5 Μύθοι σχετικά με το μπάσο.

fusiongtr είπε:
Ενίοτε και πολλές ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Αυτες τις γυμναστικες επιδειξεις με κατι τυπους με κιθαρομπασα, κιθαροκιθαρα ή μπασομπασα με 45 χορδες δε τις καταλαβα ποτε. Προς θεου, δεν αμφισβητω ουτε την τεχνικη τους, ουτε τις γνωσεις τους, ουτε το παικτικο επίπεδο. Απλα αυτο το πραμα δεν ειναι μουσικη κατα τη γνωμη μου. Ειναι παιζω για να παιζω.

 
X-minor είπε:
Τρομερές σιδερώστρες.
Και όμως, σοβαρά τώρα, αν γυρίσεις μισο-ανάποδα και πλάγια το όργανο, γίνεται μια χαρά απλώστρα.

Στις πιο χοντρές χορδές απλώνεις τα σεντόνια, και στις λεπτές τις κάλτσες. ;D

 
Το ήξερα ότι κάποτε θα μπορώ να το ποστάρω:

tumblr_lw22e6Sqze1qfjjglo1_500.jpg


 
fusiongtr είπε:
Και όμως, σοβαρά τώρα, αν γυρίσεις μισο-ανάποδα και πλάγια το όργανο, γίνεται μια χαρά απλώστρα.

Στις πιο χοντρές χορδές απλώνεις τα σεντόνια, και στις λεπτές τις κάλτσες. ;D
Γιατί νομίζεις ψήνω τον Τέρρυ να μου δώσει το ντουλαπίσιο εφτάρι;

 
Μία φορά πριν χρόνια είχα δει ένα συνοικιακό γκρουπάκι που ο μπασίστας είχε το μπάσο στο πηγούνι. Πεντάχορδο νομίζω. Ο τύπος ήταν ολόκληρη η μπάντα. Έπαιζε τις συγχορδίες (όχι όπως στην κιθάρα εννοείται), μελωδίες, περάσματα, γεμίσματα ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Είχα μείνει άφωνος! Δεν είχα ποτέ αμφισβητήσει βέβαια τους μπασίστες, άλλο όμως είναι να το βλέπεις μπροστά σου. Και εγώ παίζω μπάσο σε μια μπάντα, αυτός όμως ήταν μπασίστας. Σκεφτόταν δηλαδή σαν μπασίστας και ήξερε να στηρίζει όλη την μπάντα όπως πρέπει.

Η κοπέλα στην κιθάρα ήταν η ακινησία η ίδια, μπροστά στον ξέφρενο χορό των δακτύλων του τύπου εκείνου. Βλέποντας και άλλους στο YouTube καταλαβαίνω πως, το να παίζω τα ριφάκια της κιθάρας, δεν είναι μπάσο ακριβώς. Μου αρέσει, αλλά ένας κανονικός μπασίστας θα κένταγε. Στην ροκ δεν έχει και πολύ ενδιαφέρον (όχι πάντα), στις άλλες μουσικές όμως πρέπει να φτύσεις αίμα για να παίξεις μπάσο μπάσο.

 
aggelos_ είπε:
Μία φορά πριν χρόνια είχα δει ένα συνοικιακό γκρουπάκι που ο μπασίστας είχε το μπάσο στο πηγούνι. Πεντάχορδο νομίζω. Ο τύπος ήταν ολόκληρη η μπάντα. Έπαιζε τις συγχορδίες (όχι όπως στην κιθάρα εννοείται), μελωδίες, περάσματα, γεμίσματα ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Είχα μείνει άφωνος! Δεν είχα ποτέ αμφισβητήσει βέβαια τους μπασίστες, άλλο όμως είναι να το βλέπεις μπροστά σου. Και εγώ παίζω μπάσο σε μια μπάντα, αυτός όμως ήταν μπασίστας. Σκεφτόταν δηλαδή σαν μπασίστας και ήξερε να στηρίζει όλη την μπάντα όπως πρέπει.

