1 στους 2 επιλέγει streaming και δεν πληρώνει

Παραμένω «ρομαντικός» και συνεχίζω να αγοράζω βινύλια και cd, υποστηρίζοντας κυρίως καινούργια συγκροτήματα. Έχω συνδρομή στο YouTube (απόλαυση το να μη βλέπεις διαφημίσεις) και στο RadioTunes (έχεις τη δυνατότητα να ακούσεις μουσική από 100+ διαφορετικά κανάλια).
 
Δεν έχω δώσει ποτέ λεφτά για να αγοράσω μουσική, πέρα 2-3 cd. Μια ζωή έψαχνα, κατέβαζα και άκουγα. Έφτιαχνα audio cd, και cd με mp3 συλλογες και άκουγα στο αμάξι (εκεί ακούω μουσική κυρίως). Τελευταία 15ετία είχα βολευτεί με mp3 stick με όλα οσα ήθελα να ακούω. Συνέχεια τα ίδια και τα ίδια, ώσπου τελικά σταμάτησα να ακούω (όταν ξεκίνησα να παίζω ηλεκτρική). Τελευταία 2 έτη έχω συνδρομή spotify, και πραγματικά έχω βρει την υγειά μου. Ακούω καθημερινά, και αυτό οφείλεται στην φοβερή λειτουργία που εχει η εφαρμογή, και ονομάζεται "ραδιόφωνο". Μου ήρθε η όρεξη για ακροάση και όσο δέχομαι νέα ερεθίσματα καθημερινά, δεν νομίζω να διακόψω την συνδρομή σύντομα...

Περί ποιότητας ήχου, δεν είναι tidal (θεωρητικά), αλλά είναι εξαιρετική και έχω κάνει πολλές συγκρίσεις σε hifi αλλά και σε καλά ακουστικά.
 
Η μουσική για εμένα είναι όπως και ο κινηματογράφος.
3 - 4 βινύλια που θα μου μείνουν,1 - 2 cd και τα ρέστα digital.
Δέν πρόκειτε να συγκινηθώ από κάτι περισσότερο μέσα σε έναν χρόνο και τα χρήματα πάνε σε αυτούς που πρέπει.
Οποιος μου στέλνει κομμάτι σε πλατφόρμα,δέν το ακούω κάν.
Τείνω να συμφωνήσω ως ακροατής. Αν και έχω συνδρομές Youtube Premium που περιλαμβάνει και το Music αλλά και Spotify.

Επειδή όμως είμαστε μουσικοί και δυνητικά συνθέτες - δημιουργοί, θέτω το έξης δίλημα.
Ας πούμε πως κυκλοφορείτε νέα δουλειά.
Οι κάτω των 40 κατα 80% ακουει streaming είπαμε οπότε αν αυτούς θέλετε, εκει θα διακινήσετε.
Με τους ακροατές ανω των 40 σε μεγάλο βαθμό συμβαίνει το εξής.
  1. δεν επισκέπτονται και άρα δεν ακουν πλατφόρμες streaming.
  2. αν έκοβες CD δεν θα τα αγόραζαν απο Bandcamp κ.α. για τον ίδιο λόγο και δεν υπάρχουν δισκομάγαζα για ν' αγοράσουν. Ασε που έχει τελειώσει αυτή η εβδομαδιαία συνήθεια.
Αρα αυτοί παραμένουν με την παλια δισκοθήκη και το ράδιο. Οπότε είναι σαν να διαγράφεις αυτό το κοινό ως "πελάτη" νέας μουσικής.
Κάνω λάθος;
 
Last edited:
Τείνω να συμφωνήσω ως ακροατής. Αν και έχω συνδρομές Youtube Premium που περιλαμβάνει και το Music αλλά και Spotify.

Επειδή όμως είμαστε μουσικοί και δυνητικά συνθέτες - δημιουργοί, θέτω το έξης δίλημα.
Ας πούμε πως κυκλοφορείτε νέα δουλειά.

