3 tracks για smoothies

Gommer

Νέο μέλος
Μηνύματα
337
Πόντοι
16
[soundcloud]


[/soundcloud]
[soundcloud]


[/soundcloud]
[soundcloud]


[/soundcloud]
Αύριο πάω για δουλειά και είπα να μοιραστώ μαζί σας αυτά που έγραψα πριν πάω στην χαβούζα......

O0

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σκοτωνουν και τα τρια(ανελεητη γκρουβα),εξαιρετικα!

 
gvour είπε:
Σκοτωνουν και τα τρια(ανελεητη γκρουβα),εξαιρετικα!
Ειδικά το 1ο που είναι 70'ς προ-disco cinema soul.

 
Fanta αστικός  ;D

Από τα ωραιότερα που έχω ακούσει εδώ μέσα  8)

Του απολύτου γούστου μου. You don't rock- you funk, you soul, you groove  O0

PS: Ένα κλικ περισσότερο μου άρεσε το 3

 
Γεια σου βρε Gommer με τα ωραία σου!

Σε γενικές γραμμές γουστάρω θεματικές ασκήσεις ενορχήστρωσης. Βοηθούν πολύ στην αντίληψη ενός συνθέτη / μουσικού.

To πρώτο είναι πανω στο I want you to want me του Marvin Gaye, δεν είναι;

Κάπου χάνεται το quantization με το μπάσο (; ) και μαζί και το groove πηγαινοέρχεται κάπως.

Τα δείγματα θέλουν EQ καθως είναι ενοχλητικά, στα πρίμα τουλάχιστον.

Το δεύτερο έχει αυτή την trade mark φράση στο Wurlitzer που αυτη την ώρα μου διαφεύγει απο πιο κομμάτι είναι. Ισως απο το You did what you did and I thank you?

Tο τρίτο είναι Booker T.

Ενα θεμα που προκύπτει απο τα θεματικά sample libraries είναι πως απο τη μια μπορείς να σκαρώσεις κομμάτι με ταυτότητα, απο την άλλη όμως αν δεν ξέρεις τη συγκεκριμένη δισκογραφία, μπορεί να βγεις κι εκτεθειμένος καμια φορά, αφου φράσεις ολόκληρες είναι ξεσηκωμένες απο δίσκους.

Ωραία πέρασες τις διακοπές σου φίλε. Μπράβο.

smoothy.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
yameth είπε:
To πρώτο είναι πανω στο I want you to want me του Marvin Gaye, δεν είναι;

Το δεύτερο έχει αυτή την trade mark φράση στο Wurlitzer που αυτη την ώρα μου διαφεύγει απο πιο κομμάτι είναι. Ισως απο το You did what you did and I thank you?
Παρθενογέννεσις  στη σειρά των chords πλέον δεν μπορεί να υπάρξει. Περίμενα να σχολιάσεις τη χαρακτηριστική αλά Barry White wah-wah.

to 2o

 
Nestoras είπε:
Παρθενογέννεσις  στη σειρά των chords πλέον δεν μπορεί να υπάρξει. Περίμενα να σχολιάσεις τη χαρακτηριστική αλά Barry White wah-wah.
Δεν σχολίασα την σύνθεση αν και είναι πανω κατω η ίδια και είμαι σχεδόν σίγουρος πως δεν ζητάει τετοια εύσημα ο Gommer. Αφου αστειευόμενος τα λέει smoothies. Αναφέρθηκα στις ενορχηστρώσεις. Το wha που τσίμπησες αφορά μονο την κιθάρα. Στα υπόλοιπα να δεις τι γίνεται...

Σε γενικές γραμμές γουστάρω θεματικές ασκήσεις ενορχήστρωσης.
 
Very very nice indeed! Thanx, κουράγιο, δύναμη και πίστη στην επιστροφή.

 
yameth είπε:
Το δεύτερο έχει αυτή την trade mark φράση στο Wurlitzer που αυτη την ώρα μου διαφεύγει απο πιο κομμάτι είναι. Ισως απο το You did what you did and I thank you?

;)

Αυτό δεν αναιρεί τις ωραίες δουλειές του Φώτη.

Ο οποίος Φώτης οφείλει να πει δυο κουβέντες παραπάνω και για τις ηχογραφήσεις / δημιουργίες αλλά και να δώσει λόγο γιατί είναι τόσο χαμηλά το ωραιότατο μπάσο του (ή φταίνε οι ψείρες που χω στη δουλειά; )

 
Θα απαντήσω σε όλους πάντα με καλή διάθεση. :-*

Κατα κόρον τα sample libraries μου δίνουν το ένασμα για να γράψω.Είτε μια κιθάρα είτε ένα Wurlitzer ειτε οτιδήποτε άλλο.

