δυνατά ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν πρόκειται να τον τσιτώσεις πάνω από τη μέση (και πολύ λέω) λόγω αφόρητης έντασης. Οπότε μην το σκέφτεσαι αν τελικά κάνεις την αγορά με παρόμοια χαρακτηριστικά.

(...απλά να σε καθησυχάσω!  ;D)
+1000000000

 
Αααα δηλαδή η καμπίνα μπορεί να καεί μόνο αν την ανοίξω στο τέρμα ; γιατί και η ΗΒ από ότι είδα και αυτή στα 120 βατ είναι. Οπότε πρόβλημα θα υπάρξει μόνο αν το ανοίξω στο 10. Οκ κάτι απίθανο οπότε μάλλον αρχίζω να καταλήγω...

 
Παιδιά συγνώμη αν σας εχω πρηξει απλά μια τελευταία φορά για να σιγουρευτώ... Ο bugera είναι 120 βατ. Η καμπίνα ΗΒ είναι επίσης 120 βατ. Εχω διαβάσει εδώ στο νοιζ ότι πρέπει η καμπίνα να είναι διπλάσια βατ από τον ενυσχητη... Οπότε ; τι γίνεται ; κάνουν αυτα μεταξύ τους ; συγνώμη αν το παρά κούρασα το θέμα αλλά δεν γνωρίζω από λαμπατούς αφού είναι ο πρώτος που θα πάρω και εχω μπερδευτεί λίγο...τελευταία ερώτηση το υπόσχομαι...

 
έχει γραφτεί πολλές φορές πως η διαφορά πρέπει να είναι της τάξης του 20%-50%, και όχι 100%

αυτό σε αφορά ΜΟΝΟ αν σκοπεύεις να τσιτώσεις τον ενισχυτή, οπότε με τα 120 λαμπάτα βατ και το διπλό μεγάφωνο το πρόβλημά σου θα είναι η βλάβη στα αυτιά σου και όχι στα μεγαφωνα

αν αγόραζες ενισχυτή 15 βατ με μεγάφωνο 15 βατ, ΤΟΤΕ θα είχε νόημα να ανησυχήσεις, γιατί ΑΥΤΟΝ τον ενισχυτή θα τον τσίτωνες αργά ή γρήγορα

 
spiros69 είπε:
Άρη πάρε την benton γτ αγόρι μου τα 120w δεν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσεις ποτέ...ούτε σπίτι ούτε σε studio ούτε πουθενά...
Εμπέδωσε αυτό που σου είπε το παλικάρι...(ξέρει αυτό... ;))

 
Aντιγράφω ένα post μου από άλλο thread γιατί βαριέμαι να ξαναγράφω τα ίδια

"... Παρόλα αυτά η ένταση δεν έχει ακριβώς με τα watt (του ενισχυτή). Xονδρικά, πρέπει να ανέβεις δέκα φορές σε ισχύ για να έχεις τη διπλάσια ένταση. Aυτό πρακτικά σημαίνει ότι ακόμα και ένας ενισχυτής 5 watt όπως ρωτάς μπορεί να είναι αρκετά δυνατός για το σπίτι, αν τον ανοίξεις τέρμα, μιας και έχει περίπου τη μισή ένταση ενός 50watt.

Πολύ μεγαλύτερη διαφορά στην ένταση, έχεις ανάλογα με τον τύπο του μεγαφώνου που θα χρησιμοποιήσεις. Πχ. Ένα κλασικό μοντέλο μπορεί να έχει sensitivity 97db, ενω αντίστοιχα κάποιο άλλο φτάνει τα 103db. Aυτή η διαφορά είναι αρκετή για να σε βγάλει ή να σε θάψει σε μια πρόβα. To ανθρώπινο αυτί αντιλάμβάνεται ως διπλασιασμό της έντασης τα 10db διαφορά, περίπου (διαφέρει με τη συχνότητα).  Άρα μόνο με την αλλαγή μεγαφώνου έχεις ήδη 60% περισσότερη ένταση.

Τα watt του μεγαφώνου/νων και του ενισχυτή λοιπόν έχουν να κάνουν περισσότερο με το πώς ακούγονται παρά με το πόσο δυνατά ακούγονται."

- Συμπληρώνω: και η ποσότητα των μεγαφώνων δεν παίζει από μόνη της ρόλο, άσχετα αν η 4x12 μας φαίνεται πιο δυνατή επειδή την τρώμε μες τα αυτιά και έχει περισσότερο όγκο/μπάσσα.