Οι κάτω των 40 κατα 80% ακουει streaming είπαμε.
Με τους ακροατές ανω των 40 σε μεγάλο βαθμό συμβαίνει το εξής.
  1. δεν επισκέπτονται και άρα δεν ακουν πλατφόρμες streaming.
  2. αν έκοβες CD δεν θα τα αγόραζαν απο Bandcamp κ.α. για τον ίδιο λόγο και δεν υπάρχουν δισκομάγαζα για ν' αγοράσουν. Ασε που έχει τελειώσει αυτή η εβδομαδιαία συνήθεια.
Αρα παραμένουν με την παλια δισκοθήκη και το ράδιο. Οπότε είναι σαν να διαγράφεις αυτό το κοινό ως "πελάτη" νέας μουσικής. Κάνω λάθος;
Βλέπουν YouTube αυτοί, οπότε εκεί θα προσπαθήσεις να τους βρεις. Τα CD, αν καταφέρεις και τους προσεγγίσεις ώστε να “μαντρώνονται” στα live σου (γιατί αυτή η γενιά έρχεται σε συναυλίες), θα τους τα δώσεις εκεί. Εξάλλου το streaming στηρίζεται στην αγορά της παγκοσμιοποίησης. Αν συνεχιστεί ο πόλεμος και διαταραχθούν οι παγκοσμιοποιημένες εμπορικές συνεργασίες των παρόχων που έχουν τα data farms και τις συμφωνίες επικοινωνίας και αυτά καταρρεύσουν, μπορεί να επιστρέψουμε εν μια νυκτί στους παραδοσιακούς τρόπους. Και τότε να βλέπεις live όπου η τραγουδίστρια έχει τρία στήθη από τη ραδιενέργεια. καί ο ντράμερ θα κουνά ρυθμικά την ουρά του.😀Θα ακούμε ξανά από CD και στικάκια,και μη σου πω θα ξεσκονίσουμε και τα floppy για να φορτώνουμε ήχους στα παλιά synth.😄
 
Κυκλοφορείτε νέα δουλειά.

Οι κάτω των 40 κατα 80% ακουει streaming είπαμε.
Με τους ακροατές ανω των 40 σε μεγάλο βαθμό συμβαίνει το εξής.
  1. δεν επισκέπτονται και άρα δεν ακουν πλατφόρμες streaming.
  2. αν έκοβες CD δεν θα τα αγόραζαν απο Bandcamp κ.α. για τον ίδιο λόγο και δεν υπάρχουν δισκομάγαζα για ν' αγοράσουν. Ασε που έχει τελειώσει αυτή η εβδομαδιαία συνήθεια.
Αρα παραμένουν με την παλια δισκοθήκη και το ράδιο. Οπότε είναι σαν να διαγράφεις αυτό το κοινό ως "πελάτη" νέας μουσικής. Κάνω λάθος;
Κανένα λάθος,καλά κάνει ένας δημιουργός όταν προσπαθεί να χρησιμοποιήσει κάθε μέσο που μπορεί να βρεί διαθέσιμο,για να προωθήσει την δουλειά του.
Εγώ δέν χρησιμοποιώ πλατφόρμες,μην με παίρνετε σαν παράδειγμα,γιατί πολύ απλά έχω πρόσβαση σε συλλογές από φίλους και πρώην συνεργάτες,που θα χρειαστώ αρκετές ζωές για να εξαντλήσω.

Για να απαντήσω,το 80% που ακούν σε streaming κάτω των 40,δέν θα στηρίξουν έναν καλλιτέχνη δισκογραφικά.Υπάρχει και ένα 20% που ψάχνεται και αλλού άν έχει το μικρόβιο και μπορεί να καταλήξει σε ένα 10% που θα προβεί σε αγορά,είτε καθαρά digital,η CD η κασέτα,η βινύλιο.
Η επιλογή μέσου παίζει μεγάλη σημασία,μιλάω για όλες τις ηλικίες,γιατί αρκετές φορές το μέσο,το artwork κ.α,πουλάει περισσότερο απο την μουσική που έχει μέσα.

Για τους άνω των 40,τίποτα δέν είναι απόλυτο,αφού όλοι σχεδόν εδω μέσα είναι εκεί περίπου και όλοι πλην εμένα έχουν συνδρομές σε τέτοιες πλατφόρμες,το οποίο σημαίνει οτί μπορεί να ψάχνονται και αλλού,με την διαφορά ότι εγώ και αρκετοί(πάνω απο 10 που έχω συχνή επικοινωνία)και ξοδεύουν αρκετά περισσότερα από εμένα,συνήθως το κάνουν όπως εμένα.
Bandcamp,discogs,site καλλιτέχνη/εταιρίας,μαγαζιά εδώ και στο εξωτερικό περισσότερο,από sites μαγαζιών,η ψηφιακά καταστήματα Juno,Beatport,Traxsource κ.α
Να αναφέρω ότι αρκετοί είναι και επαγγελματίες Djs,οι απλά συλλέκτες που και πάλι δουλεύουν η δούλευαν με την μουσική.


Ολοι ξέρουμε ότι οι πωλήσεις έχουν συρρικνωθεί σε σχέσει με άλλα χρόνια,αλλά όπως θα δέιτε και στο bandcamp που δίνει πληροφορίες περι αυτού,κάποια αξιοσέβαστα ποσά πάνε σε καλλιτέχνες,το οποίο σημαίνει οτί κάποιοι αγοράζουν.
Τώρα αν το streaming βοηθάει?Γιατί όχι?
 
Last edited:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top