NPap Tests: Tape saturation plug ins

Νίκος Παπαρρόδου

npap

Recording Guru
Staff member
Μηνύματα
4,645
Πόντοι
1,643
Namaste πάλι εδώ Αντρέα...?

αφορμή γι αυτό το "απότοκον" τεστάκι, έδωσε το κάτωθι που γράφτηκε σε παράπλευρο θέμα:

Οσο για τα tape emulation είναι ολα μούφα.

Ολα.

Η ταινία δέν κάνει μόνο φσσσσσσ. 


ισχύει ο αφορισμός του συμπαθούς κατά τα άλλα audioεπαναστάτη ποπολάρου;?

έχοντας από το προηγούμεν,ο μέρη από 2 παράλληλα ηχογραφημένα δείγματα, ένα αναλογικά σε ένα θρυλικό 24κάναλο καταγραφικό ταινίας Studer και ένα ψηφιακά σε Pro Tools, τα χρησιμοποίησα κι εδώ...

έτσι έφτιαξα ένα αρχείο που ξεκινάει με το ψηφιακό δείγμα ακατέργαστο και το ακολουθούν επεξεργασμένες μορφές του η κάθε μια με ένα από τα 9 Tape saturation plug ins που βρήκα πρόχειρα για τις ανάγκες του τεστ (τα παραθέτω από κάτω σε τυχαία σειρά που δεν αντιστοιχεί σε αυτή του αρχείου)... ανάμεσα τους υπάρχει και το original αναλογικό της αυθεντικής ταινίας...

αυτή την φορά δεν χρειάζεται να βρείτε κάτι... απλά ακούστε τα δείγματα και επιλέξτε αυτό που θα σας αρέσει περισσότερο με γνώμονα να πλησιάζει το δυνατόν αυτό που έχετε στο μυαλό σας ως αναλογικό ήχο... ή τέλος πάντων αυτό που θα σας κινήσει το ενδιαφέρον, αν εννοείται υπάρξει κάποιο (καλά αν βέβαια βρείτε χωρίς να κλέψετε και τη θέση του original αναλογικού ανάμεσα στα άλλα κερδίζετε ένα γλυφιτζούρι σε σχήμα αυτιού)...

Tip: επειδή εδώ μέσα είστε επί το πλείστον κιθαρίστες, όταν ανακοινώσω ποιο είναι ποιο (αν έχετε ήδη ξεχωρίσει κάποιο), χρησιμοποιήστε το χωρίς να έχετε βάλετε καθόλου compression, σε πρώτη ευκαιρία στο bus που γκρουπάρετε π.χ. τις παναρισμένες κιθάρες που ηχογραφήσατε... παίξτε με τις ρυθμίσεις (κυρίως το bias και τα είδη ταινίας) κινούμενοι στα πλαίσια του "ψευδοheadroom" καβαλώντας το 0 στα vu του και ίσως εκπλαγείτε πολύυυυυυ ευχάριστα...?








ΥΓ. να επαναλάβω ακόμα μια φορά ότι κι εδώ δεν δημοσιεύουμε έρευνα σε ιατρικό περιοδικό για το εμβόλιο... ένα παρεΐστικο τεστάκι κάνομεν...  χαλαρώστε κι απολαύστε το αν σας αφορά, ειδάλλως προσπεράστε... άλλωστε τα θέματα για κσύλα και τέλε ποτέ δεν τελειώνουν... όλο και κάποιο θα έχει ανοίξει παραδίπλα... α!!! και μύγες δεν επιστρέφονται αν τις χάσει κανένας...?

--------------------------VST  plugins σε τυχαία σειρά---------------------

 ​


tape-high-res-gui-2040px.jpeg




trtapemac440mac@2x.jpg




trtapemac24mac@2x.jpg

 ​


Mystique-Tape-Machine_3.jpg

 ​


uhe-satin-screenshot-fullui-1150x850.jpg

 ​


trtapemac99mac@2x.jpg

 ​


j37-tape.jpg

 ​


Kiive-Audio-Tape-Face.jpg.webp

 ​


tpmk2.webp

 ​

 ​
 
(Ωρα είναι,ο αγαπητός npap να έχει πιει τα τσιπουράκια του και να τα βάλει μαζί μου)

Δέν είμαι κατά του ψηφιακού,απλά πιστεύω ότι σε κάποια πράγματα ο ένας κόσμος υπερτερεί του άλλου και

η ταινία,είναι ένα απο αυτά.

