Γνώμονας ΦΑ

Status
Not open for further replies.
Στο πλαίσιο. 

 Όχι στα πλαίσια. 

Ενα είναι το πλαίσιο
Ορίστε με διόρθωσα... Εδώ φίλος έχουμε πολλά πλαίσια. Ένα για τους εξάχορδους, ένα για τους τετράχορδους, ένα για τους πλήκτρους, ένα για τους τομαροκρούστες κλπ. Θες να "στριμωχτείς" με όλους αυτούς; ?

 
@BassicallyGuitarist Αγαπητέ, θα στο ξεκαθαρίσω once and for all... 

Εδώ μέσα βρίσκεσαι στο πλαίσιο μιας κοινότητας, όχι για να προσβάλλεις κόσμο. Κατανοητό;

Αν δεν σου κάνει αυτή η κοινότητα, δεν σε αναγκάζει κανείς να συμμετέχεις. Αλλά σίγουρα οι προσβολές δεν γίνονται ανεκτές.
Έχεις δίκιο.

Κι όταν γράφτηκα στο noiz γράφτηκα για να βρώ μουσική παρέα.

Άν δείς τα πρώτα μου μηνύματα ήταν όλα χαρούμενα, ανέμελα και πλακατζίδικα.

Τα μέλη του noiz κι οι απρόκλητες ειρωνίες, εξυπνακισμοί κι ελιτισμοί τους μέ άλλαξαν.

 
μέ άλλαξαν.


Πάρε το "αλλιώς" που λέμε και στο χωριό μου. Δεν χρειάζεται να προσβάλλεις το σύνολο της κοινότητας για να κάνεις κατανοητό πόσο σε έχουν πειράξει συμπεριφορές κάποιων μελών. Κρίμα είναι.

 
Έχεις δίκιο.

Κι όταν γράφτηκα στο noiz γράφτηκα για να βρώ μουσική παρέα.

Άν δείς τα πρώτα μου μηνύματα ήταν όλα χαρούμενα, ανέμελα και πλακατζίδικα.

Τα μέλη του noiz κι οι απρόκλητες ειρωνίες, εξυπνακισμοί κι ελιτισμοί τους μέ άλλαξαν.
Η λέξη κλειδί είναι το «χαλαρά»- όχι μόνο για εσένα, για όλους. Δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε και κυρίως κανείς μας δεν κατέχει την "απόλυτη αλήθεια". Τη γνώμη μας εκφράζουμε, κινούμενοι στο πλαίσιο της αστικής ευγένειας. 

Οπότε αντιλαμβάνεσαι ότι τα "πλούσιοι αργόσχολοι" δεν συνάδουν ούτε με το πλαίσιο, ούτε με τους κανόνες του forum.

Νομίζω ότι βρισκόμαστε σε κατανόηση...

ΥΓ: Και πάντα, αν νομίζεις ότι κάποιος σε προσβάλει υπάρχει και η "αναφορά" για να εξετάσουν οι mod το ζήτημα.

 
Άλλωστε, το να μή ξέρουν να διαβάζουν παρτιτούρα δεν εμπόδισε τους:

- James Hetfield (που όταν έφερε την Ορχήστρα του San Fransisco για το "Nothing Else Matters" που έγραψε ντρεπόταν να τούς πεί πώς να παίξουν διότι δεν ήξερε πεντάγραμμο)
- Hansi Kürsch
- Dave Grohl
- Jimmi Hendrix
- Bob Dylan
- Hans Zimmer
- Βαγγέλη Παπαθανασίου
- Michael Jackson (που υποδείκνυε με τη φωνή του στα όργανα τί ήθελε να παίξουν)

από το γράψουν μουσική... Κι όχι απλά μουσική... ΜΟΥΣΙΚΑΡΕΣ.


