33,33 ... To χάσαμε το τραίνο?

Status
Not open for further replies.
Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση τα post σου για το θέμα.

Οι απόψεις δημιουργούνται, μεταβάλλονται ή διαμορφώνονται εκ νέου,

επηρεαζόμενες από διάφορα ερεθίσματα και βιώματα.

Ένα τέτοιο ερέθισμα μπορεί να είναι και οι απόψεις ενός άλλου ανθρώπου,

ακόμη και στο youtube.


Καμία αντίρρηση φυσικά.

Αλλά ....

Ξαναλέω για πολλοστή φορά ....

Δεν θα κάτσω να ψάχνω απόψεις στο διαδίκτυο από ανθρώπους που δεν γνωρίζω, μήπως και κάποια από αυτές μου δώσει ερεθίσματα, εκτός κι αν γνωρίζω κάποια πράγματα γι' αυτούς από πριν, και τους κάνουν ενδιαφέροντες στα μάτια μου.

Αν είναι έτσι αγαπητέ μου κανιμόθριε, να πάρω σβάρνα τα facebook να διαβάζω ότι π@π@ριά γράφει ο καθένας, μπας και πάρω ερέθισμα.

O αριθμός των συνδρομητών,των comments και των views,

δείχνει ότι αρκετοί βρίσκουν ενδιαφέροντα τα λεγόμενά της,

άσχετα με το τι πιστεύουμε εμείς.

Είναι μετρήσιμο και τελείως αντικειμενικό, ότι το κανάλι της

αποσπά το ενδιαφέρον πολλών μουσικόφιλων.


Σε αυτό κι αν διαφωνώ ...

Όχι σ' αυτό καθαυτό βέβαια, έτσι είναι.

Διαφωνώ με την λογική του.

Ξέρεις τι νούμερα έκανε το survivor?

Άρα πολλοί άνθρωποι έβρισκαν ενδιαφέρον στο περιεχόμενό του (σίγουρα ισχύει φυσικά).

Το ίδιο και στα περισσότερα reality.

Γιατί βλέποντας ανθρώπους να λειτουργούν υπό αυτές τις συγκεκριμένες συνθήκες, να μιλάνε, να τρώνε, να πλακώνονται, να συζητάνε, μπορείς να πάρεις κι εσύ ερεθίσματα από τα βιώματά τους.

Μπορείς να συγκρίνεις τις απόψεις τους με την δική σου, τις πρακτικές τους με την δική σου.

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις το πνεύμα μου.

Όλα τα παραπάνω λοιπόν, εκτός από το ότι δεν με αφορούν, μου φαίνεται περίεργο ότι ενδιαφέρουν άλλους.

Και πολλούς μάλιστα.

Και κάτι άλλο.

Από μια τέτοιου είδους διαδικασία (όπως πχ της Μαίρης), απουσιάζει η επικοινωνία.

Να πει, να πεις, να ξαναπεί να απαντήσεις.

Από εκεί γίνεται η "ζύμωση".

Εδώ έχουμε έναν να μιλάει και εσύ να ακούς.

Δεν μου κάνει αυτό το μοντέλο για σύγκριση απόψεων.

Και φυσικά η Μαίρη και κάθε Μαίρη είναι απλά η αφορμή για την κουβέντα, δεν έχω τίποτα με την κοπέλα.

Μια χαρά αξιοπρεπέστατα κάνει την δουλειά της.

EDIT: Πέρα από όλα αυτά ο Σπύρος έχει δίκιο. Είναι μια πραγματικότητα, άσχετα αν εγώ δεν κατανοώ τις αιτίες ύπαρξής της.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
O αριθμός των συνδρομητών,των comments και των views,

δείχνει ότι αρκετοί βρίσκουν ενδιαφέροντα τα λεγόμενά της,

άσχετα με το τι πιστεύουμε εμείς.

Είναι μετρήσιμο και τελείως αντικειμενικό, ότι το κανάλι της

αποσπά το ενδιαφέρον πολλών μουσικόφιλων.
Προσωπικά, φροντίζω να μην δω τα βίντεο της που βγαίνουν στην κορυφή των προτάσεων στο Youtube, λόγω των μη συγκεκριμένων τίτλων με χοντρο click-bait που βάζει. Όπως για παράδειγμα ο περι ου ο λόγος.