Yameth,

Σωστά όλα αυτά που λες, αλλά σκοπός μου δεν είναι να φτιάχνω πάντα κάτι πρωτότυπο ή να έχω ενδοιασμούς εάν κάτι απο αυτά που δημοσιοποιώ παραπέμπουν κάπου αλλού.Δεν ζητάω ούτε εύσημα, ούτε αναγνώριση όπως καλά μάντεψες.Καλοδεχούμενη πάντα οποιαδήποτε κριτική.Αν παρατηρήσεις κατά καιρούς έχω βγάλει και άλλα κομμάτια που δεν παραπέμπουν καθολου σε γνωστά. Στο κάτω κάτω πάντως ,και για το συγκεκριμένο είδος της Soul/Funk 60ς-70ς , με το οποίο ασχολούμαι αρκετά χρονάκια θεωρώ ότι ήταν να παιχτεί παίχτηκε και τέρμα. Όλα τα άλλα είναι ανακυκλώσεις είτε καλές ειτε άσχημες. Επειδή μου αρέσει αυτό το είδος, θεωρώ ότι έχει χαρακτηριστικούς ήχους και παιξίματα που δεν μπορείς να ξεφύγεις και πολύ.Κυρίως  στο groove και τους ήχους.Όσο για τα riff, σε κάποια σημεία ναι, κυριώς στο πρώτο και στο δεύτερο track μοιάζουν με το I want you και με το Pusherman που έβαλε ο  Κώστας. Παρόλα αυτά, θεωρώ ότι όντως εκτέθηκα επειδή τα δημοσιοποιησα αλλά αυτός είναι και ο σκοπός του φόρουμ άλλωστε 8).

Αυτά, και με συγχωρείς εάν θεωρείς ότι κοπιάρω.

gvour/Nestoras/ez/Terry /audiokostas

Thanks.

Όσο για το μπάσο, και γενικά για τις μίξεις θα τα ξανακούσω γιατί χτές ήταν αργά και είχα κοιμόμενους δίπλα. Με αποτέλεσμα να γίνει όσο σιγά γινόταν.Classic...

 
audiokostas είπε:
...αλλά και να δώσει λόγο γιατί είναι τόσο χαμηλά το ωραιότατο μπάσο του (ή φταίνε οι ψείρες που χω στη δουλειά; )
CRO_Health_Non_Toxic_Lice_Treatments_LiceMD_Vamouse_LT_Tech_08-14.png


:P  O0

Όσο για το μπάσο, και γενικά για τις μίξεις θα τα ξανακούσω γιατί χτές ήταν αργά και είχα κοιμόμενους δίπλα. Με αποτέλεσμα να γίνει όσο σιγά γινόταν.Classic...
μια χαρά είναι το μπάσο φίλε μας  (ποτέ μην ακούς μπασίστες για την ένταση του μπάσου σε μια μίξη, γιατί ποτέ δεν θα χωνέψουν την ήττα από τους κιθαρίστες στον "volume war" και χώνονται στην ζούλα ανιδιοτελώς και καλά αναζητώντας παντοιοτρόπως χαμένα db)...  ;D ;D ;D

 
Gommer το μέρος που αφορούσε εσένα ήταν:

yameth είπε:
Γεια σου βρε Gommer με τα ωραία σου!

Σε γενικές γραμμές γουστάρω θεματικές ασκήσεις ενορχήστρωσης. Βοηθούν πολύ στην αντίληψη ενός συνθέτη / μουσικού.

Ωραία πέρασες τις διακοπές σου φίλε. Μπράβο.

smoothy.
Το παρακάτω είναι γενικό σχόλιο και σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να εννοηθεί πως ΕΣΥ δεν ξέρεις την συγκεκριμένη δισκογραφία.

Ενα θεμα που προκύπτει απο τα θεματικά sample libraries είναι πως απο τη μια μπορείς να σκαρώσεις κομμάτι με ταυτότητα, απο την άλλη όμως αν δεν ξέρεις τη συγκεκριμένη δισκογραφία, μπορεί να βγεις κι εκτεθειμένος καμια φορά, αφου φράσεις ολόκληρες είναι ξεσηκωμένες απο δίσκους.
Και φυσικά σε ευχαριστούμε που ανέβασες την δουλειά σου για άλλη μια φορά.