Απλά.

Οπως και η χρήση της.Υπεροδηγημένη σε σημείο παραμόρφωσης,διακριτικά?

Η δοκιμή ίσως θα ήταν προτιμοτερό να γίνει μόνο σε ένα κανάλι,πχ το snare η το kick κατά την γνώμη μου πάντα.

 
(Ωρα είναι,ο αγαπητός npap να έχει πιει τα τσιπουράκια του και να τα βάλει μαζί μου)


μην ανησυχείς ορέ... κατά πρώτον δεν πίνω ποτέ τσιπουράκια καθότι μεγαλώνοντας πέρασα τα καλοκαίρια μου στο ομώνυμο μαγαζί του θείου μου στην παραλία της Χαλκίδας πίνοντας ούζο 12, και οι συνήθειες δεν κόβονται έτσι εύκολα... και κατά δεύτερον μαζί σου δεν θα τα έβαζα ποτέ καθότι δεν σε ξέρω... με αυτά που λες όμως γιατί όχι;...?

Η δοκιμή ίσως θα ήταν προτιμοτερό να γίνει μόνο σε ένα κανάλι,πχ το snare η το kick κατά την γνώμη μου πάντα.


θα μπορούσε αλλά δεν θα σε φώτιζε περισσότερο ως προς το αρχικό συμπέρασμα που μας ενδιαφέρει... τα transients τους στο δείγμα διεγείρουν τα πλαγκινάκια επαρκώς ώστε να σου κινηθεί ενδεχομένως το ενδιαφέρον ως προς το αν αξίζει τον κόπο (πάντα για σένα) να μπεις σε διαδικασία dedicated ενασχόλησής σου με αυτά σε δεύτερο χρόνο ή απλά να αδιαφορήσεις...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  Για τις ευκολιες και αυτα τα εχουμε πει, μη γινομαστε γραφικοι.

 Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι, ποια ακριβως ηχητικη αδυναμια παρουσιαζει ας πουμε αυτο:









 Μπορω παντως να σας διαβεβαιωσω οτι οι χαιενταδες που εκανα παρεα τον καιρο εκεινο, και τα δυο αυτα συγκεκριμενα κομματια τα ειχαν ως reference tracks.

 Τωρα, τι ειναι αυτο που εμποδιζει τον Τζονυ απο το Μπραχαμι να ακουστει και αυτος  ετσι δεν ξερω, ΣΙΓΟΥΡΑ παντως δεν εμποδισε αυτους να ακουστουν ετσι η ψηφιακη καταγραφη.

 
Με μπέρδεψε λίγο αρίθμηση στο κλιπάκι γιατί ξεκινάει το πρωώτο sample χωρίς να πει αριθμό και μετα ξεκινάει με το No1.

Τέλος πάντων δεν έχω ιδέα από αυτά αλλά θα πω ότι μου άρεσαν τα:

2 (0:13)

6 (0:41)

10 (1:10)

Ποιο είναι το original...δε θα προσπαθήσω καν.

 
Με μπέρδεψε λίγο αρίθμηση στο κλιπάκι γιατί ξεκινάει το πρωώτο sample χωρίς να πει αριθμό και μετα ξεκινάει με το No1.


το πρώτο είναι απείραχτο το ψηφιακό sample... μετά από αυτό ξεκινάνε από το 1 έως το 10  επεξεργασμένα το καθένα με έναν saturator...

Ποιο είναι το original...δε θα προσπαθήσω καν.


ανάμεσα τους είναι και το αναλογικό με το saturator της φυσικής ταινίας που θα το αποκαλύψω σε 2-3 μέρες (μαζί με τα υπόλοιπα) μήπως φιλοτιμηθεί και κανένας άλλος να μας πει τις προτιμήσεις του (παρεμπιπτόντως σ' ευχαριστώ που έκανες την αρχή, γιατί καταλαβαίνω δεν είναι και λίγο να αφιερώσεις τον χρόνο σου καλοκαιριάτικα)...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
να ζητήσω συγνώμη για την αργοπορία από τον μοναδικό που ενδιαφέρθηκε και συμμετείχε αλλά είχα ένα  ψυχοφθόρο deadline αυτές τις μέρες...