Πρέπει κάποιος να έχει περίσσιο χρόνο στη μέρα του για να χαζεύει βίντεο στο στυλ: "α... για να δω τι θέλει να πει και η κοπελιά αυτή για τα επόμενα 15 λεπτά".

Προτιμώ να παρακολουθήσω κάποιον που θα έχει σαν τίτλο π.χ. 5 τρόποι να φτιάχνεις spaghetti agliο e olio.

Μπορεί να έχει κάτι σοβαρό να πει η Μαίρη αυτή αλλά εμένα ως θεατή αλλά και επαγγελματία του μέσου, με απωθεί ο τρόπος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πρέπει κάποιος να έχει περίσσιο χρόνο στη μέρα του για να χαζεύει βίντεο στο στυλ: "α... για να δω τι θέλει να πει και η κοπελιά αυτή για τα επόμενα 15 λεπτά".

Προτιμώ να παρακολουθήσω κάποιον που θα έχει σαν τίτλο π.χ. 5 τρόποι να φτιάχνεις spaghetti agliο e olio.


Αυτό!!!

 
Φιλική (και προληπτική) υπενθύμιση:

Watched.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προσωπικά, φροντίζω να μην δω τα βίντεο της που βγαίνουν στην κορυφή των προτάσεων στο Youtube




το κανάλι της κοπέλας το παρακολουθω εδώ και καιρό και συνεπώς θα έλεγα ότι "αναζητώ" να δω τι έχει να μου πει.

καλώς ή κακώς έχω περίπου 100 κανάλια ως συνδρομητής από τα οποία τα 20 τα παρακολουθώ τακτικά.

κατά τη γνώμη μου είναι ένα καλό βίντεο, και θα το έλεγα "τίμιο".

Απο εκεί και πέρα για άλλη μια φορά είμαι εξαιρετικά εκνευρισμένος (θα έλεγα) ή χολωμένος από την εξέλιξη που πήρε το νήμα.

Ενα βίντεο είναι ρε σεις με ορισμένες θετικές σκέψεις για άτομα που βρίσκονται στο κρίσιμο όριο της ηλικίας και έχουν τέτοιους προβληματισμούς. Πιθανότατα κάποιοι, στην ηλικία αυτή, να βρούν κάτι να πιαστούν.

Εντάξει να πιάσουμε την τριχιά και να την τραβάμε όσο δεν πάει.

Ερχομαι απ τη γωνία? είστε σίγουροι? πήγατε να δείτε αν έρχομαι? ποιός σας το είπε στο κάτω κάτω? κι αν κάποιος είδε κάποιον άλλον και τον πέρασε για μένα? Και πάλι είναι αυτή η γωνία ή μήπως η άλλη γωνία? Στον οφθαλμίατρο πήγατε? Τι φάγατε ρε σημέρα και νομίζετε ότι βλέπετε οπτασίες? κι ήταν σίγουρα τέλε η κιθάρα που κρατούσα? κι αν ήταν μαντολίνο? μου φέρατε μαντολίνο και σας είπα πως πονώ? κ.ο.κ.

Μη με παρεξηγείτε, απλά είπα μήπως βρεθεί κοινός τόπος συζήτησης, εκτός από τελε και μονταζ.

 
Δεν θα κάτσω να ψάχνω απόψεις στο διαδίκτυο από ανθρώπους που δεν γνωρίζω, μήπως και κάποια από αυτές μου δώσει ερεθίσματα, εκτός κι αν γνωρίζω κάποια πράγματα γι' αυτούς από πριν, και τους κάνουν ενδιαφέροντες στα μάτια μου.

Αν είναι έτσι αγαπητέ μου κανιμόθριε, να πάρω σβάρνα τα facebook να διαβάζω ότι π@π@ριά γράφει ο καθένας, μπας και πάρω ερέθισμα.


Θα σου πω τι κάνω εγώ..

Δίνω μια ευκαιρία και με αυτό τον τρόπο, έχω ανακαλύψει και διαμαντάκια.