Άρα:

Aν σκοπεύεις να ανοίγεις τον ενισχυτή και θες αχρωμάτιστο ήχο πρέπει να πάς σε μεγάλα watt μεγαφώνων για να αντέχουν το ρεύμα με το οποίο θα τροφοδοτούνται όταν τον ανοίγεις πολύ και να μην σου αλλάζουν τον ήχο.

Όσον αφορά στο ότι δεν πρόκειται να ανοίξεις ποτέ τον ενισχυτή λόγω της έντασης, σου εγγυώμαι ότι αν τον βάλεις σε μια καμπίνα 8x12 με Jensen AlNiCo θα ακούγεσαι πιο χαμηλά από τους κάποιους 30άρηδες ενισχυτές της πιάτσας. Τα Vintage30 βέβαια είναι πολύ δυνατά μεγάφωνα (50% πιο δυνατά από τα Jensen) και όντως θα ακούγεσαι πολύ δυνατά. Aπό την άλλη είναι κινέζικα και φθηνά, δεν υπάρχει καμιά εγγύηση για το πόσο αντέχουν. Μην κάνουμε το λάθος να τα συγκρίνουμε με κάποια παλιότερα, ιστορικά μεγάφωνα της Celestion που άντεχαν 2 φορές παραπάνω από όσο έγραφαν (όπως το Blue). Αλλά και να μην τα κάψεις στο 60%-70% της έντασης του ενισχυτή θα αρχίζουν να σου παραμορφώνουν τον ήχο.

Aπο κει και πέρα η το πόση ένταση χρειάζεσαι είναι και κάτι σχετικό. Εγώ π.χ πάιζω με έναν JCM800 50άρι, το οποίο αμφιβάλλω και αν είναι 5% πιο χαμηλό σε ένταση σαν ενισχυτής από το δικό σου. Γενικά χρησιμοποιώ attenuator και ρίχνω την ένταση. Όταν όμως θέλω να ηχογραφήσω σε studio και θέλω γκάζι βγάζω το attenuator και τον ανοίγω όσο γουστάρω μέχρι να πετύχω όλο τον ήχο του ενισχυτή, της καμπίνας, και των μεγαφώνων που θέλω. Μπορώ και το κάνω χωρίς να φοβάμαι αφού τα μεγάφωνα μου είναι 130 watt. Επίσης, γνωστό μέλος από εδώ κατάφερε να κάψει το 150 watt tonker που χρησιμοποιούσε σε iso cab με τον 100άρι τον Marshall στην τσίτα μέσα σε δευτερόλεπτα (15 αν θυμάμαι το soundclip).

Το να πάρεις έναν ενισχυτή 120 watt και να τον βάλεις σε μια καμπίνα 66 watt, όπως "ο κάτοχος" για τον έχεις μονίμως ανοιγμένο στο 1-2 προσωπικά δεν το καταλαβαίνω, μάλλον επειδή είμαι youtubas και ξέρω φυσική β' γυμνασίου. Eιδικά αν σκεφτεί κανείς ότι πολύ πιο ποιοτικά μεγάφωνα που θα άντεχαν τον ενισχυτή του ξεκινάνε από τα 60 ευρώ περίπου στον thomann...

Επιμένω στο ότι καλύτερα να βρείς μια άδεια καμπινούλα 2x12 (και μεταχειρισμένη, γιατί όχι), και να βάλεις δυο μεγάφωνα της Eminence, τουλάχιστον 200 watt. Θα σου στιχοίσει όμως χονδρικά γύρω στα 350 ευρώ τουλάχιστον μπορεί και λίγο παραπάνω αν υπολογίσεις κάποια μεταφορικά. Αν είσαι τυχερός βέβαια και βρείς στις εδώ αγγελίες θα σου έρθει μία η άλλη η φάση. Εναλλακτικά αν δεν παίζουν φράγκα, παίρνεις την HB την χρησιμοποιείς συντηρητικά και όταν έχεις λεφτά αλλάζεις και κάνα μεγάφωνο και είσαι πάλι κομπλέ.

 
kpeyos είπε:
Aντιγράφω ένα post μου από άλλο thread γιατί βαριέμαι να ξαναγράφω τα ίδια

"... Παρόλα αυτά η ένταση δεν έχει ακριβώς με τα watt (του ενισχυτή). Xονδρικά, πρέπει να ανέβεις δέκα φορές σε ισχύ για να έχεις τη διπλάσια ένταση. Aυτό πρακτικά σημαίνει ότι ακόμα και ένας ενισχυτής 5 watt όπως ρωτάς μπορεί να είναι αρκετά δυνατός για το σπίτι, αν τον ανοίξεις τέρμα, μιας και έχει περίπου τη μισή ένταση ενός 50watt.

