- Μηνύματα
- 1,495
- Πόντοι
- 7,473
.....θεωρώ το sampling ως επίσης κορυφαία εξέλιξη της μουσικής τεχνολογίας και φυσικά το σκαλοπάτι που οδήγησε στην έννοια του σύγχρονου DAW.....παρ'όλα αυτά προσωπικα δεν θεωρώ ιδιαίτερης σημασίας το πόσο "πειστικό" μπορεί να αποδειχθεί για τα αυτιά ένα δείγμα αλλά το πόσο χρήσιμο μπορεί να μου φανεί μέσα σε μια συνολική διεργασία όπως η παραγωγή και ηχογράφηση μουσικής (και πίστεψε με έχω καταφέρει να "ξεγελάσω" πολύ κόσμο για το τι είναι "αληθινό" και τι όχιmarathon είπε:Άλλο τεράστιου ενδιαφέροντος θέμα. Εγώ -σαν ακροατής- και σαν midi guitars lover θεωρώ ότι έχουν φτάσει σε σημείο που το απλό αυτί να μην αναγνωρίζει το πραγματικό από το σαμπλαρισμένο όργανο.
Eσύ βέβαια nikodemos θα έχεις ακούσει περισσότερα (οπότε με ενδιαφέρει πολύ η άποψή σου)

Για μένα λοιπόν (και επειδή το εισαγωγικό κείμενο δεν είχε κάποια προσωπική τοποθέτηση) κάθε τεχνολογική και γνωστική ανακάλυψη στον συγκεκριμένο τομέα είναι και θετική εξέλιξη....από το πρώτο πολυκάναλο tape recorder του Les Paul έως την νέα πολυφωνική έκδοση του melodyne (που παρεπιμπτόντως θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην φετινή NAMM

το ζήτημα είναι πως αυτές αξιοποιούντε από εμάς.....αν δηλαδή τελικά χρησιμοποιούμε όλα αυτά τα εργαλεία, την γνώση και τις δυνατότητες για να επεκτείνουμε τα δημιουργικά μας όρια ή απλά για να διευκολύνουμε και να τελειώσουμε πιο γρήγορα την μάλλον τυποποιημένη και προκαθορισμένη (ίσως και από τις ίδιες τις "υπερ - δυνατότητες" μας) υποχρέωση απέναντι σε κάποιους τρίτους (αν μιλάμε για επαγγελματίες) ή και στους ίδιους μας τους εαυτούς ακόμη (αν μιλάμε για χομπίστες).....μήπως αυτοπεριοριζόμαστε τελικά από αυτόν τον "εκδημοκρατισμό" της όλης διαδικάσίας αντί να απελευθερονώμαστε ???.....
Είμαι σίγουρος πως σε άλλους συμβαινει και σε άλλους όχι...αλλιώς πως θα εξηγούσαμε όλη αυτή την θαυμάσια μουσική που συνεχίζει να παράγεται (από high end pro studios ή home studio σε φοιτητικά δωμάτια....δεν έχει σημασία....)