Κάτι ξεχασμένα κανάλια χωρίς sponsors,χωρίς αλγόριθμο.

Τη Μαίρη την έχω δει ελάχιστα, αλλά στο σημερινό σκουπιδαριό του διαδικτύου, 

καλή είναι η Μαίρη...

Eπίσης ειδικά όσο αφορά τη μουσική, έχω πάρει πολλάκις το μάθημά μου ότι ο 

τάδε με τα διπλώματα και τα τόσα σεμινάρια μπορεί να μη μου λέει τίποτα

και να πάρω ερέθισμα σε ένα ξεχασμένο λαιβάδικο ένα βράδυ Τετάρτης.

Αυτό μιας και προηγουμένως ανέφερες κάτι περί προπονητή και ανάλυσης ποδοσφαίρου.

Εγώ θα έχω το νου μου και στον άμπαλο προπονητή, θα δώσω και μία ευκαιρία

σε έναν που κόβει το μάτι του και ξέρει όλα τα συστήματα απ' έξω, κι ας μην έχει

δίπλωμα από την uefa

Σε αυτό κι αν διαφωνώ ...

Όχι σ' αυτό καθαυτό βέβαια, έτσι είναι.

Διαφωνώ με την λογική του.

Ξέρεις τι νούμερα έκανε το survivor?

Άρα πολλοί άνθρωποι έβρισκαν ενδιαφέρον στο περιεχόμενό του (σίγουρα ισχύει φυσικά).

Το ίδιο και στα περισσότερα reality.

Γιατί βλέποντας ανθρώπους να λειτουργούν υπό αυτές τις συγκεκριμένες συνθήκες, να μιλάνε, να τρώνε, να πλακώνονται, να συζητάνε, μπορείς να πάρεις κι εσύ ερεθίσματα από τα βιώματά τους.

Μπορείς να συγκρίνεις τις απόψεις τους με την δική σου, τις πρακτικές τους με την δική σου.

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις το πνεύμα μου.

Όλα τα παραπάνω λοιπόν, εκτός από το ότι δεν με αφορούν, μου φαίνεται περίεργο ότι ενδιαφέρουν άλλους.

Και πολλούς μάλιστα.


Eμένα μου φάνηκε εξ΄αρχής περίεργο ότι σου φαίνεται περίεργο?

Αυτή είναι η κοινωνία μας, αυτά καταναλώνουν οι μάζες.

Αν τα έβλεπε μόνο μια μικρή μειοψηφία, να είσαι σίγουρος ότι αυτά τα σκουπίδια δε θα είχαν τηλεοπτικό χρόνο.

Και κάτι άλλο.

Από μια τέτοιου είδους διαδικασία (όπως πχ της Μαίρης), απουσιάζει η επικοινωνία.

Να πει, να πεις, να ξαναπεί να απαντήσεις.

Από εκεί γίνεται η "ζύμωση".

Εδώ έχουμε έναν να μιλάει και εσύ να ακούς.

Δεν μου κάνει αυτό το μοντέλο για σύγκριση απόψεων.


Η επικοινωνία απουσιάζει ολοένα και περισσότερο σε όλους τους τομείς.

Από το οικογενειακό τραπέζι, μέχρι και το φλερτ.

Είναι μια πραγματικότητα.

Και το internet λειτουργεί ακριβώς έτσι, όχι γιατί δεν μπορεί αλλιώς,

αλλά γιατί είναι καθρέφτης της κοινωνίας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Eπίσης ειδικά όσο αφορά τη μουσική, έχω πάρει πολλάκις το μάθημά μου ότι ο 

τάδε με τα διπλώματα και τα τόσα σεμινάρια μπορεί να μη μου λέει τίποτα

και να πάρω ερέθισμα σε ένα ξεχασμένο λαιβάδικο ένα βράδυ Τετάρτης.

Αυτό μιας και προηγουμένως ανέφερες κάτι περί προπονητή και ανάλυσης ποδοσφαίρου.

Εγώ θα έχω το νου μου και στον άμπαλο προπονητή, θα δώσω και μία ευκαιρία

σε έναν που κόβει το μάτι του και ξέρει όλα τα συστήματα απ' έξω, κι ας μην έχει

δίπλωμα από την uefa


Μα φυσικά.