Πολύ μεγαλύτερη διαφορά στην ένταση, έχεις ανάλογα με τον τύπο του μεγαφώνου που θα χρησιμοποιήσεις. Πχ. Ένα κλασικό μοντέλο μπορεί να έχει sensitivity 97db, ενω αντίστοιχα κάποιο άλλο φτάνει τα 103db. Aυτή η διαφορά είναι αρκετή για να σε βγάλει ή να σε θάψει σε μια πρόβα. To ανθρώπινο αυτί αντιλάμβάνεται ως διπλασιασμό της έντασης τα 10db διαφορά, περίπου (διαφέρει με τη συχνότητα).  Άρα μόνο με την αλλαγή μεγαφώνου έχεις ήδη 60% περισσότερη ένταση.

Τα watt του μεγαφώνου/νων και του ενισχυτή λοιπόν έχουν να κάνουν περισσότερο με το πώς ακούγονται παρά με το πόσο δυνατά ακούγονται."

- Συμπληρώνω: και η ποσότητα των μεγαφώνων δεν παίζει από μόνη της ρόλο, άσχετα αν η 4x12 μας φαίνεται πιο δυνατή επειδή την τρώμε μες τα αυτιά και έχει περισσότερο όγκο/μπάσσα.

Άρα:

Aν σκοπεύεις να ανοίγεις τον ενισχυτή(είπαμε βασικά χρήση σπιτιού εσύ εκεί) και θες αχρωμάτιστο ήχο πρέπει να πάς σε μεγάλα watt μεγαφώνων για να αντέχουν το ρεύμα με το οποίο θα τροφοδοτούνται όταν τον ανοίγεις πολύ και να μην σου αλλάζουν τον ήχο.

Όσον αφορά στο ότι δεν πρόκειται να ανοίξεις ποτέ τον ενισχυτή λόγω της έντασης, σου εγγυώμαι ότι αν τον βάλεις σε μια καμπίνα 8x12 με Jensen AlNiCo θα ακούγεσαι πιο χαμηλά από τους κάποιους 30άρηδες ενισχυτές της πιάτσας. Τα Vintage30 βέβαια είναι πολύ δυνατά μεγάφωνα (50% πιο δυνατά από τα Jensen) και όντως θα ακούγεσαι πολύ δυνατά. Aπό την άλλη είναι κινέζικα και φθηνά, δεν υπάρχει καμιά εγγύηση για το πόσο αντέχουν. Μην κάνουμε το λάθος να τα συγκρίνουμε με κάποια παλιότερα, ιστορικά μεγάφωνα της Celestion που άντεχαν 2 φορές παραπάνω από όσο έγραφαν (όπως το Blue). Αλλά και να μην τα κάψεις στο 60%-70% της έντασης του ενισχυτή θα αρχίζουν να σου παραμορφώνουν τον ήχο.

Aπο κει και πέρα η το πόση ένταση χρειάζεσαι είναι και κάτι σχετικό. Εγώ π.χ πάιζω με έναν JCM800 50άρι, το οποίο αμφιβάλλω και αν είναι 5% πιο χαμηλό σε ένταση σαν ενισχυτής από το δικό σου(εδώ γελάνε). Γενικά χρησιμοποιώ attenuator και ρίχνω την ένταση. Όταν όμως θέλω να ηχογραφήσω σε studio και θέλω γκάζι βγάζω το attenuator και τον ανοίγω όσο γουστάρω(προφανώς η υπόλοιπη μπάντα είναι σε άλλο studio) μέχρι να πετύχω όλο τον ήχο του ενισχυτή, της καμπίνας, και των μεγαφώνων που θέλω. Μπορώ και το κάνω χωρίς να φοβάμαι αφού τα μεγάφωνα μου είναι 130 watt. Επίσης, γνωστό μέλος από εδώ κατάφερε να κάψει το 150 watt tonker που χρησιμοποιούσε σε iso cab με τον 100άρι τον Marshall στην τσίτα μέσα σε δευτερόλεπτα (15 αν θυμάμαι το soundclip).

Το να πάρεις έναν ενισχυτή 120 watt και να τον βάλεις σε μια καμπίνα 66 watt, όπως "ο κάτοχος" για τον έχεις μονίμως ανοιγμένο στο 1-2(ποιός του το είπε αυτό?Προφανώς δεν έχεις ιδέα απο BUGERA και την ένταση του όπως προείπα στο live παίζει 5 ώρες ανοικτός στο 4 και σκοτώνει) προσωπικά δεν το καταλαβαίνω, μάλλον επειδή είμαι youtubas και ξέρω φυσική β' γυμνασίου. Eιδικά αν σκεφτεί κανείς ότι πολύ πιο ποιοτικά μεγάφωνα που θα άντεχαν τον ενισχυτή του ξεκινάνε από τα 60 ευρώ περίπου στον thomann...