Δεν έχω διαβάσει το υπόλοιπο νήμα αλλά σε αυτού του τύπου τα (παρωχημένα) παραδείγματα, θεωρώ ότι οφείλω να απαντάω πάντα το ίδιο:

Όποιος πιστεύει ότι έχει το μουσικό ταλέντο και τη μουσική αντίληψη των παραπάνω, ας μη μάθει να διαβάζει παρτιτούρα ποτέ, μια χαρά μουσική καριέρα θα κάνει.

 
Ποιος διεγραψε το ποστ μου και γιατι?

 
Όποιος πιστεύει ότι έχει το μουσικό ταλέντο και τη μουσική αντίληψη των παραπάνω, ας μη μάθει να διαβάζει παρτιτούρα ποτέ, μια χαρά μουσική καριέρα θα κάνει.
Εγώ τουλάχιστον δεν προσπάθησα να τον κάνω να μάθει να διαβάζει παρτιτούρα. Απλά ειπα ότι η γνωση παρτιτουρας, χρειάζεται σε αυτούς που θέλουν να γράψουν μουσική στο χαρτί. Η ταμπλατουρα είναι ένα βοήθημα για κιθαρίστες και μπασίστες.

Αντίστοιχα υπάρχουν "βοηθήματα" και για άλλα όργανα. Όλα όμως "πατάνε" πάνω στην παρτιτούρα που γράφτηκε για τη μουσική.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ. Αν διαφωνείς με το τι γράφτηκε, εξέφρασε το χωρίς να προσβάλλεις. Χαρακτηρισμοί του στιλ - όπως το έγραψες τέλος πάντων- δεν είναι ανεκτοί. 

Και όχι τίποτα άλλο, μόλις λίγο πιο πάνω έγραφα ακριβώς αυτό.

Μεγάλα παιδιά είστε, συμπεριφερθείτε καταλλήλως...

 
Εγώ. Αν διαφωνείς με το τι γράφτηκε, εξέφρασε το χωρίς να προσβάλλεις. Χαρακτηρισμοί του στιλ - όπως το έγραψες τέλος πάντων- δεν είναι ανεκτοί. 

Και όχι τίποτα άλλο, μόλις λίγο πιο πάνω έγραφα ακριβώς αυτό.

Μεγάλα παιδιά είστε, συμπεριφερθείτε καταλλήλως...
Εστειλα πμ. Διαγραψτε με απο μελος. Μαλλον δε θελετε νεα μελη εδω μεσα. Μεινετε οι "παλαιουρες" .

 
Ορίστε με διόρθωσα... Εδώ φίλος έχουμε πολλά πλαίσια. Ένα για τους εξάχορδους, ένα για τους τετράχορδους, ένα για τους πλήκτρους, ένα για τους τομαροκρούστες κλπ. Θες να "στριμωχτείς" με όλους αυτούς; ?
Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.

 
Τα μέλη του νόιζ: πλούσιοι αργόσχολοι που αγοράζουν όργανα μόνο για συλλογή κι όχι για δημιουργία μουσικής, που αγοράζουν όργανα μόνο για να τά μεταποιήσουν και να τά μεταπωλήσουν (άρα απλοί μεταποιητές κι έμποροι και όχι μουσικοί: άλλωστε το να μεταπωλούν όργανα είναι το μόνο που μπορούν να κάνουν με αυτά) και που χασομεράνε στο διαδικτυακό καφενείο τους λέγοντας κάθε μέρα τα ίδια και τα ίδια αστεία (για telecasters ή με το "ασσούμε"), χωρίς ποτέ να είναι παραγωγικοί ή δημιουργικοί μουσικά και καλλιτεχνικά.
Φίλε πάρε το αλλιως γιατί νομίζω πως εχεις ξεφύγει ....

Κι όταν γράφτηκα στο noiz γράφτηκα για να βρώ μουσική παρέα.

Άν δείς τα πρώτα μου μηνύματα ήταν όλα χαρούμενα, ανέμελα και πλακατζίδικα.