Δεν απορρίπτω τίποτα λόγω μη "επάρκειας τυπικών προσόντων".

Αρκεί να ξέρω/καταλάβω ότι ασχολείται σοβαρά με το αντικείμενο.

Γιατί πχ ακούς κάτι εκπομπές που βγάζουν κόσμο στον αέρα να μιλήσει για το παιχνίδι, και ακούς απίστευτες βλακείες.

Σαν να μην έχουν ξαναδεί μπάλα στην ζωή τους.

 
Εγώ παίρνω την πρωτοβουλία και αποφασίζω για τους άλλους τι είναι ενδιαφέρον, καλό αλλά και σωστό και πρέπον διότι είμαι άνθρωπος με ΓΟΥΣΤΟ και ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ




 
Τροφή και αναπαραγωγή.Αυτά είναι τα κύρια μελήματα του κάθε ζωντανού οργανισμού.

Όσοι έχουν αυξημένη νοημοσύνη,από τη στιγμή που εξασφαλίσουν τα δύο πρώτα,προσθέτουν και ένα τρίτο κύριο μέλημα.Την ψυχαγωγία.Όσο μεγαλύτερη η νοημοσύνη,τόσο πιο έντονη η ανάγκη της.

Η κόρη του βίντεο ψυχαγωγεί τον εαυτό της με την προβολή και ανταπόκριση που λαμβάνει.Το κοινό που την παρακολουθεί ψυχαγωγείται επίσης.Εμείς ψυχαγωγούμαστε με το να κουτσομπολεύουμε,με τακτ γιατί είμαστε και μουσικοί,τους δύο πρώτους.

Απλό είναι το πράγμα.

 
Απο εκεί και πέρα για άλλη μια φορά είμαι εξαιρετικά εκνευρισμένος (θα έλεγα) ή χολωμένος από την εξέλιξη που πήρε το νήμα.


Δεν το χειρίζεσαι πολύ καλά το ζήτημα.. αν μου επιτρέπεις.

Πρώτα βάζουμε ένα θέμα (π.χ. "Έχει λήξει η φάση στα 35;" *** ), μετά αφήνουμε να ρολάρει λίγο, να γραφτούν κάποιες απόψεις, μετά βάζουμε το βίντεο, ίσως κάποιος θέλει να βάλει άλλο βίντεο κλπ.

Εσύ βάζεις θέμα "Από τη πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλλα", ρίχνεις αμοντάριστα πλάνα από το σκεπτικό μίας κοπελιάς, είναι σίγουρο ότι ο κόσμος θα τοποθετηθεί για το βίντεο, μετά το θέμα έχει χαθεί.

Για να είμαι ειλικρινής, βρίσκω λίγο ύπουλη την προσέγγιση, αντί να ρωτήσεις αυτό που σκέπτεσαι, περιμένεις να εκμαιεύσουν οι άλλοι το θέμα που σε απασχολεί; Μα... για ποιον λόγο;

*** επί τη ευκαιρία, η απάντηση είναι "Ναι".

 
Ενα βίντεο είναι ρε σεις με ορισμένες θετικές σκέψεις για άτομα που βρίσκονται στο κρίσιμο όριο της ηλικίας και έχουν τέτοιους προβληματισμούς.


Για τους οποίους προβληματισμούς όμως δεν μίλησες καθόλου.

Σε ποιο τραίνο αναφέρεσαι πχ στον τίτλο?

Του σταριλικιού?

Της δόξας?

Της μουσικής εξέλιξης?

Της μουσικής αναζήτησης?

Των χρημάτων από την μουσική?

Των γκρούπις?

Πχ, η Σάττι είναι 37 χρονών.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν το χειρίζεσαι πολύ καλά το ζήτημα.. αν μου επιτρέπεις.

Πρώτα βάζουμε ένα θέμα (π.χ. "Έχει λήξει η φάση στα 35;" *** ), μετά αφήνουμε να ρολάρει λίγο, να γραφτούν κάποιες απόψεις, μετά βάζουμε το βίντεο, ίσως κάποιος θέλει να βάλει άλλο βίντεο κλπ.

