Ξαναμαθαινοντας την ταστιε&#96

KTStillDrunk είπε:
Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ!
Οποτε ερχεται αυτο το ενδιαφερον thread & μας προτεινει να δοκιμασουμε νεα κουρδίσματα που θα μας οδηγησουν σε νεα μονοπατια πανω στην ταστιερα & στην εκφραση.

 
Εγω παντως δεν μπορω να το νιωσω αυτο που λετε.Δηλαδη ναι με εχω πιασει να πηγαινω σε πολυ γνωστα σχηματα να παιζω τις ιδιες φρασεις κλπ..Αλλα γιατι να ξεχασουμε τα boxes και τα patterns,ναι βεβαια καλο ειναι να παιζουμε με το αυτι κ να μη μας νοιαζει σε ποιο Pattern ειμαστε αλλα υπαρχουν απιστευτα παρα πολλοι τροποι οργανωσεις των κλιμακων για να ξεμενουμε απο ιδεες.

Η μαγεια της κιθαρας ειναι οτι δεν ειναι πιανο, το λα στο πεμπτο ταστο της μι θα ακουστει διαφορετικα με το ανοιχτο λα, αναλογα τι παιζεις σε οδηγει διαφορετικα μονοπατια,  το θεμα ειναι να ξερεις πως να το οργανωσεις ολο αυτο. Προσωπικα χωρις να κραταω κιθαρα στα χερια μου μπορω να σκεφτω τουλαχιστων 10 τροπους να παιξω την ιδια κλιμακα(και δεν ειμαι και καμια παιχταρα)  και βεβαια καθε τροπος κανει το οργανο να κελαηδαει διαφορετικα σε οδηγει σε αλλου ειδους φρασεολογια κλπ κλπ

 
Mean είπε:
Προσωπικα χωρις να κραταω κιθαρα στα χερια μου μπορω να σκεφτω τουλαχιστων 10 τροπους να παιξω την ιδια κλιμακα(και δεν ειμαι και καμια παιχταρα)  και βεβαια καθε τροπος κανει το οργανο να κελαηδαει διαφορετικα σε οδηγει σε αλλου ειδους φρασεολογια κλπ κλπ
τι εννοεις τροπους? αρπετζιο πετατονικη και τετοια?

 
Όχι με άλλο πιάσιμο.

Στο μπάσο μπορώ να σκεφτώ 2 3 το πολύ. Που να εξυπηρετούν κιόλας.

 
Δεν κανω πλακα μην παρεξηγηθειτε αλλα τι εννοειτε αλλο πιασιμο στην κλιμακα? (μπορει να ξερω τι λετε αλλα δεν το καταλαβαινω ετσι οπως το θεσατε)

ΠΑντως για τα κουτακια εγω τουλαχιστον εννουσα οτι οι πιο πολλοι οταν παιζει ενα backing track τα δαχτυλα τους πανε στα κουτακια με την μια χωρις να τους νιαζει και πολυ η συννοδεια και γιαυτο καταληγουν να παιζουν τα ιδια και τα ιδια.

 
Πχ πάρε μια A Ionian, μπορεί να παιχτεί (με παύλες τα τάστα, με αριθμούς το δάχτυλο)

G----------------

D---1-34---------

A---12-4---------

E----2-4----------

και

G12-----------

D-1-3----------

A-1-34----------

E----4--------

 
Ναι πιασιματα εννοω.

Π.χ τα γνωστα σε ολους boxes, 3 νοτες σε καθε χορδη,2 νοτες(ντο ρε-στην απο κατω χορδη μι φα κλπ), 1,2,2,3, και αλλοι τοσοι συνδιασμοι που την κανουν να κελαηδα διαφορετικα τη κιθαρα, και να μη μιλησουμε για τι αλλο μπορεις να κανεις με τις θεσεις που δεν ειναι Linear κλιμακες.

Ειδικα με της πεταντονικες π.χ σε 1 λα μινορε μπακιν τρακι μπορεις να παιξεις το γνωστο σχημα με ρουτ στην 6 που δεν μπορουμε να ξεφυγουμε και στη θεση της σολ της ρε η της μι και τα ιδια λικς να ακουστουν τελειως διαφορετικα.

Γενικως θελω να καταληξω οτι τουλαχιστον για μενα υπαρχουν τοσοι πολλοι τροποι να οργανωσεις τα παττερνς των φυσικων,τροπων, πετατονικων που πραγματικα δεν ξερω αν θα φτασω ποτε σε σημειο να προσπαθω να ξεφυγω τελειως απο αυτα γιατι απλα θα βαριεμαι.