Τα μέλη του noiz κι οι απρόκλητες ειρωνίες, εξυπνακισμοί κι ελιτισμοί τους μέ άλλαξαν.
Ο τρόπος που μιλάς όμως είναι εριστικός και δεν βοηθάει καθόλου

 
Φίλε πάρε το αλλιως γιατί νομίζω πως εχεις ξεφύγει ....
Μην επανερχόμαστε σε αυτό, νομίζω ότι το διευθετήσαμε. 

ΥΓ: Και ξεκίνησε τόσο όμορφα η μέρα... Ο @LK άρχισε με ένα revival "άκυρου" μοντέλου Fender, ο @Superfunk θρηνούσε τη χαμένη του αγάπη Ηellecaster... 

Και μετά...





Για όνομα δηλαδής... ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η παρτιτούρα συχνά χρειάζεται εκτός από το πεντάγραμμο ακόμη 3 και 4 βοηθητικές γραμμές, και πάνω αλλά και κάτω, χαλώντας τη συμμετρία και εικόνα όλης της σελίδας με τη παρτιτούρα.
Η εικόνα είναι αυτή που είναι, ανάλογα με τη μουσική που καταγράφεται. Για ποια συμμετρία, και ποια εικόνα μιλάμε;

Άς τό έκαναν επτάγραμμο καλύτερα μπάς και τούς χωρέσουν οι νότες! Γιατί πέντε γραμμές δηλαδή;

Και σκεφτείτε ότι το πεντάγραμμο περιέχει ΜΟΝΟ τις 7 νότες κι όχι και τις 12. Τις υπόλοιπες τίς αναφέρει με το σύμβολο της δίεσης ("#"). Φανταστείτε δηλαδή να τίς έγραφε και τις 12! Χαμός από βοηθητικές γραμμές!
Αν θες να γράψεις μουσική που πηδά τόσο πολύ και συνεχώς (τουλάχιστον διαστήματα 13ης δηλαδή, από το ντο κάτω από το πεντάγραμμο στο κλειδί του σολ π.χ. μέχρι το λα πάνω από το πεντάγραμμο στο κλειδί του σολ), ίσως να χρησίμευε το 7γραμμο. Ίσως. Ίσως... να βόλευε, αν δεν μπερδευόταν το μάτι από τις δύο μόνιμες έξτρα γραμμές. Επειδή όμως δεν είναι μόνο η κιθάρα το όργανο γύρω από το οποίο περιστρέφεται ο κόσμος, κι επειδή συνήθως οι φωνές έχουν μία έκταση 2 οκτάβων και επειδή οι φωνές είναι φωνές και δεν είναι τόσο πηδηχτούλες, μέσα σε ένα πεντάγραμμο φιλοξενείται όλη η έκταση της κάθε φωνής, με χρήση μόνο 1 ή δύο βοηθητικών γραμμών για τους 2 ή 3 φθόγγους στα δύο άκρα της έκτασης.

Τώρα που τό σκέφτομαι, αφού χρησιμοποιεί το "#", γιατί να μήν είναι...μονόγραμμο;!

Να έχει δηλαδή πχ μονο τη Ντο: η Ντο# θα είναι η "C#", η Ρε θα ειναι η "C##", η Ρε# θα είναι η "C###" η Μι θα είναι η "C####", κλπ!

Άν είναι χρησιμοποιούμε τη "#" άς τό πάμε all the way! Και θα γλιτώναμε και τις ασύμμετρες βοηθητικές.
Πολύ πρόχειρη τρολλιά αυτή. Υπάρχει λόγος που οι φθόγγοι είναι 7, και με τις αλλοιώσεις τους 12. Το γιατί μπορεί να το μάθει κανείς σχετικά εύκολα με κάποια ενασχόληση.

Και γιατί η εμμονή με τη παρτιτούρα;
Φίλε guitarist, έχω την εντύπωση ότι αυτοί που έχουν μεγαλύτερη εμμονή με την παρτιτούρα είναι αυτοί που δεν ξέρουν να διαβάζουν. Εγώ έμαθα, διαβάζω, με χίλια βάσανα, κι ακόμα το μάτι μου δεν κόβει όσο θα έπρεπε. Ό,τι μπορώ να το παίξω με το αυτί το παίζω. Παρτιτούρα θέλω μόνο αν δεν μπορώ να αποστηθίσω κάτι γρήγορα, για να μου το υπενθυμίζει. Αλλά και να μην διαβάζει κάποιος παρτιτούρα δε με ενοχλεί καθόλου. Δε σημαίνει τίποτα. Αρκεί να ξέρει μουσική για να μπορούμε να συνεννοηθούμε. 

