- Μηνύματα
- 12,509
- Λύσεις
- 2
- Πόντοι
- 1,003
Πρώτον, δεν χρωστάω το iLife στον marathon.
Δεύτερον, δεν είναι ότι κολλάμε στο ψηφιακό-αναλογικό, αλλά ότι το μόνο πράγμα με το οποίο μπορούμε να συγκρίνουμε τον ψηφιακό κόσμο μας είναι... ο αναλογικός προκάτοχός του, τουλάχιστον όσοι είμαστε αρκετά ηλικιωμένοι ώστε να τον θυμόμαστε.
Τρίτον, σε σχέση με την επίπτωση που είχε η τεχνολογία sampling στα soundtrack, συμφωνώ με τον nikodemos, αλλά αυτό οφείλεται στο παρανοϊκό κόλλημα που έχει φάει το Hollywood με τον Zimmer, ο οποίος πολύ απλά δεν είναι αυτός που ήταν. Προσωπικά προτιμώ τις δουλειές που απομακρύνονται από αυτό το πρότυπο, με μικρότερες ορχήστρες ή εντελώς ηλεκτρονικές χωρίς προσπάθεια μίμησης της ορχήστρας.
Τέταρτον, bloody μου, εννοείται ότι η έλξη που ασκεί ένα νέο όργανο ή ένα νέο κομμάτι εξοπλισμού υφίσταται (αν και οι παλιοί-καλοι δημιουργοί που έχω υπ' όψιν μου, την αγνοούν). Αλλά, πρέπει να είναι πολύ καλά κατανοητό ότι ΑΛΛΟ αυτή η έλξη και ΑΛΛΟ η δημιουργική διαδικασία η οποία (κατά τη γνώμη μου) ΟΦΕΙΛΕΙ να μην έχει σχέση με αυτή την έλξη. Προσωπικά (χωρίς να είμαι τίποτε περισσότερο από ερασιτέχνης της σύνθεσης) ΠΑΝΤΑ περιορίζω τα υλικά μου στο ελάχιστο δυνατόν πριν προχωρήσω προς μία σύνθεση. Και δεν το θεωρώ τυχαία προτίμηση.

Δεύτερον, δεν είναι ότι κολλάμε στο ψηφιακό-αναλογικό, αλλά ότι το μόνο πράγμα με το οποίο μπορούμε να συγκρίνουμε τον ψηφιακό κόσμο μας είναι... ο αναλογικός προκάτοχός του, τουλάχιστον όσοι είμαστε αρκετά ηλικιωμένοι ώστε να τον θυμόμαστε.
Τρίτον, σε σχέση με την επίπτωση που είχε η τεχνολογία sampling στα soundtrack, συμφωνώ με τον nikodemos, αλλά αυτό οφείλεται στο παρανοϊκό κόλλημα που έχει φάει το Hollywood με τον Zimmer, ο οποίος πολύ απλά δεν είναι αυτός που ήταν. Προσωπικά προτιμώ τις δουλειές που απομακρύνονται από αυτό το πρότυπο, με μικρότερες ορχήστρες ή εντελώς ηλεκτρονικές χωρίς προσπάθεια μίμησης της ορχήστρας.
Τέταρτον, bloody μου, εννοείται ότι η έλξη που ασκεί ένα νέο όργανο ή ένα νέο κομμάτι εξοπλισμού υφίσταται (αν και οι παλιοί-καλοι δημιουργοί που έχω υπ' όψιν μου, την αγνοούν). Αλλά, πρέπει να είναι πολύ καλά κατανοητό ότι ΑΛΛΟ αυτή η έλξη και ΑΛΛΟ η δημιουργική διαδικασία η οποία (κατά τη γνώμη μου) ΟΦΕΙΛΕΙ να μην έχει σχέση με αυτή την έλξη. Προσωπικά (χωρίς να είμαι τίποτε περισσότερο από ερασιτέχνης της σύνθεσης) ΠΑΝΤΑ περιορίζω τα υλικά μου στο ελάχιστο δυνατόν πριν προχωρήσω προς μία σύνθεση. Και δεν το θεωρώ τυχαία προτίμηση.