Εσύ βάζεις θέμα "Από τη πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλλα", ρίχνεις αμοντάριστα πλάνα από το σκεπτικό μίας κοπελιάς, είναι σίγουρο ότι ο κόσμος θα τοποθετηθεί για το βίντεο, μετά το θέμα έχει χαθεί.

Για να είμαι ειλικρινής, βρίσκω λίγο ύπουλη την προσέγγιση, αντί να ρωτήσεις αυτό που σκέπτεσαι, περιμένεις να εκμαιεύσουν οι άλλοι το θέμα που σε απασχολεί; Μα... για ποιον λόγο;

*** επί τη ευκαιρία, η απάντηση είναι "Ναι".
μια χαρά το χειρίζομαι.

Αντί να πει ο πάσαένας την άποψή του, το μόνο που λέει είναι "τι θέμα είναι αυτό".

Εγώ ούτε τίτλο έαλα ούτε τίποτα.

Εκανα μια παραλλαγή στον δικό της τίτλο και το εβγαλα στο γιαλό.

Ούτε πόλη ούτε κορφή ούτε κανέλλα.

Ούτε πλάνα ούτε τίποτα.

Μια παράθεση έκανα, ένα σπόρο για μια ιδέα.

Απλά το έβαλα και μετά πήρα ένα υπνάκο. Στο μεταξύ έγινε του κουτρούλη...

Δεν έχω να ρωτήσω τίποτα πέρα από αυτό που ρωτάει η κοπέλα. 

ούτε με απασχολεί το θέμα (είμαι δυο φορές ο τίτλος ήδη) και ούτε εκμαιεύω τίποτα.

Τώρα, τι κάνετε εσείς....άλλο θέμα.

 
Πατάω play στο βίντεο και κάθομαι και βλέπω περίπου δύο λεπτά. Το κλείνω. Θα μπορούσα να το έχω κλείσει πριν το πρώτο λεπτό, όταν τα ονόματα του Μότσαρτ και του ΤουΠάκ μπήκαν στην ίδια πρόταση.? 

Το κλείνω λοιπόν, βάζω να ακούσω το "Etcetera" του Wayne Shorter (άλμπουμ ηχογραφημένο το 1965 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1980) και αρχίζω να διαβάζω το θρεντ.

8 σελίδες γεμάτες, και η καλύτερη απάντηση γράφτηκε από τον/την/το "Κβαντική Διεμπλοκή", μια απάντηση την οποία μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι όλοι την πέρασαν στο ντούκου, αν και ήταν η πλέον -μην πω η μόνη- σοβαρή.?

Τα τσακρας είναι 7 και ο μόνος αληθής τρόπος στο πως να τα ξεκλειδώσεις περιγράφεται στην αποκάλυψη του Ιωάννη και συγκεκριμένα στις 7 εκκλησίες.

 
Για τους οποίους προβληματισμούς όμως δεν μίλησες καθόλου.

Σε ποιο τραίνο αναφέρεσαι πχ στον τίτλο?

Του σταριλικιού?

Της δόξας?

Της μουσικής εξέλιξης?

Της μουσικής αναζήτησης?

Των χρημάτων από την μουσική?

Των γκρούπις?


Δεν υπάρχει άλλος προβληματισμός πλήν του τίτλου.

Μη ψάχνετε ανάμεσα στις γραμμές.

ούτε σταριλίκι, ούτε δόξα, ούτε εξέλιξη, ούτε μουσική αναζήτηση ούτε τίποτα.

Αν απλά κάποιος μπορεί να περιμένει κάτι καλό από την ενασχόληση με την μουσική στα 33 και ...πέρα (?)

αυτό

Πατάω play στο βίντεο και κάθομαι και βλέπω περίπου δύο λεπτά. Το κλείνω. Θα μπορούσα να το έχω κλείσει πριν το πρώτο λεπτό, όταν τα ονόματα του Μότσαρτ και του ΤουΠάκ μπήκαν στην ίδια πρόταση.? 

Το κλείνω λοιπόν, βάζω να ακούσω το "Etcetera" του Wayne Shorter (άλμπουμ ηχογραφημένο το 1965 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1980) και αρχίζω να διαβάζω το θρεντ.