Ετσι κι αλλιώς αυτό είναι και το νόημα των clips: η έκθεση των ιδεών μας.

Και με αυτόν τον γνώμονα πρόσθεσα και τα σχόλια, που κατα την γνώμη μου θα βοηθούσαν το αποτέλεσμα της μίξης.

 
Ειχα καιρό να ακουσω clipάκια στο noiz και αρχισα απο τα δικά σου.

Συμπολεμιστάρα μου, πολύ μου αρέσαν και εμένα.

Ειμαι fan και παλαιότερών σου.

Εισαι μαεστράρα.

Μπράβο, ευγε.

Χρηζουν και περισσότερης ανάπτυξης βέβαια, αλλα τώρα ειμαστε.......... χαλαρά. Καταλαβαίνω. Για smoothies φαση οτι πρέπει.

Αντε και ετοιμάσου ψυχολογικά μέχρι τον Οκτώβρη  για τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ξέρεις εσύ. χαχαχαχαχαχαχαα

 
Εξαιρετικά όλα, μέσα στην εποχή μου, και πέραν των δυνατοτήτων μου !

Προσεγμένες, λεπτομέρειες, οι επιρροές είναι εκεί, αρκετές, δεν θα σταματήσω σ αυτές, απλά εισπράττω το τελικό αποτέλεσμα, διότι αυτό μετράει, κι ας μου θυμίζει ....τι μου θυμίζει....ΔΕΝ με νοιάζει.!

την κουρτίνα 2 με δυό χέρια και πόδια ! :D

 
Εγώ δεν έχω καταλάβει το μερίδιο συμμετοχής του ΟΡ στο τελικό αποτέλεσμα (συνθετικό, ενορχηστρωτικό, παικτικό).

 
Εμένα μιά χαρά μου ακούγεται το μπάσο, μη σου πω και λιγάκι μπροστά κιόλας, φαντάζομαι ότι είναι θέμα ηχείων (δεν έχω μόνιτορς). Πολύ ωραία και τα τρία τεμάχια, αν και όπως ο μπαρμπα-Νέστορας δεν κατάλαβα ακριβώς τον ρόλο σου. Σύνθεση; Κολλάζ; Έροξες και τις πενιές σου;

Και περνάμε στο σημαντικότερο θέμα, που μόνο ο npap έθιξε: Audiokostas, έχεις ψείρες ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ή γενικά; Χωρίς αυτήν την σημαντική πληροφορία δεν μπορώ να κάνω διαφορική διάγνωση, λυπάμαι.

 
kwstas79 είπε:
Εμένα μιά χαρά μου ακούγεται το μπάσο, μη σου πω και λιγάκι μπροστά κιόλας, φαντάζομαι ότι είναι θέμα ηχείων (δεν έχω μόνιτορς). Πολύ ωραία και τα τρία τεμάχια, αν και όπως ο μπαρμπα-Νέστορας δεν κατάλαβα ακριβώς τον ρόλο σου. Σύνθεση; Κολλάζ; Έροξες και τις πενιές σου;

Και περνάμε στο σημαντικότερο θέμα, που μόνο ο npap έθιξε: Audiokostas, έχεις ψείρες ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ή γενικά; Χωρίς αυτήν την σημαντική πληροφορία δεν μπορώ να κάνω διαφορική διάγνωση, λυπάμαι.
Εγω νομιζω οτι εριξε πενιες π.χ.  στην κιθαρα, το μπάσο.

Με καποιες ετοιμες φρασεις απο τις libraries εφτιαξε ψιλο backing track και καποια τα επαιξε.

Μπορει και αναμεικτα, π.χ. στο track με τα brass να ειχε καποια θεματικα μοτιβα ετοιμα και να εβαλε και μερικα δικα του παράλληλα σε καποιες φράσεις με το ιδιο sample που δίνουν συνήθως και ελεύθερο παιξιμο παράλληλα με τα ετοιμα.

Καπως έτσι, αλλα μονο ο δημιουργός μπορει να το ξεκαθαρίσει.

Μες το "παιχνίδι" ειναι αυτά.

Και εγώ το κάνω που και που δηλαδή σε καμμια συνθεση, δεν ειναι ντροπη :-)

Το θέμα ειναι να τη βρίσκει ο δημιουργός και φυσικά και οι ακροατές.

Αυτό μετράει. χαχαχαχαχαχα

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top