Επιμένω στο ότι καλύτερα να βρείς μια άδεια καμπινούλα 2x12 (και μεταχειρισμένη, γιατί όχι), και να βάλεις δυο μεγάφωνα της Eminence, τουλάχιστον 200 watt. Θα σου στιχοίσει όμως χονδρικά γύρω στα 350 ευρώ τουλάχιστον μπορεί και λίγο παραπάνω αν υπολογίσεις κάποια μεταφορικά. Αν είσαι τυχερός βέβαια και βρείς στις εδώ αγγελίες θα σου έρθει μία η άλλη η φάση. Εναλλακτικά αν δεν παίζουν φράγκα, παίρνεις την HB την χρησιμοποιείς συντηρητικά και όταν έχεις λεφτά αλλάζεις και κάνα μεγάφωνο και είσαι πάλι κομπλέ.Και καταλήγει ο φίλτατος kpeyos μετά από μια σελίδα θεωρίας φίλε Άρη σ αυτά που σου είπα εγώ κι άλλοι πόσοι φίλοι...ΠΑΡΕ ΤΗΝ BENTON
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Mη γελάς για τη διαφορά της έντασης. 1 decibell είναι βάσει των 120 βαττ και αν τα βγάζει ο Bugera στην μικρούλα 1x12 σε σχέση με το παλιό εγγλέζικο οκτακοσαράκι που καθόλου δεν το πιστεύω. 1 decibell είναι 10% παραπάνω, 10 decibell είναι το διπλάσιο.

Αν δε με πιστεύεις...κοίτα το επισυναπτόμενο αρχείο. Χρειάζεσαι 10 φορές την ισχύ για να διπλασιάσεις απλά την ένταση. Φυσική είναι, δεν τα λέω εγώ. Το link του άρθρου είναι εδώ:

http://www.phys.unsw.edu.au/jw/dB.html

Eνώ αλλάζωντας απλά ένα μεγάφωνο από το Jensen AlNiCo που βγάζει 95db σε ένα Eminence AlNiCo π.χ που βγάζει 103 db κερδίζεις 8 ολόκληρα decibel και άρα είσαι 80% πιο δυνατά στα ίδια watt.

Tώρα για να έρθουμε και στην σύγκριση πάλι του JCM800 και του Bugera, εγώ φοράω 2 Celestion G12 65 των 97 db. Δυστυχώς το μεγάφωνο που φοράει η καμπίνα του link σου δεν αναφέρεται καν στο website της Celestion και έτσι δεν ξέρω ποιός από τους δύο πραγματικά ακούγεται πιο δυνατά και πόσο. Γι αυτό στάθηκα μόνο στην ισχύ των ενισχυτών μας αν τους βάζαμε στην ίδια καμπίνα.

Διάβασε το άρθρο, παρ' όλο που συνεχίζεις και είσαι προσβλητικός δεν κάνω κάπου λάθος και έχω αλλάξει αρκετά μεγάφωνα ώστε να έχω προσωπική εμπειρία, να προβληματιστώ και να το ψάξω.

Τώρα θεωρώ πως δεν είναι μεγάλο έξοδο να δώσεις 100-150 ευρώ για δύο μεγάφωνα σε σχέση με αυτά που κερδίζεις, και να αντέχει και τον ενισχυτή σου να τον ανοίγεις όσο γουστάρεις. Τόσο κάνει ένα πετάλι. Εξάλλου η εμπειρία μου με τα cheapικα της Celestion (δεν έχω ακούσει το Marquee) λέει ότι δεν αξίζουν. Στα ίδια λεφτά η Eminence την ισοπεδώνει. Παρ' όλα αυτά πρότεινα αν το παλληκάρι δεν έχει τα λεφτά και καίγεται να ακούσει με οποιονδήποτε τρόπο τον ενισχυτή του να πάει ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ στα V30 της HB.

Kαι κάτι τελευταίο, γιατί νομίζω ότι έγραψα παραπάνω από αρκετά. Όση κιθάρα και να παίξεις, όσους ενισχυτές και να ακούσεις, τους νόμους της φυσικής δεν μπορείς να τους αλλάξεις.

Υ.Γ (γιατί τώρα το είδα). Kαλά ούτε το ότι μπορεί να ηχογραφεί ο καθένας μόνος του δεν ξέρεις.. ;D ;D ;D

LI.gif

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top