8 σελίδες γεμάτες, και η καλύτερη απάντηση γράφτηκε από τον/την/το "Κβαντική Διεμπλοκή", μια απάντηση την οποία μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι όλοι την πέρασαν στο ντούκου, αν και ήταν η πλέον -μην πω η μόνη- σοβαρή.?


και ...έπειτα ήρθε ο έρωτας 

(από τους τίτλους της Πικρής Μικρής μου Αγάπης)

 
Για τους οποίους προβληματισμούς όμως δεν μίλησες καθόλου.

Σε ποιο τραίνο αναφέρεσαι πχ στον τίτλο?

Του σταριλικιού?

Της δόξας?

Της μουσικής εξέλιξης?

Της μουσικής αναζήτησης?

Των χρημάτων από την μουσική?

Των γκρούπις?
Ρε εσυ Στρατο ημαρτον....

Αυτο σκεφτομουν πριν απο λιγο...

Αμαν πια! 

Ποιο τρενο εχει χαθει?

Του σταριλικιου?

Κ αν ναι σε ποιο ειδος?

Ας πουμε το σταριλικι στο ροκ εχει χαθει λιγο πολυ ανεξαρτητου ηλικιας. Στη φολκ? Στο σονγκραιτινγκ τομεα?

Τα δυο τελευταια χρειαζονται σταριλικι?

Αν δε μιλαμε για σταριλικι αλλα για κατι αλλο οπως πχ καριερα στη μουσικη, το να ισχυριζεται καποιος πως χανεται το τρενο γενικα ειναι αστειο. Υπαρχουν τοσες, διαφορετικες καριερες, τοσες μουσικες υπηρεσιες που μπορεις να προσφερεις ονλαην για income...

Ο Beato? Νεα καριερα δε ξεκινησε στα 50? Τοσο πετυχημενη που τα παρατησε ολα?

Αν συνεχιζω θα γραφω μεχρι αυριο.

Αν ο dim στο πρωτο ποστ μαζι με το βιντεο, εγραφε κ κατι πιο συγκεκριμενο  για το τι τον ενδιαφερει απο το βιντεο να συζητηθει, η κουβεντα θα ειχε αλλη τροπη. Ακομα μπορει να παρει κατευθυνση δηλαδη..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μια χαρά το χειρίζομαι.

Αντί να πει ο πάσαένας την άποψή του, το μόνο που λέει είναι "τι θέμα είναι αυτό".

Εγώ ούτε τίτλο έαλα ούτε τίποτα.

Εκανα μια παραλλαγή στον δικό της τίτλο και το εβγαλα στο γιαλό.

Ούτε πόλη ούτε κορφή ούτε κανέλλα.

Ούτε πλάνα ούτε τίποτα.

Μια παράθεση έκανα, ένα σπόρο για μια ιδέα.


Όχι.

Άλλη μία απόδειξη ότι κανείς δεν κατάλαβε το θέμα, και ότι δεν το χειρίζεσαι καλά.

Και βέβαια έβαλες, με άρωμα βινυλίου.

Αυτό που λειτουργεί στα αγγλικά δε λειτουργεί στα ελληνικά απαραιτήτως.

Αυτό λέμε, δεν κατάλαβε κανείς τι θες να συζητήσεις.

"Αμοντάριστα πλάνα" είναι ιδιωματισμός για απόψεις που ακούγονται εκτός νοηματικού πλαισίου.

Φταίει λοιπόν είτε ο σπόρος, είτε το χώμα, είτε το λίπασμα.

Γραμμή-προς-γραμμή.

 
Αν απλά κάποιος μπορεί να περιμένει κάτι καλό από την ενασχόληση με την μουσική στα 33 και ...πέρα (?)

αυτό


Τι είναι το "καλό" βρε dim?

Να γίνει διάσημος?

Να κάνει λεφτά?

Να φτιάχνει καλή μουσική?

Να ανακαλύπτει νέους μουσικούς δρόμους?

Να γίνει καλύτερος οργανοπαίχτης?

Να έχει περισσότερες γκόμενες?

Αυτό ρωτάω.

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top