η αντιστοιχία της εφαρμογής των saturators στο αρχείο είναι:

00-      Digital original

01-     Tessla PRO mkII

02-    Waves Abbey Road J37 Tape

03-    U-he Satin Tape Machine

04-    T-Racks Tape Machine 24

05-    Analog original

06-    Cana Mystique Tape Machine

07-    T-Racks Tape Machine 99

08-    T-Racks Tape Machine 440

09-    KiiveAudio Tape Face

10-    Softube Tape

σε ευχαριστώ και πάλι Μπάμπη μου που τίμησες την προσπάθειά μου με την μονάκριβη δημόσια συμμετοχή σου (όπως και εσάς που επικοινωνήσατε με email ή πμ αλλά να επαναλάβω κι από εδώ ότι οι απόψεις καλό είναι να μοιράζονται γιατί αυτό είναι και το απώτερο νόημα του φόρουμ... η συλλογική δημιουργική ανταλλαγή γνώσης και απόψεων)...

ΥΓ. από τα τρία που σου άρεσαν το Cana Mystique είναι και free οπότε μπορείς να το κατεβάσεις και να το αξιοποιήσεις άμεσα στα projects σου αν κάπου ταιριάξει... εγώ ήδη χρησιμοποιώ σε διάφορες περιπτώσεις και σε διάφορα ζητούμενα το KiiveAudio Tape Face...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου διέφυγε αυτή η δοκιμή με όλα αυτά τα plugins, αξιέπαινη η προσπάθεια μες στο κατακαλόκαιρο για άμεση σύγκριση . 

Δεν εξηγείται αλλιώς, αν όλοι καταλαβαίνετε διαφορές τοτε δεν πανε καλά τα αυτιά μου ? . Εαν κατάλαβα κατι ήταν μόνο στο 10ο δείγμα στα hihats, ελπιζω να ειναι η ζέστη ?

Έκανα κ εγώ μία δοκιμή με ένα effect του reason το οποίο δίνει ηχόχρωμα σε διαφορες κατηγορίες tape, vinyl κλπ, το audiomatic. Δεν το θεωρώ τίποτα σπουδαίο αλλά ίσως σε κάποιον να μπορούσε να φανεί χρήσιμο. Η παραμετροποίησή του είναι πολύ περιορισμένη έως μηδαμηνή. Έχει μόνο ένα knob, το "transform", το οποίο μεταβαίνει ανάμεσα σε "προκατασκευασμένες" ρυθμίσεις. Το knob το ρύθμισα στο 50%, και το blend ανάμεσα σε dry/wet signal ήταν στο 25%. Ανεβάζω και το σχετικό κλιπάκι. Καλό υπόλοιπο ημέρας , υπομονη καυσωνας ειναι θα περασει! 

npap tape saturation test, audiomatic.zip

 

Attachments

 Εγω πιστευα οτι ειναι το 5 ( I swear to god), αυτο που με προβληματιζε ομως και με εκανε να εχω αμφιβολιες ηταν το 3. Φοβερος developer ο URS, πλασε μεγαλου παιχτου.

 
Εδώ ακούμε το μικρόφωνο από ενα ταμπούρο (χωρίς overheads) απο ένα αναλογικό path και εγγραφή σε ταινία.Και είναι ψηφιοποιημένο σε κακό χάλι το δείγμα που ανέβασα(mp3).

Φορτώστε όποιο tape emulation θέλετε,βαρέστε ένα ταμπούρο και κάντε το να ακουστεί έτσι.

Λογικά,κάποια στιγμή θα δείτε στην οθόνη σας την ένδειξη "winter is coming" και δυστηχώς δέν θα είναι απο καινούργιο κυκλό του Game of Thrones,ενώ αν επιμείνετε λίγο ακόμη,θα δείτε στην τηλεόραση την διαφήμιση του jumbo που θα μετράει αντίστροφα για τα χριστούγεννα.

real tape snare.mp3
 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Το θεμα δεν ειναι να το κανουμε ετσι η γιουβετσι. Το θεμα ειναι αν αρκει η ψηφιακη καταγραφη για να εχουμε π.χ. ενα καλο ταμπουρο.