Τη στιγμή όμως που αυτός που δε διαβάζει έρχεται και μου λέει "τι θες μωρέ και διαβάζεις, μαλακίες είναι όλα", για μένα δε συμβαίνει τίποτα, πραγματικά δεν μου καίγεται καρφί. Απλά καταλαβαίνω ότι αυτός που το λέει είναι μουσικά ανώριμος, κι ότι τον τσούζει που δεν ξέρει να διαβάζει. Εμένα με νοιάζει; Καθόλου. Ξέρω να διαβάσω; Ξέρω. Ξέρω γιατί διαβάζω; ξέρω. Με ενδιαφέρει αν διαβάζεις εσύ; όχι. Εσένα, γιατί σε ενδιαφέρει που δεν ξέρεις να διαβάζεις τόσο πολύ ώστε να θες να καταστήσεις την παρτιτούρα κρεμαστάρι;

Πολύ απλα διότι, καθώς δεν είστε παραγωγικοί και δημιουργικοί μουσικά και καλλιτεχνικά, θέλετε να αισθάνεστε σπουδαίοι.

Έτσι, γίνεστε ελιτιστές και μάλιστα ΧΩΡΙΣ προσόντα που να δικαιολογούν ελιτισμό!

Έν προκειμένω, ελιτιστές με τη παρτιτούρα.

Αλλού, ελιτιστές με τα ξύλα.

Πάντα σε κάτι.
Κι εδώ ακριβώς είναι η απόδειξη. Κάτσε να το γράψω και με κεφαλαία να κάνει ΑΙΣΘΗΣΗ.

ΟΣΟ ΕΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΑ.

Κι ας αναρωτηθούμε τώρα αν έχουμε γνωρίσει ποτέ κάποιον σοφό γέροντα που δεν ήξερε να γράψει το όνομά του. Ας αναρωτηθούμε αν έχουμε γνωρίσει κάποιον πολύ σπουδαγμένο, πολύ μορφωμένο, τραχύ μαλάκα. Προσωπικά τα έχω δει και τα δύο. Άρα;

Αν θέλετε να μάθετε να διαβάζετε, καθίστε να μάθετε να διαβάζετε. Αν δε θέλετε, μην κάθεστε. Αλλά παρακαλώ μην επιτίθεστε σε θεωρία μουσικής που βρίσκει εφαρμογή σε πληθώρα μουσικών ειδών, αιώνες τώρα. Σας αδικεί. Είναι σαν να χτυπώ το μπέτη μου και να λέω γιατί δηλαδή Χι τετράγωνο να είναι χι επί χι. Τόσο χάλια φαίνεται.

 
Η ανάγνωση και η γραφή εκφύλισαν το ανθρώπινο είδος. 


Και οι ακριβες και πολλες κιθαρες που εχουν οι πλουσΓιοι,αρχοσχολοι 50αρηδες , να τα λεΜαι κιΑΦΤΑ

 
Μιλάμε για βιβλία μουσικής θεωρίας. 

 Να μιλήσουμε μια μέρα και για βιβλία μουσικής πράξης. 

 
23 σελιδες θεμα κ δεν εχει πει κανεις το σημαντικοτερο.

Ονομαζεται γνωμονας ΦΑ για εναν βασικο λογο

Γνωμονας, βγαινει δηλαδη απο τη ριζα γνωμη.

Ο καθενας μπορει να εχει γνωμη για αυτον. Δεν αποδεικνυεται δηλαδη κατι. Ολοι εχουν δικιο. Ολοι εχουν τον δικο τους γνωμονα αφου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top