Η κοπέλα στην κιθάρα ήταν η ακινησία η ίδια, μπροστά στον ξέφρενο χορό των δακτύλων του τύπου εκείνου. Βλέποντας και άλλους στο YouTube καταλαβαίνω πως, το να παίζω τα ριφάκια της κιθάρας, δεν είναι μπάσο ακριβώς. Μου αρέσει, αλλά ένας κανονικός μπασίστας θα κένταγε. Στην ροκ δεν έχει και πολύ ενδιαφέρον (όχι πάντα), στις άλλες μουσικές όμως πρέπει να φτύσεις αίμα για να παίξεις μπάσο μπάσο.
"Το να παίζει ένας μπασίστας καλά, δεν σημαίνει ότι είναι και καλός μπασίστας."

Δικό μου.  O0

 
Υπάρχει δηλαδή πιθανότητα κάποιος κακός μπασίστας, να παίζει καλά; Ένας καλός μπασίστας ναι, μπορεί να τύχει μια στο τόσο να μην του βγαίνει, ο κακός όμως πως να παίξει καλά; Και να θέλει δεν γίνεται.

 
aggelos_ είπε:
Υπάρχει δηλαδή πιθανότητα κάποιος κακός μπασίστας, να παίζει καλά; Ένας καλός μπασίστας ναι, μπορεί να τύχει μια στο τόσο να μην του βγαίνει, ο κακός όμως πως να παίξει καλά; Και να θέλει δεν γίνεται.
Δεν μίλησα πουθενά για κακό μπασίστα.

 
Αυτό που, πολύ πιθανό, να εννοεί ο Ray είναι ότι ένας μπασιστας, που παίζει, τεχνικά, καλά, αλλά παίζει πολλά, δεν είναι απαραίτητο οτι εξυπηρετεί τις ανάγκες μιας μπάντας και ένας άλλος, με πιο basic παίξιμο, να δένει καλύτερα.

 
mustafank είπε:
Αυτό που, πολύ πιθανό, να εννοεί ο Ray είναι ότι ένας μπασιστας, που παίζει, τεχνικά, καλά, αλλά παίζει πολλά, δεν είναι απαραίτητο οτι εξυπηρετεί τις ανάγκες μιας μπάντας και ένας άλλος, με πιο basic παίξιμο, να δένει καλύτερα.
Ειδικά στη rock. Θα συμφωνούσε και ο Adam Clayton. :)

 
ένα πράγμα είναι χειρότερο απο έναν ''πολυλογά'' shredder κιθαρίστα.

ο shredder μπασίστας , που καταφέρνει να σολάρει απο την αρχη του κομματιού μέχρι το τέλος

αφού συχνοτικά είναι λιγότερο ενοχλητική η ''πολυλογία'' του , όλοι παιχταρα τον ανεβάζουν

παιχταρά τον κατεβάζουν , για το δόλιο το μουσικο κομματι ουδείς αναλογίστηκε.

πραγματικα , όχι άλλο 8 finger tapping!!!

 
Minoru είπε:
πραγματικα , όχι άλλο 8 finger tapping!!!
Σου έχω πει γιατί το μπάσο έχει 4 χορδές?

Για να ξεκουράζονται οι αντίχειρες όταν παίζει και με τα δύο χέρια στην ταστιέρα. ;D ;D ;D

 
RayDTutto είπε:
Δεν μίλησα πουθενά για κακό μπασίστα.
Απο αυτο που εγραψες αυτο συμπεραινεται ομως

"Το να παίζει ένας μπασίστας καλά, δεν σημαίνει ότι είναι και καλός μπασίστας."
Αν δεν σημαινει οτι ειναι καλος τοτε σημαινει οτι ειναι κακος
 
JimmySnail είπε:
Απο αυτο που εγραψες αυτο συμπεραινεται ομως

Αν δεν σημαινει οτι ειναι καλος τοτε σημαινει οτι ειναι κακος
Όχι απαραίτητα - μπορεί να είναι φλύαρος, βλάκας, φαφλατάς, ακατάλληλος κ.ο.κ.