 Παρε λοιπον το νουμερο ΕΝΑ με ΔΙΑΦΟΡΑ ταμπουρο της δεκαετιας του 80 ?, η οποια δεκαετια του 80 αν μη τι αλλο στο ΤΑΜΠΟΥΡΟ στηριχθηκε ?, και το οποιο βρισκεται σε αλμπουμ ψηφιακα καταγεγραμμενο. Αν αρκει για τον David , αρκει και για εμας ?










 
Κομματάρα!Θα σου πώ  μιά ιστορία να γελάσεις.

2004 Κάθομαι στον υπολογιστή μπροστά και βγάζω πωλήσεις στο μετρόπολις ηρακλείου(rock όροφο) που δούλευα,καλοκαίρι με μια μπύρα και τσιγάρο στο τασάκι.Σκάει ένας τύπος,ελληνας με έναν ξανθό/ασπρομάλλη τουρίστα από πίσω του,πάνε ψάχνουν τα cd,έρχονται σε εμένα και μου λέει ο τύπος που συνόδευε τον τουρίστα.Συγνώμη,να κάνω μια ερώτηση?Cd του τάδε ολλανδού κιθαρίστα έχετε?Κάνω μιά αναζήτηση,μου δείχνει ένα αλμπουμ.Πάω με το τσιγάρο στο χέρι,απο πίσω αυτοί,ψάχνω αλλά τίποτα.Μου πέφτει στάχτι κάτω,κοιτάω τον τουρίστα να με κοιτάει περίεργα,τους έχω ακούσει από πρίν να μιλάνε ολλανδικά και λέω στον ελληνα,ρε μπότες φοράει αυτός καλοκαιριάτικα,ξέρει που ήρθε?

Σκύβω,ανοιγω ένα συρτάρι να δώ αν εχουμε κάνει καμιά πατάτα και δέν το εχουμε στο ράφι και όπως ψάχνω λέω πάλι στόν ελληνα,αυτός ο βαν ντε μπουργ που ψάχνουμε δέν είναι αυτός που παίζει μπάλα στο άγιαξ?Εβγαλε και δίσκο?Και μου λέει ο ελληνας σφιγμένος?Δέν ξέρω ρε φίλε,αυτός απο πίσω μου είναι.(Adrian Vandenberg)

Τα καλύτερα ταμπούρα θα τα βρείς την δεκαετία του 90 πιστεύω εώς και αρχές 2000 λόγο καλύτερης παραγωγής.

Το ταμπούρο των scorpions επηρέασε αρκετούς,οπως ο pryda,που απλά έκοψε το reverb και το ονόμασε pryda snare.

 
Φορτώστε όποιο tape emulation θέλετε,βαρέστε ένα ταμπούρο και κάντε το να ακουστεί έτσι.


ρε MGs... ρε MGs... αλήθεια τώρα; ?

ή είσαι περιορισμένης αντίληψης ή μας τρολάρεις... προσωπικά θέλω να πιστεύω ότι είσαι έξυπνος άνθρωπος οπότε το δεύτερο είναι... δεν εξηγείται αλλιώς...

παρότι πασιφανώς στο ότι το ταμπούρο που παραθέτεις ακούγεται έτσι, το μέσο καταγραφής παίζει τον μικρότερο ρόλο, μας ζητάς τώρα να κάνουμε τι; να κάνουμε ένα τυχάρπαστο ταμπούρο που θα βρούμε να ακουστεί όπως αυτό που παραθέτεις (που παρεμπιπτόντως για τα γούστα μου είναι και κακογραμμένο ανεξαρτήτως μέσου); και χρησιμοποιώντας τι; saturators που η δουλειά τους είναι απλά να προσπαθήσουν να προσθέσουν σε μια ψηφιακή ηχογράφηση κάποια από τα χαρακτηριστικά της ταινίας;... για να αποδείξεις τι; με απογοητεύεις ορέ... ?