 
Το θεμα νομιζω δεν ειναι ο ηχος αλλα αυτη καθε αυτη η φραση...

Θελω να πω οτι το "δυσκολο" ειναι να μην παιξω π.χ. Α-C-D (ασχέτως αν θα ειναι σε ανοιχτη ή οχι θεση) αλλα κατι αλλο...

O SRV για παραδειγμα επαιζε αρκετα συχνα σε συγκεκριμενα boxes και πολλες φορες παρομοια πραγματα...Το θεμα ειναι ομως οτι δεν τον εχω δει ΠΟΤΕ να παιζει τα ιδια πραγματα,οχι γιατι χτυπουσε μια ανοιχτη νοτα ή τελος παντων την ιδια νοτα σε αλλη χορδη και ακουγόταν διαφορετικά αλλα επειδη παντα εβρισκε διαφορετικες "διαδρομες" για να καταληξει στο "σημειο" που ηθελε...

Μπορει δηλαδη να ξεκινουσε και να κατεληγε με τον ιδιο τροπο σε ενα lick αλλα ενδιαμεσα παντα εκανε κατι διαφορετικο...

 
KTStillDrunk είπε:
Το θεμα νομιζω δεν ειναι ο ηχος αλλα αυτη καθε αυτη η φραση...

Θελω να πω οτι το "δυσκολο" ειναι να μην παιξω π.χ. Α-C-D (ασχέτως αν θα ειναι σε ανοιχτη ή οχι θεση) αλλα κατι αλλο...

O SRV για παραδειγμα επαιζε αρκετα συχνα σε συγκεκριμενα boxes και πολλες φορες παρομοια πραγματα...Το θεμα ειναι ομως οτι δεν τον εχω δει ΠΟΤΕ να παιζει τα ιδια πραγματα,οχι γιατι χτυπουσε μια ανοιχτη νοτα ή τελος παντων την ιδια νοτα σε αλλη χορδη και ακουγόταν διαφορετικά αλλα επειδη παντα εβρισκε διαφορετικες "διαδρομες" για να καταληξει στο "σημειο" που ηθελε...

Μπορει δηλαδη να ξεκινουσε και να κατεληγε με τον ιδιο τροπο σε ενα lick αλλα ενδιαμεσα παντα εκανε κατι διαφορετικο...
Μα ετσι παιζουν blues φιλε μου. Σε βρισκω ωραιο. Μου θυμισες αυτο ΨΑΞΤΕ ΤΟ =  Warren Haynes - Electric Blues & Slide Guitar [Hot Licks]. Ειναι οτι ακριβως λες.

 
Evilnye είπε:
Όχι με άλλο πιάσιμο.

Στο μπάσο μπορώ να σκεφτώ 2 3 το πολύ. Που να εξυπηρετούν κιόλας.
Όσο θυμάμαι τον James Jamerson, τόσο λιγοτερο πιστευω οτι αυτο το thread αφορά μπασίστες. Ας φύγουμε απο αυτο το forum των ...κιθαρωδών. Που ειναι επιτελους αυτο το subforum για μπασιστες???

 
KTStillDrunk είπε:
xaxaxa!τωρα το επομενο βημα ειναι να δουμε και drummers να μιλαν για μουσικη! :P :P :P
Σοβαρά τώρα, περα απο τις μελωδικές διαδρομές σας στην ταστιέρα, εσεις οι κιθαριστες, δεν παρατηρείτε οτι μονίμως ακολουθείτε και συγκεκριμένες επιλογές αξιών χαριν συνήθειας?

 
KTStillDrunk είπε:
xaxaxa!τωρα το επομενο βημα ειναι να δουμε και drummers να μιλαν για μουσικη! :P :P :P
Πως, έπαιξα με ντράμερ χτες, ο οποίος ξέρει σαφώς καλύτερη αρμονία από μένα.

(Δεν έχει σημασία, ότι είναι κιθαρίστας βέβαια... χεχε)

 
Tthawth είπε:
Σοβαρά τώρα, περα απο τις μελωδικές διαδρομές σας στην ταστιέρα, εσεις οι κιθαριστες, δεν παρατηρείτε οτι μονίμως ακολουθείτε και συγκεκριμένες επιλογές αξιών χαριν συνήθειας?
Εγω τραγουδιστης ειμαι...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top