Κάποιος που παίζει καλά, ξέρει και τις δεκαφτάμιση νότες του πενταγράμμου και όλες τις κλίμακες και τα αρπέτζιοζ μπορεί να σου γεμίσει υπέροχα ένα κομμάτι με μουτζούρες, τη στιγμή που (αρκεί και) πρέπει να παίζει ρε, ντορε, ντορε, ντοοο, ρε, ντορε, ντορε κ.ο.κ. ακριβώς πάνω στη γαμημένη την μπότα, για να απογειωθεί το κομμάτι.

Τεσπαν, όποιος δεν θέλει να καταλάβει δεν καταλαβαίνει.

Όσοι το έπιασαν, το έπιασαν. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

 
Ray συμφωνω με το πνευμα αλλα διαφωνω με το συμπερασμα πως μπορει να θεωρηθει καλος μουσικος, γενικοτερα, καποιος που απλως τα δαχτυλα τρεχουν. Η μουσικη πρεπει να ξεκιναει απ'την καρδια και το μυαλο του εκτελεστη και να αγγιζουν αντιστοιχα τον ακροατη. Ως παραδειγμα φερνω το σολο αυτου του τραγουδιου:


στο 2:32

Τελεια τεχνικη πενας αλλα οι νοτες και ο ηχος ειναι για τον γαϊδαρο. Θελω να καταληξω πως το αποτελεσμα μετραει και οχι οι ικανοτητες  ή η καταρτιση καποιου (ο Batio εχει διπλωμα στην συνθεση και πληρωσα να τον δω και live αλλα ελπιζω να ντρεπεται για το συγκεκριμμενο σολο).

 
fusiongtr είπε:
Σου έχω πει γιατί το μπάσο έχει 4 χορδές?

Για να ξεκουράζονται οι αντίχειρες όταν παίζει και με τα δύο χέρια στην ταστιέρα. ;D ;D ;D
επειδή έπαιζε ο Jaco....

πέρα από πλάκα, θεωρώ ότι ο,τιδήποτε πάνω από 6 είναι 2 Much.

Και τα παληκάρια με τα 15 χορδα, ΟΚ την ψάχνουν, αλλά δεν σηκώνεται τρίχα ....

Μπορείς να κάνεις απίστευτα πράγματα με 4 χορδές.

 
otto## είπε:
Ελπίζω να ντρέπεται και για την συγκεκριμένη κιθάρα  ;D ;D ;D
To μαλλί ala Στάθη Ψάλτη/Καίτη Φίνου δεν θα το σχολιάσει κανείς???

Η πολυλογία είναι περιττή κυρίως στα όργανα που παίζουν σε μπάντες. Απο την άλλη, η αφαίρεση είναι αρετή που δύσκολα ανακαλύπτεται.......

Όσο για τους πολύχορδους μπασίστες και τους φαφλατάδες μουσικούς γενικότερα, τι να κάνουνε οι κακόμοιροι αφούν παίζουν μόνοι τους στο youtube ή στον καθρέπτη?Κάπως πρέπει και αυτoί να ικανοποιήσουν τις μουσικές τους ανησυχίες φαντάζομαι...

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Ray συμφωνω με το πνευμα αλλα διαφωνω με το συμπερασμα πως μπορει να θεωρηθει καλος μουσικος, γενικοτερα, καποιος που απλως τα δαχτυλα τρεχουν. Η μουσικη πρεπει να ξεκιναει απ'την καρδια και το μυαλο του εκτελεστη και να αγγιζουν αντιστοιχα τον ακροατη. Ως παραδειγμα φερνω το σολο αυτου του τραγουδιου:

ο ήχος μπορεί και να μην είναι για το γαϊδαρο.

Ο άνθρωπος (και οι παρέα του πάντως) μαζί με το τετρακόπτερό του είναι σίγουρα για το τσίρκο.

Όσο για την τρεχάλα στο κυνήγι της ταστιέρας, thank god ευτυχώς που περάσανε γρήγορα εκείνα τα χρόνια που κάπως μας έκαναν κλικ

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top