φέρε μου τον παίχτη, το ταμπούρο του, τον χώρο και το outboard που χρησιμοποιήθηκε σε αυτό ώστε να το ηχογραφήσω ψηφιακά στις ίδιες συνθήκες και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ να προσπαθήσω να στο προσομοιώσω το αποτέλεσμα σε δεύτερο χρόνο με αυτό της ταινίας χρησιμοποιώντας κάποιο από τα ανωτέρω πλαγκινάκια... κι αν δεν τα καταφέρω να σου κάνω εγώ countdown μέχρι τα Χριστούγεννα και για το Jumbo και για το Μινιόν που παρεμπιπτόντως ξανανοίγει...  (πάντως στο άλλο τεστάκι που έβαλα δεν πρόσεξα να ακούς την διαφορά ώστε να δικαιολογείται αν μη τι άλλο η επιμονή σου στην απαξία τους)... 

να το ξαναπούμε μήπως εμπεδωθεί (αν και νομίζω οι περισσότεροι το έχουν καταλάβει)... οι tape saturators (κι όλα τα παρόμοιας λογικής vst) δεν είναι "συνθετητές" ήχου όπως λέμε στο χωριό μου τα synth...ούτε φιλοδοξούν να γίνουν... απλά στα χέρια κάποιων με γνώση και διάθεση για πειραματισμό (χωρίς ιδεοληπτικά αναχώματα) μπορούν (δυνητικά πάντα) να γίνουν χρήσιμα εργαλεία δημιουργίας σε διάφορα επίπεδα... κι αυτό και το κατά πόσο εξετάζουμε εδώ... έλεος κάπου...

προς τι το μίσος (βεβαίως βεβαίως);...







ΥΓ. μη με κάνεις ρε να δείχνω κακός επιμένοντας σε οξύμωρα σχήματα... αφού κατά βάθος μ αγαπάς...

 
 Ειναι πολυ σημαντικο, απαραιτητο θα ελεγα, να βαζουμε ολες τις διαδικασιες της μουσικης δημιουργιας στη σωστη τους διασταση.

 Και να το κανω πολυ απλο: Αυτη τη στιγμη, για οποιον εχει επιγνωση της ιστοριας της τεχνης, οι τρεις κορυφες της μουσικης ολων των εποχων ειναι καβατζωμενες απο το τριο Bach- Beethoven- Mozart, και το μονο ερωτημα ειναι σε ποια σειρα θα τους βαλουμε μεταξυ τους.

 Λοιπον, αυτοι οι τιτανες δεν ειχαν ουτε μπομπινα, ουτε DAW, ουτε hardware outboard, ουτε plug in, και οι θαυμασιοι αυτοσχεδιασμοι τους θα μεινουν χαμενοι για παντα. Ηταν ομως συνθετες τετοιου επιπεδου, που και μονο οι συνθεσεις τους, οι παρτιτουρες τους, οι ιδεες τους αν θελετε και η μουσικοτητα των μελωδιων τους ως συλληψη, αρκει για να τους βαλει στην κορυφη του πανθεον της μουσικης για την αιωνιοτητα.

 Αρκει δηλαδη το πρωτο βημα της μουσικης δημιουργιας, τη συνθεση να κανει καποιος καλα, και ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

 Οταν λοιπον συζηταμε οχι τη συνθεση, οχι την ενορχηστρωση που ειναι το Α και το Ω του ηχου, οχι την εκτελεση που κανει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τη διαφορα, οχι το οργανο, την επιλογη του και την κατασταση του, οχι το μικροφωνο και την τοποθετηση του, οχι τον χωρο που θα γραψουμε, οχι τον χωρο και τα μεσα αναπαραγωγης που ακουμε και κατα συνεπεια παιρνουμε και τις αποφασεις, οχι ολα αυτα τα απειρως σημαντικοτερα στοιχεια της παραγωγης, αλλα συζηταμε το αν η καταγραφη θα γινει σε ταινια η DAW, τοτε θα πρεπει τελικα να συνειδητοποιησουμε το εξης απλο:

  Δε θα κανει καμια διαφορα, απλα και ξεκαθαρα, δε θα κανει καμια ουσιαστικη διαφορα, στα ισα.

 Διοτι ακομα και η ελαχιστη αυτη διαφορα που υπαρχει, και η τελειομανια μιας παραγωγης που τα πρωτα βηματα συνθεσης- ενορχηστρωσης ειναι ηδη υψηλου επιπεδου, και θα ασχοληθει και με τις παραμικρες λεπτομεριες και την οποια διαφιρα, δεν ειναι ικανη ομως αυτη η διαφορα για να κανει μονοδρομο την μπομπινα. Μαλιστα αυτη η διαφορα δειχνει να εχει αποδειχθει πλεον οτι ειναι μαλλον υπερ του ψηφιακου. ΟΚ υποκειμενικη αισθητικη, ο καθενας κανει τις επιλογες του, αλλα οπου τα ζητουμενο ειναι η πιστοτητα, π.χ. στα Bach και τα Beethoven, η πρωτη επιλογη ειναι η ψηφιακη. Δεν υπαρχει δηλαδη κατι που να κανει την μπομπινα αναντικαταστατη, ακομα και οταν η τεραστια διαφορα του κοστους δεν ειναι θεμα, το αντιθετο μαλλον.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αγαπητέ Νpap,μάλλον το πρώτο.Εγώ σε αυτό έχω καταλήξει.Δεν δικαιολογείτε αλλιώς η πορεία μου.Πίστεψε με είναι το πρώτο.

χρησιμοποιώντας τι; saturators που η δουλειά τους είναι απλά να προσπαθήσουν να προσθέσουν σε μια ψηφιακή ηχογράφηση κάποια από τα χαρακτηριστικά της ταινίας;
Μήπως αυτό λέω και εγώ στα προηγούμενα post?

φέρε μου τον παίχτη, το ταμπούρο του, τον χώρο και το outboard που χρησιμοποιήθηκε σε αυτό ώστε να το ηχογραφήσω ψηφιακά στις ίδιες συνθήκες και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ να προσπαθήσω να στο προσομοιώσω το αποτέλεσμα σε δεύτερο χρόνο με αυτό της ταινίας χρησιμοποιώντας κάποιο από τα ανωτέρω πλαγκινάκια...
Θα έχεις ένα ντράμερ πρώτης κατηγορίας,ενα καταπληκτικό ταμπούρο,το καλύτερο outborard ενός στούντιου παγκόσμιας κλάσης,έναν από τους καλύτερους χώρους ηχογράφησης στον κόσμο και στο τέλος αντί να επιλέξεις το studer A800,θα το περάσεις από ένα plug in που θα σου προσφέρει ΤΙ?Οτι και να κάνει αυτό το plug in θα είναι υποδεέστερο της προηγούμενης σου αλυσίδας.Απλά.

ταμπούρο όπως αυτό που παραθέτεις (που παρεμπιπτόντως για τα γούστα μου είναι και κακογραμμένο ανεξαρτήτως μέσου)
...δεν τα πήγε και τόσο άσχημα πριν αρκετά χρόνια να ξέρεις.

Το σετ από drums που έβαλες για το test αγαπητέ Npap,είναι ένα απο τα χειρότερα που έχω ακούσει,στην ζωή μου.Είτε ψηφιακά είτε αναλογικά ΔΕΝ ακούγετε.Για αυτό δέν μπήκα στον κόπο.

Να με συμπαθάς για την αμεσότητα και ξέρεις οτι και να διαφωνούμε πάλι είσαι απο τους αγαπημένους μου,όπως και αυτό που άλλαξα στον τρόπο που δουλεύω,να χρησιμοποιώ με διακριτικότητα τα ψηφιακά εργαλεία,το έπραξα μετά από δική σου συμβουλή.

Δέν τρολάρω ποτέ σε μία σοβαρή συζήτηση,άλλο δίνω μια χιουμοριστική νότα.Ισως να το κάνω μουσικά κάποιες φορές όπως π.χ (μιάς και μιλάμε για snare) το έκανα εδώ πρίν 3 χρόνια με αυτό.



Αν σε κάποιον θυμίζει κάτι αυτό το snare,(το έφερε από ελβετία στήν ιεράπετρα ένας φίλος που ήρθε για 2 μέρες,το έγραψε,το μίξαρε και ξανά πίσω).

Το A Man With 10 legs ήταν δική του έκφραση,όταν βγάλαμε το βράδυ τα 2 σκυλιά που έχω βόλτα και παρατηρούσε την σκιά μου.?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αλλα συζηταμε το αν η καταγραφη θα γινει σε ταινια η DAW,


Μάνο μου μάλλιασε η γλώσσα μου να λέει ότι στο συγκεκριμένο θέμα ΔΕΝ συζητάμε αυτό αλλά τι τα θες... είχατε κεκτημένη ταχύτητα από το άλλο και πήρε και αυτό αμπάριζα...?

Θα έχεις ένα ντράμερ πρώτης κατηγορίας,ενα καταπληκτικό ταμπούρο,το καλύτερο outborard ενός στούντιου παγκόσμιας κλάσης,έναν από τους καλύτερους χώρους ηχογράφησης στον κόσμο και στο τέλος αντί να επιλέξεις το studer A800,θα το περάσεις από ένα plug in που θα σου προσφέρει ΤΙ?Οτι και να κάνει αυτό το plug in θα είναι υποδεέστερο της προηγούμενης σου αλυσίδας.Απλά.


μα δεν θα γράψω βρε με studer (ακόμα εφιάλτες έχω από την εργονομία στην χρήση τους ως νεανίας που έτρωγα και την χλέμπα τους)... θα γράψω στην θέση του με έναν κορυφαίο ADC και θα μαι και ευτυχής και πλουσιότερος και με τα νεύρα μου ασφαλή... τώρα αν ο πελάτης επιμείνει, πριν τον στείλω αλλού, θα του το εξομοιώσω κι αν δεν καταλάβει την διαφορά (όπως οι περισσότεροι) θα ναι κι αυτός ευτυχής και πλουσιότερος... ειδάλλως ευτυχώς υπάρχουν πορτοκαλιές δια πάσαν γούστον (και πορτοφόλι)... ?

Στις 6/7/2023 στις 10:35 ΠΜ, manosx είπε

Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι, ποια ακριβως ηχητικη αδυναμια παρουσιαζει ας πουμε αυτο:




και τα δύο (υπέροχα και μάλιστα αντιπροσωπεύουν επάξια μια εποχή που οι κονβέρτορες ήταν υποδεέστεροι των σημερινών), είναι μέρος εδώ και πολλά χρόνια της audiophile συλλογής μου...

επ ευκαιρίας το δεύτερο ιδανικό για να συνεχίσουμε την κουβέντα εδώ στο πνεύμα που άνοιξε το συγκεκριμένο έρμο θέμα περί κολοκυθόπιτας και προτιμήσεων και επιτηδευμένου ηχητικού "χρώματος" και ΟΧΙ πιστότητας πλέον...

απομόνωσα λοιπόν τα τύμπανα και τα επεξεργάστηκα στα γρήγορα και χωρίς συγκεκριμένο στόχο (απλά πρόσεξα μην ξεφύγω πολύ από το αρχικό) με βάση έναν tape saturator από τους παραπάν' (KiiveAudio Tape Face)... κατόπιν τα μιξάρισα με το υπόλοιπο ώστε να δούμε τις όποιες διαφορές...

θα μπορούσε (λέμε τώρα) κάποιος παραγωγός της τότε εποχής να καταλήξει στην δική μου εκδοχή (ή κάποια παρόμοια τες πα μια και είναι υποκειμενικό το θέμα), αν διέθετε τα φθηνιάρικα αυτά ψηφιακά εργαλεία που με ευκολία πλέον απαξιώνουμε; ή ακόμα καλύτερα μια και πλέον υπάρχουν δείγματα τυμπάνων απίστευτης ποιότητας προς αξιοποίηση ακόμα και στου σπιτ', θα άξιζε ο πειραματισμός; ιδού η απορία...

παραθέτω τα δύο samples για σύγκριση:

DS original sample

DS npap test sample

 
Θα έχεις ένα ντράμερ πρώτης κατηγορίας,ενα καταπληκτικό ταμπούρο,το καλύτερο outborard ενός στούντιου παγκόσμιας κλάσης,έναν από τους καλύτερους χώρους ηχογράφησης στον κόσμο και στο τέλος αντί να επιλέξεις το studer A800,θα το περάσεις από ένα plug in που θα σου προσφέρει ΤΙ?Οτι και να κάνει αυτό το plug in θα είναι υποδεέστερο της προηγούμενης σου αλυσίδας.Απλά.




 Θα ειναι υποδεεστερο ΜΟΝΟ αν ειχες στο μυαλο σου να εχεις ΑΚΡΙΒΩΣ τον ηχο του studer. Πραγματι, αν ο στοχος ειναι συγκεκριμενα το να εχει η ηχογραφηση ΑΚΡΙΒΩΣ τον ηχο της μπομπινας, και αυτο εχει τοσο μεγαλη καλλιτεχνικη σημασια που να υποσκελιζει το κοστος και τη δυσκολια χρησης, τοτε by all means do that.

 Αν ομως δεν υπαρχει αυτη η απαιτηση, τοτε ΔΕΝ ειναι υποδεεστερη επιλογη να έχεις ένα ντράμερ πρώτης κατηγορίας,ενα καταπληκτικό ταμπούρο,το καλύτερο outborard ενός στούντιου παγκόσμιας κλάσης,έναν από τους καλύτερους χώρους ηχογράφησης στον κόσμο και στο τέλος αντί να επιλέξεις το studer A800 να επιλεξεις ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΟΝΒΕΡΤΟΡΑ και να γραψεις ψηφιακα. Σε αυτο νομιζω συμφωνουμε.

 Και απο τη στιγμη λοιπον που θα γραψεις ψηφιακα, το τι επεξεργασια θα επιλεξεις περαιτερω, και το τι plug in θα χρησιμοποιησεις, αυτο μονο το γουστο σου θα το κρινει. Αν ηθελες φουλ μπομπινα επρεπε να εβαζες μπομπινα, μπορει ομως να θελεις ΛΙΓΟ απο μπομπινα, ενα τσικ σε καποιο συγκεκριμενο καναλι ξερω γω, και να σε ικανοποιει μια χαρα το plug in για αυτη τη δουλεια.

 Αλλωστε πρεπει να προσγειωθουμε και στην πραγματικοτητα. Εδω βλεπεις ταινιες ΤΟΥ ΧΟΛΥΓΟΥΝΤ, και παιζουν μπαλα με δειγματα γιατι οι ορχηστρες ειναι φαση ο κουκος αηδονι, και μην τρελαθουμε, εκει και αν μιλαμε για διαφορα αποτελεσματος και διαδικασιας, αλλα υπαρχει και το κοστος προς αποδοση, ολα εκει καταληγουν. Και θα μπει τωρα ο πασα ενας που θελει να παιξει μπαλα, χωρις να βρεχει πεντακοσαρικα σε τετοιο τριπακι; Αν μιλαμε απλα για να γραψει κανα κομματι του σε κανα στουντιο ΟΚ, αν μιλαμε ομως για να κανει χωρο δικο του ειναι μεγαλο μαμησι.

 
Κανένας δέν θα κατέληγε στην δεύτερη εκδοχή γιατι τα πιατίνια ακουγονται ξεπλημένα(καταλαβένεις την μεταφορά απο την αγγλική)το ταμπούρο έχασε την ατάκα του και μεγάλωσαν ΟΛΑ σε διάρκεια.Το σημαντικότερο όλων,που αν και ακούω σε ακουστικά δεν χρειάζεται να ανοίξω καν τα μονιτορ για να το ακούσω,είναι οτι ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΧΩΡΟΙ που χωριζουν τα τύμπανα απο την κιθάρα και το μπάσο και τα πλήκτρα(ακου την ουρά που αφηνουν τα πληκτρά στο πρωτο δείγμα σε σύγκριση με το δεύτερο).Με λιγα λόγια ξεχείλωσε και χάθηκαν όλες οι διαστάσεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για αυτό σας λέω,να το ακούσεις αυτό σε ηχογράφηση ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ σε κάποιο αξιοπρεπές ηχοσύστημα.Θα ξεχαστείς κάποια στιγμή και θα πείς,Mark να φέρω δυό μπυράκια ρε να τα πιούμε?

 
Κανένας


...

Για αυτό σας λέω,να το ακούσεις αυτό σε ηχογράφηση ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ σε κάποιο αξιοπρεπές ηχοσύστημα


αχαχαχααα... οκ! μου έφτιαξες το κέφι...

πάμε παρακάτω...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top